Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 22.10.20 15:20
« Re: Re: 911 Turbo s vs McL 720 S
iu
Trakce ano, ale zrovna 911ka nepotřebuje nutně 4x4 aby porazila McL 720S, viz GT2 RS (rwd), která ho dá (s pevným startem) ještě přesvědčivěji, než Turbo S (awd).
Mimochodem GTS (rwd) je na stovce! jen o desetinu sekundy pomalejší, než 4GTS (awd), ale dál se už karta obrací, takže v tomhle drag race by GTS určitě porazila 4GTS (při shodných převodovkách) i přes zdánlivou výhodu awd u 4GTS. -
Thomasino 22.10.20 13:28
« Oranžáda a podzimní barvičky
Dneska jsem využil polední pauzu k malé projížďce a udělal konečně pěkné podzimní foto. Krásně ladí k těm podzimním barvám v přírodě !! No kdyžtak ji zase na jaře vyměníme za nějaké jiné se svěžími jarními barvičkami >:-[] >:D
[odkaz]
- skoro na fotosoutěž ;-) -
iudex 22.10.20 11:57
« Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S
128ti na Tvojom wish-liste? To som nečakal. Mimochodom práve mi napísali cenu 128ti u nás, bude to 39700 eur. Nie úplne málo, ale zase v kontexte toho, že slabší GGTi stojí 36220 (s DSG) to je viac než akceptovateľný príplatok za prémiu. A tipujem, že Clubsport bude veľmi blízko. K tomu zľava, ktorú dá BMW vyššiu ako VW (tipujem tak 22-25% oproti 10-12% u VW) a bavorák môže byť lacnejší ako Golf GTI. -
Leg 22.10.20 09:14
« Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S
Moje poradie, čo “by” som mal v garáži, ak by sme zanedbali také nedôležité veci ako že nemám dosť peňazí na kúpu, nie som ochotný to živiť, hanbil by som sa v tom jazdiť, nemám kde využiť schopnosti apod:
720S
812
Taycan
911
...
SVJ
Tesla
128ti
GTI
-
iudex 22.10.20 08:23
« Re: 911 Turbo s vs McL 720 S
Ad 991T vs McLaren: 4x4 trakcia, to je odpoveď. Silná zadokolka v drag race takmer vždy prehrá so slabšou štvorkolkou, naviac Porsche má lauch control asi najvymakanejší na svete. V pružnom zrýchlení sa už výkon McLarenu prejavil.
Tu je napr. zrýchlenie M440i, 0-60 mph za 3,8s (!): [odkaz]
To je lepšie, ako všetky verzie minulej M3/4. -
pradeda777 21.10.20 14:16
« Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Kua, jako jediný co tu už dlouho kupuje....... >:D A protože mám výškovou výhodu, tak mě nevadí 3 ani 5 dveří (do auta bych se dostal i střešním oknem)..... >:D Většinu života jsem však odjezdil v kupátcích a 3 dveřákách a ani s dětmi to nikdy nebyl problém.
Ale v současné době vidím výhodu (stejně jako drtivá většina lidí) v 5 dveřích.
128ti nebo Golf GTI Clubsport? 128ti se mě líbí víc....ale...jelikož N/V bude asi podobně problematické jako u M135i a předpokládám že Golf na tom bude podstatně líp, tak bych jen z tohoto důvodu volil Golf. Jinak, kdybych byl o 50 roků mladší, tak by to byl Bimmer.... ;-) -
white label 21.10.20 12:24
« Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
iu
To je přesně to, na co jsem narážel, když jsem psal, že i 3dv. Golf je (byl) praktický až až. V tomto ohledu se to právě s kupé nedá srovnávat. I z 3dv. Golfu se mrknutím oka dalo udělat prostorné dvoumístné kombi, o tom se ti u kupé může jen zdát.
Pokud Market potřebuje vzadu vozit rodiče (i když jen občas) chápu to, u dětí to takový problém není, viz má vlastní zkušenost (dětská a později i rodičovská).
Samozřejmě, že když si někdo kupuje auto na denní rozvoz dětí do školy/školky tak si logicky vybere auto se dvěma páry dveří.
Pokud 193 cm stačí k tomu být tu nejvyšší, tak to jsme tu nejvyšší minimálně dva.
