Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
iudex 17.11.14 11:29
« OT fotenie
Späť k foteniu, aj keď nie foteniu áut. V sobotu sme mali väčšiu rodinnú oslavu a podujal som sa robiť tam fotografa. A poviem vám, nikdy by som sa nechcel živiť ako svadobný fotograf, to je úplná katastrofa. Mnohé okamihy mi ušli len preto, že som mal nastavený zlý režim, nasadený nevhodný objektív, blesk sa nestihol nabiť a pod. Expozičná automatika s bleskom skákala od totálne podexponovaných fotiek k prepáleným, skrátka odpadu som mal viac, ako použiteľných fotiek. Samozrejme potom fotky vytriediť, premazať, tie použiteľné následne vyvolať z RAW do JPEG, poupravovať, uploadovať a poslať link, spolu niekoľko hodín roboty. A nakoniec keď si ľudia tie fotky pozreli, tak boli len pindy že prečo som neodfotil tortu, prečo chýbal tam ten či onen člen rodiny... no radosť. Odteraz fotím len autá. 8-s >:D -
woody-alien 17.11.14 09:58
« Re: Když dva dělají totéž...2
Nedalo mi to a dohledal jsem výňatek z testu C-RS od Ondry Ch. Takže zatímco pan Koubek si stěžuje na odřazení na 4 před zatáčkou, zde se dozvídáme:
"Režim Race se zapíná tak, že posunete páku voliče do manuálního režimu a dlouze stisknete tlačítko před řadicí pákou. V tu chvíli je to všechno jen a jen na vás. Žádný stabilizační systém (s tím souvisí i žádné přibrzďování kol v rámci elektronické simulace samosvorného diferenciálu), ŽÁDNÉ ODŘAZOVÁNÍ PŘED OMEZOVAČEM, jenom překvapivě čirý jízdní zážitek. Tady ukazuje Clio RS tu správnou tvář..." ;-)
Což mohu potvrdit. A tak se tedy obloukem dostáváme k osvědčenému webpajovskému "Sám sobě jsi nejlepším testérem".
PS: Ondra Ch. dal v Mostě kolo s C-RS za 2:06,50 :yes: -
poterienko 17.11.14 08:44
« Re: Když dva dělají totéž...
Ron: Mám pocit, že i ty sis z Honzova videa vytáhl jen to, co by jsi mohl zkritizovat. Namátkou:
Cena: Neřekl, že stojí půl mega, ale že se blíží.
Upozornění na školy: Ano kritizuje, mě by to taky štvalo, ale pak řekne, že se to dá vypnout.
Porovnání: A proč ne? Dost často lidé přecházejí ze staršího modelu na novější. Taky tu bylo xset srovnání dvojkové a trojkové octy.
Ad ty plasty - z toho si nic nedělej, ani A4 nemá pod volantem schované zlaté pláty, ale obyč tvrdý plast. -
woody-alien 17.11.14 08:39
« Re: Když dva dělají totéž...
Ron: No, po shlédnutí testu s tebou musím souhlasit. Koubek se buď špatně vyspal nebo "běžné" Renaulty (z antipatie vůči značce bych ho vzhledem k tomu, jak chvalořečí M-RS a částečně i C-RS, nepodezíral) nemá rád. Nedávno dost razantně popravil Clio Grandtour GT s EDC a v podobném duchu pokračuje tady. Nebudu soudit jízdní dojmy bez vlastních zkušeností, ale podle jeho závěrů se zdá, že Megane (ne)jede dost tragicky a když už, tak potřebuješ mít strejčka v Kuvajtu a dost zkušeností na ukrocení ďábelsky neposedné torzky. >:D Vtipné je, že zmiňuje multilink v korejcích, kterej byl aspoň v prvních generacích Ceeda a i30 vyladěnej tak zmršeně, že si ho "dávaly" k svačině i dodávky s listovejma pérama. >:-[] Co se týká držení kroku s provozem, tak tomu jsem se zasmál opravdu srdečně. Moje momentální jízdní zkušenosti dokazují (a je to opravdu smutné zjištění), že na většinu provozu bohatě stačí DD 1.2 TCe. A to myslím smrtelně vážně. Nevím, jestli je to snahou jezdit na spotřebu nebo opatrností ostatních účastníků silničního provozu, ale i s tímhle "povozem" mě neustále někdo zdržuje a musím předjíždět. Takže bych to viděl tak, že se Koubek zřejmě zapomněl někde na okruhu a shlíží na Megane z výšin Jandovských sportovních požadavků.
