Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
woody-alien 03.09.13 11:15
« True Colors
Tak jsem se chytil Šmoulova nápadu a nechal promluvit cítění Ženy. Při lahvince červeného vína jsem svojí "nebožce" předhodil vybrané hot-hatche a nechal ji (čistě hypoteticky) vybírat barvy. Snažil jsem se auta dohledat na fotkách a nespoléhat se na "barevné obdélníčky" v katalozích. A zde je výsledek. V závorce je přibližný komentář.
Golf GTI - bílá ( takový vážný auto...ale pěkný. No jo, ale jenom šedá, středně šedá nebo tmavě šedá. Ta modrá je cirkus a na červený není vidět ta linka. Takže bílá. Jaká perleť? To nevím, prostě bílá...)
Focus ST - modrá spirit (no to je zase výběr. Musej všude cpát tu příšernou stříbrnou ? Žlutá ? To ani omylem, taková mucholapka. Ta červená není špatná ale nejvíc se mi líbí ta modrá. Není moc tmavá a má takovou hloubku....a dolej mi.)
Fiesta ST - červená race (jééééé Fiesta, tak tady je to jasný, jen červená to může být, tibidabatibidabadabta, ta oranžová je fujtajblová)
Swift Sport - bílá perleť (a jé je, náš mazlíček, to mi zas budeš cpát tu bílou, co ? No jo, ale taky co jinýho, ta červená metalíza už tady není a jinak je to děs a hrůza, ježíši, ta hnědá nebo ta hořčice, to je šílený- no dobře, tak bílá...)
Megane RS - Crépuscule Blue - barva z edice Red Bull Racing (no to auto se mi nelíbí, ale tahle barva je supr, taková nejednoznačná, trochu petrolejová - a zakrývá v sobě ty černý plasty co tak bijou do očí na světlý barvě )
Octavia RS - zelená rallye (no konečně trochu odvaz a to furt říkáš jaká je Škodovka nuda. Nejvíc mi na ní sedí ta modrá ale koupila bych si zelenou, to je řacha ...prostě paráda)
Toť hlas Ženy. ;-) -
Ronault. 02.09.13 23:03
« Re: Nové téma
WL: Jen se obávám, že tenhle design je k mání jen 17" a já zatím spíše vzhledem k touze po co největším pohodlí a přebytku letních gum asi budu zůstávat na 16", i když design by byl vynikající...
To už bude v podstatě druhý facelift, co má přijít a ten bude výraznější. Ten první, co mám já poznáš hlavně podle nového nárazníku, kde už nejsou ty odporné plastové pruhy, co snad sloužili francouzům při parkování... a taky se změnilo třeba autorádio a přibyly (i ubyly na čr trhu) motory atd.
Megane IIi fase I: [odkaz]
Megane III fase II: [odkaz]
A office je jen na několika PC v špitále, to víš, je to moc drahé, používáme open officy. -
Ronault. 02.09.13 22:39
« Re: Nové téma
wl: To není moje auto, ale tos jistě poznal podle předfaceliftového nárazníku :-)
Kola mám jiná, taky pitomá jako tyhle na fotce, i když možna krapet hezčí, tahle jsou moc designově těžká na již tak boubelatý desing.
[odkaz]
Kdybych si mohl vybrat, tak bych nejraději tenhle design:
[odkaz]
Vložil bych nějakou fotku do ringu, něco už mám nafoceno, ale sloužím a tady v tom PC žádný pořádný program na úpravu, byť jen zmenšení fotek není... -
woody-alien 02.09.13 18:45
« Re: Nové téma
wl, šmoula: Protože jsem mamlas... >:D Kliknul jsem na rozlišení, bylo tam nějakých 800x533, tak si říkám to bude dobrý a asi jsem to blbě stáhnul a už si to pak neověřil. Dělám deset věcí najednou, kafe, stáhnout fotku, rohlík, účetnictví, rychle nahrát a dát fotku jako hlavní, uložit, cigaretka na dva ťahy, bankovní příkazy, příspěvek do fotosoutěže, přehledy pro zdravotní a sociální pojišťovnu, podpis, razítko a jdeme od toho... >:-[]
Večer to opravím. -
Ronault. 02.09.13 15:05
« Re: Nové téma
Tak především gratuluji vítězům!
Pak děkuji za tu čest vystavit toto auto na titulce :-)
iudex: Diskutoval jsem to s Berustinou, ten folii na nárazníku chválí, nějaké detaily se na kráse najdou, ale zase méně než oťukaná kapota po zimě... to mě vždy irituje. Šlo by jen o čirou, nemělo by to jít vidět a pak jsem leda přemýšlel o černém lesku na střechu, ale to je jen taková úvaha... ještě uvidím, sbírám reference, zjišťuju ceny.
woody: jo. je to návykové :-) Včera jsem překročil 1000 km, spotřeba dle PC 4,9 a to jsme jeli ve čtyřech po dálnici. Sportovní to není, ale pohodlné ano :-) SSS bych jako druhé auto bral hned, ale když já mám sotva na jedno auto, natož na dva :-) -
šmoula nešika 30.08.13 13:22
« BMW M135i aneb Zapomenutý král hot-hatchů
Včera jsem opět študoval hot-hatche. Už asi potisící si přečetl srovnávací test Volkswagenu Golf R, Seatu Leon Cupra R, BMW 130i M-Paket, Mazdy 3 MPS a Audi S3 Sportback v AutoTIPu Sportscars.
