Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 20.09.20  16:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: TK3

    Jaguar trpí....
    predstaveni/nejvetsi-britska-automobil…
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 20.09.20  10:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: TK3

    autorevue.cz/ Malý jen jménem
    Nový Hyundai i20 potvrzuje trend dnešní doby, že malá auta už zdaleka nejsou určena jen do města. Prostorným interiérem, moderní výbavou a cestovním komfortem se stejně dobře hodí pro delší cesty. .....Tož tady to máte....klidně i do Prahy...... ;-) >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.09.20  22:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: TK3

    tms......že o tom zrovna píšeš....já byl dnes na hřbitově. Šel sem zapálit matce svíčku a trochu uklidit hrob. Matka měla dnes narozky. Zemřela v roce 2002. Dnes by ji bylo 101. Tož tak... :-!
    PS. V sobotu odpoledne a v neděli je na městě "mrtvo"...ve všední den je tam "živěji"...
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 19.09.20  19:53

    « Re: Re: Re: Re: TK3

    Praděda, kdybych byl cynický, napsal bych, že když budeš vybírat hodně dlouho, nemusel by ses ho dočkat ;-) >:-[] >:D Já už to měl před rokem taky málem za sebou, jeden nikdy neví !! 8-s
    Dneska jsme přibrzdili v Kyjově, prošli se po náměstí a pobavila mě "Zlatá ulička", kde mají jak zlatnictví, tak naproti hned pohřební službu !! >:D >:D
    A když jsem viděl auta na náměstí, nebo co jezdila kolem když jsme seděli v kavárně a pražírně, tak tam uděláš parádu i s MB GLA AMG nebo Q3 RS v nějaké pěkné výrazné barvě. Viděl jsem tam jen černého Macana, vínové GLC kupé (pražská značka, ale viděl jsem ho 2x), pak bílá X7 a stříbrná Q7 :-) Jinak samý průměr a starý auta.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.09.20  11:51

    « Re: Re: Re: TK3

    wl........tož S3 sedan? Já na sedany nikdy nebyl. Ani na kombíky. (I když teď alespoň podle velkého techničáku kombi mám.... ;-) ) V Toyotě jsem sedany pravidelně fasoval, ale že bych si jednoho koupil tak to nehrozilo....a slevy byly lákavé. Takže jo,....S3 vypadá dobře a jsou i další menší sedany/GC co vypadají dobře, ale zkrátka "sedany mě nesedí".... ;-)
    Leg.....na vysvětlenou.
    V mém věku může ten další vůz být mým posledním. Proto vybírám obzvlášť pečlivě a opatrně a jak jsem již mnohokrát zdůraznil, měl by to být univerzál. Ne třeba hned, ale až definitivně skončím u jednoho vozu v baráku, tak by měl splňovat tu roli. Tož tak.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 19.09.20  09:11

    « Re: Re: TK3

    Děda: myslíš ten zoznam áut, čo by si si kúpil, ale vždy sa nájde malinká chybička, čo ťa od kúpy odradí? >:D

    Iudex: za to gti je to celkom pálka, keď som kedysi chcel kúpiť šestkové, tak slušná konfigurácia bola za 30. Ale to bolo 10 rokov späť.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.09.20  20:10

    « Re: Re: TK3

    A co S3 sedan?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.09.20  17:49

    « Re: TK3

    S3 SB je už na konfigurátoru. (kód 6UY3EW)
    Cena je rozumná. Pokud bude NV v cajku, tak ji zařadím do "Schidlerova seznamu"....
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.09.20  14:04

    « TK3

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.09.20  09:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž

    Subaru BRZ Final Edition
    Čeští milovníci Subaru BRZ nicméně pořád mohou objednávat stávající provedení. Do tuzemska totiž dorazí celkem 43 exemplářů finální Final Edition, jejichž dodávky se kvůli pandemii koronaviru přesunuly z jara na září. Zároveň se však snížila celková produkce, původně se počítalo s 250 kusy pro celou Evropu, nakonec jich ale bude jen 157 exemplářů, což zvýší exkluzivitu.

    Česká republika je přitom největším odběratelem této edice na starém kontinentu. Třeba do Německa míří 38 aut a do Itálie 35 kusů. Z celkové produkce je pak Česko třetím největším evropským trhem pro BRZ. Mimochodem v případě Final Edition je 30 aut pro český trh modrých a 13 černých. A jen čtyři mají automatickou převodovku, zbytek jsou manuály, což dokazuje, že je tohle auto zkrátka pořád především hračka pro milovníky řízení. Tak neváhejte, volné kusy BRZ Final Edition tu ještě jsou, očekává se však, že rychle zmizí. Základní cena činí rovný milion, za automat se připlácí 40.000 korun.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 17.09.20  16:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž

    Leg: čo bude vedieť 128ti ponúknuť oproti GTI? To isté, čo ostatná kompaktná prémia: image. Tak, ako sa predá trojvalcová 118i (A3 1,5TSi, A180) za väčšie peniaze ako Golf 1,5TSI, tak sa predá aj 128ti. Lebo značka.
    Mimochodom aj GTI nám poriadne zdražel, presne ako som sa obával. Začína na 36.220 eur. Ako som našiel starý cenník GTI, porovnateľné GTI 7,5 (teda rovnako so samosvorom a 180 kW a DSG) stálo v r. 2017 32.660 eur.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.09.20  11:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž

    Leg
    Bohužel "G" taky nejde (zaměnitelné s "C"), takže žádné GT_, GTS, GTI..., ani JAGER a ani LEG. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 17.09.20  10:14

    « Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž

    tms....congr....k prodeji M240i.... :yes:
    U mě 128ti/M135i bez manuálu nedávají smysl. Proto až se podruhý narodím, tak si raději koupím CTR..... >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 17.09.20  09:29

    « Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž

    265k je porcia, čo som mal v 130i a som presvedčený, že táto nová by ju vyplieskala v každej merateľnej disciplíne okrem štartu z miesta. Otázka je jasná, či bude mať čo ponúknuť oproti nie nepočetnej konkurencii, okrem aj tak nevzhľadných ľadviniek. BTW že by sa to týmito novými jednotkami na našich cestách nejak hemžilo by som nepovedal, zatiaľ som videl tuším jednu. Neporovnateľné s áčkami, aj keď tie sú na trhu dlhšie.