Že se s takovou výškou zřetelně lépe nastupuje do Golfu s jedním párem dveří je prostě fakt, rozdíl si člověk uvědomí hlavně při delším užívání, viz názorový obrat Thomasina až po vlastnění auta s jedním párem dveří.
Nevybral bych ani jedno, ale (bez možnosti svezení) předběžně se spíš kloním ke Clubsportu.
Vzhled exterieru za mě jednoznačně ve prospěch Clubsportu. -
Thomasino 21.10.20 09:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Uvidíme jak to bude jezdit, tipuji že 128ti s lepším samosvorem by mohlo být o kousek lepší. Mě ten koncernový VAG prostě přijde občas pomalý. Jestli to nezabije zase váha u BMW. Ale asi zůstanu u M2c >:-[] >:-[] -
iudex 21.10.20 08:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Market: ja som v tomto na Tvojej strane, hotheč má byť praktický, ak chcem dvojdverák, môžem si rovno kúpiť elegantnejšie (a športovejšie) kupé.
Ja som tu asi najvyšší, mám 193 cm a nikdy som nepociťoval diskomfort či nejaký problém s nastupovaním do päťdverového Golfu. A i keby som každý deň nevozil vzadu deti, tak aj príležitostné zvezenie vzadu je pri trojdveráku oštara (vyskúšané na trojdverovej 1er).
Inak keď sme už pri tých kompromisoch s nesprávnou hnanou nápravou a nesprávnym počtom dverí a valcov a nesprávnou prevodovkou, aktuálne sa predstavili dva zaujímavé HH, koncepčne veľmi blízke. BMW 128ti a Golf GTI Clubsport:
[odkaz]
[odkaz]
Čo by ste z tejto dvojice uprednostnili vy? Image prémie, alebo vyšší výkon mainstreamu? Krajší exteriér Golfu, alebo hodnotnejší a ergonomickejší interiér 1er? Podotýkam, že cena by mala byť veľmi blízka, tipujem rozdiel max. 1000 eur.
-
Market 21.10.20 06:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Aha, ked som tie dvere na M2C spocital este raz a pomaly a pre istotu 3x, tak musim uznat, ze pri plnom sustredeni mi vzdy vysiel vysledok 2 :-)
A k tym HH, keby som mal 3 dverovy, do zadu by som rodicov asi nedostal... :-(
Nevravim, ze ich vozim casto, ale...
A vysku mam 181 cm. -
Thomasino 20.10.20 22:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Market, když pominu fakt, že většina HotHatchů byla v minulosti vždy hezčí jako 3-dveřové, tak pro mě a další vyšší lidi je 3-dv. prostě praktičtější díky snadnějšími nastupování. Také výhled do boku je pak výrazně lepší. Ale chápu, že menší lidi upřednostňují 5-dv. a neocení 3 dveře. Zvláštně když vzadu často někoho vozí, nebo mají malě děti. S těmi to pak takřka nejde. -
white label 20.10.20 22:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
sf
Tak určitě... >:-[]
Pro mě byl i 3dv. Golf praktický až až...
A dnes v kolika % aut vidíš někoho sedět vzadu?
Už i spolujezdec vpředu začíná být vzácný... -
Leg 20.10.20 21:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Děda: ten akrap na cs sa mi takto z videa moc nepáči. Teda nie že by neznel atraktívne, ale zvuk emka si predstavujem trochu ináč. Ale je to pri túrovaní zvonku, dôležité budú dojmy zvnútra pri reálnej jazde pod záťažou. A keďže z neho vykuchali filter, mohol by byť problém na emisnej. Ale to určite nebude tomov problém, to už bude auto dávno preč.
IS 250 minulej generácie som krátko jazdil (neviem či je to ten istý motor) a áno, je fajn jemnučký a pekne vrní, ale z môjho pohľadu oproti moderným turboštvorvalcom (napr 30i) zas toho nemá až tak čo ponúknuť. A 40i je určite úplne iný šport. Čo šport, iné ihrisko. Takže si nerobím ilúzie, že keby nebolo zlej zlej EÚ, tak by sa nám tu preháňali šesťvolcové Toyoty.
