Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
woody-alien 18.08.13 08:31
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Ron: 5 litrů je hezkých, o to nic, ale moc s tím nepočítej. Teď když si budeš moct dávat Octávky jako předkrm ;-) ,tak toho taky využiješ. Taky bych mohl jezdit za 6,5 litru a jezdím minimálně o litr víc....to ti nedá. Ale je fakt, že tahle 2.2 není moc úspornej motor, s webpajou jsme probírali, že 2.0 TDCi 120kW je schopnej jezdit o víc než litr úsporněji a přitom jízdně už moc nezaostává. Ale řečeno slovy písně J.Dědečka:
"Mně to nevadí a já se nezlobím
a já se nezlobím
ten motor je můj Řád a tím se ozdobím
a tím se ozdobím." >:D -
woody-alien 18.08.13 08:16
« Re: A zase ty HotHatche
wl: No a teď, když si k tomu připočítáš, že GTI7 v testech boduje i velmi sympatickou spotřebou (budiž, u podobných aut to není primární požadavek, ale potěší), tak musíme konstatovat, že VW nejspíš při konstrukci a výrobě GTI uzavřel smlouvu s ďáblem podepsanou MaxxMotionem 100. >:D ;-)
Btw. níže zmiňovaná Astra OPC sklidila od Jandy chválu za spotřebu při jízdě na doraz, ale úsporně jezdit neumí. Běžná kombinace se pohybuje mezi 11 a 12 litry. Jasně že nic strašnýho na 280k auto, ale když jsi psal hodnoty vašich GTI5 a GTI6, tak to je rozdíl cca 2litry, možná i víc. -
Ronault. 18.08.13 02:52
« Re: A zase ty HotHatche :-)
woody: To mi trochu vnuko myšlenku, že bych mohl na novém autě realizovat buď našeho prvního Favorita béžová s červenou linkou a nebo rovnou zázraka a dát ho do celofolie v jeho barvě :yes: >:D
No ono to má tuším v názvu energy na druhou, takže to nebudu žádné ořezávátko :-! Pravda, závodit s Tebou raději nebudu, maximálně ve spotřebě, očekávám, že po zajetí budeme kolem 5l/100km, héééč :-! >:D -
woody-alien 18.08.13 00:42
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Ron: Nj, na barvu to nejezdí a když tak dáš nějaký polepy....třeba modrej s nějakou vkusnou linkou. ;-) >:D
Pořád bych si spíš vsadil na Pažouta 200/450 než na Horáčka (Rendlíka) 130/320. Někdo si holt tu energii musí dát aspoň do názvu a někdo ji tam prostě má. >:-[] -
white label 18.08.13 00:03
« Re: A zase ty HotHatche
Th
Na nové Scirocco už teď ve Frankfurtu klidně zapomeň, letos určitě nic konkrétního nevyjde.
Větší srovnávačka s podrobnějším měřením vyšla začátkem července v AutoZeitungu.
G7GTI Perf vs MRS vs FoST vs ARGQV.
Celkově vyhrálo GTI, ARGQV propadla. FoST byl druhý a jen těsně za ním celkově třetí MRS. GTIčko bylo jen velmi nepatrně pomalejší, než MRS a například z 0-100 dosáhli v reálu shodné hodnoty 6,0 s a 0-200 byl MRS rychlejší jen o jedinou desetinu s (22,1/22,2s, pro srovnání FoST 24,2s) ), z 0-60 byl zase o desetinku rychlejší Golf. Max speed MRS-254, GTI-250, ST 248. Když vezmeš v potaz výkonový deficit GTI (na ST mu chybí 20PS a na MRS dokonce 35 PS) tak je to skoro neuvěřitelné, kdyby mělo GTI motor naladěný taky na 250-265 PS (což by nebyl žádný větší problém, viz 300PS u S3/GR), pak by v těchto měřených disciplínách muselo snadno sfouknout i MRS.
Brzdy mělo v testu nejlepší GTI, za studena se mu ještě MRS na chlup vyrovnal, ale za "tepla" zastavil ze stovky Golf na dráze jen 33,78 m dlouhé, tedy o 1,62 m kratší, než MRS (proti ST o 2,02 m a proti ARG dokonce o 4,22 m kratší), což není žádný zanedbatelný rozdíl.
