Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dany 05.03.20 11:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: clio
Fred, len aby v Poľsku pochopili aj účel a nebolo len "bardzo fajnie". Aby si nebol v správach, že si sa snažil preletieť rozpracované diaľničné úseky v CZ. So žeravými kotúčmi by si mohol spĺňať kritéria pre neidentifikovateľný lietajúci predmet ;-) -
Ronault. 04.03.20 21:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: clio
Jinak opět zažívám inspekci do duše řidičů. Jelikož možná 2-4 týdny bude Megane prodaný a Polo ještě nedodané a nebudu mít čím jezdit, tak jsem vytáhl Fanouše. Dnes při výjezdu z Ostravy nějaká socka ve olezlé a orezlé jedničkové Fabii neunesla, že jí předjíždí Fanouš a závodil až do 140 km/h. Měl jsem pak v Havířově na semaforech sto chutí vylézt a říct mu, že já jezdím s Fanoušem jednou za rok pro radost, ale on bohužel v té popelnici musí jezdit pořád. >:-[] Pak jsem vzal chlapa v nové Q7 (jsem trochu dneska spěchal) a bez reakce...
Při jízdě Meganem se mi tohle nestává a vrací se mi tyhle vzpomínky, když jsem s Fanoušem jako student jezdil denně. -
pradeda777 04.03.20 17:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: clio
Po zkušenostech s X5 40d bych se dieselu nebál. Ale musel by být 6 válec. A ty jsou bohužel jen ve větších vozech. Ale 3er ještě 6 vál. diesel nabízí. Bohužel jen ve vrcholné verzi.
Jezdím s CVT Yarisem již 12 let a je to paráda. Ani nevíte o co přicházíte ;-) Jo, a když chci trochu zrychlit, zmačknu tlačítko "sport", otáčky vyletí nahoru a žádné "skůtrové vytočení" se nekoná..... ;-) Člověk se s tím musí naučit jezdit a zkrátka si zvyknout... ;-)
Tady je s novým Yariskem iu kámoš Thomas.......[odkaz] -
speedfred 04.03.20 17:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: clio
Dízel je čistejší ako benál predsa. :-)
Dnes som sa bol trocha pohúkať s novou Camry a CH-R. Keď na to dupneš tak skútrové vytočenie tam je stále a virtuálne prevodové stupne k ničomu. Začínam ľutovať Deda že to misí slúchať v Jariske.
Čafte. -
Dany 04.03.20 14:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: clio
Iudex, skôr ako dostaneš dobre mienenú radu, tak by som rád vedel dôvody na ten diesel.
Terajšie nafty nemám najazdené. Skôr sme mali na firme aj strednú triedu od koncernu a mal som celkom slušný prehľad. Teraz management používa Volvá a plebs sa vozí na plebejskej technike, v tom lepšom prípade benzínom.
Z uvedeného by som vyradil Mazdu (Mazda sa predsa s dieselom nekupuje), skôr mali problémy. Nemali rolny na vahadlách ventilov a piliny narobili celkom slušné problémy. Časom upravili materiály, ale nie som si istý, či sa im to úplne podarilo vyriešiť. Z dvojky Passat - SuperB by som bol takto od stola naklonený Passatu, aj keď designovo sa mi viac páči SuperB. V Passate bola vždy o chlp lepšie vyladená technika a lepšie materiály. Konečná cena môže byť nakoniec v neprospech SuperBu. Treba skúsiť. DSG vie s naftou slušne podtáčať až k 1000 otáčkam. Zvykne sa jazdiť na S, alebo manuál. V autobilde bol posledne test SuperBu scout a Insignie country a celkovo vyhral Superb za priestor a tak, ale jazdne sa im viac páčila Insignia.
Mondeo si vylúčil?
No, budeš si to musieť ojazdiť.
Tu je porovnanie nového 2,0 TDI evo so starým:
[odkaz] -
iudex 04.03.20 13:32
« Re: Re: Re: Re: Re: clio
Dany: OK, tak môžeš radiť (aj ostatní).
