Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 25.04.20 10:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Tož na okruhu dostávají brzdy opravdu "za ucho". Proto bylo dobrým měřítkem pro ty co neměli nainstalovaný profi brzdový systém, jedno zahřívací kolo, 2 - 3 rychlá a jedno chladící. I tak se člověk nevyhnul poškození povrchu brzdových disků od metalických destiček, ale alespoň se předešlo pokroucení disků. :-! -
white label 24.04.20 20:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Dany
No právě na to čumím, že vypadají jak gramodeska. Nic moc teda, mám teď na GTI děrované Zimmermanny a ty jsou (proti těmhle) hladké jak zrcadlo. -
speedfred 24.04.20 16:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
iu : tiež sa mi niečo podobné dostalo do uší >:D Asi to bol ITA battle.
CTR by Lambo ale mohol pekne ponaháňať na nejakom kľukatom okruhu.
Inak to A je na prekvapenie dobré auto. Keď niekto napíše že Merkeles začína až C-éčkom tak mu budem oponovať. -
pradeda777 24.04.20 15:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
tms....no než by ti měly 20" jen tak "strašit" v garáži, tak proč je nevyužít, že?.....ale podle danyho je po nich poptávka, tak je "střelíš".....Atecu bych neprodával............ :-! -
Thomasino 24.04.20 14:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
No když by byl CTR místo Atecy, tak těžko. A 20" kola mi přijdou blbost i na okruh. Drahý pneu.. Naopak tam hafo lidí jezdí 265/35 R18 co jsem koukal >:-[] >:-[] -
Thomasino 24.04.20 13:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
praděda - kola 20" 245/30 na zimu ?? Ses zbláznil ?? V zimě právě pod břečkou nevidíš díry (někde možná občas vidí i sníh) a prosekneš gumu mnohem rychleji, proto většina lidí volí menší kola s vyšším profilem. Jestli bude mít verze GT zapsané i 19" kola se dozvím za pár dní, ale není takový problém je tam nechat zapsat. To je už detail. Zvláště ty BBS mají většinou Typový list k danému autu.
Dany - zkusím se kdyžtak zeptat, díky za tip. -
speedfred 24.04.20 13:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
No pozerám že sa tu už znova nakupuje.
Ak môžem aj ja môj skromný názor tak za mňa je CTR pekné auto (škoda že není ako 3dv) až na ten zadný nárazník. Ten by som asi hneď menil radšej za nejaký tuningový.
Veľké krídlo perfekt. Interiér za mňa fajn a sedačky super. Pohoný reťazec asi najlepší v triede. Samozrejme že iba “Toperujem” pretože som nejazdil iba sedel v CTR.
K tej výmene krídla, robil som to na M235 a tam to išlo krásne vymeniť. Th nechceš karbónové? Ostalo mi ešte jedno doma. -
Dany 24.04.20 11:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Thom, skús toho dealera. R-kári tam chodia pre dvadsiatky ako pre teplé rožky. Ak by to nemali problém vyfakturovať cez poisťovňu, tak to môže byť aj pre dealera dobrý obchod.
Teda neviem, ako sú na tom cenovo nové 19". Možno nie sú kované a tak drahé ako 20".
Aj na 19 bude treba dávať pozor, ale proti 20 to bude o level inde. Predsa nárast profilu z ničoho je stále veľký. ;-)
Prečo prešli z dierovaných kotúčov na celé? Nemali problém s praskaním? -
pradeda777 24.04.20 10:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
tms....dobrý...dobrý....ale co ten techničák...????
Edit. Tož pokud by ty 19" byly ok v techničáku, tak bych je klidně na GT nechal namontovat a 20" bych si nechal na zimu....jasný nějaká investice by to byla....ale záda máš jen jedny a víš co to dělá za paseku v bávu....bávo prodej a pohodlnou Atecu si nechej...nebudeš litovat.....
