Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dany 14.02.20 13:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: i30n nová verze?
Dedo, ale ono to vážne vyzerá, ako keby si to auto vybrať nechcel. Požiadavky na komfort ti nevyrieši príchod RSQ3, ani GLA. Logicky výkonnejšie a zároveň vyššie verzie musia mať tuhší podvozok. Buď zľavíš z výkonu a budeš mať jedného univerzála o ktorého sa nebudeš báť pred obchoďákom, alebo kúpiš nejakú silnú uloženku (v podstate je jedno či Macan GTS alebo RSQ3) a k tomu Toyotu s CVT.
Takto len hľadáš jednorožca
PS: Vážne myslíš, že s Macanom ti bude ľúto chodiť pre rožky a RSQ3 už nie? -
pradeda777 14.02.20 12:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: i30n nová verze?
iu....můj přístup je konzistentní. Chci menší hot xover/SUV, které ze mně nevytřepe dušu.... ;-) Jak už sem psal několikrát, pokud se bude vůz chovat + - jako moje současná M140i, které není zrovna nějaká houpavá limuzína, tak moje "plotýnky nevidí" problém... ;-)
Podstatné je, abych se s "kandidáty" svezl a hlavně po známých silnicích. Bohužel to vidím jako velký problém, protože třeba takové X2 M35i se na sauto už dlouhou dobu vůbec nevyskytuje. Tož ani se moc nedivím, protože ten model patří do "niche market". Zrovna tak to bylo s mou M140i v manuálu, kde tenkrát (jaro/léto 2016) nebyla v celém Česku ani jedna předváděčka. Vlastně ani v automatu... ;-\ A tak jsem objednával "naslepo" po tom, co jsem testoval M3 v manuálu a měl na víkend půjčenou šéfovu M135i v automatě, což jsem tu už párkrát konstatoval. (Bylo mě sice v Renocaru slíbeno, že na jaře by měla jedna X2 M35i dorazit, ale zatím "ticho po pěšině").
No a pokud nebude ani jedno to "pravé ořechové", tak jako kompromis je tu ještě Macan GTS se vzduchovým podvozkem/PASM.... >:D Ale to už je zase "2 cars in the family" varianta, kterou jsem chtěl "poslat do historie" .... ;-) Ale kdo ví....? Třeba si časem zvyknu i ve městě na větší vůz a bude z něj univerzál.... >:D
[odkaz] -
Dany 14.02.20 11:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: i30n nová verze?
Interiérovo si zrovna Nko s Cuprou nemajú čo vyčítať. Nejaké serepetičky to vylepšujú, ale základ je stále rovnaký a ak ti spadnú oči nižšie, tak je hneď jasno. Na opotrebenie interiéru má vplyv veľa faktorov. Zvlášť ak je dotyčný prasa, prípadne často nastupuje, má agresívny pot... Že by sa tie koženky nejak kvalitovo predháňali si nemyslím. Rozdiel je až použitie pravej kože. Výkonovo to vidím podobne ako Iudex. Nko nie je svojím charakterom určené na okruh a Cupra v podstate tiež nie. Na okreskách to až taký problém nebude. -
iudex 14.02.20 08:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: i30n nová verze?
dedo: Tvoj prístup je zaujímavý, v štýle: 40% vodka je na mňa moc silná, preto chcem piť 52% slivovicu. >:D Lebo v kontexte Tvojich kandidátov je to rovnané: obávaš sa, že X2 M35i Ti bude moc tvrdá, preto pozeráš po RS Q3. Pritom RS modely sú športový top (na úrovni čistokrvného ///M), o level vyššie (rozumej: tvrdšie) ako "stredne športové" modely typu S či M-performance.
Osobne si myslím, že by si sa tvrdému mal vyhnúť úplne a zostať pri víne. Rozumej niekde max. na úrovni tej bežnej Q3 s dvojlitrom. ;-)
Tom: ad i30N: no ja osobne som nemal žiadne pochybnosti, že Nko ten výkon má, rozhodne to bolo o level silnejšie, ako vtedy moje GTI. To, že 300k Cupra (ktorá má reálne aj viac, kľudne okolo 310k) bola očividne rýchlejšia ako Nko neznamená, že Nko má menej ako udávaných 275k, len potvrdenie výkonového náskoku Cupry 30-40k. Súhlasím akurát s tým interiérom, ten na na Golf nechytal (ale to máločo), uvidíme, či s tým teraz pri facelifte niečo spravia. Zvonku ten F/L vyzerá fajn. -
-
Thomasino 13.02.20 21:59
« Re: Re: Re: Re: i30n nová verze?
