Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 11.01.20 16:35
« 11 mýtů o focení
Jeden za všechny:
"Dobrá fotografie musí být technicky dokonalá
Správná expozice a zaostření jsou bezesporu důležité, ale není to stoprocentní záruka dobré fotky. Stačí se jen podívat do historie fotografie, kde zdaleka ne všechny legendární snímky jsou technicky dokonalé.
Mnohem podstatnějším vkladem je schopnost vystižení toho pravého, rozhodujícího okamžiku a jeho zarámování v záběru, a na to je třeba mít vycvičené dobré oko a nadneseně řečeno instinkt lovce.
Řada začínajících fotografů se domnívá, že drahá fotografická výbava jim zajistí perfektní fotky, ale je to oko v hledáčku a mozek za ním, co dělá dobré fotky."
Zdroj: [odkaz] -
pradeda777 11.01.20 12:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Nová X6 se zeštíhlenou prdé.lkou už tolik neprovokuje a i z profilu si myslím dospěla.
[odkaz]
[odkaz]
BMW X6 M50i:
Zážehový motor V8, osmistupňová převodovka Steptronic. Zdvihový objem: 4395 cm3, výkon: 390 kW/530 k při 5500–6000 1/min, točivý moment: 750 Nm při 1800–4600 1/min. Zrychlení [0–100 km/h]: 4,3 s, maximální rychlost: 250 km/h. Kombinovaná spotřeba paliva*: 10,7–10,4 l/100 km, kombinované emise CO2*: 243–237 g/km, emisní norma: EU6d-TEMP.
BMW X6 xDrive40i:
Zážehový řadový 6válec, osmistupňová převodovka Steptronic. Zdvihový objem: 2998 cm3, výkon: 250 kW/340 k při 5500–6500 1/min, točivý moment: 450 Nm při 1500–5200 1/min. Zrychlení [0–100 km/h]: 5,5 s, maximální rychlost: 250 km/h. Kombinovaná spotřeba paliva*: 8,6–8,0 l/100 km, kombinované emise CO2*: 197–181 g/km, emisní norma: EU6d-TEMP.
Z těchto dvou bych si dokázal vybrat............ ;-) Ano, na univerzál, který momentálně řeším to není to pravé ořechové, ale já mezi takovými velkými kupátky (běžné vozy) 40 let žil , tak mě zrovna nepřijdou moc "přes čáru".... ;-)
[odkaz]
Jasný, "dnešní forma" je ovlivněna napojením na módu SUV.... :-! Jak se časy mění... ;-) -
pradeda777 10.01.20 22:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
VII...ano, to je pravda...už nějaký ten rok nemám "prst přímo na pulzu", ale "nevertheless" bedlivě sleduji a analyzuji současný (ne zrovna šťastný) trend a vývoj s ním spojený... :-! -
VII 10.01.20 21:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Deda: Ano to vím, sleduju tuhle diskuzi pár let. Nijak nenaznačuju, že bys neměl relevantní informace a znalost dané problemtiky.
Já jen vysvětloval aktuální situaci v koncernu, protože určitě uznáš, že Austrálie není EU, Toyota není VW a jak si sám poznamenal, už se v této oblasti nějakou dobu nepohybuješ.
-
VII 10.01.20 18:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Dedo:
Ne, já totiž zajišťuju stavbu předsériových aut, takže o nových emisích nic nevím :no: :no:
Nicméně to nijak nesouvisí s tvým podivem nad tím, že Škoda ještě stále nenabízí pro novou Octávku verzi RS, když se teprve teď začala vyrábět. Na to jsem reagoval.
Co se emisí a mild hybridů týče, tak jako vždy VW to masově nasadí teprve tehdy, kdy ho k tomu donutí situace a hlavně vydělá na tom. Momentálně je to záležitost pouze 1.5TSI a 1.0TSI a pouze v automatu. Vlk se nažral a koza …..