Edit2. Tož ony ty 19" s 35 profilem nebudou také kdoví jaká výhra na normální ježdění. -
Thomasino 24.04.20 10:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Pánové, brzdy u všech verzí CTR jsou samozřejmě stejné, nejdou tady objednat větší jako třeba u Cupry. Ale tyto nové (už nejsou drážkované) jsou zase od Bremba a jsou nyní bi-metalové, takže mají lepší odvod tepla. Také mají přívod vzduchu zespodu předního nárazníku do podběhu. jako třeba Cupra, nebo moje M240i apod. (akorát MRS ho stále nemá!). Kola tam jdou dát i 18". [odkaz]
Problém je ten, že to žádný dealer nebude chtít přehodit, protože by musel pak ty 20" kola prodat jinam a kdo by je chtěl. Nebo je dát na verzi Sport Line, ze které vezme ty 19" kola. A chtěl bych vidět toho chuje, co by to takto chtěl >:-[] To raději dealer neprodá auto, než si bude dělat takové problémy. Má to samozřejmě řešení, objednat si je navíc ty 19" kola k verzi GT s velkým křídlem, ale asi je vám jasné, kolik za to budou chtít (a co pak budu dělat s 20-tkama). To si tam dám raději BBS CI-R, které mám teď na cestě pro M240i (a zadky přesně pasují na CTR a ještě o 12mm zmenším to zapadnutí kol u CTR dovnitř, co se mi moc nelíbí). Ty BBS CI-R budou asi i lehčí a cena je 13 tisíc za kolo s dph. Ale k tomu zase ještě gumy. No prostě si asi raději vystačím s menším křídlem, aby to přišlo na 19" kolech ;-) Mimochodem ten rozměr je 245/35 a je o cenťák širší než má Cupra nebo Golf, tedy i profil je o chlup "pohodlnější". -
iudex 24.04.20 10:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Market: práve preto je celkom srandovné, že 19ky na type R sa vnímajú ako úplná pohoda a komfort >:D normálne aj to už je niekedy hardcore. Každopádne dávať na kompakt 20ky (s profilom 30%) je šialenosť, možno ešte v Dubaji na hladkom novom asfalte, ale u nás nonsens, len si zarábaš na problém a rozseknuté gumy (ako potvrdzuje i Dany).
Aj keď je pravda, že sa zväčšuje nielen priemer diskov, ale aj kolies samotných, teda aj výška gumy. Na Golfe som mal 225ky gumy na 18" disku s profilom 40%. Na 3er mám takisto 225 R18, ale už s profilom 45% no a na Mazde mám takisto 225ky, ale na 19" a stále s profilom 45%. Teda nielen (podľa očakávania) väčší priemer kolies ako na Golfe, ale aj väčší ako 3er, teda auto rovnakej triedy: [odkaz]
EDIT: ešte k tomu type R: všetky varianty majú rovnaké brzdy, vpredu 350mm, vzadu 305mm. Teda aj na GT musia vojsť 19ky: [odkaz]
-
Market 24.04.20 10:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Ano, ak je to tak, malo by to logiku :-)
Ale kedze CTR kupovat neplanujem, tak som priemer brzd nestudoval...
Na mojom predoslom BMW viem, ze minimalny rozmer disku bol koli brzdam 18...
Teraz mam skusenost s 19 palcovymi diskami na CUPRE a viem, ako treba davat velky pozor na kazdy vytlk. Preto si neviem predstavit daily jazdu s 20kami na CTR. -
pradeda777 23.04.20 23:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
tms....ano, hodil sem teď detailní čučku na obrázky a vidím, že tím, že na SL zredukovali celý design křídla včetně bočních postů která na GT slouží k jeho uchycení, museli u SL přijít s alternativním bodem uchycení a to níže. Tož tak....neměli tu kluci lehké. Pokud jsou alespoň tailgate inner panely identické, pak by byla šance montážní body zaměřit a tailgate outer panel vrtnout........ale makačka by to byla jak píšeš........... ;-\ A bacha! Je docela možné, že na GT je specifická tailgate s výztuhami v bodě uchycení kvůli vyššímu namáhání.... :-! To by pak znamenalo vyměnit celou tailgate včetně lakování a do toho by jsi už asi nešel......:-( -
Market 23.04.20 20:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
toto mi pisal jeden majitel obycajnej CUPRY, ktory si chce vymenit standardny spojler za karbonovy, aky mam ja na Rku...
