Škoda Citigo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
motobase 16.04.12 02:10
« Re: Re: Škoda Citigo
už jsi seděl v citigo? Podle toho co píšeš, tak máš přes 2m a asi tak 150kg nebo jen "žvaníš" a děláš závěry z letákových údajů!
Já si udělám v citigo pohodlí jako řidič (183cm, 110kg), vylezu z auta, vyklopím sedačku, sednu si za "sebe" a vejdu se na zadní sedačku bez problému!!!
Takový ty řeči že se tam vejde sotva pes nebo sedačka pro dítě apod, to je opravdu nesmysl ;-) -
Slavek-TDM 11.04.12 07:00
« Re: Škoda Citigo
Jelikoz motor 1.0MPI je novy, tezko nekdo posoudi spolehlivost dopredu. Obecne se jedna o jednoduchou a tudiz teoreticky bezproblemovou konstrukci. Pokud chces jezdit ve 2 lidech, v CitiGo je vepredu opravdu hodne mista. Vzadu je naproti tomu misto tak pro psa nebo tasku, za me by se neveslo ani dite v sedacce a ani 5 dveri to nevylepsi. Idealni pro zenu a jedno dite s kocarkem typu golfky. Boudicka se do kufru nevejde. -
"-- skrytý --" 07.04.12 10:28
« Re: Škoda Citigo
No tak, ked sa rozhodnes, daj vediet. Kamos ma taku istu dilemu, akurat chce vylucne 5 dverove auto.
Vo vybere: Citigo, Aygo, Panda, Micra, Spark, i10, Picanto, Swift. Na Micre sa mu pozdava ESP v zaklade, ale je najdrahsia. Spark ESP za maly priplatok. Swift ma dobre referencie z rodiny, tiez airbagy a ESP v cene. Najviac sa mu pozdava Panda, ale ta ma velke priplatky za airbagy a ESP.
Panda je pěkná, tedy záleží na vkusu,ale mě se líbí a motor 1.2 funguje dobře.
Citigo, pokud se pro něj rozhodneš, tak ber motorizaci pouze 44KW!!! 55KW je naprosto zbytečný, jednak má jinou převodovku - kratší než 44KW, a ve finále verze 44KW je na brzdě výkonější než co udává výrobce. 44KW i ve 4 lidech jede slušně, není to žádná tragedie, dá se s tím naprosto v pohodě jezdit i plně naložený.
Takže za mě, pokud Citigo, tak určitě 44KW a ušetřený peníze za 55KW verzi nacpi do výbavy.
Jediný docela bolák u Citigo je to čalounění dveří a kufru - jinak řečeno že tam žádný není!! To prostě nepochopím! Tedy chápu proč to tak je, ale stejně mě to hlava nebere, mohli to udělat i s čalouněním, takže dám ti příklad, pustíš rychle pás, a ťukne ti do dveří přesně do místa kde není čalounění. V kufru to samé, čím víc budeš kufr používat, tím víc oděrek.
Další nesmysl je, že Citigo nemá na zadním platíčku šňůrku - to tě za chvíli přivede do psycho stavu...
Kdyby nebylo těchto neduhů, je citigo bez chyby! A spotřeba průměrná dlouhodobá cca 4.5 až 5.2 litrů, takže po této stránce super.
Kdybych měl rozhodnout za tebe, co pořídit, asi bych dal opravdu přednost Pandě, má komplet čalounění ve dvěřích i v kufru, okolo 160-160t.kč seženeš nádehrný nový kousek, a výkonově i spotřebou na tom budeš podobně jako s Citigo.
Další věc je, 5ti dvéřák Citigo je - bude dražší o 10t.kč, takže ani teď netuším, jakou výbavu chceš u Citigo, ale k 200t.kč se to určitě bude blížit. Pokud vemeš základní holou výbavu Citigo, bude pěkně ošizenej o budíky na přístrojovce a podobný věci, který jsou u jiných aut v základu.
Sežeň si funglovku Pandu první generace(v prodeji jako nová po boku Pandy II), a nebudeš tam muset vůbec nic řešit. :yes: