JJ neboj seděl, a jezdím občas s Octávkou Combi. jj jsou podobně velké nebo snad ne?? Vím že Golf II je větší ale jsou zhruba ve stejné třídě. Jízdní vlastnosti zas nemá fávo tak špatný, na závodění obě auta ale stejně nejsou. Ta bezpečnost odpovídá době. tehdejší předpisy plnilo fávo s trojnásobnou rezervou co se posunutí volantu proti řidičí týče. Konkrétně 33,5 mm ze 127 povolených při nárazu do zdi celým předkem při rychlosti 48,3km/h. Stejně tak zařízení proti úniku paliva při převrácení atd.
JJ od Porsche slyšel si dobře tenkrát spolu ladili zavěšení motoru. A byla to dobrá práce. Jízdní vlastnosti se zamlouvaly i jednomu majiteli zkušebního okruhu někde na západě. Ten když se ve fávu ostře svezl tak by spokojen. Ten člověk jezdil na svým okruhu lepší časy než Jacky Ickx. To jsou pravdivé historky od tvůrců Favorita.
Ano v roce 1994 byly lepší auta i v roce 1987 kdy se fávo představilo. Ale fávo bylo nejlepší auto z východu, navíc udělaný vlasníma rukama bez licence. Kdyby tu nebyli komunisti tak by škodovky byly super auta a ne jak po tom co to tu komanči všechno zprasili, takhle se na to koukej!!! Viděl jsi někdy škodu 720 z 70.let? S automatem a ABS? S celohliníkovou patnáctistovkou a znamenitým podvozkem s klasickou koncepcí pohonu? Měla jít do výroby ale komanči rozhodili jinak. Taky se podívej jakej byl skok fávo oproti 105/120/130, když už se debilní rudý papáláši usmysleli že se něco udělá a dali na to prachy.
Podívej se taky na sportovní úspěchy fáva. Třeba v roce 1994 když získali světový pohár FIA ve Formuli 2. Bylo to pro auta s max. 2 litry a jednou poháněnou nápravou. Favorit měl motor 1300 a celý pohár vyhrál!!! Nad celou 2litrovou světovou konkurencí.
Nevychvaluji tu fávo do nebes jen ukazuju že zas tak blbej nejsem a něco o autech vím a nepíšu tu nesmysly.