To křídlo je pěkná drbačka dostat to původní dolů. A standardní je pevnější. Musí se nahřívat, odlepit vrch, pak plasty, odstranit světlo a prodloužení ostřikovačů, koupit brzdové světlo na standardního Leona.
[odkaz] -
pradeda777 23.04.20 20:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
tms...přesně. Anebo naopak pro někoho, kdo raději GT, ale menší křídlo. Tuším, že montážní body pro křídla budou identické. Je to u automobilek normální praxe, protože je to pro ně nejlevnější cesta. Toyota to tak dělala také. Na mnoha místech na kastli se vyskytovaly jen zaplagované montážní weld nuts.
Samozřejmě takový OEM RR spoiler jako náhradní díl bude pořádně "mastný". A že se brzy objeví tuningové firmy nabízející svoje levnější aftermarket díly je také jasné.... ;-) -
-
iudex 23.04.20 16:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Deda: ja mám dvojročnú voňavku, takže too early to switch. :-) A aj tak by som v súčasnosti v rámci HH jednoznačne siahol po Focuse ST, ktorý spĺňa všetko, čo od HH chcem (výkon, manuál, samosvor) a aj dizajnovo sa mi asi najviac páči z triedy. -
Thomasino 23.04.20 16:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
eSko je nejvíce očesaná verze, ani to sem na sklad nevozí >:-[] Vozili před tím z 90% tu verzi GT, teď mohou přidat občas nějaký Sport Line.
Ale koukám na ty rozměry, Ateca je proti tomu malý prcek. Délka 458cm a hlavně šířka 188cm >:D >:D -
pradeda777 23.04.20 16:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
iu.....pomaly prestáváš byť vyhranený..... ;-) Tož jen aby ti neujel vlak.....CTR má také nahnuté.....v Británii Honda příští rok končí a právě tam se CTR vyrábí. No a pak ten never ending tlak na nižší emise....doesn´t look good.....já být tebou, tak bych neotálel... :-! -
Thomasino 23.04.20 16:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Jako Megane R.S. Trophy je tak o 200 tisíc levnější, ale podle mě není tak dobrý. Hlavně nemá adapt. podvozek, který je hlavní plus pro mě u CTR. Ani tak dobrý manuál, ani motor. Tam je ta 1,8T prostě slabší část auta.
Na Slovakiaring bych asi rád, ale jednak mám na M240i najeto jen 3300 km, takže to je moc brzo na okruh a taky máme stále zakázané vycestovat :-( Ikdyž dneska soud rozhodl o tom, že nějaká 4 nařízení nejsou v pravomoci Ministerstva zdravotnictví a že jsou neplatná, ale ikdyž šlo o omezení pohybu, nemysleli tím zřejmě do zahraničí, takže to asi nemá vliv na možnost si zajet na SK ring :-O Ještě uvidím až to někde vysvětlí. -
pradeda777 23.04.20 15:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
tms....tož na to ty polštářky mám. Na přejezd po dálnici. A fungují perfekt. Udělal sem s nimi Vary i Chomutov a záda byla v pohodě a to se počítá. Barva? Who cares..... ;-) -
iudex 23.04.20 14:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Za mňa sa tá výrazná modrá bije so základným zmyslom Sportlinu, teda byť nenápadnejší a decentnejší. Ak chceš understatement, resp. menšiu expresívnosť ako klasický type R, tak jedine v tej šedej. Za mňa je Sportline v modrej výstrednejší ako klasika (s červenými linkami a krídlom) v šedej. Len môj názor. ;-)
Inak pomaly aj ja už prestávam byť taký vyhranený voči type R, niežeby sa mi to začalo páčiť, to rozhodne nie, ale v tom Sportline je to také znesiteľné (aj keď blbé zase je, že v tejto orezanej verzii je paradoxne drahšie, ako klasické type R vo verzii GT). A tiež myslím, že jedného dňa sa k HH vrátim. Aj tak pri súčasných cenách nie je pravdepodobné, že by som sa od 340i posunul vyššie (resp. asi ani len k tomu istému), manuál v silnejších bavorákoch bude zrejme iba v M3 a to je mimo môj dosah. Takže možno o x rokov, keď 3er doslúži, budem opäť hrabať prednými (ak ešte nejaký HH s manuálom bude).
