Fiat Punto Actual
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
- Vyměnil jsem za Pandu 17.06.2011 18:32 jenik1
- Otevírání kapoty 25.06.2011 19:52 jenik1
-
Zavírání kufru 30.06.2011 16:16
jenik1
-
Re: Zavírání kufru 30.06.2011 20:00
gtv6
-
Re: Zavírání kufru 01.07.2011 17:39
jenik1
-
Re: Re: Zavírání kufru 05.07.2011 11:38
m.z.
-
Re: Zavírání kufru 05.07.2011 17:37
jenik1
-
Re: Re: Zavírání kufru 05.07.2011 19:28
m.z.
-
Re: Zavírání kufru 05.07.2011 19:52
jenik1
-
Re: Re: Zavírání kufru 05.07.2011 22:27
m.z.
-
Re: Zavírání kufru 06.07.2011 08:47
jenik1
-
Re: Zavírání kufru 07.07.2011 12:48
gtv6
- Re: Zavírání kufru 07.07.2011 16:49 jenik1
-
Re: Zavírání kufru 07.07.2011 12:48
gtv6
-
Re: Zavírání kufru 06.07.2011 08:47
jenik1
-
Re: Re: Zavírání kufru 05.07.2011 22:27
m.z.
-
Re: Zavírání kufru 05.07.2011 19:52
jenik1
-
Re: Re: Zavírání kufru 05.07.2011 19:28
m.z.
-
Re: Zavírání kufru 05.07.2011 17:37
jenik1
-
Re: Re: Zavírání kufru 05.07.2011 11:38
m.z.
-
Re: Zavírání kufru 01.07.2011 17:39
jenik1
-
Re: Zavírání kufru 30.06.2011 20:00
gtv6
- Benzín 18.07.2011 09:26 jenik1
- Ráfek 19.07.2011 13:35 jenik1
- Hever 23.07.2011 09:45 jenik1
- Čidlo zavřených dveří 06.08.2011 19:59 jenik1
- Skříňky na pojistky 08.08.2011 13:40 jenik1
- žádný problém 17.01.2014 21:03 jenik1
-
jenik1 17.06.2011 18:32
Vyměnil jsem za Pandu
Tak jsem se stal majitelem nového auta Fiat Punto actual 1,2 48 kw. Nemá to rezervu ale Fix & Go sady s kompresorem. Nevíte jak se s tím zachází?-
-
jenik1 29.06.2011 20:29
« Re: Vyměnil jsem za Pandu
No Panda nebyla špatná. Punto je vynikající v zatáčkách, to se s Pandou nedá srovnávat. Jinak dynamika jízdy je skoro stejná, možná nepatrně lepší. Zatím to moc nehoním, ještě jsem motor nevytočil na 5 tisíc otáček. Spotřeba je super. Mám najeto 15OO km a v okamžiku, kdy se mi rozsvítila rezerva, jsem doplnil přesně 5 litru benzínu (akorát jsem jel okolo pumpy) a vynuloval počítač. Rezerva se opět rozsvítila po najetí 109 km, takže spotřeba pod 5 litrů. Ono to možná bude tím, že do toho dávají plnou syntetiku 5w/40. Výměna oleje za dva roky nebo 30 tisíc km.
-
-
jenik1 25.06.2011 19:52
Otevírání kapoty
Tak jsem chtěl otevřít kapotu motoru u svého GP a ta páčka na otevírání mi zůstala v ruce. Na štěstí jde nasadit zpět. Ona je nasazovací? :-) -
jenik1 30.06.2011 16:16
Zavírání kufru
Zdravím, taky musíte u GP třísknout s víkem kufru aby se zavřel? U pandy jsem víko kufru přivřel a trochu stiskl až to cvaklo.-
-
-
-
-
-
-
-
-
gtv6 07.07.2011 12:48
« Re: Zavírání kufru
No co bys čekal, že tě podrží na pandě 155 užovky ? Nyní máš na puntu 185, ty bývaly před 15 lety na autech se 150 hp. Mám na pandě 165 Pirelli a někdy mám pocit, že půjdu na budku >:D Myslím, že puntu by ty 165 bohatě stačily, ale teď to neletí, nyní je v módě široká guma s obrovským valivým odporem, na bravu 90hp jsou ve standartu 205/ 55 R16 - Naprostý nesmysl. :no: Přední stabilizátor na pandě, byl pouze u verzí s posilovačem řízení. Zadní nikdy nebyl.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jenik1 18.07.2011 09:26
Benzín
Jaký do toho dáváte benzín?