Zadanie je nakoniec takéto: podmienky sú len dve: budget do 30t eur (ani euro naviac) a dízel, ostatné parametre sú voľné, ale mal by to byť automat a musí to spĺňať rodinné potreby. A ideálne ak to bude červené. >:D
Naftu som nikdy nepozeral, tak som teraz celkom prekvapený, ako to v kombinácii s automatom navýši cenu, ten limit je celkom problém nielen pri strednej triede, ale aj pri nižšej strednej. Napr. Passat či Mazda 6 tú hranicu presahujú tak výrazne, že je nereálne dostať takú zľavu, aby sa dostali pod limit. Napr. M6 kombi 2,2Skyactive-D s A/T stojí 37290 eur a Japonci zľavy nikdy nedávali. Obdobne Passat, prvé dostupné TDI s DSG je 34700 eur, a to je len 110 kW. To by musela byť dosť značná zľava, aby sa to vošlo (aj keď pri Passate to myslím nie je úplne vylúčené).
Čiže reálne zostávajú Superb (32070 eur za 110 kW TDI s DSG), nová Octavia (29350 s rovnakou technikou), otázna je výška zľavy u škodovky na novinky; najlepšie vychádza Insignia (2,0CDTi 125 kW A/T Innovation za 32990 eur, ale u Oplu sa dajú zľavy cez 20%, počas akcie Opel 24h aj viac a tá bude práve na budúci týždeň).
Pozeral som ešte Focus kombi, ale tiež je prekvapivo drahý (2,0TDCi 110 kW A/T ST-line za 30290 eur, čo je už akciová cena, teda z nej zľavu moc nemožno čakať).
Takže sem s múdrymi radami a tipmi. :-) -
white label 04.03.20 02:00
« Porsche a W. R.
Dám sem kopii příspěvku z diskuse pod Turbem S, woody už to četl loni na papíře:
Z rozhovoru s W.R. pro loňský KSA magazín :
N.S.: "Každý na světě ví, že jste jeden z nejlepších jezdců všech dob, ale přesto...Tenkrát jste měl vždy 2 kola (brněnský okruh) na každého účastníka. Každé auto bylo bylo jiné, mělo jiné sedačky a pneumatiky a přesto jste do každého naskočil a zajížděl rekordní časy. A to je fakt, protože jsme měli časomíru a každé kolo bylo měřené."
W.R.: "To je právě ten cit, se kterým se člověk narodí. Mě stačí 2 zatáčky, abych zjistil o autě vše potřebné a pak můžu jet rychle. Proto jsme taky pracoval ve vývoji pro Porsche tolik let a stále pracuji. Ve Weissachu věděli, že mě do každého prototypu musí dostat co nejdřív, aby ten vývoj byl správným směrem. Já nemám ani ponětí o technice, ale dokážu říct, jak to cítím a co by se mělo změnit. První 2 roky mi ve vývoji ve Weissachu vyčítali, že jezdím s těmi auty, až příliš na hraně a nikdo přece s nimi takto v provozu jezdit nebude. Já jsem jim ale vždy říkal, až někdo pojede opravdu na hraně a dostane se na limit, jako já, tak havaruje. A pak se vám budou hodit mé poznatky, jak se to auto chována limitu. A to je taky důvod, proč jsme konkurenci jako je Ferrari, Lamborghini, Audi a další, takto "ujeli". Oni byli dobří, dokud jste jeli na 80%, pak se ale stávali neovladatelnými. Porsche ne, ta jsme vyvíjeli tak, aby byla ovladatelná i na limitu. Pochopitelně ta starší auta bez PSM bylo také těžké ovládat. Motor vzadu měl své výhody, obrovskou trakci, problém ale byl na hraně, když jste najednou ubral plyn, to auto se roztočilo jako nic. Pro dobrého jezdce byly ale vždycky Porsche velkým zážitkem. Ten vývoj je však neustálý a ta dnešní 911, generace 992, je úžasná a každý s ní dokáže jet rychle. Při její prezentaci ve Valencii byla sranda, jak vyprávěli lidi z Porsche. Normálně v předchozích generacích 911, když jsme měli jízdy na okruhu pro novináře, vždy stačilo jet tak na 60%, aby nám stíhali. Tentokrát ale u 992 jsme museli jet na 100% a novináři byli pořád za našimi zády." -
white label 03.03.20 19:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 992 Turbo S
No, to už má zrychlení na stovku skoro jako... Tesla! :-O >:D
Na stovce jsem až o sekundu později, ale zase se mi to (s rwd) líp staví na zadní, hlavně s prázdnou (90 l) nádrží a prázdným kufrem... >:-[]
P.S. Podobně dech beroucí "zrychlení" to má i v konfigurátoru, zkusil jsem si to nakonfigurovat a velmi rychle jsem se dostal přes 6 mega, masakr!
