Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 01.11.20  14:48

    « Re: Golf GTI Clubsport v německém konfigurátoru

    tms....ano, taky jsem tam už byl. Škoda, že GGTI Clubsport není v manuálu. Ale jako univerzál je DSG OK. Samozřejmě jako víkendová hračka by byl manuál lepší. Ale GGTI pořád manuál nabízí a určitě by nebyl problém ho šikovně čipnout.... ;-) Ale nevím , jak moc "vylepšili" na Clubsport internals, aby se popral s vyšším výkonem, takže by se muselo postupovat opatrně,,,, ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 01.11.20  14:41

    « Re: Golf GTI Clubsport v německém konfigurátoru

    Tom: aj mne príde Clubsport najzaujímavejší z trojice GTI-Clubsport-R. Rko sa síce ofiko predstaví o 3 dni, ale už teraz sa o ňom vlastne všetko vie: [odkaz]
    Ako tradične výzorom je menej výrazný, ako GTI a Clubsport [odkaz] , výkon oproti CS bude len o málo vyšší. Na druhej strane bude mať konečne štvorkolku, ktorá nebude len klasickým haldexom, ale bude mať vektorovanie krútiaku ako mal Focus RS, teda sa s ním konečne bude bude dať aj trochu driftovať. Ale zase cenu čakám prémiovú.
    Z tohto pohľadu je ideálnym kompromisom CS: výkonovo blízky Rku, dizajnom najvýraznejší. Škoda len toho automatu.
    Z pohľadu automatových hothečov ale ako silný protivník bude BMW 128ti, koncepčne úplne rovnaký ako CS, tiež slušný výkon a dynamika, samosvor, veľké brzdy a hlavne podobná cena (u nás 39700 €, CS ešte cenu nemá, ale vidím ju veľmi blízko).
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 01.11.20  13:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    Leg: >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 01.11.20  10:47

    « Golf GTI Clubsport v německém konfigurátoru

    Objevila se cena GGTI Clubsport na německých stránkách. Začíná od 40 tisíc. V ceně 18" kola, LED světla, ty lepší a lehčí brzdy (podle všeho stejné co mám na Atece z předchozího Golfu R (příplatkové) a GTI Clubsport S), plus automat, protože manuál v nabídce není. Jestli jsem to pochopil dobře, tak je v ceně i menší navigace (ale neumím německy). Když jsem přidal pár nezbytností, jako vínovou metlu, adaptivní podvozek, vyhř.přední sedačky, parkovací zpětnou kameru a adaptivní tempomat, jsem na 44 tisís EUR. Takže asi 1,2 mega. Jako líbilo by se mi to jako dailyna místo Atecy !! >:-[] Ikdyž stále si nejsem jistý, jestli raději CTR za rovný milion, ale s manuálem :-)
    [odkaz]
    P.S.: Jestli vidím dobře a počítám dobře, je v Německu ale základní GTI 245hp asi o 100 tisíc dražší než u nás.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 31.10.20  18:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    Hmmm....zajímavé....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 31.10.20  17:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    ????????? V roce 2007 nebylo ještě třeba řešit přísné emise...
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 31.10.20  12:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    A čo tam mali dať? Motor od BMW? To by Toyota nikdy nespravila. >:D :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 31.10.20  11:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    Leg....jestli máš zájem a chceš se dozvědět "něco víc" o tom V6 motoru (2GR- FE)......(delší čtení)
    [odkaz] ( z článku: "There’s certainly a valid reason that the 2GR-FSE found itself on the Ward’s 10 Best Engines list for 4 consecutive years").

    Další zajímavost. Nejen Lotus, ale i Toyota Australia použila ten supercharged V6 motor ve svém produkčním modelu TRD Aurion.
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.10.20  20:45

    « PSCB (Porsche Surface Coated Brakes)

