Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 05.06.20 19:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hranice
Market - měl bys zájem o koučing od Honzy Červenky? Mluvil jsem s ním dneska kvůli něčemu jinému (M2c versus Cayman T) a zmínil se o té příští neděli a on bude zrovna v sobotu v Bratislavě, tak kdyby se nás pár našlo, mohl by v neděli přijet. Já bych si to rád zase zopakoval, iudex taky. Mě to na začátcích hodně pomohlo, odbourali jsme postupně pár špatných letitých návyků. Běžná cena je 1400 CZK/52 EUR za půl hodinky, nyní by to bylo za 1200 CZK/45 EUR. -
-
Thomasino 04.06.20 20:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hranice
Musíme se ještě s Iudexem a Danym domluvit, jestli chtějí jet na dopolední ježdění od 10 hodin, nebo odpolední od 14 hodin. Já bych navrhoval dopolední. Mohu aspoň dojet v sobotu navečer, přespat tam a po ježdění jet kolem 14-té domů. Navíc Market to bude mít daleko, tak asi by to takto taky uvítal, pokud pojede.
Rone - po 2000 km bych auto na okruh asi taky nebral, já počkal na 4000 km u MRS a skoro 5000 u M2 i M240i >:-[] Nevím jak to máš daleko, spíše jsem myslel na projížďku v rámci zajíždění a přijet se podívat ;-) Však uvidíš jak se ti bude chtít. -
Ronault. 04.06.20 20:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: hranice
market: Slovakia není Nurburg >:D
Co se týče mé návštěvy... mno... Na sobotu 13.6. mám plánovanou školu smyku v Ostravě a už bych tam fakt měl jít, protože voucher končí v teď v červnu. A ještě jsem si k němu doplácel delší verzi.
To by pak znamenalo buď vyrazit v neděli v 5h (pokud bych koupil slovenskou známku, tak asi později) nebo až odpoledne po škole smyku s noclehem na místě.
Proti se taky staví to, že Polo bude mít po dojezdu na Slovika ring najeto tak 2000 km, což není mnoho na drcení po okruhu... :-| No a samozřejmě finance, ne že by nebyly, ale jak jsme byli včera vybírat vybavení kopelen.... 8-s ..to si bude muset hypoteční banka pěkně šáhnout do kapsy >:D >:D >:D -
-
pradeda777 04.06.20 12:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hranice
tms.......tož aj bych dofrčel, ale enom čumět jak si na okruhu užíváte to bych těžce nesl. A huntovat pneumatiky, když budu brzy prodávat (folii na nárazníku mám již opravenou), to by nebylo rozumné. A jen tak "kroužit" na okruhu to neumím.... ;-) -
Thomasino 04.06.20 10:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hranice
Ano, pochopil jsem že příští neděli. Už jsem to oznámil doma, ani moc neprotestují, jen se diví, že mě to zase nějak chytlo. Ještě mám koupenou jízdu v Brně na 9.6. za týden.
A možná tam v sobotu večer přespíme, aby to záda lépe zvládala. Takže můžeme s Marketem udělat v sobotu večer večírek někde na penzionu nebo hotelu ;-) >:D
Myslím, že i Speedfred přijde na to, že je potřeba někdy vypnout a dojet za námi už v sobotu večer :-) Nebo aspoň v neděli zajezdit na SK ringu. A White Label by si mohl minimálně udělat projížďku a dojet na pokec, pokud by nechtěl zkusit opatrně Brouka na okruhu :-) Nakonec i Ronault by mohl dojet ukázat Mini-GTI v rámci zajíždění ;-) Tož i Praděda to má kůůůsok.. -
Dany 04.06.20 09:19
« Re: Re: Re: Re: Re: hranice
Ja potrebujem tiež vypnúť. Tak ako? Budúcu nedeľu, 14.6.? Túto nedeľu nemôžem.
Hneď vedľa je malá zoo, kto by potreboval vyvenčiť rodinku. Dá sa tam aj prespať.
[odkaz]
Cez víkend som išiel sám na Oravu, tak som si to strihol cez Čičmany a pekne si pojazdil.
Po dlhom čase som vytiahol aj zrkadlo, tak hodím aj nejaké fotky -
iudex 04.06.20 08:50
« Re: Re: Re: Re: hranice
Tak ja som za nejaký zraz na SK ringu už roky, ale uvedomujem si, že je to pre väčšinu príliš ďaleko.