Plug in hybridy jsou ta samá písnička. Všechny automobilky se tváří, jak bez nich nepřežijí a přitom Superb hybrid je už teď kvůli nedostatečným výrobním kapacitám na baterky vyprodaný na půl roku dopředu. A to ještě ani nejsou auta k vyzkoušení a nenabízí se na všech trzích. Prostě se zatím nevyplatí, není nutné, vyrábět jich "tolik".
Všichni to prostě začnou opravdu chtít vyrábět teprve tehdy, kdy je k tomu donutí situace, ne dřív. Na nějakou ekologii s.re pes, to nikdo reálně neřeší. Peníze jsou až na prvním místě.
-
pradeda777 10.01.20 17:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Dany...BMW se může jít vyyssrráát...a to říkám jako někdo kdo BMW má a ne první. Vych.cánci na konfigurátoru pro novou 1er už ani nezveřejňují technické informace . Co asi tak dělají, borci? Chystají se na benzingate? >:-[] -
iudex 10.01.20 15:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Dany: k tomu pôvodu motorov som našiel toto:
Opel-Offizielle hatten uns bei der Fahrveranstaltung zum Astra Facelift erzählt, dass nur Autos auf PSA-Plattform auch PSA-Motoren bekommen. GM-Autos (wie der Astra und der Insignia) sollen weiterhin nur von GM-Aggregaten angetrieben werden. Die nun neu eingeführten Aggregate wurden noch unter der Regie von General Motors entwickelt. 1,4-Liter-Turbo und Diesel sind aus dem gelifteten Astra bekannt, die Zweiliter-Benziner werden dagegen noch nirgends eingesetzt. Sie sind die ersten Opel-Motoren mit Zylinderabschaltung: Die Nockenwellenverstellung legt bei Teillast zwei Töpfe still.
Teda stručne zhrnuté: v Insi ide o motory Opel, vyvinuté ešte pod réžiou GM. Iba autá na platforme PSA dostanú motory PSA. Trojvalec je z Astry, dvojlitre sú nové, ešte nikde neboli nasadené, sú s vypínaním valcov, pri nízkej záťaži sa dva valce vypnú. -
Dany 10.01.20 12:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Dedo, Peugeot to iste nebude. Jednak im nemá čo ponúknuť a aj ak by mal, tak by im tam nepasoval. Mňa len napadlo, či v dobrej viere nevyvíjali nový dvojliter, podobne ako trojvalce.
V ďalšej generácii prechodom na Peugeot platformu to bude "len" prezlečená 508.
To s riadiacou jednotkou je jasné. Ja len hovorím, že BMW to nerobí
;-) -
pradeda777 10.01.20 12:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
VII....ty nevíš, že se každým rokem zpřísňují povolené emise CO2? Koncern nemá šanci proti EU nařízením. Jediná legální cesta jak udržet výkon motorů je cestou mild-hybridů. Těš se......;-)
[odkaz]
devastace-automobilu-ze-strany-eu-nema… -
pradeda777 10.01.20 12:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
iu.....reakce na plyn je jedna věc, ale vytáčení motoru a řazení je docela jiná disciplina. Řídící jednotka ti teď zkrátka nedovolí motor vytočit a řadí si sama jak potřebuje, aby vůz splňoval emise. A koncern s tím už nic nenadělá ani u sportovních modelů. Jedině za cenu překročení emisí a následných pokut. A koncern už těch pokut má určitě až po krk.
Takže manuál kaput a s automatem už žádná driftovačka....ani na ledě..... ;-\ -
pradeda777 10.01.20 12:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Dany....."emisní neduh" se projevuje hlavně tím, že si řídící jednotka dělá s motorem a převodovkou co chce (proto byl Rasťo naassrraanný) a tím kontroluje emise. A protože jim už nešlo zkrotit emise u manuální převodovky, tak ji jednoduše "sestřelili".... >:-[] >:-[] -
pradeda777 10.01.20 11:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
iu....Insignia.....hezká,....ale V6 pro Australský Holden už nebude. Zajímavé, jak moc emise "znásilnily" dvoulitrové motory. Ještě nedávno i lepší NA motory dosáhly na 200k, a dnes už k tomu potřebují turbo. Také by mě zajímalo, kde se ty nové motory vzaly? Jsou to pořád GM motory? Nebo už Peugeot? A Peugeot, pokud vím, žádný 2.0 l nemá....
