Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 17.02.21 14:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Ano, mě se 128ti líbí..i v modré má šmrnc....určitě vypadá moderněji než M140i. Ale tam už jsme kdysi dávno byli. Holt, s R6 v malém autě, 4324 mm dlouhém a s 5 dveřmi, toho stylist moc vyčarovat nemohl. S 3 dveřákem měl trochu víc svobody, ale i tak se musel vejít do dané "obálky", která mu nějaký "rozlet" nedovolovala. Tady u nové řady1 FWD, při cca stejné délce kastle 4319 mm, to měl stylist podstatně snažší a mohl si dovolit víc "čarovat". Ano, mohl tam zakomponovat víc BMW styling jazyk, ale na druhé straně úkol asi zněl navázat styling na stávající řadu X1, což se mu bezezbytku povedlo.
[odkaz]
-
pradeda777 17.02.21 12:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
tms....jo, 128ti se mě líbí....ale...na univerzál je moc nízká, nemá manuál a navíc nemá ani adaptivní podvozek, který je pro mě klíčový. Takže. Zatím si nechávám M140i (které až na jednu červenou a zrovna tak jako šestiválcová M135i už prakticky zmizeli z sauto). Hned jak se objeví nový Yaris Cross ve Zlíně, mám slíbené echo a když mě bude "po chuti", tak měním za našeho Yarise. No a dál se uvidí.
Nová M3. Myslel sem....doufal sem....chtěl sem věřit.....že si na ten nový bobří předek časem zvyknu....ale nekoná se....ba právě naopak, čím dál tím víc mě irituje, Počkám ještě na novou M2 a pak se uvidí. S RSQ3 SB bych krom nového auta, servisu "po ruce" a možná taky lepší N/V nic jiného nezískal a ztratil bych parádní šestiválec a manuál. ;-\ -
iudex 17.02.21 11:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
wl: čo ti ja viem, v UK stojí napr. GTI Clubsport 37215 Ł, čo je cca. 42600 eur alebo 1097000 Kč. Takže ešte o dosť viac ako u nás.
Proste v kontexte dnešných cien (všetko vysoko nad 30t) sa tie ceny spred 5 rokov zdajú super (základná Cupra pod 26t, dokonca si spomínam na akciovú cenu Astry OPC pod 25t). Ostatne ešte toť nedávno základný Megane RS stál 27t. Vtedy Dany spomínal, že práve v tom dostupnom základe vidí zmysel (možno dnes ľutuje). -
iudex 17.02.21 09:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Skur_ený web MACZ, teraz som písal 20 minút príspevok (ceny HH z r. 2016), ktorý mi po odoslaní zmizol. 8-s 8-s 8-s
EDIT:
ceny hothečov v r. 2016:
Seat Leon Cupra 265k: 25980 eur
VW Golf GTI Performance 230k: 28730
Seat Leon Cupra 290k: 28760
Renault Megane RS 273k: 28790
Renault Megane RS Cup 273k: 30390
Honda Civic type R 310k: 30990
VW Golf GTI Clubsport 290k: cca. 33000
VW Golf R 300k: 37750
Ford Focus RS 350k: 37990
BMW M135i 326k: 41750
Dnes:
GTI: 34430 eur (zdraženie o 5700 eur)
Clubsport: 39800 (zdraženie o cca. 6800)
R: 45920 (zdraženie o 8170)
Leon: 38100 (zdraženie o 9340)
M135i: 45400 (zdraženie o 3650, ale R4 namiesto R6).
Takže to zdraženie za pár rokov je brutálne. -
iudex 17.02.21 08:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
woody: u nás cenník Focusu ST nie je už niekoľko mesiacov, ale ak si matne spomínam, tak u vás to bolo v minulosti tiež lacnejšie, určite nie takmer 900t za základ, marí sa mi tuším 840t. Ako pridali tam nejakú výbavu (napr. 19" namiesto doterajších 18"), ale faktom proste je, že ten Focus zdražel.
A ako píšeš určite zdražie aj i30N po facelifte, jednak sa to po facelifte dá čakať a jednak bola už tak najlacnejšia v triede a všetci zdražujú.