-
iudex 03.03.20 15:14
« Re: Re: 911 992 Turbo S
dany: blahoslavení chudobní, ktorí od ťažkej dilemy 911 Turbo alebo 911 GT3 oslobodení sú. >:D
Btw. aktuálna info z dostupnejších luhov a hájov, faceliftovaná Insignia (s novými motormi), hoci sa predstavila už v januári, tak skoro nebude k dispozícii, najskôr v júni/červnu. A kvôli emisiám sú aktuálne k dispozícii len 1,5ky benzíny a 1,6ky dízle, všetko väčšie je zastavené. -
white label 03.03.20 14:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
Dany
Píská to jen při vyjíždění z garáže s ostříkanými/umytými koly (před vjezdem), což je u mě skoro pokaždé, pak po prvním normálním brzdění už ne.
Nejhorší je dát jim čouda a pak brzo na myčku apod. -
Dany 03.03.20 13:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
WL, aspoň nemusíš trúbiť na zajace >:D
Ak to nepíska moc a dlho, tak by mi to nevadilo. Aj originál mi niekedy pískne, zrejme o hranu, ktorá sa vytvorila na kotúči.
K tým Zimmermannom som videl aj fotky, ale ktovie ako im dávali. Keď ich zahorovali ako Fred, tak sa vôbec nečudujem.
-
white label 03.03.20 13:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
Dany
Nezbavil, je to můj osobní DC (dailycar), každý den s ním najedu minimálně +20 km.
Brzdy zatím v pohodě, brzdí líp, než origo a méně práší/špiní. Akorát, když wappkou ostříkám kola před tím, než ho dám do garáže, tak při vyjetí z garáže (chvilku) při lehkém přibrzdění hlasitěji zapískají, ale to je údajně i díky kombinací keramických desek a děrovaných kotoučů.
Pokud to někomu praská v záruce, měl by to reklamovat. -
Dany 03.03.20 11:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
White, ako sa javia po čase Cimermany s keramickými platničkami? niekde v diskusiách som narazil, že vedia praskať medzi dierkami. Jazdíš ešte vôbec Golfom, alebo už si sa ho zbavil? -
iudex 03.03.20 11:57
« Re: Re: Re: clio
Dany: pekné, Clio by aj u mňa bolo asi na prvej priečke ak by som mal vyberať v danej triede (čo nevyberám). Inak cítim, že čoskoro budeme vyberať auto Tebe (resp. Tvojej žene), to bude zase živšia diskusia. :-)
U nás sa ako tradične situácia s autom úplne zmenila, teda nie s nástupcom Mondea ako takým, ale s preferenciami a výberom. Bude to viac mimo mňa. -
Dany 03.03.20 11:46
« Re: Re: clio
WL: díky. V podstate sa začínam obhliadať po povoze pre manželku, ale nechce sa vzdať svojho terajšieho (že vraj majú nejaký citový vzťah, či čo). Ja cítim, že po tých rokoch trpí na krátke trasy a potrebuje už viac opatery, ako by sa mi páčilo (To staré auto. Žena trpí zase na dlhé). Ale Clio sa jej moc páčilo a že by si ho vedela predstaviť. Tiež som sa bol pozrieť v Suzuki na Swift a zrovna naskladnili mildhybridy a ešte nemali predvádzačku na značkách. Staticky je Clio o čosi väčšie a pôsobí dospelejším dojmom. Sport by som pre ženu neriešil, nemalo by to zmysel. Veľkým autom jazdiť nechce a ja by som sa k nemu dostal minimálne.
Páčila by sa jej Vitara a to už je na skok k nejakému väčšiemu (rodinne použiteľnému) vyššiemu autu. Potom by som si zas ja mohol dopriať niečo mrštnejšie. Ale to mi je zase škoda sa zbavovať GT vybraného v tak dobrej dobe pred GPF a za dobrú cenu. Teraz mu menia sviečky a dal som s predstihom meniť olej v prevodovke. Je to začarovaný kruh. Ako povedal slepý, uvidíme.
Je nad slnko, že ty nemáš dôvod na zmenu. -
woody-alien 03.03.20 11:03
« Re: clio
Dany: Hezký minitest. A protože se mezi supermini v poslední době obměňovalo opravdu hodně, vlastně nemám vůbec najeto. Maximálně statické dojmy. I tak by Clio patřilo mezi favority největší, kdybych měl důvod. Jenže ten, jak známo, nemám. A asi hned tak mít nebudu. ;-) -
Dany 03.03.20 09:59
« clio
v rámci väčšej servisky som si požičal nové Clio 1.0 TCe 100. Zväčša budem chváliť.
