Fiat Punto Actual
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
jenik1 08.08.11 13:40
« Skříňky na pojistky
Zdravím,
v manuálu jsem se dočetl, že v GP (u mně tomu říkají Punto Actual) jsou tři "skříňky" na pojistky. Jedna pod kapotou vlevo, tu jsem pochopitelně našel. Druhá vlevo u řidiče pod volantem a třetí někde v kufru. Ty pod volantem se podle příčky zpřístupní tak, že se odšroubují 2 šrouby pod tím odkládacím otvorem. Já tam ale žádné šrouby nemám. To je divný, protože pojistky tam opravdu jsou, když se podívám od spodku, tak je tam vidím.
No a ty v kufru jsem vůbec nenašel. Nevíte někdo jak je to? -
-
jenik1 29.07.11 18:52
« Re: Hever
Už jsem to vyřešil. Opravdu musí zapadnout ta mezera na hlavě heveru to toho lemu na podvozku. Udělal jsem si z dubového dřeva podložku, kterou podložím mezi hever a ten lem na podvozku. Auto se krásně zvedne a nic se neponičí. Dělají to tak v pneuservisu v Písku a celé auto takhle zvednou na 4 špalcích. -
jenik1 23.07.11 09:45
« Hever
Zdravím,
zase otravuji :-) koupil jsem hever a klíč na kola. U pandy byla rovina od toho lemu, který se táhne po obou stranách podvozku a v pneuservisu pod něj dali 4 dřevěné špalky a auto zvedli. Já jsem Pandu zvedal tak, že jsem nad hlavu heveru podložil dřevo, který akorát zapadlo mezi lem a kraj prahu (byla tam rovná plocha)
Jenže GP tam má takový podélný výstupek aby ten hnusný lem nebyl z boku vidět. V návodu je napsáno, že má mezera na hlavě heveru zapadnout právě do toho podélného lemu. Mě to připadá dost drastický. Stačí tedy jako v servisu podložit pod ten lem kus tvrdého a silného dřeva a ze spodku tlačit hever? Samozřejmě vše v oblasti té šipky na boku práhu. -
gtv6 22.07.11 20:17
« Re: Ráfek
Tak když jsme u tý váhy, přestaň vymýšlet nesmysly, anebo se od toho pořádně obuj a začni vyměňovat plech za karbon a neřeš 15 kilo, řeš 150 kilo. Pokud motor je poháněn od kol a jeho otáčky neklesnou pod volnoběžné otáčky a nemáš šlápnutý na plyn tak nic nežere, brzdíš motorem, pokud by spotřebovával nějaké palivo, tak budeš zrychlovat - LOGIKA. Na palubní počítač hoď bobek. -
jenik1 22.07.11 09:34
« Re: Ráfek
No já se nechci hádat, ale každé kilo navíc musí mít vliv na spotřebu, hlavně při jízdě do kopce. Z kopce údajně při brzdění motorem je spotřeba nulová. Podmínkou je zařazený rychlostní stupeň a nemít nohu na plynu. Nevím, při taková jízdě z kopce mi ukazuje počítač aktuální spotřebu 2 litry na 100km. Tak nevím jak to je. -
"-- skrytý --" 21.07.11 20:00
« Re: Ráfek
Jj to chapu :'-( ja to zatim resit nebudu,mam tam misto rezervy lekarnicku,lano,hadry,lano,trojuhelnik atd. coz je pekne schovany a v kufru se mi nic nevali jak ve starym :-) coz je dle me vetsi plus,na spotrebu to podle me vliv mit nebude :-! -
jenik1 21.07.11 17:46
« Re: Ráfek
Tak to já měl větší smůlu, jednou mi na okresce v lese na neznámém místě někde u Mohelnice praskla bočnice u zadní gumy a podruhé jsem píchnul trochu "lépe" ....ráno bylo prázdné přední kolo, ale pro změnu v Rakousku v horách. Tak se nelze divit obavám.
Ale zase je auto významně lehčí, lépe tím jede a méně žere. Nevím kolik ta rezerva s tím vším váží, ale lehké to není. Ráfek, pneumatika, hever, klíč na kola, klika na hever plus ten bakelitový kryt..cca možná 15 kg. -
jenik1 20.07.11 20:12
« Re: Ráfek
No tak to je rozhodnuto. Navíc jsem se díval na netu, že na GP má ráfek rozteč šroubů 100 mm a na Pandu 98 mm. Tak by to ani nešlo nasadit. Rozteč šroubů asi bude vzdálenost os protilehlých otvorů pro šrouby ne?
Nechá se to najít na [odkaz]
Teď jsem to byl měřit a ty dva milimetry tam opravdu chybí
:'-(