Ja každopádne chcem ísť, jednak som už dlho nejazdil na okruhu, jednak som na tom s prácou a psychikou podobne ako fred a a potrebujem vypnúť a zajazdiť si (na čomkoľvek) je dobrý reset.
Market: nemusíš si nič rezervovať ani kupovať dopredu, prídeš a na mieste zaplatíš jazdu. Ale myslím že na webe majú aj tú možnosť kúpy lístka dopredu. -
speedfred 03.06.20 23:38
« Re: Re: Re: hranice
Ahoj kluci a kľučky, rád by som (ešte nehovorím že nie) ale z práce som fyzicky (už aj psychicky) úplne KO. Nejako zisťujem že momentálne nemám ani náladu na jazdenie a hlavne by to chcelo nové brzdové dosky ktoré nemám. Trofeá sa ale už trasú v garáži.
Ktovie ale, také pojazdenie a wellness by ma možno nakoplo do života. -
Thomasino 03.06.20 23:07
« Re: Re: hranice
iudex - já jsem pro, v tu příští neděli !! Když už tam ty semislicky mám, tak bych si to přijel zkusit (třeba je moc cestou newojedu, nebo si přehodím kola na cestu zpět). Klidně jen 2 jízdy, ale možná ty 3 taky zvládnu. A mohl by se pochlapit i WL s přemotorovaným Broukem, Speedfred s Alficí a další !! Takový malý sraz na SK ringu. A Market taky, zase tak daleko to není, může přespat před tím v Dunajské Stredě, také jsem to tak párkrát dělal, abych nebyl před ježděním unavený. Po ježdění jsi plný adrenalinu a to se pak dá zvládnout cesta domu ;-) >:-[]
Market - myslím, že i tady koupíš v pohodě jednotlivé jízdy na místě.
Několikrát vyzkoušený rozumný Penzion Nevada: [odkaz] -
iudex 03.06.20 16:04
« Re: hranice
Tomasino, Dany: tak Slovakiaring predsalen zaradil aj voľné jazdy autom (asi len čakali, či nebudú mať lepší program a keď to ostalo voľné, tak dali jazdy pre verejnosť). Budú na budúci týždeň v stredu a nedeľu, ale zaujímavejšia bude nedeľa od 10 do 17:00. Pre Thomasina 3 hodiny za 70 eur, pre nás s Danym polhoďka za 30.
Čo vy na to?
[odkaz]
-
Market 03.06.20 12:25
« hranice
Premiéri oboch krajín Igor Matovič a Andrej Babiš to potvrdili pred začiatkom ich rokovania v rámci zahraničnej pracovnej cesty predsedu vlády SR Matoviča v Prahe. "Od polnoci zo stredy na štvrtok zavádzame úplne voľný pohyb medzi Slovenskou a Českou republikou," povedal šéf slovenského kabinetu. -
pradeda777 03.06.20 10:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochranná fólia na auto
Ron....záruka 10 let. Ta se týká produktu, ale ne nezbytně práce. Zákonná, pokud se nepletu je 2 roky. Pak je třeba zohlednit i další věc. A to je "životnost" firmy. Proto je lepší jednat se silnou firmou (i když trochu dražší), která má historii a působí i v jiných aktivitách. Jako na příklad detailing a sklo.
Uživit se pouze na foliích je dnes nemožné, jak se potvrdilo v mém případě. -
Leg 03.06.20 07:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochranná fólia na auto
fred: jasné máš svojim spôsobom pravdu, vychádza to ale na cca 2 percentá ceny auta za kapotu a nárazník. Čo nie je málo, ale zasa ani úplny dvojnásobok. Po skúsenosti s BMW a jeho otlčeným nárazníkom do toho asi pôjdem.
Ronaut, děda: Dík za info. -
Ronault. 03.06.20 06:29
« Re: Re: Re: Ochranná fólia na auto
Leg: mě na Polo dělali folie před týdnem, nakonec ne celé, ale exponovaná místa:nárazník, kapota, zrcátka, světla, nášlapy u dveří, misky klik, zadní hrana kufru, část střechy,
spodek zad. nárazníku, lemy kolem zad. kola, 19500 Kč, Fusion PPF nano
Záruka je tuším 10 let?
