Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 27.01.21 22:58
« Klíče
Nešlo mě vložit reakci, tak se musím ozvat tímto způsobem. Ron, nejsi sám...........i můj milovaný Yarisek mě jednou přesně takto "napálil". A kdo by to řekl do Toyoty.....že? Naštěstí se to přihodilo v garáži u baráku a spare key má soudružka manželka v šufleti v ložnici a klíče od baráku jsem měl v kapse. Kua, to sem si oddychl.......... -
Ronault. 27.01.21 20:42
« VW - proč to dělat jednoduše, když to jde komplikovaně
Ráno po službě jsem spěchal, obložen spostou věcí dojdu k Polu, do kufru naházel všechno včetně bundy, vytáhl smeták, zavřel kufr a jal se odmetat sníh. Jak tak odmetam, po chvíli Polo bliklo blinkry... Doometal to, chci otevřít kufr a vrátit metlu a ejhle, zamčeno, všechno, včetně dveří... a klíče uvnitř... k..vy německé, takové m...y dělají po....né...jak jsem se uklidnil, naštěstí jsem alespoň mobil nechal v kapse a musel jsem si z domu nechat synem přivést klíče...
Jako vím, že to VW dělá, dokonce jsem si to po koupi ověřoval, že když nechám v kufru klíč (mám keyless), kufr se nezamkne a musím ho z tašky vyndat a vzít si ho sebou do auta, ale že se ten krám zamkne sám tak za dvě minuty, neskutečné.
Vůbec keyless od VW je polovičaté řešení. Klíč musím mít v kapse, kde mě tlačí, nebo v tašce, kterou musím tahat do auta (třeba s NTB je to velká taška) a nebo ho musím vyndat z tašky a to pak jsem si kua nemusel připlácet keyless!!!
Když otevřu kufr, neodemknou se dveře, takže když prší a já něco dávám do kufru, ti druzí nemůžou nastoupit (třeba včera jak jsem vezl kolegyni). Od kufru se auto zamknout taky nedá, musím ke dveřím...
Fakt na bednu...
A jak to má Picasso? Otevřu kufr, odemkne se vše, auto pozná i klíče v kufru a jedu, když jsou v kufru klíče nebo kdekoliv v autě, nezamknu, vedle tlačítka na odemykání je i zamykání přímo na kufru. Renault prostě přijdu k autu, auto blikne odemkne se,odejdu, blikne, zamkne.
Nevíte někdo, jestli se to dá nějak předělat? Kromě výměny za jinou praktičtější značku
...
-
iudex 27.01.21 08:51
« Vette a spol.
Dany: ja mám skúsenosť s Amerikami len dvakrát čo som tam mal požičané, nejaký sedan Buick a minivan Dodge Grand Caravan a u oboch to klišé o americkej kvalite sedelo. Ale pri tej smiešnej cene by som to prepáčil.
Zaujímavosť nielen pre Thomasina: tu je zrejme skladovka Clubsport: [odkaz]
Neviem, či je to tá špecifikácia ako na obrázku, alebo je to len ilustračné. Ak by to ale tak bolo, tak je to vcelku fajn cena (19" disky a i.).
Inak ako pribúda videí s Clubsportom, všade sa spomína dynamika podobná s Rkom. Ako si vravel ani by som sa nečudoval, keby 300k CS a 320k Rko mali v skutočnosti ten istý motor. Chcelo by to ale porovnávačku. -
Dany 26.01.21 20:05
« Re: Vette a spol.
Iudex, som vyťažený viac ako by sa mi páčilo. Doma s deckami je tiež problém dosiahnuť štandardnú produktivitu. Už sa dlhšie vyhrážam, že pôjdem radšej do roboty. Navyše teraz sme doma v štádiu balenia a prípravy na sťahovanie.
Kozu som registroval už skôr, ale bál som sa to pozerať už kvôli tomu menu a teda naplnil moje očakávania.
Nemám skúsenosť s americkou kvalitou a asi ani nikdy mať nebudem. Vette sa možno kvalitatívne posunula, ale nemyslím, že bude dosahovať európskych štandardov. Čisto na platonickej úrovni kľudne zostanem u Porsche.
Ja som na Bazáre pozeral niečo vhodné pre ženu. Momentálne na poskakovačky používa diesel a nie je to ideálne.
-
iudex 26.01.21 09:08
« Vette a spol.
