Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 01.11.20 14:48
« Re: Golf GTI Clubsport v německém konfigurátoru
tms....ano, taky jsem tam už byl. Škoda, že GGTI Clubsport není v manuálu. Ale jako univerzál je DSG OK. Samozřejmě jako víkendová hračka by byl manuál lepší. Ale GGTI pořád manuál nabízí a určitě by nebyl problém ho šikovně čipnout.... ;-) Ale nevím , jak moc "vylepšili" na Clubsport internals, aby se popral s vyšším výkonem, takže by se muselo postupovat opatrně,,,, ;-) -
iudex 01.11.20 14:41
« Re: Golf GTI Clubsport v německém konfigurátoru
Tom: aj mne príde Clubsport najzaujímavejší z trojice GTI-Clubsport-R. Rko sa síce ofiko predstaví o 3 dni, ale už teraz sa o ňom vlastne všetko vie: [odkaz]
Ako tradične výzorom je menej výrazný, ako GTI a Clubsport [odkaz] , výkon oproti CS bude len o málo vyšší. Na druhej strane bude mať konečne štvorkolku, ktorá nebude len klasickým haldexom, ale bude mať vektorovanie krútiaku ako mal Focus RS, teda sa s ním konečne bude bude dať aj trochu driftovať. Ale zase cenu čakám prémiovú.
Z tohto pohľadu je ideálnym kompromisom CS: výkonovo blízky Rku, dizajnom najvýraznejší. Škoda len toho automatu.
Z pohľadu automatových hothečov ale ako silný protivník bude BMW 128ti, koncepčne úplne rovnaký ako CS, tiež slušný výkon a dynamika, samosvor, veľké brzdy a hlavne podobná cena (u nás 39700 €, CS ešte cenu nemá, ale vidím ju veľmi blízko). -
Thomasino 01.11.20 10:47
« Golf GTI Clubsport v německém konfigurátoru
Objevila se cena GGTI Clubsport na německých stránkách. Začíná od 40 tisíc. V ceně 18" kola, LED světla, ty lepší a lehčí brzdy (podle všeho stejné co mám na Atece z předchozího Golfu R (příplatkové) a GTI Clubsport S), plus automat, protože manuál v nabídce není. Jestli jsem to pochopil dobře, tak je v ceně i menší navigace (ale neumím německy). Když jsem přidal pár nezbytností, jako vínovou metlu, adaptivní podvozek, vyhř.přední sedačky, parkovací zpětnou kameru a adaptivní tempomat, jsem na 44 tisís EUR. Takže asi 1,2 mega. Jako líbilo by se mi to jako dailyna místo Atecy !! >:-[] Ikdyž stále si nejsem jistý, jestli raději CTR za rovný milion, ale s manuálem :-)
[odkaz]
P.S.: Jestli vidím dobře a počítám dobře, je v Německu ale základní GTI 245hp asi o 100 tisíc dražší než u nás. -
pradeda777 31.10.20 11:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3
Leg....jestli máš zájem a chceš se dozvědět "něco víc" o tom V6 motoru (2GR- FE)......(delší čtení)
[odkaz] ( z článku: "There’s certainly a valid reason that the 2GR-FSE found itself on the Ward’s 10 Best Engines list for 4 consecutive years").
Další zajímavost. Nejen Lotus, ale i Toyota Australia použila ten supercharged V6 motor ve svém produkčním modelu TRD Aurion.
[odkaz] -
white label 30.10.20 20:45
« PSCB (Porsche Surface Coated Brakes)
"Pokud v paměti zabrousíte o pár let zpátky, nejspíše se rozvzpomenete na jeden častý aspekt upravených aut. Zatímco jejich designové či výkonové modifikace měl obvykle na svědomí určitý úpravce, v případě brzd často docházelo na sériové komponenty jiné automobilky. Cesty mnohých firem přitom nevedly do Říma, nýbrž do Zuffenhausenu. Porsche bylo totiž známé svou neskutečnou kvalitou a zároveň odolností, a to už v době, kdy karbon-keramické kotouče zdobily maximálně monoposty Formule 1.