-
Thomasino 16.02.21 23:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Praděda - tobě se ta 128ti líbí ?? Mám BMW rád, ale mám s ní teda dost problém :-( :-O
Dnes jsem si objednal na emko Mišelinky 4S, všechny jsou o centimetr širší, protože mám také o půl palce širší disky, tak aby to lépe drželo a lépe vypadalo :-) Takže 255/35 R19 a 275/35 R19. Mimochodem nová M3 má vpředu 275/35 R19. Doooost široký předek! -
woody-alien 16.02.21 19:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
iudex: Jsem zvědav, jak to naceněj. Nečekám nic dobrého. Btw. nějak jsem se v těch cenách ztratil, ty možná budeš mít lepší přehled. Aktuální ceník Focusu ST mi připadá taky nějakej upravenej směrem vzhůru. ;-\
[odkaz] -
pradeda777 16.02.21 09:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
iu....tož dobrý, já měl jen obavy, že tady covid vykonal své zhoubné dílo a proto tu nastal ten útlum.... ;-) Su rád, že tomu tak není. Já i soudružka jsme zatím ok a doufám, že se ve zdraví dočkáme toužebně očekávané vakcíny.
i30N video nice....s manuálem by to bylo zajímavější........ ;-)
Doba elektrická je za rohem.....aby ju psi pojebali....... >:-[] -
white label 15.02.21 13:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
iudex
Ad tvá poslední otázka, e-Up! je elektromobil, proto logicky nekouří, teda pokud zrovna nehoří, pak to naopak stojí za to, hasiči by ti o tom mohli vyprávět... >:-[] ;-) -
iudex 15.02.21 09:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
dedo: čo covid? Dostali si (snáď nie), alebo sa pýtaš, či niekto má?
Ad koniec spaľovákov: tak je to čoraz bližšie, Mercedes C príde nielen o osemvalce, ale aj o šesťvalce a aj AMG modely budú mať len R4. Tipujem, že súčasné BMW 3er je posledná generácia (a celkovo jedno z posledných áut strednej triedy), kde sa bude dať kúpiť viacvalec.
Inak v týchto mrazoch som si spomenul na Lega: ako sa jazdí s baterkami v tejto zime? Čo dojazd? A kúri to vôbec? ;-) -
Thomasino 10.02.21 11:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Jednak tam stojí prý už tak 3 měsíce, ale hlavně mi přijde úsměvné, že naposledy AUDI vyhrálo 24 hodin Nurburgring v červnu 2019 a po roce se rozhodnou na tuto počest udělat limitku >:-[] V roce 2020 to vyhrálo totiž BMW ;-)
Kupuješ to bílé TT-RS? To by ti Pradědo slušelo, na nákup ve dvou lidech taky ujde ;-) Viděl jsem to u kámoše s TT-RS, že když sklopí ty zadní sedačky, je tam dost místa a ty třetí dveře se otevírají celé i se zadním sklem.
PRADĚDA - už ses svezl s tímto konečně [odkaz] -
pradeda777 09.02.21 17:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
tms.....M240i xDrive s automatem byla v létě 2019 za 1,352 milionu vč.dph, tedy asi 52 tisíc EUR. Ceníková cena základu a bez slevy. FWD byla levnější, ale nevím jestli o 70 tisíc CZK nebo tak něco (2700 EUR?).
