Jasně, to máš pravdu, kontrola je důležitá. No jsem na tohle pečlivá a raději to kontoluji každý měsíc (cca 1000km). Tak mě ještě napadá, když člověk dává vůz na pravidelnou garančku a u většiny těchto autorizovaných servisů nemůže dovnitř, aby viděl co mu s jeho autem dělají,není možné, že tam dávají bůhvíjaký olej nebo dokonce nevymění ani filtr? Pak to může dopadnout velmi špatně. Nemůže to být příčina i toho, co se Ti stalo? Je mi to líto i za Tebe, mě by to hodně štvalo a trápilo. Je to nádherné auto s povedeným motorem, měla jsem tu čest projet se v obou verzích M6 2.3 a 2.3T a obojí mě nadchlo. Já osobně moc autorizovaným servisům nevěřím, kdysi nám měnili rozvody v Nissanu a zaúčtovali si i výměnu kladek (cca 5000,-), které však nechali původní- pokud by se rosypaly, motor by šel asi do kytek. Takže od té doby do autorizáku Nissanu nejezdíme, ale Mazda je v záruce, takže nic jiného nezbývá. Já s tímhle osobní zkušenost nemám, ale znám člověka, který dával svůj vůz do autorizovaného servisu pravidelně a vždy mu jen zaúčtovali, ale nikdy nevyměnili olejový filtr. Jak to dopadlo za pár let si už asi každý dokáže domylset. :'-( Bohužel i takové věci se u nás dějí a rozhodně když pojedu s autem na garančku, chci průkazně vidět, že vyměnili filtr a dali tam adekvátní olej i když ani to není zaručené, že tomu tak bude. ;-\ Tak držím palce, ať máš Šestku co nejdřívě zpět a v pořádku. Za skvělou recenzi a fotky máš ode mne 10 :yes: