Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 22.04.20 16:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
iu
"Každopádne ten pocit, že (citlivo) pustím brzdu a auto sa nezačne plížiť, ale mi poskočí o 10 cm nie je moc príjemná a na jemné parkovacie manévre až nebezpečná."
Tak to je přesně to, co nám žádná dvojspojka nedělá (ani ta jedna suchá). Naopak hdm se ti po uvolnění brzdy (bez plynu/"na volnoběh") rozjede (i když plynule) spíš, než dvojspojka, která k tomu toho plynu potřebuje o poznání víc. Takže "skočit" ti to s dsg (pokud je technicky/servisně v pořádku) může jen tehdy, pokud šlápneš na plyn necitlivě..., ale jakou rychlostí pouštíš brzdu (bez plynu/na volnoběh) je úplně jedno.
U dsg hrozí "škubání" jen při hodně pomalé plynulé jízdě v koloně, a to pokud je volič v režimu D, kdy převodovka řadí dvojku příliš brzy (chce šetřit palivo), protože očekává další postupné zrychlování, které se ale, z důvodu kolony, neděje. V režimu S (nebo manual) s tím problém naopak není.
Zjednodušeně se dá říct, že hdm se pomalu rozjíždí hned po uvolnění brzdy (bez přidání plynu), kdežto dvojspojka obvykle vyžaduje i mírné přidání plynu, což je dáno i samotným principem, kdy dvojspojka je v podstatě dvojspojkový robotizovaný manuál.
Takže u hdm nepotřebuješ (hlavně při rozjezdu) chodit na plyn s určitým citem tak, jako u dsg.
Potom, když je někdo na to zvyklý z hdm a dsg se mu hned stejně sama nerozjede, jde rychle na plyn a auto pak "poskočí", podobně, jako když si u manuálu hodně rychlý na spojce i plynu.
Ale pokud jdeš na plyn s citem, je auto i s dsg zcela krotké/poslušné i při parkování v těsné garáži. -
iudex 22.04.20 15:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
wl: tak doteraz som sa s nejakým cukaním stretol výlučne pri dvojspojkách DSG, pri HDM nikdy. Nehovorím, že všetky DSG, sú aplikácie vydarenejšie a sú tie menej. V GGTI bola tá vydarenejšia, paradoxne však niektoré novšie aplikácie nie sú lepšie, naopak. Preto ak sa mi spôsobom, ktorý som poznal iba z DSG správa tá X1ka, tak som usudzoval na dvojspojku. To, že sa jedná o HDM, je teda jednoznačná anomália a výnimka z pravidla. Proste ako písal dinar možno chyba kusu, možno si predvádzačka niečo odžila, čo ja viem. Každopádne ten pocit, že (citlivo) pustím brzdu a auto sa nezačne plížiť, ale mi poskočí o 10 cm nie je moc príjemná a na jemné parkovacie manévre až nebezpečná. -
white label 22.04.20 14:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
iu
Ty převodovky pro X1 jsem tu řešil už před více než rokem, ale dohledat to v diskusích není zrovna sranda.
Že by dvojspojka (na rozdíl od jiných automatů) obecně! měla při parkování (apod.) cukat/poskakovat je zažitý mýtus, což potvrzuje i tvůj (ne)odhad toho, co máš v X1.
Když vezmu všech pět dvojspojek co teď máme v rodině, tak ani jedna s tím nemá při parkování do garáže (s přesností na cm) sebemenší problém. Ani když srovnám přesné parkování v garáži s dsg/GTI5 vs hdm/allroad (ZF), tak tam žádný handicap dsg není. Stačím průměrný cit v pravé noze (na plynu) a zajedeš přesně kam chceš, bez známek cukání/škubání/poskakování. A věřím, že wooody by to taky (zkušeností s G7 GTI dsg) potvrdil. Prostě i hdm se dá udělat dobře i špatně a není to jen o použitém systému/principu. -
Dany 22.04.20 13:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Baworácky dvojliter minimálne vo verzii 30i. S tým už sa dá pracovať.
