Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 28.12.19 22:16
« Re: Re: Re: Re: G8 ceny
Ty Pamplona jsou pěkný !! Ale myslel jsem, že jsme si vysvětlili, že zimní kola budeš potřebovat shánět až v létě !! >:-[] >:D
P.S.: Mě posunuli dodání na skoro půlku ledna, teprve po 6.1. mohou auto naložit ve fabrice, pak jde do skladu v Rakousku, odkud ho po zaplacení pošlou dealerovi :-O
edit: mimochodem Golf v barvě Thungsteg s BBS SR v šedé ;-) [odkaz]
Nebo budeš mít Limestone?? [odkaz] [odkaz]
Velmi praktická barva kol, dobrá značka (ikdyž nejlevnější řada), typový list a možnost zapsání do VTP, měl jsem je 17" na Sportsvanu a objednám je na Atecu v 8x18" na pneu 225/50, cena 5400/ks celkem slušná. Budu tam na jaro dávat i větší brzdy 340mm, stávající 314mm houby brzdí a jde to jednoduše zaměnit - cena 10 tisíc vč.brzdičů a plechů za to, nebo 19 tisíc s kotouči a deskama z GTI Clubsport S = bimateriál kotouče). [odkaz] -
Ronault. 28.12.19 19:38
« Re: Re: Re: G8 ceny
Mám pocit, že český distributor Volkswagenu si dělá dobrý business. Na eshopu VW stojí sada disku Pamplona s Continental TS 850 P 399 euro [odkaz]
Jdu jsem ve VW poptával stejný disk samotný, byla mi řečena cena 15,500 za kus, v Německu s gumou v ceně cca 3500Kc stojí 10000 Kč. :-O 8-s -
iudex 27.12.19 20:21
« Re: G8 ceny
Wl: ad ceny nového Golfu: samozrejme že je drahý, to, že nejaký novinár vydáva čierne za biele ešte neznamená, že je to tak. Stačí si zobrať cenník starého Golfu: 1.0 TSI 85 kw edition trendline je za 14980 eur, nový Golf 1.0TSI 81 kW (základná verzia ani nemá názov) je za 18050 eur. Teda vyše 3000 eur rozdiel, nerátajúc stratu 5 koní.
Alebo inak: za cenu uvedeného nového G8 81 kw v základnej verzii je G7 1.5TSI 110 kw v Comfortline. -
iudex 26.12.19 21:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Fred: idem zajtra do Vrátnej. Síce tam aktuálne nie je skoro žiaden sneh, ale oddnes mrzne, tak tajne verím, že nafúkajú a cez víkend si trochu zalyžujeme.
Dnes som bol v Karpatoch na túre a šmýkal som sa po blate, 26. decembra to je ostuda. -
Ronault. 25.12.19 23:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Thomasino: kdyby nebyly za rozumné peníze, nešel bych do nich ;-) nicméně nečekal jsem, že originál stojí jeden kus skoro 16t 8-s Když si vemu, že loni měla Škodovka originály litaky 16 na otcovu Fabii v akci za 1060 Kč za kus!!!, tak je asi jasné, kolik VW na jednom disku vydělá 8-s -
Thomasino 25.12.19 22:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Zbytečně řešíš blbiny. Na mě teď pojišťovna nezkoušela, že jsem měl všechny pneu širší o 10mm. Kdyby jo, tak bych je poslal do háje, nebo soudní znalec. Už to v konkrétním případě prohráli u soudu se soudním znalcem, že takto malý rozdíl nemá skoro žádný vliv. Když dáš podprůměrnou čínskou gumu v patřičném rozměru, bude mít i na mokru horší vlastnosti než top pneu o 10mm širší. Ale hlavně na disky ti nikdo nekouká. Pokud tam dáš krytky VW, už vůbec ne! Ale chápu že origo je lepší, pokud budou teda za rozumný peniss :-) Navíc na tyhle BBS kola dostaneš typový list, takže jsi krytý. -
Ronault. 25.12.19 22:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Thomasino: tak preferuji originály, pravda, ty Pamplony jsou lepší nejen pro lakovanou verzi, ale i hlavně v tom, že při stejné gumě je užší disk, tedy více ho kryje guma a lépe se vzorek otevře do sněhu. Ale především přímo ve VW by ta kola stála majland, obojí, ale v inzerátech třeba na bazosi jsem nikde nenašel Pamplony, jen ty Miltony a to za cenu jednoho a půl disku přímo od VW a jsou nové, takže není o čem přemýšlet.
