Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 07.05.20 14:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
wl....to by ses kua divil, jak si 1er bez samosvoru v přímém směru kroutila zadkem...bylo to "quite scary"... ;-) Se samosvorem je to teď hotový beránek.... ;-) Ale jinak ano, samosvor je nejužitečnější při rychlém průjezdu zatáček... :-!
Jo, a máš dobrou paměť. To se musí nechat.... ;-) Vstoupil jsem do té samé řeky podruhé.... ;-) Byla to ale zkrátka nutnost. Toyota přestala v roce 1984 vyrábět Celica RWD a přešla na FWD. Neměl jsem proto v tu dobu jinou možnost. A tak to bylo i s Hondami a Mazdami. Možnost vrátit se k RWD se naskytla až v roce 2016 tady v Česku.
Už tomu rozumíš....... >:-[] ;-) -
white label 07.05.20 14:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
pd7
Pokud se zadokolkou typu M140i "prudce akceleruješ" v přímém směru na asfaltu, tak si "samosvoru" nemusíš ani všimnout, viz i speedfred. Hlavní výhodou samosvoru je v tomto případě lepší kontrola smyku/driftu. -
Leg 07.05.20 12:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Děda: S tým čo píšeš samozrejme do bodky súhlasím, o tom to celé moje "vymäknutie" v pôvodnom príspevku bolo: "Aj z tých pár fajnšmekrov, čo pokukovala po najvyššej verzii veľká časť nakoniec vymäkla a skončila v xdrive." Presne tak, ako to popisuješ som to myslel. Nemyslel som to nijak hanlivo ani odsudzujúco, iba ako fakt, ktorý jednotku postrčil o ďalší krôčik ku "golfovému štandardu". Ale zdá sa, že nie sme na rovnakej vlne, asi musím počkať do 73. Tak snáď dožijem. >:D
Je to tak, človeku za volantom stačí pár základných info, netreba 15" 4K displej. -
speedfred 07.05.20 12:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Diódy ako pomocník radenia som mal na moto ale to bolo len tak viac-menej na okrasu pretože na okruhy som nejazdil. Pred týždňom som tie diódy ale fakt ocenil v Moste. 1M3 ich mala je to fakt papáda pretože nemusíš ostriť na otáčkomer a keď si v aute prvý krát tak podľa uší tiež moc radiť nejde.
Do 235 som dával špéru aj kvôli lepšiemu sa šmýkaniu v zákrutách. Ja som s tým nikdy nemal nejako problém aj pri plnom plyne. Tie autá nie sú také beštie a niekedy mám pocit zo silnejšej zadokolky sa robí moc veľký strašiak. -
pradeda777 07.05.20 09:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Leg......odpověď na tvoji první otázku si najdeš sám už ti bude 73. Nechci tu nastartovat sáhodlouhou debatu.
A odpověď na tvoji druhou otázku je prostá.
Když se člověk necítí komfortně za volantem silné zadokolky, tak udělal v první řadě chybu, že si ji kupoval. Proto na př. iudex si M140i řádně odzkoušel a usoudil, že se necítí komfortně, šel do 3er 4x4 a tím se "vyhnul" chybě. Proto i já jsem si otestoval F80 M3 a usoudil, že "na ni nemám" a objednávku změnil na menší a o něco slabší "zvíře". A protože jsem se necítil komfortně s chováním vozu při prudké akceleraci (2-3-4), tak jsem investoval do M samosvoru, který zadek při prudké akceleraci náležitě "umravnil". (Tou samou cestou šel svého času i sf s jeho M235i). Možná kdyby měl iu možnost si odzkoušet M140i se samosvorem, tak by ji snad i koupil. Rozdíl v chování vozu je markantní.
Co se týče různých "pomocníků na přístrojové desce. Já, coby stará škola, sem si vystačil s ušima (sluchem) a teplotou vody...(ten budík mě opravdu na nových vozech moc chybí. .. ;-) ) Jo, když sem ještě jezdil supersprinty na okruzích (poslední sem jel v roce 2007, když mě bylo 60), tak jsem používal při řazení shift light. [odkaz]
To byl velmi užitečný pomocník.... -
Leg 07.05.20 08:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
No práve tu mi pripadá, že im to umožnilo pekne upratať tie budíky na okraj displeja. Otázka je len, čo také strašne dôležité by malo byť v strede, aby to museli takto riešiť. Mne sa to ale celkom páči, aj keď osobnú skúsenosť mám len statickú a po rozbehnutí by som možno zmenil názor.