Že by mali baworácki problém naladiť prevodovku? Vo Volvách som sa so žiadnym cukaním nestretol -
iudex 22.04.20 12:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Však ja nepíšem, že by som sa vzdal dvoch valcov a 134 koní výmenou za litrovú úsporu paliva. ;-) Stále tvrdím, že spotreba na trojliter je parádna. A pri súčasnom poklese cien benzínu by som uživil aj päťliter. >:D
A ten 20i síce nie je zlý motor, má primeraný výkon a dobrú spotrebu, ale nemá nijaký charakter, je to proste taký... pohon, ako píšeš. -
iudex 22.04.20 08:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Ak by to niekoho zaujímalo, pátral som po tom, čo za prevodovku to vlastne mám v tej X1. Dinar svätosväte tvrdil, že tam musí byť HDM od Aisinu, webpaja, ktorý doma X1 20i má, tvrdí, že tam má DCT. Dinar je odborník na BMW, on sa nezvykne mýliť, ale webpaja snáď vie, čo má doma. No a je to takto:
Od predstavenia X1 v r. 2015 boli dve prevodovky, 6°HDM pre slabšie motory a 8°HDM pre silnejšie, obe od Aisinu. v roku 2018 ale došlo k zmene, pre slabšie motory sa začala dávať dvojspojka DCT od Getragu, pre silnejšie ostal 8°Aisin. Ja mám práve r.v. 2018, teda to mohlo byť oboje. Takže som to podľa správania považoval za vyriešené, auto zapísané 08/2018 (to zvykne byť už MR 2019) a podľa cukania to bude tá DCT. No a potom zistím, že zaradím 8. stupeň. :-) Teda to musí byť Aisin.
Naviac podľa VIN mám auto vyrobené v 04/2018, takže ešte MR 2018, kde bol vždy Aisin. No a hlavne tá osmička. >:D
Ale aby to nebolo jednoduché, tak aj nové X1 20i majú Aisin s 8°, ak sa jedná o xdrive (DCT majú len predokolky sdrive).
Každopádne moje pocity sú také, že aj ten HDM Aisin pri rozjazde či citlivom pomalom manévrovaní na jednotke trochu cuká, resp. poskočí. Pri jazde žiaden problém, tam už radí hladučko a rýchlo. Len to pohýnanie sa.
P.S: ešte jeden poznatok: cestu do práce som absolvoval za 7,2 l, čo je na benzínové SUV s automatom a 4x4 super. S 3er to robím za rovnakých podmienok minimálne o liter viac (aktuálne tak 8,2 - 8,9 l). -
pradeda777 21.04.20 20:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
tms.....tož to zírám.....já měl za to, že tu jen hrotíš situaci.... ;-)
Soudružka už nejezdí....takže tady :no: Ale jinam moc hezký......zlom vaz... :yes: -
Market 21.04.20 18:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
To video som tam dal preto, ze ten CTR nebol extra lepsi ako Cupra R. Podla komentarov mal CTR obute Mich CUP2 a CUPRA R mala Continetaly. CTR bolo lepsie v zatackach a na brzdach (to ale moze byt tymi CUP2 pneu).
Co sa mojej CUPRY R tyka, tak za 600 ju urcite nepredam. Momentalne mam najazdene 9300 km, auto nebolo este vonku nie ze v zime, ale ani v dazdi. A co znie dost neuveritelne ani potme. Cize svetla svietit som videl iba v tuneli... -
Thomasino 21.04.20 17:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Cupra R taky není špatná (motor je TOP), ale má malé přední dveře, to jsem si už rok zkusil. Potřeboval bych 3-dvířko. Proti tomu Type R je delší auto (ikdyž stejně težký a ještě je širší), jinak stavěný a nesedám si až tak dozadu za B sloupek. Takže se mě nastupuje lépe. Taky tam vidím bonus ty sedačky v CTR, kam jdou dát 4-bodové pásy, což bylo v Meggie fajn >:-[]
Ale jestli mi prodáš Cupru R tak za 600 tisíc, tak proč ne. Už jsem koukal jestli si z Německa nedovézt nějakou 3-dvéřovou Cupru 290 za 600-650 tisíc pod zárukou a bez filtru, upravit a udělat z toho trochu RaceCar. Dát pořádný sedačky s ušákem, odstrojit vnitřek...
