Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 07.10.20 14:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
íu....Cupra Ateca zní dobře, ale v posledních pár týdnech, a speciálně po poslední projížďce s baby M jsem slevil z požadavků na performance u univerzálu. V mém věku bude rozumnější mít pod pravou nohou méně koní a zároveň tím ubude nutkání ty koně "zapřahovat". Myslím, že taková 2AT bude pro tento účel jako stvořená. Baby M si prozatím nechám jako "víkendovou hračku". Snad ještě investuju do M performance výfuku a možná i do BRM tuning kitu, aby řeč nestála a byla nějaká sranda.... ;-)
[odkaz] -
white label 07.10.20 13:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Ze stránek BMW:
"Detaily BMW M5 Competition a BMW M5: Motor, výbava a technické údaje.
625 K
Zážehový 8válec BMW M TwinPower Turbo v BMW M5 Competition je nejvýkonnějším motorem, který divize BMW M GmbH kdy vyvinula a použila v sériovém voze. Motor o objemu 4,4 litru s výkonem 460 kW (625 k) zapůsobí okamžitými a rychlými reakcemi, lineárním průběhem výkonu a neustálým přívalem točivého momentu, a to i v nízkých otáčkách. Je vybaven vysokotlakým přímým vstřikováním, dvěma rychle reagujícími dvoukomorovými turbodmychadly TwinScroll a kříženými výfukovými svody, díky nimž tato odlehčená a výkonná pohonná jednotka ohromuje jak na silnici, tak na závodním okruhu: 750 Nm točivého momentu, akcelerace z 0 na 100 km/h za 3,3 sekundy a z 0 na 200 km/h za 10,8 sekundy."
Jaký další/jiný/lepší/výkonější M5 Competition ještě očekáváš? ;-)
A M2 (na rozdíl od M5) není v konfigurátoru proto, že už prostě není v nabídce, což už teď prakticky není ani ta M2C. -
iudex 07.10.20 13:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Leg: v zásade máš pravdu, 128ti, kompaktný predohrab s R4 stojí viac, ako som dal za strednotriednu štvorkolku s R6, ale pre objektívnosť by sme nemali porovnávať cenník s cenou po zľave. Tá moja 3ka bola cenníkových skoro 60t eur. Ak by bola 128ti za 41t a s povedzme 25% zľavou, tak je to na 31t a to by sa dalo. Ale to je asi príliš optimistické.
Dedo: pozri si test Cupry Ateca na hlavnej. Klasické SUV, teda N/V v pohode, ale robí to stovku pod 5 sekúnd, má to vraj dobrý zvuk - výfuk od Akrapoviča, brzdy od Bremba a hlavne chvália komfort podvozku: "V režimu Comfort přitom auto dokonce i na obutých 19palcových kolech s pneumatikami 245/40 předvádělo nečekaně nadstandardní schopnost filtrovat běžné nerovnosti v podobě různých propadlých kanálů, záplat, kostek, atd." -
white label 07.10.20 12:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Ty si beznadějný případ...
Představ si, že když si objednáš M5 s comp. paketem, budeš mít na kufru nápis "M5 competition"! [odkaz]
Co tam podle tebe bude mít napsáno to "tvoje" M5C až konečně přijde?
Původní M2 měla logicky označení M2 a M2 competition "která jí vystřídala) má "překvapivě" označení "M2 competition".
[odkaz]
-
pradeda777 07.10.20 12:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
wl....to neokecáš...žádná M5C se v konfigurátoru nevyskytuje. Pouze M5 Sedan, aby bylo jasno...... :-! Copy z konfigurátoru:
M5 Sedan
Od 3 273 400 Kč
M5 Sedan
Druh paliva
Benzin
Maximální výkon motoru
… kW (… PS)
Spotřeba
10,6 l/100 km
Převodovka
Automatická
Druh pohonu
Pohon všech kol
Zrychlení (0–100 km/h)
… s
Emise CO2
242 g/km
Až někde dole pod volitelnými pakety:
Pakety
Competition Paket (S07MA)
243 880 Kč
Competition Paket
Z čehož vyplívá, že M5 Competition pouze "vznikne" po přidání paketu Competition Paket, ale v nabídce na konfigurátoru pod označením M5C není. Na rozdíl od M2 které bylo v nabídce pod označením M2C. Tož tak... :-! -
pradeda777 07.10.20 12:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
iu....jo, vypadá to dobře i s polepy.... :yes: Mám ale obavy, že s tím bude ten samý problém jako s M135i....a to je N/V. Takže na univerzál, který by mě měl dovozit až k branám krematoria to asi nebude. Ale objevil jsem 2AT, který by to zvládl. Onehdá ho tu wl zmínil, tak jsem si na něj vzpomněl a mrkl na sauto co je v nabídce. Byla by to nyní náhrada za Yarise, ale později by posloužil i jako univerzál. [odkaz]
-
Leg 07.10.20 11:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Iudex: tá 128ti je drahšia ako tvoj šesťvalcový sedan so 4x4. Pekné potvrdenie tvojho predchádzajúceho príspevku.
