Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
iudex 25.02.21 13:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI Edition 45
Vlastne to auto je celé zle: >:D Podľa wl a freda to má priveľa dverí, podľa deda je to drncavé s no-go ovládaním/infotainmentom (pridávam sa) a podľa mňa a freda je to moc drahé. >:-[] Sme my náročná banda. A potom sa čudujeme, že automobilky sa neriadia želaniami pár náročných petrolheadov, ale tou masou, čo sa nevypytuje a platí. >:-[] -
white label 25.02.21 13:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI Edition 45
pd7
Já bych se 19" s adaptivním podvozkem nebál a 235/35 není taková "olačka" jako má CTR na 20" discích.
Na těch prezentačních fotkách (ke sportpaketu 45 let) se mi ta šedá "měsíční kámen" fakt líbí, jen aby tak dobře vypadala i naživo. -
pradeda777 25.02.21 12:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI Edition 45
wl......aha,....já se v tom dost nešťoural........ale jinak ta šedá moonstone je ok. Jen z těch 19" a 235/35 "olaček" bych měl i s adaptivním podvozkem "drncací" obavy..... ;-) Originál 18" nic moc. Snad ty příplatkové 18" Bergamo.... -
white label 25.02.21 11:43
« Re: Re: Re: Re: Re: GTI Edition 45
pd7
Není, na té fotce je přece šedý!
Musíš rozbalit to zobrazení možnosti výběru a vyběhne ti pět dostupných barev pro ten paket:
Černá Deep perleťový efekt
14 600,- Kč
Bílá Pure / Černá
6 600,- Kč
Šedá Moonstone / Černá
7 900,- Kč
Červená Kings metalíza / Černá
18 200,- Kč
Bílá Oryx perleťový efekt / Černá
24 600,- Kč
-
white label 25.02.21 11:27
« Re: Re: GTI Edition 45
iu
Tvoje teorie, na základě (pouhých) dvou generací GTI- 5G 30/230 a 6G 35/235, má slabé místo, v těchto dvou případech se totiž jednalo o navýšení! výkonu proti základní verzi, což by u současné 8G nešlo.
U 7G/40 let to byl Clubsport 265/290PS. -
iudex 25.02.21 08:14
« Re: GTI Edition 45
wl: bude to tak ako píšeš. Ten obsah balíka presne zodpovedá tomu obrázku (čierna strecha, číslo 45 na prahoch...). Takže žiadny osobitný model, ale len príplatok k bežnému Clubsportu (a to príplatok pomerne drahý, len farba a tento paket a auto stojí 1.111.000 Kč). Ale inak vyzerá dobre. Ako som písal, ja som tipoval, že to bude optická nadstavba základného GTI, bez zmien techniky, teda 245k, ale výzor Clubsportu (dávalo mi logiku, že edition 45 bude mať 245k, rovnako ako edition 30 mala 230k). Ale ako príplatok k CS to je samozrejme najjednoduchšie, nijaké úpravy, len výbava naviac.
Akurát je zaujímavé, že tento paket je iba v českom konfigurátore, ani v slovenskom, ale hlavne v nemeckom konfigurátore nie je. -
white label 24.02.21 18:32
« GTI Edition 45
Tak už je to i tady:
[odkaz]
Podle mě je tohle ten příplatkový sportpaket (45 let) pro Clubsport, viz brzdy, Akrapovič, černě lakovaná střecha/zrcátka a nový design 19" kol:
Viz popis sport paketu 45:
"sportovní výfukový systém Akrapovič
kulaté titanové koncovky výfukové soustavy vpravo a vlevo
19" kola z lehké slitiny Scottsdale
8 J x 19
pneumatiky 235/35 R19
kryty zpětných zrcátek v lesklé černé barvě - černě lakovaná střecha - číslo "45" na nástupích prazích vozu
IQ.LIGHT LED Matrix"
A někde je z toho novinářská kachna... -
iudex 24.02.21 15:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Limitka GTI Edition 45
VII: vidím to rovnako. Kritika na interiér Golfu ide odvšadiaľ, nielen my tu, ale aj Angláni a dokonca samotní Nemci. A som si istý, že v automobilke to pozorne vnímajú. Samozrejme teraz musia držať líniu a tvrdiť, že je to super moderné a cool, ale som presvedčený, že pri facelifte dôjde k čiastočnej náprave a nejaké HW tlačidlá sa vrátia, možno na spôsob A3 (a až potom priznajú, že celodotyk nebol dobrým riešením).
dedo: áno, xdrive bude len s automatom (a len Competition), manuál len k RWD (a základnej M3), každopádne tá možnosť tu bude, čo je super. Porovnaj s C AMG, kde žiadnu voľbu nemáš (a navyše v novej generácii budeš mať len "ussrraný čtyřhrnek").
