Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.04.14  23:36

    « Re: Kto pôjde prvý do Cupry?

    w-a
    Tak to každopádně, kdyby nejprve s FieSTou absolvoval tolik jízd, jako ty, mohl si hodně peněz ušetřit. Přitom se mě ptal (když prodával tu svoji benzínovou O2RS), co si má následně (resp., co bych si vybral já, místo G5GTI) koupit.... a pak měl najednou z ničeho nic už tohle. Třeba viděl TG, kde ji hodně chválili, k tomu přečetl pár teSTů, mrkl do ceníku a... 8-s ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 10.04.14  21:35

    « Re: Kto pôjde prvý do Cupry?

    wl: Tý vado, ten inzerát jsem viděl. Zaujalo mě, že někdo investuje do takových....no comment disků (o samotné Fiestě ST nemluvě) a přitom na ně koupí jedny z nejlevnějších zimních pneumatik. S tou Molten máš pravdu, je extrémně nefotogenická, běžně si ji na fotce spleteš s tím nejfádnějším červeným základem a FieSTa v té barvě je na fotkách jako opuchlá.

    I za těch 450 tisíc (a to není jisté, že je dostane) je to kruté vystřízlivění po 1.500 kilometrech.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.04.14  19:05

    « Re: Kto pôjde prvý do Cupry?

    Viděl jsem oranžovou novou Fiestu ST v neděli na okruhu v Brně, ten čumák je prostě hrozně divnej, především v té oranžové. V modré to aspoň malinko zaniká :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.04.14  19:03

    « Re: Kto pôjde prvý do Cupry?

    Barvičky, barvičky, barvičky >:-[] >:-[]
    Na barvu to přece nejezdí, néééé ??? >:D >:D >:D

    Je to čistě na osobním vkusu, mě se na živo ta červená Flame na Cliu moc líbí a to jak na běžném Cliu, tak také na R.S. Viděl jsem i bílé (moc obyčejné, jako všechny bílé auta - ale mám to spojené s dobou porevoluční, kdy 80% služebních aut byla bílá, protože byla nejlevnější), nebo žluté - což je moc vyzývavé a extravagantní :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.04.14  18:32

    « Re: Kto pôjde prvý do Cupry?

    w-a
    Jasně, nečekal od toho komfort Rollse, ale věřil/doufal, že to bude po této stránce přijatelnější. On to samozřejmě za 350 tis. neprodá (bylo mu to zatím nabídnuto), čeká na nabídku kolem 450 tis., kterou zřejmě (časem) dostane, protože je to r.v. 2014 s pouhými 1.500 km.
    Mrkni do galerie, jednak je ta oranžová hrozně nefotogenická, na většině fotek vypadá jak nějaká laciná červená a pak ty oranžové 16" zimní disky to je masakr. >:D
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 10.04.14  18:28

    « Re: Kto pôjde prvý do Cupry?

    woody: Jó, barvičky. Už vidím toho dalmatinového buldoga, kterak trhá mé končetiny na kusy. >:D
    Osobně bych jako největší nevýhodu Cupry zatím shledával výběr laků.
    [odkaz]
    [odkaz]
    Tyhle jsou kultovní, řada lidí se do auta tak určitě i zamilovala.
    Ale chápu, pro Volkswagen by to byla potupa, kdyby krom interiéru ztratil golf proti seatu de facto všechny plusy a privilegia (a že se o nich jinak ani tak mluvit nedá).

