Ještě proč jsem začal o motoru. Narazil jsem totiž na stránkách polského klubu na diskuzi o tomhle motoru - fakt že jenom ve dvou odkazech a v úplně jiných souvislostech.Tak mě to docela zaujalo a navíc jsem měl zrovna tu akci s těsněním - což jak uznáte je velmi povzbudivé.
první odkaz
... silnik 1.6i 16V ma problemy z uszczelka (těsnění) pod glowica (w Peugetocie jest na to jakas akcja a w Citroenie nie bardzo) i pali olej....
druhy odkaz
...Rozrzad (rozvod)potrafi sie rozsypac, czasem z niewiadomych przyczyn lapie wysoka temperature i ja utrzymuje (uklad chlodzenia calkowicie sprawny), pozatym uszczelka pod glowica jest jakas felerna lub cos jest nie tak na
styku glowica-blok bo silnik broczy z tego miejsca jak nie plynem chlodzacym(chladicí kapalina) to oliwa (olej) (jest to bardzo czesta usterka silnika NFU i slyszalem juz, ze sa ludzie, ktorzy trzy razy mieli wymieniana uszczelke co wlasciwie kwalifikuje silnik(motor) do wymiany)....
Jistě mi dáte za pravdu že pesimista je pouze dobře informovaný optimista - ale co teď?
No asi nic / i když je fakt že zatím mám 18kkm/7měs a nic se zatím víc neděje.Olej mi to teda nežere vůbec.Takže má někdo něco...?
Předem díky.