Řazení přes zuby

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.2011  09:40

    Řazení přes zuby

    Zdravím, mám dotaz. Asi před měsícem jsem si koupila vůz Škoda Fabia, rok výroby 2007 z bazaru. Jsem stále ve fázi, že se učím jezdit a protože to ještě nemám moc v ruce párkrát se mi stalo, že jsem během jízdy špatně sešlápla spojku, nebo ji omylem vyšlápla a přitom přeřadila a následoval takový ten typický děsný zvuk zaskřípání. Stalo se mi to asi třikrát naposledy dnes ráno, ale pořádně... až mě to vyděsilo. Tak se chci zeptat. Je možný že bych těmito chybami mohla na autě něco zničit, nemám to nechat pro jistotu prohlédnout v servisu? Slyšela jsem něco o tom, že může dojít k očesání zubů na převodovce nebo tak něco.

    Předem jsem omlouvám za svůj amatérismus, jsem řidič začátečník :)
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 18.01.2011  11:24

      « Re: Řazení přes zuby

      Simca: Měla sis koupit auto s automatem a měla bys klid.

      Jinak řazení přes zuby samozřejmě může zuby vylámat a může se stát, že budeš opravovat převodovku. Do servisu to teď dávat nemá smysl, nic nezjistí, pokud převodovku nevyndají a nerozeberou. Prostě to ber tak, že to auto máš na to aby ses naučila jezdit a pokud převodovku odděláš, tak někde z vrakoviště seženeš jinou. Ale asi sis měla na učení koupit starší auto, tak nového je škoda. >:D

      Takže jezdi a až jednoho dne zařadíš a ono to nepojede, tak to je ten okamžik, kdy budeš potřebovat novou převodovku. Ale do té doby se spíš naučíš už správně řadit. A pokud ne, tak si opravdu kup další auto s automatem. třeba toto [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.01.2011  13:24

        « Re: Re: Řazení přes zuby