Moja pripomienka sa ale týkala hlavne protibezneho otáčkomera, tam vôbec nevidím dôvod si zvykať. Keď som prvýkrát nasadol do Peugeota s týmto, všimol som si to pri prvom pohľade a potom už vôbec. Ale možno som divný ja. >:D -
woody-alien 07.05.20 06:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Leg: A ještě k těm přístrojovkám. Já osobně si plně vystačím s klasickým analogem, doplněným o pro mě důležité údaje typu teplota oleje. Nicméně výhoda digitálu je přece právě v tom, že ti může nabídnout v podstatě nepřeberné množství různých zobrazení, z kterých si vybereš co je ti blízké. Coby pouhá kopie analogu to moc smysl nedává. A teď jsme u toho otáčkoměru. Jistě si nezaslouží tolik pozornosti, kolik mu věnují plačky na sítích, ale je to pro mě příklad bezradnosti autorů. Změna pro změnu, která nic nepřináší. Je to pro mě podobné, jako bych na stole prohodil nůž a lžíci. Pár tradicionalistů omdlí, většina lidí si zvykne ale oprávněně nebude chápat proč se to muselo prohodit a vždycky se najde i pár pomatenců, kteří mě budou oslavovat jako novátora, i když jsem nezlepšil zhola nic.
Přitom já nemám nic proti boření zvyklostí, jenom by to mělo přinést nějaké zlepšení současného stavu. -
woody-alien 07.05.20 06:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Leg: Ta tvoje řečnická otázka na závěr mi připomněla starej vtip.
Sedí vrána na laně, které vede přes propast. Jde kolem zajíc a ptá se.
"Vráno, co tam děláš ?"
"Machruju"
"A můžu já taky ?"
"Jasně, polez sem."
Zajíc dohopká k lanu a opatrně se po něm posune až k vráně. Jde kolem liška.
"Co tam vy dva děláte ?"
"Machrujeme"
"A můžu taky ?"
"Jasně."
Liška si taky vyleze na lano a došoupe se až k vráně a zajícovi. V tom jde kolem medvěd.
"Hej, co tam děláte ?"
"Machrujeme"
"A můžu taky ?"
"Jasně medvěde, polez."
Medvěd dojde k lanu a začne po něm lézt. Jenže je moc těžký, lano se prohýbá až nakonec praskne a všichni se * dolů do propasti. Jenom vrána si poletuje ve vzduchu.
"Jo, vy neumíte lítat ? No tak co machrujete ?"
:-)
Takže ne, pokud se člověk necítí dobře v silné zadokolce, určitě není chybou vzít xdrive. Rozhodně je to lepší než si na něco hrát a bát se pak vyjet za deště.
-
Leg 06.05.20 23:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Keď sa nad tým človek zamyslí, pri jazde potrebuje mať zobrazených pomerne málo informácií permanentne na prístrojovom štíte. Rýchlosť, otáčky, množstvo paliva, dojazd, vonkajšiu teplotu, hodiny a ak treba, jednoduchú mapku. Samozrejme kontrolky vrátane info, či je motor zahriaty príp. Jazdný režim. Možnosť základného ovládania telefónu a médií. Ostatné je nepotrebný balast odvádzajúci pozornosť. Ak na toto mám použiť 12” displej, v zásade skončím s pár možnosťami:
Buď spravím niečo jednoduché, len vtedy displej vyzerá prázdny a nevyužitý, prípadne ako digitálna kópia analógových prístrojov
Alebo ho zaplním nepodstatnými dátami typu okamžitá spotreba, čoho vysledkom je neprehľadnosť
Alebo ho zaplním dynamickou grafikou, farbičkami, siluetou auta, logom automobilky apod, čoho výsledkom je gýčovitosť až infantilnosť.
Ani jedno riešenie nie je dobré a som toho názoru, že postupne budeme svedkami návratu čiastočne analógových prístrojov hlavne do drahších áut. Myslím, že formát, aký má väčšina Porsche či Ferrari, teda analógový otáčkomer v strede a po stranách 2 lcd je úplný ideál. Ono ako sú poriadne hodinky súčasťou poriadneho chlapa tak aj poriadny budík je korunkou poriadneho auta. Jasné, digitálky zažili svoj boom, ale mechanické strojčeky budú mať vždy svoje miesto.