-
Ronault. 17.08.13 21:33
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Woody: Potřebuju aby mi to někdo namaloval ve photoshopu, jestli démant nebo hvězda...
Napadá mě ještě jedna veze, na masce démat a ne špičku kapoty si dám hvězdu :-! >:D
Jsem netušil, že policajti mají ty pasaty i v šedozelené :-O >:D Trochu mě jen mrzí ta barva, holt ve skladovkách si člověk nevybere...
Dostaneš se k předváděčce mého energy motoru a budeš mít jasno... :-! >:D -
woody-alien 17.08.13 21:30
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Thomasino: MegRS mě nijak neláká, zrovna tak jako překvapivě "levná" Astra OPC. Ta má btw. velmi rozporuplné testy - od neuvěřitelného chvalozpěvu na Autoforu (Janda) až po velmi smíšené pocity (hoooooodně rychlá ale hůře ovladatelná) na driverswebu. V případě varianty 2 (auto víceméně pouze pro mě) bych řešil spíš volbu mezi 3-dv GTI Performance (současné Šíro 2.0 TSI mi ve srovnání s GTI7 Perf. nedává moc smysl) a mezi nějakým "naštvaným" prckem. Ale kdo ví, třeba se dostanu ještě k nějaké předváděčce jiného kandidáta a ještě svůj názor pozměním. -
Thomasino 17.08.13 18:21
« A zase ty HotHatche :-)
Tak jsem si dnes koupil A-M-S (číslo září 2013) kvůli tomu testu sedmičkového GTI Performance, Focusu ST, 125i M paket a A250 Sport. Právě jsem ho dočetl a především podrobně zkouknul výsledky naměřených hodnot (snad se jim dá aspoň trochu věřit). Fakt na tom GTI Performance něco bude ;-) :yes: Taky jsem si pročetl popis funkce toho aktivního diferenciálu u GTI Perf. a slabiny které mi vadily u šestkového GTI jsou zřejmě odstraněny. Jako třeba slabší krouťák a malá trakce na výjezdech z ostrých zatáček v serpentýnkách v Alpách, tady výrazně vyšší krouťák pomůže a hlavně půjde díky samosvoru o hodně lépe přenést. Taky lepší a větší brzdy jsou fajn, zvláště když se koukám na porovnání brzdné dráhy ze 160-ti a ze 190-ti, tak je na tom GTI vždy nejlépe. Naměřený čas 0-100 za 6.2 sec je dost slušný, to se už skoro blíží Meganu RS 265 Cup s 5.8 sec. Chtělo by to nějaký pořádný test GTI Perf. s Megánem RS 265 Cup, ten by mě hodně zajímal.
Ale tak nejdůležitější je stejně vlastní pocit a vnímání, takže do měsíce budu mít lepší porovnání. Už si domlouvám zapůjčení Megana RS 265 Cup, taky budu mít v brzké době konečně možnost svezení se sedmičkovým GTI Perf., stejně jako na celý den zapůjčenou GT86 ;-) Plánuji to vše plus mínus na stejnou dobu v rozmezí max. 2 týdnů, aby porovnávání bylo k něčemu. Ideálně se snad domluvím znovu i na projetí s mým bývalým šestkovým GTI pro "kalibraci" zážitků :-)
P.S: Třídvířko se mi u šestky moc nelíbilo, u sedmičky je na tom o něco málo lépe. Ale stále to není úplně ono. Více zešikmená zadní část ve stylu třídvéřové A3 nebo Megana RS se mi zamlouvá o hodně více. Ještě jsem hodně zvědavý na nové Scirocco, možná ho představí zanedlouho ve Frankfurtu. Ale než bude verze Scirocco R, to si ještě minimálně rok až 1.5 roku počkáme :-( Ale kdyby bylo k sežrání, možná bych vydržel, to je pak jasné že do něj promítnout techniku z GTI Perf. U normálního Scirocca 2.0 TSI předpokládám ten samosvor nebude. -
white label 17.08.13 17:03
« Re: new tires
Th
My naštěstí tolik nejezdíme po Brně, takže nám neklepe nic (mám na to svědky i tady).