Praděda, tady máš inzerát na Atecu. Dobrý? Koupíš pro soudružku? ;-)
[odkaz] -
iudex 21.04.20 13:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Ja nejak nemám príležitosť vypáliť karbón. Na okreskách tu naokolo sa to moc nedá, ideál je Sloviakiaring, ale to bude ešte na dlho. A keď som išiel naposledy do Karpát, zobral som psa a ten pri mojej trošku ostrejšej okreskovej jazde hodil taký zúfalý pohľad, že som napokon spomalil a išiel na spotrebu. >:D
P.S: tak ten automat v X1 by mal byť HDM od Aisinu. A to ma popravde prekvapuje, lebo pri tom rozjazde na 1ke to poskočí ako dvojspojka. -
iudex 21.04.20 10:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Dany: áno, BMW je kazový šrot, radšej si to ani nekupuj, zlatý Renault. >:D Ale nie, menia mi tie dverové lišty, ktoré vŕzgajú, pri výmene oleja minule ich nemali skladom a objednávali ich. Tak možno "stará Škodovka" konečne prestane vŕzgať a polovička ju zoberie na milosť. Aj keď teraz s Mazdou pochybujem, jej interiér je z dvojice 3er - 6 ten prémiový. >:-[]
Btw. keby si tankoval polotučný ako ja, tak ho máš za 1,108 €/l. -
Dany 21.04.20 10:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Iudex, nejak často máš náhradný povoz. Neplánovaná operácia?
Neviem, neviem, či ma to neodradí od kúpy >:D
Včera som bol dať vyvážit kolá a ponúkli sa, že mi to aj nahodia. Na prednom kole zrejme pištoľou netrafil dobre závit a potom ho tam nemohol našróbovať. Ja keď vidím ako to robia, "odborníci", tak mi je ťažko 8-s -
iudex 21.04.20 09:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
wl: tak Tom na okruhoch trošku jadiť vie, takže aby ten výrazný rozdiel spravil iba lepší vodič, to by už musel byť slušný pretekár.
Mimochodom dnes mám zase náhradnú X1 a zaujímalo by ma, čo je tam za prevodovka, v papieroch sa píše iba Steptronic, ale neviem, či je to ZF s HDM, alebo dvojspojka. Ale podľa správania by som tipoval dvojspojku, pri snahe zaparkovať v mojej malej garáži natesno to bolo dosť o hubu, pri každom pustení brzdy auto poskočilo dopredu, až som sa bál, že narazím do steny, skrátka presné manévrovanie na centimetre je takmer nemožné. To HDM v našej Mazde nerobí a nepamätám si, že by to robil ZF v 3er. -
Thomasino 20.04.20 23:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Tak jasně, ten prvek mezi volantem a sedačkou je taky důležitý, navíc vím že majitel CTR je celkem šikovný i podle časů, ale ten v té Cupře už má taky něco odježděno, a ikdyž by mohl být řidč CTR o něco rychlejší, tak zase ne o tolik ;-) >:-[] >:D Ale obecně podle časů na různých okruzích je prostě dneska CTR spolu s extrémním MRS Trophy-R opravdu VELMI rychlé přibližovadlo :-) -
pradeda777 20.04.20 20:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Jasný....pro ty co tomu trochu rozumí....jasný.....ale jak víš, takových je mizivá menšina. Většina lidí jsou kolenovrti a ty zajímá především cena a spotřeba. Proto se prodávají levnější SUV s menšími motory anebo nafta.... :-!
Ale za zkoušku to stojí....dolů s cenou můžeš jít až později nebo "až na místě"...... ;-)
Tož ty to s tú CTR myslíš opravdu vážně? -
Thomasino 20.04.20 19:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
praděda - jenže 1,5 TSI je s tou poruchovou převodovkou 7DSG (suchou), navíc i ten motor 1,5 TSI nemá dobrou pověst. 2,0 TSI je vyhledávanější pro ty, co tomu aspoň trochu rozumí . A protože často nejde objednávat, jelikož je o něj zájem, není těch aut moc k dispozici. Ve skladovkách nyní jen 3 ks a nadupané výbavou. Tady mám trochu výhodu. Ale uvídíme, zkusím to. Buď se prodá, nebo ne >:-[] >:-[] -
pradeda777 20.04.20 17:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Kapota je v tomto případě pouze carbon 3 D folie. Ale "real McCoy" carbon engine hood se určitě někde na eshopu vyskytuje...[odkaz]
Ano, k šedé kastle by byla kapota z carbonu víc decentní. Na druhé straně by v té tmavší šedé téměř zanikla....I think..... :-! -
Thomasino 20.04.20 16:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
No když ta kapota bude karbonová, tak proč ne. Navíc k té šedé to nebude tak brutální kontrast jako tady ;-) V rámci odlehčení pak zadní sedačky pryč, aby z toho byl pěkný rodinný stěhovák. Známej s CTR je má dlouhodobě taky venku. A na okruhu to jezdí parádně, když jsem se ho snažil držet s Cuprou na 4-5 let starých semislickách Toyo R888-R, tak byl za pár zatáček pryč! A bylo vidět, jak je v zatáčkách rychlejší. CTR je navíc širší o pár čísel, při tom váha je stejná jako Cupra nebo předchozí CTR >:-[] -
Thomasino 20.04.20 16:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
iudex - můj výčet by byl poloviční a ne tak zajímavý >:-[] >:D >:D
Když vynechám éru před GTI, kdy byla samá obyčejná auta, tak pak takto: Golf GTI VI, nejlepší sportovní kára HnůjDay i30 1,6i, Megane R.S. Cup, Golf SV 1,4 TSI, M2, Leon Cupra 300, Ateca 2,0 TSI, M240i >:-[] -
pradeda777 20.04.20 14:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
iu....je to tak. V této "branži" je to jen o množství peněz. Ale bacha. Je to též o věku, statutu (svobodný/rozvedený, ženatý s a nebo bez dětí) a zdravotní kondici.
