Dle mych zkusenosti, je delat na felicii 1,3 pouze chip tuning ta nejvetsi blbost. Dojde totis pouze k dodavce vetsiho mnozstvi paliva do motoru, zmeny predstihu zazehu, popr. max. otacek a jinak nic. Mnohem dulezitejsi je [krome toho chip tuningu] udelat take upravu spalovaciho prostoru, kompresniho pomeru, sacich a vyfukovych kanalku a potrubi, ventilu a v neposledni rade vackoveho hridele. Pouze chip tuning bych doporucil pouze na motory TDi, benzinove motory s nebo bez turba bych upravoval jiz zminenym zpusobem. Jestlize je totiz proveden pouze chip tuning, zadaneho efektu se dosahne obohaceni smesi, s cimz souvisi vyssi spotreba a vetsi exhalace. Jestlize se totiz na motor sahne i mechanicky, opracovanim kanalku, ventilu a spalovaciho prostoru [tedy jejich vyhlazenim, popr. zvetsenim a slicovanim] dojde ke zmenseni ztrat proudenim smesi a tim i zvetseni ucinnosti motoru. A urcite vite, ze jedine zvetsenim ucinnosti se dosahne snizeni spotreby pri stejnem vykonu. Kazdy motor je totiz vyrobek, jehoz casti jsou vyrabeny s urcitou dost velkou toleranci [jiste vite, ze hlava je odlitek a tolerance a drsnost povrchu odlitku jsou dosti velke a napr. kanalky se uz po odleti neopracovavaji]. A prave proto jsou zde ruzni ladici, kteri motor rozeberou a pohraji si s nim [Navic takovy motor uz ani nepotrebuje tak velky chip tuning]. A garantuju vam, ze takovy s peci skladany motor jede uplne jinak nez ten seriovy. Jinak kdybyste meli na me nejake otazky, nebo si chteli nechat udelat tuning, zavolejte me na telefon 0651/57 707 -ZDENEK.
Doufam, ze se na mne nebudete zlobit za neplacenou reklamu, a jestli jo, tak se omlouvam.