Od té doby se svět samozřejmě změnil, pročež vám dnes kompozitní brzdy nabídne snad každá automobilka, která se snaží tvářit sportovně. Problémem je ovšem cena, která není nízká již ve chvíli, kdy si daný vůz kupujete. Povětšinou jde o částku okolo čtvrt milionu korun, díky níž můžete počítat s vyšší odolností a minimálním vadnutím.
Ovšem i karbonové brzdy jednoho dne odejdou a je třeba náhrady. V té chvíli vám servis nemění pouze kotouče, dorazit musí také nové destičky, senzory, úchyty a podobně. A co je nejpodstatnější, v takovém případě již cena brzd není do jisté míry započítána do ceny vozu, jakkoliv mohlo jít o příplatkovou výbavu. Platit tedy nemusíte „pouze” onen čtvrtmilion korun, ale klidně i dvojnásobek či více. Tedy sumu, za níž lze pořídit celé auto.
Právě zde znovu vstupuje do hry Porsche. Automobilka z Zuffenhausenu už dříve začala nabízet brzdy PSCB (Porsche Surface Coated Brakes), jejichž součástí jsou kotouče potažené jemnou vrstvou karbidu wolframu. Jak fungují a jak se vyrábí? Právě o tom si dnes povíme.
V úvodu je nutné zmínit, že karbid wolframu je po diamantu jedním z nejtvrdších materiálů. Právě proto se užívá třeba na vrtáky. Porsche jej rozmělní na prášek, který s pomocí kyslíku a paliva roztaví (teplota tání činí 2 870 stupňů Celsia) a poté ho supersonickou rychlostí vystřelí na samotný kotouč. Výsledkem je vrstva tlustá pouze 0,1 mm, jež je následně rozleštěna jako zrcadlo.
Výsledek je impozantní. Kotouče mají o 30 procent delší životnost než standardní ocelové. Stejně jako karbon-keramické se pak vyznačují prakticky nulovým vadnutím. A podstatné také je, že kotouče produkují o 90 procent méně prachu než ty běžné. I proto si Porsche dovolilo nalakovat třmeny bílou barvou, neboť je zašpiní spíše voda a bláto ze silnice než právě soustavné opotřebovávání.
Pokud si uvědomíme, že pro lidské zdraví nejsou nejškodlivější emise CO2 či NOx, ale právě pevné částice PM25, které jsou tvořeny třeba i brzdným prachem, pak automobilka z Zuffenhausenu také prodlužuje naše životy. A logicky také přispívá k ochraně přírody. Suma sumárum tak vlastně není nač si stěžovat. Jakkoliv jeden argument se samozřejmě najde, a tím je cena. A to i přesto, že brzdy PSCB dostanete na úvod v ceně vozu.
Jakou částku si tedy lidé mají připravit v případě náhrady? U standardních ocelových brzd výměna veškerých běžně měněných komponentů vychází v závislosti na ceně práce okolo 60 tisíc Kč, pokud ovšem budete požadovat nové karbidové kousky, rázem máte na stole účet na cirka 270 tisíc Kč.
Mohlo by se tedy zdát, že PSCB nejsou až takovou výhodou, jak se dosud zdálo. Ovšem to jen proto, že jsme ještě nezmínili cenu karbonových brzd, jejichž náhrada vás vyjde na více jak tři čtvrtě milionu Kč, vskutku extrémní sumu. V té chvíli se již novinka zdá být skoro dokonalou, zvláště když jak jsme zmínili, prospívá lidskému zdraví." -
-
iudex 30.10.20 16:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3
Leg: máš úplnú pravdu, úspešný trnavský podnikateľ (developer, realiťák, súkromný lekár) si len vtedy, ak máš Mercedes. Ako píšeš, štandard je GLE, vyššia liga aktuálne presedláva na GT 4door, tí "ostrejší" novú G-Klasse, scientológovia majú S-Klasse, akožekresťania GLS. A tí "wannabes" aspoň CLAčko.
Osobne ma z portfólia M-B lákajú len dve autá: A45AMG a C63AMG, ale nič z vyššie uvedených.