Ale celkovo by som povedal, že autá si dlho držali rovnakú cenovú hladinu (pamätám si, ako som v roku 2000 poznal naspamäť cenníky v nižšej strednej, keď otec kupoval prvé poriadne (rozumej postsocialistické) auto) a teraz to pomerne rýchlo dohnali. -
white label 07.10.20 11:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
pd7
Asi tak..., napsal si blbost, kterou fakt neokecáš. Prostě sis myslel, že po M5 s Competition paketem, přijde ještě nějaká další "ryzí" M5C, jenže to M5C je právě to M5 s Competition paketem.
A ani té (v tomto ohledu) relativně anomální aktuální M2C žádná jiná M2 "jen" s Competition paketem nepředcházela, tož tak... :*) ;-) -
-
white label 07.10.20 11:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
iu
Mně se na tom vadí hlavně ta kombinace bílé s výraznějšími červenými akcenty, které působí poměrně garážově. Proti tomu jsou ty ledwinky vlastně úplně v pohodě.
Obecně kombinace červené s bílou/bílé s červenou (hlavně na autech) mám podvědomě pod heslem "coca-cola syndrom". Dalo by se to (s nadsázkou!) parafrázovat jako:
Podle čeho poznáš vola, podle barev coca-cola!
>:D ;-)
P.S. Můj soused, který měl taky bílé G5GTI si na něj dal (než ho prodal) červené kliky a červené kryty zpětných zrcátek.... a tohle mi to jeho "umělecké dílo" dost připomnělo. -
iudex 07.10.20 10:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
dedo: 128ti je vonku. To by mohlo byť podľa Tvojho vkusu, biela s červenými akcentmi a polepom: [odkaz]
Asi ma tu label zvozí, ale mne sa to celkom pozdáva. Maska je síce stále prerastená, ale v čiernej sa to trochu schová. Byť tam manuál, kľudne by som o ňom uvažoval (ale nie je, takže je to len teória). Osobne to má z môjho pohľadu (pri rozumnej cene) väčší zmysel než M135i (to sa stále bude porovnávať s predchodcom M140i, popri ktorom štvorvalec nemôže obstáť).
EDIT: už je aj v nemeckom konfigurátore: [odkaz]
Cena v Nemecku o 3967 eur vyššia, ako GGTI. To nie je také zlé, za 20 koní navyše a prémiový znak. -
Thomasino 07.10.20 09:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
U M2c to bylo prý hlavně kvůli tomu, že museli homologovat motory na emisní normy, ten starší u M2 se jim tam nevešel a sáhli po motoru z M3/M4 a lehce ho podladili (v té době také ukončili M3 a nechali jen M4, protože za každý model další poplatky). Teda ze začátku prý měli M2c dost přes 410 koní, ale pak to napravili a přiškrtili >:-[] Jako nějaké výtky byly že to není pravý eSkový motor, ale svým chováním byl jemnější, delikátnější dávkování výkonu, tady díky dvěma turbům je to větší síla a mírně horší dávkování. A těch 550 Nm. vzadu je dooost cítit !! >:D
Mimochodem, podle nových emisních norem, které mají platit od ledna, prý za auto jako M2c platí výrobce asi 450-500 tisíc Kč poplatek za emise !! Přijde mi to šílené, pokud je to pravda :-( Pak se nedivím, že je o 15% dražší proti moji původní M2. -
iudex 07.10.20 09:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Dedo: nehľadaj problém, kde nie je. Competition pack je práve tá verzia Competition, t.j. s vyšším výkonom a ďalšími serepetičkami. Z môjho pohľadu to ale nie je potrebné, neviem si reálne predstaviť, komu by nestačilo 600 koní štandardnej M5ky a auto týchto rozmerov aj tak nie je na okruh.
M2 je trošku iná situácia, aj tam je Competition nadstavba klasickej M2ky, ale tú po predstavení M2C rovno vypustili (zrejme v BMW vnímali kritiku, že M2 nie je čistokrvné M, aj kvôli motoru, ktorý nebol z rady S ako ostatné M modely, ale len upravený N55).
Inak ale Competition je stále faktický príplatok (balík) k základnému M modelu, či už pri M3, M5 alebo X3 M.
Leg: ja som z rovnako lacného kraja (holt susedný okres >:D ), tiež som cenovo zaspal a nedokážem akceptovať aktuálne ceny áut, nielen športových, ale aj tých bežných. Proste ma fascinuje, keď za štvorvalcový mainstream strednej triedy automobilky pýtajú kľudne aj 50t eur a za úplne obyčajný kompakt nižšej strednej triedy s konzumným motorom 1,5TSI 30t. Fakt sa obávam, keď nastane čas na nové auto, čo vybrať a zrejme prvýkrát nepôjdem do lepšieho (keďže len kúpiť si to isté bude podstatne drahšie, viď M340i). Ono by som si vedel predstaviť v garáži M3 Competition, 510 koní v štvorkolke (a prípadne kombíku), ale aj keby som na to mal, nie som ochotný dať za auto 90000 eur (stále v podstate normálne auto, žiadny superšport), to je šialené.
Tak dúfam, že 3ka aj 6ka budú dlho slúžiť. :-) -
-
pradeda777 06.10.20 18:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
wl....M5C se na konf. ještě nevyskytuje....Competition Paket ano. Ale ta Imola Red jaksi chybí.....možná na tom ještě "makají". Ano, v info ji vidím....dokonce i v Comp. Paketu, ale když ho zvolíš, tak Imola Red ti nenaskočí....
Ale dostat se s M5C k 2.5 mil s DPH... :-O To bych tak spíš hádal M3C..... :-!
-
white label 06.10.20 18:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Leg/iu
Vybavili jsme dceři celý pokoj polským značkovým nábytkem a spokojenost.
Všichni by chtěli z Polska vše co nejlevnější a pak z toho vznikají ty předsudky.
Přitom tam je všechno, od levného až po hodně kvalitní zboží, jen to chce přiměřeně připlatit za kvalitu. ;-) -
Leg 06.10.20 18:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
iudex: jj, novinárske autá majú ťažký život. Keď bola novinkou M5 minulej generácie, pamätám si, ako na jedno parkovisko v meste prifičala za zvuku vytočeného osemvalca nová M5-ka, chalan zaflekoval pred kamošmi, poriadne pretúroval motor, vystúpil a aby bolo každému jasné, komu to auto patrí, majetnícky si vyložil nohu na predné koleso. V tom momente bolo každému na parkovisku jasné, že chalan má to auto požičané. >:D
Aby sme sa ale vrátili k podstate veci: farbičky. Dávnejšie som videl parádnu tmavozelenú (tzv. plukovnícku) s tmavohnedým interiérom. Značky DS a na sedadle spolujazca hráčske ID FC Dunajská Streda. Asi som sa mal menej učiť a viac kopať do lopty. >:D
Thom: dobre ti radia, vykašli sa na M3. Ale z iného dôvodu. Budem trochu osobný. Začni šetriť na atmo Caymana, písal si, že máš problémy s chrbtom, lepšie to už nebude a šanca užiť si motor v strede môže veľmi rýchlo odplávať. Myslím, že autíčkar tvojho kalibru by mal aspoň raz vlastniť auto s motorom inde ako vpredu.
A ešte raz iudex: tie disky sú rovnaké ako dávajú na E-UP vo výrobe, takže nie je priestor na predsudky. -
white label 06.10.20 18:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
iu
Na českých stránkách je taky, ne v konf., ale v info jsou tři červené (včetně Imoly).
Vypadá to, že Montegi je cihlová, Aventurine vínová a Imola klasická červená.
Já bych šel na jistotu do Imoly. Na té fotce je ta Montegi pěkně nasvícená, ale v reálu to asi bude víc do cihlova.
U M5C by ses musel nejen velmi krotit při konf., ale mít i hodně dobrou slevu, aby se vešel do 2,5 mega s dph.