    Tom: gratulujem, môžeme sa teda tešiť na Jägermeister M2. :yes: BTW tip na custom značku (ak si teda ochotný za to dobrovoľne zapaltiť): M2C JAGER. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 16.09.20  20:31

    « Re: Re: Re: Fotosúťaž

    Ještě před týdnem bych vám na to napsal, že proto je dobré ještě koupit M240i xDrive s preferencí zadku a šestiválcem, abych zvýšil šance na prodej, ale už je prodaná, tak už nemám co "vnucovat" >:-[] >:-[] >:D
    Jinak za mě dává ta 128ti asi větší smysl než M135i, ta mi přišla na limitu hodně nedotáčivá a motor před přední nápravou je cítit, není to tak dobře vyvážené jako bejvalka M240i nebo M2 (53%/47% váhy).
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.09.20  15:35

    « Re: Re: Re: Fotosúťaž

    iu....no výkonově je 218i v cajku. Není to M a 265k/400Nm je solidní výkon na FWD. Řekl bych tak "akorát moc".... ;-) LSD a 0-100 6.2 sec max rychl. 250km/hod jsou velmi podobné parametry jako u poslední M3 MPS a ze zkušenosti vím, že to bylo víc než dostačující.
    Ano, bez manuálu to nebude to pravé ořechové, to je jasné.
    S cenou bude problém, protože M135i xDrive je v základu cca 1.2 mil a nevidím, že by 218i chtěli nabízet moc pod 1 mil.. Tož uvidíme... 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.09.20  14:13

    « Re: Re: Fotosúťaž

    dedo: zaujímavé, predokolkový hotheč od BMW. Ako na to pozerať? Na jednej strane je to ešte väčší zostup ako M135i (ktoré má aspoň pohon 4x4), čiže úplne mainstreamová technika, podpriemerne výkonný dvojliter, FWD a napriek zdôrazňovaniu úspory hmotnosti stále prekvapivo ťažké na FWD (1520 kg je veľa). A silná konkurencia, podstatne viac než v triede 300k štvorkoliek.
    Na druhej strane hotheč daného výkonu nepotrebuje AWD (ktoré zvyšuje hmotnosť a cenu), samosvor tam dali, takže aj trakcia by mala byť v pohode. No a cena by mala byť o dosť nižšia ako pri 135i, takže to zrejme bude zďaleka najlacnejší prémiový hotheč, čo samé osebe môže byť silné lákadlo.
    Len tá trúba, Kefalín, pardon automat, to sa hodí do FWD hotheču ešte menej ako do štvorkolky. S manuálom to mohlo byť ľahšie, zábavnejšie a najmä lacnejšie.
    Som zvedavý na cenu, M135i je od 45400 eur, 128i má slabší motor, len FWD, absencia M performance vecí v základe, to by mohlo byť výrazne menej, 36t by bolo fajn, 35t super, reálnejšie tipujem 38t.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.09.20  12:02

    « Re: Fotosúťaž

    Nové BMW 128ti.....fwd only...
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 14.09.20  12:07

    « Re: Fotosúťaž

    Fotky moc dobré. Obzvlášť ta druhá. Tato aktivita bude asi bezpečnější než "zaježdění si" po silnici ke Špindlu.... ;-\ Před několika léty jsme se se soudružkou dovolenkovali v Tat. Lomnici a udělali jsme si výlet lanovkou na Skalnaté pleso. Odtud pak po magistrále pěchem dolů na Hrebienok. No a po té cestě, která je ideální na po-lámání nohou ten Lomnický štít asi pojmenovali....... ;-) Ale výhled dolů do údolí byl úžasný. To bylo ještě před tou nešťastnou vichřicí, která zničila velkou část lesního pásu. Máme rodinu ve Štole a ve Vyšných Hágoch, kteří tu vichřici zažili a přežili.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 14.09.20  08:40

    « Fotosúťaž

    Malý návrat k fotosúťaži a jedna foto: Mazda pod Lomničákom: [odkaz]
    a autor pod Lomničákom: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 13.09.20  08:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    Spíš 6MT..... :yes: CVT na Yarise.... :yes: 30T?
    No, ono se BMV v češtině vyslovuje stejně jako BMW, takže nakonec jde jen o slovní hříčku.... >:D >:-[] Holt, naši dávní jazykovědci to (a několik dalších složitostí), nedomysleli. V Anglii byli borci opatrnější..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 12.09.20  19:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    Nebo CVT! >:D >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 12.09.20  19:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    To samozřejmě vím, že se nedá použít "W", nebo "G". Ale raději jsi tam měl dát to F20, nebo 30T apod >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.09.20  15:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    Jo kamaráde, s toho by mohly být velké oplétačky. Písmeno W již od zavedení SPZ na přání totiž nelze použít.

    Podmínky pro schválení vlastní SPZ
    Státní poznávací značka = SPZ se pro mopedy skládá z pěti znaků, pro motocykly ze sedmi a pro osobní automobily z osmi. Tento počet je vždy třeba dodržet. Dále mezi pravidla patří, že:

    Musí obsahovat minimálně jednu číslici.
    Nelze použít písmena jako G, CH, O, Q a W, protože jsou prý snadno zaměnitelná. (O lze ale nahradit kvůli významu nulou).
    Nelze použít jakékoliv neslušné, hanlivé, urážející, rasistické, xenofobní a sprosté výrazy včetně mnoha dalších, které si můžete projít v seznamu zakázaných slov.
    Nesmí také obsahovat diakritiku, interpunkci a speciální znaky (např. /,!,*apod.)
    Není povoleno používat zkratky orgánů státní správy, zastupitelství, úřadů, organizací atd.

    Dnes bych asi místo značky vozu použil označení modelu F20 M140I. Už ta moje malá modifikace, kde sem z velkého I udělal i malé, je takové nenápadné "dráždění hada bosou nohou".... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 12.09.20  15:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    Hlavně si nech spravit fólií tu SPZ a dodělej druhou nožičku k tomu V. Tohle mě drásá srdce i hlavu :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.09.20  13:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    Včera......happy 4th birthday "Baby BMW M"......

    před STK
    [odkaz]

    po STK
    [odkaz]

    Tož cca 4 roky ten nápis na windscreen přežil....i 2 policejní zastavení, ale včerejší STKáčko už ne. Borec měl sice porozumění a slíbil, že mě tam zase polep znovu "nandá" jestli mám rezervní, ale k Hamáčkovi na ministerstvo musí být fotka bez nápisu. Tož tak. Zachránil sem jen kousek nápisu....trikolóru.....kterou jsem pak doma zpět nalepil. No, vypadá to celkem ok. I když rezervní nápis mám, tak to nechám chvíli "as is"... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.09.20  11:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    Smrťák u Špindlu. Bohužel smutný příklad toho, že aut je na silnicích opravdu spousta a riskovat se nevyplácí. Tak kluci brát s sebou "velkého bacha", když si jedete trochu "zajezdit".
    Dnes opravdu není nad uzavřenou závodní trať, kde se jezdí jedním směrem a řidiči jsou většinou zkušenější borci. Ale i tam (jak víme) je třeba mít "oči na šťopkách" .... :-! "Buchlovské kopce" byly donedávna se svými 3 pruhy ve stoupání v obou směrech vhodným místem pro "zaježdění si". To dnes už bohužel neplatí. S nárůstem počtu silných motorek na silnicích se toto místo stalo populárním dostaveníčkem pro tyto stroje a pro ostatní řidiče postrachem.... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 11.09.20  19:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    iudex: Včera jsem stál na parkovišti u jednoho OC a cca 3 místa ode mě byla jedna CX-5 v Soul Red. Parádní barva a jak do ní pralo slunce, ještě víc vynikala její hloubka. Akorát jsem fakt i na tu vzdálenost pouhým okem viděl ty hologramy na laku. A nebyly to souvislé hologramy od kartáčové myčky, spíš takové jako bys lak lehounce poškrábal od vlastního ručního mytí. Zřejmě je dost pravdy na těch řečech o ultracitlivosti téhle barvy na poškození. Ostatně mě na to upozorňoval i přímo prodejce v Mazdě.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 11.09.20  17:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    Já byl na Babě (té Pezinské) naposledy začátkem března někdy v poledne v neděli a bylo docelo prázdno a ze západní strany (od ČR) jsem si v té horní část pěkně zajezdil :-) >:-[]
    Normální lidi asi kolem poledne obědvají >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 11.09.20  10:41