    "Pokud v paměti zabrousíte o pár let zpátky, nejspíše se rozvzpomenete na jeden častý aspekt upravených aut. Zatímco jejich designové či výkonové modifikace měl obvykle na svědomí určitý úpravce, v případě brzd často docházelo na sériové komponenty jiné automobilky. Cesty mnohých firem přitom nevedly do Říma, nýbrž do Zuffenhausenu. Porsche bylo totiž známé svou neskutečnou kvalitou a zároveň odolností, a to už v době, kdy karbon-keramické kotouče zdobily maximálně monoposty Formule 1.
    Od té doby se svět samozřejmě změnil, pročež vám dnes kompozitní brzdy nabídne snad každá automobilka, která se snaží tvářit sportovně. Problémem je ovšem cena, která není nízká již ve chvíli, kdy si daný vůz kupujete. Povětšinou jde o částku okolo čtvrt milionu korun, díky níž můžete počítat s vyšší odolností a minimálním vadnutím.
    Ovšem i karbonové brzdy jednoho dne odejdou a je třeba náhrady. V té chvíli vám servis nemění pouze kotouče, dorazit musí také nové destičky, senzory, úchyty a podobně. A co je nejpodstatnější, v takovém případě již cena brzd není do jisté míry započítána do ceny vozu, jakkoliv mohlo jít o příplatkovou výbavu. Platit tedy nemusíte „pouze” onen čtvrtmilion korun, ale klidně i dvojnásobek či více. Tedy sumu, za níž lze pořídit celé auto.
    Právě zde znovu vstupuje do hry Porsche. Automobilka z Zuffenhausenu už dříve začala nabízet brzdy PSCB (Porsche Surface Coated Brakes), jejichž součástí jsou kotouče potažené jemnou vrstvou karbidu wolframu. Jak fungují a jak se vyrábí? Právě o tom si dnes povíme.
    V úvodu je nutné zmínit, že karbid wolframu je po diamantu jedním z nejtvrdších materiálů. Právě proto se užívá třeba na vrtáky. Porsche jej rozmělní na prášek, který s pomocí kyslíku a paliva roztaví (teplota tání činí 2 870 stupňů Celsia) a poté ho supersonickou rychlostí vystřelí na samotný kotouč. Výsledkem je vrstva tlustá pouze 0,1 mm, jež je následně rozleštěna jako zrcadlo.
    Výsledek je impozantní. Kotouče mají o 30 procent delší životnost než standardní ocelové. Stejně jako karbon-keramické se pak vyznačují prakticky nulovým vadnutím. A podstatné také je, že kotouče produkují o 90 procent méně prachu než ty běžné. I proto si Porsche dovolilo nalakovat třmeny bílou barvou, neboť je zašpiní spíše voda a bláto ze silnice než právě soustavné opotřebovávání.
    Pokud si uvědomíme, že pro lidské zdraví nejsou nejškodlivější emise CO2 či NOx, ale právě pevné částice PM25, které jsou tvořeny třeba i brzdným prachem, pak automobilka z Zuffenhausenu také prodlužuje naše životy. A logicky také přispívá k ochraně přírody. Suma sumárum tak vlastně není nač si stěžovat. Jakkoliv jeden argument se samozřejmě najde, a tím je cena. A to i přesto, že brzdy PSCB dostanete na úvod v ceně vozu.
    Jakou částku si tedy lidé mají připravit v případě náhrady? U standardních ocelových brzd výměna veškerých běžně měněných komponentů vychází v závislosti na ceně práce okolo 60 tisíc Kč, pokud ovšem budete požadovat nové karbidové kousky, rázem máte na stole účet na cirka 270 tisíc Kč.
    Mohlo by se tedy zdát, že PSCB nejsou až takovou výhodou, jak se dosud zdálo. Ovšem to jen proto, že jsme ještě nezmínili cenu karbonových brzd, jejichž náhrada vás vyjde na více jak tři čtvrtě milionu Kč, vskutku extrémní sumu. V té chvíli se již novinka zdá být skoro dokonalou, zvláště když jak jsme zmínili, prospívá lidskému zdraví."
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 30.10.20  19:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    iu : u MB by som lovil asi v rovnakých vodách (autach).
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 30.10.20  19:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    Označení jako nevybouření mladí mě nijak neuráží! >:-[]
    A45s jsem zkusil a neoslovilo mě to, moc Playstation, takové odtažité. To už raději CTR za 60% ceny. Nebo C43 AMG, pokud chceš zůstat u MB.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 30.10.20  16:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    Leg: máš úplnú pravdu, úspešný trnavský podnikateľ (developer, realiťák, súkromný lekár) si len vtedy, ak máš Mercedes. Ako píšeš, štandard je GLE, vyššia liga aktuálne presedláva na GT 4door, tí "ostrejší" novú G-Klasse, scientológovia majú S-Klasse, akožekresťania GLS. A tí "wannabes" aspoň CLAčko.
    Osobne ma z portfólia M-B lákajú len dve autá: A45AMG a C63AMG, ale nič z vyššie uvedených.
    My s bavorákmi sme vnímaní ako nevybúrení chlapci a BMW ako menej prestížna značka. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 30.10.20  16:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    Na fotografiách v odkaze je pekne vidieť, že nie je bobor, ako bobor. Viem si predstaviť meeting v Mníchove, kde nejaká hlava pomazaná vyhlásila: "Toto sa mi páči, keď budete robiť z trojky štvorku, dajte na ňu takýto face." ... no a vieme ako to dopadlo. >:D ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 30.10.20  16:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    Dědo, debata vznikla hlavne vyhlásením, aká je škoda, že sa ten šesťvalcový IS ku nám nevozí. Nikto myslím netvrdí, že to je zlý motor, ale že v dnešnej dobe by to žiadne terno nebolo. Doba a zákaznícke preferencie sú úplne inde. Čo sa týka tých Lotusov, tak je pravda, že používajú motory Toyota, ale tiež je pravda, že nie sú niečím, čo by v Lotusoch vytváralo pridanú hodnotu. Inak povedané, asi málokto si svoj Lotus kúpi kvôli "šesťvalcovému klenotu z dielne Toyota". Skôr si ho kúpi napriek tomu, že motor je od Toyoty.

