Pro Novaka: s modelem 4X4 je trošku problém protože program řídící jednotky ovládá Haldex a tak je rozdíl mezi 2.0 normálním a 2.0 4X4. Jinak u normálního čipem 13PS a dalších 10PS vačkou. Vhodný je také kit sání třeba od JR, který ve spojení s čipem rozhodně dvoulitru pomůže. A životnost? Nevím co chceš slyšet, ale rozhodně se tuningem nikdy nezvýší. Spojka, převodovka, poloosy jsou vždy dimenzované s rezervou a tak z tohoto titulu u nás a pokud vím tak ani jinde nebyl problém. Zkušenosti jsou i s 1.8T upraveným na 235PS což je nárůst o 85PS a zatím taky nic. Ale pokud chce někdo sportovní spojku a třeba šestistupňovou převodovku, tak mu ji také můžeme dodat. Pro motor 2.0 a naši úpravu, která není rozhodně z těch dramatičtějších však obě tyto volby nejsou nutností.