M240i FWD?????? :-O -
Thomasino 09.02.21 14:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
No vida. Konečně nějaké GTI s těma kolama Estoril. Takže na těch asi výroba stát nebude. Spíše na tom adaptivním podvozku, když zatím v testovaných autech není. Jo ty kola jsem vybral dobře, vetšinou tam nechávají ty 18" nebo 19" Adelaide (rozdíl z Adelaide na Estoril je při tom u nás jen 1400 Kč!). Hlavně ty Estoril jsou "otevřenější" a budou lépe odvádět teplo. Ikdyž na okruh mám v plánu samozřejmě jiná kola (lehčí) a nejlépe aby se tam vešly semislicky 245/35 R19 >:-[] Ideálně tyto magneziové, ikdyž ukrutně drahé! [odkaz] -
iudex 09.02.21 14:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Tu je pekné porovnanie, koľko robia disky na aute: GTI na základných 17kach, také lowcostové a zrážajú auto úplne dolu: [odkaz]
Naopak Tomove 19" Estoril výrazne autu pomáhajú: [odkaz]
Inak je tu aj jedno Rko s podozrivo nízkou cenou: [odkaz]
a tiež Stinger GT za slušných 1,099M, asi najlacnejšia cesta k šesťvalcu dnes: [odkaz] -
Thomasino 09.02.21 12:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Já se obávám, nebo tajně doufám, že teď už nebudu pár let nic kupovat a vybírat. Protože za 1-2 roky nebude z čeho. Můj známej (právník z Prahy), co měl BMW i8, tak teď po 3 letech prodal Lambo Huracan a vybírá něco dalšího, jako třeba 911 GT3, nebo GT3 RS, nebo McLaren 600LT, Ferrari 488 >:-[] Takové starosti bych chtěl někdy mít!! >:-[] >:D
EDIT: Jinak interiér v nové M3 je moc pěkný, posunulo se to zase o hodně dále!! Fáákt pěkný. Ideálně v kombíku jako xDrive místo Mazdy :-) -
iudex 09.02.21 12:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Tak M3 v zelenej Isle of Man, to je sen (keď bude s xdrive) :-) , len to je trošku vyššia a asi nedosiahnuteľná cenová, popravde už M340i je na hranici. A pri tých rozmeroch (a hmotnosti) súčasnej M340i si nie som istý, či potrebujem tak veľké auto (len pre seba, ako druhé auto v rodine). Preto sa ako asi registruješ pozerám opäť po kompaktoch (ani tie už nie sú úplne kompaktné a vážia toľko čo náš rodinný kombík). Takže za mňa by to kľudne mohol byť aj Clubsport alebo R, nebyť toho interiéru a automatu. Ale vyberať ma baví, skoro tak ako Teba kupovať. >:D -
Thomasino 09.02.21 11:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Včera jsem viděl a seděl v nové M3 s bobřím čumákem v té pěkné zelené! >:-[] Ta by ti slušela, místo 340i. Ty příplatkový sedačky jsou pecka!! Během jedno dne je už zamluvená/prodaná. Ikdyž představení bude až v půlce března. Ale i nová M340i xDrive je prý hodně dobrá (už nabízí také jedny příplatkové sedačky), možná jsem ji měl vzít tehdy místo M240i xDrive. Ale pak bych asi neskončil u M2c a to by byla škoda.
M240i xDrive s automatem byla v létě 2019 za 1,352 milionu vč.dph, tedy asi 52 tisíc EUR. Ceníková cena základu a bez slevy. FWD byla levnější, ale nevím jestli o 70 tisíc CZK nebo tak něco (2700 EUR?). Ale dalších 262 tisíc CZK jsem měl příplatky (10.100 EUR). Z toho pak významná sleva asi 26-28%. Což třeba u M2c zdaleka nešlo, ani u M340i, to bylo jen u M240i. -
iudex 09.02.21 10:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Tak to neber, naopak kúpil si dobre, proste dnes sú ceny šialene vysoké a asi nejestvuje podobne rýchle/výkonné auto, ktoré by si mohol kúpiť nejak výrazne lacnejšie. Focus ST a spol. sú slabší/pomalší, rovnako výkonný Megane RS tiež brutálne zdražel, jediný výkonnejší FWD hotheč je tajpár v základe (ten je lacnejší hlavne kvôli manuálu aj slabšej výbave), tam asi ale nebude žiadna zľava možná.
Mimochodom nepamätáš si, koľko stála M240i? Mne sa nejak marí, že to bolo 50t eur pri RWD a asi 53t pri xdrive. Teraz pozerám, že cena na stránke je 64950 eur, to musí byť chyba, veď toľko stála donedávna M2! Alebo to je správne? V kontexte tohto zdražovania sa cena za 128ti javí ako super výhodná.