On ten motor Fire je hodně předělanej. Má nově tvarovanej spalovací prostor, jinak tvarované vačky (asi ostré :-) ), výfukové kanály, ale hlavně velkou kompresi 11:1. Všude jsem se dočetl, že od této komprese je lepší používat benzín s oktanovým číslem 98 a vyšším. Ovšem Fiat doporučuje i přesto 95 oktanů. On má ten motor i nové čidlo klepání motoru, takže by to mělo být OK. -
jenik1 19.07.2011 13:35
Ráfek
Zdravím,
chci se zeptat hlavně vele-zkušeného gtv6 jestli by pasoval ocelový ráfek z Pandy na GP. On mi jeden zůstal. Používat ho jako rezervu. Šrouby se zdá, že by pasovaly. Dík-
-
-
-
-
-
-
gtv6 20.07.2011 18:40
« Re: Ráfek
jo bude, máš to přece na dojetí do servisu, ne ? Protože jiní to nemají jinak, co myslíš, že dělají ostatní se 17" na autě, tak velkou rezervu rozhodně nemají. Jen musíš dbát aby rezerva byla jen na zadní nápravě, protože pokud by byla ve předu, tak by ti auto táhlo na stranu, v nejhorším případě musíš přehazovat kolo 2x, sundáš zadní, dáš rezervu a zadní kolo dáš dopředu, kde je píchlý.-
jenik1 20.07.2011 20:12
« Re: Ráfek
No tak to je rozhodnuto. Navíc jsem se díval na netu, že na GP má ráfek rozteč šroubů 100 mm a na Pandu 98 mm. Tak by to ani nešlo nasadit. Rozteč šroubů asi bude vzdálenost os protilehlých otvorů pro šrouby ne?
Nechá se to najít na [odkaz]
Teď jsem to byl měřit a ty dva milimetry tam opravdu chybí
:'-(-
"-- skrytý --" 20.07.2011 21:14
« Re: Ráfek
JJ Punta maji od grande roztec Oplovskou :no: grande a corsu vyvijeli spolu
Ja tam mam taky jen tu sadu,zatim to resit nebudu,se starym puntem jsem za tech 9 let nepichl tak snad to tak bude pokracovat. klep....klep >:D-
jenik1 21.07.2011 17:46
« Re: Ráfek
Tak to já měl větší smůlu, jednou mi na okresce v lese na neznámém místě někde u Mohelnice praskla bočnice u zadní gumy a podruhé jsem píchnul trochu "lépe" ....ráno bylo prázdné přední kolo, ale pro změnu v Rakousku v horách. Tak se nelze divit obavám.
