Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 20.03.20 22:41
« Re: Re: Re: Au revoir Mégane
Th
Žádná barva na Polo GTI není jen pro Polo GTI, každou můžeš mít i na běžné POLO.
Ale jinak je to už poměrně vzácný odstín šedé (pěkně trefený a navíc světlejší a praktičtější, než CSG), třeba na Golfa se vůbec nenabízí už od faceliftu G7. -
Ronault. 20.03.20 20:49
« Re: Re: Re: Au revoir Mégane
WL: Ono i ta červená není úplně špatná, ale prostě pastelové barvy jsou nepraktické a náchylné k údržbě, nemluvě o tom, že zaniknou červení detaily GTI
Thomasino: Neříkám, že jsou ošklivé ty limestony, ale prostě vedle Brescií je to jednoduchá volba. To je asi jako když jsem vybíral ty 17" na Megana, ty byly taky jasnou volbou, i když bylo na nich auto krapet tvrdší... [odkaz] -
Thomasino 20.03.20 20:40
« Re: Re: Au revoir Mégane
Mě ty 18" na to přijdou už moc nízký profil.. No ale já mám co říkat, když výhledově přemýšlím o 19" kolech a rozměru 235/35 a 255/30, ale spíše kvůli šířce předku..
Jinak mě se ty kola na tom bílém líbí. A limestone za mě určitě OK, ale lepší by byla nějaká speciální výrazná barva jen pro PGTI. -
Ronault. 20.03.20 20:27
« Re: Au revoir Mégane
Thomasino: Bílá je sice zajímavá, ale byla až za houbově šedou Limestone a doba bílých je pryč. Krom zdařilého odstínu je Limestone praktická a je to nejbližší nástupce mého Fanouše Silverline. Ty 17" Miltony jsou nic moc, sice pořád lepší než ty z nového Golfu, jak ukazoval WL, ale na Brescie 18" nemají.
Už jsem to tu ukazoval, ale v létě takto bude vypadat Polo:
[odkaz]
v zimě: [odkaz]
-
white label 20.03.20 18:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
pd777
Pokud se ti tohle líbí z profilu...a už si našel ty brejle, potom je všechno marné,
S Macanem před fl to nemá designově společného vůbec nic, a s Macanem po fl to má shodné jen to spojení zadních lamp., o kterém jsem tvrdil, že to teď bude mít pomalu každé novější auto, no a evidentně jsem se moc nemýlil, podobnou megavlnu teď zažívají nápisy umístěné centrálně/symetricky na zádi. Najednou to musí mít všichni (stejně). :no: -
pradeda777 20.03.20 18:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
wl...hej....what´s wrong? Vždyť to má zadní svítilny ve stylu nového Macana...... >:-[] A vůbec, jako jedno auto pro 2 důchodce by to bylo moc dobrý. Z profilu se mě líbí,
všechny důležité parametry jsou v cajku, velké tak akorát (4.5 m na délku), spotřeba parádní, pohodlné SUV do města i mimo město. Jo, a tu přední tlamu bych modifikoval a "umírnil". Mám i docela dobrou představu jak.
Jasný, není to žádná raketa, ale jako univerzál na dožití by měl "Lexusek" smysl..... :-!
Yarisek by šel z domu.....chudák... :-( -
Market 20.03.20 17:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
ziadne okno sa mi neotvara. pise mi toto (P.S. moj Gmail ide v pohode):
Dočasná chyba (404)
Ľutujeme, váš účet Gmail nie je dočasne k dispozícii. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a odporúčame vám skúsiť to znova o niekoľko minút. Aktuálny stav služby môžete zobraziť na informačnom paneli stavu služby G Suite.