    Iudex: v posledných rokoch mám pocit, že kto vo vašom meste "niečo znamená", musí mať Meďáka. Zlatý štandard je GLE Coupé a od toho sa odvíja všetko ostatné, úspešnejší Géčka, GT apod, u ostatných s ťahom na bránu sú mimoriadne populárne CLA (čo hlavne v bielej v kombinácii s hrubou retázkou zavesenou na hrubom krku pôsobí zvlášť komicky). Predajňa BMW tam bola zvlášť potrebná, potrebujú trochu konkurenciu. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 30.10.20  12:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    Další BMW "přeběhlík" ke Korejcům.....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.10.20  14:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    iu....debata vznikla o tom, že Lotus používá Toyota 3.5 l V6 motor, který jsem znal z AU. A to používá. Dále. Že Toyota byla i když krátce spolumajitelem Lotusu. A to byla. Tečka.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 29.10.20  13:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    Debeta vznikla tvrdením, že 3,5 atmosféra v Lexuse je ten istý motor čo 3,5 turbo v Lotuse. Nie je, tu nevidím priestor na opačný názor. Ale aj keby mal Exige ten istý motor čo IS, tak ten istý motor v sedane strednej triedy (s hmotnosťou tak 1600 kg) je niečo úplne iné ako v ultraľahkom športiačiku (vážiacom 1093 kg). To je v princípe to isté ako trojvalec poháňajúci Up vs. Passat. V prvom prípade dynamický hotheč, v druhom ostuda.
    Z iného súdka: práve som stretol známeho, ktorý nasadal do svojho nového Mercedesu-AMG G-Klasse. Tak som si počkal na zvuk motora a bol som úplne prekvapený. Totiž najprv som počul zozadu naštartovanie motora a výfuky a sekundu na to sa k tomu pridal (zvonku!) úplne inak znejúci, neprirodzený rev, zjavne majúci evokovať športový či závodný motor a auto odišlo za sprievodu tejto veľmi hlučnej dvojitej zvukovej kulisy. Nikde som pritom nečítal, že Mercedes (či niekto iný) dofarbuje zvuk aj zvonku a asi by som tomu neveril (a neuvedomil si), ak by som na vlastné uši nepočul ten rozdiel medzi zvukom samotného motora a výfuku a oneskorene pripojeného zvuku (ktorý asi vychádzal z nejakého externého repráku, neviem). Veľmi zvláštne a rozhodne nie pozitívne. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.10.20  12:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    Potom je shodná pouze ta atmosferická verze.
    Kde je tam to "minimálně"???
    Kooperace, spolupráce... z toho vznikl dočasný podíl, nikoli celkové/většinové vlastnictví Lotusu jako takového, jinak by se určitě objevila Toyota i v této větě:
    "Lotus Cars was founded and owned for many years by Colin Chapman. After his death and a period of financial instability, it was bought by General Motors, then Romano Artioli and DRB-HICOM through its subsidiary Proton. It is currently owned by Chinese multinational Geely."
    Tím končím, nazdar. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.10.20  12:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    Lotus používá obě verze. Normální atmosféru i přeplňovaný.
    V té větě "After four months of co-owning.....je to přece jasné. Tečka.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.10.20  12:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    Atmosférický a přeplňovaný motor nejsou stejné motory.
    To "minimálně" tam vidíš kde? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.10.20  10:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    wl...ano, jde o ten samý motor.....
    After four months of co-owning Lotus with an arch-rival, Toyota sold out to GM
    Toyota byla minimálně 4 měsíce spolumajitelem Lotusu..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 28.10.20  23:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová M3