Vypadá to docela pěkně, jde to trochu vidět jen na té střeše. Díky tomu nano povrchu to odpuzuje pěkně vodu a leskne se to jako po voskování.
Ještě mi dělali zatmaveni oken vzadu, ale ještě budou dodělávát termofolie dopředu, to zapomněli -
pradeda777 02.06.20 17:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochranná fólia na auto
Leg.....myslím, že je to PU folie a žádná láce. Ale upřímně, už si to moc nepamatuju. Někde od toho mám i brožuru, ale nevím přesně kde. Ale bacha. Kvalitní folie je jedna věc a borec, který folii instaluje na vůz je věc druhá. Takže i ta nejkvalitnější folie je k hov.nu, pokud není odvedena kvalitní práce. ;-\ -
Leg 02.06.20 16:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochranná fólia na auto
pradeda: díky moc za skúsenosť, práve preto sa aj pýtam, ak by to malo vydržať tri roky a potom sa začať takto odlepovať a kaziť, tak to tam radšej nebudem dávať nič. Ty tam máš klasickú transparentnú PVC fóliu alebo PPF (tá by údajne mala vydržať aspoň 5 rokov)?
label: PPF - Paint Protection Film -
pradeda777 02.06.20 15:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Ochranná fólia na auto
Leg.....zítra nebo po zítřku jedu do Brna si nechat opravit folii ve dvou místech levá-pravá na předním nárazníku. Po 3 letech se folie na stresslém místě zvedla a časem i praskla. Tím pádem se mezi nárazník a folii dostává bordel z vozovky a jen složitě se odstraňuje. Folie byla údajně velmi kvalitní a platil jsem za kapotu, blatníky, celý předek a střechu v 3D carbonu 38000Kč.
Hodně záleží na tom, jak moc seš fussy. Pokud by jsi mohl s pár paint chips na autě žít a které by se daly lehce opravit před budoucím prodejem, tak ušetříš...... [odkaz]
[odkaz] -
Thomasino 02.06.20 09:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Promiskuita
Sakryš, a já si zrovna říkal, že bych to vzal na SK ring :-O No nic, aspoň že na 9.6. mám už koupenou jednu jízdu v Brně, ta měla být moje první, ale když přidali na včerejšek celé odpoledne ježdění 12-18 hod, bylo jasné že tam bude minimum aut. A počasí vyšlo parádně.. -
iudex 02.06.20 08:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Promiskuita
Tom: paráda, spravil si mi chuť, hneď by som išiel na okruh. Žiaľ SK ring nebude mať celý jún jazdy pre verejnosť.
Ale nevadí, ja som si včera bol zase zajazdiť na motokárach, tentokrát s rodinou a mojim babám sa to veľmi páčilo. Mladšia bola dokonca frustrovaná, že nešla čistú stopu a dvakrát vyletela z trate a chce tam ísť opäť zlepšiť sa. Tak možno nová generácia pretekárov (-rok). :-)
Leg: nechcem Ti brať chuť, ale white, Tom a ostatní čo majú fólie platili podstatne vyššie sumy. A to pri cene Upu asi nemá ekonomický zmysel.
P.S. Rasťo driftuje na Chargeri SRT: [odkaz] -
Thomasino 01.06.20 21:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Promiskuita
Nazdar bando, koukám že inzerát na M240i už někdo objevil >:-[] Nicméně ikdyž jsem nebyl z auta úplně nadšený a postupně se objevila řada věcí které mi vadí (především nemožnost nastavení odklonů vpředu díky xDrive), tak dneska jsem si Rebelku konečně zkusil na okruhu a ikdyž jsem jí moc nevěřil ohledně času (tipoval jsem kolem 2:36-37 podobně jako Cupra nebo MRS), nakonec se mi ve druhém stintu povedlo 2-34,1 :-) Ty Pirelli TROFEO-R jsou podle všeho TOP, ikdyž jsou jen 235/40 R18 (na všech čtyřech). Hlavně mě to auto bavilo !! Nebo mě to bavilo po 10-ti měsících na okruhu.. Dokonce i nějaký ten zvuk to má, když se to trochu točí..
