Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

• « 00 Reagovat !

foto Thomasino

Thomasino 11.05.16  22:46

« Re: Re: Tak ať se můžete zase čemu smát

Já jsem mechanikovi říkal, že dáme dozadu dolů zpátky jedno kolo na místo rezervy, že je to hodně vzadu a úplně dole, že by to možná pomohlo >:-[] >:-[]
    Nechtěl :-(
  • « 00 Reagovat !

foto AUDIRS6

AUDIRS6 11.05.16  22:44

« Re: Tak ať se můžete zase čemu smát

:-)
    toz gut. A kedze ti spolujazdkyna pomohla vyvazit auto svojimi 50 (?) kilami vpravo vpredu, zober si, ako by ti mohol pomoct napr. taky wl, keby sedel vzadu v strede ( by si mu tam dorobil nejaku provizornu naklapaciu sedacku )a pred kazdou zatackou by sa naklanal na vnutornu stranu zatacky ! >:D To by bolo hadam rekordne kolo od Meganu coupe RS cup celkovo ! >:D >:D >:D >:D
    Tak si ho dohodni, zaplat... >:-[] ;-)
    wl odpustí ( dúfam ) ... ;-)
  • 00 Reagovat !

foto Thomasino

Thomasino 11.05.16  22:23

« Tak ať se můžete zase čemu smát :-)

Druhý závod CarboniaCupu v pondělí 9.5. na Slovakiaringu (druhé kolo jsem vystřihnul aby to nebylo moc dlouhé), na konci čtvrtého kola však pozdní brždění a kačírek :-)
    Před tím znovu pěkný souboj s bílou 330i, kdy mě nejdříve trochu ujela, já ji dojel a předjel, ale o kolo později jsem to kačírkem ukončil...
    [odkaz]
    Mnohem zajímavější pak bude video z prvního závodu, kdy jsem zaspal na startu, pak je nechal v první zatáčce raději jet, protože jsem byl uprostřed chumlu aut a nechtěl jsem si to nechat rozbít. Následně jsem dojel a předjel 4 auta, vč. zase bílé 330i (ale za chvilku mě to vrátila), se kterou jsme si pěkně zazávodili. Také Scirocco R a novou Hondu Civic Type-R, obě z mé skupiny B4...
    A ještě zatím moje BEST KOLO 2:36,41 z SK ringu, zajeté v prvním tréninku se spolujezdkyní a plnou nádrží (asi lepší vyvážení se spolujezdkyní, ve druhé zatáčce se dá jet rychleji, as 170 místo 165)
    [odkaz] >:-[]
  • « 00 Reagovat !