    pd7
    Ano, jde o jiný motor.
    To co cituješ jen potvrzuje, že Toyota nikdy Lotus nevlastnila, podporovat a vlastnit jsou dvě různé věci. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.10.20  22:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: New M3

    wl....nemění to nic na faktu, že jde o stejný motor..... ;-)
    Toyota byla nějakou chvíli spoluvlastníkem Lotusu.
    Lotus - The Toyota and GM Link
    Chapman’s untimely death was devastating enough to Lotus, but then came the second devastating blow as American Express withdrew its financial backing.
    Lotus, now under the chairmanship of Fred Bushell, was in dire straits and there were serious doubts as to whether it would survive, even with Toyota’s backing.
    Following Cohn Chapman’s shockingly early death, time couldn’t stand still and within weeks Lotus had been re-organised under the temporary chairmanship of Fred BushelL By the following August the company had been re-financed with capital from, amongst others, British Car Auctions and Toyota.
    By 22 January 1986, a deal was struck and Lotus had been ‘adopted’. General Motors bought-out BCA, Schroeder-Wagg and JCB, the Americans effectively becoming the majority shareholder. After four months of co-owning Lotus with an arch-rival, Toyota sold out to GM —though it continued to supply components — and by October of the same year, GM had acquired a 91 per cent stake in Lotus. The deal had cost the US giant a paltry — in their terms — Ł22.7 million.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 28.10.20  21:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: New M3

    pd7
    Hlavně to nic nemění na faktu, že nelze srovnávat atmosféricky plněný motor v sedanu střední třídy s přeplňovaným motorem v ryze sportovním autě, byť by ty samotné motory byly na společném základu. :-)

    Toyota Lotus nevlastnila, po smrti C.Ch. jej koupil General Motors, potom Romano Artioli a DRB-HICOM prostřednictvím dceřiné společnosti Proton a teď ho vlastní Geely.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.10.20  20:36

    « Re: Re: Re: Re: New M3

    Myslím, že Toyota nějakou dobu Lotus dokonce vlastnila nebo měla velký podíl. Teď Lotus vlastní covidoborci...Číňani...Geely
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 28.10.20  20:14

    « Re: Re: Re: New M3

    Viem že sú to Toyota motory (bola tam aj 1.8).
    Neviem kedy si bol zdrbaný za Toyotu.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.10.20  20:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: New M3

    To nemění nic na faktu, že Evora používá Toyota V6 motor..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 28.10.20  18:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: New M3

    pd7
    A právě to přeplňování charakter motoru zásadně ovlivní, nehledě na to, že Evora rozhodně není sedan střední třídy. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.10.20  17:48

    « Re: Re: Re: Re: New M3

    wl...Evora používá přesně ten samý Toyota V6 motor o kterém jsem psal. Evora S přidává ještě supercharger.
    The Evora is equipped with a mid-mounted, transverse, Toyota-sourced 3.5-litre 24-valve 2GR V6 engine. The Evora S uses the same engine but with a supercharger. Both versions are available with a 6-speed manual or 6-speed automatic with "Intelligent Precision Shift" manufactured by Aisin.[13]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 28.10.20  17:33

    « Re: Re: Re: New M3

    pd7
    Nevím přesně kolik toho mají ty dva motory skutečně společného, ale pokud je ten v Lotusu "supercharged", tak to bude logicky "trochu" jiný svět.
    A to co jsem ti tady já popisoval, byla právě narážka na to, že optikou dnešních přeplňovaných! 3L šestiválců, ta nostalgická atmosféra! dnes pocitově, v sedanu střední třídy!, už tak nepojede. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 28.10.20  17:13

    « New M3

    pd7
    "Protože je M3 teď velké jak kráva, tak žádná jasná barva mu nebude slušet."
    Tím pádem mu nebudou sedět žádné světlé barvy, protože právě ty auto opticky zvětšují.
    Navíc v tmavé barvě se více ztrácejí dveřní spáry, což je žádoucí zejména u aut se dvěma páry dveří.
    Takže to, že je Dravit Grey dost tmavý odstín šedé je sice pravda, ale v tomto případě to má minimálně tři výhody. Opticky zmenšuje auto jako celek, bobří zuby dělá opticky přijatelnější a z profilu se víc ztrácí dveřní spáry, kterých má 4dv. sedan docela dost.
    P.S. A ta základní kola bych si ve finále nevybral, viz moje finální konfigurace.
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.10.20  17:07

    « Re: Re: New M3

    Freddie....Lotus Evora používá Toyota 3.5 l V6 motor (tady supercharged). Je to ten samý motor, který sem tu nedávno chválil a byl sem za to zdrbán..... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.10.20  15:34