Jo, a ono není až tak důležité, jestli je další auto lepší než to předcházející. Důležité je, že je nové, jiné..... ;-) Ten borec Shmee také létal "hore dole".... ;-)
Tož,....ale thoma si v tom CTR dovedu docela dobře představit.... :-)
Tady je jedna nová v Brně (již delší dobu) v černé (asi proto tam stále čučí... ;-) ) za rozumný peníz....[odkaz] -
iudex 20.04.20 13:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Tak ak by mal "trošku" viacej vaty, mám pocit, že Thomasino by bol taký český Shmee. ;-)
Mimochodom tu je jeho video o všetkých autách, ktoré doteraz vlastnil, od Clia 1,2 po McLaren Senna: [odkaz]
A tak ako u Thomasina, ani u neho si nie som istý, že nové auto bolo vždy lepšie, ako to predošlé, ale každopádne je fajn zasnívať sa, čo by si človek mohol kúpiť, keby... :-) Každopádne ten jeho zoznam je fascinujúci, tam by si človek vybral:
Renault Clio 1.2
Subaru Leone Station Wagon
BMW 123d Coupe
Audi S5 Cabriolet
Aston Martin V8 Vantage Roadster
MINI Countryman Cooper S ALL4
BMW Z4 sDrive30i
Audi R8 V10 Spyder
Abarth 595C Turismo
McLaren 12C
McLaren 650S Spider
Ferrari FF
McLaren 675LT
Porsche Cayman GT4
Rover Mini Cooper Sport
Ford Focus RS
McLaren 675LT Spider
Aston Martin Vantage GT8
Aston Martin Vanquish Volante
Mercedes-AMG GT R
Porsche 911 GT3
Ford Focus RS Red Edition
Ford Focus RS Heritage Edition
Ford GT
McLaren Senna
Ferrari GTC4Lusso
Suzuki Jimny
Mercedes-AMG G63
Toyota GR Supra
Mercedes-AMG GT R Pro
Mercedes-Benz SLS AMG Black Series -
pradeda777 20.04.20 12:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
tms....s těmi úpravami na Atace........to jako z ní chceš udělat Ateca R ? To by ti soudružka přítelkyně pěkně poděkovala až by jí popraskaly L 1 - 5 plotýnky.... :-(
Nová Ateca 1.5 TSI DSG je v nabídce na sauto už od 600k Kč. (To je těžká konkurence).
Jetá 2019 2.0 TSI 4WD DSG s 6990km na budíku je tam jen jedna, bílá za 739.900 peněz od dealera. (Většinou jsou ale Ateca v naftě, což asi nepřekvapuje).
Tož jestli tě CTR tak uhranula, tak já bych se raději zbavil M240i (je to konečně končící model i když 6 válec kua), ale těžký na předek. To FWD CTR se cítí v zatáčkách jako doma, viď? ;-) Takže, jestli si opět troufáš na okruhy, tak tady není o čem..... :-! -
Thomasino 20.04.20 11:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Přesně !! Ale po včerejšku si dokáži představit, že CTR je jedno z mála univerzálních aut, kterým můžeš jezdit po D1 na služebky, po okreskách se jen tak projet, ikdyž má pravda špatně poháněný kolečka :-( , navíc zvládne i okruh... Takže chvilku šetřit a pak vysněný Cayman GTS se šestiválcem >:-[] >:-[] -
Dany 20.04.20 11:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Veď predá Atecu, kúpi Civic. Predá dvojku, lebo nebude dosť ostrá (proti Civicu) a potom kúpi niečo univerzálnejšie, lebo Civic bude moc ostrý na normálne jazdenie.