Samozřejmě se může v těch kolech pak vrtat třeba při nehodě nějaký odhadce nebo znalec. -
Ronault. 25.12.19 20:40
« Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Thomasino: disky dle TP v 17 jsou 17x7.5J ET51 5x100 , mimo originály to splňují jediné AEZ Steam, které mi na zimu taky nepřijdou zrovna super.
Samozřejmě pár jich VW k běžnému Polu má na výběr, třeba Pamplony v šedé [odkaz] a stříbrné [odkaz]
Problém je, že jsou 7J, tedy 215/45 by mohly mít, ale 7J není v TP na Polo GTI.
Samozřejmě, je hodně lidí co řeší jen velikost gum, ne tolik ET, navíc na originálních kolech by to bylo i nenápadné, že nejsou v TP, ale...
Navíc nový jeden disk Pamplona stojí jen o pětistovku méně než onen broušený přímo určený na GTI.
-
Thomasino 25.12.19 13:11
« Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Rone - proč prostě nekoupíš nějaké rozumné pěkné kola na zimu? Na VW koncern je hodně velký výběr. Jaký má Polo vlastně rozměr kol a pneu? Jestli se pamatuji když jsem o něm přemýšlel před rokem já, že něco jako 215/45 R17 ?
Např. tyto moje oblíbené ;-) [odkaz] -
Ronault. 23.12.19 21:05
« Re: Re: Re: Re: PF 2020
Pánové, neřešili jste někdo na svém autě ochranu Alu kol?
Koukal jsem na možnosti obutí na zimu na Polo GTI a v podstatě jediná originál kola, co jsou 17" jsou broušená. Nakonec jsem sehnal tyhle
[odkaz] za rozumné peníze. Mimochodem, jeden kus!!! přímo ve VW stojí 16 tis. Kč 8-s To je za sadu se zimníma gumama nějakých skoro 80t Kč 8-s 8-s 8-s
Na zimu se mi to zdá trochu nepraktické, protože na kolo se stačí trochu křivě podívat a je na něm viditelný šrám, resp. na normálním stříbrném kole jde jen hodně špatně vidět takové ty pavučiny či mikroškrábance, na leštěném hrozně. Stačilo, že jsem od Picassa kola pověsil na stěnu, jak to dělám roky, dokonce jsem na stěnu pod kola dal papír z kartonové krabice, přesto se pár mikrošrábanců našlo. Pro uskladnění na letošní zimu jsem dal na stěnu kola z Meganu (lakovaná klasika a na stojan (něco takového: [odkaz] - bohužel to zabere místa více) dal kola z Picassa.
Přemýšlel jsem, že bych na ně nechal normálně nalepit folii jak se dává na auto, případně i na letní 18, když to půjde. Nezkoušeli jste někdo? -
Thomasino 21.12.19 19:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jazda s X2
Těžší řízení mi nevadí, ale pokud chceš aby auto pořádně brzdilo, na což jsem zvyklej a rozmazlenej, tak po výměně brzdových desek (ty budu měnit hned po zajetí motoru) pomohou také širší pneu. Celkově zlepšení gripu (vč.kvalitních pneu) pomáhá samozřejmě rychlejším průjezdům zatáček :-! A taky větší spotřebě! >:D Tadyhle tam borec dokonce dostal na všechny 4 kola 255/35 R18, což je vepředu docela problém. [odkaz] -
pradeda777 21.12.19 14:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Jazda s X2
Tms.....znovu jsem se mrkl na U/T na nová videa z testů X2 M35i a pro lidi, kteří si nechtějí "odrovnat" plotýnky nebo už je mají "odrovnané", to nevypadá dobře.
M140i také není zrovna houpací křeslo, ale v "comfort" módu se není třeba o plotýnky obávat.
Ale jinak chápu, že uspokojit ty, co chtějí HH nebo HC a chtějí zároveň měkčí podvozek, to není jednoduchá záležitost.... :-! -
Thomasino 20.12.19 19:46
« Re: Re: Re: Re: Jazda s X2
Právě že v M140i máš rozumný kompromis, starší styl ovládání, který mě třeba vyhovuje, až na pár vyjímek, a při tom to dobře vypadá.