Strávili sme spolu 180 okreskových kilometrov s Eco indexom 56, čiže zelená stránka zažila takú menšiu jeseň. Občas som vyzeral ako blb čo nevie jazdiť, lebo som skúšal reakcie na plyn v rôznych otáčkach a rýchlostiach.
Design exteriéru sa mi páči. Dovolím si povedať, že Clio hrá v interiéri prvé husle. Kvalitné materiály, kvalitne spracované, ergonómia, ovládanie, točítka, tlačítka. K tomuto nemám výhrady. Priestorom neprekračuje tieň triedy, aj keď poráža dvojičky P208 a Corsu. Priestor nižšej strednej, ako sa ozýva z niektorých testov, tu nenájdete. Sedačky sú príjemné s veľkým rozsahom nastavenia a kratším sedákom. Na malú triedu sa dá sedieť dosť nízko. Stredová vysoká konzola mierne tlačí do nohy v oblasti pod kolenom. Riadenie je presné, bez spätnej väzby a nejakého citu. Na triedu a zameranie ok. Radenie je pomerne presné a tuhšie ako som čakal. To je bez výhrad a pre Francúzov na pochvalu. Čo musím zvlášť vyzdvihnúť, je naladenie podvozka. Je pevný a pritom veľmi komfortný na malé auto. Ten sa mi fakt páčil. Pneu boli použité 195/55 R16. Na auto pre babu, do mesta by som nič viac neriešil. Motor má svoje pre aj proti. Mohol byť viac vyvážený. Na voľnobeh a v nízkych otáčkach výrazne vibruje a zvuk má tradične trojvalcový, trošku jadrnejší v strednom a vyššom pásme. Od voľnobehu sa mu úplne nechce a potrebuje trochu plynu a udržovať trochu vyššie otáčky. Od 1500 začína zaťahovať, od dvoch ešte pritlačí a od troch ťahá naplno. Je stredovo naladený a okrem potreby maxima nemá zmysel točiť ho do červena. Dynamika a pružnosť je veľmi slušná a pocitovo by som jej pripísal kratší čas z 0 na sto ako 11,8. Papierovo na úrovni atmo 1,4 od kia/hyu, ale pocitovo o triedu lepšie. Prevádzková hmotnosť tohto vybaveného kusu bola 1210 kg. Nepáčilo sa mi, že po vytočení mototra a preradení na ďalší kvalt ako keby elektronika priškrtila prívod paliva a len pozvolne začala popúšťať. Toto som si všimol aj pri Ceedovej atmosfére a je to otravné. Čím viac sa motor vytočí, tým výraznejšie je to cítiť. Žiadny športový režim, kde by toto mohlo byť eliminované, Clio nemalo. Ešte pár postrehov: Vyzdvihol by som ledkové svetlá, svietia vynikajúco, ale majú nepoužiteľný systém automatického prepínania diaľkových. To by som si odpustil. Vo výkone svetiel som nepostrehol nejaké výraznejšie rozdiely napriek jednoduchšej technike voči Meganu. Štart stop a aj udržiavanie v jazdnom pruhu majú svoje tlačítka. Udržiavanie v pruhoch sa dá dokonca prepínať medzi udržiavaním a iba upozorňovaním. Pekná fičúrka, je dištančný radar ukazujúci čas stretu s tým pred vami. Naše spolužitie som zavŕšil spotrebou 6,0 niečo (meranou, palubák ukazoval 6,2). Vie byť naozaj úsporný. Ntb, diaľnicu som neskúšal, ale 130 je úplne pohodová rýchlosť s otáčkami na 3t. Pri výbere malého auta do mesta a prímestský povoz by som ho zaradil medzi favoritov.
-
iudex 02.03.20 08:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
deda: samozrejme sme boli voliť, aj keď som bol celý víkend na horách, vybavil som si voličský preukaz. Ale o politike tu nebudeme hovoriť.