Začínam mať pocit, že keď budem vyberať nástupcu 3er, tak budem rád, ak dosiahnem na Hyundai i30N. 8-s -
iudex 09.02.21 09:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Tom: tak v prípade porovnania Tvojho G6 základu s aktuálnym topmodelom Clubsportom sa to úplne porovnať nedá. Lepšie by bolo porovnanie môjho, resp. woodyho G7GTI. Tam už sme veci, čo Ti chýbali na G6GTI mali, konkrétne samosvor, väčšie brzdy, 18" disky, adaptívne bixenóny, parkovačky... a to bratru za v prepočte 735t Kč (28500 eur moje konkrétne auto), teda fakticky rovnako, ako za Tvoj G6GTI. Čiže tam bol citeľný pokrok v technike aj výbave, ale pri minimálnom náraste ceny (ak odpočítam metalízu, ktorú si Ty nemal, tak fakticky nulovom), teda dá sa povedať, že G7GTI Performance stál rovnako, ako základný G6GTI (a základný G7GTI bol dokonca lacnejší).
Kdežto dnes porovnanie G7 a G8GTI je oveľa smutnejšie, tam je nárast ceny cca. 4000 eur. Plus ako hovoríš, priestor pre zľavy klesol, takže rozdiel v konečnej cene bude ešte väčší.
;-\ -
speedfred 08.02.21 18:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Asi nevnímam infláciu okolo.
Plus ako bonus tam máš novú normu euro6 + filter vo výfuku.
Mám rád dobrú výbavu a HUD ten by musel byť. Virtual cocpit by som naopak ale oželel so šmatla-displejom a keby sa dalo tak by som si príplatil za 3-dv.
LED svetlá sú fajn. -
Thomasino 08.02.21 18:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Speedfred - já kupoval na podzim 2009 Golf VI GTI za 720 tisíc po slevě 10%. Takový ekonomický chudáček to byl, říkal jsem tomu "social edition" (moje první rychlé auto). Ale nebyly tam: park.čidla, ani couvací kamera, xenony ani LED světla, žádná navigace. Byly tam jen 17" kola, menší brzdy proti Clubsport dnes, nemělo tehdy samosvor, který mu chyběl. Když to porovnám s tím co mám objednaný, tak vše zmíněné tam je, v základu také vyhřívané sedačky (ty jsem tam teda měl, stejně tak adapt.podvozek a příplatek za 5 dveří), je tam vyhřívaný volant, spousta asistentů, především adaptivní tempomat, za který se jednu dobu připlácelo kolem 15 tisíc, jsou tam LED světla, pak jsou tam další asistenti, které mě ale moc neberou, ikdyž hlídání mrtvého úhlu se bude možná hodit. Mám tam nyní 19" kola, HeadUp displej, digitální kokpit (bez něj bych se asi obešel), mám tam lepší audio Harman Kardon. Tehdy to mělo jen 211 koní, dneska 300 koní. Takže ono pokud se na to člověk podívá skrz výbavu, na kterou jsme si většinou za ty roky zvykli, tak zjistíš, že pokud se to udrželo pod milion, není to zdražení vlastně tak brutální jak to na první pohled vypadá >:-[] Ale po novém roce ty ceny lezou nadále postupně nahoru. A němci tam měli také zbytečně kožené sedačky, panaramatickou střechu, IQ.LIGHT LED-Matrix světla, které tam také nemám (svítí ještě mnohem lépe a mají dynamické blinkry). Já to dal hlavně proto, že tam mají slušné fotky v té červené, ikdyž kola také nesouhlasí. -
speedfred 08.02.21 16:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Ten červený Golfík na odkaze je fajn ale s tými cenami sa už asi všetci pomiatli? Kua keď mi konfigorovali G7 GTI tak po všetkých zľavách to bolo 650 s DPH (s tým že bude chvíľu aj vystavený na salóne) , alebo som už tak starý a to bolo už fakt tak dávno?
M235i stála 999tis.