Ak problém pretrváva, navštívte centrum pomoci služby Gmail -
Thomasino 20.03.20 16:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
Prdděda - ty woe, až ty si jednou konečně vybereš nějaké autoooooo, tak si snad otevřu láhev dobrého vína !! To je horší, jako když to vybírám já a to je už kua co říct !! >:-[] >:-[] -
iudex 20.03.20 09:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
Tak sám som zvedavý, ako sa bude situácia vyvíjať, ale nevidím to ružovo. Už aj na západe, kde na nás najprv pozerali ako na panikárov a nič nerobili začínajú zavádzať obmedzenia. Čo sa áut týka, ako píše label možno pohyb cien nových áut bude to posledné, čo nás bude aktuálne trápiť. Ekonomická recesia síce môže spôsobiť pokles cien áut, ale zároveň zastavenie výroby ide proti tomu (bude nedostatok vyrobených áut na trhu) a naopak výrobcovia môžu mať tendenciu kompenzovať si straty vyššími cenami. Uvidíme. Aby to ešte nebolo ako na mojej starej fotke z fotosúťaže: [odkaz]
Každopádne ak mi bolo ľúto, že nemáme ešte nové auto doma, tak začínam mať pocit, že je to aj dobre, pretože aj tak sa nedá zaevidovať a dať na značky, tiež nemusím riešiť, čo s Mondeom (mal by ostať v rodine, ale ak nie, tak jeho predaj bude tiež sťažený až nemožný). -
pradeda777 20.03.20 08:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
tms......aha, až teď to vidím....to budou poslední zatáčky u horizontu před cílem.....přesně tam sem před několika léty závod sledoval. Jely v tom závodě 3 generace mých rodinných příslušníků. Brácha, jeho 2 synové a jejich 2 synové....skoro na záznam do GBR... ;-) .
To ten druhý obrázek mě zmátl. Vypadá to jako buchlovský hrad......jen ta silnice na pozadí není na úrovni E50.....
Tady zajímavý pohled na situaci s ojetinami a možný vývoj.....tam se snad otvírá window of opportunity na "přesedlání"...
[odkaz] -
Thomasino 19.03.20 23:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
To jsou zatáčky u Násedlovic..
Jinak kdybych musel jedno auto prodat, bude to asi Ateca a ta se bude stejně prodávat lépe ;-) Každopádně je jasné, že nás teď čeká krize mnohem horší než před 11 lety, nebo kdy to bylo. Všichni výrobci aut v CZ a na SK už zavřeli továrny, nebo to již ohlásili a zavřou za pár dní. Automotive průmysl je u nás hodně silný, dodáváme spousty dílů i pro další evropské automobilky, zvlášťě německé. Dojebala to už EU diky zbrklému přechodu na elektroauta.. Státní aparát již nyní nevypisuje výběrka na IT co byly nachystané, bude to celkem náročných pár let! -
pradeda777 19.03.20 23:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
tms.....éj od Buchlova větor věje......... ;-)
Teď k té M240i.....doba není dobrá na prodej nejen kvůli současné situaci, ale také kvůli tomu, že nová se stále dá objednat. Situace se změní až se výroba ukončí. Ale na druhé straně pokud bude nový model nabízet podobnou nebo lepší mechaniku, tak to prodej ojetin také poškodí.
A pak je tu také M2C. Borec, který má dough na koupi M240i bude logicky pokukovat po M2C a spekulovat nad tím, jak by si ji mohl "osedlat".
A wl má pravdu v tom, že poptávka po dvoudveřových vozech za poslední roky všeobecně opadla a proto je automobilky už ani nechtějí dělat.