Dany: long time no see, ako jeden z mála si tuším cez koronu viac busy ako za normálu.
Na toho blázna Koza bobkov som už naďabil na YT, ale ako píšeš ten prejav je ako v orešanskom šenku, celkom sa divím, ako sa v tej Amerike živí a uživí, keď sa dostáva k takýmto autám (aj keď väčšinou sú to jazdenky). A podľa kritiky na jazdenú a vytunenú Corvetu minulej generácie by som nehodnotil kvality novej generácie. Ale je mi jasné, že americký športiak za takú cenu nebude dosahovať kvalít Porsche.
Čo sa bazárov týka, svoj názor som napísal, auto je dosť drahá sranda na to, aby som kupoval mačku vo vreci s neznámou minulosťou. A celkovo mám pocit, že ľudia si tie svoje stariny cenia na prehnané peniaze. To platí nielen pri autách, ale pozorujem to všeobecne pri bazárových veciach, či už sú to lyže alebo elektronika. Už sa mi viackrát stalo, že na bazoši ponúkali veci drahšie, ako nové (proste niekto kúpi nový model a po 2 rokoch to predáva za 80% kúpnej ceny, avšak cena v obchodoch medzičasom klesne na 70% pôvodnej ceny. Raz som na to týpka aj upozornil, ale odbil ma s tým, že on to kúpil draho a pod cenu to nepredá a mám si kúpiť nové. Tak som aj urobil). Takže kupujem v podstate vždy nové veci ani nie z princípu, ale pretože ten rozdiel medzi starým a novým je väčšinou príliš malý na to, aby to stálo za riziko.
A ono nakoniec nikdy nie je s tými novými autami až tak zle, ponuka športových áut sa zužuje, ale stále je bohatá a je z čoho vyberať. Golf mal dakedy len GTI, neskôr pribudol R(32) a aktuálne sú 3 hot verzie na výber. Aj výber u Porsche je veľmi bohatý, len proste málo zarábame. ) Z môjho pohľadu ak by sa všade netlačil automat, tak som vcelku spokojný s ponukou. Taký (dostupný) ideál pre mňa by predstavovalo BMW 128ti s manuálom a predkom 5er, to by bolo dokonalé. Manuál žiaľ nebude, ale tá krajšia maska teoreticky pri facelifte môže byť. Detto Clubsport, nebyť blbého dotykového interiéru a automatu, je to ideál, 300 koní je proste 300 koní, ide to podľa videí parádne a ani ten GPF nejak nevadí. Len tá trúba, len tá trúba (manuál) tomu chýba. -
Dany 25.01.21 08:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena Vette
čavte,
vidím, že tu vládne dosť ružový pohľad na Vette, zvlášť za americkú cenu.
Aby som vám trochu zamiešal karty, tak tu je pohľad na americkú kvalitu materiálov a spracovania. Upozornenie: chalan má "mierne" oplzlý prejav
[odkaz]
sf: aj tebe trochu zamiešam karty v tej istote ;-)
[odkaz]
PS: vidím, že sa nevymykám štandardu a tiež brúzdam po bazároch >:D
Momentálne mám iné starosti, ale príde čas...
Vrcholom tohto roka bude asi Akrap na leguána. -
speedfred 24.01.21 22:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena Vette
Moto je isté - Diavel
Samozrejme pokiaľ je QV doma (nová prevodovka a spojka) tak nič iné športové neprichádza do úvahy.
RAM by sa mi ale fakt hodil na prácu + odvoz nepojazdného auta z okruhu a voľnočasové aktivity. Človek musí občas klamať aj sám seba a hľadať rôzne dôvody keď niečo moc chceš.
PS: tu sa mi dá fakt písať iba z "ťamťana".
PC a hnilé jablko nefunguje, a nefungujú ani smajliky zo Samsung. Potom ostávajú prázdne miesta. -
speedfred 24.01.21 18:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena Vette
Tak to pardón, zle to pobrali moje mozgové bunky po včerajšku (skôr ešte dnešku) :*)
Ja a konfigurátor moc nie sme karamáti. "Našťastie" :-( nie som v situácii aby som sa rozhodoval medzi 911 vs Vette ;-\
Ja už mám vybrané RAM alebo Cayman GTS >:D -
white label 24.01.21 15:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena Vette
sf
Nevypadá jinak, je to rozdíl cen s DPH!
"...než byla moje cena !před! odečtením dph."
Po odečtení byla naopak nižší, než u nejlevnější Vette s dph.
Ta (jetá) Vette v inzerátu stojí stejně jako teď stojí základní 911/992.
Konfigurátor Vette: [odkaz] (chvilku trvá, než naběhne) -
-
white label 24.01.21 12:50
« Re: Re: Re: Re: Cena Vette
w-a
Přesně tak, nejnižší první česká předběžná cena s dph je "jen" o 400 tis. nižší, než byla moje cena před odečtením dph.
Proti US cenám je to hodně jinde, a to se pak nelze divit, že je v USA vyprodáno a za volnou kvótu se dává navíc 10 tis. dolarů.
[odkaz]
Mimochodem, brali byste spíš červenou klasiku Torch, nebo tu modrou Rapid?
Celkem 12 barev/odstínů je v nabídce, z toho polovina je metalických. -
woody-alien 22.01.21 21:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Clubsport
wl: Na takový vtipy pozor. Já včera napsal jednomu svému podřízenému (bez auta), že udělal chybu v zakázce a zboží,který máme dodat zákazníkovi, nemáme skladem. Tudíž jsem ho sehnal v Boleslavi (což byla pravda) a musí pro něj dojet okamžitě vlakem. Připojil jsem smajlíka. No a za hodinu mi volal, že už si našel spoj a u koho se v té Bolce má hlásit. >:D >:D -
speedfred 22.01.21 19:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Clubsport
WL : tak samozrejme sme sa bavili o športiakoch za "rozumnú" cenu :-!
Inak ja fakt reálne do budúcna uvažujem nad tým RAM-om, pretože až príde apokalypsa tak ma nič nezastaví. A je to hooodne dobré aj ako rodinné auto.
WA mal by si pouvažovať. -
woody-alien 22.01.21 18:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Clubsport
Pánové, sám se teď dost děsím doby budoucí. Nechci teď narychlo prodávat Leona, zrovna se mi to TSÍčko hezky rozjezdilo a jako rodinný kombajn je to (až na trochu tvrdší podvozek) v podstatě ideál. A za peníze, o kterých se dneska může adeptům na nový auto jenom zdát. Jenže až za dva a půl roku skončí záruka, půjde vůbec ještě něco takového nebo spíš lepšího koupit ? Abych si ho pak nepěstoval až do důchodu. To už není ani otázka peněz, s tím se tak nějak smíříte, že dobře už bylo, ale bojím se, že už budou jenom elektrovehikly nebo přepravovadla bez chuti a zápachu.
Takže se otevřeně přiznám, zatím o tom sice vážně neuvažuji, ale inzeráty s ojetinama projíždím. Hlavně proto, že tam najdu auta, která už odešla nebo jsou na cestě do věčných lovišť. Co tam ale najdu za těch pár let, to vážně nevím. 8-s -
pradeda777 22.01.21 15:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Clubsport
wl.....neměl bych s tím problém, protože jsem celý život jezdil a závodil s usranýma čtyřhrnkama. Jen na starý kolena mám teď druhý šestiválec. Ale uskrovnění by mě v případě 45A nedělalo potíže..... ;-)
iu/freddie/tms ...potíže s ACZ? Kua, aby vás nezablokovali jako Trumpa na soc. sítích....... -
-
speedfred 22.01.21 14:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Clubsport
Tak ja som vyrastal celý život na jazdených autách, ja s tým problém nemám. To len v poslednej dobe som si čuchol k novote, to ale zase stojí kapanek viac.
Celkom ma láka myslienka kúpiť nejaký HH (samozrejme 3dv) , vykuchať ho a na plaťáku za RAMom ho voziť na okruh. >:D
Inak vč som rozprával s jedným fajn predajcom áut a ten mi hovorí ze najlepšie 3 autá čo jazdil tak boli M2, Stelvio/Giulia , i30N. Hlavne to "enko" je vraj super.
WL za podobné peniaze tam vidím ešte Vette.