Vrchnosť nás chce asi ozaj zbaviť postupne jednej radosti za druhou. -
Thomasino 08.02.21 14:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Chci to hlavně na DAILY, takže adaptivní podvozek chci. Jedno naladěný z fabriky bez možnosti změny podvozku mám, stejně bych si tam rád časem pořídil od KW verzi DDC s možností změny tvrdosti, jako má M2 CS >:-[]
EDIT: další srovnání anglického EVO - GTI CLUBSPORT versus Honda Civic Type R: [odkaz]
- CTR bude prostě zábavnější, ale to se dalo čekat, škoda že jsem nestihl objednat. Ale zase na daily je lepší automat, hlavně na služebky po dálnici pak hezky spolupracuje s adaptivním tempomatem. -
iudex 08.02.21 13:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Ak si dobre pamätám písali, že 128ti je naladené mierne odlišne, o niečo mäkšie ako M135i. A ono k topmodelu M135i si väčšina asi kúpi 19ky. Takže tvrdšie pruženie plus 19ky, to asi bude rozdiel oproti 128ti s mäkším pružením a na 18kach (pri 128ti tipujem väčšinou práve tie základné 18ky, ktoré sú aj dizajnovo vydarenejšie, ako jediné 19ky v ponuke). Ja som žil s GTI na 18kach a absolútne žiaden problém, preto nemyslím, že 1er na rovnakých 18" (225/45) bude nutne potrebovať adaptívne tlmiče.
Každopádne chcelo by to vyskúšať. Aj tak sa k tomu najskôr dostane label. ;-) -
pradeda777 08.02.21 12:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
iu....M235i GC lze objednat s adaptivním podvozkem, což je výhoda oproti 128ti. M135i lze s adaptivním podvozkem také, ale výsledek v comfort mode údajně nic moc...no a teď sem se dočtl, že v M235i GC je comfort sice o kapku lepší, ale také žádná sláva. Tož tak... -
iudex 08.02.21 11:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Jo, ten Clubsport v tejto konfigurácii je parádny a s Tvojimi diskami bude ešte lepší. Len keď tam vidím tú šialenú cenu, 55t za predokolkový mainstream... 8-s
Za mňa má zmysel tá 128ti práve v takmer základnej konfigurácii a kvitujem, že BMW to auto naladilo fakticky na jedinú verziu, teda na základné 18ky a pasívny podvozok, ktorý funguje a na rozdiel od mnohých iných nových bavorákov (ale aj iných áut, viď nová Octavia) nemusíš laborovať, aké veľké disky, aké tlmiče a podvozok, aby to spolu ladilo. Tu to BMW odladilo na jednu optimálnu verziu a to je dobre. Takže nemusíš priplácať na 19ky (vizuálne sú tie základné 18ky podľa mňa krajšie, čo je úplný zázrak), tlmiče, brzdy, nič. Ani do interiéru nemusíš v podstate nič priplácať, len drobnosti. Je to asi jediné auto, ktoré výrobca promuje v základe, teda na základných diskoch, s bezpríplatkovou farbou (porovnaj to s GTI, keby ho promovali v bielej na základných 17kach).
A osobne si nemyslím, že by Ti na 128ti na 18kach chýbali adaptívne tlmiče, skôr naopak si myslím, že by Ti to auto prišlo moc mäkké a málo ostré a i z tohto pohľadu myslím, že si spravil lepšie, že si šiel do ostrejšieho Clubsportu. -
iudex 08.02.21 08:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Tak menej (F30) je v tomto prípade (F40) viac. :-)
Inak ja nemyslím, že by tento motor v 2Grand Coupé niečo zmenil; komu sa nepáči 1er, ten neberie ani 2er. Síce je predok 2GC o niečo lepší ako pri 1er (tým, že tá maska chladiča nie je tak mohutná a nepresahuje hornú líniu svetiel),
[odkaz]
[odkaz]
ale zase zozadu pôsobí horšie, tak obtlstlo, tam má oveľa bližšie ku Grand Toureru (3GT) než ku Grand Coupé (4GC): [odkaz]
Z môjho pohľadu by to chcelo LCI (facelift) v štýle novej 3er, ideálne M5, teda rovné, nie šikmé svetlá a hlavne menšia maska: [odkaz]
Myslím, že by to bolo v pohode realizovateľné, len to chce vôľu v BMW.