A proto si baby M užívej a na prodej nemysli........ ;-) -
woody-alien 19.03.20 22:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
wl: Fuj, to je ale hodně mrazivej příspěvek (17:29). Jenže na něm není nic, s čím bych nesouhlasil. Že nějakej "průser" přijde, se víceméně dalo čekat. Ale že to bude tak brzo, to jsem nečekal. A vlastně ani ten původ, tedy nějakou nemoc. Bůh ví, kam tohle povede. -
Thomasino 19.03.20 19:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
Jako jasně, prodávat se bude teď hůře, to souhlas. Ale taky neprodávám, baví mě. Klidně by mohla sloužit jako DAILYCAR, má i vyhřívaný volant :-) Už to konečně taky slušně brzdí, už tam jsou všude lepší desky HAWK HP+, investice 10 tisíc se rozhodně vyplatila. Mimochodem i s tím karbonovým splitterem a difusorem by se prodávalo o chlup lépe ;-)
A jedno foto pro Pradědu a pak za tím jedno pro iudexe z SK: [odkaz] -
Thomasino 19.03.20 19:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
Nemyslím si, že je to nereálné. Ceníková cena byla 1,650 :-)
Viz. inzeráty na jeté M240i: [odkaz]
Ta oranžová nemá takovou výbavu, je 3 roky stará, je to manuál a nemá xDrive. Ale je více "řidičská" a někomu může sednout lépe, což chápu. -
white label 19.03.20 18:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
Tak si zkus dát dnes dnes inzerát, kdo ti za něj nabídne 1,1 míče.
Ceny podobně zaměřených aut půjdou s aktuálním průserem logicky cenově dolů.
Tady je ten design kol G8 GTI:
[odkaz]
A jinak design G8 GTI je údajně tak "elektrický" (jako GTE) proto, že původně mělo jít o hybrid, z toho sice nakonec sešlo, ale hybridní design zůstal.
[odkaz] -
Thomasino 19.03.20 18:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
WL - jako když vezmu že M240i byla bratru za 1,2 míče, k tomu milionek, tak ty drobný bych už snad nějak splácal, nebo prodal Atecu a přežil to s nějakou větší mrdkou >:-[] >:-[] Jinak souhlas, čekají nás horší časy, takže jsem nakonec moc rád, že jsem pořídil jen M240i a nebral si úvěr a výrazně tak ulehčil svému rozpočtu. A když bude nejhůře, půjde jedno auto z domu. Nebo obě a pořídím univerzál, třeba jako Civic Type R v té šedé a Sport line na 19" kolech ;-)
Ronaulte - potkávám tady u nás bílé Polo GTI na 17" kolech, za mě ideální design kol a také velikost a profil. Jen tu bílou úplně nemusím, ale asi bych ji přežil. Spíše bych šel do červené nebo tvé šedé!
[odkaz] [odkaz] -
pradeda777 19.03.20 17:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
wl........zavři okýnko a nevycházej z baráku....koroňák udeřil......kdo ví jestli ho nenakazila ta lyžařka, pro kterou nebyla Rališka dost dobrá a musela do Rakouska...
16:29
Dnes
Facebook
Na poliklinice v Rožnově pod Radhoštěm na Vsetínsku byla potvrzena nákaza koronavirem u lékaře. Hygiena dohledává, kdo s ním byl ve styku, uvedl starosta města Radim Holiš (ANO) na facebooku města. Poliklinika je v provozu.
„Ordinace a přilehlé prostory jsou desinfikovány. Poliklinika Rožnov je nadále v provozu, bohužel však dnes došlo k výpadku pevné telefonní sítě. Na opravě se aktuálně pracuje,“ uvedlo město na svých webových stránkách. Všichni pacienti lékaře a lidé, se kterými přišel do kontaktu, byli již informováni.
-
white label 19.03.20 17:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
Th, all
Takže by ti stačilo vyhrát "jen" milion a zbytek (1,5 mega) už máš doma odložený? Kdyby si dodnes zůstal u G6 GTI a místo následných investic do dalších nových automobilů spořil, byl by si dnes k němu finančně docela blízko.
Bohužel to čím dál jasněji vypadá tak, že přichází doba, kdy naše "starosti" s tím, jakou plechovku bychom zrovna chtěli mít v garáži, budou nekonečně malicherné ve srovnání se skutečným bojem o přežití bez následků, ať už nás samých, nebo našich blízkých, a to nechci být vůbec patetický.