Pradědo - už jsi byl kouknout v Kyjově na červenou Q3 ? S tímto dvoulitrem 230 koní a S-LINE výbavě (sedadly) by se to dalo určitě přežít, když vezmu že to bude jen o chlup svižnější než moje Ateca 2,0 TSI 190 koní. Včera na cestě do Prahy a zpět se dal občas využít i ten středně silný motor >:-[] Jen člověk musí podřazovat pádlama pod volantem, aby ta reakce na plyn byl okamžitá! Máme najeto už 10 tisíc km a spokojenost. P.S.: Já bych šel stejně do Sportbacku, mě se líbí o hodně více. Jen jsem nebyl ochoten zaplatit více jak půl mega za Audi místo SEAT. [odkaz]
-
Thomasino 13.02.20 16:42
« Re: Re: i30n nová verze?
Problém u i30N, mimo značku co nemá správnou sportovní IMAGE, je taky ten, že po roce používání vypadá interiér jako po 3 letech (ošoupaný volant, kraje sedaček) a především že výkon motoru není oněch slibonavých 275 koní, ale mockrát naměřených 250-255 koní :-( Když jsem za jedním i30N jezdil chvilku na Slovakiaringu s Cuprou ST 300, tak bylo evidentní o kolik je Cupra na motoru rychlejší !! Jinak to má moc pěkný zvuk, skvěle naladěný podvozek, je s ním prý zábava a jako první počin od HnůjDay to není asi špatný. Takže časem to snad dotáhnou a vylepší. Taky je poznat, že to ladil Biermannův tým, který dlouhé roky pracoval v divizi M u BMW ;-) [odkaz] -
Ronault. 12.02.20 21:35
« Re: Re: i30n nová verze?
iudex: jo, tak to sedí, to je ono. Jen teda té kapoty jsem si nevšiml, ale bylo dost pod mrakem, Sabina řádila až mi služebním Tucsonem házelo >:D No ale tu kapotu bych tam nechtěl, ten lak ano a kola taky.
Stephen: ale pvní kousky už po HMMC už jezdí.
praděda: až teď? Jezdí jich docela hodně -
Ronault. 11.02.20 23:35
« i30n nová verze?
Byl jsem teď v HMCC Nošovice a jak jsem se projížděl po továrně, tak jsem narazil na maskované i30, evidentně se blížící facelift. Šla vidět hlavně nová LED světla, která vypadají dobře, ale hodně připomínají Focus, více poznat nešlo. Ale i zadní jsou nová.
Zaujala mě ale více řada i30n, které nebyly maskované, ale v transportních fóliích, některé, některé ne. Měly tmavě šedou až černou barvu jako maji Micron Gray, ale v takovém matném až perleťovem stylu, moc pěkně to vypadá, v konfigurátori jí nevidím. Taky měly karbonové nebo karbon připomínající prahy a difuzory na náraznících, které byly širší než běžné a na prazích byly menší červené doplňky. Uvnitř skořepiny a jinou řadicku. Jiné i30n to neměly.
Nevíte někdo co je to za verzi? Ještě něco ostřejšího než Performence? Nalepené na autě byly dodejky do Německa :-O
Musím uznat, že vypadaly fakt dobře, rozhodně lépe než bazénove modré. Celkově bylo docela dost i30n v areálu. -
Thomasino 09.02.20 21:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW
Přesně tak !! Cokoli co má méně jak 5 válců není úplně ono. Taky to tak vidím >:-[]
Včera konečně první výlet po okreskách, konkrétně do Kroměříže. Dneska z Covenantem (Cupra) a Bullym (Lotus Exige) do Telče po okreskách přes Brno, Náměšť a Třebíč. V Telči jsme měli sraz s dalším kámošem ze skupiny MotorCafé. Sice jsem se jen párkrát přiblížil ke 4000 otáčkám při předjíždění, ale asi to nějaký zvuk mít trochu bude ;-) [odkaz]
-
white label 07.02.20 10:04
« Re: Re: Re: Re: OT: BMW
iu
Kdo z nás by neznal Pištu Hufnágla, ale není Pišta, jako Pista.