Proste normálny vývoj ;-)
Čo na tom nechápete? -
Thomasino 20.04.20 10:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Ano, v odkaze je naše Ateca :-) Je fajn, jen bych jí snížil a dal tužší naladění, aby se tak nenakláněla v zatáčkách. Taky to nebrzdí! Asi potřebuji o kousek nižší auto >:-[]
iudex - je fakt že nějaká sleva na tom byla, ale dneska podražila, slevy se moc nedávají, auta nejsou. Takže ikdyž to zkusím kolem 720 tisíc, to je podle mě reálné, uvidíme. A to že prodělám 10% by bylo po roce celkem fajn. -
pradeda777 20.04.20 10:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
tms........pořád mě to nesedí.....tak ty bys prodal ženě Atecu, koupil by jsi CTR a žena by jako jezdila s M240i nebo chodila pěšky............? :-)
V odkaze na obrázcích je vaše Ateca ? Hezká. Neprodávej. Byla by jí škoda.... :-! -
Dany 20.04.20 10:02
« Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Thom, 20" sú na Rku nezmysel. Už len kvôli tomu by som išiel do Sportu. Xkrát som sa čudoval, keď som išiel s kamarátom, čo to stvára za kúsky a robil to kvôli diskom. Aj v malých rýchlostiach na ostrejších nerovnostiach je to o prestrihnutí plášťa, pri vyšších potom o zničení disku. Už kupoval 2 nový disk za 2000 €. O gumách ani nehovorím. Jedna mu praskla v 130 na okreske a mal čo robiť aby nerozstrelil auto. Mal tam bublinu z vnútornej strany.
A že sú v tomto profile úzkoprofilový a drahý tovar...
[odkaz] -
iudex 20.04.20 08:49
« Re: Není nutno aby bylo přímo veselo
woody: palec hore za básnický príspevok k predajom stavebnín.
Pripomínaš mi miestne inzertné noviny Pardon, kde niekto vtipne básnicky komentuje a ilustruje inzeráty, napr. za inzerátom "Kúpim motocykle Jawa, ČZ, aj na diely" je obrázok s komentom: "Kdekto sa poteší Jawe, zvlášť keď je v pojazdnom stave". :-) Alebo po inzeráte: "Hľadáme zručných murárov, remeselníkov, ponúkame motivujúcu finančnú odmenu" dá hlášku" Skúšaj motivačné heslá, na služby aj na remeslá. Keď nik robiť nezačne, motivuj ich finančne". >:D Alebo aktuálne" "Predám rúška, ručná výroba" komentuje "Rúška sme si ušili, šitie sme si užili, štátne hmotné rezervy už nám lezú na nervy". >:D Proste podobne ako Ty niekto s umeleckými sklonmi v brandži, kde sa to dá využiť len málo, ale prejaví sa aj tak. :-) -
iudex 20.04.20 08:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Tom: tak niežeby bolo čokoľvek s Tvojou Atecou zlé, naopak, motor, farba, výbava, všetko sedí. Len som si pomerne istý, že za cenníkovú cenu si to nekupoval, skôr za cenu blízku tomu, čo tu teraz pýtaš. ;-) -
Thomasino 20.04.20 00:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Upřesním otázku: Kdo z vás koupí ode mě svojí ženě Atecu 2,0 TSI 190 hp 7DSG 4x4, nebo pro sebe na důchod? Ceníková cena před 11 měsíci 885 tisíc, cena nyní řekněme 720 tisíc vč. zimních pneu ?? ;-) [odkaz]
Pradědo?? Ty si ode mě koupíš Atecu, já si koupím tebou oblíbeného Civica Type R a pak ti ho na odpoledne půjčím :-) -
pradeda777 19.04.20 23:41
« Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
tms....já tušil, že ti bude manuál chybět..... ;-) Malé "žehlící prkno" je přesně to, co CTR potřebovala, aby "přitáhla" i seniory......(nebo i kmety.... ;-) )
Barva? Tam jsme už byli. Mě se líbí ta šedomodrá Sonic Grey Pearl......tož já už 3 Hondy měl....Civic 4dr, Integra VTiR a Integra Type R. Ale Civic Type R mě vždy lákala..... ;-) -
Thomasino 19.04.20 22:45
« Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Dost váhám, jestli bych vybral méně nápadnou nudnou šedou, ve které není tak agresivní, navíc v té Sport Line výbavě s 19" koly (souhlasím že s mnohem lepším profilem), nebo verzi GT s velkým křídlem a červenými sedačkami (ty šedé ve Sport mi sedí více). Skoro mám strach, že to malé křídlo už k tomu tak nějak nepatří >:-[] >:-[]
[odkaz]
[odkaz] -
white label 19.04.20 22:20
« Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
iu
Jen jsem napsal, že na CTR mi sedí víc, než ta předchozí modrá, k tomu, že bych si ji vybral (stejně jako CTR) to má dost daleko.
