Jak je na tom prestiž amerických značek doma, to nevím, ale v E ani ten cadillac. V USA cadillac, lincoln, Acura, Lexus, Infiniti. V Evropě RR, Bentley (nově snad Bugatti)pro milionare, MB, Jaguar, BMW (a Audi můžeš počítat klidně taky, ale má větší image v evropě, v německu je až za MB a BMW). Zoufale se snaží i Saab a volvo, ale moc jim to nejde. A jak dlouho to bude trvat VW? S pološíleným, ale naprosto geniálním buldokem Piechem asi kratší dobu, než by sis vůbec pomyslel. Tóčo začne po zahájení výroby luxusní limo na podvozku A8. Nejde ani tak o to, donutit lidi, aby si mysleli, že má VW image jako MB, ale nabídnout to samé za menší cenu tak, aby si potenciální kupci MB rozmysleli, jestli opravdu chtějí MB S class, nebo velkého VW, který nabízí to samé levněji. takhle se buduje image a Piech v tom umí chodit. Stejně tak, jako stačilo prohlásit, že seat, bývalý montážní závod fiatu, bude konkurovat Alfě Romeo. Najednou o tom všichni hovoří, přitom by to nikoho předtím ani nenapadlo. A škoda vs volvo to samé. Piech chce vlastně rozdělit koncern do 2 větví: Sportovnější a luxusnější. Sportovnější začíná seatem, pokračuje audi a končí u Bugatti. Luxusní začíná škodou (které vW vlastně hodlá přepustit svou pozici), pokračuje VW (který se posouvá na úroveň sesterského audi, ale orientuje se na Mercedes) a vrcholí Bentleyem. Teď si ale nejsem jistý, jestli pozice bugatti a bentleye nejsou opačné, ale myslím, že ne. Tolik strategie Vw. Fikané, ne? Proto piech říká, že nepotřebuje fúzovat. I když podle mého by neškodil průnik na japonský trh (třeba s mitsubishi?). A v USA se asi nic jiného, než Beetle taky neprodává.