Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
iudex 30.08.15 17:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasujem
Tom: slušne si sa ho držal, ja som sa mu radšej rovno pratal z cesty a na rovinke ma doslova preskočil. Inak ja som si amatérsky odmeral čas svojím laptimerom a vyšlo mi dvakrát 2:56 min. To je výrazných 15s na kolo horšie oproti Tebe; na druhej strane pri deficite 35k a Tvojich dramatických úpravách podvozku, bŕzd, chladenia atp. to je asi primerané. V jednom meranom kole ma zdržal Ceed GT, kým som našiel vhodné miesto na predbehnutie a druhé kolo som zase prepálil a vyletel za obrubník a stratil stopu a tempo. -
Thomasino 30.08.15 13:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasujem
Jinak včera jsem byl s iudexem a Covenantem na Slovakiaringu, ale s těmi AD08R a velkém teple časy nic moc. Nejlepší 2x za 2:41 a to jsem tam na Carbonii již dal 3x 2:37 :-O
Ale snažil jsem se chvilku držet bílého bratislavského McLarenu MP4-12C, asi se tam teprve učil, ale na rovince mu to jelo jako sviňa!! >:-[] V čase 1:15 mu to v šesté zatáčce (ve šneku) malinko ustřelilo.
[odkaz]
-
Thomasino 30.08.15 13:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasujem
Já tam vpředu právě že mám od června Advany AD08R, ale mám z nich pocit že dobrý, že asi i něco vydrží, na běžné ježdění jako kompromis je to fajn, ale s těmi Cup2 jsem zajížděl o pár vteřin lepší časy 8-s :-( Nicméně taky prd vydržely :-O
Proto jsem se ptal na ty A048, jestli by to pro mě třeba nebyla cesta. Ale zřejmě ty rally Hankooky Z205 by mohla být cesta ;-) -
Thomasino 30.08.15 13:48
Naše okaté a známé pošťuchování s White Labelem je známé, musí se to brát s nadhledem. Možná to bude někomu divné, ale na živo vypadá jako úplně jiný (normální) chlap ;-)