No a ten ussrraanný tříhrnek v takovém autě? Určitě si všichni kupci budou objednávat bez označení modelu...... ;-) -
VII 10.01.20 11:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Deda
Čemu nerozumíš na tom, že auto nabíhá nejprve s "normálními" motory, a pak teprve přijdou sportovní, terénní a hybridní verze?
Je to tak s každým autem u každé automobilky. Vzhledem k tomu, že první kusy nové Octávky jdou k zákazníkům v březnu, tak nevidím důvod, proč by teď mělo být k dispozici RS. Navíc přijde už 25. a 36KT tohoto roku, což je za pár měsíců. Ukáže se poprvé v Ženevě a vypadá mooooc dobře.
Motory má samozřejmě stejné, já jen reagoval na to, že i blbý tříválec má reakci dobrou a 2.0TSI v Octě III RS taky, takže nevěřím, že v Audi ten samý motor má nějak významně větší prodlevu.
-
pradeda777 10.01.20 11:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
VII......nechci malovat čerta na zeď, ale kdyby to bylo tak jednoduché, tak už by tu OIV RS byla a logicky nevěřím, že by koncern dodával škodovce pro RS nějaké lepší motory, než jaké používá sám. ;-\ -
iudex 10.01.20 08:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Dany: jj, to video som videl a naozaj to vyzerá fajn. A pre modelový rok 2020 je už aj digi prístrojovka či vylepšený infotainment, nič dôležité pre jazdu, ale poteší: [odkaz]
Ako píšeš ani dvojliter s 260k v Insi nebol žiaden trhač asfaltu (aj keď som jazdil len krátko, bolo to proste "len" dostatočne silné auto), preto myslím, že ten podladený dvojliter bude pasovať ku komfortnému charakteru Insignie. A oproti doterajšej, rovnako výkonnej 1,6ke by to malo byť pocitovo silnejšie, lebo má krútiak 350 Nm (rovnako ako ten silnejší 230k dvojliter v GSi). -
Dany 10.01.20 08:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Iudex: Je len dobre, že Insignia sa "vracia". 200 či 230 koní je na také to normálne rodinné jazdenie ideál. Nebude to asi žiadna divoška, keďže nebola ani 260k verzia, ktorá bola podľa ohlasov aj trochu rozožraná. Rozpačité boli info aj o automate, tak uvidíme, čo ukáže nový. Naopak na pohon len samá chvála. Aj na slovenskej Garáži si za pohon vyslúžila pochvalu. V lifte je menej priestoru na hlavu vzadu, menej ako v ProCeede.
Tu je test ProCeedu na Roadblog. Nepáči sa mi kamera a aj sa to ťažšie počúva, ale informačnú hodnotu to má. V čase 7:55 je počuť naladenie sériového výfuku.
Až na pár drobností v interiéri to vyzerá na poctivo postavený voz.
[odkaz] -
iudex 10.01.20 08:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Dany: ako píšeš, napr. Z4 M40i s filtrom mala tak dvakrát rýchlejšiu reakciu na plyn než moja nefiltrová 40i. Ani X3 20i nemala s reakciou na plyn najmenší problém. Kto umí, umí aj s GPF. Naopak na Audi sa v tomto smere sype kritika z viacerých strán, či už je to kombo 3,0TDI s automatom, alebo pri benzínových štvorvalcoch s DSG. Chcem ale rovnako ako VII veriť, že športové modely (RS, GTI, R...) budú naladené inak ako bežná Audina (v Q3SB je ten 2,0TSI ako normálna, nešportová motorizácia). -
iudex 10.01.20 08:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Tak to vyzerá, že jeden z mojich kandidátov na garáž sa vracia do hry: faceliftovaná Insignia má dostať dva benzínové dvojlitre: 147kW/200k v bežnej verzii a 169 kW/230k vo verzii GSi. OK, minulé GSi malo dvojliter s 260 k, ale ten vypadol z ponuky už dávnejšie. Takže po tom, ako aktuálna verzia prišla aj o 200k jedna-šestku, je návrat silných benzínov a naviac upsizing nečakane príjemným prekvapením. Obe verzie majú mať 9° automat a štvorkolku; aautomat som aj tak do najbližšieho rodinného auta chcel a štvorkolka (vo vyspelej verzii so samosvorom) je tiež fajn.