A áno, bobrie zuby už mi nevadia, v isle of man green by som to bral všetkými desiatimi: [odkaz]
wl: čo hovoríš na to GTI Edition 45? -
iudex 24.02.21 13:31
« Re: Re: Re: Re: Limitka GTI Edition 45
dedo: xdrive zatiaľ nie je, ale mal by byť ešte tento rok: M xDrive to be available on Competition models starting summer 2021 (to je z ofiko stránky BMW).
A bude to ten istý vypínateľný xdrive ako má M5, teda bude sa dať odpojiť predok a bude to čistá zadokolka.
However, for the first time on an M3, buyers will have the option of speccing an adaptive four-wheel-drive system, which is similar in design to the system found on the latest BMW M5. The system features a central transfer case with an electronically controlled clutch, which can automatically split the torque between the front and rear wheels in any ratio. At the push of a button, the system can also send 100 per cent of the engine’s power to the rear wheels. -
pradeda777 24.02.21 13:08
« Re: Re: Re: Limitka GTI Edition 45
iu....píšeš o M3 Competition s x drive.....ale M3 s x Drive není v nabídce....nejblíž je potom M340i x Drive....
Zato je ale v nabídce M3 s manuálem.... ;-)
"Don´t hold your breath for changes on F/L Golf".....k tlačítkům se už nevrátí. "Doba tlačítková" v autech je pryč, tak jako na mobilech..... ;-\ Ale myslím, že by si člověk i zde na tu novou (nepraktickou) technologii časem zvyknul..... :-! -
iudex 24.02.21 09:54
« Re: Re: Limitka GTI Edition 45
fred: tak najviac ma to ťahá k M3 Competition s xdrive (alebo aspoň Alpina B3). ;-) Ale pohľad do peňaženky hovorí: no way, Jose. Plus reálne strednú triedu pre seba nepotrebujem, ten kompaktný hatchback mi rozmerovo vyhovuje. Takže je dosť možné, že nabudúce to bude zase hotheč. A keď pri facelifte VW opraví ten interiér a vráti tlačítka, kľudne by som si vedel Clubsport alebo R predstaviť (základné GTI by mi už asi bolo málo). -
iudex 24.02.21 08:38
« Limitka GTI Edition 45
Unikla pripravovaná limitka GTI "Edition 45". Zdá sa, že to bude technicky základné GTI s výzorom Clubsportu (predný nárazník a spoiler, zadný spoiler a koncovky výfukov) s pár drobnými odlišnosťami (dizajn diskov, nápis na boku, iná farba). Mne sa to páči, uvidíme, koľko ich vyrobia a aká bude cena (a či sa to vôbec dostane na náš trh).
[odkaz] -
iudex 22.02.21 16:10
« Re: Re: GT3
Fred: to je jednoduché, prečo neuvažovať o GT3, stačí mi pozrieť do peňaženky. >:D
pradeda: nový kondidát na Tvoj Schindlerov zoznam: Formentor VZ5 s päťvalcom z RS3: [odkaz]
To vyzerá ako ideálny kandidát pre rohlíkový expres: poriadny viacvalec s výkonom, zvukom a charakterom, crossover s lepším N/V ako hotheče, ale dostupnejší ako obdoba od Audi. -
white label 21.02.21 19:23
« GT3
pd7
Raději tu křídu se zlatou, ale když barvu, tak tu pořádnou "krajtu"... a ten manuál, zrovna u GT3 - proč ne (jediná verze 911, kde bych ho zvažoval), hlavně, že si lze vybrat. Počet stupňů zůstal jako u minulé g. - PDK 7st./MT 6st. :yes:
Co se týče těch čtyř speciálních barev, tak křídová a lava orange zůstala z min. g., miami blue vystřídala shark blue a karmínovou zelená python. -
pradeda777 21.02.21 18:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Jo kamaráde, když si nemůžeš vybrat z toho co nabízí, tak musíš hold šáhnout hlouběji do vrecka...... >:D Ale na výběr jsou v základu 4 barvy, což je ok. Já bych ale volil tady tu oranžovou....
[odkaz] -
white label 21.02.21 18:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
České ceny Porsche jsou pouze orientační, vždy se přepočítávají aktuálním kurzem až při dovozu konkrétního auta do ČR. Současné orientační ceny odpovídají kurzu eura z relativně nedávné doby, kdy byla koruna prakticky na dně (28,50 za euro), takže v reálu to bude spíš kopírovat německou cenu, tedy v základu kolem 4,4 - 4,5 mega.