Mne tak isto nejde odoslať príspevok z PC, iba mobil. -
pradeda777 22.01.21 14:22
« Re: Re: Re: Re: Clubsport
Kdybych byl o 10 let mladší, tak bych bez dlouhého přemýšlení bral toto: [odkaz]
Na konf.se to "dotklo" 2 mega. Za ty samé prachy je však RSQ3, která by mě vyhovovala daleko víc. I zde by bylo chybou otálet, protože s novým modelem kdo ví, jestli ten 5ti vál neskončí. Ten motor je totiž už pěkný dědeček.... ;-) -
white label 22.01.21 13:52
« Re: Clubsport
iu
A k té argumentaci, že si měl v podstatě rovnaké auto už před 7 lety. "To už vôbec."
A prečo nie?
G7GTI Clubsport přišel před 4,5 lety, byl na stejném základu jako G7 GTI Perform., ale vypadal a hlavně jezdil poměrně výrazně lépe (víc hot). Co dnes koupíš výrazně lepšího/hezčího z klasických fwd hh? I za původní novou cenu by to dnes byla skvělá koupě. A co se za těch 4,5 roku pozitivně změnilo? Cena, LCD displej místo klasických analogových budíků, dotykové ovládání už i na volantu, filtry pevných částic (zvuk o ničem), omezení otáček na volnoběh, atd.
Kde je motivace koupit si dnes nový hh za mnohem! větší peníze (bez možnosti 3dv.), než tehdy?
-
pradeda777 22.01.21 13:28
« Re: Re: Clubsport
Já bych se s/h auta do 20-30k km nebál. (V Austrálii jsem několik koupil a spálil se jen jednou a to s tím prvním, když jsem nedal na radu kamaráda). Samozřejmě, pokud se dá auto před podepsáním kupní smlouvy "proklepnout" značkovým servisem, je to ještě lepší. Ale dnes už to mám v oku a dokážu (po pečlivější prohlídce) poznat, jaký "život" auto mělo. Třeba tady je vůz nafocen na závodním okruhu, což samo osobě vyzývá k opatrnosti. A pak, jde tu o dovoz z Itálie..... [odkaz]
-
white label 22.01.21 12:46
« Re: Clubsport
iu
Nevýhodám/rizikům koupě ojetého auta samozřejmě rozumím, proto jsem si zatím sám žádné jeté auto nekoupil, ale velmi rychle se přiblížila doba, kdy už si nové spalovací auto (dle svých představ) nepůjde koupit, např. už si dnes nekoupím kompaktní 3dv. hh, nemluvě o ekologických "kurvítkách" a ceně trestající kupujícího za nákup pořádného spalováku. Nákup jetého auta má, kromě nevýhod, výhodu v tom, že ho můžeš (pokud ti nesedne) znovu prodat bez ztráty srovnatelné s tou, kdybys ho prodával jako první majitel. A ta "dovozová a prihlasovacia procedúra" u nás není nijak zvlášť složitá.
To GTS coupé samo nebylo zadarmo, ale co dnes koupíš srovnatelného nového za dva a půl mega (bez dph)? Dnes za přesně stejnou částku dostaneš úplně základní Carreru (bez samosvoru, za který si u ní ani nelze připlatit) bez jediné položky příplatkové výbavy... a velmi brzy bude ještě mnohem hůř.
Za dva a půl mega se dnes prodávají taky velká prémiová SUV, nebo luxusní sedany, které ztrácí hodnotu šílenou rychlostí, na rozdíl od 911.
Píšeš, že pro smrtelníky je to mimo realitu, ale to GTS nebylo za cenu GT2 RS apod., a když si vezmu třeba Thomasinovu M2C + G8 GTI CS, tak to cenově nemá daleko ani do toho GTS coupé. -
iudex 22.01.21 09:03
« Clubsport
WL: ojazdené auto u mňa nepripadá do úvahy, jednak nemám chuť a čas absolvovať dovozovú a prihlasovaciu procedúru, najmä ale voči autu po niekom inom mám určitý dešpekt, nevieš, ako sa s ním zaobchádzalo, notabene pri hotheči. Ostatne poznáš tú starú reklamu na babku predávajúcu Golf 3. ;-) A kupovať si v podstate rovnaké auto, ktoré som mal pred 7 rokmi? To už vôbec.
Inak ale myšlienku kúpy "poriadneho", neuduseného športového auta chápem, tiež mám pocit, že všetko, čo by si človek dnes kúpil, bude len podobné alebo horšie, ako v nedávnej minulosti, resp. to lepšie je oveľa drahšie. Proste najviac si to vyhral Ty s 911kou, posledná predfiltrová verzia a za dobrú cenu (na Porsche samozrejme, pre nás smrteľníkov je to mimo reality). No a ešte Tom s M2C (ktorú už tiež nejde kúpiť).
