to aTTim
Ha to jsem blbě napsal.Souhlasím s tím SW.Nepletu si to jen jsem to blbě napsal.Já myslel prostor v kabině automobilu.A tam už je obrovský rozdíl.Když jsem to samé co mám v autě měl v jiném předchozím kde byla větší výška..tedy prostor nad repro! tak to hrálo hůře než teď kdy je to nižší.Použity jsou úplně stejné komponenty..jen se změnilo auto.
Napiš mi prosím Tě jaké jsou ty rozdíly u těch zesilovačů???To mě opravdu zajímá.Znovu píši že je blbost říci že je něco lepší když koncové věci jsou stejné?!? nechápu co je tam jiného co bys uchem slyšel? Hlavně ve výkonech které se používají!Jo přeceňovaná značka...HA HA HA měl jsi ho někdy v ruce? Už jen provedením uvnitř je o x tříd výše.A zvukově taky...Ale ten rozdíl spousta lidí nikdy sluchem v autě za těch podmínek za jakých to lidi používají neuslyší a to je prostě fakt!Další věc řekni mi jak má zesilovač nastavený...myslím tím jeho output?Zesílený dle potřeby,či třeba na polovinu atp. To mě hodně zajímá???
A tím že jsem psal o tom prostoru jsem nemyslel jen basy...největší rozdíly v kvalitě zvuku jsou ve středních pásmech!Dle hudby samozřejmě.Pokud to bude Tuc tuc-tak to je relatívně jedno.
Ano u kabelů máš částěčně pravdu ovšem k výškáčům Ti budou na nic kabely s velkým průřezem jak píšeš.Já audio jakékoli beru tak že musí být celé vyvážené a to to beru již od baterky,alternátoru ap. K ničemu Ti bude super zesilovač když do toho budeš pouštět vypálené CD s MP3.Tam je podstatně větší kvalitatívní rozdíl než u zesilovačů!