U nás je zákaz vycházení (včetně procházek s rouškou) a vedlejší obec uzavřeli úplně. Náš obvodní lékař, u kterého jsem nebyl mnoho let, se díky absenci ochranných prostředků nakazil od místních lyžařů, co byli lyžovat v Itálii, a teď mají povinnou karanténu všichni, co u něj v poslední době byli (dnes v noci jim přišly smsky). Kolik % takových doktorů/sester asi bude (a kolik jejich pacientů), když nebyly (a stále dostatečně nejsou!) k dispozici ani roušky, o trojkových respirátorech nemluvě?
Kolik % bude takových prodavačů potravin, lékáren, drogerie, benzínových pump atd. (a jejich zákazníků), a to je teprve počátek toho, co bude logicky následovat.
Čekají nás šílené časy, které si my, co jsme nikdy reálně nezažili žádnou světovou válku, nedovedeme představit. K čemu je v takovéto době sebelepší plechovka v garáži?
-
pradeda777 19.03.20 11:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
tms....já od koncernu žádný vůz ještě nevlastnil. V roce 2008, když jsme dělali 1/2 roku "Česko na zkoušku" jsem byl sice "blízko" koupi GGTi, ale po test jízdě s Mazdou 3 MPS byl Golf rychle zapomenut.... ;-)
Na druhé straně by dnes takový GGTE jako univerzál byl asi ok.
Oh....Cayman GTS 4.0 v manuálu....kdybych byl o 50 roků mladší.... ;-)
iu...ano, FST by byla tenkrát (2014) jako náhrada za M3MPS fajn, ale dnes jako náhrada za M140i? Tož kdybych se totálně zbláznil, bych raději bral CTR..... ;-) A to zase není zrovna univerzál. Proto se dívám na X2, GLA, Q3 SB a podobně....možná Macan.... ;-)
Krize....vidím to na opravdu velký průsseer. Těžko odhadovat jak tvrdé budou dopady, protože tu něco takového ještě nebylo, ale o žádnou procházku růžovým sadem se nebude jednat. Nejhorší na tom budou asi ti, co mají na krku milionové hypotéky a nejsou zaměstnanci veřejné správy. Ale ani tam, až bude stát úplně ve srraaččkkáách, nebude panovat úplná jistota zaměstnání. Držte si čepice na hlavě a roušky na ksichtě....jedeme z kopce a bude to fofr.... ;-\ -
iudex 19.03.20 10:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
dedo: Focus ST is the new 3MPS. ;-)
A možno tú blbuvzodrnú predokolku by si aj viac užíval ako petrolheadský sen RWD + R6, s ktorým sa (priznaj si) už trochu bojíš jazdiť. ;-)
Inak sám som zvedavý, čo spraví kríza s cenami áut (nových i jazdených). Pretože kríza príde, na Slovensku určite, kde zastavujú výrobu najväčšie automobilky (VW, PSA, Jaguar), čo sú ťahúne našej ekonomiky. Pokles výroby spôsobí recesiu, ľudia doma bez (plného) príjmu nebudú toľko nakupovať, predajcovia predávať, výber DPH pôjde dramaticky dolu, rovnako aj iné dane, štátu budú chýbať prachy, deficit pôjde hore, proste vidím to zle z pohľadu ekonomiky. -
Thomasino 19.03.20 00:03
« Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
WL - já koncern využívám posledních 5 let už jen jako daily auta (platit 200-250T navíc za X1/X2 se mi fakt nechtělo proti Atece, ikdyž ovládání infotaimentu má BMW o hodně lepší - ani 150T za Tiquana). Koncern je většinou takový normální lepší průměr, neurazí, nenadchne, žádné extra zážitky od toho čekat nemůžeš! Ale jejich HotHatche jsou skvěle univerzální, to se musí nechat. Jen na emocích dost šetří >:-[] Porsche je samozřejmě jiná kapitola, ale na to jsem ještě nevydělal a asi jen tak nevydělám. Jako vyhrát milion (zkusil jsem v pátek 13-tého po dlouhé době a zase nic), tak jdu do Caymana GTS 4,0 s PDK (nebo manuálem?? fakt nevím!!) v Carmin Red, v tom mám jasno >:-[] (2,5 mega) -
pradeda777 18.03.20 15:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
wl.....když jsem M3 MPS gen.II v roce 2014 prodával, tak jsem počítal s tím, že koupím gen.III hned jak bude k máni. Na tu čekací dobu jsem koupil X5, ale poněvadž se ani po dvou létech gen.III nerealizovala a v tu dobu (2016) bylo už jasné, že ani hned tak nebude, tak jsem X5 prodal a jak sem se tak motal v Renocaru zalíbila se mě nová M3 a po test jízdě ji objednal. Vše se ale změnilo po testovacím víkendu v M135i. Objednávku na M3 jsem změnil nejprve na M135i, ale jelikož se záhy objevila na trhu M140i, tak jsem ji opět změnil a chvíli čekal na M140i.