Poslední věc je kritika navigace. Tak takovouhle blbost jsem nečetl už dlouho. Vyčítá někdo adaptivnímu tempomatu přílišné množství aut kolem ? Vyčítá někdo systému na čtení značek, že je moc značek a tudíž je moc často čte ? >:D Pokud je ve městě hodně škol a systém má upozorňovat na školy, co jako má dělat ? Může systém upozorňující na radary za to, že je radar na každém semaforu ? Pokud to jde vypnout, tak je to v pořádku.
A jedna perlička na závěr - jen zajímavost. Přečetl jsem si taky Koubkovy dojmy z akce ostrých Renaultů v Mostě. Na auto.cz to popisoval Ondra Ch. Opět jsem narazil na zmatení pojmů (to snad už není možný) při nastavení režimů u Clia RS, a tak to EDC znovu schytala. Neoprávněně, mám vlastní zkušenost přímo z Mostu a to, co tam popisuje (nečekané přeřazení nahoru před zatáčkou) se v Race režimu prostě neděje, musíš se ovšem vzdát "andělů" ESP a el.náhražky difu. Nicméně jinak Clio RS celkem chválil, dokázal s ním prý jet čas cca 2:10 (podle stopek). V této souvislosti jsou tedy výkony místního majitele C-RS Borka B. hodné potlesku. Ve třech lidech jsme odjeli (taky podle stopek) kolo za 2:11 a ve dvou za 2:08. Ale zase je pravda, že tam nemá sériové F1-Eagly ale Advany, a taky to nebylo za normovanou spotřebu. >:D >:D -
Ronault. 16.11.14 19:40
« Když dva dělají totéž...
není to totéž... Obzvlášť jedná-li se o novinařinu.
Na streamu v pořadu "Meziplyn", který vede Honza Koubek zrovna vyšel test Meganu Grandtour 1,5 dCi.
[odkaz]
Nedávno jsem tady dával test totožného auta (vč. barvy, motoru, výbavy i kol) ze slovenského autožurnalu, tedy Motoringu:
[odkaz]
Je až s úžasem k jakým rozdílným názorům se dva redaktoři dostanou. Koubek kritizuje motor, především spotřebu, že za 5 litrů se nedá opravdu jezdit, jen důchodci a pro důchodce je motor určen. Budínský si naopak motopr velmi pochvaluje, udělal na něm přes 2000 km, z toho 80% po dálnici s průměry kolem 130 km/h a spotřebu má 4,9 l/100. Koubek doporučuje raději 1,6 dCi, Budínský udává, že je 1,5 dCi velmi blízká 1,6 dCi. Koubek auto kritizuje v celém testu, Budínský je z něj nadšený...
A teď si vybrat, kdo říká pravdu a kdo lže, že? >:D
Já tedy Koubka pozoruju už delší dobu a mám pocit, že buď je permanentně s něčím nespokojený nebo má jen své oblíbence.
Mě na testu vadí kritika nesmyslů, či dokonce předností. Koubek kritizuje to, že navigace umí upozornit na školy a radary, samozřejmě se to dá vypnout. Proboha, není to naopak prostor k pochvale!? Idiot. Už samotný začátek testu začíná srovnáním s minulou generací. Proč proboha? Tohle přece není novinka, je 6 let na trhu.