[odkaz] -
Market 10.01.20 08:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
W-A: Dodavkari ma velmi nevzrusuju, pokial sa samozrejme pekne uhnu, ked ich chcem predbehnut. Kazdy dodavkar skoncil v momente, ked zacnu zatacky :-)
Mojmu kolegovi, ktory ma 911 Turbo 997 sa stalo, ze na okreske ho "nahanal" jeden dodavkar. Vsetko to ale rychlo skoncilo, ked okreska skoncila a prisla ostrejsia zatacka a to najaz na dialnicu.
Na najazde dodavkar "hodil budku" :-) -
woody-alien 09.01.20 23:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Market: Já mám s ještě plebejštějším (a taky výrazně pomalejším) autem trochu jinou zkušenost. Pokud mi nevyhovuje rychlost "prémiovky" přede mnou a předjedu ji, pravděpodobnost že mi bude bránit nebo se následně "mstít" je téměř minimální. Pokud se samozřejmě nejedná o nádherně zachovalý 12-letý kus z autobazaru Monte Karlo s ležícím borcem v obrácené kšiltovce za volantem. ;-) Ono taky je třeba brát v potaz, že pořídit si prémiovku dnes ve vetšině případů není známkou vytříbeného vkusu a postupu v řidičském umění na vyšší úroveň. Velmi zhusta se jedná o pouhé uživatele, kteří už v první zatáčce fungují stylem "on a wing and a prayer" ;-)
Kdo naopak prudí relativně často, bývají různí (vím, už je to skoro klišé, ale taky je to pravda) obchoďáci v koncernových fleetech nebo mládenci s dodávkama. -
VII 09.01.20 21:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Tentokrát Rasto zklamal 13minut živta v pr... Opravdu bude typický zákazník Q3 jezdit v zimě na louce v kruhu a pokoušet se o drift? Celu dobu jsem čekal, kdy to konečně vezme na silnci.
Jinak ta odezva se mi nezdá. Včera jsem jel fabií DSG 1.0TSI s filtrem a při kick downu v S-modu to reagovalo okamžiým podřazením a prodleva než auto zatáhlo byla odhadem mezi 0,5-1sec. V D-modu o něco horší. Na to, že na tu suchou DSG každý nadává, tak řadila rychle, bez škubání a trefovala i meziplyny při podřazování do 5500-6000t.
Nevřím, že u sladění 2.0TSI a převodovky, bude Audi horší než litrový tříválec v Škodě.
Zvlášť když u jiných modelů funguje, zkoušeno např. Octávka RS 245 s filtrem.
U dieselu tam je to opravdu trága. Dvě sekundy v D-modu jsou realita.
-
iudex 09.01.20 17:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
deda: kone sú kone... tak potom by motor z Golfu GTI (230 k) mal šliapať solídne. Zjavne emisné škrtenie sa dotklo aj tohto veľmi vydareného motora.