Kdyby jen v Rožnově! >:-[] ;-)
Edit - to na tom edit odkazu je spíš Imola Red, ne? -
iudex 06.10.20 17:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
wl: lebo som nenašiel fotku 5er v tej farbe, v slovenskom konfigurátore ale je, pozri: [odkaz]
EDIT: tu je na M5: [odkaz]
Tom: o tom píšem, nakonfiguruješ si triezvo a máš za tú cenu (príp. i nižšiu) funglovku, nie ohrkanú po novinároch, ktorí iste nedbali na nejaké poriadne zahrievanie a nešanovali to a povozili na tom všetkých kamarátov v Rožnove. >:D
Dedo: no to je ešte horšie než tá predvádzačka. Dovoz z Belgicka, dvaapol roka, 66t km, non-competition a cena blízka tej novinárskej. -
pradeda777 06.10.20 17:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
iu....k té Montegi red....na konfigurátoru je to spíš "iu rust".... ;-) , ale v odkaze jak píšeš červeno - oranžová až žlutě oranžová..taky je to hezky nasvícené.....
M5 cena? Jako správný "press car" do toho naházeli všechny "cinkrlátka a zvonečky". Jen brzdy čítají cca 1/4 mil.....ale ta červená vypadá fantasticky. Kdyby byla v Brně, tak bych si ji zajel "okouknout".... ;-) I když měla chvíli těžší život nebál bych se toho. Vůz je na to stavěný a má to automat který toho dost "pohlídá"....
V Brně mají M5 za rozumnou cenu a v "rozumné barvě".... :-![odkaz]
Nová....[odkaz] v "iu Rust"..... ;-)
-
Thomasino 06.10.20 17:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Navíc na M5 se dala jednu dobu domluvit sleva 25-30% :-) >:D
P.S.: To víš, ta barva hned udělala z M240i skoro M2 ;-) Kdybych ji měl v "nebarvě", např. v bílé, tak bych prodával mnohem hůře. Viz. reakce kupců co se byli podívat a chtěli také zajímavou barvu na sportovní auto. A nakonec souboj s jednou novou M240i v Praze za podobnou cenu, jen byla skoro 2 roky stará. Někde stála na skladě v Rakousku. Naštěstí si vybral moji, ke všemu prý hrálo roli to dovybavení karbon doplňky, co ji posunuli o kousek dále.. -
iudex 06.10.20 16:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Kúpil by si to? Ja nie, napriek zaujímavej zľave. Jednak je to 14 tisíc asi nie zrovna ohľaduplných novinárskych kilometrov. A hlavne je nezmyselná tá pôvodná cena, 4,2M, cca. 160t eur, to je nezmysel (milión je extra výbava). Pridať si tam len základné veci (farba a pod.) a na takú cenu sa človek dostane aj pri novej.
Btw. keď sme pri M5ke, tá má novú farbu Motegi red, tzaujímavá červená s nádychom oranžovej: [odkaz] -
Thomasino 06.10.20 14:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Renča tu barvu chtěla už na M240i, ale to jsem si řekl, že ta LongBech Blue z M2 bude více jedinečná (dělala se na M240i jen poslední rok), byl jsem na ni zvyklý a líbila se mi stále, tak jsem ji zopakoval. Teď už jsem chtěl ale změnu a jsem s ní spokojen >:-[] >:-[]
P.S.: K té M3, jasně, bohužel to hodně přibralo, to je na houby, nejlepší by bylo si nechat M2c na dloouuhooo... -
Dany 06.10.20 13:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
WL: Naposledy sa so mnou vadili v Kawasaki. Pýtal som sa ich, prečo doplnkové kufre nestriekajú tou istou farbou ako motorku. Oni že, čo mám s farbou, veď je taká istá. Odtieň zelenej je trafený celkom dobre, ale originál farba má zlaté a hrubšie zrno a lak z úplne iného vesmíru. Na kufroch je klasická metalíza so striebrom.
Budem tŕpnuť, aby som to niekde neodrel -
white label 06.10.20 12:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Th
Tady je vidět jaký rozdíl může udělat konkrétní fotka, na prvním odkazu vypadá ta barva minimálně o celý level líp, než na tom druhém.