EDIT: Slovakiaring otvára pre verejnosť tento víkend, poldňový vstup (resp. 3 hod.) len za 70 eur vrátane transpondéra (bežne je 30 min. za 30 eur). Čo vy na to? -
Thomasino 23.04.20 14:01
« Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
WL - Tady v albu najdeš asi tak v půlce za F1 se Sennou faceliftovaný CTR 2020 v nové modré a ve verzi Sport Line s menším křídlem a bez červené linky kolem auta. Jako barva zajímavá, ale asi bych bral spíše tu nebarvu šedou: [odkaz] -
Thomasino 23.04.20 13:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Ty joo, tak takhle hluboko klesnout nechci, abych tam měl takové barevné polštářky !! >:-[] >:D A když už náhodou na chvilku na přejezd po dálnici, tak nějaké takové BMW ;-) [odkaz]
To ti soudružka mohla dávno spíchnout >:-[] -
white label 23.04.20 13:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
-
pradeda777 23.04.20 12:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
tms....jasný...nech si hezky pohodlnou "atacku" a zbav se "zádobola" báva. Stejně jak si "čuchneš" k tajpáru, tak bude bávo jen v garáži "gather dust". Sedáky v tvoji 2er budou ty samé jako v mojí 1er...čili na ho.wno.. ;-\ Podvozek to nespraví. Věř mi. Borci na "baby bmw" zkoušeli všechno možné a nepochodili. Já už také vyzkoušel všechna možná nastavení a nakonec skončil s peřinkou pod pr.delí...
[odkaz] -
pradeda777 23.04.20 11:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Yaris X už je tady, ale prodej až příští rok..... ;-\ [odkaz]
Edit. ...woodie mě předběhl....:-D -
woody-alien 23.04.20 10:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
iudex: Nemáš pravdu s Atecou. Praděda nás tady totiž celý měsíce pouze "lakuje", tahá auta jak králíky z klobouku kouzelníka Pokustóna.....ale ve skutečnosti jenom natahoval čas a čekal na tuhle pecku. A konečně se dočkal ! Sbohem Macane, GLA i vy ostatní.
>:D ;-)
[odkaz] -
Thomasino 23.04.20 10:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
No musím tě IUDEX pochválit, napsal jsi to pěkně a hlavně přesně! Tak s M2 to už nestihneme (ale jistě ti ji u BMW rádi půjčí, když budeš tvrdit že by sis chtěl udělat radost), ale s M240i bychom to mohli ještě stihnout. Ikdyž po 3 dnech ježdění "dejlynou" si říkám, že Ateca je fajn, teda kromě toho že by to mohlo lépe brzdit (což se dá řešit lepšími kotoučemi z Leonu Cupra nebo GTI Clubsport S, bratru za 15-20 tisíc) a že na můj styl ježdění se to celkem naklání. Ale to se dá taky vyřešit tužšímu kratšími pružinami (tak za 5-6 tisíc). Pěkně to jede ten motor, zvláště když k tomu člověk začne řadit pádly a převezme si to do manuálního režimu a šlápne trochu na plyn (převodovku do Sport režimu přepínám hned po startu). Nejraději bych jen přikoupil třetí auto, ale to bohužel nejde, jedno bude muset asi z domu. No jo, ale které. Báwo je sice dost tvrdé a trochu mě ze sedaček bolí záda, ale to zřejmě vyřeší ten podvozek KW V3, co je výhledově v plánu :-!