P.S. Z nejakého hlúpeho dôvodu mi nejde reagovať na príspevok, musím dať vždy nový. Proste skvelý systém ACZ. :-(
-
Thomasino 21.01.21 19:38
« Re: Re: Clubsport
O tom dovézt si z Německa 3-dv. GTI Clubsport nebo i TCR jsem přemýšlel a nějakou dobu jsem sledoval nabídku a ceny. CS ale je většinou už bez záruky. Ten třídveřák by se mi líbil kvůli větším dveřím. Ale je to komplikovanější s financováním a já to budu částečně brát na úvěr. Navíc rozdíl v ceně není tak velký, ty slušné kousky GTI TCR 7DSG stojí kolem 900-950 tisíc. -
pradeda777 21.01.21 18:30
« Re: Clubsport
Čím častěji se tu objevují story o brzkém a neodvratném příchodu zkratoaut a konci spalováků, tím častěji si kladu otázku, zdali je vůbec rozumné zvažovat prodej 1er. I když je málo v provozu a měl bych ji častěji "protáhnout brka", tak by toho skvostného 6ti válu s manuálem byla určitě škoda. ;-) -
iudex 21.01.21 17:56
« Clubsport
wl: jo, tá žltá nie je ideálne trafená, síce by som zvažoval výraznejšie farby, ale tu sa mi to bije s červenými doplnkami. Ako som písal, volil by som Thomasinovu červenú (aj keď tam zanikajú červené akcenty, ale to tak nevadí).
Inak podobný problém je pri 128ti: tam sa mi tie červené akcenty páčia, odlišujú ti od bežných verzií, ale hodia sa len s odtieňmi šedej a.k.a. nefarbami. Tá výrazná modrá ani červená ich mať nemôže (a BMW dobre spravilo, že tam sú čierne, na tých lakoch by to bolo ako päsť na oko). Ale potom zostáva len biela, a tá je pastelová (neviem prečo nedali mineral white metlu). -
white label 21.01.21 15:59
« Re: GTI Clubsport
iu
Tak ten odstín tenisákově žluté se mi nelíbí.
Když vidím tu cenu a interiér (třeba i ty sedačky byly v minulém Clubsportu mnohem vypracovanější), napadá mě, co si tak zajet co nejdřív do D pro minulý nefiltrovaný Clubsport, nějaký v perfektním stavu s menším nájezdem a hlavně ve třídvířku!
Akorát nevím, jak to teď vypadá na čáře, Němci teď vyhrožovali omezením/uzavřením hranic.
Euro7 bude v Evropě znamenat prakticky konec běžných spalováků, a to i bez jejich přímého zákazu.
Už Euro6 je prakticky čistička vzduchu, Euro7 bude perpetum mobile. -
pradeda777 19.01.21 18:39
« Re: Re: Re: Re: 128ti vs GTI
Já bych bral raději 128ti, ale bez manuálu? Když už tedy A/T, to pak GTI CS by byla asi lepší volba....infotainment čert vzal... :-( Samozřejmě kdyby BMW nabízelo X2 po F/L sDrive s 128ti mechanikou, tak bych určitě zvažoval jako náhražku za Yarina... ;-) -
iudex 19.01.21 15:40
« Re: Re: 128ti vs GTI
Jj, jazdne by som si takto od stola tiež stavil skôr na Clubsport, vyšší výkon a nižšia hmotnosť hovoria v prospech CS. Ale aj bavorskí si vraj dali (po nie úplne chválenej M135i) pri ladení viac záležať a naladenie podvozka je vraj akurát pre univerzála.
Vyberať ale peňaženkou, asi by to VW nemal šancu vyhrať, podobná základná cena, ale zľavy väčšie v BMW. Takže ak to odhadnem 36t za VW vs 33t za bávo, to by asi nebola moc dilema.
Situácia by mohla vyzerať inak, ak by v CS bol manuál, bola by to značná výhoda pre VW, jednak z princípu manuál a druhak nižšia cena.
Samozrejme do auta sa nie dostať tak jediné možné a najrýchlejšie riešenie bolo vytĺcť to najmenšie okno a vytiahnuť nejako kľúč.
Ty si obišiel ešte celkom dobre a hlavne bez skôd.