    « Re: Re: Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    Leg: súhlas s Pezinskou (či blízkymi horskými prechodmi), reálne tam niet kedy si zajazdiť, furt kamióny, cyklisti, bikeri, srnky... tam stále hrozí, že dopadneš takto: [odkaz]
    Touring: proste sa mi len páči (ako BMW, tak Alpina a celkovo myšlienka hot-kombi). Ako rodinné je ale aktuálne Mazda a predtým Mondeo, takže nie je treba. A keď 3er doslúži (čo dúfam nebude tak skoro), pôjdem zrejme opäť do kompaktu. Inak tiež nie som z masky 3er zrovna odvarený, ale keď príde M3/M4 s bobrími zubami, ešte budeme na ňu s láskou spomínať. :-)
    Ad šedá Mazda: jasné, vodu kážem, víno pijem (či tu skôr naopak), už som skoro ako Topper. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 11.09.20  10:29

    « Re: Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    iu
    Tady mezi "svými" přece nemusím až tak přemýšlet nad tím, jak to může někomu znít. Kdo mě aspoň trochu zná, asi ví jak to myslím. Odstín je (podle fotky) trefený dobře, ale já bych si ho přesto na novou 3er nevybral. A souhlasím s Legem, že na to rocco se hodila spíš/víc. Ale pokud si ho někdo na 3er vybere, nemám s tím sebemenší problém.
    Některým autům sluší víc výrazná zelená (např. rocco R), jiným naopak kaki (třeba nový Defender ve first edition), jakémukoli zobecňování bych se spíš vyhnul, snad kromě růžové a podobných úletů.
    P.S. U Mazdy jste podle mě udělal(i) dobře s tou šedou, bez ohledu na cenu. Viděl jsem obě barvy na Ma6 naživo.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 11.09.20  10:16

    « Re: Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    Thom: na Pezinskej babe som spálil nejeden liter benzínu, aj pár čiar od pneu som tam veru zanechal. Problém je, že tam už nie je kedy jazdiť - cez deň kopec áut, cez víkend motorkári bez pudu sebazáchovy a cyklisti, v noci a skoro ráno je zasa cesta lemovaná lesnou zverou. Ostávajú krátke okná večer pred zotmením, ale iba v lete keď nie je skoro tma.

    Iudex:
    1. To že si to viac užije je celkom možné, tak ako je možné, že najviac si ty užiješ päť litrov benzínu v motokáre. O to ale nejde.

    2. Ten touring neber v zlom, viem že si kupoval malé auto, to si ale nekúpil a mal si možnosť za príplatok mať rovnako veľké, ale ako ty hovoríš ideálne rodinné auto. Ale nemusíš mi odpovedať, je to tvoja vec, nechcem sa v tvojich súkromných veciach rýpať.

    3. S Mazdou podobne, viem prečo si si kúpil sivú, ja by som si kúpil tiež takú (ale z iného dôvodu). Ale ak v kontexte obhajovania pestrých farieb dáš fotku, kde je tvoje sivo-sivé auto nemôžeš čakať, že túto nahrávku na smeč nevyužijem. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 11.09.20  09:38

    « Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    M3 E92 měla v základu 18" kola 245/40 a 265/40. Ale je pravda, že pokud někdo dal 19" kola, mohl tam mít rozměr 245/35 a 265/35 R19 >:-[] U M2 nejdou objednat 18" kola, šlo to jen u poslední M3 a M4. Ale u M2c s většíma brzdama 400mm 18" kola ani dát nejdou :-)
    Navíc ale ve videu říká 275 vzadu, což je blbě >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 11.09.20  09:14

    « Re: Re: TEST M2c od TopSpeed

    wl: nehodí, to by som netvrdil, to znie tak objektívne, pritom sa Ti len subjektívne na tom aute nepáči. Mne sa naopak páči a kľudne by som si takúto zelenú trojku vybral (ak by to bola normálna farba, nie drahá individual). A mám pocit, že po oranžovej bude v najbližšej dobe obľúbená zelená (v rôznych odtieňoch), len proste niekomu sa páči výraznejšia zelená a niekomu vojenská kaki zelená. ;-)
    Leg: Dôvody, prečo mám sedan, som tu podrobne rozoberal pred kúpou a Ty si pokiaľ viem bol tej debaty účastný, tak len pre pripomenutie: kupoval som malé auto pre seba, náhradu za Golf a pôvodne som chcel 140i. Ale prišla neodolateľná ponuka na 340i, tak mám neplánovane väčšie (a krajšie) auto. Obdobne ako si sa nedávno čudoval, prečo Mazda v nudnej šedej, tiež som to tu rozoberal a stručne: do firemného limitu vošla len šedá, červená soul bola cez limit. Na súkromnom aute by inak bola.
    Ad množstvo benzínu: niečo mi hovorí, že label si tých 90 litrov užije ďaleko viac, než Ty tri tony leteckého benzínu. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 11.09.20  01:07

    « Re: TEST M2c od TopSpeed

    Th
    Říká tam, že je to stejný rozměr pneu jako u jeho M3, která je o generaci zpět. ;-)
    V čase cca 1:12.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 10.09.20  21:59

    « Re: TEST M2c od TopSpeed

    2025 BMW M3 CSL render

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.09.20  21:56

    « TEST M2c od TopSpeed

    IUDEX - test M2c jsem konečně zkouknul, už mě na něj upozorňoval Mojito. Testík je pěkný, je vidět že ho taky chytla za srdíčko jako mě! Jen tam mají 2 chyby, z toho ta první je celkem fatální. U M2c nejde objednat adaptivní podvozek, jak zmiňují že by si nepřipláceli. A pak M2c nemá stejný rozměr pneu jako jako M3/M4, jak říkají že má >:-[] >:-[] [odkaz]
    Začátek testu mají moc pěkně udělaný!!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.09.20  18:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Génius průměrnosti - junior

    Leg
    Souhlas, na trojku se nehodí, a ta masivně orámovaná maska stojí za starou bačkoru (a bude hůř).
    P.S. Někdo ti je musel natankovat, abys je mohl spálit. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 10.09.20  17:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Génius průměrnosti - junior

    Chlapci, ja som dnes spálil (nie natankoval, spálil) viac ako tri tony mŕtvych dinosaurov, mňa tie vaše šprcky do kolien nedostanú. :-!

    iudex: ak si taký odvarený z toho touringu, prečo si nakoniec kúpil sedan?