Btw. už je v konfigurátore BMW 2er Gran Coupé. A v súlade s aktuálnym trendom zdražovania je drahšie, ako som čakal, v modeli M235i stojí cez 50t, čo je o 5000 eur viac, ako sesterský hatch 1er. Za technicky 1er sedan je to sakra dosť. -
pradeda777 09.01.20 17:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
iu....krása auta nedokázala potlačit Rasťovu frustraci s emisemi zkkuurrvveennééhho motoru a převodovky, které v součinnosti s nastavením a povely řídící jednotky zkkuurrvviilly celou dynamiku auta. Ano, na normální ježdění to bude asi fajn, ale člověk po tom nemůže chtít, aby to byla opravdová pecka. RSQ3 SB by na tom měl být hodně lepší, protože koně jsou koně.....ale jak bylo zmíněno v úvodu už cena 2.0l TSFI je docela tragická....a co potom RSQ3? :-O -
white label 09.01.20 13:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Market, to je problém ega řidiče, ne jeho "prémiového" auta. Ještě horší je, když zjistí, že ho chce předjet "podřadné" (neprémiové) auto a při předjíždění ti zašlápne plyn, ale to někdy dělá spousta řidičů všemožných aut. -
pradeda777 09.01.20 13:07
« Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
mkt....zajímavé, že v té srovnávačce borec vychvaloval jak GR dobře točí (lepší než M135i) a tacho na obrázku je již od 6000 ot vyznačeno napůl červenou a 6500 konec....
V mém slovníku "dobře točí" je spojeno s Hondami, které jsem měl, kde i před úpravami motor točil do 8500 (omezovač) a po úpravách do 9500.... ;-) Ano, byly to atmosféry... ;-) -
Market 09.01.20 13:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Veru tak, HH su riadne rychle. Znamy mi vravel, ze seriovu CUPRU R mali na brzde a mala vyse 320 koni. Ved zrychlenie zo 100 na 200 to ma cca 12 sek.
Co sa tyka beznej vikendovej jazdy, tak na CUPRE mam jeden problem:
Idem si svojim tempom, dobehnem pomalsie "premiove" auto a ak ho aj nasledne predbehnem, tak vidim, ako sofera ide slak trafit, ze ho predbehol nejaky posraty SEAT.
Nasledne sa silou mocou chce pretekat (cim ma ohrozuje, tlaci sa na mna), lebo to jeho ego nedokaze spracovat... :-( -
iudex 09.01.20 10:05
« Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Tiež to tak vnímam. Moje auto má šancu ujsť hothečom len pri pevnom štarte (ak ide o FWD hotheč, kde mám výhodu AWD a tiež len za predpokladu, že ja dobre radím, čo nie je pri bavoráckom manuále a mojej "šikovnosti" vždy pravidlom >:-[] ) ), alebo naopak pri vysokých rýchlostiach, povedzme nad 150. No ale kde okrem okruhu človek ide 200 kmh? Nikde. Obdobne semaforové "dragrace" nie sú zrovna bežné/normálne. Takže pri 90% bežných jázd, teda v rýchlostiach od 30 do 150 tie hotheče sú rovnako rýchle, ak nie rýchlejšie, resp. ich nemám šancu predbehnúť. -
white label 09.01.20 00:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
Hlavně je to nafoceno na neorigo kolech se zimními pneu a k tomu píše v zimě nejeto!
Ta bílostříbrná metla není špatná (z toho mála co se na to po face nabízelo), konfigurace taky OK, akorát to nemá nemá dvojspojku.
Ale kdo hledá třídvířko s manuálem tak za ty prachy to není špatné, navíc 310 PS bez OPF!
Nebyl by špatný ten R360S pro švaic, ale ten byl jen v 5dv. -
Thomasino 08.01.20 23:22
« Re: Re: Re: Re: Re: M135i vs Golf R
No vidíš. Tehdy nebyl v ČR na prodej jediný kus (půlka července). No ale od půlky září, kdy jsem objednal M240i je to už stejně jedno >:-[] >:-[]
Jen nechápu, jak někdo může dávat inzerát s takto nafocenýma fotkama a zaprášeným interiérem. Přijde mi to jako by ho žena nutila to prodat, ale on to prodat nechce, tak to nafotil a dal inzerát >:D -
Thomasino 08.01.20 20:56
« Re: Re: M135i vs Golf R
Tak jako sám mám srovnání, kdy jsme byli s Covenantem na projížďce s jeho Cuprou 280 a po najetí na dálnici mě začal předjíždět a pořádně na to šlápl, pravda v první chvíli jsem to nečekal a získal náskok, ale měl jsem co dělat s M2, abych se ho držel (kolem 220 jsem se na to pak vykašlal). Motor 2,0 TSI (280-310hp) je fakt dobrej, sám jsem ho měl nakonec v Cupře. Taky je M2 těžší, ještě jsem jel ve dvou a on sám. Těch asi 220 kg rozdíl taky přispělo. -
white label 08.01.20 14:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
iu
Ta skořicová (cinnamon) má takový cihlově oranžovo-červeno-hnědý odstín.