Btw. v rámci kurzu z 12 ľudí boli dvaja chalani z Rožnova. Svet je malý. -
Thomasino 29.02.20 18:11
« Lehké srovnání M240i a M2 Competition
Dneska jsem se stavil u BMW a udělal si dvě fotky vedle M2c. Pěkně vyniknou ty agresívní vystouplé blatníky, ty mě u M240i chybí. Je také ale vidět, jak je M2c vyšší proti M240i díky většímu průměru kol. Plus jsem vyfotil detail difusoru, který tam podle mě sedí jako pr... na hrnec ;-) >:-[]
[odkaz] (poslední 3 fotky) -
white label 29.02.20 00:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
Mně ale ani nevadí ty jeho superlativy (i když, ty jsou jasné i bez Čabáka), ale že se od něj jinak vůbec nic zajímavého nedozvíš a ani nic moc zajímavého nevidíš. -
iudex 28.02.20 08:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
Dany: to píšeš z domu, alebo z roboty? Každopádne ja o 6:03 ešte spím. >:D
Ad Cayman GTS:to je úplná rozprávka (a zázrak, že také auto dnes vzniklo); ak by som si mal vybrať športiak, ktorý by som dal ako tretie auto pre zábavu, bez ohľadu na cenu, aktuálne by to bol práve Cayman GTS, dal by som mu prednosť aj pred rýchlejšími a výkonnejšími športiakmi. -
pradeda777 27.02.20 18:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
Shlédnuto! Chudák G8.....v diskuzi pod videem mu to ale "nandali".....většinou majitelé G7 a G7.5, které asi se.re, že budou zanedlouho jezdit se superseded modelem... ;-)
Mě se G8 líbí. Obzvláště předek a zadek.
Na druhé straně s dotykovým ovládáním téměř "všeho" bych se asi musel "poprat"... ;-\ -
iudex 27.02.20 08:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
dany: tak ja G8 nevnímam ako krok vpred, skôr taký úkrok do boku, ako z exteriéru, tak v interiéri.Samozrejme GTI to trochu vylepšuje, ale ako píšeš predné svetlomety také diskutabilné, asi sa na to bude dať zvyknúť, ale na prvýkrát rozpačité dojmy. Linka na GTI bude svietiaca, tu je vidieť, že pod klasickým červeným pásikom je ešte svietiaci LED pásik: [odkaz] Taká blbosť, ale páči sa mi to.
Interiér je pre mňa ťažšie stráviteľný, pri hotheči je ešte horšie ovládať všetko cez dotykáč. Tiež ten pohľad na automat pripomínajúci klitoris je v HH zvláštny, našťastie píšu aj o (novom) manuále.
Motoricky ma rozčuľuje, že píšu o navýšení výkonu, keď je to tých istých 180 kW ako donedávna. Oni myslia oproti verzii pred faceliftom, ale to je len prebratie PR automobilky bez rozmýšľania, čo bolo v G7GTI aktuálne v ponuke (180 a 213 kW).
A prekvapuje ma, že nič nepíšu o samosvore, ale verím, že VAQ už bude automaticky aj v základe, pri tom výkone (EDIT: pri GTD spomínajú VAQ, tak je vysoko pravdepodobné, že výkonnejšie GTI ho bude mať tiež).
Každopádne viac by som sa zameral na verziu TCR, tá predsalen bude o niečo ďalej ako základ.
EDIT: zdá sa, že GTI konečne dostane červenú metalízu: [odkaz] Aj keď v nej zanikajú červené akcenty. -
Dany 27.02.20 08:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
Iudex,
stále si neviem zvyknúť na tie predné svetlá. Linka medzi svetlami bude svietiaca?
Kolá by skôr pristali eGolfu ako GTI a ten dotykový interiér...
Designovo sa mi viac páči Megane, technicky by som dal prednosť Focusu a cenovo by som to videl na úrovni N-ka :-! -
Dany 27.02.20 07:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
WL: v diskusii pod článkom tiež zaznelo, že... vlastne toto:
"ale taky by bylo fér říct, že na tom autě už se vyměnilo "půl auta" za tu dobu. První turbo se měnilo po 40 tisících km a pak přibývaly další, celý motor je měněný několikrát, v roce 98 dostal 3,3L a cca 500HP, v roce 2007 3,4L, dneska je tam údajně motor měněný v roce 2012, který by měl mít 660koní. Že by tohle byl výkon auta z roku 1975, úplně nevím. Podvozek i brzdy byly upravované a měněné několikrát, celé je to snížené a rozšířené, takže v zásadě z toho auta původního moc nezbylo."