    PS: Když jsem hledal tu měděnou, co mě jednou tak praštila do očí, narazil jsem na tohle: [odkaz] Jedním slovem, tedy dvěma, Mechanický pomeranč. :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 10.04.14  17:52

    « Re: Kto pôjde prvý do Cupry?

    wl: k tomu PS - to je docela masakr, ten pád ceny. Já viděl teď roční kus s 30.000 km za 430 tisíc. Původní cena 515t. Na druhou stranu že taková FieSTa je - spíš víkendovka na oblíbený tratě než denně použitelný ostřejší hatch - to jsem zjistil už po první jízdě a jako takovou ji beru. Někdo může namítnout, že když už víkendovku, tak pořádnej sporťáček se zadním náhonem, cabrio nebo tak něco. No, já s tím tak docela nesouhlasím...pokud chceš vybrat z nových aut a ne z ojetých, tak je FieSTa snad vůbec nejlacinější ostřejší auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 10.04.14  17:44

    « Re: Kto pôjde prvý do Cupry?

    A jé je, barvičky... >:D Většinou se s white labelem shodnu a ani tady nepůjde o zásadní rozpor......souhlasím, že "hothečová" ta červená Flamme moc není, ale z té bídné nabídky na CRS bych si ji osobně vybral. Viděl jsem ji naživo nesčetněkrát a považuju ten odstín za velmi povedený...je pravda, že je to taková "propagační" barva a pokud vidím na silnice nové Clio, tak z 50% v téhle barvě, ale to by mi tak nevadilo. Bílá Cliu nesedne, žlutá Sirius se mi nelíbí a navíc je za silně přemrštěnou cenu - černá by mohla být.

    U FieSTy jsem to zakončil tak, že jediná barva, kterou bych akceptoval je i přes složitější údržbu černá metalíza. Mimochodem jsme se s tím "drakem", co nám předváděl jak se s FieSTou jezdí, shodli, že ta modrá u nás v reálu vyvolává dávící efekt. >:-[]

    GTI je víceméně jasný - stále trvám na CSG, akceptoval bych bílou. U Cupry je taky výběr jak "sviňa" >:D , musel bych v reálu vidět tu šedivou a šedivou, bílá je metalická - to by snad šlo ale líbil se mi ten odstín červené, co má pája na FRku. Ale je to základní lak a já jsem se zařekl, že základní lak už nikdy nekoupím. Tak nevím. Ještě je tam černá.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.04.14  17:03

    « Re: Kto pôjde prvý do Cupry?

    iudex
    Jak jsem psal, naživo je ten odstín vhodný pro běžné verze, ale pro hh se nehodí. Je to jako kdyby VW nabízel na GTI/R místo Tornadorot, Sunset Red.
    Oranžová (do červena) "Molten" na FieSTě má podstatně víc šťávy/energie a ctí své jméno mnohem věrohodněji, než "Flame" u CRS, která je zřetelně laděna spíš do elegance.
    Přesto souhlasím s woodym a i na FieSTu bych (ač nerad) vzal černou metlu, protože v nabídce k ní nic vhodnějšího nevidím.

    P.S. Tak jsem s tím známým mluvil a říkal, že mu vadilo, že když s tím normálně jel někam trochu dál, tak to byl až příliš nepohodlný "kostitřas". Čistě jako víkendovka by to prý šlo, ale plnohodnotný/univerzální hh to podle něj není.
    Dal za to nějakých 520 a teď mu za to nabízejí 350 tis., a to má sotva půl roku. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 10.04.14  15:19

    « Kto pôjde prvý do Cupry?

    wl: Live som ju nevidel, ale z Tomovej fotky vyzerá veľmi dobre. Ale môže byť, že naživo to bude iné.
    Btw. konečne zverejnil slovenský Seat komplet cenník Cupry: základná 265k verzia s 5 dverami stojí 24890 eur, silnejšia 26720 eur. Teda aj silnejšia verzia je lacnejšia, ako základné 220k GTI. Plus vo výbave sú už sériovo full LED, 18ky (280k verzia 19"), samosvor VAQ či záruka 4 roky: [odkaz]
    To znamená, že pri rovnakej konfigurácii by základná cena Cupry vyšla o 5100 eur menej, ako u môjho GTI (jasne, zľava u Seatu by zrejme bola podstatne nižšia, ale stále je to celkom značný rozdiel, pritom Cupra má výhodu 35k naviac).
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.04.14  15:06