    « Re: New M3

    wl....Dravit Grey by byla také přijatelná, i když na konf. je pro mě dost tmavá. Ale naživo by možná nebyla marná. S modrou souhlas. Ani jedna by mě neoslovila. A zrovna tak červená i četnická zelená..... ;-) A tentokrát ani bílá AW by neuspěla..a to sem ji měl 2x za sebou... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.10.20  14:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    iu...British spec M3 výbava je rozdílná, plus nedostanou manuál. J.A talks too much....video bylo nekonečné...... ;-\
    Barva. Protože je M3 teď velké jak kráva, tak žádná jasná barva mu nebude slušet. Můj názor. Proto i dealer říkal, že šedá (Brooklyn Grey) je populární a J. A ji měl vybranou jako třetí (bezpečnou) option.
    Ano, tmavé barvy lépe "zakryjí" bobří zuby, to je fakt. Já bych spíš časem zapracoval na nějakém AM držáku RZ a horní a dolní část masky bych od sebe držákem oddělil.
    Prodloužená záruka na méně než 200k km nelze.
    Příplatky. Vybrané věci jsem měl na X5 a mám je i na M140i kromě HUD, protože ten nebyl v nabídce, jsem shledal užitečné tak proč ne. Obětoval jsem však střešní okno, které používám málo. A v případě M3 bych přišel o karbonovou střechu..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 28.10.20  14:46

    « Re: New M3

    3-2-1 a znova sme u farieb.
    Ja by som chcel aj auto ku farbe [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 28.10.20  14:26

    « New M3

    Za mě exterier opticky takhle:
    [odkaz]

    Dravit Grey vypadá naživo skvěle, navíc se v ní spíš ztratí ty bobří zuby.
    Z barev souhlasím s iudexem, červená, případně zelená. Modrá (žádná z těch co jsou v nabídce, včetně matu) naopak určitě ne.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 28.10.20  12:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    dedo: aj ja sa rád hrám v konfigurátore, výborná prokrastinácia. :-) Ja by som ale konfiguroval úplne inak ako Ty, od farby až po výbavu. Bledošedá je jednak fádna (na M3 to chce niečo výraznejšie), jednak veľmi bledé odtiene zbytočne zdôrazňujú tie bobrie zuby. Ja by som volil tmavšiu, Isle of Man green, prípadne Toronto red.Tie príplatky sa mi tiež k M3 nehodia, pridávať športiaku asistenčné systémy (parking assistant, driving assistant), seriously?!! Priplácať si servisný balíček znamená nutnosť chodiť len do BMW servisu, opravný balíček detto, je to len drahšia poistka, naviac do 200t km je to Tebe zbytočné. Mne sa zdá sériová výbava natoľko obsiahla, že by som priplatil jedine za brzdy.
    Moja konfigurácia BY bola: [odkaz]
    Inak predvčerom si práve svoju M3 konfiguroval Joe Achilles, celkom podrobne to rozobral: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.10.20  12:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Konfigurace 2020 M3 manuál.....
    [odkaz]

    Ne, nebudu kupovat, pouze si hraji..... ;-)
    DPH only.....434 702 Kč....... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.10.20  09:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Leg...s okruhovým ježděním velmi opatrně. Nebezpečí tkví v tom, že pokud tomu propadneš a nebudeš to mít pod kontrolou (což se často stává), tak se z toho stane černá díra na peníze, která ti může zničit rodinu a i tebe. Příklady mám v rodině....... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 28.10.20  08:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Leg: čo tam po starom heči, ale ako lieta Tvoje nové prémiové SUV? Ak ho teda máš doma, daj nejakú initial review.
    Inak ja začínam pociťovať asi podobnú frustráciu, ako si mal Ty pri 130i, teda šesťvalec pod kapotou, ktorý absolútne nie je kde využiť, len mesto, semafory, dlhodobá priemerná rýchlosť asi 30 km/h. Okruh zatvorený a keď si človek trochu zablbne na okreske, skončí takmer v jarku. Asi to chce e-Up a zvuk R6 stačí z reprákov. >:-[] 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.10.20  08:52

    « Re: Re: X3MC (tuning 650PS) vs 911(992)CS (serie 450PS)