Ano, kdyby byla gen.III v roce 2016 na trhu, tak jsem M140i nekupoval. -
pradeda777 18.03.20 11:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
wl.....v lokální karanténě nejsme, ale bylo nám (kmetům) víceméně nařízeno nevycházet z domu.
To 2.5 T by se nejvíc hodilo do Mazdy 3 MPS....a myslím, že to bylo i v plánu, než "udeřila vyšší moc".... >:-[]
[odkaz] -
pradeda777 18.03.20 11:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
iu...porovnanie.....filmováno v mé bývalé domovině....perfektní silnice a domy na předměstí, vše upravené, nikde žádný bordel a odpadky....už sem na to skoro zapomněl..... :'-(
V Austrálii ještě nemají tak přísné emisní zákony jako my tady, tak se tam prodávají vozy i s lepšími motory. Ale myslím, že také brzy podlehnou ekošílenství jako Evropa. -
-
iudex 18.03.20 10:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
Nielen pre pradedu austrálske porovnanie Mazdy 6 s Mondeom, Holdenom Commodore (austrálska verzia Insignie) a Octaviou (!). Čo ma zaujalo, 6ka má v Austrálii turbobenzín! 2,5ka s turbom, výkon 170 kW/231k a hlavne krútiak 420 Nm. To musí ísť celkom pekne.
[odkaz] -
Ronault. 17.03.20 22:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Au revoir Mégane
Tak u nás to je samá "akce". Zrušili nám veškeré plánované výkony, zavřeli jedno chirurgické oddělení a pacienty z něj se přesunou k nám na ortopedii. Z onoho zrušeného oddělení bude oddělení, které je vyhrazeno pro infekční pacienty, tedy až budou a prý budou ,odhady jsou, že během týdne bude tisíce nakažených. Vedle nemocnice se odpoledne začal stavět stan, kde se budou brát odběry k vyšetření u pacientů s podezřením na koronavirus.
Zajímavé na tom je, že včera byly na ARO roušky jen na jeden den, ne respirátory, ale roušky, u nás na oddělení je tak 20 kusů zavřených ve skříni, protože nejsou. Ještě v pátek se ředitel dušoval, že mají objednáno a mají exkluzivní kontakty, ale dnes na ambulanci nebyla ani jedna, nemít tu, kterou jsem si vzal z operačního sálu a nosím pro okrasu druhý den, neměl bych nic.
Ochranné oděvy a respirátory jsou jen pro RZP a to pro okresní město se 60t obyvatel prý včera bylo 5 kusů a to ještě donesl někdo z domácích zásob, někdo z těch, co jsou připraveni na konec světa.