[odkaz]
Něco takového už doma máš, tak by to chtělo spíš změnu, ať se ti to brzo neohledí, pak bys byl barevně bez alternativy. -
-
iudex 08.01.20 13:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Ronault: a si si istý, že tá červená, o ktorej píšeš, bola velvet red? Pretože tá do ružova určite nejde: [odkaz] Mohla to byť niektorá fleetová farba, tam je tiež viacero rôznych červených odtieňov, napr. raspberry red: [odkaz] alebo corrida red: [odkaz]
wl: tak osobne aj Superb považujem v oranžovej za OK, napr. cinnamon: [odkaz] ale súhlasím s Tebou, že najlepšou voľbou z farieb je velvet red. -
VII 08.01.20 13:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Iudex
Oni by ho rádi vyráběli více, ale co mají dělat, když jim snahu ku... EU.
Neustále ho musejí homologovat podle nových a nových norem a to se pak těžko vyrábí, když navíc poptávka po benzínech je vyšší než se očekávalo v důsledku Dieselgate.
Naštěstí od ledna 2021 bude konečně do roku 2024 klid a situace s motorovou paletou by se měla ustálit. Naopak mám zprávy, že původní černé scénáře o konci velké spousty motorů se konkrétně u VW konat nebude. Plánem je opětovně nasadit i motory, které dříve vypadly z nabídky nebo budou končit v průběhu tohoto roku. -
white label 08.01.20 11:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
iu
Navíc kromě té šedé Steel nemá Škodovka žádný zajímavý odstín šedé typu CSG, LSG apod.
Zrovna tomu skautovskému stylu kombi Supu ta oranžová moc nesedí. Se sportlineovým liftem by to bylo určitě lepší, ale tomu stejně z barev nejvíc sluší ta red velvet.
[odkaz]
Na oranžovou je Superb moc velké auto. -
pradeda777 08.01.20 11:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
iu.....k těm zajímavým barvám Škoda. Myslím, že to tu už zaznělo, ale na tu oranžovou je superb prostě moc velký. Speciálně jako Kombi. Na druhé straně ta červená by snad šla. Také si myslím, že většina lidí i firem kupuje Superb v těch šedých neutrálních odstínech právě proto, že chtějí zapadnout do davu a taková auta se také lépe prodávají, když přijde čas se jich zbavit.
Naši mladí koupili nedávno Superb Kombi L/K v Modrá Láva tmavomodré/modrozelené metalíze, na slunci probleskuje tyrkysově zelená. I když se jedná o tmavou barvu i tato stála na bazaru dost dlouho.
[odkaz] -
iudex 08.01.20 08:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
VII: tak to asi bude najpravdepodobnejšie. Aj keď ma celkom zaráža, že koncern tak hrubo neodhadol dopyt po nejakom motore, že ho musel vyradiť z ponuky u množstva modelov, do ktorých sa pôvodne montoval (Leon, Octavia, Superb, Kodiaq....).