Praděda: jasné, otázka je, či je to dobre alebo zle a čo s tým. Je naozaj chybou, že ak sa človek necíti komfortne za volantom silnej zadokolky, tak si priplatí za xdrive? -
pradeda777 06.05.20 23:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Leg.....nevyměkla jen část fajnšmekrů......vyměkla celá společnost. Je to tím, že už 3 generace nepoznaly hlad a válku. Vem to jako fakt od někoho kdo vyrostl tady, žil ve světě a na stáří se vrátil do svého rodiště. Až ti bude jednou 73 tak porozumíš.... -
white label 06.05.20 21:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Leg
Co se týče aktuální lcd přístrojovky BMW, tak tam ten opačný otáčkoměr není zdaleka to nejhorší. Nejvíc tam chybí volba různých verzí/režimů zobrazení, ze kterých by si šlo vybrat, taky proto, že ten jediný aktuální se vyloženě nepovedl. Navíc volba různých zobrazení je hlavní výhodou tohoto řešení, v opačném případě zlatý starý dobrý klasický analog.
-
Leg 06.05.20 20:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Woody: im stačí ttých 0,1 percenta. :-)
Děda ešte raz: ten test som si prečítal aj ja. Asi som posledný, čo by mal zmenu koncepcie z pohľadu vlastnej garáže obhajovať, fakt ale je, že u drvivej väčšiny zákazníkov je to priblíženie sa Golfu jednoznačným pozitívom z pohladu priestrannosti, záludnosti zadného pohonu nielen za zlých adhéznych podmienok a v neposlednom rade istej, ako to napísať, dizajnovej neuchopitelnosti. Aj z tých pár fajnšmekrov, čo pokukovala po najvyššej verzii veľká časť nakoniec vymäkla a skončila v xdrive. Takže áno, na jednej strane nám môže byť ľúto že skončil další mikrosegment trhu, na druhej strane sa BMW, ktoré sa živí predajom nových áut nemôžeme diviť.
Čo ma neustále zaráža sú neustále plače naprieč webom kvôli protismernému otáčkomeru. Nerozumiem, ako to môže niekomu vadiť. Rozumiem tomu, že niekomu chýbajú klasické rucickové budíky, aj ja osobne by som ich preferoval, keď ale mám namiesto nich obrazovku, rád by som tú obrazovku aj využil a nie, že si dám na nej zobraziť presne také isté budíky. Pripomína mi to digitálky, ktoré namiesto čísel zobrazujú na displeji ručičky. Alebo mnohé smartwatch, ktoré sa silou- mocou snažia napodobniť analógové hodinky. -
white label 06.05.20 20:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Leg, w-a
Tak (draze) to dnes dopadá, když chce člověk něco rychlejšího/klasičtějšího s jedním párem dveří a přitom by rád zůstal u koncernu! >:D >:-[]
To víte, že se mi ten tygr zase až tak nepáči, hlavně zepředu, ale tak je to nová Toyota, takže v tomto ohledu nemůžeme čekat zázraky.
TYGR je dobře vymyšlený název, ale Toyota tomu říká Toyota GR Yaris, takže jsem si to pořadí musel přizpůsobit/otočit, TYGR zní přece líp, než TGRY, které přípomíná spíš to GRMN. ;-)
Taky bych hh lovil mnohem raději mezi kompakty, ale adekvátní náhrada za 3dv.! Golf bude asi utopií ještě hodně dlouho. -
woody-alien 06.05.20 19:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
wl: Ale to jsi hezky vymyslel toho TYGRa. ;-) Rozhodně mnohem lepší než předchozí GRMNda, což mi foneticky připomíná úplně něco jiného než H-H. >:D
Mně teda na TYGRovi trochu vadí ten předek, kterej vypadá jak příruba na spojení Sojuz-Apollo. Jízdně to bude zřejmě zajímavý....ale pořád mám v sobě "syndrom holé ři.ti". Já vím, já vím, v dnešní době víceméně unikátní auto, ale z 99,9% bych za to mega prostě nedal. Buď bych se smířil s něčím skromnějším a levnějším typu Fiesta ST nebo bych lovil ve stejné cenové hladině o něco větší auto typu i-30 N, Focus ST a vlastně klidně i C-TR. A třeba takové Z-etko je s manuálem za 915t ceník.
ad PS: Jj, takovouhle "znouzectnost" bych si taky nechal líbit. >:-[] -
Leg 06.05.20 19:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Děda: mám riešenie, nedajú sa na jednotku dať portálové nápravy? To by vyriešilo tvoj problém, len si nie som istý, či by neutrpeli jazdné vlastnosti.