Ono v texte sa píše, že bolo auto (okrem prasklej kladky a havárky) pojazdné, takže žiadny rozpor s tuto servisnou históriou.
Aj tak je to obdivuhodný a výnimočný masochizmus -
white label 26.02.20 17:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
Dany
Na tom příběhu je zajímavá i kvalita Porsche, první, provozu bránící, závada až po 30! letech v 641 312 km! (prasklá kladka ventilátoru). A to se bavíme o tehdejším vrcholném modelu (a jedním z prvních s turbem vůbec) tehdejší produkce Porsche.
Dnes by motory z verzí Turbo/Turbo S takovou porci km jen tak nedaly, taky tehdy mělo Turbo z tří litrů únosných 260 PS (pro USA/Kanadu 245 PS) v 5.500 ot./min. Se 4st. manuálem umělo už tehdy, 1195 kg vážící auto, stovku za 5,5 s. Bohatě vybavená verze Turbo stála pořádný balík (65.800,- DM) a byla o 17.000,- DM dražší, než Ferrari 308 GT 4. Na tehdejší dobu působí velmi moderně černé/lakované detaily, jako rámečky kolem oken, světel, zrcátek, disky kol. Díky tomu vypadá skoro současně i dnes.
Přesně od toho roku (1976) začalo Porsche používat pozinkované plechy a dávat šestiletou záruku na korozi. Zaujalo mě, že hlavním impulzem byl zvuk turbo motorů Porsche, který se mu hodně líbil.
Když jsem byl v říjnu na akci Porsche s W.R. v Lipsku, tak jsem měl možnost dobře slyšet (i v plné palbě) na místním okruhu různé 911ky, atmosferické (GT3/GT3RS) i přeplňované (GTS/TurboS/GT2RS). A co se týče samotné atraktivity zvuku zvenku, rozhodně tady obecně neplatilo klišé, že atmosféry musí znít líp, než přeplňovaný motor. Když budu srovnávat relativně srovnatelné dvojice jako GT3RS/GT2RS, nebo GT3/GTS, tak ten zvuk je sice o poznání jiný, ale nedá se vůbec snadno říct, který je atraktivnější. Třeba zvuk GT2RS byl pro mě osobitější, než u GT3RS. Vyšší točivost atmosféry asi člověk (i akusticky) ocení spíš za volantem, než jako posluchač zvenčí.
P.S. A na delší cílové rovince nebyly GT3 znatelně rychlejší, než přeplňované GTS s handicapem 50 PS. Tam logicky kralovala GT2RS. -
pradeda777 26.02.20 15:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krácení čekání
Tož když se tu řeší Camry, tak přispěji "s mojí troškou do mlýna".......
Toyota Corona, vůz, předchůdce Camry v Austrálii, který se v AMI Melbourne montoval, když jsem tam začal fungovat.
[odkaz]
Toto je první vůz Corona, předchůdce Camry v Austrálii, na které jsem se ve vývoji podílel. Kastle nic moc, ale mechanicky byla úspěšná.
[odkaz]
1987 Konečně Camry a první FWD. Na tehdejší dobu docela povedená kastla. Vyráběla se i s malou (2.5 L) V6
[odkaz]
Pak přišla v roce 1991 na řadu další Camry tzv. wide body. Také celkem pohledný vůz. Nabízel se nyní už s 3.0 L V6.
[odkaz]
Další Camry uviděla světlo světa v roce 1997. Tato kastle mě moc nebrala....
[odkaz]
Tento model z roku 2002 mě také moc nebral....
[odkaz]
Toto byla poslední Camry z roku 2007 na jehož vývoji jsem se ještě podílel.
[odkaz]
Poslední Camry, které se vyrábělo v Austrálii. MY 2011. Také jako hybrid. Ale to už jsem žil na Moravě a sedlal Mazdu 3 MPS....Gen II... ;-)
[odkaz]
Mazda 3 PMS
[odkaz] -
pradeda777 26.02.20 09:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
iu...M2 CS....jasný, rozdíl v ceně oproti "cooking" M2 C a baby M240i tam "jakýsi" je, ale na limitku a "end of story" jsem čekal cenu ještě brutálnější..... :-!
Cayman GTS 4.0 je oproti M2 CS jasný "bargain"....souhlas... ;-) -
speedfred 26.02.20 08:17
« Re: Re: Re: Re: Krácení čekání
Pozerám že u Šenkýře je aj Danova M2 s TT špz. To by ma zaujímalo čo tam znova ladí.