    Freddie.....díky motoru vzadu a přenosu váhy při a po startu mělo Porsche vždy velmi dobrý odpich. Výhoda 4x4 je tak prakticky smazaná. Sledoval jsem závody v AU už od 70 let, kdy Porsche závodilo proti V8 vozům jako byli Mustang a Camaro a při startu jim to vždy natřelo.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 27.10.20  22:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Leg
    Je to spíš ještě o něco víc, než za nové, ale to je celkem jedno.
    Jako nové mi podobná limitka, na začínající seriózní okruhové ježdění, taky moc smysl nedává. Dávat takové prachy za limitku (bez zadních sedaček, které si můžu kdykoli vyhodit z jakéhokoli auta) a pak ji zhuntovat na okruhové ježdění?
    To si raději koupím něco levnějšího nelimitovaného (klidně i ojeté) a vyhážu z toho mnohem víc, než jen zadní sedačky, případně dál upravím vyloženě na okruhové ježdění.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 27.10.20  22:22

    « Re: Re: X3MC (tuning 650PS) vs 911(992)CS (serie 450PS)

    sf
    Dark Label v bílé. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 27.10.20  21:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Label: ako nové by mi to ešte do určitej miery zmysel. Ak napríklad chcem začať jazdiť seriózne okruhy, keďže začínam, chcem niečo nezáludné. Mám budget dajme tomu do 50000 a nechcem kupovať jazdenku. Potom mi vo svojej dobe Clubsport S, Trophy R alebo JCW GP môže dávať zmysel. Kupovať ale štvorročné ktoré je v tomto smere prekonané a ešte k tomu za cenu nového, to mi moc nejde do hlavy.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 27.10.20  21:20

    « Re: X3MC (tuning 650PS) vs 911(992)CS (serie 450PS)

    Ja neviem, tieto časy 0-X pripadne zlomky míle s pevným štartom mi prídu ako totálne zbytočná disciplína. Reálny majiteľ asi nemá srdce podobným spôsobom lágrovať svoje auto, možno to raz-dvakrát vyskúša, keď už tam ten LC je a potom to nechá tak. Ale novinári majú o zábavu postarané, to je pravda.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 27.10.20  21:02

    « Re: X3MC (tuning 650PS) vs 911(992)CS (serie 450PS)

    Ako nechcem sa ti vtierať do priazne ale to Porsche malo hodne brutálnu trakciu na odlepení z miesta vs 4x4 , potom už asi nastupoval ten výkon ale i tak som čumel na toho "brouka".
    [odkaz]
    S názvom tej edície ťa chcú nas.rať >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 27.10.20  16:17

    « X3MC (tuning 650PS) vs 911(992)CS (serie 450PS)

    pd7
    "Normally, the X3 M Competition has 510 HP coming out of the 3-liter straight six twin-turbo S58 engine and delivered to the four corners of the car via an 8-speed automatic gearbox. This time round, we’re looking at 650 HP..."

    To je výkon přesně na úrovni současné 911 Turbo S, která by ji vyprášila kožich (3:0) s prstem v nose i na té rovince.
    A bez tuningu (+140!PS) by X3MC neměla ani na tu 911 CS.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 27.10.20  14:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S


    Drag race BMW X3 MC against Porsche 992 911 Carrera S
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 27.10.20  13:16

    « Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Leg
    V podstatě souhlas (s CS S), mně ta dvoumístná konfigurace u jakéhokoli hh/hb přijde mimo mísu. Já jsem dokonce rád i za možnost sedět (byť pouze "nouzově") vzadu v 911 GTS, které se z hlediska "sportovnosti" nedá s CS S vůbec srovnávat.
    A teď si představ ten paradox, že bych měl k němu paradoxně GGTI(CS S) bez zadních sedaček.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 27.10.20  09:48

    « Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Tu vymeníš iba svetlo/nárazník a ide sa ďalej. Likvidátor bol a sama som zvedavá ako to dopadne. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 27.10.20  08:46

    « Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Otázka je, pre koho je to auto: ako zberatelský kúsok je zatiaľ nezaujímavé (ok, limitka čo istú dobu držala rekord na ringu, ale vo finále je to stále len vylepšené obyčajné GTIčko), ako investícia to nemá zmysel a pre ultimatívne jazdné zážitky sa obávam bude lepšia nová generácia Clubsport aj bez S - tu môže byť argumentom manuál. Takže sa musí nájsť hardcore fanúšik GTI, čo chce len to najlepšie, za každú cenu manuál a nevie čo s peniazmi. Nehovorím, že taký nie je, ale asi budú čakať pekne dlho.