Ale zase je auto významně lehčí, lépe tím jede a méně žere. Nevím kolik ta rezerva s tím vším váží, ale lehké to není. Ráfek, pneumatika, hever, klíč na kola, klika na hever plus ten bakelitový kryt..cca možná 15 kg. -
"-- skrytý --" 21.07.2011 20:00
« Re: Ráfek
Jj to chapu :'-( ja to zatim resit nebudu,mam tam misto rezervy lekarnicku,lano,hadry,lano,trojuhelnik atd. coz je pekne schovany a v kufru se mi nic nevali jak ve starym :-) coz je dle me vetsi plus,na spotrebu to podle me vliv mit nebude :-!-
jenik1 22.07.2011 09:34
« Re: Ráfek
No já se nechci hádat, ale každé kilo navíc musí mít vliv na spotřebu, hlavně při jízdě do kopce. Z kopce údajně při brzdění motorem je spotřeba nulová. Podmínkou je zařazený rychlostní stupeň a nemít nohu na plynu. Nevím, při taková jízdě z kopce mi ukazuje počítač aktuální spotřebu 2 litry na 100km. Tak nevím jak to je.-
gtv6 22.07.2011 20:17
« Re: Ráfek
Tak když jsme u tý váhy, přestaň vymýšlet nesmysly, anebo se od toho pořádně obuj a začni vyměňovat plech za karbon a neřeš 15 kilo, řeš 150 kilo. Pokud motor je poháněn od kol a jeho otáčky neklesnou pod volnoběžné otáčky a nemáš šlápnutý na plyn tak nic nežere, brzdíš motorem, pokud by spotřebovával nějaké palivo, tak budeš zrychlovat - LOGIKA. Na palubní počítač hoď bobek.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jenik1 23.07.2011 09:45
Hever
Zdravím,
zase otravuji :-) koupil jsem hever a klíč na kola. U pandy byla rovina od toho lemu, který se táhne po obou stranách podvozku a v pneuservisu pod něj dali 4 dřevěné špalky a auto zvedli. Já jsem Pandu zvedal tak, že jsem nad hlavu heveru podložil dřevo, který akorát zapadlo mezi lem a kraj prahu (byla tam rovná plocha)
Jenže GP tam má takový podélný výstupek aby ten hnusný lem nebyl z boku vidět. V návodu je napsáno, že má mezera na hlavě heveru zapadnout právě do toho podélného lemu. Mě to připadá dost drastický. Stačí tedy jako v servisu podložit pod ten lem kus tvrdého a silného dřeva a ze spodku tlačit hever? Samozřejmě vše v oblasti té šipky na boku práhu.-
-
-
-
jenik1 29.07.2011 18:52
« Re: Hever
Už jsem to vyřešil. Opravdu musí zapadnout ta mezera na hlavě heveru to toho lemu na podvozku. Udělal jsem si z dubového dřeva podložku, kterou podložím mezi hever a ten lem na podvozku. Auto se krásně zvedne a nic se neponičí. Dělají to tak v pneuservisu v Písku a celé auto takhle zvednou na 4 špalcích.
-
-
-
-
jenik1 06.08.2011 19:59
Čidlo zavřených dveří
Zdravím, nevíte jak funguje to čidlo zavřených dveří? Dnes mi svítilo při jízdě a přitom jsem měl všechny dveře zavřený. Tak jsem zastavil, všechny dveře otevřel a zase zavřel a kontrolka dveří zhasla. Nevíte, kde ten kontakt na dveřích je? Dík -
jenik1 08.08.2011 13:40
Skříňky na pojistky
Zdravím,
v manuálu jsem se dočetl, že v GP (u mně tomu říkají Punto Actual) jsou tři "skříňky" na pojistky. Jedna pod kapotou vlevo, tu jsem pochopitelně našel. Druhá vlevo u řidiče pod volantem a třetí někde v kufru. Ty pod volantem se podle příčky zpřístupní tak, že se odšroubují 2 šrouby pod tím odkládacím otvorem. Já tam ale žádné šrouby nemám. To je divný, protože pojistky tam opravdu jsou, když se podívám od spodku, tak je tam vidím.
No a ty v kufru jsem vůbec nenašel. Nevíte někdo jak je to?-
-
-
-
-
jenik1 20.08.2011 09:08
« Re: Skříňky na pojistky
To já jsem chtěl tu Hondu 1.8, nabízel mi slevu 100 tisíc. Ty jedna čtyrky a 16 ventilů jsou pocitově jako 1,2 fire od fiatu. Jel jsem s hondou 1,4 73 KW a proti Puntu co mám to není téměř žádnou rozdíl (pocitově)Horší je to na dálnici, tam to nejede
A ty takovej fiaták a koupí si japonce...
-
-
-
-
-