Celkovo v týchto konfekčných atmo V6 nevidím nejaké extra čaro. V8 aj R6 prinášajú nejaký charakter navyše, dieslové v6 oproti štvorvalcom výrazne kultivovanejší chod. V6 je z mojich chudobných dojmov (spomínané IS a V6 Camaro 2018) takmer rovnako sterilné ako turbo r4. -
Market 20.10.20 20:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Ako to vysvetlit?
Asi najvystiznejsie je, ze auto nepredavam, ale je na predaj :-)
Je na niektorych autobazarovych weboch za troska lepsiu cenu, za aku su v ponuke CUPRY R s podobnym najazdom na mobile.de
Alebo sa to da opisat aj tak, ze ja ju predavam asi tak, ako pradedo kupuje svojho buduceho univerzala :-) -
speedfred 20.10.20 20:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
šak v poho (a predávaš ju vôbec?)
u mňa by zase neprešiel 5-dv hatch,mne sa to vôbec nepáči a kto sa tam chce dostať tak sa dostane aj cez jedny dvere >:D
snáď mi aspoň WL dá za pravdu -
Market 20.10.20 17:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
sf: Ale ved ja som o CUPRE nikdy nepovedal, ze je to najlepsie auto na svete, ci?
Iba som poukazal na cenu v DE a na to, ze za 20000 sa momentalne kupit neda. Na okresky a kopce od Strbskeho Plesa po Dobsinnu a od Certovice po Branisko a sem tam na vylet s rodinou mi to staci az az... Niekedy mam dokonca pocit, ze aj na to by mi snad stacila aj GT86, alebo GR Yaris (to vtedy, ked nohu na plyne pozabudnem uvolnit).
Keby som mal okruh blizsie a nie vyse 300 km od domu, tak si kupim ultimativnejsie auto, pravdepodobne M2C, alebo Cayman...
Niekto tu dal pekny clanok o vybere silnejsieho auta a rovnako autorovi aj mne vysiel HH ako zlata stredna cesta a vobec nelutujem tych par tisic ecok naviac za limitku...
A 3 dverovu Cupru, alebo Golfa, alebo M140i by som si ja nikdy nekupil, lebo HH ma byt aj prakticky. Pri M2C mi naopak tie 3 dvere davaju zmysel... -
speedfred 20.10.20 14:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
iu: ešte by ma celkom zaujimalo aký bol pomer QV vs obyč a M3 vs obyč.
market: zase by som z tej tvojej Cupry nerobil čo nie je. Na také auto asi musíš trafiť podobného fanatika ako si ty. Ja ísť do jazdenky tak Cupru 3dv a vyladim si ju o obrazu s svojemu.
-
pradeda777 20.10.20 12:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
iu....tady nejde o to kdo a co bude kupovat. Tady jde o princip. Austrálie ještě nepodlehla eko-šílencům a to je dobře. Že se Lexus se styling předku vozu "střelil do rozkroku", plus chabý marketing v Evropě, je věc druhá. Já jsem s touto V6 nějakou dobu v Austrálii jezdil a byl jsem nadšen. Ano, je to už nějaká chvíle, ale na takové okouzlení se jen tak nezapomíná..... ;-) A že ten motor Lexus stále používá, je jen důkazem, že to byl moc povedený "kousek"...... ;-) -
iudex 20.10.20 12:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
dedo: popravde aj keby sa ponúkal v EU, čo by to zmenilo? Kupoval by to niekto? Kto to kupoval v minulosti, keď IS malo viacvalce?
Za minulý rok sa predalo v EU len 3.282 kusov IS. Pre porovnanie Giulia (ako inak živoriaci model) spravila vyše 10.000 ks a 3er 124.000 ks.