Label: tygr sa mi moc nepáči aj keď vďakabohu za neho. Bude sa bežný yaris predávať s touto kasňou? Tipujem že nie. Btw dá sa dnes vôbec kúpiť nový trojdverový kompaktný hothatch? Mňe už nič nenapadá.
A tým, čo nariekajú nad predrazenosťou by som odporučil pozrieť sa do cenníka Cooper S JCW alebo bývalej Audi S1. :-)
Ktovie, koľko ľudí, ktorí keď sa dozvedia, že nejde objednať 3D golf ide vedľa k Porshe a poručí si namiesto toho 911-ku. Určite si v Porsche mädlia ruky, tomu hovorím z núdze cnosť.
>:D -
pradeda777 06.05.20 14:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Z dnešního ACZ testu BMW M135 xDrive......poslední 3 věty "vytesat do kamene"....
Současná nabídka BMW řady 1 čítá tři turbodiesely - 116d, 118d a 120d xDrive, které doplňují dva benzinové agregáty z opačných konců. Tím prvním je základní přeplňovaný tříválec 118i s objemem 1,5 litru a výkonem 103 kW, druhým pak absolutní vrchol nabídky M135i xDrive, jenž je duchovním nástupcem M140i.
Předchůdce uměl být ryzím sportovním náčiním, které v dnešním automobilovém světě těžko hledalo vyzyvatele. Vpředu podélně uložený řadový šestiválec se pojil se šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem zadních kol. V předloňském testu jsme se shodli, že jen sotva najdete řidičsky přitažlivější auto. A měli jsme pravdu. -
white label 06.05.20 14:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Leg
Jo, u toho TYGRa se mi líbí ty 3dv. + ten sport paket, dal bych sice raději přednost o číslo většímu hh, ale u kompakních hh je to dnes (se třemi dveřmi) ještě vzácnější řešení, než o třídu níž. Výbavy to má až až (místy až moc na takové auto), ale sedačka je výškově nastavitelná jen u řidiče, tohle šetření snad nikdy nepochopím.
Jinak má TYGR dost blízko k shooting breaku, karoserií je to trochu takové menší/malé Scirocco III od Toyoty.
P.S. To GTS byla vlastně taková nouzovwka, když jsem se dozvwěděl, že Rychlé Golfy už jako třídvířka nebudou!
:-O >:D >:-[] -
Leg 06.05.20 13:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Label- ten Yaris by ti nakoniec mohol byť súdený. Dnes už skoro nie sú 3dv hothatche v ponuke - okrem neho mi napadá len Fiesta ST a Mini. Ešteže si stihol zdrhnúť do GTS klubu. ;-) -
woody-alien 05.05.20 21:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
sf: Julču QV charakterizují zejména dvě věci - hřmotný a zdálky slyšitelný zvuk.....a vůně rozlité slivovice v kufru. >:D :yes: ;-)
PS: Dneska jsem v SSS převážel narozeninovej dort. Pro sichr jsem si zapnul graf přetížení a usilovně držel ten puntík ve středu kruhu. >:-[] -
iudex 05.05.20 15:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
wl: to by som sa rád obetoval. >:-[] Aj keď si s tými silnými zadokolkami stále nerozumiem, ale zase základný Cayman nie je "silný". Každopádne by som si vedel predstaviť niečo ľahšie a mrštnejšie ako 3er s jej 1675 kg (a tým nemyslím Ma6 pod 1500). >:D
fred: ako píše dany, Julča v bielej síce možno nie je nejak nápadná, ale stačí naštartovať a je všetko jasné. Ja okamžite registrujem, keď sused na ulici naštartuje svoje GTI a to je zvukovo dosť skromné auto, QV je o tri zvukové triedy vyššie: [odkaz] -
Dany 05.05.20 14:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Iudex, preto to vyzerá, že by si racionálne šiahal po štyroch sedadlách v dvoch Caymanoch. Yariska je fajn projekt, ako hovoríš rallye špeciál a technika niečo stojí. Z hľadiska zábavy za volantom to bude určite špička ľadovca.
