Fiat Punto Actual
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
jenik1 20.08.11 09:08
« Re: Skříňky na pojistky
To já jsem chtěl tu Hondu 1.8, nabízel mi slevu 100 tisíc. Ty jedna čtyrky a 16 ventilů jsou pocitově jako 1,2 fire od fiatu. Jel jsem s hondou 1,4 73 KW a proti Puntu co mám to není téměř žádnou rozdíl (pocitově)Horší je to na dálnici, tam to nejede
A ty takovej fiaták a koupí si japonce... -
jenik1 08.08.11 13:40
« Skříňky na pojistky
Zdravím,
v manuálu jsem se dočetl, že v GP (u mně tomu říkají Punto Actual) jsou tři "skříňky" na pojistky. Jedna pod kapotou vlevo, tu jsem pochopitelně našel. Druhá vlevo u řidiče pod volantem a třetí někde v kufru. Ty pod volantem se podle příčky zpřístupní tak, že se odšroubují 2 šrouby pod tím odkládacím otvorem. Já tam ale žádné šrouby nemám. To je divný, protože pojistky tam opravdu jsou, když se podívám od spodku, tak je tam vidím.
No a ty v kufru jsem vůbec nenašel. Nevíte někdo jak je to? -
-
jenik1 29.07.11 18:52
« Re: Hever
Už jsem to vyřešil. Opravdu musí zapadnout ta mezera na hlavě heveru to toho lemu na podvozku. Udělal jsem si z dubového dřeva podložku, kterou podložím mezi hever a ten lem na podvozku. Auto se krásně zvedne a nic se neponičí. Dělají to tak v pneuservisu v Písku a celé auto takhle zvednou na 4 špalcích. -
jenik1 23.07.11 09:45
« Hever
Zdravím,
zase otravuji :-) koupil jsem hever a klíč na kola. U pandy byla rovina od toho lemu, který se táhne po obou stranách podvozku a v pneuservisu pod něj dali 4 dřevěné špalky a auto zvedli. Já jsem Pandu zvedal tak, že jsem nad hlavu heveru podložil dřevo, který akorát zapadlo mezi lem a kraj prahu (byla tam rovná plocha)
Jenže GP tam má takový podélný výstupek aby ten hnusný lem nebyl z boku vidět. V návodu je napsáno, že má mezera na hlavě heveru zapadnout právě do toho podélného lemu. Mě to připadá dost drastický. Stačí tedy jako v servisu podložit pod ten lem kus tvrdého a silného dřeva a ze spodku tlačit hever? Samozřejmě vše v oblasti té šipky na boku práhu. -
gtv6 22.07.11 20:17
« Re: Ráfek
Tak když jsme u tý váhy, přestaň vymýšlet nesmysly, anebo se od toho pořádně obuj a začni vyměňovat plech za karbon a neřeš 15 kilo, řeš 150 kilo. Pokud motor je poháněn od kol a jeho otáčky neklesnou pod volnoběžné otáčky a nemáš šlápnutý na plyn tak nic nežere, brzdíš motorem, pokud by spotřebovával nějaké palivo, tak budeš zrychlovat - LOGIKA. Na palubní počítač hoď bobek. -
jenik1 22.07.11 09:34
« Re: Ráfek
No já se nechci hádat, ale každé kilo navíc musí mít vliv na spotřebu, hlavně při jízdě do kopce. Z kopce údajně při brzdění motorem je spotřeba nulová. Podmínkou je zařazený rychlostní stupeň a nemít nohu na plynu. Nevím, při taková jízdě z kopce mi ukazuje počítač aktuální spotřebu 2 litry na 100km. Tak nevím jak to je.