iudex - tady máš alespoň virtuální svezení s M2 na brněnském okruhu (když se teď vše děje jen digitálně a vzdáleně) a zatím můj nejrychlejší čas s autem na značkách (nepočítám X-Bow a 2:21,8, to je přece jen závodní auto): [odkaz] -
iudex 23.04.20 09:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Thomasino mi nepožičal a ani ma nezviezol na svojej M2 (a to by som bol rád vyskúšal), ani na žiadnom inom svojom aute (to je jediná forma úplatku, ktorú akceptujem). >:D
But seriously, nemám pravdu s tou Atecou? Spĺňa všetky požiadavky. [odkaz] -
iudex 23.04.20 09:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
pradeda: a možno by si sa o Atecu zaujímať mal. Z môjho pohľadu to totiž spĺňa všetky Tvoje požiadavky na "približovadlo pre rožky": je to vyššie SUV s pohodlným nastupovaním, súčasne dostatočne krátke a kompaktné, aby bolo dobre manévrovateľné v meste (len o zanedbateľných 5 cm dlhšie ako Tvoja 1er), má to dvojlitrové turbo s dostatočným výkonom (aby si tie rožky priniesol domov ešte teplé >:-[] ) a súčasne 4x4, aby si si ten výkon mohol aj užiť a nebál sa ho (na rozdiel od 140i RWD) no a automat pre komfort. A vizuálne v tej peknej červenej metalíze a výbave FR je tiež fajn. Proste ideálne auto pre Teba a súdružku manželku.
Ale keby sa Ti predsalen ten výkon zdal nedostatočný (akože reálne nebude, ale keby si to porovnával papierovo s GLA AMG), tak je tu stále Ateca Cupra s výživnými 300 koňmi, no a to máš doslova "Macan Junior" (pardon, senior). :-) -
pradeda777 23.04.20 08:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
tms....křidélka nad mlhovkou jsou tzv "boomerang", což je "latest design craze", který se objevil na řadě modelů. To je ale "mucha", která se dá lehce zafoliovat jako jsem to udělal já na fake air intakes na mojí 1er.
[odkaz] -
white label 23.04.20 00:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Ale tady k této barvě mi to přeplácané červené linkování zase vadí. A červené! linky na kolech, to už je dnes brutálně profláklý optický tuning, jak na auto, tak na moto. Takže kola a interiér určitě z verze Sport Line.
Z ne barev tu šedou a z barev červenou. -
Thomasino 23.04.20 00:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
No právě! Když už by tomu chyběla barva, jak s oblibou říkám, tak aspoň takové malé "oživení" >:-[] A v jiných barvách se mi to až tak nelíbí. Možná v té nové modré, ta je na živo trochu jiná než na fotkách, celkem se mi líbí, ale je to trochu divočina a lehce mi tam vadí ty nové "křidélka" v předním nárazníku co jsou v barvě auta (kousek nad kulatou mlhovkou):
[odkaz] -
white label 23.04.20 00:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Th
Zrovna u téhle šedé tam ty červené linky tolik nevadí/neruší, nemají s čím "bít"...