Taky nejsi woody, který má větší rodinu. Dovolit si to určitě můžeš, stejně jako sis mohl v klidu dovolit třídvířko už u GTIčka. Zrovna včera jsem narazil na staré video s Clarksonem kde pěje velkou chválu na G5 GTI a dělá si naopak prd.el z G4 GTI. Prý se z jedničkového GTI stala postupně koupelna v podobě G4 GTI. >:-[]
A k pětkověmému GTI měl taky trefnou hlášku, prý hlavně si ho nekupujte v červené! Ten chlap má skoro vždycky pravdu... ;-) -
Thomasino 17.08.13 16:34
« Re: new tires
Tak uchylaci jsme oba, ja se tim zase tak moc netajim ;-) Obcas dat nejakou fotku pekne zenske mi zase tak divne neprijde :-)
Uvolnene a klepajici zadni pate dvere jsem mel i v GTI, ale to se da vetsinou nejak nastelovat a upravit. Obcasne zavrzani v interieru bylo po dvou letech i v GTI a u Megana si nedelam falesne nadeje, ze by tomu melo byt jinak, spise to bude rychlejsi nebo horsi, castecne i dan za tvrdsi naladeni. Uz chci spise auto na zabavu nez na image a univerzalnist, ale samozejme trochu univerzalni zustat musi. Doba ale pokrocila a i pres mensi prakticnost si uz asi mohu dovolit tridvirko nebo kupatko ;-) -
white label 17.08.13 15:22
« Re: new tires
Th
Ty si ten pravý, kdo může psát o chlípných sklonech. Svou chronickou zálibou strkat všude své nemravné odkazy jsi proslulý nejen na fb. Už se mě dokonce pár lidí ptalo, jestli nemáš aspoň nějakou babu, že jim to nepřipadá ve tvém věku normální. :*) >:D >:-[]
P.S. Pokud vím, tak woody o MRS neuvažuje vůbec. Pro jeho potřeby příliš nepraktický (rádoby "coupé", vypadá sice spíš jako 3dv. hb, ale neprakrický je spíš jako coupé) a relativně nekomfortní.
Ale ty si ten CUP, konečně KUP místo i30.
A kup si k němu i nějakou gumu na klepající zadní/třetí dveře, což bývá častější problém MRS. -
Thomasino 17.08.13 15:00
« Re: new tires
Sice dobrej pokus, ale všichně tvé chlípné sklony známe :-) A ještě to na sebe takto nabonzuješ ;-) >:-[]
Ale raději bych si zase početl na téma HotHatchů, např. co woody říká na toho Megána RS v základu (xenony, aut.klima, park.čidla, 18" kola atd.) s cenou kolem 600 tisíc s dph po slevě ;-) Podle mě stále velmi dobrá volba, ikdyž Cup je Cup :-)
[odkaz]
Tomu skoro stejnému zrychlení sice moc nevěřím, protože u GTI uvádí oficiálně 6.4 (pak se dá neměřit jako vždy o 2 sec lépe, viz. test AMS - u mého taky uváděli 6.9 a Autocar naměřil 6.7) a Megane RS uvádí 6,0 sec, ale v praxi se dá naměřit bez problémů 5,8 sec. Ale to jsou stejně relativně malé rozdíly, je dobré sledovat zrychlení na 160 km/hod.
Ohledně toho výkonu není až tak důležité jestli je výkon 230 nebo 250 koní, příp. 265 koní v režimu Sport u Megana, důležitá je taky váha, krouťák, průběh výkonu a krouťáku, zpřevodování apod. Rozhodně to ale vypadá, že se GTI Performance hodně povedlo, takže se už těším na testovací jízdu :-) Sice ten zadek stále vypadá vysoký jako dodávka (ikdyž je nyní GTI o chlup nižší a širší), ale třeba bych to znovu překousl (v tmavší barvě to vypadá lépe než ve světlé). GT86 vypadá mnohem "sportovněji", stejně jako se mi líbí Megane RS o dost více než GTI (jen zepředu GTI vypadá o poznání lépe). Z malého výběru barev u GTI jsem ale opět zklamaný, ale u Megana je to podobné, teda až na tu zářivou žlutou - to se trochu odvázali. Bohužel ta pěkná modrá už objednat nejde, tu si asi šetří na ostřejší verzi Megana RS, která podle všeho ještě přijde.
edit: pružné zrychlení GTI Perf. versus Me RS:
[odkaz]