Jako nevím, buď se ten materiál šetří na skutečnou katastrofu nebo prostě není :-|
Nezbývá než udržovat zdravou míru paniky... -
Ronault. 17.03.20 11:52
« Re: Re: Re: Au revoir Mégane
Thomasino: já nejsem žádný fanatik, v Renaultech mám přehled, ale měli jsem doma i Peugeota, teď dvě Fabie, t.č.stale je a inu Renault nemá Clio RS a kdyby bylo a bylo dobré jako Polo, byl by Renault ;-)
No a kdyby Swift měl širší sedadlo, mohl být on...
No a kdybych v říjnu věděl, že v březnu budu přemýšlet o hypotéce, nebylo by nic >:D teď se mi to už nechce rušit :-| ...a manželka jasně řekla, že Polo si mám nechat objednané, i kdyby hypotéka, že si ho zasloužím... mám to ale hodnou ženu, že? :-! >:D -
Ronault. 16.03.20 23:31
« Re: Au revoir Mégane
Woody: Měl jsem původně vymyšlený inzerát, že hledám nového majitele pro své auto a vypsal bych tam podmínky >:D a samozřejmě jsem se ptal, jestli má nebo nemá garáž, i manželka se hned ptala, jestli má pro něj garáž >:-[] >:D
To není jen tak, je to jako člen rodiny, spoustu vzpomínek se na něj pojí.
Nevím, jestli to taky tak máte, ale když pátrám v paměti po nějaké události a potřebuji k tomu alespoň rok, tak si musím přiřadit auto, kterým jsem tam byl nebo jsme měli a to dá hlavní mezník... někdo to má a dětmi, já s auty >:D -
woody-alien 16.03.20 19:50
« Re: Au revoir Mégane
Rone: Tys mi úplně připomněl jeden inzerát na Favorita z doby, kdy si ho ještě poživační lékaři neleštili v garáži jako ceněného youngtimera. ;-) Tenkrát mi to fakt připadalo jako vtip. Po úvodu, který spíš než inzerát připomínal slohové cvičení s přebytkem nostalgie a citového zabarvení, následovalo Zn: Jen do dobrých rukou. >:-[] -
Ronault. 16.03.20 18:50
« Au revoir Mégane
Tak si před chvílí odvezl nový majitel Megana :-( Až jsem měl slzu v oku. 116 000 spokojených kilometrů a musím říct, že koupě nového Mégana nelituji a pořád je to s ním radost.
Nový majitel je ale taky nadšenec, teď má dvojkového s 1.5dCi a tohle přesně hledal, má garáž, jezdí dlouhé trasy, prostě opět v bavlnce.
Nicméně dneska boj na úřadě... Těšín zavřel úplně, že máme jet do Třince, tam už v telefonu paní nepříjemná, protože v Těšíně zavřeli a jen 8-11. V Karviné 13-16h, jak jsme tam v 14.45 dojeli, tak nám řekli, že už nás nevezmou. Zavolal jsem do Orlové, tam že nás vezmou, ale máme spěchat. Tak jsme to tam našli dost složitě, protože kdo ví v které budově to je, ALE vytištěná zelená karta nebyla zelená a tedy neplatná, takový nepříjemný úředník nám skoro vynadal, naštěstí stačila moje stará zelená karta, ale zase zpátky do auta, které daleko...
... naprosto vyčerpán z jednoho přepisu auta 8-s -
iudex 16.03.20 14:50
« Goodbye Mondeo
Tak som bol včera v rámci karantény v Malých Karpatoch na túre (stretol som počas celej túry jediného človeka) a zobral som Mondeo. Keďže boli totálne prázdne cesty (nedeľa ráno + koronavírus), mohol som ísť na doraz a dal som Mondeu poriadne do tela. A opäť som si pripomenul, ako to auto výborne jazdí (v kontexte triedy samozrejme), stále ma prekvapuje, ako dobre toto 4,8 metrové rodinné auto funguje, ak ho človek chytí pod krk, normálne som sa zabavil, hlavne v zákrutách. Až mi bude ľúto, keď pôjde z domu (aj keď zostane v rodine).