Rozdíl mezi námi bude v tom, že zatímco já sledoval premiéry tohoto serilálu (na tehdejší ČST), u tebe už to byly reprízy. ;-)
Nevím, proč to u nás přestali vysílat, naše děti už ho moc neznají, přitom i dnes by byl skvělý, obsah je tak dobrý, že by s rezervou vyvážil tu starší formu.
Nejdřív se dělal slovenský dabing a až po něm český a komunistický režim nepovolil odvysílat první a poslední epizodu seriálu, protože je shledal jako příliš provokativní. V Česku byla dvojice epizod později nadabována dodatečně.
[odkaz] -
white label 06.02.20 20:12
« Re: Re: OT: BMW
Th
Kdo by nepoznal Pistu, přesně tuhle konfiguraci bych taky volil, ta žlutá Modena jí sedí jak pr.del na hrnec, vzít to v jiné barvě by byl skoro hřích. :yes:
Tu větší "italskou plečku" bych konfiguroval jinak, ale Pista (s motorem na správném místě) je Pista! -
Thomasino 06.02.20 18:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
Ale zapomeň, že se mu bude chtít jen opravovat pár let starou fólii po někom cizím :-(
P.S. Kdybyste nebyli takový antifejsbůkoví, tak máme zrovna přínosnou diskuzi kolem fólii u mě pod fotkou s tím žlutým Ferrárkem. On tam člověk nemusí mít nutně svoje pravé jméno, já jsem tam taky jako Smith. A komumita AUTISTŮ (přes auta) je tam velká. Nejlépe v naší moravské uzavřené skupině MotorCafé (tam je vstup už jen přes známé). -
-
Market 06.02.20 17:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW
GC nemaju ramy na oknach, teda koli bezpecnosti a pevnosti karoserie su asi vystuzene niekde inde a to sa prejavi na vyssej hmotnosti.
Ja som tak davnejsie porovnaval BMW 340i vs BMW 440i GC, kde to GC bolo (uz napamatam presne) o vyse 100 tazsie. -
iudex 06.02.20 16:27
« Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW
deda: pointa je, že M330i má rovnako 4x4, automat a 2,0T, je to ešte o dosť väčšie auto, naviac na RWD platforme (pričom je nesporné, že RWD platforma je technicky náročnejšia a ťažšia ako FWD) a napriek tomu váži menej. A keby sme zostali v rovnakej triede, priamy konkurent CLA35AMG váži 1590 kg a S3 sedan 1570 kg. A to pri fakticky zhodnej technike a rozmeroch nie sú malé rozdiely, človek by pritom čakal, že práve BMW si dá na tomto aspekte záležať. -
pradeda777 06.02.20 15:52
« Re: Re: Re: Re: OT: BMW
iu....re M235i GC. Té extra váze se nedivím. GC je už pořádný kus auta a M235i navíc 4x4. Aby to bylo plnohodnotné GS, tak kabinu protáhli a vůz je teď o 249 mm delší než 1er. M235i xDrive je také o 220 kg těžší než základní 218i.
Jinak...na tvých fotkách....z 1/4 FRT view vypadá M235í moc dobře.....z boku a zezadu to už není taková sláva... :-| -
Thomasino 06.02.20 14:33
« Re: Re: Re: OT: BMW
iudex - ale běž si tu svoji M340i xDrive někam opravdu zvážit !! >:-[] Asi by ses divil, že tam budeš mít v reálu s plnou nádrží bez řidiče (jak se to váží u pohotovostní hmotnosti) kolem 1680-1700 kg >:D >:D Moje M240i xDrive má taky ofiko 1615 kg, ale v USA udávají v přepočtu 1661 kg a tam prý to mají mnohem přesnější. Někde to pak nechám zvážit a po ujetí min. 5000 km taky změřit výkon (běžně u M240i naměří kolem 355-360 hp). -
iudex 06.02.20 14:29
« Re: Re: OT: BMW
Len info k tej M235i: váži (pohotovostná hmotnosť) 1645 kg, čo je neuveriteľne veľa na kompaktný sedan so štvorvalcom. Pre porovnanie o triedu väčšia 330i v rovnakej konfigurácii (2,0T, A/T, xdrive) váži menej, 1640 kg. A Tomova 240i (tiež A/T, xdrive), ale so šesťvalcom váži len 1615 kg. Kde udělali soudruzi z Mníchova pri tej novej 2er chybu? Veď jedným z argumentov v prospech prechodu na FWD mala byť úspora hmotnosti.
