Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
iudex 17.11.14 11:29
« OT fotenie
Späť k foteniu, aj keď nie foteniu áut. V sobotu sme mali väčšiu rodinnú oslavu a podujal som sa robiť tam fotografa. A poviem vám, nikdy by som sa nechcel živiť ako svadobný fotograf, to je úplná katastrofa. Mnohé okamihy mi ušli len preto, že som mal nastavený zlý režim, nasadený nevhodný objektív, blesk sa nestihol nabiť a pod. Expozičná automatika s bleskom skákala od totálne podexponovaných fotiek k prepáleným, skrátka odpadu som mal viac, ako použiteľných fotiek. Samozrejme potom fotky vytriediť, premazať, tie použiteľné následne vyvolať z RAW do JPEG, poupravovať, uploadovať a poslať link, spolu niekoľko hodín roboty. A nakoniec keď si ľudia tie fotky pozreli, tak boli len pindy že prečo som neodfotil tortu, prečo chýbal tam ten či onen člen rodiny... no radosť. Odteraz fotím len autá. 8-s >:D -
woody-alien 17.11.14 09:58
« Re: Když dva dělají totéž...2
Nedalo mi to a dohledal jsem výňatek z testu C-RS od Ondry Ch. Takže zatímco pan Koubek si stěžuje na odřazení na 4 před zatáčkou, zde se dozvídáme:
"Režim Race se zapíná tak, že posunete páku voliče do manuálního režimu a dlouze stisknete tlačítko před řadicí pákou. V tu chvíli je to všechno jen a jen na vás. Žádný stabilizační systém (s tím souvisí i žádné přibrzďování kol v rámci elektronické simulace samosvorného diferenciálu), ŽÁDNÉ ODŘAZOVÁNÍ PŘED OMEZOVAČEM, jenom překvapivě čirý jízdní zážitek. Tady ukazuje Clio RS tu správnou tvář..." ;-)
Což mohu potvrdit. A tak se tedy obloukem dostáváme k osvědčenému webpajovskému "Sám sobě jsi nejlepším testérem".
PS: Ondra Ch. dal v Mostě kolo s C-RS za 2:06,50 :yes: -
poterienko 17.11.14 08:44
« Re: Když dva dělají totéž...
Ron: Mám pocit, že i ty sis z Honzova videa vytáhl jen to, co by jsi mohl zkritizovat. Namátkou:
Cena: Neřekl, že stojí půl mega, ale že se blíží.