    Farba pekná, ale tak na Scirocco. Na trojku sa nehodí a to nekomentujem tú zaslepenú celočiernu masku. Takto sa s rodinným striebrom nezaobchádza, to už tam rovno mohli dať bobrozub. :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.09.20  10:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Génius průměrnosti - junior

    iu
    Ony ani ty jeho "megawaty" nebudou úplně zelené... ;-)
    Jsem dinosaurus, který ještě nebyl IN a už je RETRO.
    Musíš chodit na elektromotokáry... >:-[]
    Odstín zelené na fotce dobrý, připomíná Vipern green, co měl Mojito na Rroccu.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 10.09.20  08:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Génius průměrnosti - junior

    Testík M340i Touring na Autobahne:[odkaz] Ideálne rodinné auto :-) a
    pozítívna až nadšená recenzia, najmä motor je paráda, až na ten zvuk, kde kritizujú, že filtrová verzia je citeľne tichšia ako predfiltrová.
    Btw. pre zaujímavosť tu je 340ka vo výraznej zelenej: [odkaz] Me like.
    wl: to provokuješ Lega s tým množstvom benzínu? >:-[] Počkaj, o chvíľu Ti vysvetlí, aký si dinosaurus, že spaľuješ fosílne palivá. A to radšej nebudem rozpitvávať, že som bol cez víkend na motokárach. Ďalší kus arktického ľadu v pr_eli. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.09.20  01:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Génius průměrnosti - junior

    iudex
    Nějaká spojitost 911ky a Tatrovky by se určitě našla... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.09.20  16:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Génius průměrnosti - junior

    K dostupnosti, jak kde, třeba u nás to problém není, ale někde může být...
    Ano, mohl jsem o nákupu sportovního auta psát do nekonečna v diskusích a nic nekoupit, ušetřit spoustu peněz a být stále ready to cash...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 09.09.20  15:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Génius průměrnosti - junior

    wl....to jo, s dostupností 100 okt. benzinu je problém. Udělal jsi chybu. Neměl jsi si toho "volkswágna" kupovat... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.09.20  14:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Génius průměrnosti - junior

    pd7
    Proč by si to musel vláčet? Tankovat můžeš klidně třeba po 5 litrech, ale když chceš/potřebuješ natankovat 90, můžeš! Takže žádná negativa to nemá, jen pozitiva.
    Drtivá většina zadokolkářů si za to u 911 ráda připlatí, u rwd 911 jde o tradiční a populární příplatek, u awd to nejde. Díky tomu příplatku (není to v základu) si i dnes můžeš tak velkou nádrž dovolit, jinak je dnes všichni naopak nesmyslně zmenšují.
    A na každé benzínce taky nemají 100 oktanový benzín.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 09.09.20  11:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Génius průměrnosti - junior

    Do Macanu nabízí za příplatek 75 l nádrž. Ale 90 L ? Už těch 75 l je zbytečná mrtvá váha, co s sebou člověk musí vláčet, když ji má plnou..... :-O No, kdyby bylo benzinek jako šafránu, tak by to dávalo smysl.... :-!
    Nemají náhodou ten benzinoměr fixlý? >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 09.09.20  10:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Génius průměrnosti - junior

    Jj, cez 90 litrov natankuješ jedine do Porsche alebo do Tatrovky. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 08.09.20  23:42

    « Re: Re: Re: Re: Génius průměrnosti - junior

    Tak jsem si dneska "trochu" cucnul "plnotuku":
    [odkaz]
    ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 08.09.20  18:15

    « Re: Re: Re: Génius průměrnosti - junior

    wl....no pro mě vypadá jako Rasťo... ;-) >:D
    Kritika podvozku M140i? Možná když neví, že M2C nelze s adaptivním podvozkem, tak zrovna tak neví, že M140i lze..... ;-) >:D V nastavení comfort je podvozek úplně v cajku. Problém je spíš v sedadlech, které mají při delší jízdě k pohodlí poměrně daleko..... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 08.09.20  15:27

    « Re: Re: Génius průměrnosti - junior

    pd7
    Jaký Rasťo, kde ho tam vidíš? >:-[]
    Co říkáš na jeho kritku ke M140i?

    w-a
    Parádní te(k)stík!
  • « 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 08.09.20  13:47

    « Re: Génius průměrnosti - junior

    V hlavních diskuzích by jsi se dozvěděl, že ani tisíc kilometrů tě neopravňuje mít na auto názor >:-[] .
    Každopádně prima testík, Scalu znám jen zvenku. Nic mě nelákalo ji vyzkoušet, což asi právě potvrzuje tu průměrnost, kterou zmiňuješ. Zvenku naprosto souhlasím s nevzhlednými a nepasujícími předními světly, jinak je to pohledný HB, zadek se mi vyloženě líbí. Cenově bych ji viděl v plné kolem 400k, ale to je asi utopie. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 08.09.20  11:36

    « Re: Génius průměrnosti - junior

    iu....video....M2C.....Rasto v úvodu při výčtě výbavy na přání (i později), zmínil adaptivní podvozek. Ale my víme, že u M2C adaptivní podvozek nelze. Ten je možný pouze u M2CS, kde je v základě, ale vůz je také o 800k Kč dražší.
    Jinak video super...... :yes:
    (Já bych ale M2C s automatem nechtěl...automat k takovému vozu by byla pro mě vyložená urážka... ;-) )
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 08.09.20  08:41

    « Re: Génius průměrnosti - junior

    woody: pekný testík, objektívny a uveriteľný, palec hore. V podstate takto nejako si predstavujem Scalu aj ja, hoci som s ňou nejazdil, usudzujúc na základe statickej obhliadky a skúsenosti s Rapidom. Predtým než človek takéto lowcost auto skritizuje je dobré si uvedomiť, že bežní šoféri majú úplne iné požiadavky pri kúpe auta ako my petrolheadi, pre nich sú naše priority úplne nepodstatné až smiešne ("musí ten motor tak hučať?") a oceňujú ticho, priestor, komfort či spotrebu. Mimochodom cez víkend som bol s novým majiteľom nášho bývalého Mondea a bol z auta úplne nadšený. Pochvaľoval si priestor, komfort a tichosť auta, na motore okrem pružného zrýchlenia (čo samozrejme vyjadril inak) oceňoval najmä spotrebu. Tú znížil až neuveriteľným spôsobom, palubný PC (ktorý nám ukazoval priemer 6,7 l) mu aktuálne ukazuje 5,9 l/100 km (!). Keď som s ním išiel, tak som pochopil, prečo, 85 na okreske, minimum výkonu, podtáčanie motora, tak som si musel kúsnuť do jazyka s radami o rizikách podtáčania priamovstrekového motora s tým, že už to nie je moje auto a načo kaziť radosť. >:D
    Pre Thomasina: test M2C celý na Pezinskej babe a veľké nadšenie: [odkaz] A hlavne prvá minúta videa je parádna, cinematický look, ako z reklamy.
  • « 20 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 08.09.20  06:01