Inak včera som bol omrknúť novú Camry a dávajú pekné zľavy.Najvyššia výbava za 1.150t sa reálne predáva za 850t čo je myslím veľmi fajn cena.Údajne to jazdí po meste do 4 a dialnice do 6L.
Iudex čo ty na to? -
iudex 26.02.20 08:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
wl: tú váhu M340 udáva výrobca rozdielne podľa karosérie, pri sedane je to 1745 vs 1895 kg, teda ako písal Market 150 kg rozdiel v neprospech dízla a pri kombi (ktoré som pozeral) je to 1845 vs 1955 kg, t.j. rozdiel 110 kg (snáď mi prepáčiš malú nepresnosť ;-) )
Každopádne je to dosť ťažkotonážnik ten dízel.
pradeda: ad M2 CS: to zďaleka nie je rozumná cena, naopak to cenové navýšenie je brutálne: 32500 eur! To je jeden pekný hotheč navyše. Z tohto pohľadu je M2C super kauf. Keď si zoberieš, že oproti M240i je cenové navýšenie 12t eur a dostaneš 71 koní (a čistokrvný ///M model), kdežto CS za 32t eur ponúka 39 koní. 95t eur by som za M2ku nikdy nedal, notabene keď je teraz k dispozícii štvorlitrový Cayman GTS za 82t. -
Thomasino 25.02.20 22:39
« Re: Re: Re: Krácení čekání
Což je tak 800-950 tisíc navíc za 40 koní, adaptivní podvozek, karbonovou střechu, lehčí kola a pár karbonových doplňků. A slevy nedávají, ani stálým zákazníkům, už jsem se ptal (jen minimální). Nekup to !! >:-[] >:-[] Ale prodají se v pohodě, je to poslední podobné vyhrocené eMko :-) Teď jsem jel v týdnu chvilku s M4 Comp. 500+ koní a jako jede to jako kráááva!! >:D -
Thomasino 25.02.20 21:48
« Re: Krácení čekání
No já si krátil čekání také objednáváním různých dílů, vybíráním kol apod. To je podobný problém nás "autistů" >:-[] Karbonový splitter a difusor jsem měl doma už měsíc před převzetím auta. No a dneska jsem to nechal konečně namontovat (plus výměna brzdovky) v nedávno otevřeném krásném Performance centru Šenkýř Motorsport :-) [odkaz]
...plus další fotky. -
Ronault. 25.02.20 21:11
« Krácení čekání
Jak si krátíte čas při čekání na nové auto?
Já už mám zimní kola, asi 6 sad čepiček na ventilky, domluvené fólie....
... a dnes mi paní ve VW na můj dotaz, jestli si můžu ještě doobjednat indukční nabíjení mobilu sdělila, že ne, že je již vyrobené a je už na cestě...
... a tak tedy aktuálně, dle internetových stránek o pohybu lodí jsem vystopoval podle trasy a typu lodi, že se Polo aktuálně nachází s největší pravděpodobností na této lodi: [odkaz] a dnes nad ránem by mělo přistát v Bremerhavenu v Německu, tak zvažuju, že se zítra hodím marod v práci a pojedu si ho raději sám vylodit, ať mi to nějaký mameluk neškrábne nebo za studena neturuje... >:D -
Ronault. 25.02.20 21:06
« Re: Re: Re: Reality show
idam: vzhledem k tomu, že rodinné auto je nyní Picasso, cesta do práce se mi zkrátila, tak Megane s 1,6 dCi neměl už moc smysl a hlavně jsem CHTĚL obměnu >:-[]
Ale jak se má v sobotu přijet podívat kupce (už v něm jel v neděli, teď už jen chtějí napíchnout auto na diagnostiku a na zvedák), který má hodně velký zájem, tak už zase moc nechci, bude se mi stýskat :'-( >:D -
iudex 25.02.20 15:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reality show
Zaujímavosť: už je dostupná M340d, teda hot-dízel. Parametre fakt zaujímavé, 340 koní (viac ako moja a rovnako ako Thomova a dedova B58), k tomu 700 Nm, stovka za 4,6s, paráda. Ale je tu potom druhá strana, cena o 5100 eur vyššia, ako pri benzínovej M340i a pohotovostná hmotnosť (je to mild-hybrid) o 105 kg vyššia, ako u benzínu.