Ron: so Supom rozhodne nesúhlasím, šedá na Superba znamená totálne splynutie s davom, Sup je na cestách veľmi rozšírený a 90% z nich má práve nejaký odtieň šedej. Jedine že by zapadnúť do davu bolo cieľom. Tie ostré tvary a jednotlivé línie vidieť na dokonale nasvietených promo fotkách, v reále to zaniká. Takže ak tie zaujímavé farby Škoda (na rozdiel od konkurencie) ponúka, prečo to nevyužiť: [odkaz]
[odkaz] -
-
Ronault. 07.01.20 19:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Za mě tedy Velvet nic moc barva, především na Karoqu mi vůbec nesedí a na Fabii taky ne. Nelíbí se mi, že na sluníčku pod některými úhly jde do růžova. Ještě tak nějak obstojně vypadá na Kodiaqu Sport line, ale v té výbavě bych volil bílou laser.
Dragon skin vidím podobně, prvně wow, ale časem začne štvát. Na limusinu nebo kombi klidně klasicky šedou Business nebo Quartz. Sice další z odstínů šedi, ale Superb je takový dynamický vytesaný z ingotu, tam ty ocelově šedé metalizy sedí... nejhorší je ho zabít černou -
white label 07.01.20 18:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Dragon Skin (na Sportline je pořád) byla zajímavá hlavně v době, kdy to byla jediná možná barevně výraznější volba, po příchodu Velvet Red už bych jí ale přednost nedal, je to ten typ výrazného odstínu, který když máš (ve vlastní garáži) déle, tak se tzv."ohledí", ale občas ji potkat je příjemné oživení a jezdí jich relativně málo.
Tangerine už není v nabídce na Superb a speciální lakování je možné jen k některým stupňům výbavy. -
white label 07.01.20 18:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Papírově nejsilnější E53AMG očekávání rozhodně nenaplnilo, že mu bude stíhat dieselová S4 bych netipoval. A hybridních 405hp/640Nm (S60P) je evidentně spíš teorie, než realita.
A na brzdách jasně vládlo Audi, a "bezpečné" Volvo zase na chvostu. -
iudex 07.01.20 16:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Pekný dragrace: M340i, S4, E53AMG a S60 Polestar: [odkaz]
and guess what: 3er, druhá najslabšia, s najmenším krútiakom, všetkým ukázala chrbát. A ako bonus najlepšie znie. -
iudex 07.01.20 16:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Tak logika hovorí, že novovyvinutý motor by nezarezali úplne (a v množstve modelov od Leonu cez Superb až po Kodiaq), snáď je to zase len nejaký dočasný nedostatok alebo homologizácia a pod. Ale prax ukázala, že nie vždy v automobilizme platí logika. Je tiež možné, že je pre koncern emisne (pokutovo) výhodnejšie mať len jeden "užraný" dvojliter (200 kW) namiesto dvoch. Uvidíme. Každopádne ak by sa tento motor do Superbu nevrátil, tak zbohom. 200 kW jednak do Superba nepotrebujem a jednak zaň nedám min. 38t eur. Moja hranica znesiteľnosti je v rozmedzí 30 až 35t eur (pred zľavou, so zľavou niekde okolo 30t). -
Thomasino 07.01.20 15:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
A ty motory 2,0 TSI 140 kW končí, nebo jen dočasně nejdou objednat? Oni teda od začátku vždy chvilku jdou objednávat, pak zase nějakou dobu nejdou, prostě Kocourkov >:-[] >:-[] Když jsem objednával v březnu Atecu, tak objedat šly, o 2 měsíce později zase nééé. Pak v létě zase jooo. -
iudex 07.01.20 14:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Dvakrát som sem písal, dvakrát mi príspevok zmizol 8-s tak len stručne:
Tom: Ateca je malá, alternatíva k Superbu je Kodiaq/Tarraco. Ale SUV ma neberú, radšej klasiku.
wl: tá šedá je fajn, medzi nefarbami asi top, ale Sup má veľkú ponuku farieb, okrem velvet aj fleetové, z nich najmä tangerine a cayenne orange, príp. raspberry red. A aj dragon skin bola parádna. -
Thomasino 07.01.20 13:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Hrozně záleží jaké je světlo, blbě se fotí...