[odkaz] -
Leg 01.06.20 19:49
« Ochranná fólia na auto
Nerád ruším čulú debatu >:D , ale vraj sa dnes striekala moja nová električka (sakra, pondelkový koronový kus, ten sa rozpadne do dvoch rokov :-) ). Neviete náhodou o nejakých šikovných majstroch, čo robia ochranné autofólie na západnom Slovensku? Resp. všimol som si, že tu o tom debatíte, zaujímali by ma vaše skúsenosti - na čo si dať pozor z pohľadu výberu pracovníka, akú značku/vlastnosti produktu požadovať, na čo to aplikovať atď. Dík za hocičo. -
pradeda777 01.06.20 12:10
« Re: Návrat megafauny
Ano, jednak tady ("obromaska" na nové 4ce) jde o designový trend a snad i o snahu vytvořit za každou cenu "wow effect" a identitu. Uvidíme jak tento "pokus" bude vypadat naživo, ale hlavně jak se bude prodávat. A to tu přece jde "až na prvním místě".... :-! -
iudex 01.06.20 10:19
« Návrat megafauny
Jo, tak to je zlé, presne ako som sa obával. Pripomína to nejakého pravekého bobra s obrovskými tesákmi a najmä na štíhlom a elegantnom kupé to je ako päsť na oko.
Čo je horšie, očakávam tento trend postupne na všetkých modeloch BMW, proste záujem zjednotiť portfólio novým dizajnovým jazykom.
Jediné, čo sa dá kvitovať je, že aspoň výber farieb nebude tradične šedomodrý, okrem portimao blue (vrátane matnej frozen verzie) a sunset orange je tam nová sanremo green a arctic race blue. -
Leg 01.06.20 09:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Promiskuita
Jasne, zas až tak všeobecne som to nemyslel, samozrejme že turbomotory majú svoj charakter, sú skrátka iné. Ešte lepší prípad sú snáď rally autá - buď jačavé atmosféry alebo Darth-Vader-like turbomašiny s als a blowoff ventilmi.
A aj dobová 330i má oproti 130i výrazne tichší prejav.
BTW som zvedavý či si niekedy zvyknem na toto [odkaz] -
white label 30.05.20 01:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Promiskuita
Leg
Zrovna tebe bych samozřejmě vůbec nepodezíral, že to nemáš srovnané... a od iudexe to byla samo nadsázka. Turbo je určitým handicapem ohledně akustického projevu motoru, ale ten rozdíl zvuku např. mezi tvým a jeho motorem se nedá svádět jen na turbo samotné. I s turbem může mít motor parádní zvuk, přesto, že není úplně stejný jako u srovnatelné atmo.
Atmo/turbo je určitým předpokladem, ale zase ne nějakým černobílým pravidlem dělícím zrno od plev (v tomto ohledu). Výsledný (subjektivně vnímaný) zvuk je ovlivně mnoha dalšími faktory.
V Lipsku (na továrním okruhu Porsche) jsem loni (u cílové rovinky) strávil dost času posloucháním atmosfér i přeplňovaných motorů a ty akustické dojmy byly zajímavé. Netroufl bych si např. jednoduše říct, že GT3 RS má zvuk celkově jasně "lepší", než GT2 RS. Jsou jiné, ale když člověk na okruhu naživo slyší GT2 RS mezi hejnem "bzučících" GT3/GT3 RS, rád si poslechne i charismaticky dominantní akustické sólo GT2 RS.
[odkaz]
[odkaz]
-
Leg 29.05.20 23:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Promiskuita
Mne je jedno či ma zveziete v GT2 či GT3 RS... atmosféra či turbo, efekt by to malo rovnaký, určite by som neohŕňal nosom.