    « Génius průměrnosti - junior

    Leona jsem včera odvezl na plánovaný servis a domluvil si náhradní auto. Z nabízených Fabie, Ibizy a Scaly jsem si vybral tu posledně jmenovanou a odjezdil s ní nějakých 200 km. Byla to zajímavá zkušenost a abych tady trochu vyrovnal ty tajpáry, emdvojky a pradědovu všehochuť od Yarise po dragster >:-[] , přihodím pár postřehů o tom, jak se jezdí s autem pro masy.

    Před salónem na mě čeká Scala Ambition 1.0 TSI 85kW v tmavě šedé metalíze na 16" hliníkáčích. Nj, na první, druhý ani třetí pohled to fakt není auto, které by mělo zaujmout. Generický škodovácký design bez výstřelků, celkové tvary neurazí ani nenadchnou a osobně mě trochu dráždí tvar předních světel a jejich (ne)návaznost na masku. 16" kola působí podměrečně a jaksi zapadle.

    Usedám dovnitř a rozhlížím se kolem. I v téhle základní výbavě se hodně povedl vršek palubky z měkčených plastů a se zajímavou strukturou. Působí to o tisíc procent lépe než ve Fabii nebo předchůdci Rapidu. Stejně tak výplně dvěří se podařilo dostat na úroveň, která vypadá uspokojivě. Čelní část palubky je bohužel po celé své délce "vyzdobena" dekorem v barvě "přírodního" hliníku a materiály obecně směrem dolů rychle nabírají na láci.

    Základní tříramenný volant je gumový a prost jakýchkoliv ovládacích tlačítek. Překvapivě se mi ale velmi dobře držel a nebýt toho, že jsem do něj neustále klepal prsty ve snaze ovládat hlasitost, PC atd., samozřejmě marně, tak bych snad na jeho nevzhled i zapomněl. Posaz řidiče je zdařilým kompromisem mezi řidičem a formanem. Dobře se nastupuje a vystupuje a přitom si nepřipadáte jak na kozlíku. Samotné sedačky vypadají co do tvaru velmi dobře, potahový materiál vám ovšem dá jasně najevo, kde jste šetřili. Tvarem sedačky se ovšem nenechte zmýlit, bočnice jsou příliš měkké a zřejmě součástí pasivní bezpečnosti, neboť při swiftování v zatáčkách se v nich budet plácat jak nudle v bandě. Na druhou stranu oněch výše zmíněných cca 200 km prakticky na jeden zátah jsem absolvoval s pocitem pohodlí a bez újmy na zdraví.

    Z interiéru ještě stojí za zmínku dvě věci. Dotykový displej nižší kategorie vypadá celkem dobře, rozhodně líp než základní displeje konkurentů jako je Focus nebo Ceed, netrčí přes palubku a má dobrou odezvu. Na můj vkus je ovšem až příliš svisle a vyžaduje dost pozornosti při ovládání. Druhou věcí je ovládání manuální klimatizace. Nic proti poctivým kolečkům ale použité sporákové knoflíky mají do poctivosti dost daleko, už na poklep prstem reagují vyloženě podezřele chatrně a v momentě, kdy máte zařazen lichý stupeň (tedy dopředu), jsou dokonale zazděna za hlavicí šaltpáky a jejich otáčením si koledujete o zlomení prstů. To se fakt nepovedlo.

    Startuji klíčem poněkud drhnoucím ve spínací skříňce, rozjíždím se a hned mě zaujmou dvě věci. Motorové tříválcové brumendo je výborně odhlučněno a laxnější odezva na plyn než bych čekal. Než projedu městem, zvykám si na sladění spojky, řízení atd., sleduju teplotu oleje a hned za městem se pouštím do testování. Motor má na auto obsazené pouze řidičem opravdu dost síly a předjíždění se nebojí. Nesmíte se ale bát řadit. Přečetl jsem spoustu testů, kde "tah začíná již nad 1.500 otáčkami". Ne, nezačíná. Dokud nepřekročíte 2.000, máte peška a když dupnete na plyn, dočkáte se tak akorát dunění odporujících tří válců. Faktem je, že hranice mezi duněním a skutečným zátahem je velmi tenká, řekněme 1.900 ještě ne, 2.100 už ano a dokážete ji tak překonat docela rychle i bez podřazení, takže i kloboučníci si zajezdí, ale pro lepší pocit z dynamiky je podřadit prostě nutnost. Dál už motor překvapuje vyloženě pozitivně. Nechtělo se mi ani věřit, jak snadno jsem na okreskách dokázal předjíždět v tom nejpoužívanějším režimu 90-130 a motoru sliboval odvetu na blížící se dálnici. Docela mi sklaplo, když v několikakilometrovém úvodním taháku z Ústí na Lovosice Scala bez nejmenších problémů držela 140 km/h a ještě měla chuť zrychlovat. Ve středních otáčkách je navíc motor velmi kultivovaný a mně nepříjemný zvuk drncátka se trochu začíná projevovat až nad 5.000. Jinak při 140 km/h podle tachometru převodovka drží cca 2.900 otáček a od motoru je klid. Dalším plusem je spotřeba. Úvodních cca 80 km v režimu město,okresky, dálnice při všem tom předjíždění a zkoušení dynamiky jsem jel za přesně 6l podle PC. Zpátky jsem si vyzkoušel i klidnější styl (nikoliv ploužení) a výsledkem bylo 5.4. Dokážu si představit, že běžný majitel se může dostat klidně na hranici pěti litrů. A ani choleričtí cesťáci, jimž bude Scala jediným hot-hatchem v životě, svou firmu nezruinují.

    Práce se spojkou a šaltpákou je takovou koncernovou klasikou. Spojka je naladěna vyloženě příjemně, řazení dobré. Co pochválit nemohu je řízení. Na mě příliš lehké s výrazným mrtvým úsekem kolem středové polohy. Kdybych takhle jako u Scaly zkoušel středovou polohu u Swifta, tak lítám na silnici ze strany na stranu. Scala se téměř nehne. Řízení v kombinaci s citelně nedotáčivým naladěním způsobuje, že dynamickou jízdu v zatáčkách provází nejistota a příliš si ji neužijete, resp. vůbec.

