Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 08.11.15 02:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Denní svícení - ráj nebo peklo ?
pS
Ta LBB mi přijde až moc světlá, viz tvůj první odkaz.
Z těch tří modrých je pro mě nejpovedenější MCB.
SMB je taková inkoustová s mírným nádechem do fialova, což se mi spíš nelíbí.
Ale já vůbec na modrou zrovna nejsem, přesto, že u nás je to poměrně populární barva na auto. -
boost. 07.11.15 20:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Denní svícení - ráj nebo peklo ?
iudex
Jsem tu zaregistrovaný od roku 2011... A proto mám tak debilní nick. >:D
wl
LBB, co jsem koukal na amatérské fotografie, je dost "měňavka." Od světle modré, přes odstín Estoril Blue II, Atlantis Blue Metallic až po modrozelenou. Jednoduše řečeno, moc barev najednou. [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Samozřejmě roli hraje foťák a monitory, ale i tak se mi prostě nezdá. Uvidím naživo.
Tenhle photoshop mě zaujal: [odkaz] vs [odkaz]
Jen tak pro zajímavost:
San Marino Blue: [odkaz]
Monte Carlo Blue: [odkaz]
-
white label 06.11.15 22:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Denní svícení - ráj nebo peklo ?
pS
Mám 193cm.
Jo, je to ve Fryštáku (asi 3km od Zlína), prý jsou u nás zatím jen dvě, jedna v Praze a druhá ve Fryštáku... >:D
Co se ti nezdá na té modré Long Beach, moc světlá?
iudex
Já tam taky nepřišel s tím, že si chci MX-5 koupit pro sebe. Říkám, potřebuji něco pro syna, budou Vánoce... On na to, tak do Vánoc už to nestihneme, leda, že byste koupil tuhle. Já na to, červenou nechci a bez Recar už vůbec ne, škoda, tak možná někdy příště... >:-[] -
iudex 06.11.15 22:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Denní svícení - ráj nebo peklo ?