    « Re: Woodyho Waterloo alebo Per aspera ad astra

    iudex
    Viděl si tu červenou Flamme pořádně naživo, Já kolem ní týden chodil na vystaveném novém (běžném) Cliu (u nás na náměstí) a na hh bych si ji určitě nevybral, to už raději tu červenooranžovou co je na FieSTě. Právě v této barvě si FieSTu koupil můj známý, ale už jsem viděl inzerát, kde ji prodává, tak se ho musím zeptat na důvod. Před tím měl modrou O2RS lb před face.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 10.04.14  14:58

    « Re: Woodyho Waterloo alebo Per aspera ad astra

    woody: aby nedošlo k omylu, tu nejde o nijaké ohŕňanie nosom nad hothečmi triedy B, to určite nie, naopak ako som už spomínal, predajca Fordu sám označil FieSTu za ostrejšiu/zábavnejšiu, ako väčší a ťažší Focus. A ak to bude auto len pre Teba, niet samozrejme problému ani s trojdverákom. Akurát u mňa to bolo tak, že ak by prichádzala do úvahy trojdverová varianta (akože vôbec neprichádzala), uvažoval by som rovno o Toyobaru. Mmch. na SK Ringu som jednu GT86 stretol a je to fakt pekné a mrštné kupéčko.
    Ron: tuším si spomínal eko-pneu na Toyote GT86 a tam sú práve Primacy HP. Ale zo zorného uhla pohľadu športového kupé sú to naozaj skôr eko gumy. I ja som bol s nimi veľmi spokojný (resp. stále som - mám ich na Mondeu), na Focuse mali pri predaji 50t km a boli tak v polovici, rozhodne ešte niekoľko desiatok tisíc km by vydržali (to skôr odíde/stvrdne zmes).
    Tom: tá červená na Cliu RS je fantastická, neviem, prečo takéto pekné výrazné farby nemalo aj GTI.
    Btw. malé pozorovanie z dnešnej jazdy: moje GTI pôsobí na niektorých ako červené súkno a dnes ma dravo predbiehali viaceré "závodné stroje" typu Passat či Sportage. ;-) Na druhej strane ma začali zdraviť neznámi majitelia GTI rôznych generácií.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.04.14  14:52

    « Re: Woodyho Waterloo alebo Per aspera ad astra

    Ron
    V případě Thomasinova C-Maxu byl zřejmě problém hlavně v "komunikaci" mezi kupujícím/majitelem vozidla a jeho řidičem/uživatelem, což by se dalo (logicky) pochopit v případě, že by se jednalo o dvě různé osoby, což ovšem nebyl Thomasinův případ. >:D ;-)

    Th
    Co je na tom červeném odstínu (Flamme) pro CRS tak úžasného, pro běžné Clio je v pohodě, ale pro CRS je to "nesportovní" odstín. Copilotova červená na minulém CRS měla pro CRS nesrovnatelně vhodnější odstín, který mu seděl/slušel.
    Aktuální výběr (z pěti) barev/odstínů laků na CRS taky není žádná velká sláva, kdybych musel jednu vybrat, skončím u (nepraktické) černé metalické "Profond".
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.04.14  14:33

    « Re: Woodyho Waterloo alebo Per aspera ad astra

    V té době bylo málo aut s odpočtem DPH, kombíka jsem měl před tím, chtěl jsem něco mrštnějšího a Focus kombi měl jinou zadní nápravu než 5-dv. Focus a než C-MAX. Jízdní vlastnosti a design auta se mi prostě líbil u C-Maxe více, takže kombíka jsem zavrhl >:-[] Také má kombík roletku a jde od zadní nápravy větší hluk, kdežto C-MAX měl pevné plato a variabilní zadní sedadla (občas jsem je potřeboval). Pár měsíců po tom se už dal uplatnit odpočet DPH také na všechna ostatní auta včetně sportovnějších, takže éra kombíků u mě skončila ;-) :-) Tož tolik na vysvětlenou. Proto taky C-MAX s benzínem 1,8 a vylepšení jízdních vlastností malým snížením pružin, ale jen o kousek, nebylo to nic brutálního. A klidně bych si takového C-MAXe s motorem 1,6T dovedl jako běžné rodinné přibližovadlo i nadále představit.