IUDEX - co mě teda vadilo, že když si pustím nějaké MP3, tak se album pak automaticky opakuje, místo aby se třeba zeptal na další album. Tady tápu :-( -
pradeda777 20.12.19 18:17
« Re: Re: Re: Jazda s X2
tms....já mám s toho "star wars" infotainmentu taky docela bobky......popravdě i s tím, co mám v M140i docela zápasím.....a při tom to není nějaká "mladá pipka" s nejnovějšími vychytávkami.... ;-) Na druhé straně pravdou je, že s ní nejezdím dost často na to, abych si na ty "novosti" zvykl.... ;-) -
Thomasino 20.12.19 17:40
« Re: Re: Jazda s X2
iudex - co jsem slyšel já, tak Aisin už tam nedávají a je tam údajně snad ZF. S Aisinem skončili. Ale ze začátku tam byla u X1 a X2, to souhlas. Já jel tehdy s X2 25d a mě se to tehdy líbilo. Tužší naladění podvozku, ale zase ne moc tuhé. Rozumný kompromis. něco jako mám v Atece. Akorát že X2 je nižší a je to znát na těžišti. Fajn auto. A to že nemá nejnovější interiér mi nevadí, mě se ty nové digitální kravinky ani moc nelíbí, spíše jsem na tu klasiku. -
iudex 20.12.19 13:22
« Re: Re: Nový Golf
Na hlavnej píšu, že GTi má byť už na jar v Ženeve, takže co by dup. A ak si červenú nechávajú na GTI, tak nech je to konečne pekná červená metalíza, nie tá základná pastelová ako doteraz.
Inak neviem či si klikol môj odkaz, ale na ňom je zelená dark moss metalíza. To je príklad otrasnej farby, ktorá zabíja akékoľvek auto. A ešte si za to priplácaj. -
iudex 20.12.19 11:54
« Nový Golf
Už je vonku cenník aj konfigurátor nového Golfu. A ceny sú hodne sebavedomé, základ so 66 kW je za 17t (a to má v základe 15" plecháče či 5-st manuál) a slabšia verzia 1,5TSI je cez 20t.
Farby ako obvykle nuda a šeď, jediná výraznejšia farba je promo žltá (dokonca nie je ani jediná červená).
[odkaz]
Fakt som zvedavý, ako bude vyzerať GTI 8 a ako bude motorizované. Ale dych teda nezadržiavam. -
pradeda777 20.12.19 10:06
« Re: Jazda s X2
iu.....jsem rád, že na mě myslíš...... ;-)
X2 jsem ještě nejel. Stále čekám na tu M35i. Žádná jiná verze mě nezajímá. Jel sem ale X1, která má stejný podvozek a jak už sem dříve psal, také sem z něj nebyl zrovna unešen. Připadal mě takový prkenný, nepodajný. Připomnělo mě to předešlou X3, kterou jsem také před nějakou dobou testoval. Problém bude také v tom, že jsem jezdil 2 roky s X5 40d a v komfortních příplatkových sedadlech a potom je těžké být objektivní k nějakým ořezávátkům.... ;-) -
iudex 20.12.19 09:05
« Re: Re: Jazda s X2
Určite to bol Aisin, ZF sa robí len pre pozdĺžne uložené motory. S určitosťou je 8st Aisin pri 35i, ale myslel som, že pre slabšie verzie je dvojspojka.
X2 bola samozrejme xdrive, naladenie štvorkolky prísne neutrálne.
P.S. teraz pozerám na stránku BMW a tam je písané, že benzínová X2 ako predokolka má "automatickú prevodovku s dvojitou spojkou", kdežto pri xdrive je len "automatická prevodovka". Teda preto som mal HDM automat. -
Dany 20.12.19 08:57
« Re: Jazda s X2
Asi som vyzeral ako seriózny záujemca >:D , lebo sa mi s tým predajca sám ponúkol, po dlhšom rozhovore.
X2 bola štvorkolka, alebo predokolka? Jednotka mala 8 st. automat aj s trojvalcom, ale to bola ešte pozdĺžna zástavba, ak sa to tak dá pri trojvalci povedať.
Nedávajú k týmto "predokolkám" 8st Aisin? Ten čo je vo Volvách, Opli?