Inak Tome, už si pár km najazdil, aké sú Tvoje dojmy, najmú v porovnaní s M2? Motor, výkon, charakter, jazdné vlastnosti, Freude am Fahren? -
Thomasino 06.02.20 12:56
« Re: OT: BMW
Ještě tam stála opodál další italská plečka >:-[]
[odkaz]
Schválně jsem to fotil tak, aby tam bylo to žluté placaté auto vidět a pochvala pro WL, je to opravdu PISTA ;-) K němu tam jezdí samé takové pěkné kousky, jako nedávno Aston Martin DBS Superleggera, 911 GT3 nebo 911 GT3 RS atd. Moje levné malé báwo tam působí jako Oktávka někde na Pařížské v Praze. Můžete vidět na Instáči jako "vlesku" (žluté kulaté logo)
Jinak jak jsem psal (asi), viděl jsem na akci BMW v Krkonoších tu M235i xDrive v mojí LongBeach Blue, na živo to vypadá možná o kousek lépe než na fotkách. Předek celkem OK, s tím zvednutým zadkem ala X4 mám trochu problém. Dám pak večer nějaké fotky. -
iudex 06.02.20 08:57
« OT: BMW
Tom: no takto nablýskané, paráda. Len ako píše label, pri tom Ferrari je trošku v tieni. >:D
Keď už sme pri tých bavoráckych kupé, podľa najnovších spy photos to vyzerá, že obrie obličky naozaj prichádzajú a 4er bude mať obrovskú "papuľu": [odkaz] Celkom des. 8-s
A ešte malé porovnanie M235i vs M340i:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
2er GC nie je zlé, ale 3er je jasne krajšia a elegantnejšia. -
Thomasino 05.02.20 21:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
Tak jsem včera večer konečně vyzvednul malou Rebelku ve firmě "V LESKU" v Brně Židenicích, kde jsem nechal dát fólii na přední kapotu, přední světla a také prahy. Plus dali kousek na horní část nárazníku (od půlky ledvinek nahoru). Na to pak na celé auto keramickou ochranu pro snadnější umývání. Tak uvidíme jak si to pak sedne, je třeba to nechat pár hodin na slunku, což nevím kde ho najdeme >:-[]
Tady nějaké foto, plus další 2 za tímto: [odkaz] -
white label 05.02.20 17:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
iu
Alpina je technicky skvělá, ovšem ty retro designové doplňky - kola (design) a polepy (linky) jak z 80tek, to by u mě muselo dolů/pryč.
Jinak trochu podobná tmavě zelená, jako na tom Alltracku, tahle je o něco tmavší a má méně modré složky. -
iudex 05.02.20 15:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
dedo: to som tu už dával, že to je moje rodinné auto snov, presne v tej alpina green. V podstate M3 v kombíku a s xdrivom, naviac s exkluzívnejším znakom. Rodinný kombík, ktorý robí stovku za 3,9 sekundy, to by som si vedel predstaviť :-)
Ale od toho sú autá snov, že sa o nich len sníva (cena od 83050 eur je troška mimo, aj keď v kontexte toho výkonu, dynamiky a exkluzivity sa tá cena dá obhájiť), kupujú sa ale triezvejšie. A môžem sa utešovať, že aspoň ten B58 mám. :-) -
pradeda777 05.02.20 14:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
iu....píšeš, že keď doslúží Mondeo.....ale podle toho jak ho chválíš, to může trvat ještě sakra dlouho a tvoje, dnes ještě výkonné kandidáty, smete zanedlouho elektrovlna.... ;-\
Tady je pro tebe kombík, který by perfektně zapadl do "rodiny"....[odkaz] -
white label 04.02.20 17:03
« Re: Re: Re: re: Fofrník za pár kaček
Nevím, jestli, tu "rodinnost" vyřeší jen větší/lepší kufr..., přece jen 3er není 5er, ani když je v kombíku.