Zasa zo mňa nemusíte robiť skostnateného staromilca čo nedovidí za vráta vlastnej garáže. Turbomotory majú svoje nesporné výhody. Ale, padni komu padni, zvuk medzi ne určite nepatrí. -
iudex 29.05.20 17:33
« Re: Re: Re: Promiskuita
wl: čo ja, ja nie som žiaden purista a s turbošesťvalcom som nadmieru spokojný, to Leg je moc fajnový a turbo mu už neznie tak dobre, ako jeho atmosféra. >:D Aj keď možno GT3 RS by ho mohla zlomiť, že nie je všetko moderné horšie ako oldschool. Ale či GTS, neviem, bude musieť prísť do Rožnova a povedať. :-) -
iudex 29.05.20 14:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Promiskuita
Leg: jasné, len sa doťahujeme, no offence. :-) A ako mám pravdu ja s tou nie zrovna vzhľadnou jednotkou, tak máš pravdu aj Ty, že zvukovo turbo proti atmosfére stratilo, to je proste fakt, s ktorým sa pasuje nielen BMW, ale napr. i Porsche. A aj môj podvozok je vyšší ako Tvoj, to je dôsledok xDrive (v RWD by bol o 15mm nižší). Ale s tým zvukom problém nemám, furt je to R6 a iná liga oproti R4; atmo R6 už nie je. A určite zvuk auta nerobí len výfuk ako je to pri súčasných HH s R4. A aj ten neznížený podvozok má svoje výhody pri praktickom používaní, nemusím sa modliť, či prejdem cez spomaľovací prah bez oškretia. Samozrejme pri ostrej jazde či na okruhu by sa zníženie rozhodne hodilo.
A áno, aj ja spadnem do rovnakej pasce ako Ty, ostatne presne to píšem v predošlom príspevku, že bude ťažké 340i niečím nahradiť, nič rovnaké už nebude a hoci na rozdiel od Teba ma niečo silnejšie aj láka, na to zrejme nebudem mať. Alebo potom vedome ísť dolu, ku kompaktným HH. Ale na rozdiel od Teba to je u mňa ešte hudba budúcnosti. >:D
EDIT: a obmedzovanie ponuky pokračuje, faceliftovaný Megane RS už nebude môcť mať samosvor, tá zostane len pre verziu RS Trophy. A to RS posilní na 300k (300k bez samosvoru, no neviem). -
Leg 29.05.20 13:40
« Re: Re: Re: Re: Promiskuita
iudex: prepáč, ja to aspoň trochu zaobalím, ty natvrdo povieš, že moje auto je škaredé. >:D Ja osobne som dlho nevedel, čo by malo nasledovať po 130i, nič silnejšie a rýchlejšie ma nelákalo, iný hothatch ma neoslovil (nie že by som ich vyskúšal nejako veľa). Jediné, čo mi dávalo zmysel, je niečo viac puristické, ako MX-5, možno jazdený Cayman (aj tá Alpinka by sa mi páčila, ale to už je trochu iná liga). Taká trochu pasca, možno do nej spadneš aj ty. -
iudex 29.05.20 12:59
« Re: Re: Re: Promiskuita
Pradeda: tak hoci som po kúpe nebol úplne nadšený (a asi som to tu aj dával najavo), tak jednak som sa s niektorými vecami skamarátil (nastavovanie sedadiel), niektoré vady sa odstránili (vŕzganie tesnení), ale hlavne je to aktuálny automobilový vývoj, ktorý robí z môjho auta vzácnosť. Manuál už s R6 nebude (OK, možno ešte M3, ale to je iná cenová) a celkovo za dané peniaze sú dnes autá typu Arteon s R4, mám pocit, že za dané peniaze by som nekúpil už ani štvorvalcovú 330i. A ak má pravdu Leg v tom, že tie motory postupne strácajú charakter (jeho horčíkový jačák je naozaj lepší ako naša B58), tak to len pokračuje (viď dva GPF v 40i). Takže z pohľadu toho, že mám taký optimálny kompromis bežného pohodlného cesťáku a auta pre zábavu, nie je dôvod meniť za niečo buď horšie/slabšie, alebo rovnaké/lepšie, ale výrazne drahšie.
Ja to vidím tak, že po 340i budú len dve cesty: buď dolu, opäť k hothečom (Focus ST to istí), alebo ak by sa veľmi darilo, tak o level vyššie k M3 (ale AWD), ale to nie je moc reálne. Takže možno pôjdem v tých Tomových šlapajach, ale určite nie v krátkej dobe, ale až keď 3er doslúži, resp. bude mať niečo za sebou (a nie aktuálnych 22t km). -
Market 29.05.20 12:13
« Re: Re: Promiskuita
Ja mam pocit, ze je to po M2 sklamanie. Teraz ma dobry ZF automat a poslusny xDrive, cize nuda.
Asi mu chyba manual a "neposlusny" zadok v RWD.
Ked si kupi CTR, tak ziska vyborny manual, ale "neposlusny" predok.