    Pokud bych měl vypíchnout dva velké plusy Scaly v této konfiguraci, tak kromě motoru to bude podvozek. Škodě se podařilo vytvořit vyloženě pohodlné auto. Podvozek je opravdu měkčí, na svou třídu i dobře odhlučněný a přitom není rozbředlý v zatáčkách. Většinu pastí našich silnic odfiltruje na jedničku ale použitou techniku samozřejmě poznáte a větší díra zazní do interiéru s o to větší intenzitou. Měkčí naladění také přináší až nečekanou citlivost na dálnici. Jednoduše řečeno každý minutý kamion ucítíte, jako kdybyste jeli v Suzuki Wagon R+.Na druhou stranu jestliže vám řízení v zatáčkách moc nepomůže, tak podvozek i přes zaměření na komfort je zvládá s jistotou. Pro charakter (pokud to tak vůbec můžeme nazvat) Scaly je prostě pohodlný podvozek určující a doplněn o povedený motor nám dává kombinaci jakou nejspíš Škoda chtěla. Auto pro nejširší masy. Relativně cenově dostupné, přiměřeně dobře vypadající, bezproblémové na ovládání, rychlé, úsporné, prostorné. Všechno v jednom a ani špetku navíc. Génius průměrnosti junior.

    PS: Nenechte se mýlit. Ode mě to je vlastně pochvala. Dokonce mě během jízdy kacířsky napadlo, že takové auto úplně v pohodě stačí. Chceš se furt bavit jízdou, ale kde a kdy ? Vždyť už je všude provoz i v neděli ráno. Nj, jenomže pak jsem si sedl zpátky do svýho Leona, zapadl do sedačky, která mi padne jak ulitá, pro jistotu dal Sport režim a zjistil, že i takovéhle zcela obyčejné auto může mít charakter. A že to potřebuju. Dnes jedu Swiftem a určitě zjistím, že i turbo benzín může mít okamžité reakce na plyn, zatáčky nejsou starost nýbrž radost a čert vem díry v silnici, když máš trochu komunikativní řízení. Přesto všechno - Scala je vlastně hodně povedené auto, jenom ne pro mě.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.09.20  19:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    iu.....další news ohledně M3 kombi......[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 03.09.20  00:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    Speedfred: tohle je běžné vybavení škol smyku, já byl nedávno tady: [odkaz] nebylo to špatné, ale jako problém vidím to, že když je to celé bráno jako škola smyku na půl dne, tak tam bylo moc aut najednou, v naší skupině tak nějak 8 a než jsem se dostal na řadu a čas na daném místě určený,tak pak člověk stojí furt ve frontě. Ale nabízí tam i třeba smykovou desku nebo tu kluzkou plochu i samostatně. Jen nevím, abys tam pak byl sám. Taková klidně půl hodina nebo hodina určitě lepš a smysluplnejsí než 8 aut na jednu hodinu a postupně.
    Sám zvažuji si jí objednat, protože na smykové desce mi zvládnout přetáčivý smyk docela šlo, resp. jednou jsem přetočil, ale jinak pohoda, ale na té kluzne ploše s nedotáčivy smykem jako vůbec, to je problém... resp. možná jsem do toho vjížděl vždy tak rychle, že to fyzikálně ani nebylo možné vyřešit 8-s >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 02.09.20  20:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    iu....jen jestli bude FST kombi ještě s námi až 3ka doslúží..... 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 02.09.20  15:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    No síce s dizajnom najnovších bavorákov tiež nie som vždy nadšený, ale až taká prekážka to nie je, ak je dobrá technika. No a tam sa mi páči, že nové M3 bude aj ako štvorkolka a tiež aj ako kombi, takže popri Alpine B3 ďalší rodinný dreamcar: [odkaz]
    Ale keď nevydá v budúcnosti (až 3ka doslúži) na nový bavorák, tak holt bude ako "Alpina pre chudobných" dobrý aj ten Focus ST kombi: [odkaz] >:D
    Alebo ako kompromis medzi prémiou a mainstreamom "supermainstreamovú" alebo wannabe-prémiu Cupru Leon ST: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 02.09.20  15:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    No zrovna na nákup "emka" nemám náladu a do budúcna kvôli dizajnu ani chuť 8-s .
    Bol som na nejakej škole šmyku ale vcelku nuda, rád by som sa niekde takto dostal a bláznil do sýtosti, pred Tesco sa mi ale nexce.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 02.09.20  14:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    fred: objednáš si Mkový bavorák. >:D Ale lacnejšie asi bude zaplatiť si to u agentúry, ktorá takéto školy šmyku robí. U nás sa robia na piešťanskom alebo trenčianskom letisku a kúsok za hranicami v rakúskom Pachfurte (tam som bol ja). [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 02.09.20  14:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    Ako sa môžem nominovať na takú drift-párty?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 02.09.20  09:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    tms......kua co máš proti Fordu? iu jezdil do nedávna ve Fordu a byl spokojen.....čekal bych, že se na obranu Fordu ozve.....
    Šenkýř M2 Evo váha 1475 kg? A to má být jako lehké? Když Šenkýř jezdil s bráchou (brácha má teď svoji stránku na Wiki) vrchy, tak cokoliv přes 800 kg bylo těžké jak prase...... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 02.09.20  08:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    Tom: dobrá akcia a celkom zábava. Podobné som v minulosti absolvoval, práve cez túto firmu (čo bola aj v na vašej akcii): [odkaz]
    Inak prekvapivé, koľko Mkovch bavorákov je len v Brne a okolí, najmä ma prekvapuje množstvo M4iek. Btw. M2ky dominujú v modrej, z tohto pohľadu dobre, že si šiel do oranžovej.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 01.09.20  20:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    No ale kdo by chtěl jezdit ve Fordu !! :-O >:-[] >:-[]
    V sobotu jsem byl na BMW M srazu pořádaném Renocar Brno, po hodině jsme jeli na Polygon na okruhu a tam jsme na 3 hodiny ve skupinách vyzkoušeli tamní atrakce jako driftování dokolečka na kluzné fólii (nakonec to šlo i s xdrivem, jen to chce více prostoru proti čisté zadokolce se svorem), nebo pohyblivá deska co vyvolá přetáčivý smyk a je třeba rychle reagovat, či brždění na kluzkém povrchu a vyhýbání přes mokrý asfalt co má větší grip a může vyvolat smyk (jedna otočka proběhla). Prostě prima trénink a blbnutí !! Pak následoval od 14 hod oběd u Šenkýř Motorsport a představili nám tu M2 Comp. Trackday EVO verzi, kde nakonec snížili váhu o 100 kg na 1475 kg. Prostě fajnový den :-)
    Tady jsou fotky od fotografa: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 01.09.20  11:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    iu....kua jako daily i na SR by to bylo super. 326k a 515Nm.......hmmmm.....? S tím by se daly i CTR "naháňat"....
    [odkaz] [odkaz] [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 01.09.20  09:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    Na nemeckom webe je už dostupný konfigurátor nového GTI: [odkaz]