My s bavorákmi sme vnímaní ako nevybúrení chlapci a BMW ako menej prestížna značka. ;-) -
Leg 30.10.20 16:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3
Na fotografiách v odkaze je pekne vidieť, že nie je bobor, ako bobor. Viem si predstaviť meeting v Mníchove, kde nejaká hlava pomazaná vyhlásila: "Toto sa mi páči, keď budete robiť z trojky štvorku, dajte na ňu takýto face." ... no a vieme ako to dopadlo. >:D ;-\ -
Leg 30.10.20 16:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3
Dědo, debata vznikla hlavne vyhlásením, aká je škoda, že sa ten šesťvalcový IS ku nám nevozí. Nikto myslím netvrdí, že to je zlý motor, ale že v dnešnej dobe by to žiadne terno nebolo. Doba a zákaznícke preferencie sú úplne inde. Čo sa týka tých Lotusov, tak je pravda, že používajú motory Toyota, ale tiež je pravda, že nie sú niečím, čo by v Lotusoch vytváralo pridanú hodnotu. Inak povedané, asi málokto si svoj Lotus kúpi kvôli "šesťvalcovému klenotu z dielne Toyota". Skôr si ho kúpi napriek tomu, že motor je od Toyoty.
Iudex: v posledných rokoch mám pocit, že kto vo vašom meste "niečo znamená", musí mať Meďáka. Zlatý štandard je GLE Coupé a od toho sa odvíja všetko ostatné, úspešnejší Géčka, GT apod, u ostatných s ťahom na bránu sú mimoriadne populárne CLA (čo hlavne v bielej v kombinácii s hrubou retázkou zavesenou na hrubom krku pôsobí zvlášť komicky). Predajňa BMW tam bola zvlášť potrebná, potrebujú trochu konkurenciu. :-) -
iudex 29.10.20 13:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3
Debeta vznikla tvrdením, že 3,5 atmosféra v Lexuse je ten istý motor čo 3,5 turbo v Lotuse. Nie je, tu nevidím priestor na opačný názor. Ale aj keby mal Exige ten istý motor čo IS, tak ten istý motor v sedane strednej triedy (s hmotnosťou tak 1600 kg) je niečo úplne iné ako v ultraľahkom športiačiku (vážiacom 1093 kg). To je v princípe to isté ako trojvalec poháňajúci Up vs. Passat. V prvom prípade dynamický hotheč, v druhom ostuda.
Z iného súdka: práve som stretol známeho, ktorý nasadal do svojho nového Mercedesu-AMG G-Klasse. Tak som si počkal na zvuk motora a bol som úplne prekvapený. Totiž najprv som počul zozadu naštartovanie motora a výfuky a sekundu na to sa k tomu pridal (zvonku!) úplne inak znejúci, neprirodzený rev, zjavne majúci evokovať športový či závodný motor a auto odišlo za sprievodu tejto veľmi hlučnej dvojitej zvukovej kulisy. Nikde som pritom nečítal, že Mercedes (či niekto iný) dofarbuje zvuk aj zvonku a asi by som tomu neveril (a neuvedomil si), ak by som na vlastné uši nepočul ten rozdiel medzi zvukom samotného motora a výfuku a oneskorene pripojeného zvuku (ktorý asi vychádzal z nejakého externého repráku, neviem). Veľmi zvláštne a rozhodne nie pozitívne. 8-s -
white label 29.10.20 12:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3
Potom je shodná pouze ta atmosferická verze.
Kde je tam to "minimálně"???
Kooperace, spolupráce... z toho vznikl dočasný podíl, nikoli celkové/většinové vlastnictví Lotusu jako takového, jinak by se určitě objevila Toyota i v této větě:
"Lotus Cars was founded and owned for many years by Colin Chapman. After his death and a period of financial instability, it was bought by General Motors, then Romano Artioli and DRB-HICOM through its subsidiary Proton. It is currently owned by Chinese multinational Geely."
Tím končím, nazdar. :-) -
pradeda777 28.10.20 22:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: New M3
wl....nemění to nic na faktu, že jde o stejný motor..... ;-)
Toyota byla nějakou chvíli spoluvlastníkem Lotusu.
Lotus - The Toyota and GM Link
Chapman’s untimely death was devastating enough to Lotus, but then came the second devastating blow as American Express withdrew its financial backing.
Lotus, now under the chairmanship of Fred Bushell, was in dire straits and there were serious doubts as to whether it would survive, even with Toyota’s backing.