A vzhledem k tomu, že Fo3RS vídávám výhradně v bílé, ve které vypadá nekonečně nudně, považuji i tu bazénovou modř, pro něj, jako lepší volbu, než bílou. -
iudex 19.04.20 20:48
« Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
wl: sa divím, že sa Ti tá modrá páči, lebo je veľmi blízka tej bazénovej modrej na Focuse Rs, ktorú si tu dlhodobo kritizoval: [odkaz]
Ja s ňou inak rovnako nemám problém, k nápadnému hotheču sa hodí. A osobne by som to auto rád vyskúšal. -
white label 19.04.20 19:41
« Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Th
Jak už jsem psal dřív, když cirkus, tak se vším co k němu patří. Za mě se tenhle vyzývavější odstín modré hodí k CTR mnohem víc, než ten předchozí tmavší/méně výrazný. I ty červené linky se tady opticky více ztrácejí, což je dobře. Před tím měl taky modrou barvu?
Alcantarový volant je sice super, ale bohužel ne příliš dlouho.
A těch 20" je nesmysl hlavně vzhledem na celkovou velikost obvodu kol (včetně pneu). Bude to hodně choulostivé na případnou deformaci disku kola i možný defekt pneumatiky. 19" by bylo mnohem rozumnější volbou, aniž by utrpěla stabilita. Na 911 GTS jsou taky 20", ale s vyšším profilem pneu. -
Thomasino 19.04.20 19:10
« Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Dneska jsem jel za známým, který vyměnil Civic Type R poslední generace za lehce novější model po faceliftu. Navíc v nové modré pastelové metalíze. Na živo lepší než na fotkách, rozhodně to není nenápadné auto (White Label bude jistě namítat že červené doplňky k modré neladí, ale těch červených doplňků je hodně, za mě je to na hraně, ale dobrý!). Majitel říká, že opravdu ten režim komfort upravili, jak Honda avizovala, auto je nyní i na 20" kolech 245/30 o kousek komfortnější a musím potvrdit, že je měkčí a kultivovanější než moje M240i. Ve Sportu je to pak podobné, plus má ještě režim Race pro okruh. Volant v alcantaře je super. Chvilku jsem to řídil, samozřejmě otáčky jen do 4000, je to v záběhu. Zvuk stále nic moc, jen v režimu Sport je to už lepší, něco tam pouští do repro :-) To řazení je pecka, nějak mi ten manuál občas chybí >:-[] >:D Za mě pěkne doladili již tak skvělou káru, začínám mít zase roupy >:-[]
Tady 3 fotky: [odkaz] -
pradeda777 19.04.20 14:42
« Re: ...aby bylo přímo veselo (P911/iP11)
iu.....job pro tebe......
Dnes 07:0900Reagovat
PRODEJ AUT PO ČESKU.Mazda poslední? Proč ne, když se chovají jako prasata.
Když člověk narazí na šmejdy tak nemá jistotu ani u nového auta!!!
Odhaduji to tak na cca 2500 podvedených!!!
Udělal jsem VELKOU chybu. Koupil jsem si novou Mazdu. Uvítám pomoc advokáta, novináře.
PRODEJ AUT PO ČESKU. BYZNYS ZA HRANOU.
Děkuji za SDÍLENÍ.
[odkaz]
[odkaz]
CHOVÁNÍ SMEJDU NEZNÁ HRANIC.
[odkaz] -
white label 18.04.20 12:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král kruháčů
pd7
Jsou to "Chu-Ji" (provincie v Číně, která je baštou mocných komunistů) a dělají to naprosto amatérsky.