Fred: áno, pár hluchých by si muselo všímať výfuky >:D -
iudex 05.05.20 14:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Dany: no veď v GTAm verzii tiež nemáš zadné sedadlá: [odkaz] je to dvojmiestny štvordverový sedan (čo už je absolútny paradox >:D ).
Inak tá "dedova" Yariska GR je v podstate podobná filozofia ako GTA, tiež pomerne extrém, ale tá myšlienka sa mi páči, taký o triedu menší a lacnejší Focus RS, 261 koní, manuál, štvorkolka s dvomi samosvormi, to je rallye špeciál do vrecka, s ktorým ale na semaforoch vytrestáš trebárs aj ten základný Cayman. V debate na ACZ som zaregistroval, že to niekto už aj objednal. -
Dany 05.05.20 13:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Iudex, dva športiaky (Cayman GT4 a k tomu GTS) >:D >:D
jeden na víkend a druhý na poskakovanie. V prípade potreby máš tiež štyri plnohodnotné miesta. To zaváňa čistým racionalizmom >:D
Fred: nenápadný s QV, taky dobrý :yes:
To akože každý očakáva pristátie Boeningu a pozerajú do oblakov a ty zatiaľ nenápadne zapikuješ do garáže? -
white label 04.05.20 21:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
iudex
Neboj, mám těch podobně platonických lásek taky víc a některé ještě větší, ale v rámci super rychlých sedanů, tohle u mě aktuálně vede.
V Lipsku jsem měl možnost svézt se s GT3 a GT3RS. Už "normální" GT3 (991.2) je dost okruhově zaměřená a s údajně tvrdším podvozkem, než před faceliftem, o GT3RS ani nemluvě. GT3RS je asi nejlepší klasické sériově vyráběné (homologované i pro běžný provoz) sportovní auto na okruhy vůbec, ale na normální cesty to auto není. A čistě designově za mě vypadá normální GT3 s TP (bez velkého křídla) líp, i když si veřejnost na srazech 911 výrazně nejvíc fotí právě RS modely.
K té konfiguraci, na to (relativně levné) "Porsche v základu" je dobrá řada T, jinak logicky skončíš (jak píšeš) u GTS, které má nejlepší poměr ceny výbavy, výkonu a designu.
V tomto ohledu je to pomyslný "zlatý střed" nabídky dané řady, kde nemusíš řešit příplatky typu sport. sedačky, sport. výfuky, nebo lepší kola. GTS je bratelné i v základu.
A pokud máš rád černé doplňky, tmavý interiér a hlavně alcantaru, bude se ti dost líbit i v tom základu. -
Market 04.05.20 17:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
iu: pekne si to napisal :-)
Aj mne sa Cayman paci, najviac verzia GTS, ale je to iba taka "onania", lebo ja take prachy za auto nedam.
Momentalne mam nastaveny limit na 50 tis EUR (aj to len v pripade, ze by som predal CUPRU) -
pradeda777 04.05.20 17:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
-
speedfred 04.05.20 16:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
iu: posledná veta pobavila.
Keď sme už pri tom “čo by som si kúpil” tak u Caymana ísť rovno do GTS, tie “flat 4” asi nie aj keď s turbom.
No a mne tiež chlapcovi z dediny (oravskej) by prišlo kupovať Porče ako iný level aj keď je za podobné peniaze ako AR či BMW. To je už predsa niečo viac, tak radšej ostanem nenápadný v QV :-)
Potom si ale rozšíriš obzor u športiakov a hľa je tu nová Creveta..... No sama neviem takže ostávame nohou na zemi a som vďačný aj za Žúliu. -
iudex 04.05.20 16:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
wl: tak takýmto platonickým spôsobom sa mi GTA tiež páči. Ale to sa mi platonicky ešte viac páči to fredove Porsche GT3 RS za podobnú cenu. :-) Alebo Aston Martin.
