Jsem bývalý majitel Oktávky 81kw po čipu (103kw). Neměl jsem už trpělivost a šla z baráku. Má 6 v naftě 100kW je neco uplne jineho. Sedijako tramvaj, baští rozumně a opravy zatím 0. Koupil jsem jí v 70t a jsem na 110. Nemohu si jí vynachválit. K těm motorům bych při vší úctě všech jiných názorů řekl jen to, že jsem si vybíral. Měl jsem v ruce i 2,3 a nic moc. Pravda je, že jede až hodně vysoko a za velkou spotřebu. Od 2,3 by dnes asi čekal kde kdo víc. Objemu dost, ale krouťáku a koní by člověk hledal. K naftě se člověk musí akorád lépe chovat a čekat že je to o něco těžší (i když váha 2,3, nebo 3,0 je téměř stejná). Potvrdit však musím to, že nafta Mazdy je ve své podstatě přepracované TDCI od Fordu. Osobně mě překvapilo naprosto rozdílné chování oproti Oktávce. Rozumněji udělaný turboefekt a obecné chování jako u benzíňáka. MAximální otáčky k 5,5tis jsou taky příjemné. Co bych vytknul, ale to je stejně po faceliftu neaktuální je ta chybějící 6. Lépe by využila popisovaných vlastností motoru.