Škoda, že si sa nezviezol tou 30i. Zaujímalo by ma porovnanie jak so 40i, tak s TSI. -
iudex 20.12.19 08:30
« Jazda s X2
Dany: 330i tam mali, ale asi som mal príliš špinavé montérky >:D a nechceli mi ju dať vyskúšať. Vraj to nie je predvádzačka, ale jazdenka na predaj, bola naleštená na salóne. Ono keby som sa bol tváril ako seriózny záujemca o kúpu, tak by som ich presvedčil, ale nechcem nikoho ťahať za nos.
Tak ako kompenzáciu som si vyskúšal benzínovú X2, nech teda vidím, či ju dedovi odporučím. No a... neodporučím. >:D Ono veľký rozdiel oproti starej 1er tam nie je, teda aspoň pocitovo zvnútra. Je to ešte tá stará dizajnová škola, takže veľký progres tam necítiť (ak nerátam blbosti typu voliteľná farba ambientného osvetlenia). Je to trochu vzdušnejšie, viac miesta na výšku a o niečo vyššie sedadlo, ale inak pocit typicky kompaktový. A aj tak jazdí. Proste zvýšený kompakt, v pozitívnom aj negatívnom zmysle. Jazdné vlastnosti rozhodne nie sú zlé, povedal by som slušný štandard medzi kompaktmi, ak by som zobral hocaký hatch so základnými (nie nízkoprofilovými) gumami, tak jazdí podobne. Podvozok je trochu tuhší, ale tak príjemne, prispieva to k istote jazdy, podvozok pôsobí vcelku agilne a promptne reaguje na volant, samozrejme s určitým vplyvom vyšších gúm, čo sa prejavilo na kruháčoch pri PSA (ale to len keď porovnávam s tými čistými kompaktmi, v kontexte SUV je to veľmi agilné auto). Kompaktné rozmery, ktoré prispievajú ku agilite, zároveň do určitej miery limitujú komfort pruženia najmä priečnych nerovností, auto tiež logicky nie je také stabilné pri vyšších rýchlostiach ako napr. 3er, cítiť aj vyšší aerodynamický šum, ale opäť, v rámci SUV je to stále dobré. Čo ma trochu sklamalo, bol motor. Mal som tam 20i, teda tú podladenú verziu dvojlitra a možno moje očakávania od dvojlitrového turba boli príliš veľké. Ale je to len necelých 200 koní (141 kW), takže výkon hotheču sa logicky nemohol dostaviť. Je to len taká solídna, "dostatočná" motorizácia, v každom režime má primeraný výkon, ale keď tomu človek dupne, tak by čakal väčšiu razanciu, najmä vo vyšších otáčkach, ale nedostavuje sa, proste cítiť, že je to orezaný motor a verím, že 30i bude niekde inde. Aj zvukovo je taký bezpohlavný, proste typický priamovstrekový štvorvalec, ktorému nepomáha vyladený výfuk. Prekvapilo ma spojenie s 8st. automatom, myslel som, že v týchto nižších modeloch a slabších motorizáciách je 7st dvojspojka. Automat je fajn, v podstate bez výhrad, radí hladko a veľmi rýchlo, zjavne je lepším z dvojice prevodovka-motor.
Celkovo X2 nie je zlé auto, ak na to pozeráme ako na SUV, tak jazdí veľmi dobre, agilne, ale zároveň nič, čo by ma primälo zaplatiť zaň také peniaze a rozhodne nič, čo by som chcel ako náhradu za M140i. Jasné, že X2 35i bude pocitovo iná liga, ale neverím, že okrem lepšej dynamiky zásadne zmení charakter X2, naopak bude určite o dosť tvrdšia. Takže ako jediný bonus pre deda by som videl o niečo vyššie sedenie a vzdušnejší (rozumej hlavne na výšku) interiér, ale to mi príde málo ako náhrada za šesťvalcový unikát M140i. -
Dany 19.12.19 07:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
Ja už som tiež písal, že ePeugeot by mi dával zmysel ako druhé auto. Peugeot kvôli cene, lebo sa viem dostať k výraznejšej zľave a potom tu máme (mali sme, budeme mať) dotáciu. Za 30t je to ekonomický nezmysel, ale do 15?. Ešteže nemusím kvôli tomu nespávať a vyriešilo sa to za pár minút >:D
Ale dávalo by mi to zmysel aj ak sa oprostíme od ceny. Druhé auto mi robí väčšinové trasy tak od 2 do 15 km, výnimočne niečo ďalej, aj to len kvôli tomu, aby sa pretiahlo. Neustále problémy s baterkou a ako to svedčí motoru ani nehovorím. Ako druhé auto by to chcelo niečo s nepriamym vstrekom, menšieho objemu..., ale takéto motory v niečom menšom nie sú ani výkonné, ani charakterné.
