Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

• « 00 Reagovat !

foto Covenant

Covenant 30.08.15  17:45

« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasujem

iudex
    Už si to budu muset taky změřit >:D každopádně mě překvapilo, že i v takovém relativně ještě dusném počasí ten motor letěl a na konci cílovky jsem byl pořád stejně rychlý.

Jinak Michelin super sport jsou zatím příjemným překvapením co vydrží a snesou.
  • « 00 Reagovat !

foto iudex

iudex 30.08.15  17:26

« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasujem

Tom: slušne si sa ho držal, ja som sa mu radšej rovno pratal z cesty a na rovinke ma doslova preskočil. Inak ja som si amatérsky odmeral čas svojím laptimerom a vyšlo mi dvakrát 2:56 min. To je výrazných 15s na kolo horšie oproti Tebe; na druhej strane pri deficite 35k a Tvojich dramatických úpravách podvozku, bŕzd, chladenia atp. to je asi primerané. V jednom meranom kole ma zdržal Ceed GT, kým som našiel vhodné miesto na predbehnutie a druhé kolo som zase prepálil a vyletel za obrubník a stratil stopu a tempo.
  • « 00 Reagovat !

foto Thomasino

Thomasino 30.08.15  13:55

« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasujem

Jinak včera jsem byl s iudexem a Covenantem na Slovakiaringu, ale s těmi AD08R a velkém teple časy nic moc. Nejlepší 2x za 2:41 a to jsem tam na Carbonii již dal 3x 2:37 :-O
    Ale snažil jsem se chvilku držet bílého bratislavského McLarenu MP4-12C, asi se tam teprve učil, ale na rovince mu to jelo jako sviňa!! >:-[] V čase 1:15 mu to v šesté zatáčce (ve šneku) malinko ustřelilo.
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

foto Thomasino

Thomasino 30.08.15  13:51

« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasujem