Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 21.08.13 16:09
« Re: HH novinky
Když mě se ty odstíny "kovově" šedé (středně šedé) prostě líbí ;-) Když už teda nejde žádná brutální výrazná barva. Ta červená linka se k šedé hodí, ničemu navdí, stejně tak ty červené brzdy apod. Hlavně je to strašně praktické a nic moc na tom není vidět. Na černé je vidět všechno, včetně jemných škrábanců, na bílé skoro taky, ikdyž ta perleťová bílá na tom vypadá fakt dobře! Ale jinak souhlas, ke GTI tak nějak patří bílá, červená a černá. Ono je to bohužel dané i tou červenou linkou, těžko k tomu hledáš jinou barvu, nebo to musíš překousnout. -
šmoula nešika 21.08.13 15:57
« Re: HH novinky
Golf GTI a barvy... u GTI je tradiční bílá, červená a černá. V bílé se mi prostě víc líbí minulá generace, červenou bych si nekoupil, co kdybych potkal Clarksona a černá je pěkná, leč... možná až moc nevýrazná. Tedy když bych ji NONSTOP obcházel s jelenicí, tak nadělá parády hodně, ale až se zaprší a zapráší, bude vypadat jako obyčejný golf na velkých kolech. -
Thomasino 21.08.13 15:49
« Re: HH novinky
Tyto telenovely nás baví, to buď v klidu ;-) Zvláště, když tady pár lidí řeší podobné dilema :-) Ikdyž teda každý má trochu jiné priority a potřeby, ale určitě je zajímavé si přečíst postřehy z testovaček také od jiných lidí :yes:
U GTI by to byla předpokládám verze Performance. A jaká barva? Profláklá, ale slučivá Carbon Steel?
Mě se ještě celkem líbí Limestone ;-) Ale WL ti jistě vysvětlí, že se k tomu nehodí >:-[]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
-
iudex 21.08.13 15:35
« Re: HH novinky
Tom: Octavia vôbec u mňa neprichádza do úvahy, jeden veľký liftback už doma je a keď nepotrebujem kombi (ako som pôvodne uvažoval pri ST), tak radšej menší a obratnejší hatch. A áno, vadí mi aj ten veľký výskyt Octavií, dvojkové RSy stretávam u nás denne. Plus Octavie už doma boli dve. Ak sa mi niečo na erese páči, je to ten výber farieb, mať toto u GTI...
Čiže ako som písal, u mňa je to už len GTI vs. ST a po pondelkovej jazde na oboch to rozseknem (nech tu z toho môjho výberu nerobím telenovelu). ;-) -
šmoula nešika 21.08.13 15:33
« Re: HH novinky
Tady myslím, že má velkou šanci Seat. Už minulý LCR jsem viděl v té svítivě zelené, žluté a oranžové. První generace mají žlutou nejčastěji. Octavia RS v první generaci se hodně vyskytuje ve žluté a červené. A zelená se chytla u fabie, tak ji od Tokijského autosalonu začali stříkat na dvojku a teď je tu i v trojce. Myslím, že používání tradičních barev a designů kol nemůže vadit ani největšímu odpůrci Porsche 911. To dostalo na začátku kola Fuchs a do vybraných verzí je v mírně pozměněné podobě montuje až doteď. A jsou šik. I kvasinské erko a Š 110 LS velmi podobné občas mívají. Inu, nekopírují jen Číňané.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] -
Thomasino 21.08.13 15:20
« Re: HH novinky
Jedno se musí škodovce nechat, nebojí se barev a má širokou nabídku. Kéž by stejné nebo podobné barvy nabízelo i GTI :-) Akorát mi vadí, že ta modrá u Oktávky už není jen pro RS 8-s Teda aspoň myslím, že byla před tím jen pro RS. Nyní asi nemají specifickou barvu jen pro RS, jestli jsem se teda díval dobře. Aspoň z těch zajímavých: modrá, žlutá, zelená...
IUDEX - a Koktu III RS jsi už zkoušel? Nebo ti taky vadí, že jich bude jezdit hodně? -
Thomasino 21.08.13 14:35
« Re: HH novinky
Jo tak kdyby ta Cura R vypadala jako ten Cup Racer, tak by to bylo fajn >:-[]
[odkaz]
Jinak třídvířko Leon SC se mi celkem líbí, hlavně je lehčí a prý jede výborně už s 1,8 TSI ve verzi FR. Ta zkosená záď ve stylu A3 je pěkná. Líbí se mi více než skoro kolmý Golf. Jen ta spodní část nárazníku u FR není nic moc, to ta Cupra vypadá dle tvého odkazu vzadu lépe / agresivněji. -
woody-alien 21.08.13 14:27
« Re: HH novinky
iudex: Tak to je dobře, bezprostředně po sobě projet kandidáty je nejlepší. Mohlo to být i lepší (zápůjčka obou aut na týden >:D ), ale když vezmeš v úvahu, že si někdo klidně auto objedná aniž by se s ním vůbec projel, je tvoje situace vlastně vynikající a nic už nebrání tomu, aby sis vybral to SPRÁVNÉ auto. ;-) -
šmoula nešika 21.08.13 14:25
« Re: HH novinky
Mně se taky současná Cupra R nelíbí, je taková opuchlá, pro mě je navíc zlé, že na ní není jediná hranatá linka, ale ta zelená...