    Snáď sa to časom zmení, ale zatiaľ pomerne nuda: jediné kombo motor+prevodovka, jediná alternatíva diskov, farby okrem novej kings red nuda šeď.
    Inak je zaujímavé, že sesterský Leon Cupra (pardon, Cupra Leon) stále ticho po pěšině, hoci bol predstavený ešte v zime, dodnes nič nenasvedčuje blízkym predajom, žiaden cenník, konfigurátor, nič.
    pradeda: dík, ale momentálne to mám presne ako woody, som maximálne spokojný so svojou garážovou zostavou a v mne dostupnej cenovej kategórii (teda mimo Porsche & co.) fakt nie je nič, za čo by som túžil vymeniť. Možno by to chcelo viac pozornosti súčasnej garáži, napr. lepšie gumy na 3er; tiež mi včera sused (majiteľ G7GTI, ktorý sa dal na detailing) núkal spraviť keramiku, tak možno zvážim.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 30.08.20  07:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    Ron: Od Navtecha stran aut určitě dobrej přístup. Pro své psychické zdraví se řídím jednoduchým pravidlem - Vyber si PRO SVOJE POTŘEBY to nejlepší auto, co aktuálně můžeš. Směj se jeho chybám a užívej si jeho klady. A buď s ním spokojený. Když přestaneš být spokojený, zbav se ho. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.08.20  22:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    iu....this one for you....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.08.20  22:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    Freddie for you.....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.08.20  11:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    tms...ok. Tož na Hockenhaim Silver by M polepy tolik nevynikly. Na druhé straně by to nemuselo být na škodu. Avšak, na IR ("Iudex Rust"), bych už žádné polepy nedával. Možná tak toho jelena v nějakém menším provedení (ale bez parohů.... ;-) ) Ta barva samotná s černou střechou a jmenovanými karbonovými doplňky ..."will do".... :-!
    Model M1 je krásný. Měl jsem početnou sbírku 1:18 modelů v Aussie, ale než sme se stěhovali zpět na Moravu, tak jsem ji v garage sale prodal. Měl jsem i originál krabičky. Věčná škoda. Ale na druhé straně nám zaplatila stěhování. Tož tak...... :-!
    Četl jsem také, co Šenkýř "provádí" s M2 a vzpomněl jsem si co jsem prováděl já s ITR...bylo to hodně podobné a asi podobně nákladné. Ale nelituju toho...byl to mega adrenalin...a kdo nezkusí...nikdy nepochopí... :-! Jo, málem jsem zapomněl na Celicu LT, kde jsem napřed vyměnil motor ze Single Cam 18RC na 18RG Twin Cam a který jsem později převrtal z 1.96 l na 2.2 l. Dostal se mě tenkrát v Toyotě "levně" do ruky big bore kit pro 18RG motor, tak jsem do toho šel. To byl taky adrenalin, hlavně když se to ze začátku "kousalo" a pak bouchlo i těsnění pod hlavou... ;-) [odkaz]
    Byla to krásná doba. Dalo se auty ledacos dělat. A hlavně legálně.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 28.08.20  15:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    To byla také moje myšlenka, vzít to v té Hockenhaim Silver a dát tomu tento origo polep, protože tam chci i ty karbon kravinky (splitter, difuzor, spoiler na kufr). [odkaz]
    Ale nakonec zvítězila oranžová a v záloze do budoucna slavný závodní polep Jagermeister Racing: [odkaz] . [odkaz] (stačilo by dát dolů do jedné třetiny ten nápis a logo jelena)
    Navíc mám v práci krásný model M1 Procar Jagermeister v měřítku 1:18 (Limited Edition): [odkaz] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 28.08.20  13:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    Ron: ja to nechcem podávať ultimatívne, samozrejme záleží odkiaľ a kam ideš. Ja som ale bral moju situáciu, kde som chcel ísť do strednej Dalmácie, teda aspoň Split alebo južnejšie (kvôli teplote vody, btw. aj tak tam bola studená ;-\ ). Takže moje varianty boli 9 hodín autom vs. 4,5 hodiny lietadlom. Teda autom je to dvojnásobok. Čo sa týka zdržania, autom je to určite rizikovejšie, notabene teraz cez koronu (počul si, čo bolo na slovinských hraniciach posledný víkend?). Ja lietam niekoľkokrát ročne a naposledy mi lietadlo meškalo myslím 10 rokov dozadu. A čo sa týka ceny, 119 eur za spiatočnú letenku je podľa mňa "ein Snäpchen". Ale o cenu mi nešlo, mohli sme ísť služobnou Mazdou zadarmo, ale proste to nepohodlie a čas mne a najmä rodine za to nestojí.
    Ale ak by som to nemal doma kúsok na letisko, ale povedzme 2 hodiny ako Ty, resp. chcel ísť ďaleko od cieľového letiska, tak sa tá výhodnosť lietadla znižuje a ani podľa mňa nemá moc zmysel letieť do Splitu a ísť autom do Dubrovníka. Ja som ale využil práve spojenie do Splitu a išiel len kúsok od neho (ostrov Čiovo). Takže som tam bol rýchlo, pohodlne a pomerne lacno.
    Každopádne Chorvátsko bolo skôr taká z núdze cnosť, narýchlo a blízko, kvôli obmedzeniam, neláka ma vrátiť sa tam.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 28.08.20  13:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    Leg: ano, asi tak. Já jen napsal, že prostě se mi ten Lexus nelíbí, natož v zelené, ale jak říkám, mám už pár měsíců VW, takže to se někde musí podepsat >:D
    Jinak teď jsem viděl na dovolené Superba v Jungle green (asi to je ono) se světlým interiérem LaK a při západu slunce to vypadalo parádně, přitom taky zelená a na první pohled bych řekl, že ne. [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 28.08.20  13:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    Iudex: takže v podstatě jsem měl pravdu, když říkám, že tam budu o 2 hodiny později než ty. Protože,
    1. Ty mě posíláš do Makarské, ale sám jedeš 15 minut od letiště, takže odhadem max Trogir. Když pojedeš taky do Makarské, tak si přidej k těm 15 minutám 1,5h a jsme na tom čase, co jsem říkal. Když naopak dáme cíl třeba Krk, tak tam budu dříve autem než ty letadlem.
    2. Nejsem nějaký letec, letěl jsem jen párkrát, ale ani jednou na čas, to už méně stojím v zácpách, takže toto bych moc neporovnaval. Žena letěla před pár lety Řecko, a na letišti čekali 6h.
    Ono totiž když vyjedu od tebe z domu, tak budu na pláži v HR, jestli ti jde jen o čas a ne lokalitu, dříve než ty letadlem. Není to o celém dni cesty, záleží na destinaci. Pod Dubrovník ano, Istrie, Kvarner určitě po obědě na místě. Za mě prostě destinace do 600-900 km autem nedávají smysl letadlem, časová úspora malá, náklady v závislosti na letence, nemožnost si třeba vzít vlastní kolo, vybavení pro děti atd.
    Jinak mladý letos jel vlakem Regiojetem a tem čas cesty taky bída
    :-| 8-s
    Samozřejmě nikomu to nevnucuju, ale podle mě to vidíš moc cerne, navrnu si dát v půlce cesty wellness bat půl dne a ty hned že jsi celý den na cestě, ne na cestě 6h, ve wellnessu taky 6h