P.S. Label by sem mohol dať svoj víkendový zážitok s malým tygrom. ;-) -
-
iudex 07.02.21 20:48
« Filmový offtopic
Pár filmových tipov na dlhé koronové večery. V rámci festivalu škandinávskych filmov som teraz videl niekoľko filmov (Rytieri spravodlivosti, Štvorec a Žena vo vojne, plus nedávno ešte Adamove jablká; polovička videla aj Chlast). Až na Štvorec (čo bolo pre mňa absolútne sklamanie a asi najhorší film, čo som videl) inak veľmi zaujímavé filmy. Dánski Rytieri spravodlivosti so známym Madsom Mikelsenom, trochou Tarrantinovsky šialený a nadsadený krvák a Žena vo vojne, islandská eko komédia trochu šmrncnutá Kusturicom. A Chlast je všeobecne chválený, tiež tam hrá Mikkelsen. -
iudex 07.02.21 18:57
« Re: Re: 128ti
Prečo brzdy nevyzerajú presvedčivo? 360mm so štvorpiestikmi, to je celkom slušné, sú to brzdy z M135i. Motoricky neviem povedať, B48 som nejazdil (teda ak nerátam 20i), ale tiež by som si vsadil skôr na TSI.
Mne viac ako lepšie brzdy či charakternejší motor chýba manuál, to by bol ideál (a aj pár kg dolu). -
Thomasino 07.02.21 18:04
« Re: 128ti
Asi to nebude špatný! Motor teda bude lepší v GTI CS300, brzdy u 128ti taky nevypadají moc přesvědčivě a jak to znám u BMW, na okruhu by to nedávaly. Ale řízení a podvozek bude asi naladěný dobře. Takže by to chtělo pak nějakou ostřejší verzi, ideálně by se mi to líbilo v pohlednější verzi 2-GranCoupe >:-[] -
white label 06.02.21 17:04
« 128ti
K testu, zajímalo by mě spíš srovnání s GTI CS, tedy nejen se základním GTI.
Pak mě zajímalo jak šlape to příčné HDM, jenže o tom taky ani slovo.
Že přeplňovanému benzínu R4 2.0 od BMW chybí pověstný kousek charakteru (ve srovnání s 2.0 T(F)SI) tvrdím delší dobu. Když jsem to (svého času) řekl Dinarovi, tak se rozčiloval, že přece žádný R4 turbo nemůže mít charakter. Dál tvrdím, že i ten nějaký mít může, a proto jsou také mezi těmito motory rozdíly i v tomto ohledu. -
speedfred 03.02.21 11:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI Clubsport versus Civic Type R na Hockemnhaimu
Idea to je pekná s reexportom ale u nás ti hneď pekne osolia a si tam kde si nechcel byť.
RAM je práve na odvoz nešťastníkov o okruhu vo first class. >:-[]
Julča je síce stará, ale stále jará a ešte si poddá stále kdečo. -
Thomasino 03.02.21 10:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI Clubsport versus Civic Type R na Hockemnhaimu
IUDEX - To jsou ty paradoxy !! >:-[] >:D
Já bych ty Clubsporty u nás výrazně zdražil, aby jich moc nejezdilo !! >:D >:D
Tak začneme vozit Cupry ze Slovenska sem a Clubsporty na Slovensko :-! -
speedfred 03.02.21 10:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI Clubsport versus Civic Type R na Hockemnhaimu
>:D >:D >:D myslím to vážne, otázka je len kedy to príde.
"kjú ví" zatial ostáva, to by musela byť neodolateľná ponuka aby som ju pustil. Príp poriadna kríza. Pojde Ford, ten to už má spočítané. -
iudex 03.02.21 08:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI Clubsport versus Civic Type R na Hockemnhaimu
Tom: to je zaujímavé s tou Cuprou. U vás je drahšia (1.064.900 Kč) ako Clubsport (964.900 Kč); dokonca je drahšia ako BMW 128ti (1.051.700 Kč). Avšak u nás je to presne naopak, Clubsport je drahší ako Cupra (39.800 vs. 38.100 eur).
To sa u vás úplne zbláznili v Seate (pardon, v Cupre) keď si myslia, že môžu dať cenu nad VW a aj nad BMW. Tak to vyzerá, že u vás sa fakt najviac oplatí kúpiť Clubsport, naopak u nás je najdrahší (cca. o 2500 eur drahší ako v ČR).