Ale hlavně, že se líbí Renči, škoda že jste v sobotu nepřijeli, měl jsem speciálně pro ni odložený spešl dort. ;-) -
iudex 06.10.20 12:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Ad M2C vs. M3/4: osobne by som nevidel M3/4 ako posun vpred oproti M2C. Možno z hľadiska praktickosti, M3 už vie slúžiť ako rodinné auto (notabene v budúcej verzii kombi), ale M4 je len väčšie a logicky menej agilné kupé a čo získa na výkone, to stratí na hmotnosti (pripomínam pohotovostnú hmotnosť M4C 1805 kg!). Takže zo šoférskeho hľadiska je M2C podľa mňa lepšia voľba, ako nová M4. -
Dany 06.10.20 10:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Čavte banda,
tak pekne podľa dôležitosti, najskôr farby:
farby zatiaľ vidím dobre. Vnímam šedú a vidím aj hnedú ;-)
Mne sa HHS páči. Teraz som dával veľmi podobne svetlý odtieň šedej na fasádu a v kombinácii s drevom to vyzerá veľmi dobre >:D
Leg: Na druhom aute mám druhým rokom Hankook RS2 a sú to veľmi dobré gumy na zimné podmienky s mäkšou bočnicou. Navzdory smerovému dezénu sú aj dosť tiché. Menšie rozmery vyrábajú v Číne (možno všetky, ja mám 14"). Po 2 rokoch žiadny problém. Cenovo boli na úrovni domácich Matadorov.
Thom: gratulácia k novému prírastku. Disky sú super :yes:
Speed: sústrasť k rozstreleniu. Nech to dopadne s poistkou podľa predstáv. Nové Porsche by nebolo na zahodenie ;-)
PS: Tiež som onehdá skoro rozstrelil auto. Ideme si tak s rodinkou na výletík, v dedine starší pánko na staršom aute z vedľajšej, vnímal som očný kontakt, pozrel na druhú stranu a vybral sa mi do cesty. Brzdiť by som už nestihol, tak trúba a myšička. Lízal som ho očami aj zadným blatníkom. Ak by som mal menej tuhšie auto a nemal natáčaciu zadnú nápravu, tak nás načechrá, prípadne prevráti. Ak by som od začiatku netrúbil, tak ani nezareaguje. 8-s -
Thomasino 06.10.20 10:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Moje reference ze dvou zim a dvou aut ti nestačí? :-)
Když tak tady přehled řady testů:
[odkaz]
[odkaz]
Stejně tak vychází ty Hankook W320, pár lidí je má a spokojenost, takže jsem do nich šel. Ty zimy poslední dobou stojí za starou bačkoru, nežijeme v Beskydech, takže mi stačí nadprůměrná kvalita (ale na letních pneu chci mít TOP kvalitu) a v případě kalamity tomu přizpůsobím jízdu. -
iudex 06.10.20 10:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Pre 6ku sú len dva rozmery: 225/45 R19 a 225/55 R17. Pri Bridgestonoch je to 120€ vs 189€ (najlacnejšie ceny čo som našiel). Semperit a podobným značkám moc neverím, vyberám medzi zavedenými značkami (Conti, Michelin, Dunlop, Goodyear, Bridgestone, príp. ešte Hankook, ak sa vydarí model). -
-
Thomasino 06.10.20 09:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
iudex - to jsi vybral nějaké drahé gumy! :-( Já mám 19" a vyšly o 20% levněji >:-[]
Kdyby se dělaly v tvém rozměru, tak mám dobré zkušenosti s SEMPERIT Speed-Grip 3 (měl jsem na Cupře a mám na Atece). V testech vycházely velmi dobře a nestojí moc. O trochu dražší a kousíček lepší pak Dunlop Winter Sport 5. Já mám Hankook W320, v testech tak v jedné třetině od shora, ale lidi na M2 si to celkem chválili - ale tam nevadí když to trochu klouže na sněhu, znamená to více zábavy !! ;-) >:-[] -
iudex 06.10.20 08:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Ron: tak verím, že Leg týmto prekoná náš "južanský" predsudok, že Poľsko je európska Čína a všetko poľské je lacné a nekvalitné.
Btw. pozeral som aj alternatívu, že nechám disky a prezujem na ne nové zimáky. A celkom ma prekvapilo zistenie, že kým sada 17" (Bridgestone LM005) vyjde na 540 eur, tak sada 19" vyjde na 858 eur. Nečakal som taký rozdiel. :-O -
Ronault. 05.10.20 22:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Tyyy jooo, zase se prokousat těmi barvičkami.... 8-s >:D
Iudex: než vy jste probrali která šedá je více šedá a která stříbrná, tak Legyho disky jsou už na cestě a v pátek je má doma :-! A ještě v s lepším kurzem než v bance.