Takže aj keby tu šesťvalcový Lexus bol, nič by to nezmenilo. A ani Ty sám by si oň vo výbere nezavadil (nemá "prevodovku pre chlapov", plus dynamicky tá atmosféra nevie konkurovať B58 a spol.). -
iudex 20.10.20 08:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Dany: jasné, a ja že sú mi nejaké povedomé: [odkaz]
Leg: presne ako píše dinar, novinári to niekedy preháňajú a v konkrétnom prípade Machiho je už na prvý pohľad zjavné, že je to blbosť, také rozdiely proste z logiky veci v rámci jedného modelu byť nemôžu. Samozrejme nikto nespochybňuje, že obutie, tlmiče i motor samotný ovplyvňujú správanie auta, ale sú to nuansy, ktoré bežný užívateľ ľahko prehliadne a nevšimne si. Skôr sa mi javí, že tým nafukovaním rozdielov novinár zdôrazňuje svoju "odbornosť", aký je znalec, že rozozná aj palec na kolese. Naverím a dinar to len potvrdzuje. -
Leg 19.10.20 22:18
« Re: 330e
Nečítal do diskusií skoro vôbec nechodím a celkom ma prekvapuje, že tam ešte niekto príčetný prispieva. Hlavne v poslednej dobe sa to tam zvrhlo na zmes hejtu a kydania hnoja, hlavne ak sa tam zjaví nejaký elektropovoz.
Ak je pravda čo píše, tak asi prestanem čítať aj testy. >:D -
white label 19.10.20 21:55
« 330e
Leg
A četl si reakci Dinara pod 330e:
"Jsou to hrozný pindy, prý 320d má houpavý sterilní projev, naopak 330d je šíleně udrncaná, každé z nich má jinak chovající se řízení, hybrid je ale zázrak, prostě, no comment.
Podle mého má 3er nejlepší podvozek ve třídě, jedno v jaké motorizaci, mně se nejvíc líbí ve variantě m-paket bez adaptivu, a je jedno, jaká kola obouvá, ač nejlepší jsou 19" (v případě nějaké potentnější motorizace), protože u nich jsou zadní kola širší, každopádně na komfort nemá rozměr kol u akt. 3er prakticky vliv.
S řízením je to horší, nejde o vyvážení, ale o to, že je pomalé (převod), prostě moc otáčení, v tomto je řízení např. céčka lepší. Je to ale řešitelné volbou adaptivního řízení, tam je to ok, a o zpětnou vazbu se není třeba bát, tu nemá žádné řízení v konfekčním autě napříč značkami už min. deset let." -
Leg 19.10.20 21:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
iudex: kolesá pekné, len na tvojom budú vyzerať malé. Ale to je jedno, v tomto rozmere to inak nebude a 19 na zimu nemajú zmysel. Ja by som asi išiel do čo najviac OEM looku a strieborných, nech je trochu kontrast s karosériou.
tom: na nosenie sú najlepšie neobuté 15-ky, ktoré mi prišli od Ronaulta zabalené po dvoch a aj tak som ich nosil akoby nič.
fotosúťaž: ja som za, na danú tému už mám nápad, len budem musieť niekde vyhrabať statív a netuším, kde ho mám.
Ronault: teraz neviem poslúžiť, ale v jaguári budem mať na predaj Opel Antara 2.0D 4x4. Možno to nie je úplne podľa tvojich predstáv, ale má to automat a preukázateľne sa na tom naučili jazdiť minimálne tri ženy. A okrem toho sa auto významnou mierou podielalo na výstavbe dvoch rodinných domov a vozilo dvoch bledých labradorov, takže leštenku nečakaj. >:D
A ešte trochu OT (teda ako 99,9 perc. tunajších príspevkov): na hlavnej je test 330e, zaujímavé auto. Čo ma zarazilo je diametrálne odlišné hodnotenie podvozkov (330d M sport, 330e štandard a tuším 320d neviem aký). Nemám s tým moc osobnú skúsenosť, ale viem, že podobne je to aj u iných modelov hlavne prémiových výrobcov. Na jednej strane je super, že mám možnosť si kúpiť podvozok kvázi na mieru, na druhej strane to rozpätie mi pripadá celkom výrazné - od uskákaný "športový" cez gumeno nijaký po parádne komfortný. Ak by mi predajca odprezentoval flotilu trojok so všetkými možnosťami, je to super, realita bežného života je 320d v štandarde, možno niečo silnejšie v Mku. Ako si má potom človek vybrať to čo mu skutočne vyhovuje, teda okrem toho, že bude znásilňovať predajcu a v lepšom prípade cestovať po díleroch, kde zrovna majú to čo očakáva? Staršie autá čo poznám to mali jednoducho: bol základ, potom športový trochu tvrdší, ale celkový prejav bol viac-menej podobný, dnes sa človek dozvedá, že voľbou podvozku volí medzi rôznymi autami a často naslepo. A k tomu treba započítať ďalšie premenné ako veľkosť kolies, samotná motorizácia alebo pohon 4x4. -