Following Cohn Chapman’s shockingly early death, time couldn’t stand still and within weeks Lotus had been re-organised under the temporary chairmanship of Fred BushelL By the following August the company had been re-financed with capital from, amongst others, British Car Auctions and Toyota.
By 22 January 1986, a deal was struck and Lotus had been ‘adopted’. General Motors bought-out BCA, Schroeder-Wagg and JCB, the Americans effectively becoming the majority shareholder. After four months of co-owning Lotus with an arch-rival, Toyota sold out to GM —though it continued to supply components — and by October of the same year, GM had acquired a 91 per cent stake in Lotus. The deal had cost the US giant a paltry — in their terms — Ł22.7 million.
-
white label 28.10.20 21:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: New M3
pd7
Hlavně to nic nemění na faktu, že nelze srovnávat atmosféricky plněný motor v sedanu střední třídy s přeplňovaným motorem v ryze sportovním autě, byť by ty samotné motory byly na společném základu. :-)
Toyota Lotus nevlastnila, po smrti C.Ch. jej koupil General Motors, potom Romano Artioli a DRB-HICOM prostřednictvím dceřiné společnosti Proton a teď ho vlastní Geely. -
pradeda777 28.10.20 17:48
« Re: Re: Re: Re: New M3
wl...Evora používá přesně ten samý Toyota V6 motor o kterém jsem psal. Evora S přidává ještě supercharger.
The Evora is equipped with a mid-mounted, transverse, Toyota-sourced 3.5-litre 24-valve 2GR V6 engine. The Evora S uses the same engine but with a supercharger. Both versions are available with a 6-speed manual or 6-speed automatic with "Intelligent Precision Shift" manufactured by Aisin.[13] -
white label 28.10.20 17:33
« Re: Re: Re: New M3
pd7
Nevím přesně kolik toho mají ty dva motory skutečně společného, ale pokud je ten v Lotusu "supercharged", tak to bude logicky "trochu" jiný svět.
A to co jsem ti tady já popisoval, byla právě narážka na to, že optikou dnešních přeplňovaných! 3L šestiválců, ta nostalgická atmosféra! dnes pocitově, v sedanu střední třídy!, už tak nepojede. ;-) -
white label 28.10.20 17:13
« New M3
pd7
"Protože je M3 teď velké jak kráva, tak žádná jasná barva mu nebude slušet."
Tím pádem mu nebudou sedět žádné světlé barvy, protože právě ty auto opticky zvětšují.
Navíc v tmavé barvě se více ztrácejí dveřní spáry, což je žádoucí zejména u aut se dvěma páry dveří.
Takže to, že je Dravit Grey dost tmavý odstín šedé je sice pravda, ale v tomto případě to má minimálně tři výhody. Opticky zmenšuje auto jako celek, bobří zuby dělá opticky přijatelnější a z profilu se víc ztrácí dveřní spáry, kterých má 4dv. sedan docela dost.
P.S. A ta základní kola bych si ve finále nevybral, viz moje finální konfigurace.
[odkaz] -
pradeda777 28.10.20 15:34
« Re: New M3
wl....Dravit Grey by byla také přijatelná, i když na konf. je pro mě dost tmavá. Ale naživo by možná nebyla marná. S modrou souhlas. Ani jedna by mě neoslovila. A zrovna tak červená i četnická zelená..... ;-) A tentokrát ani bílá AW by neuspěla..a to sem ji měl 2x za sebou... ;-) -
pradeda777 28.10.20 14:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S
iu...British spec M3 výbava je rozdílná, plus nedostanou manuál. J.A talks too much....video bylo nekonečné...... ;-\
Barva. Protože je M3 teď velké jak kráva, tak žádná jasná barva mu nebude slušet. Můj názor. Proto i dealer říkal, že šedá (Brooklyn Grey) je populární a J. A ji měl vybranou jako třetí (bezpečnou) option.
Ano, tmavé barvy lépe "zakryjí" bobří zuby, to je fakt. Já bych spíš časem zapracoval na nějakém AM držáku RZ a horní a dolní část masky bych od sebe držákem oddělil.
Prodloužená záruka na méně než 200k km nelze.