Polacy bardzo dobrze robią interesy :-! >:D [odkaz] :yes: :yes: :yes: -
pradeda777 05.10.20 18:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Máš SZ.....ale ještě toto. Jak REM tak i AKRA musí zůstat "legal" pokud chtějí produkt nabízet na trhu a proto jsou nuceni vyvíjet s jednou rukou svázanou za zády. Tím pádem finální zvuk výfuku už nikdy nebude to pravé ořechové pokud ...... -
Thomasino 05.10.20 16:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Pár lidí ve skupině BMW M2 Czech na FB má už jak Remuse, tak Akrapa. Samozřejmě si to nejdříve na živo poslechnu a pak uvidím. Toto jsou jediné 2 pořádné značky co dělají opravdu vývoj a dělají kvalitní věci. -
-
Thomasino 05.10.20 15:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Jízdní dojmy - zatím je brzo na nějaké větší porovnávání, ale už jsem to tady psal na konci července po 3 hodinách s předváděčkou M2c. Což mě tehdy nakoplo a o pár dní jsem objednal, když jsem zjistil že končí v září výroba. Pevnější předek díky karbonové výztuze působí opravdu jinak, tak nějak přesněji/pevněji, mám v to větší důvěru. Psychologicky jsem měl trochu u M240i díky 4x4, ale tam zase stálo řízení za starou bačkoru, tady je o dost lepší. Brzdy brzdily o dost lépe, těch 400mm a 6-ti pístky jsou prostě znát. Sedačky už teď mohu potvrdit, že jsou lepší a po sobotním dlouhém výletu na celý den (470km) mě z nich bolela záda tak nějak normálně vzhledem k danému stavu zad. Lépe drží tělo protože mají boční vedení protažené více nahoru. Motor jede dobře, spíše by bylo lepší napsat že jede jako kráva !! Co jsem ho zkoušel před tím. Zatím mám co dělat, abych stíhal odřazovat pádlama kousek za 4000 otáčkami/min. Dobrý jsou ty 2 tlačítka M1 a M2, kam si nakonfiguruješ 2 preferované nastavení!! Více info pak až s tím budu mít tak 3-4 tisíce km ;-) Jo a zvuk to má jen trochu, moje stará M2 bez OPF pěkně pr.dě.la do výfuku po ubrání plynu, tady to bude pěkně znít jen v otáčkách nad 5000. Bude to chtít časem zvýraznit výfukem od Remusu nebo Akrapoviče :-) -
-
white label 05.10.20 15:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Leg
Thomasinovy jízdní dojmy (M2 vs M2C) by mě samo taky zajímaly, i když chápu, že to má ještě v záběhu.
Na barvy máme asi podobný vkus, protože přesně ta idea - M2C v HS se zlatými koly z M2 CS mě dlouho držela taky. Jenže minulý víkend přijel Ondra s M2 CS (v Misano Blue) s těmi zlatými koly a naživo mě opticky hodně zklamaly. Jsou velmi fotogenické, ale naživo působí malým dojmem, opticky tak max. 18" a jsou i víc "prázdné", než na fotkách a ten odstín zlaté je v reálu víc žlutý, což se mi moc nelíbí. Prostě všechno na nich vypadá v reálu hůř, než fotkách..., škoda. -
Thomasino 05.10.20 15:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Praděda, tady máš bílé pomalované a odlehčené auto, ideální pro usedlejší pány !! ;-) Já bych ho bral hned, ale musím si oranžádu nechat aspoň 2 roky, jak jsem doma slíbil :-!