Cize davam tomu rok a bude hladat dalej... :-)
-
iudex 29.05.20 11:21
« Re: Promiskuita
Ad M240i: to už je pomaly diagnóza, kúpiť auto v januári a v máji ho predávať. >:-[] A keby to bola nejaká šunka a sklamanie, ale bavorácke kupé s R6?
Btw. Tome, nepredávaš to náhodou drahšie, než si kúpil? ;-) [odkaz] Ale chápem, pri tých aktuálnych cenách (nových aj jazdených) sa to v pohode stratí.
Leg: Ty sa nejak obúvaš do mojej 3ky: vysoké ako SUV, motor nemá nijaký zvuk... Čo si chceš sám pred sebou odôvodniť prechod na EV? >:D Zas až také zlé to nie je, ani jazdne ani zvukovo, furt je to 3,0 R6, len logicky turbo a vyššia rada majú vplyv, je to trošku viac utlmené (a napr. v 5er je ešte utlmenejší). Ale s Danyho pomocou som konečne zistil, že klapka vo výfuku sa otvára až pri zahriatom motore v režime sport/+ a vtedy znie auto lepšie. S Danym plánujeme Slovakiaring, keď budú klasické voľné jazdy, tak keď ešte budeš mať 1ku, dobehni.
Ešteže nevlastníš nejaké staré atmo Porsche, to by si sfúkol aj labelovu 911ku. >:D -
Dany 29.05.20 09:27
« Re: Re: Re: Re: Re: EVO
Fred, RSV s V2 ma nejak obišla, ale V4 má neskutočný sound. A je to proste nekompromisný šporťák naladený na vyššie otáčky. Presadnutie z cesťáka muselo byť tvrdé v každom smere.
[odkaz]
V Motohause 5/20 sú testy Streetfightera aj s krátkym porovnaním s Dukom a tiež Z H2 ;-)
Mne sa A110, keď sa oprostím od toho, kto je kto, páči viac ako Porsche. Nejazdil som ani jedno, takže vychádzam iba z testov a tam nebude Alpinka márna ani proti Porsche. Pri A110 by som mal čisto z jazdeckého hľadiska problém s prevodovkou. Už sme to pár krát riešili v diskusii. Nemali tam čo dať. Manuál z Meganu by bola pre také auto hanba a o použití dvojspojky tiež, možno neopodstatnene, pochybujem.
Z pohľadu hodnoty za peniaze je Porsche proste Porsche a je jedno, že štvorvalcové. Ako už písal Iudex, Keď sa hrabeš v Caymane tak poskočíš ku GTS, aby si sa zase vrátil na začiatok...
Ešteže nemusím riešiť túto ťažkú dilemu >:D -
Leg 28.05.20 23:09
« Re: Re: Re: Re: EVO
Alpine je dizajnovo doteraz snáď najpodarenejšie retro. A jazdne vraj úplná pecka. Takýmto počinom strašne držím palce, vediac, že väčšina záujemcov si nakoniec priplatí a skočí do Caymana.
Dany, nie, je to sériový M podvozok. (sranda, že iudexova trojka pri ňom pôsobí skoro ako suv-čko) Predok by sa aj dal ešte spustiť, vzadu ale už pri tom nižšom et nie je priestor. -
speedfred 28.05.20 22:22
« Re: Re: Re: Re: EVO
No ja ti neviem, RSV bol superšport a mal som ju po XX ktorá bola síce "bezpohlavná" ale kľudná raketa. Aprilka bola taká rozvibrovaná V2 ktorá údajne išla odspodu ale po XX už žiadna motka nešla tak odspodu. Šasi boli ale úplne iné, SS vs rýchly cestovateľ.
A110 síce možno je v hladine Porče ale toho úplne základného.Sama neviem čo by bolo lepčie. -
Dany 28.05.20 21:33
« Re: Re: Re: EVO
Fred, Dukna je Dukna. RSV je celkom ostrý stroj. Čím ťa vyliečila? O Streetfighterovy sa vraví, že je najrýchlejší na úkor zábavnosti. Dlhší rázvor ako Panigale, stabilita... Ja, ako skromný chlapec by som si vystačil s H2kou a bol by som >:D . To je ale v rozpore s mojím využívaním. Dilema pokračuje
Este som nikdy nebol, ale laka ma to skusit (dufam, ze tam nebude milion ludi, ked to bolo dlho uzavrete). Aj mi je luto auta, ze bude trpiet :-)