Příplatky. Vybrané věci jsem měl na X5 a mám je i na M140i kromě HUD, protože ten nebyl v nabídce, jsem shledal užitečné tak proč ne. Obětoval jsem však střešní okno, které používám málo. A v případě M3 bych přišel o karbonovou střechu..... ;-) -
iudex 28.10.20 12:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S
dedo: aj ja sa rád hrám v konfigurátore, výborná prokrastinácia. :-) Ja by som ale konfiguroval úplne inak ako Ty, od farby až po výbavu. Bledošedá je jednak fádna (na M3 to chce niečo výraznejšie), jednak veľmi bledé odtiene zbytočne zdôrazňujú tie bobrie zuby. Ja by som volil tmavšiu, Isle of Man green, prípadne Toronto red.Tie príplatky sa mi tiež k M3 nehodia, pridávať športiaku asistenčné systémy (parking assistant, driving assistant), seriously?!! Priplácať si servisný balíček znamená nutnosť chodiť len do BMW servisu, opravný balíček detto, je to len drahšia poistka, naviac do 200t km je to Tebe zbytočné. Mne sa zdá sériová výbava natoľko obsiahla, že by som priplatil jedine za brzdy.
Moja konfigurácia BY bola: [odkaz]
Inak predvčerom si práve svoju M3 konfiguroval Joe Achilles, celkom podrobne to rozobral: [odkaz] -
pradeda777 28.10.20 09:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S
Leg...s okruhovým ježděním velmi opatrně. Nebezpečí tkví v tom, že pokud tomu propadneš a nebudeš to mít pod kontrolou (což se často stává), tak se z toho stane černá díra na peníze, která ti může zničit rodinu a i tebe. Příklady mám v rodině....... ;-\ -
iudex 28.10.20 08:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S
Leg: čo tam po starom heči, ale ako lieta Tvoje nové prémiové SUV? Ak ho teda máš doma, daj nejakú initial review.
Inak ja začínam pociťovať asi podobnú frustráciu, ako si mal Ty pri 130i, teda šesťvalec pod kapotou, ktorý absolútne nie je kde využiť, len mesto, semafory, dlhodobá priemerná rýchlosť asi 30 km/h. Okruh zatvorený a keď si človek trochu zablbne na okreske, skončí takmer v jarku. Asi to chce e-Up a zvuk R6 stačí z reprákov. >:-[] 8-s -
pradeda777 28.10.20 08:52
« Re: Re: X3MC (tuning 650PS) vs 911(992)CS (serie 450PS)
Freddie.....díky motoru vzadu a přenosu váhy při a po startu mělo Porsche vždy velmi dobrý odpich. Výhoda 4x4 je tak prakticky smazaná. Sledoval jsem závody v AU už od 70 let, kdy Porsche závodilo proti V8 vozům jako byli Mustang a Camaro a při startu jim to vždy natřelo. -
white label 27.10.20 22:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S
Leg
Je to spíš ještě o něco víc, než za nové, ale to je celkem jedno.
Jako nové mi podobná limitka, na začínající seriózní okruhové ježdění, taky moc smysl nedává. Dávat takové prachy za limitku (bez zadních sedaček, které si můžu kdykoli vyhodit z jakéhokoli auta) a pak ji zhuntovat na okruhové ježdění?
To si raději koupím něco levnějšího nelimitovaného (klidně i ojeté) a vyhážu z toho mnohem víc, než jen zadní sedačky, případně dál upravím vyloženě na okruhové ježdění. -
Leg 27.10.20 21:27
« Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S
Label: ako nové by mi to ešte do určitej miery zmysel. Ak napríklad chcem začať jazdiť seriózne okruhy, keďže začínam, chcem niečo nezáludné. Mám budget dajme tomu do 50000 a nechcem kupovať jazdenku. Potom mi vo svojej dobe Clubsport S, Trophy R alebo JCW GP môže dávať zmysel. Kupovať ale štvorročné ktoré je v tomto smere prekonané a ešte k tomu za cenu nového, to mi moc nejde do hlavy. -
Leg 27.10.20 21:20
« Re: X3MC (tuning 650PS) vs 911(992)CS (serie 450PS)
Ja neviem, tieto časy 0-X pripadne zlomky míle s pevným štartom mi prídu ako totálne zbytočná disciplína. Reálny majiteľ asi nemá srdce podobným spôsobom lágrovať svoje auto, možno to raz-dvakrát vyskúša, keď už tam ten LC je a potom to nechá tak. Ale novinári majú o zábavu postarané, to je pravda. -
speedfred 27.10.20 21:02
« Re: X3MC (tuning 650PS) vs 911(992)CS (serie 450PS)
Ako nechcem sa ti vtierať do priazne ale to Porsche malo hodne brutálnu trakciu na odlepení z miesta vs 4x4 , potom už asi nastupoval ten výkon ale i tak som čumel na toho "brouka".