Fred: Ty to s tým americkým pick-upom myslíš vážne. Potom ale, keď predáš Júliu a kúpiš amerického siláka, sa budeš musieť premenovať na strongfred. ;-) -
-
Thomasino 02.02.21 16:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI Clubsport versus Civic Type R na Hockemnhaimu
A už jste viděli konfigurátor na CUPRU LEON ?? >:-[] >:D Zdražení asi o 20%, cena začíná od 1,060 mega CZK, slušný konfig je za 1,2 mega. Zkusil jsem nechat hned nacenit, slevy v podobné výši jako před tím (7-10%). Takže GTI CS vychází v ceníkové ceně asi o 120-140 tisíc levněji. Tedy s rozvorem delším o 5cm u krátké Cupry vychází každý centimetr na 20 tisíc !! Nekupto :-) >:D
Jako srovnává se to hůře, protože GTI CS má v základu už o něco lepší brzdy než Cupra, takže u Cupry jsem dal ty příplatkový 370mm Bremba (4-pístkový), ale ty jsou zase popravdě asi lepší než ty 2-pístky co má GTI CS300. Cupra má v základu NAVI, ale GTI CS zase více asistentů, vyhřívaný sedačky a volant a park.čidla.
Každopádně i GTI CS reálně teď podražilo o 4%, snížili prodejcům prostor na slevy. Stále je ale o hodně výhodnější než Cupra. -
pradeda777 02.02.21 16:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI Clubsport versus Civic Type R na Hockemnhaimu
Velká škoda, že GGTI CS už nenabízí manuál......ale i tak jako univerzál by posloužil velmi dobře (až na ten infotainment) snad by se to dalo nastavit na nějaké rozumné setting a zapomenout na to........ ;-) -
white label 02.02.21 15:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI Clubsport versus Civic Type R na Hockemnhaimu
iu
Na druhou stranu o jejich "modernizaci" vůbec nestojím, viz "modernizované" diskuse na a.cz, bez dvojšipky na původní příspěvek a idiotskými smajlíky. :no:
Jinak nám TG dává u CTR za pravdu, "dechberoucí" technika" zabalená v hrozném designu...
Zhruba polovinu hmotnostního rozdílu (ve prospěch CTR) má na svědomí rozdíl hmotnosti dsg a manuálu. -
iudex 02.02.21 13:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI Clubsport versus Civic Type R na Hockemnhaimu
wl: človek by možno pochopil, keby to vypadlo v dôsledku nejakej rekonštrukcie stránky, ak by sa snažili web nejak zmodernizovať a posunúť ďalej. Ale oni zjavne s MACZ nič nerobia, nevylepšujú a aj tak im to na tak dlhú dobu vypadne. To mi príde ako celkom veľká ostuda a amatérizmus.
Ale dosť nadávania, vyšiel prvý porovnávací test BMW 128ti, Golfu GTI a Focusu ST na Top Geare. A vyhral bavorák. Otázka je, ako by to dopadlo, ak by v teste bol Clubsport.
[odkaz]
EDIT: tak Top Gear má aj porovnávačku Clubsportu s type R. Civic vyhral, ale len tesne: [odkaz] -
Thomasino 28.01.21 23:43
« Re: Re: Re: Re: GTI Clubsport versus Civic Type R na Hockemnhaimu
CTR přece 7:44 :-) Jasně že píšeme o NS. Na Hockenhaimu by to stihl rychleji asi i pozpátku za 7:54 >:-[] První GTI Clubsport S bez zadních sedaček před 5 lety měl 7:49
Jen je vidět, že časy na NS i na HKH je třeba brát lehce s rezervou. Ale je vidět, že oboje jsou hodně rychlé. Nejlepší by byl stejně CTR s motorem a převodovkou z GTI CS >:-[] >:-[] -
Thomasino 28.01.21 18:04
« GTI Clubsport versus Civic Type R na Hockemnhaimu
Ikdyž má GTI CS o kousek horší pneu, časy mají na Hockenhaimu s CTR po fejsu stejné, nebo teda GTI o desetinu lepší, ale to je detail :-) Asi to bude rychlý, ikdyž věřím tomu, že za volantem CTR se člověk pobaví o kousek více.
[odkaz]
Světýlko na konci tunelu? Momentálně si mezi těmi všemi hlasateli svaté ekologie a dobrovolnými fanatiky připadám nějak takhle.
[odkaz]