Ty polepy půjdou koupit i origo (jako ND), otázkou je, za kolik/jestli se to vyplatí takhle kupovat. -
white label 23.04.20 00:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
pd7
A co je na podobně racionálním přístupu špatného, zrovna tobě (ve tvém zkušeném věku) už bych to vysvětlovat nemusel... >:D ;-) -
Thomasino 23.04.20 00:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Pokud bych šel do té verze Sport Line kvůli 19" kolům a z mého pohledu lepšímu rozměru kol 245/35 (proti 245/30 R20), která má i menší křídlo (ale asi jsem si zvykl už i na to velké), tak nevím jestli by mi tam nechyběly ty tenké červené linky dole na autě. Nicméně není problém je tam dolepit, vlastně jsem je podobně lepil tehdy na Meggie :-) Tady srovnání na té zvažované metalické šedé:
[odkaz] [odkaz]
[odkaz] [odkaz] -
Thomasino 22.04.20 23:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Na design u CTR jsem si nějak zvykl, dokonce se mi to skoro už líbí >:-[] Ale především se mi na tom líbí jak jezdí, jak to auto funguje jako celek, taky ty značné rozdíly v naladění adapt. podvozku (většinou jsou rozdíly malé), jak je stabilní ve vysokých rychlostech a také že umí být jak univerzální, tak i sakra rychlé na okruhu.
Ta CHR má možná lehce podobný designový jazyk, ale proporčně mi to tak neladí. Na tu malou velikost auta je těch prvků už moc. U CTR je většina z nich navíc funkční kvůli aerodynamice, u CHR tomu moc nevěřím. -
white label 22.04.20 22:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
pd7
Máš pravdu, že je to hodně podobný designový rukopis, ale Thomasino by asi chtěl CTR i přes ten design, ne k vůli němu... ;-) -
pradeda777 22.04.20 22:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
-
Thomasino 22.04.20 21:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Tobě se jako CHR fakt líbí !?? Jako GLA beru, stejně tak Q3 SB, nebo Macan. Ale CHR ?? Už to s tím vínem tak nepřeháněj !! :-)
Ateca je jinak normálně rozumně velké auto pro 4 velké lidi ;-) Jen díky konstrukci a výšce je tam prostor jako v Passatu.. Jen jsem na ni asi ještě moc mladý! -
pradeda777 22.04.20 21:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
tms....tož zírám.... :-O Na fotkách vypadá Ateca jako pořádný kus auta....a nakonec je to takový prcek.... ;-) Je dokonce o fous kratší než C-HR.....a jelikož jsem se o Atecu nikdy nezajímal, tak není na mém "Schidlerové listě", kde mám ke každému kandidátu uvedeny kritické parametry.
Btw....nová C-HR 2.0 l Hybrid je momentálně v nabídce v Edici Best za bratru 774 900 peněz..... :-! -
woody-alien 22.04.20 18:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
wl: Potvrzuji. DSG6 byla v tomhle naprosto bezproblémová. Zajíždím do garáže (v podstatě zastřešený dvůr) do kopce a GTI jsem navíc většinou parkoval až úplně na konci, kde mě čekal ještě nájezd do úzkého prostoru.
Tady je to celkem slušně vidět.
Vjezd do dvora [odkaz]
Za GTI jsou další el.vrata a na nich jsou vidět umístěné nájezdy z fošen. Ty se prostě shodí dolů a po nich se vyjíždí o cca 60 cm výš.
[odkaz]
A tady už je na místě. Vycouvávat nahoru se musí pomalu, místa tam nazbyt není. A s DSG to šlo bez problémů, s obstarožním 4-stupňovým HDM ve Swiftu taky dobře. Naopak HDM Aisin v Mondeu to zvládal o poznání hůř.
[odkaz] -
Thomasino 22.04.20 17:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání s novým Civicem Type R po faceliftu
Ateca velká ?? Vždyť má na délku ideálních 436cm. O dost kratší než Oktávka :-) Mimochodem SCALA je stejně dlouhá. Jen ta šířka 184cm je někdy lehký problém a nerad parkuji na kolmo mezi další auta >:-[]
Tak to asi fakt nebyla žádná velká kvalita...