Thomasino 19.10.20 17:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Počkej co na to budou říkat tvoje záda !! Protože jsou také těžší 8-s :-O
Já když nesl kola z Atecy (225/50 R18), tak jsem si musel dávat dost bacha abych měl správně zpevněný střed těla a nenatáhl jsem si. -
-
iudex 19.10.20 16:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Jj, 225/55 R17, to už sú esuvečkové rozmery. >:D Na Golfe som mal 225/40 R18, na 3er 225/45 R18 a na 6ke 225/45 R19. To je oproti Golfu o cca. 5 cm väčší priemer kolesa (63,7 cm vs 68,5 cm). -
Thomasino 19.10.20 14:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Design takto samostatně asi dobrý, uvidíme jak budou působit na autě :-)
A jeden právnický vtípek, ale asi už jsi četl:
U soudu se soudce ptá prostitudky: "Vaše jméno a příjmení?"
Prostitudka: "To si snad děláš pr.del, Jirko !!" >:-[] >:-[] -
iudex 19.10.20 14:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Ja auto nevyberám, ale vybral som zimáky na Mazdu. Menšie 17ky; 19" mi prišli overkill na zimu. A vybral som nakoniec disky Borbet Y titan matt: [odkaz] Nie som si úplne istý, ako budú tvarovo ladiť na 6ke, ale farebne by mali (podobný odtieň ako origo letné) a hlavne sú to 17" zimáky. A gumy Bridgestony Blizzak LM005, víťaz posledného testu. -
Market 19.10.20 14:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Jasné, mám manuál.
Samosvor je VAQ, sú tam brzdy 370 mm 4 piestikové Brembo a samozrejme bez GPF (ako vo všetkých limitkách CUPRA R).
Nemám žiaden tuning a ani zatiaľ, kým je auto v záruke do 2024, nič neplánujem... :-)
A na cenu tých 17 tisíc by si sa teda poriadne načakal... :-! -
Thomasino 19.10.20 13:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Jsi zbytečně skromný. Jel jsem s Cuprou co má 370 koní a je to trochu poznat proti Cupře s 300 koníky. Hlavně mi tam vadí že občas moc nesthá ten VAQ. Tam bych dal pořádný samosvor, pár lidí to už udělalo >:-[]
Ty tam máš manuál? Počkám až budeš prodávat tak za 17 tisíc EUR a pak si to koupím jako hračku na okruh ;-) No ikdyž by bylo lepší si dovézt nějakou 3-dvéřovou Cupru 290 bez filtru. Kratší rozvor znamená lepší rozložení váhy předek/zadek, tím že sedím hodně vzadu, ale hlavně se mi tam bude lépe nastupovat >:-[] Dal bych pořádný brzdy, podvozek, sedačku a pecka :-! >:D -
Thomasino 18.10.20 20:39
« Re: Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Rone - do 80 tisíc EUR ? S tím bych ti asi uměl pomoci (M2c), ale v CZK tento segment vůbec neznám 8-s
Dneska jsme si v rámci zajíždění udělali malý výlet do Kyjova na kafe do tamní pražírny, stavili jsme se na deset minut za Pradědou a pak spěchali na sraz s jedním pěkně doladěným Meganem R.S. 300 Trophy.
[odkaz]
-
Ronault. 18.10.20 19:10
« Vybíráme auto... tentokrát jiná skupina...
Tak pánové, tyhle koupě za několik milionů jsou sice zábavné, ale pojďme zpátky na zem mezi plebs.
Zadání zní auto do cca 80-100t Kč, spíše tak 80, aby zbylo na nějaký servis po koupi.
Budoucí uživatel mladá žena, zkušenosti s řízením v podstatě nulové, na ježdění do práce meziměsto a město.
Spolehlivé, spíše benzín, s velkou výhodou automat, skoro až nutností...