    Ad barvy...ale já nikde nic nepsal o tom, že by na sedan nemohla být nějaká zajímavá barva...nebo jo? Prostě máš oranžový sedan, pochválili jsme ti to všichni, tak nemusíš vidět kritiku tam kde není. Má to známky paranoie, ale to je taky když si nejsi jistý barvou auta sám >:D Navtech vždycky říkal, že nejlepší auto je to, co si nemusíš obhajovat a má pravdu, pro psychické zdraví to je nejlepší >:D jinak Talismana ve žluté jsem viděl a fajn, ale trochu více by mě lákala ta fialová metla, když už...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.08.20  12:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    tms.....ano, auta se stále zvětšují, je to blázinec. Taková Oktávka je teď na délku na úrovni Macana a je delší než první X5. Naši mladí mají Superb kombi a když parkují u nás před garáží, tak k tomu potřebují 3 manévry. Auto je delší než malý vlak..... ;-)
    M2C barva. Já bych zvolil tu Hockenhaim Silver a snad přidal nějaké barevné doplňky nebo M polepy. Ale to su já...... ;-) [odkaz]
    Tyto polepy se mě líbí. Ty na předku určitě, s těmi na bocích si už nejsu tolik jistý...chtělo by to trochu "umírnit"...na "Safety Car" ale ok...[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 27.08.20  21:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    No dovol, jakýho 4,5 metru !!?? Jen necelých 4,47 ;-) Ale vem si, kolik dneska měří taková Oktávka třeba. Celých 4,69 m !! 8-s 8-s SuperB 4,86 m.
    Je to takové menší auto v dnešních poměrech... A barvy mu sluší. Ale sluší mu i ta bílo-stříbrná Hockenhaim, jen se mi nelíbí v černé, tam zanikají ty vyboulené blatníky a další křivky...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 27.08.20  20:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    tms....tož prrrr. M2 není žádné malé auto. Malé auto je dnes tak do 4.2 m délky. M2 s délkou téměř 4.5 m je už menší střední třída. A to i moje 1er. Ano, výraznou barvu to snese, ale v žádném případě to výraznou barvu nechce. Svědčí o tom i fakt, že se jich ve výrazných barvách moc neprodá. Ale proti gustu...žádný dišputát.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 27.08.20  09:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    Přesně tak, M2 je malé auto, takže to chce výraznou barvu (ale ten Talisman za mě teda taky ne, Panamera ale ano). Škoda, že nabídka je opět tak malá. Jinak jak jsme si psali o těch váhách auta a co se dá kde ušetřit, tak na baterce je to dalších 20 kg. Bedlivě sleduji na Instagramu projekt u Šenkýře, kde to komentují a dávají fotky, koho by zajímalo, tak doporučuji >:-[] Dal jsem si z toho fotku přívodu vzduchu k brzdám, které vyvinuli a je to dle závodních aut (ale v sérii je už aspoň přívod vzduchu do podběhu, což moje M2 neměla). Plus karbon věci ještě bez laku a jejich popisky těchto postupných úprav. Založil jsem si na to nové album, kam dal patřičné fotky M2c a doplňků, ať to mám po ruce :-) Jo a výchozí váha M2c s zákl.sedačkama a zákl.brzdama byla 1575 kg s automatem a prázdnou nádrží. Teď z toho postupně sundávají, můj odhad je, že se dostanou pod 1500 kg. [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 27.08.20  09:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    iudex, sorry, ale to čo píšeš nemá logiku. Ak tvrdím, že žiarivé farby sa hodia iba na malé autá, netvrdím, že na malé autá sa hodia iba žiarivé farby. To sú dva rôzne výroky. Takisto to, že Porsche má v ponuke škaredú veľkú kravu v oranžovej nie je dôkaz, že je to tak správne, aj keď je Porsche všeobecne aj mnou považované za značku s vkusom. A ten talizman vyzerá ako taxík, na tej fotke ma zaujalo maximálne to, že ako zástanca žiarivých a zaujímavých farieb si si vybral auto, ktoré je aj napriek zaujímavym a podareným tvarom úplnou šedou myšou. :-!

    Ronault má pravdu, zbytočne veľa sa tu drísta o farbách. Vo finále je ako s vínom: kopa zbytočných rečí, vzletných výrokov a jediné, čo je podstatné je či chutí/nechutí, resp. páči/nepáči. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 27.08.20  08:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Game of the Day

    Ron: ad cesta do Chorvátska: to je Tvoj názor a ja ho rešpektujem, vidím to ale presne opačne, totiž z môjho pohľadu je hlúposť trmácať sa do Chorvátska celý deň (ak beriem ako typickú destináciu v Chorvátsku Makarsku, tak to je cca. 9 hodín pre mňa a cca. 11 hodín pre Teba, a to je ideálny čas, bez prípadných zápch a státí na hraniciach). To mi príde úplne šialené v kontexte toho, že na dovolenke chcem týždeň oddychovať a nie tráviť dva dni z toho za volantom. Takže ak je možnosť byť tam pohodlne za pár hodín, je nezmysel to nevyužiť. Takto som ešte o 11:00 hod. sedel doma v kuchyni a o 15:30 hod. som sa už prezliekal do plaviek. Čistý čas cestovania: 35 min. na letisko, 1:05 hod. let, 15 min. taxíkom.
    Ad farby: v tomto som s Thomasinom, nevidím dôvod na použitie klišé, že výrazné farby sa hodia iba na malé autá. A zjavne nesúhlasí ani Porsche: [odkaz]
    A keď už sme pri farbách, teraz som videl Renault Talisman vo výraznej žltej farbe a je až neuveriteľné, ako to auto prekuklo. V obvyklých šedých to auto úplne prehliadam, všedný sedan, ale vo farbe som zistil, že to má fakt pekné tvary a a nestratilo by sa ani vedľa Arteonu v promo žltej: [odkaz]
    Naviac aj keby som bral teóriu, že výrazné farby len na malé auto, tak M2 je malé auto, je to kompaktné kupé na báze nižšej strednej triedy, takže dávať tam nejakú nudnú šedobielu je z môjho pohľadu chyba.
    Ale samozrejme nie každá farba je lepšia ako nefarba, tiež som teraz videl Superb v tej kaki zelenej a je to zlé, to určite skôr šedú.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…