Tentokrát jsem se chtěl podívat pečlivěji na zoubek 130i, jelikož se mi po asi miliónu let začalo trochu líbit, asi netřeba zdůrazňovat, kdo měl design na starost. Řekl jsem si, že by to mohla být zajímavá volba, když pod kapotou trůní spolehlivá třicítka. Dokonce se mi podařilo zjistit, že nejlepší byly starší verze, a to nejen díky lepšímu řízení, ale i oné spolehlivosti (k čemuž mi posloužilo SM s bazarovou recenzí minulé trojky - s těmi označeními motorizací to nakonec není tak hrozné).
A jak to tak bývá, člověk dřív nebo později zakopne o novější generaci, o které jsem věděl jen to, že v základu vypadá naprosto tragicky a má větší kufr a víc místa na kolena. Leč protentokrát jsem zakopl přímo o Zlatý grál - M135i. Věděl jsem, že 1 M bylo hodně chváleno i hodně kritizováno a že M-Paket se u starší generace povedl, takže mě to docela zaujalo. Stejně jako design. Napodobení stylu onoho slavného designéra dopadlo poněkud zvláštně, světla i maska byly u základních variant hodně mohutné a skloněné vpřed, což mělo možná odkazovat na starší báva, ale s tím malým nárazníkem to vypadalo jak potrhaná boxerská rukavice. Ale paketový nárazník vše rázem obrátil k lepšímu. Mimo nemetalické bílé, která dělá z jedničky stylovou nákupní tašku a která se mi po dlouhém rozmýšlení nakonec líbí nejvíc, je na výběr neotřelá stříbrná (kovový odstín), jež si hezky rozumí s titanově šedými a matně černými doplňky, černá - „vlk v rouše beránčím“, sexy šedá a provokativní modrá s oranžovou.
A pak jsem narazil na test, nebo spíš dva od PJ, kde auto vychválil skoro do nebes, jen řekl, že na konečný verdikt počká, až se mu pod ruce dostane manuál, jinak že by skalního fanouška BMW mělo odradit snad jen řízení proměnným převodem, turbo a menší ochota driftovat na suchu. V testu na Nordschleife nakonec napsal, že s manuálem je motor o výkonu 320ti koní ještě lepší a že na okruhu funguje řízení naprosto skvěle.
No jo, Janda, mrknu se na zahraniční testy. Leč chvála i zde nemá konce. Chris Harris jen tak mávl na Audi svou opičí tlapou na konci srovnávačky s RS3... A Clarkson výjimečně doporučil hatchback. Večer koukám na autofun, tam test A 45 AMG. A popleta Vavera u konkurence na bavorák zapomene. Není jediný, Machala ze Světa motorů to samé. Ještě si rozkliknu Auto Express, jéé, BMW M135i review, se divím, že jsem nedostal škytavku... S automatem a nejspíš i runflaty, ale bávo bere pět hvězd. Neuvěřitelné. Stejně jako to, že na jejich okruho zaostala jednička jen o půl vteřiny za výkonnější čtyřkolkou A 45 AMG, kterou si mimochodem stejně jako pětidveřovou karosérii a ZF s osmi stupni můžete dokoupit...
Taky jsem včera navštívil konfigurátor, poté co jsem asi tak sto let instaloval odpovídající verzi Javy, která dneska stejně zase nefunguje... Poměr cena/výkon je skvělý, ale i tak jsem se musel uskromnit, abych se vešel do miliónu a čtvrt: [odkaz]
Takže jednou, třeba za deset let, asi ano, ale trochu mě štve, že už BMW nemontuje 30i a 25i je čtyřhrnek. 35i totiž není kdovíjak spolehlivé, i když emková verze bude mít lepší komponenty. Myslím, že minimálně vstřikovače budou mít za deset let dost. Nechci ani vědět, kolik stojí takové dvoukomorové turbo. 8-s
Jsou tu ale i dobré vyhlídky. [odkaz]
Supr fáro, co, chlapi?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] -
woody-alien 30.08.13 12:45
« Re: Výsledky
iudex: Jistě, tak korejské kompaktní "fluidum" ,to je jiná váha >:D , ale kromě hmotnosti a točivého motoru SSS pomáhá i dobře poskládaná převodovka. Když už tak těžce emisními předpisy zkoušenou atmosféru zlikviduješ ještě "úspornými" převody - výsledek je jasný.
Turbo tomu samozřejmě dá grády, a navíc s ním můžeš (jak trefně píše LV v testu FieSTy) jezdit obojím způsobem - buď jako s nafťákem nebo ho honit podobně jako atmosféru.