IUDEX, hele a co Ateca? Taková auta tě neberou? Musím říct, že teď s mýma problémovýma zádama je to fajn to nastupování. A délka 436cm do města je hodně na pohodu s parkováním. Ještě se dá najít pár s tím motorem 2,0 TSI 140kw, což je za mě optimální motorizace. Dojeď o víkendu na návštěvu a můžeš se svézt :-) Tady pár skladovek, jedna bílá v Ostravě, spíše bych šel ale do té šedé verze FR. Obě podobná konfigurace jako mám já a bez adaptivního podvozku a na 18" kolech. Naladění je za mě dobré a lepší než houpavý Karoq. [odkaz] / [odkaz] -
Thomasino 07.01.20 12:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
Jo, jo, ta čevrená metalíza VELVET je fajn, mám ji na ATECE, protože se vyrábí na stejné lince jako Karoq, takže nabídku barev převzala Ateca od Škodovky >:-[]
Na slunku je teda hodně světlá, skoro by se mi líbila tmavší ala Mazda 3, ale jinak je fajn.
[odkaz] / [odkaz]
IUDEX - ten motor 2,0 TSI 140kw co mám i já, ten vypadl z nabídky jako na pořád, nebo jen dočasně? Vždyť ho mají v komplet nabídce, počínaje Leonem, Koktou, Superbem, Karoqem, Kodiakem.. Tu 1,5 TSI s tou horší suchou 7DSG nechceš, jsou hodně poruchové. Navíc ten motor moc nejede! -
white label 07.01.20 12:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
iudex
Je mi jasné, že red velvet by byl tvůj favorit (je fakt hodně dobře trefená), na druhou stranu z nebarev je tohle (podle mě) aktuálně nejlepší volba na Škodovku a jak psal Ron na Supu vypadá lépe v liftbacku, než v kombíku. A co je (zvlášť pro tebe) důležité, je maximálně praktická, s tím přijedeš na myčku a říkáš si, mám to vůbec mýt, není to ještě v pohodě, a pak na to pustíš proud vody a nechápeš odkud se najednou bere tolik špíny.
Třeba Kodiaq RS už jsem viděl naživo ve všech barvách a tam taky za mě z barev nejlepší velvet a z nebarev tohle(šedá steel). Přitom drtivě nejvíc je jich v modré Race, která se na takovou "bednu" vůbec nehodí.
Tady ta Ruby nevypadá úplně marně, ale na některých fotkách je ještě víc vínová, čehož bych se obával, musel bych ji vidět. -
woody-alien 07.01.20 11:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PF 2020
iudex: Řeči o nákupech aut jsou vždycky zajímavé. :-) Jinak shodou okolností jsem jeden oranžovej Proceed GT nemohl přehlédnout přesně na Silvestra. Byli jsme se podívat na ohňostroj v Lovosicích (jelikož nikde jinde blíž nebyl, pak až dycky Most) a v centru tam s ním pojížděl chlapík středního věku sem a tam a túroval. Ten zvuk nebyl zcela jistě sériovej....Aktuálně je v ceníku za 705t s manuálem, což je podle mě dost a víc než u vás, ale v českým ceníku nejsou ty příplatkové pakety...u nás je to už v sérii.
[odkaz]
Co se týče motorizace, tak 40d s 313k/630Nm byl v X5 perfekt. Jel sem i s 30d a na normální ježdění ok. Ale na dálnici, když bylo potřeba přidat, tak protestoval. Kdežto 40d ochotně zrychlil. Nejvíc mě tady překvapil zvuk, který si v ničem nezadal s benzinem.
Ano, 3.0 l benzinu chybí ten krouťák, tak je docela možné, že by s X5/X6 "somewhat" zápasil... ;-) Nová X5/X6 s 40d zatím nedorazila a kdoví jestli vůbec dorazí. Stále "ticho po pěšině" a ani "pan Gúgl" nic neví, což je zvláštní. Na jejím místě by BMW asi rádo vidělo 45e.... :-! Jo, nová X5 xDrive 30d to s krouťákem téměř dotáhla na starou 40d. Jen s "koníky" je to víceméně to samé. 190 -195kW.