    Fred: pekne našuchorené, keby to bola Š120, kladivkom by sa to naklepalo do pôvodného tvaru a šlo by sa ďalej. Ak sa smiem spýtať, čo na to poisťovňa?
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 27.10.20  08:14

    « OT

    Pekný konfigurátor na vyhranie sa s individual farbami (a i.) pre BMW: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 26.10.20  17:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    iu
    viz reakce na Th
    Logicky! Přece nezačnou dělat jen kvůli nějaké "limitce" 3dv. karoserii.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 26.10.20  17:05

    « Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    wl: o logike by som moc nehovoril, ťažko si totiž predstaviť niečo nelogickejšie než je 5-dverové 2-miestne auto. ;-) [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 26.10.20  16:55

    « Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Th
    Nový Megan se jako 3dv. vůbec nedělá, takže je (opět logicky) 5dv. i ve dvoumístném provedení. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 26.10.20  15:37

    « Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    tms....řidičovo sedadlo je nějaký flekatý...jako by se v něm někdo poscál....že by nějaká krušná chvíle???
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 26.10.20  15:25

    « Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Myslel jsem si, že se dělal jen jako 3-dvířko, ale nebyl si tím jistý. Normální Clubsport byl i jako 5-ti dvířko. Logické by to bylo, že když má jen přední sedačky, že bude jen 3-dvéřový, ale takový poslední Megane R.S. Trophy-R bez zadních sedaček je taky 5-ti dvířko >:-[] >:-[] V dnešní době jeden nikdy neví >:D >:D
    Jako mě by se to líbilo, ale 1,2 mega za to nedám. Chápu ale že to má i nějakou sběratelskou hodnotu. Raději ale přikoupím CTR, než tohle za 1,2 mega a ještě bude CTR podobně rychlé na okruhu.
    P.S.: Pradědo, na okruhu v Brně jsem Clubsport S nikdy neviděl.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 26.10.20  14:52

    « Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    tms.....tento stroj se prodává už delší dobu.....a jak ad stárne, tak stoupá i cena..... :-!
    Na důchod asi těžko. Bez zadních sedadel a deck cover to bude hlučný jak sfiňa. Na víkendový bláznění ok. Myslím, že to borec i tak používal. Nízký km, ale asi perný...i když brzdové kotouče vypadají ok. Třeba je už měnil...Neviděl jsi ho náhodou v Brně na okruhu? >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 26.10.20  14:44

    « Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    wl....tohle by byl pro Tebe perfekt GTI update...a s manuálem...no more hlášky o vyměknutí....... ;-) >:D Mám to jít okouknout a dát vědět?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 26.10.20  14:16

    « Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Th
    "...dokonce jako třídvířko,"
    Dvoumístný Clubsport S se (logicky) dělal pouze jako 3dv.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 26.10.20  14:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Áno, neveselý pohľad ale koľko ušetrím na “bendzíne” keď nejazdím. >:D Tie ceny dielov sú katastrofa.
    To je ale nič proti cenám u Porsche.Keď som videl koľko stála oprava jemne šuchnutej GT3 tak to sa mi pretáčali oči.
    Keď som kupoval Galaxy tak som pozeral vtedy na ceny Mustangov a fakt to bol pekný pohľad. Som rozmýšľal či namiesto Galaxy nezobrať Mustanga. Teraz to je ale úplne niekde inde.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 26.10.20  13:59

    « Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Fred: neveselý pohľad :'-( (taký som si včera pri tom šmyku už predstavoval na 3ke).
    Inak tie ceny idú tak hore, pozrel som si aktuálny Mustang, ktorý teraz začína na 46990 eur. Keď ale prišiel v r. 2015 na trh, tak osemvalec stál 41990 eur (teda zdraženie o 5000 eur), nehovoriac o tom, že už nie je 2,3EB, s ktorým Mustang začínal na 35990 eur (teda menej, ako dnes základný GTI).
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 26.10.20  13:53

    « Re: Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    sf:
    Poistnou udalostou vlastne doslo k navyseniu hodnoty auta, lebo stare diely sa vymenia za uplne nove :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 26.10.20  12:27

    « Re: Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Keď občas pozriem ceny jazdeniek tak mi je z niektorých do plaču.
    Za moju haraburbu ale s manuálnou prevodovkou (snáď aj novou) asi začnem pýtať 2.5mil Kč. A nový nárazník,chladiče aj spliter v cene. >:-[]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 26.10.20  11:56

    « Re: Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Fred: cenu Clubsportu S som nenašiel, trúfam si ale povedať, že ani nový nestál toľko. "Obyčajný" Clubsport začínal na 790t Kč. Niekto sa proste tvári, že má zberateľský kúsok a chce na tom zarobiť. Len napriek všetkým kvalitám z Golfa zberateľský kúsok, ktorého hodnota časom rastie, nebude.
    Inak som zvedavý na cenu aktuálneho Clubsportu, v DE je to 40200 €, čo je za predokolkový mainstream hodne, ale zase príplatok 2600 € oproti štandardnému GTI sa zdá prijateľný.
    Ad RWD: keby som mal zadohrab, zrejme by som bol v jarku. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 26.10.20  11:11