Ale asi to teď bude prostorově srovnatelné s tím kombíkovým FocuSTem. To sis mohl vzít tu svoji 340ix rovnou v kombíku a už si teď mohl měnit jen Mondeo za F500. Ale to už jsem ti psal dávno, ať tu 340 vyměniš raději za Mondeo, než za GTI. -
iudex 04.02.20 16:40
« Re: Re: re: Fofrník za pár kaček
wl: v reále nie je taká bazénová modrá, je tmavšia: [odkaz]
No ja by som sa tej dvojitej výmene nebránil, ak by rodinným bola M340i kombi, druhá môže byť aj 500vka. :-) Každopádne 3 sedan ako rodinné neobstojí.
fred: tak skúsiť to takto po "pradedovsky" môžeš a predávať za viac, než za čo si kúpil. :-) Ostatne inzeráty jazdených sú tiež za vyššiu cenu: [odkaz] -
white label 04.02.20 15:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
No, na té fotce vypadá ta modrá docela "jedovatě".
Tak už se na to psychicky připrav:
[odkaz]
Taktika tvé ženy je průhledná, prodat obě auta (včetně "Škodovky" s R6), ty si koupíš něco většího/rodinného, a ona bude mít svoje malé roztomilé... -
iudex 04.02.20 15:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
wl: súhlas, ale aj tá bledšia modrá na bežnom Focuse vyzerá dobre, v reále krajšie než na tej fotke.
pradeda: už som to písal, že keď doslúži rodinné Mondeo, tak náhradou bude buď rovnako lift strednej triedy, alebo kombík nižšej strednej. V prvej skupine sú kandidáti Insignia GS 2,0T 147 kW a Superb 2,0TSI 140 kW a v druhej Proceed GT 1,6T 150 kW a Focus kombi ST 2,0T 206 kW. Ale to sú len predbežné plány, všetko sa môže x-krát zmeniť a hlavne Mondeo šliape ako hodinky (ako manželka reaguje na tých, čo sa im Ecoboost rozpadol: keď neviete jazdiť, tak sa nečudujte >:D >:-[] ). P.S. Jej novým favoritom je Fiat 500 v tyrkysovej. Boh chráň. >:-[] -
white label 04.02.20 14:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
iu
Přitom ta modrá na plnohodnotném STéčku vypadá nesrovnatelně líp, než tahle.
Ta zelená Bottle na Alltracku je velmi dobře trefená a ví to i u VW, proto ho právě v této barvě aktuálně prezentují.
[odkaz]
Má takový živější nádech do zeleno modra, trochu tím evokuje legendární odstín Lhasa [odkaz]
V podobném odstínu jsme měli i Corrado.
-
pradeda777 04.02.20 14:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
iu.....a zmiňovaný FFST K by měla být náhrada za co?
Ceny za ojetiny? Dnes už není ojetina jako ojetina. To se týká hlavně 6 válců které se z nabídky rychle vytrácejí a vůz v dobrém stavu s nízkými km, který už v nabídce nových vozů není jako na př. tebou zmiňované 340i Kombi (když 6 válec už je jen v sedanu M340i xDrive za bratru 1.565.200 CZK v základu, s něco málo výbavou na přání jseš na 1.7 mil CZK coby dup... :-| ), takže 1.099 mil. CZK nebude pro někoho kdo "musí mít" 3er kombi s 6 válcem přemrštěná cena.
Zrovna tak vidím moji 1er (manuál), která je v tuto chvíli už "unikátem" a navíc s nízkými km.... ;-) -
iudex 04.02.20 13:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
Ešte k tým cenám jazdeniek, mám pocit, že pradeda nie je jediný, kto si vysoko cení svoju jazdenku. Tu je napr. 340i, za ktoré borec chce 1099000 Kč, čo je viac, ako cena za moje nové. OK, je to kombík s automatom s lepšou výbavou, ale zase o rok staršie a s viac km: [odkaz]
Inak cez víkend som si zblízka obzrel Focus kombi v ST-line v modrej metalíze a naživo to auto vyzerá lepšie, ako na obrázkoch, dokonca aj polovičke sa páčil a to už je čo povedať. >:D Takže bod pre ST. :-) [odkaz] A tiež sa mi celkom páčil faceliftovaný Passat Alltrack v zelenej metalíze, ako je známe som odporcom SUV, ale takýto zdvihnutý kombík si na lyžovačky viem predstaviť, pomohla aj zelená metla, iná ako typická vw šedá: [odkaz]