[odkaz]
iudex - co takhle černé lesklé SPARCO PODIO? [odkaz]
Měl jsem ji na Cupře na zimu, na fotkách nevypadá nic moc, ale na živo je to pěkný. Díky tomu že je to lesklá černá a ne matná. A nejsou drahé. -
pradeda777 05.10.20 15:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
tms ...Shakir byla povedená...ale na nové 4 ce již nelze. Možná na Mku, ale to ještě nevíme. Jo a ta fialová pro M3 to není barva.....to je hrůza. Není divu, že ta barva není nikde vidět.... :-( -
Leg 05.10.20 15:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
Hoši, to snáď nie je možné. :-) Len farby a nič iné. Tome, ešte raz sa skúsim spýtať, lebo evidentne to tu zapadlo: aké sú prvé dlhšie dojmy oproti predchodkini (akože prvej M2, nie to intermezzo medzi nimi)? :-)
Ak sa človek o autá trochu zaujíma, je mu jasné, že hockenheim biela/strieborná/sivá/šedá/kriedová (dosaď podľa tábora, ku ktorému sa hlásiš) nie je úplne biela. Exkluzivitu ber čert, možnu ju budú o rok striekať na jednotky, ale pre mňa je to číslo jedna, hlavne so zlatými CS diskami. BTW rozdiel v optickej veľkosti na daných fotkách je do veľkej miery daný perspektívou, auto s čiernymi kolesam je fotené zbližša. To spôsobuje miernu deformáciu tvarov kolesá pôsobia väčšie.
Ak by som ju chcel oblepiť tak by som šiel do čiernej, podľa tohoto obrázka: [odkaz] len dozadu by som dal tiež zlaté kolesá. Zaujímavé a určite originálnejšie ako M trikolóra na bielej.
iudex: áno, ja som tiež skúšal sivú CX-5 so sivými kolesami, mierne zaprášenú (určite nie špinavú) a bola to úplna šedá myš. Preto by som možno zvážil kolesá na zimu v striebornej, ale to som ja. Inak sú pekné. -
white label 05.10.20 15:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
iudex
Pro motoristické laiky je identifikace dle barvy nejjednodušší. A jde taky o to, že vedle tebe hned tak nějaké jiné BMW ve stejné barvě nezaparkuje (viz. já 15:00). ;-)
Ani bílá, ani šedá, je to hlavně stříbrná.
Jezdím doslova denně bílým autem a špinavé ho nemívám dokonce ani v zimě.
To, že máte Mazdu převážně špinavou je Vaše volba, s "luxusní" a cenově dostupnou možností 24h mytí jakou máte u Vás, může být Vaše Mazda snadno naopak v 99% čistá.
Je to jen otázka preferencí. -
Thomasino 05.10.20 15:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
To mi nevadí, já si málem objednal X2 (nebo X1) 20i se Sunset Orange >:-[] >:-[] Stále bude vedle toho vypadat M2c výrazně lépe. Já na to také koukám z praktického pohledu, stejně jako iudex, prostě bílé a moc světlé nemusím >:-[] Ale více se mi líbí SHAKIR Orange z M4, to je fakt [odkaz]
Mohli se více odvázat s těmi barvami u M2 a M2c, stejně jako mohli dát lepší jedinečnou barvou pro M2 CS :-(
Až si budu za 3-4 roky objednávat M3, tak bych rád nějakou opravdu zajímavou barvu, když už to trochu zabijí ty 4 dveře ;-) >:D Třeba: [odkaz] -
iudex 05.10.20 14:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oranžáda je doma..
wl: tak keď niekto rozozná M2(C) od bežnej 2er len na základe farby, tak by mal nutne ísť k očnému. Odlišná karoséria M2(C) je vidieť na prvý pohľad. Ako ja sám oceňujem, ak na výnimočný model je jedinečná farba (viď Carbon steel grey pre GTI), ale tú bielu (údajne šedú) HHS za výnimočnú nepovažujem. Tu sa mohlo BMW trošku viac snažiť.
Inak ešte môže byť dôvod, prečo niekto obľubuje "nefarby" fakt, že má auto stále nablýskané a tam sa dá vytešovať z jemných a ťažko postrehnuteľných odtieňoch. Pri nás, čo auto používame dennodenne a teda je väčšinu času iné ako nablýskané, je výhodnejšia výraznejšia farba, pretože tú ani ľahký povlak prachu nezabije tak, ako nejakú šedú. Viem o čom hovorím, naša krásne kovovošedá Mazda je v reále 99% času nudne šedá, ten kovový lesk odtieňa machined grey je vidieť len pri tip-top umytí. [odkaz]
P.S. Nič tak nerozprúdi diskusiu ako téma farby. >:D
P.S.2: predbežne som vybral na Mazdu disky Dezent TZ graphite, taká badžetová voľba: [odkaz]
plus gumy Bridgestone Blizzak LM005
Pokud sis toho ještě nevšiml, tak i Thomasino a iudex se ti to snažili vysvětlit, bohužel taky marně... >:-[] ;-)