Italii vynech - tam auta WRC kralujou uz nekolik let. Ale hodne se tam posledni dobou rozjela Super 1600. Francie je na tom ponekud jinak - prestoze WRC boduji, nejvetsi zazemi ma F2 (on je taky nikdo jiny neumi udelat jako Frantici) a taky Super 1600. Dokonce uz i Britanie zrusila omezeni pohonu vsech kol. Duvod je prosty: pri prechodu z predohrabu na quattro si jezdec prinasi i spoustu zlozvyku (viz Kresta a jeho vecne cloumani rucni brzdou). Pripadnym talentovanym pilotum se tak vlastne znemozni pozdejsi ucinkovani treba v MS. Cena kitu pro F2 pritom neni mnohdy az tak vyrazne odlisna od ceny WRC. Super 1600 maji omezeni ceny na 100.000 USD a N4 stoji zhruba totez. Ona vlastne privilegovana kategorie F2 je vlastne dani za F1, kterou nastesti uz od roku 1996 nemusime platit. Ale to uz je politicka ekonomie a se sportem to nema nic spolecneho.