Malí a střední podnikatelé prostě nejsou cílovou skupinou v rámci voličů ANO, tou jsou hlavně (státní!) zaměstnanci a důchodci, podle toho to taky u nás vypadá. -
pradeda777 18.04.20 11:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král kruháčů
wl....nezoufej....už se blýská na lepší časy...od 25 května ti Hrabiš povolil provozovat venkovní zahrádku....a od 8 června dokonce i uvnitř.....no není to borec..... >:-[] Jo, a ten účet za ušlý zisk se má poslat Zemanovi...on to prý s Číňany "zařídí"....... >:-[] -
white label 17.04.20 22:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král kruháčů
w-a
No právě. V tom odkazu píší 700 až 1200 dolarů, podle počtu válců.
Možná bych to měl začít dělat místo vaření kafe, které teď asi bude docela nejisté.
A časem přeskočím třeba na výměnu uhlíků v motorech elektromobilů. -
white label 17.04.20 15:06
« Re: Re: tryskání ořechovými skořápkami
iu
U nás je to zatím v plínkách, ale třeba v Německu už to nabízejí i některé autorizáky. Efekt je výrazný, viz i ty fotky co mi ukazoval před a po (jako nové) a poznat to bylo i subjektivně (jízda/studené starty). Určitě to výrazně pomůže u všech přímo vstřikových benzínů s nájezdem +100 tis. km. -
iudex 17.04.20 14:44
« Re: tryskání ořechovými skořápkami
wl: jj, to je známy neduh priamovstrekových benzínov. Úplne vyhnúť sa tomu ani nedá, čiastočným riešením je používanie aditivovaného benzínu (resp. dodatočné aditívum) a nedusenie auta dlhodobo v nízkych otáčkach, resp. občasné "vypálenie výfuku" formou ostrej jazdy na maximum výkonu, aby sa zohrial motor a jeho súčasti na vyššiu teplotu, pri ktorej sa usadeniny "vypália". Ja si to predstavujem laicky ako keď kúrim v krbe a len tak udržiavacím štýlom prikladám, vtedy mi sčernejú steny krbu od sadzí. Ak ale naložím drevo doplna a nechám to horieť na maximum, ohňom sa mi steny krbu očistia.
S Tebou spomínanou metódou odstraňovania karbónových usadením som sa ale nestretol, videl som len mechanické čistenie rozobratého zakarbónovaného motora.
P.S. Alebo je riešením nedržať autá u seba príliš dlho a predať ich predtým, než sa zas_rú karbónom. >:D -
white label 17.04.20 12:58
« tryskání ořechovými skořápkami
[odkaz]
Máte nějakou zkušenost?
Je to obecná slabina přímo vstřikových benzínů.
Známý si to teď nechal udělat na 330i (R6 atmo)a ukazoval mi fotky jak to bylo zanesené už po 75 tis. km. Právě u přímo vstřiku se to ani moc nedá ovlivnit kvalitou paliva. -
white label 17.04.20 10:52
« Re: Král kruháčů
Kdes byl tak dlouho? Byl jsem se proletět na hřbitov.... >:D
Ale kruháč zůstal úplně v pohodě, dokonce ani jedné značce nezkřivil vlas. >:-[]
Škoda, že není vidět celá dráha letu + dopad. Vzhledem ke koncepci (vše vpředu) možná nakonec dopadl skoro na všechna kola najednou. -
Dany 17.04.20 10:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JQV
Tom, k dvojke v modrom by som bral CI-R v zlatej. BBSká k Bavoráku patria a k dvojke sedia zvlášť, aj v šedej. Konieckoncov, tiež som si vybral podobnú kombináciu.
Tiež ma zaujal čip, čo si dával odkaz. Páči sa mi riešenie, že zapojíš, odpojíš konektory ako treba. U mňa by to znamenalo + cca 20k a 50Nm. Škoda, že tam nemajú priebehy kriviek výkonu. Mňa by hlavne zaujímalo posilnenie a vyhladenie spodného spektra. Ak by to pridalo nejakú špičku, nehneval by som sa. Sú tam aj negatívne skúsenosti a tiež by som sa trochu obával ako to bude fungovať v spojení s telefónom. "Manettino" na ovládanie v prípade toho čo pridal Iudex sa mi páči viac.
....pak se to rozhodne......avšak není vyloučeno, že vyměním jen Yarise za nový model nebo za C-HR a M140i si zatím nechám... ;-)