    « Re: GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Tak ten Golf je pre mňa ideálna kombinácia, a s tou cenou sa asi pos.al. (koľko stál nový?).

    iu : keby si mal rwd tak si tú zákrutu dáš pekne bokom a reguloval by si iba plynom. >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 26.10.20  11:00

    « GOLF GTI CLUBRSPORT S

    Pradědo,
    tady máš správný kočár na důchod, navíc s manuálem pro velké kluky ;-) >:-[]
    Objevil se v Kyjově GTI Clubsport S, ano, opravdu "S" bez zadních sedaček, dokonce jako třídvířko, samozřejmě manuál, tady automat nebyl co vím. Už jsem jim psal, bouraný to není, je to auto majitele autosalonu, cena 1,2 mega je ale trochu přemrštěná. Budu sledovat :-) Vzadu máš síťku na nákupy, takže ideální na důchodek..
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 26.10.20  10:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S

    Ako teda s fotosúťažou? Vyhlási ju niekto (woody)?
    Ja som včera zažil doposiaľ najnepríjemnejší zážitok s 3er. Cestou do Karpát po obľúbených okreskách som chcel využiť totálne prázdne cesty (zákaz vychádzania) a išiel trochu ostrejšie. V obľúbenej a známej ostrej pravotočivej zákrute som ale dostal šmyk, neuvedomil som si, že bolo asi 5°C. Auto ako správna štvorkolka sa odtrhlo všetkými kolesami a ja som sa sunul bokom smerom k jarku. A zažil som ten povestný pocit, keď sa človeku zdá, že sa čas spomalil a tie cca. 2 sekundy mi prišli ako minúty, počas ktorých mi pred očami prešli všetky katastrofické scenáre. Nakoniec ale auto (už pri opačnom okraji cesty) chytilo grip a s pomocou cvakajúceho ESP ma nejak zrovnalo. Ale orosil som sa teda ako nikdy predtým. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 25.10.20  07:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S

    O Masarykově okruhu.....je to ale v Premium.....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 24.10.20  15:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S

    >:D >:D budem mať čas tak dám nejakú fotku.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.10.20  14:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S

    Jen škrábanec, ale bohužel s tetanusem... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 24.10.20  14:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S

    Myslím že všetko bude OK. Škoda je vysoká ale na pohľad to je iba škrabanec. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.10.20  13:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S

    sf
    Jak to vypadá s tím tvým nemocným čtyřlístkem, uzdraví se, nebo je to na kremaci... >:D ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 24.10.20  11:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S

    Já nejsu Santa Klaus, voe....... ;-) >:D :-! 1000 koní...? Taky mě to napadlo..... 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 23.10.20  21:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S

    Až to zafinancuješ ja si to kľudne budem priať >:D , troška by ale zamrzelo že to nemá už rovných 1000 poníkov.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 23.10.20  17:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S

    Freddie......co by sis měl přát k vánocům.......
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 23.10.20  13:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S

    To už se mi taky stalo, hlavně u příspěvků s odkazem/odkazy.
    Asi globální cenzura...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.10.20  10:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S

    Ser_em aj celý systém: napísal som sem príspevok, normálne ho tu vložilo a ukazovalo. Potom som ho editoval... a zmizol celý. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 22.10.20  22:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S

    30 TREBEL může taky znamenat od 30-ti jen TRABLE :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.10.20  18:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Aventador SVJ v Ferrari 812 v Porsche 911 Turbo S

    Leg
    Pro mě má Speedster (991.2) něco do sebe i na obrázcích, naživo ani nemluvě.
    Jedna z nej 911ek všech dob, za mě určitě ta nej z těch novodobějších bez střechy (a lepší už zřejmě ani nebude), akorát mít těch 7 míčů na něj (limitka - 1948 kousků).
    Speedster má ještě ten pěkný "nenakynutý" (hlavně do výšky) zadek minulé g. A není lehký je opticky, zadní "kapota" se dvěma bublinana je celá z karbonu, a je to největší karbonový díl, jaký kdy u Porsche vyrobili.
    [odkaz]

    P.S. K RZ, nepřestává mě udivovat kolik lidí si u nás dobrovolně nemálo připlatí za individuální RZ, přičemž konfigurace vypadá ve finále tak, jako třeba dnes (jsem potkal):
    9T9 00000
    Nenapadá mě jiný motiv, než komplex z toho, že dosud neměli tzv. podpultovou RZ.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…