Dále to doporučení 1,6 dCi... to mě rozesmálo... tak jestli má něco 1,6 dCi krom výkonu opravdu větší než 1,5 dCi, tak je to turbodíra, protože má větší turbo, takže totální nesmysl. Že 1,5 dCi chybí výkon? Zajímalo by mě, co by říkal na 1,6 TDI 77 kW v OIII, což je srovnatelný motor v nabídce.
Komentovat jízdní vlastnosti, že na 17 je to tvrdší, stejně jako veškerá konkurence a lepší je volba 16" a nějaké nekvalitní zpracování... při otočení volantu... netuším kde... to už asi nemá smysl.
A super lež je ta cena.. prý půl milionu :-O K půl milionu je problém nakonfigurovat i 1,6 dCi. Aktuální ceny 1,5 dCi: Limited 405t + metalíze 14t + 17" kola 5t + rezerva 2t + Rlink s nav. 20t = 446t Kč. Pro zájemce o 1,6 dCi je to další 35t Kč... ani s doplněním třeba vyhřívaných sedaček nebo keylessu se nejde dostat přes půl milionu... nemluvě o tom, že prodejci umí mimo ceník ještě více kouzlit.
Co na to říci? Jeden tak, druhý ona, Koubek opět lže, klasika, nebo nechápe a zkresluje. Nejlepší je si auto odzkoušet sám, důvěryhodných redaktorů je málo... a pak se topper diví, že je k smíchu. -
Covenant 14.11.14 16:10
« Re: Spoľahlivosť 2,0TSI
Jojo předváděcí Cupry fakt nebrat...ty české dostávají taky pěkně za uši a nejen ty pro zákazníky u prodejců, např jedna co sní jezdí jen člověk od importéra skončila hned po pár km v poli a pak na odtahovce.....a člověk by si řekl, je to předváděčka co s ní jezdil jen jeden člověk..bohužel u HH se zkouší co to dá... :-!
Proto jak bude u prodejce ..hned s ní domů žádné nechávání na salónu..mám za ten víc jak půl rok pár negativních zkušeností, jak se k těmhle výkonným HH chovají..
-
Brandon Walsh 14.11.14 15:40
s tým súhlasím, nejakú mestskú predvádzačku ľudia netočia do červeného poľa, aby zistili čo z toho motora vydolujú na semafore, chcú si vyskúšať aká je obratná a akú má spotrebu pri 50 ke a 90 ke, HH predvádzačka je druhá vec kde po pár tisíc km sa musí vymeniť "všetko" ako slovenská červená cupra ktorú odrovnala tour de slovakia -
Ronault. 14.11.14 15:29
iudex: No asi záleží na kusu. Předváděčka by mi malinko problémy asi dělala, možná ale by mi nevadila nějakého městkého autíčka nebo nevýkonného stroje, kdy zákazník i jde vyzkoušet jízdu jako normálně, ale předváděčku HH, no to asi ne...
My třeba kupovali P207 jako roční referenční vozidlo z Peugeot FR a teda nutno odklepat, ale blíží se jeho páté narozeniny, nějakých 85t km a šlape naprosto v pohodě, měnily se jen kotouče a jednou clony v interiéru, protože nesvítily lampičky, hromada žárovek H7, ale jinak auto jede naprosto spolehlivě a taťka je nadšený, že tak bezproblémové auto ještě neměl.

U maturáku jsme se setkal s tím, že slečna měla 100 vlastních fotek (z asi 1200 celkových) a stěžovala si, že nemá jednu fotku, kterou jsem asi ani nefotil já.
Na svatbě se mi zase stalo, že maminka nevěsty (od rána nasraná) mi dost ostře vyčetla, že jsme nešel vytáhnout babičky na focení skupinovek. Babičky už fotky měli a bylo jim 80+, takže byly rády, že si konečně na hostině sedly.