    Někdo hold kupuje auta po třech letech a rád poznává nové, někdo hold má auto deset let a jen o nich přemýšlí ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 10.04.14  12:32

    « Re: Woodyho Waterloo alebo Per aspera ad astra

    Thomasino: Když samostatně žijící pár koupí rodinného C-maxe na gumách autu odpovídajících očekávajíce sportovní svezení s maximální přilnavostí, tak to vede k úpravám MPV snižováním podvozku, sportovními pružinami a výměnou gum za s větší přilnavostí a menší výdrží. Jestli je to chyba automobilu a gum nebo toho, co si chybně vybral auto, je otázkou diskuze... Každopádně většině diskutérů bude ihned jasné, kde je ona chyba, tehdy byla, jak bys napsal, mezi sedadlem a volantem onoho C-maxe.

    Já od Laguny nečekal sportovní svezení, ale pohodlné, tiché a levné přesuny přes půl republiky, což spoňovala včetně Primacy HP na výbornou. Ale to je prostě díky tomu, že jsem vždy s volbou svého vozu vždy spokojen, nemusím jej co dva roky měnit za jiné ;-)

    Je mi prostě bližší white labelům model než Thomasinův... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.04.14  12:00

    « Re: Woodyho Waterloo alebo Per aspera ad astra

    Já na nich ujel na rodinném C-Maxu jen asi 1000 km a pak šly pryč >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 10.04.14  11:43

    « Re: Woodyho Waterloo alebo Per aspera ad astra

    Thomasino: No však jak já, tak iudex jsme je měli na rodinných atmosférických kombících, takže právě ta nízká hlučnost s rozumnou přilnavostí byla vyvážená, takže spolnila svou funkci.

    Ještě bych dodal, že měly dobrou výdrž, ujel jsem na nich nějakých 35t km a byly tak sotva v polovině.

    Energy saver se mi zdají ještě tižší, ale to těžko porovnat, protože jsou to dvě rozdílná auta.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.04.14  11:37

    « Re: Woodyho Waterloo alebo Per aspera ad astra

    Primacy HP (Hov.no Pojedou) jsou u Michelinu pneu střední třídy, kdysi dávno je podle mě označovali za "úspornější" eko-typ, dnes mají ještě Energy Saver. Takový průměr, ale nejsou špatné, jsou celkem tiché. Ale nečekejte od nich že budou nějak moc držet, na sportovní jízdu fakt nejsou >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 10.04.14  10:51

    « Re: Woodyho Waterloo alebo Per aspera ad astra

    iudex: Ale já nikde nepsal, že Primacy HP jsou eko, to se asi pleteš. Primacy HP jsem měl na Laguně a moc jsem si je pochavloval, teď na Meganu má Energy Saver a ty opravdu více kloužou.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.04.14  10:32

    « Re: Woodyho Waterloo alebo Per aspera ad astra

    W-A : S tím Cliem R.S. by jsi byl taky spokojen, jsem o tom přesvědčen ;-) Jako bonus by jsi pak mohl na podobné akce pořádané Renault Sportem pro majitele vozů GT a R.S. jako jeko jedu za pár dní. Na odkazu dole najdeš pro inspiraci i pár barev na Cliu. Ale dvě TOP barvy jsou tady jasné, ta červená příplatková metalíza Flame a nebo pro odvážné výstřední jedince ta zářivá žlutá ;-)

    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…