Inak keď sme pri tých platonických športiakoch, párkrát som skúšal konfigurovať Caymana, v zmysle že fakt minimalistické auto, žiadne vyčačkanie, ale mať čo najlacnejšie Porsche na víkendy. Ale je to sakra ťažké nič si nezakliknúť, človek si povie, len farba a Sport chrono paket a hneď je z 55t šesťdesiat. No a keď sa človek do toho zahĺbi, že tie sedadlá v základe vyzerajú ploché, chcelo by to športové (kua, čo je to za športové auto, že si musíš priplácať za športové sedačky, dokonca dvoch stupňov športovosti), aj lepšie znejúci výfuk, aj toto hento a dospeje k tomu, že môže rovno kúpiť model S no a ten s pár príplatkami nemá ďaleko od GTS. No a keď GTS, tak predsa nie štvorvalcové, ale to šesťvalcové a sme na 81t. >:D ;-\ Tak späť, holátko za 55t, víkendovka nepotrebuje priplácať za tempomat či vyhrievané sedadlá alebo duálnu klímu, ani na farbu to nejazdí, aj pastelová žltá je dosť výrazná, aspoň príplatky nezvyšujú hmotnosť a keď puristický športiak, tak puristický.
Keby som toľko makal, čo konfigurujem, možno by som bol k tomu Caymanu bližšie. >:-[] -
Leg 04.05.20 16:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Iudex a vlastne vśetci: to že to nie je výhodná kúpa určite súhlasím, určite by som to ale nenazval predraženým továrnym tuningom. Podľa mňa nie je žiadny dôvod hejtiť hneď zkraja cenu, tá je aká je. To že si to nenájde veľa kupcov je prirodzené, preto ich vyrobia 500.
Ja podobné úkazy (a tým duplom od značiek ako Alfa) vítam s nadšením. Keď si predstavím, že niečo podobné stretnem na ceste, hneď mám lepší deň, to keď stretnem Lambo, tak sa za ním ani neotočím (dobre, otočím, ale je to úplne iný svet). Vlastne, mne stačí, keď vidím Giuliu Veloce v peknej farbe a hneď som rád, že niekto má na to nekúpiť si klasickú trojku, ale zveriť svoje prachy bande Talianov.
Že by som ale GTA túžil vlastniť (alebo aspoň QV), tak to nie. Asi som už príliš starý, ale ešte neudrela kríza stredného veku. -
speedfred 04.05.20 14:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Tak nejako ja milujem GT3 RS ale občas (a som moc vďačný za to) mám možnosť sa na nej aspoň “húknuť”. Raz to ale musí prísť a verím v to,že možno aj taká zamilovanosť sa raz obráti v realitu. -
white label 04.05.20 14:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
sf
S tím samozřejmě naprosto souhlasím, já jsem se do designu verze GTA taky "zamiloval" a bylo mi úplně jedno kolik za to auto chtějí, kdybych si ho mohl dovolit koupit, tak mě ta zamilovanost možná časem přejde, ale protože je pro mě nedostupné, můžu ho platonicky milovat klidně třeba až do smrti. ;-) -
white label 04.05.20 13:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
iudex, Legacy
V podstatě máte pravdu oba, záleží na úhlu pohledu.
Z hlediska výrobních nákladů to nějak moc předražené nebude, ale z hlediska potenciálních kupců to bude zajímavé především pro movité sběratele a fandy značky AR.
P.S. A k tomu křídlu, ano, na sedan se hodí spíš , než na hb, ale když už ho na CTR přeplácali tvarově, mohli ho alespoň nechat celé v jedné barvě, třeba v černém lesku. -
iudex 04.05.20 11:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Leg: no a práve preto tieto malosériové špeciály nie sú zrovna výhodná kúpa. Keď sa tie špéci materiály dávajú na pár kusov, potom sa to predraží. A to sú na tom potom športiaky/superšporty lepšie, lebo sa s tými materiálmi vyvíjajú od začiatku a rozmení sa to do ceny všetkých kusov, teda nakoniec vyjdú lacnejšie ako limitky bežných ("bežných") áut. Ale kto chce za každú cenu limitku, prosím, len ja jednoduchý chlapec z dediny na to pozerám vždy cez value for money. >:D -
Leg 04.05.20 11:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
iudex: ty sa na to tradične pozeráš očami hodnoty za peniaze. Otázka je, ako sa technicky líši od originálu, špičkové komponenty podvozka bývajú nečakane drahé, rovnako kované disky s centrálnymi maticami, titánový výfuk, karbónové karosárske diely, všetko vyrábané v malých sériách. Len toto môže navýšiť cenu o desiatky tisíc. A potom to všetko zladiť do fungujúceho celku a tieto náklady rozpustiť medzi 500 zákazníkov... neviem, či by som to nazýval predraženým tuningom.