Žena by určite ocenila krútiak od nulových otáčok, pružné zrýchlenie, reakciu na plyn, ticho, bez zápachu (ak zrovna nehorí), rýchly nábeh kúrenia... proste pre takýto spôsob použitia samé výhody a sociálne istoty. -
white label 18.12.19 23:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
Tak to je "argument" jak noha, takže kulatý volant, kulatá kola, rozdělená světla vpředu atd. jsou taky out, protože je má 95% aut?
Spojená zadní světla už má dneska taky kde jaké novější auto a není to rozhodně první vlna svého druhu v novodobé historii, i když dříve se to spojovalo spíš odrazovým pásem, podobně jako současná mánie s označením značky/modelu roztáhlým přes celé víko kufru.
A ten kdo designoval původní Macan tam dal záměrně zadní lampy, které (podle tebe) nemají žádný šmrnc, aby je mohl při faceliftu slavnostně vyhodit a mohl rozseknout to původní krásné pozadí vejpůl, touhle bezbarvou světelnou "rampou", která naopak (podle tebe) šmrnc má...?
Každopádně je skvělé, že MGTS dostal podladěné železo z Turba. Proto určitě časem nebude problém dostat z tohoto biturba výkon, jaký má Turbo, tedy +60 PS. -
Ronault. 18.12.19 22:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
Thomasino: Mě třeba e-Up za 250t Kč dává velký smysl. Samozřejmě ne jako hlavní auto, spíše jako ono druhé a nebo třetí. Nebýt petrolhead s objednaným Polem, tak na každodenní dojíždění mých 20 km tam a zpátky do práce, plus popojížděčky, navíc díky krouťáku se s tím dá slušně předjíždět, když je třeba, je to tiché, skoro až na otazné baterky nerozbitné... a náklady minimální, úplně v pohodě to beru. Rozhodně mě to dává více smysl než elektrické SUV nebo limuzína, s tím už chceš klidně jednou za čas na jeden zátah třeba 1000 km ujet. Nebo kdybych třeba měl jen něco jako Octavii RS nebo podobně silné a všestranné auto, tak manželka by e.Up určitě hned brala...
No a samozřejmě dotace hodně křiví trh, je to nefér, ale když kouknu na výplatnici a vidím kolik mi berou měsíčně na dani z příjmu, DPH, spotřební dani atd., tak ať mi to třeba vrátí v dotaci -
pradeda777 18.12.19 20:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
wl.....takhle rozdělená zadní světla má 95% aut a tyto navíc nemají žádný šmrnc. Proto je Porsche styling "hodilo přes palubu" a přišlo s moderním řešením......
Ale bacha....kvůli zadním svítilnám bych auto nikdy nekupovat...... ;-) -
white label 18.12.19 19:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
pd777
Co konkrétně na nich má být zastaralého?:
[odkaz]
Tak to máš dobré, aspoň tobě se líbí..., potom ti nic nebrání podepsat objednávku. ;-) -
Thomasino 18.12.19 19:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
Nechápu ty lidi, co si kupují čistě elektromobil 8-s :-O Za mě slepá cesta. Maximálně jako druhé nebo třetí auto do rodiny, ale to bych jim zase dotace nedával >:-[]
Pokud má rodina auto na cesty a dovolené, nějaký středně velký kombík (Passat, Kokta kombi), příp. SUV (Tiguan, Karoq, Kodiak) a k tomu menší elektroauto do města, pak bych to chápal. Ale spíše mi dává smysl HYBRID. My nadšenci do aut k tomu ale pak potřebujeme nějaký benzínový šestiválec nebo osmiválec na víkendy!! -
Thomasino 18.12.19 18:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
Mě se teda zadní světla na Macanu líbila více ta předchozí. Druhá věc je ten zvláštní interiér dle telefonů VERTU před X lety, ale stále lepší jak nynější Audi se samým dotykovým displejem.