[odkaz]
S názvom tej edície ťa chcú nas.rať >:-[] -
white label 27.10.20 16:17
« X3MC (tuning 650PS) vs 911(992)CS (serie 450PS)
pd7
"Normally, the X3 M Competition has 510 HP coming out of the 3-liter straight six twin-turbo S58 engine and delivered to the four corners of the car via an 8-speed automatic gearbox. This time round, we’re looking at 650 HP..."
To je výkon přesně na úrovni současné 911 Turbo S, která by ji vyprášila kožich (3:0) s prstem v nose i na té rovince.
A bez tuningu (+140!PS) by X3MC neměla ani na tu 911 CS.
-
white label 27.10.20 13:16
« Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S
Leg
V podstatě souhlas (s CS S), mně ta dvoumístná konfigurace u jakéhokoli hh/hb přijde mimo mísu. Já jsem dokonce rád i za možnost sedět (byť pouze "nouzově") vzadu v 911 GTS, které se z hlediska "sportovnosti" nedá s CS S vůbec srovnávat.
A teď si představ ten paradox, že bych měl k němu paradoxně GGTI(CS S) bez zadních sedaček. -
Leg 27.10.20 08:46
« Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S
Otázka je, pre koho je to auto: ako zberatelský kúsok je zatiaľ nezaujímavé (ok, limitka čo istú dobu držala rekord na ringu, ale vo finále je to stále len vylepšené obyčajné GTIčko), ako investícia to nemá zmysel a pre ultimatívne jazdné zážitky sa obávam bude lepšia nová generácia Clubsport aj bez S - tu môže byť argumentom manuál. Takže sa musí nájsť hardcore fanúšik GTI, čo chce len to najlepšie, za každú cenu manuál a nevie čo s peniazmi. Nehovorím, že taký nie je, ale asi budú čakať pekne dlho.
Fred: pekne našuchorené, keby to bola Š120, kladivkom by sa to naklepalo do pôvodného tvaru a šlo by sa ďalej. Ak sa smiem spýtať, čo na to poisťovňa? -
Thomasino 26.10.20 15:25
« Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S
Myslel jsem si, že se dělal jen jako 3-dvířko, ale nebyl si tím jistý. Normální Clubsport byl i jako 5-ti dvířko. Logické by to bylo, že když má jen přední sedačky, že bude jen 3-dvéřový, ale takový poslední Megane R.S. Trophy-R bez zadních sedaček je taky 5-ti dvířko >:-[] >:-[] V dnešní době jeden nikdy neví >:D >:D
Jako mě by se to líbilo, ale 1,2 mega za to nedám. Chápu ale že to má i nějakou sběratelskou hodnotu. Raději ale přikoupím CTR, než tohle za 1,2 mega a ještě bude CTR podobně rychlé na okruhu.
P.S.: Pradědo, na okruhu v Brně jsem Clubsport S nikdy neviděl. -
pradeda777 26.10.20 14:52
« Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S
tms.....tento stroj se prodává už delší dobu.....a jak ad stárne, tak stoupá i cena..... :-!
Na důchod asi těžko. Bez zadních sedadel a deck cover to bude hlučný jak sfiňa. Na víkendový bláznění ok. Myslím, že to borec i tak používal. Nízký km, ale asi perný...i když brzdové kotouče vypadají ok. Třeba je už měnil...Neviděl jsi ho náhodou v Brně na okruhu? >:-[] -
speedfred 26.10.20 14:05
« Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S
Áno, neveselý pohľad ale koľko ušetrím na “bendzíne” keď nejazdím. >:D Tie ceny dielov sú katastrofa.
To je ale nič proti cenám u Porsche.Keď som videl koľko stála oprava jemne šuchnutej GT3 tak to sa mi pretáčali oči.
