Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 21.08.13 21:44
« Re: HH novinky
Není to zas tak hrozné, hlavně pro toho, komu není za těžko umýt si trochu častěji auto. :*) >:-[]
CSG je praktičností někde mezi klasickou černou metlou a tou limestone. Podle mě je CSG hodně dobrý kompromis mezi vzhledem/stylem a praktičností. -
white label 21.08.13 21:32
« Re: HH novinky
Th
V šedé limestone je jen ta sedmička, ta šestka vedle je ještě v united grey.
Moc světlé odstíny šedé, sice praktické, ale příliš nudné, nemá to koule, taková šedá myš.
Ale ten limestone je o poznání povedenější odstín, než united, i když je spíš malinko světlejší, tak je hlavně "kovovější", což je dobře. -
white label 21.08.13 21:29
« Re: HH novinky
woody
Přesně, já bych si u ST taky z těch barev nevybral, z obdobných důvodů jako ty. U červené se sice ztratí ty rozteklé zadní lampy, ale červenou moc nemusím a na kompaktní hh už vůbec ne, jako by chtěl někdo tu realtivní nesportovnost karoserie hb, nahradit alespoň profláklou "sportovní" červenou barvou. Asi bych nakonec "musel" jít do nepraktické černé metly, ale naštěstí reálně nechci ani STéčko, takže to nemusím řešit. >:-[] -
Thomasino 21.08.13 21:25
« Re: HH novinky
Jo a s těmi údaji o váze. Např. v AMS podrobném ročním katalogu "Auto průvodce" s údaji ke všem prodávaným verzím uvádějí u Me RS Cup "Pohotovostní váhu" 1462 kg, ale při tom se jedná o váhu "provozní". I v jednom testu Speedu o Auto roku 2010 mají uváděnou hmotnost 1387 kg >:-[] Stejně jako v ceníku Renaultu. Prostě je v tom BORDEL !! -
Thomasino 21.08.13 21:19
« Re: HH novinky
Tak ještě k těm údajům o váze a zmiňovaného testu v Autocaru z ledna 2010 s Meganem RS 250 Cup. Provozní hmotnost je 1462 kg, což po odečtu normovaných 75 kg řidiče je pohotovostní 1387 kg. Autocar ale naměřil váhu 1320 kg, což je dokonce o 67 kg méně :-)
Jinak uvádějí Cd=0,34
A v porovnání na malém testovacím okruhu Autocaru naměřili i prvotnímu Meganu RS 250 Cup čas 1:16,1 min a Focusu RS 1:16,7
Komentáž k těmto výsledkům: Fakt, že Renault na suchém okruhu ujede Fordu, je všechno, co o schopnostech Méganu potřebujete vědět. Má excelentní brzdy, spoustu přilnavosti v zatáčkách a výbornou trakci. -
white label 21.08.13 21:03
« Re: HH novinky
šmoula
Přesně, modré GTIčko (s červenou linkou) vypadá jak olympijské holinky.
Jinak ta červená linka se právě hodí pouze k bílé černé a šedé, u červené naopak příliš zaniká a jiným barvám působí červená linka přeplácaně/kýčovitě.
Pro mě je od šestkového GTI jednoznačným favoritem carbon steel grey, v podstatě takový carbonově černošedý odstín, ale naživo parádně trefený, mnohem povedenější, než všechny možné šedé a černé dohromady. Navíc exkluzivně jen pro GTI/GTD.
[odkaz]
Jinak ke klasickým barvám na GGTI patří určitě i stříbrná, která byla jednou ze dvou (spolu s červenou) vůbec prvních možných barev na G1GTI.
A kdybych byl diesel maniak, tak určitě počkám na příští rok, kdy má vyjít Golf RD s biturbem a 4x4, výhradně s dsg. -
woody-alien 21.08.13 21:02
« Re: HH novinky
Pánové, vy zcela zjevně usilujete Legacymu o život. >:D >:D U hot-hatchů se tadyřeší hlavně ne/komfort a barva. ;-) . Tak to já se rád přidám. >:-[]
ad: ORS - jak jsem již psal, i kdyby trhla rekord na smyčce, nepřipadá do úvahy. Nechci ani lift, ani kombi a hodně mi vadí, že když plivneš z okna, zaručeně trefíš nějakou Oktávku. Jasně, třeba Mondeí je taky jak na...ráno, ale to taky nemělo být nějaké výlučné auto a třeba tu mojí barvu hned tak neuvidíš.
ad: iudex: Mám to chápat tak, že u ST jsi rezignoval na kombi ? Jestli ano, myslím že děláš dobře. Samozřejmě, zadní lampy atd., ale nějak mám pocit, že k marce ST se prostě hatch hodí více. Jenom to jistě trochu znevýhodnilo ST vůči GTI z hlediska vzhledu.
ad: barvy GTI - červená ke GTI patří a zároveň je to jedna z neprofláklejších barev a já bych ji nechtěl. Kdybych byl z nouze nucen vzdát se metalízy, beru bílou. Viděl jsem ji na GTI7 na vlastní oči a líbila se mi. Ovšem favoritem zůstává CSG, nebyl jsem o ní přesvědčenej dokud jsem ji neviděl v Rožnově na GTI6, byť na chvilku, a následně i na GTI7 naživo.
ad: barvy ST - to je ještě daleko tristnější záležitost. 6 barev. Moondust (stříbrná) - vyloučeno, Žlutá Electric (Tangerine Scream) - vůbec není tak výrazná/zajímavá jako oranžová u FoST 2 a za 36.000 ? 8-s >:D vyloučeno, černá metla - vyloučeno, černou už nechci. A co zbývá ? Bílá základ, Červená race základ a Modrá spirit metla. Modrá dobrá na kombi, u hatche mi moc nesedí, bílá eSTéčku zdaleka nesedí tak jako GTI nebo třeba SSS a červená race, no budiž ale taky žádná sláva. Sám bych vůbec nevěděl, možná nakonec tu modrou metlu, ze které ale budou čnít ty zadní lampy jako majáky,nebo červenou race. ;-\ -
šmoula nešika 21.08.13 17:01
« Re: HH novinky
Tak přežít se to dá, ale nevím jestli je to tou tradicí, nebo mým vkusem nebo obojím. Každopádně mi k tomu ta červená linka moc nesedí. Jinak kdybych byl diesel maniak, GTD v titanově šedé by pro mne byla asi jasná volba - celkem nenápadné a praktické. GTI v modré by to zase vypadalo jako olympijské holínky. >:D