P.S. Auto se podle všeho letos nestihne dodat, asi až začátek ledna :-( Ale stejně není v Orlických horách sníh, kam jedeme přes vánoce, tak je to jedno. Ale chtěl jsem ho tam už postupně zajíždět a jízda bokem na sněhu by se mu určitě líbila! ;-) -
pradeda777 18.12.19 17:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
wl....sorry, in my book....původní zadní lampy působily zastaralým dojmem. Tyto po faceliftu mají šmrnc.... ;-) [odkaz] -
white label 18.12.19 14:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
pd777
Jednoznačně hlavním (především marketingovým) motivem bylo sjednocení designu zadních lamp s ostatními novějšími modely Porsche, a to tzv. za každou cenu (z hlediska celkového designu), a protože Macan, na rozdíl od ostatních modelů Porsche, nedostal novou g., ale pouze facelift, ublížila mu tahle "násilná" implementace logicky nejvíc. Navíc, na rozdíl třeba od Cayenneu (nebo Panamery I. g.), původní zadní lampy Macanu byly designovým majstrštykem napříč všemi značkami.
U červeného MGTS po faceliftu je to o to horší, že verze GTS jako jediná nemá v základu verzi zadních světel v provedení s červeným středem a nelze ji ani jinak s tímto provedením nakonfiguraovat. -
pradeda777 18.12.19 08:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
wl...tož mě se ten nový arrangement zadního osvětlení líbí. Vypadá moderněji a vůz visuálně rozšiřuje. Samozřejmě se to muselo líbit i šéfovi Porsche stylingu, jinak by to nepodepsal...... ;-)
Jediná věc, která by se tomu dala vytknout je ta, že se v osvětlení ztrácí jméno značky. Ale nemyslím, že by to byl až tak velký nedostatek .... ;-)
Edit. Vidím tady i snahu o cost saving, který je při faceliftu logický. A na facelift je vždy omezený budget. Platí tu rule " docílit co největší visuální změny...za co nejmenší náklady"... -
iudex 18.12.19 08:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
woody: bolo 6 mil eur, stačilo to na 786 áut, z toho 689 elektromobilov a 97 plug-in hybridov. Dotácia bola 8000 eur za EV alebo 5000 eur za PHEV. Btw. celú sumu zarezervovali záujemcovia za 3 minúty a 41 sekúnd. Popravde som z toho celkom šokovaný, jednak z toho enormného záujmu (vraj prihlásených bolo až 3000 žiadateľov, teda ušlo sa len štvrtine), jednak aj z pomeru cca. 9:1 v prospech EV (čakal som to skôr naopak). -
-
iudex 17.12.19 20:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
Malý offtopic: včera (na druhý pokus) štát spustil registrácie na dotácie na elektromobily. Tipnite si, koľko trvalo, kým sa peniaze minuli. 4 minúty a bolo po všetkom. Tých svedkov Elonových je prekvapivo dosť. >:D -
pradeda777 17.12.19 19:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
-
Thomasino 17.12.19 19:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
WL - jak se ovládá infotaiment u Macana? U Audi mě nas.štvali že zrušili to ovládání kolečkem a tlačítky jako je iDrive v BMW. Ovládat vše dotykem nehodlám. Za mě hrozný a slepá cesta,. Zlatý moje ovládání v Atece s tlačítky kolem a kolečkem napravo, kde si otočením oddálím a přiblížím mapu. [odkaz] Ale u BMW je to ovládání TOP! Jinak se mi Q3 RS Sportback dost líbí!
A to ještě všude rvou lesklý dotykový displeje, které jsou upatlané a vypadá to hrozně. Při tom v IT máš v lepších notebookách matné displeje a ty lesklé jsou jen v těch levných (taky kvůli odrazu světla). >:-[] -
pradeda777 17.12.19 18:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
wl....ten (PTV plus) diff bych asi nevyužil. A zatmavená skla mě opravdu nic neříkají.
Jo, k té ceně. Já zapomněl, že v základu je za 2.5 už Turbo. Takže GTS museli "umístit" o dost níž.... ;-) -
white label 17.12.19 18:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
Th
Kdyby Porsche udělalo hh s technikou Macanu GTS, tak stojím ve frontě mezi prvními, na druhou stranu na poměry SUV to s tou výškou Macanu není až tak (relativně) špatné, viz nejen Cayenne, ale třeba i takový F-Pace. -
pradeda777 17.12.19 17:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Supra vs M2C
Tms....ano, jde snížit s pomocí vzduchového odpružení o 10 mm. Metalíza Karmín za bratru 64.530 CZK ...no problem....a servis si uděláš sám. V nabídce je sada Porsche nářadí za 9.171CZK a off you go..... ;-)
[odkaz]