Keď som kupoval Galaxy tak som pozeral vtedy na ceny Mustangov a fakt to bol pekný pohľad. Som rozmýšľal či namiesto Galaxy nezobrať Mustanga. Teraz to je ale úplne niekde inde. -
iudex 26.10.20 13:59
« Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S
Fred: neveselý pohľad :'-( (taký som si včera pri tom šmyku už predstavoval na 3ke).
Inak tie ceny idú tak hore, pozrel som si aktuálny Mustang, ktorý teraz začína na 46990 eur. Keď ale prišiel v r. 2015 na trh, tak osemvalec stál 41990 eur (teda zdraženie o 5000 eur), nehovoriac o tom, že už nie je 2,3EB, s ktorým Mustang začínal na 35990 eur (teda menej, ako dnes základný GTI). -
iudex 26.10.20 11:56
« Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S
Fred: cenu Clubsportu S som nenašiel, trúfam si ale povedať, že ani nový nestál toľko. "Obyčajný" Clubsport začínal na 790t Kč. Niekto sa proste tvári, že má zberateľský kúsok a chce na tom zarobiť. Len napriek všetkým kvalitám z Golfa zberateľský kúsok, ktorého hodnota časom rastie, nebude.
Inak som zvedavý na cenu aktuálneho Clubsportu, v DE je to 40200 €, čo je za predokolkový mainstream hodne, ale zase príplatok 2600 € oproti štandardnému GTI sa zdá prijateľný.
Ad RWD: keby som mal zadohrab, zrejme by som bol v jarku. :-) -
Thomasino 26.10.20 11:00
« GOLF GTI CLUBRSPORT S
Pradědo,
tady máš správný kočár na důchod, navíc s manuálem pro velké kluky ;-) >:-[]
Objevil se v Kyjově GTI Clubsport S, ano, opravdu "S" bez zadních sedaček, dokonce jako třídvířko, samozřejmě manuál, tady automat nebyl co vím. Už jsem jim psal, bouraný to není, je to auto majitele autosalonu, cena 1,2 mega je ale trochu přemrštěná. Budu sledovat :-) Vzadu máš síťku na nákupy, takže ideální na důchodek..
[odkaz] -
iudex 26.10.20 10:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S
Ako teda s fotosúťažou? Vyhlási ju niekto (woody)?
Ja som včera zažil doposiaľ najnepríjemnejší zážitok s 3er. Cestou do Karpát po obľúbených okreskách som chcel využiť totálne prázdne cesty (zákaz vychádzania) a išiel trochu ostrejšie. V obľúbenej a známej ostrej pravotočivej zákrute som ale dostal šmyk, neuvedomil som si, že bolo asi 5°C. Auto ako správna štvorkolka sa odtrhlo všetkými kolesami a ja som sa sunul bokom smerom k jarku. A zažil som ten povestný pocit, keď sa človeku zdá, že sa čas spomalil a tie cca. 2 sekundy mi prišli ako minúty, počas ktorých mi pred očami prešli všetky katastrofické scenáre. Nakoniec ale auto (už pri opačnom okraji cesty) chytilo grip a s pomocou cvakajúceho ESP ma nejak zrovnalo. Ale orosil som sa teda ako nikdy predtým. 8-s -
white label 22.10.20 18:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S
Leg
Pro mě má Speedster (991.2) něco do sebe i na obrázcích, naživo ani nemluvě.
Jedna z nej 911ek všech dob, za mě určitě ta nej z těch novodobějších bez střechy (a lepší už zřejmě ani nebude), akorát mít těch 7 míčů na něj (limitka - 1948 kousků).
Speedster má ještě ten pěkný "nenakynutý" (hlavně do výšky) zadek minulé g. A není lehký je opticky, zadní "kapota" se dvěma bublinana je celá z karbonu, a je to největší karbonový díl, jaký kdy u Porsche vyrobili.
[odkaz]
P.S. K RZ, nepřestává mě udivovat kolik lidí si u nás dobrovolně nemálo připlatí za individuální RZ, přičemž konfigurace vypadá ve finále tak, jako třeba dnes (jsem potkal):
9T9 00000
Nenapadá mě jiný motiv, než komplex z toho, že dosud neměli tzv. podpultovou RZ.