Samozřejmě z výbavy takový ten základ, klimatizace a autorádio, nějaký airbag...
Tak co byste preferovali?
Koukal jsem na Swifty, ale s automatem je nabídka skoro nulová a drží si cenu. :-O -
pradeda777 18.10.20 09:24
« Re: Re: Re: Re: Golf R
tms....ok. Ale bacha. Nejlépe, když si to poslechneš i ve voze při dálniční rychlosti. Pokud totiž plánuješ provádět nějaké dálniční přesuny, tak je to důležité. Četl jsem různé zprávy, že tyto výfuky mohou být na dálnici pěkně otravné.... :-! -
iudex 15.10.20 19:48
« Golf R
Skúška: z nejakého blbého dôvodu mi nejdú reakcie na príspevok. Napísal som asi tri a ani jedna sa tu neobjavila. Tak skúšam nový príspevok.
Takže ak máme dohodu na téme, môžeme obnoviť fotosúťaž, nie? Woody, čo Ty na to, nevyhlásiš to?
Btw. tu je nový Golf R (fakticky produkčná, hotová verzia): [odkaz]
Edit: -
iudex 14.10.20 11:01
« Re: Foto soutěž
Poterienko: vitaj chlape, dlho si tu nebol. Zaregistroval som, že si zmenil káru a opustil prémiu a šesťvalec (ale 206 kW TSI je lepšie ako 61 kW elektromotor >:-[] ).
Fotosúťaž je v štádiu klinickej smrti, ale ja som tiež za oživenie, aj vzhľadom na fakt, že takmer všetci tu od poslednej súťaže vymenili povozy. Nejaký nápad na tému? Čo tak niečo na tému spaľovák vs. elektrina?
wl: mne sa tie matné laky páčia, aj keď je pravda, že viac sedia tým chladným farbám. Kolega vedľa má AMG GT 4-door v matnej modrej a vyzerá to famózne. Ale taká M34 má toľko dobrých metalíz (a bez príplatku), že priplácať si za individual lak je zbytočnosť. Ja by som bral tú promo Isle of Man green: [odkaz]
Dany: aj ja sa bez hanby priznávam k tomu HH. Ako píšeš jednak je to value for money, ale ak by aj bolo na viac, aj tú M3 by som bral s xdrivom. Poznám totiž pár ľudí so silnou zadakolkou, ktorí ten potenciál vôbec nevyužijú (boja sa využiť?) a jazdia v comforte. ;-) Ale aj ja som dnes v upršaný deň na ceste v koľajami plnými vody predbiehal odvážnejšie vďaka štvorkolke, so zadokolkou by som na to nemal the balls. ;-) -
Dany 14.10.20 10:51
« autíčkar
niečo ku kávičke a k upršanému počasiu ;-) :
[odkaz]
ja sám realisticko-srabisticky priznávam, že by som skončil ako "Karel" v niektorom z HH. Proste z dôvodu toho, že musím.
Ak By boli možnosti, tak by to bol pravdepodobne nejaký kompromis praktičnosti, rýchlosti, pohodlia... ako daily a k tomu nejakú tú ľahkú zadokolku na začiatok.
Jáj, hneď by bol svet krásnejší
Momentálne ma maximálne napĺňa jazda na mojom dvojkolese. V sobotu som bol pojazdiť svoje obľúbené záhorie, zapadlé cestičky na kopaniciach. Bola to parádička. Podvozok funguje nad očakávania. Strach z chýbajúceho výkonu sa rozplynul po zábehu. Trojka do 150 pobrala väčšinu a aj tak som stále bojoval s trakciou. Vážne som si to užil ;-) Ten pocit slobody, keď nemáš cieľ je na nezaplatenie.
[odkaz]
wl: nedávno som videl, len tak zaparkované na parkovisku, Porsche 991 Speedster. Strieborné s tmavými GT kolesami. Ako mi to na obrázkoch nič nehovorí, tak naživo to má niečo do seba.
Tom: to je taká klasika od teba. :yes: Čo znamená 3OT? Neviem prečo, ale mne to evokuje TROT REBEL >:D
edit: aha, už chápem, 3.0 turbo!
edit2: nemôžem si pomôcť, stále tam vidím primárne trot