[odkaz] snad bude i u nové generace. Tu tipuji někdy na Detroit-Ženevu. Teď je pro koncern nejdůležitější Golf R, nehledě na to, že má LCR přijít až po Cupře. Ale hodně sexy vypadá už takhle: [odkaz] a co teprv na černých devatenáctkách a v té svítivě zelené... uhh.
Cupra bude na 99% vypadat takhle: [odkaz] [odkaz]
A erko bude mít nejspíš méně křiklavý bodykit, aby byli loseři o to víc překvapeni. ;-) -
Thomasino 21.08.13 14:09
« Re: HH novinky
Ano, v základu má Megáne RS i RS Cup 18" kola, 19" jsou za příplatek. Já bych nechal "zbaběle" 18" kola, s těmi 19" koly to na české okresky už prý moc není. Já jel v roce 2010 taky jen na 18" kolech obě verze Megánu RS 250 a kamarád má taky 18" kola na RS 265 Cup (235/40 R18). Na tu Cupru R310 jsou rozdílné testy, mě se navíc nelíbí a ke všemu se blíží nová verze, snad už ve Frankfurtu ukáží více :-)
Jinak k těm časům na Ringu, tak on ten Focus II RS má nakonec o něco lepší čas (8:26) než GTI VII (8:29) a Kokta III RS (8:30). Ale u toho GTI není uvedeno, jestli jde o verzi "základní", nebo Performance. To jste vyčetli kde prosím, že šlo o Performance?
Taky je zajímavý shodný čas Scirocco R (8:30) s novou koktou. Asi na ní fakt něco bude :-)
IUDEX - Rozdíl 8 vteřin u Performance není divný, klidně bych čekal i větší. On ten samosvor i na tom Ringu hodně pomůže. Těch 10 koní vem skoro čert, to je proti samosvoru skoro zanedbatelné. Taky má Performance větší brzdy, což je z mého pohledu celkem důležité. -
šmoula nešika 21.08.13 13:56
« Re: HH novinky
Thomasino: Ale v základu má osmnáctky, ne? Ještě jsem koukal na okolní časy. [odkaz] Klobouk dolů. Docela mě zajímá, jak by dopadla Cupra R310. Někdo říká, že je to za ty prachy dokonalý stroj, jemuž chybí samosvor jen trochu, někdo zase říká, že je to přemotorovaná bestie, která má v jednom kuse problémy s trakcí. Byla to (a možná ještě je) speciální švýcarská edice Cupry R. Dá se dovést, nebo si můžeš nechat sériovou Cupru R vytunit u Abta. Proč švýcarská, jsem pochopil cestou na Ženevský autosalon. Kdo tam měl děti, jezdil Alhambrou, kdo ne, řídil žlutou Cupru R. :-) A myslím, že devatenáctky už má základní Cupra R. To se pak na prvním výmolu ukáže, kdo se držel okruhové charakteristiky odpružení a kdo rallyové. -
iudex 21.08.13 13:27
« Re: HH novinky
Tom: tak 8 sekúnd je obrovský rozdiel, pri všetkej úcte k verzii Performance to nie je moc reálne (a naopak základné GTI nie je o toľko horšie), 7 kW výkonu naviac nie je veľa a samosvor na dlhej rýchlej trati až tak nezaváži. Ale že medzi GTI Performance a Octaviou RS bude len sekunda, to je vcelku nečakané.
Edit:
Tak som si dohodol na pondelok predvádzačku s GTI aj s ST (síce ani jedno na celý deň, ale predsa). Tak na bezprostredné porovnanie dojmov to bude fajn. Sám som zvedavý. :-) -
šmoula nešika 21.08.13 13:24
« Re: HH novinky
První odkaz (carfolio.com) uvádí u Renaultu Cx 0,34. U GTI jsem ho neviděl, ale u druhého odkazu (ultimatespecs.com) jsem našel u 1.4 TSI koeficient odporu vzduchu 0,29. Což je docela výrazný rozdíl. S tou hmotností - máš suchou hmotnost, pohotovostní hmotnost (jak vyjede z továrny), provozní hmotnost (provozní s řidičem, jehož hmotnost taky kolikrát uvádějí, jak se jim umane) a okamžitou hmotnost (což nás nezajímá). Hloupé je, když na jedné, jinak věrohodné stránce kolikrát uvedou u jedné sportovní generace makovou pohotovostní hmotnost a u druhé generace tvarohovou pohotovostní hmotnost, přičemž druhá generace je o 60 kg těžší než ta první, ačkoli základní verze zhubla s novou generací 100 kg. Tohle není zrovna konkrétní příklad, ale stává se to, ATS uvádí o nějakých 100 kg vyšší pohotovostní hmotnost Golfu R 2009 než carfolio, u Porsche 911 Targa 4 se ale zázračně shodují... -
Thomasino 21.08.13 13:04
« Re: HH novinky
No ale Megáne RS Cup je právě úžasný v tom, že ikdyž výborně funguje na okruhu, není nepoužitelný a uskákaný na normálních okreskách nebo dálnici ;-) Naladění podvozku je právě naprosto bezkonkurenční. Žádné velké čachry s gumama tehdy nebyly, dokonce ani nepoužili semislicky (jako třeba před tím u verze R26.R s Toyo R888), měli na tom 19" 235/35 Bridgestone Potenza RE050A ;-) Ty se dodávají na 19" kolech u Megána RS od té doby standardně. Takže nic speciálního, jen prostě odzkoušeli, že tyto gumy údajně poskytují nejlepší kompromis gripu a komfortu.