Podobný príklad je M4 GTS, 700 kusov za dvojnásobnú cenu oproti obyč M4. Myslím, že sa rozobrali všetky a pritom to asi nie je ani bohvieaké investičné auto - na autoscout začínajú od 85000€ a prakticky nejazdené idú okolo 115000€. Aj keď ako sa bude cena vyvíjať v tej dobe nemohol nikto vedieť.
Takže na dochádzanie do práce takéto autá nie sú nič moc, ani na pokrútenej okreske svoju pridanú hodnotu moc neukážu, zrno od pliev sa delí až na okruhu. Jasne, za dané prachy sa nájdu lepšie autá aj na okruh, myslím ale, že tých pár stoviek hardcore fanúšikov čo nemajú problém s peniazmi sa nájde. A keď nie oni, doplnia ich špekulanti, čo budú dúfať, že to auto na pár rokov uložia a potom so ziskom predajú (na čo bola určite lepšia doba v časoch M4 GTS ako teraz, a ani vtedy to úplne nevyšlo). -
iudex 04.05.20 09:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Ešte k tej Alfe: za mňa je GTA super, ale tá GTAm je už za hranicou, pôsobí už trochu tuzingovo. Aj keď ako píše label veľké krídlo na sedane pôsobí inak (lepšie) ako veľké krídlo na hatcbacku (CtR). Ale celkovo je to len taký strašne predražený firemný tuning, ak by to aj nebola párkusová limitka, aj tak je to mimo cenovo, nik normálny by nedal za sedan strednej triedy prachy nedal 176t, resp. 181t eut, za to mám superšport (Corvette, R8, A-M Vantage, 911 GT3) alebo dva športiaky (Cayman GT4 a k tomu GTS). -
white label 03.05.20 15:44
« Re: Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
sf
Ale křídlo na CTR je (proti tomu na GT Am) přeplácané/překombinované, takže moc nerozumím tomu, že to méně nápadné se ti zdá přeplácané, a to skutečně přeplácané se ti naopak líbí.
Jo, tahle GQV je pěkná! Ta barva je tady na slunci zase jiná, taková ohnivě červená.
Takže bys šel možná do AT, nebo jen inspirace k případným úpravám? -
speedfred 03.05.20 15:07
« Re: Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
Asi som v menšine ale krídlo na CTR sa mi fakt páči! CTR bez neho mi príde taký nijaký.
Áno viem že tá druhá verzia je bez krídla a jedným očkom mrkám na cenu/výrobcu toho väčšieho lízatka na kufor. Videl som ho reál a páči sa mi.
Chcem ísť pozrieť na toto a hlavne si ho aj vypočuť [odkaz] -
white label 03.05.20 14:09
« Re: Re: 10 minut porna s AR GT Am
sf
Právě to zadní křídlo má jen verze GT Am, GTA má jen větší karbonové lízátko.
Na druhou stranu když to křídlo/prkno srovnáš s tím překombinovaný monstrem na CTR, tak proti němu je skoro neviditelné. Nehledě na to, že sedan s větším křídlem/prknem logicky nevypadá tak "znásilněně" jako hb. -
white label 03.05.20 12:21
« 10 minut porna s AR GT Am
sf
Na videu je ta ultimativnější verze GT Am, mě by byla bližší GTA, teda kdyby nestála skoro 4.8 mega! Budu jich dohromady! (GTA/GT AM) jen 500 kusů.
Takže mně by "stačila" QV s optickým paketem GTA. ;-)
Zajímavé, že když to nastartovali, byl tam slyšet víc motor, než výfuk, u QV je to spíš naopak.
Co ti tam konkrétně přijde přeplácané? -
Thomasino 03.05.20 10:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tip na auto pre dochodcu
Měl jsem ho na M2, tam mi ten zadek bez něj připadal nevyvážený, tady mi zatím nechybí, Hlavně přidává vzadu přítlak a já potřebuji zmenšit nedotáčivost (tedy chci přítlak vpředu), proto mám vpředu splitter a vzadu nic. A nyní je vpředu díky kolům rozchod o 2mm větší než byl. Plus budu ještě ladit geometrii a zvětšíme všude o kousek odklony, vpředu možná více >:-[] :-)