Dnes ujel i Červenka v Garáži (podobně jako tady Standa), kde sliboval cenu GT3 začínající na 3,6 mega, což je naprostý nesmysl. -
pradeda777 21.02.21 07:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Tak mě těch 64% nepřekvapuje, protože většina malých levných benziňáků se stále nabízí právě s manuálem. A většina autoškol používá k výuce manuály a tak je to pro mladé přirozené si pořídit jako první auto levného manuála. Možná by se našla nějaká statistika, která by na tuto věc vrhla víc světla. Ale logicky to co píšu, mě dává smysl. Vidím to konečně i v rodině. Nicméně, časy se mění a s tím i tlak na automobilky se zvyšuje a právě manuály se často stávají obětním beránkem, když přijde na úspory a na boj s emisemi. ;-\
-
white label 20.02.21 18:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Těch 64% by muselo být zasazeno do nějakého kontextu, jinak je to absolutně nic neříkající číslo...
Důkaz, že hlavním motivem přechodu od manuálů k rychlým automatům (u sportovních! aut) je funkce/kvalita moderních rychlých "automatů", je
typicky dvojspojka PDK, která se objevila po faceliftu 911/997. Předface nabízel ještě "obstasrožní" tiptronic a byl zcela okrajovou volbou majitelů 911/997.1 (obvykle na US trhu).
Po faceliftu přišlo PDK, které udělalo z manuálu u 997.2 minoritní volbu, prakticky mávnutím PDK (Proutku Dominantně Kouzelného). Co jiného, než schopnosti PDK mohlo primárně způsobit tak razantní a hlavně náhlou změnu v rámci jedné g. vyloženě sportovně orientovaného legendárního/tradičního vozu? -
pradeda777 20.02.21 13:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Cituji z článku na konkurenčním webu:
Poslední baštou manuálů jsou tak vozy s benzinovými motory, jejichž kupci ruční řazení volí z 64 procent. To je samo o sobě fascinující, jak jsme ale zmínili zkraje, ani tato dominance u stále nejprodávanějšího typu aut nestačí na celkovou nadvlády. Manuály jsou tak dále na ústupu, a to hlavně kvůli tomu, že s moderními či možná spíše módními způsoby pohonu si netykají.
-
pradeda777 20.02.21 09:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
Z fotogalerie lze vypozorovat, že v Golfu se sedí výš, což je dobře.... ;-)
Porovnávačka (překladač) Our choice: Golf 8 GTI
Vigorous engine, lively steering, firm suspension: in wanting to honor its name "ti", the BMW 128 has favored sensations over versatility. Today, this is precisely what is costing him the victory against the latest Golf GTI, barely less efficient on the road but much more pleasant on a daily basis. As for the higher penalty of the Volkswagen, it is quickly offset by a lower price and a more generous standard endowment. Note that the icy weather and slippery roads encountered during our test prevented the BMW from highlighting its specificities. It would therefore deserve a new grip on a more suitable course. And why not at the Nürburgring ? -
pradeda777 19.02.21 16:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
wl....2AT není vůbec zbytečná. Je podstatně vyšší než 1er a tudíž má i o dost lepší N/V a proto se dobře prodává. Ne každý chce SUV. To pochopila i Toyota a k novému Yarisu, který je teď podstatně nižší než předešlý model, se rozhodla přidat Yaris Cross, který problém s N/V řeší.
-
white label 19.02.21 13:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
iu
Znám se s majitelem a sám říkal, že na přímém slunci a na fotkách vypadá světlejší, ale vedle čistého sněhu je ten kontrast/rozdíl jasně zřetelný i na slunci, a když je pod mrakem tak není co řešit.
Ad odkaz: Jo, tak nějak podobně vypadá i v reálu, škoda že nemá RZ (s bílým podkladem).
Hustá kola na M2C: [odkaz] -
white label 19.02.21 12:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
iu
V podstatě souhlas, akorát ta X1 (jako alternativa k 2AT) tu byla už od začátku 2AT, ale teď k ní přibyla nová 1er na "příčné fwd" platformě + X2, takže 2AT je teď ještě podstatně zbytečnější.
Mineral White by toho za mě moc nevyřešila, je příliš podobná bílému základu, ale taková Hockenheim Silver, to by bylo lepší kafe. Teď v zimě u nás tuto barvu potkávám denně, a vždycky si vzpomenu, jak jste tvrdili, že je to bílá. V zimě vedle opravdu bílého sněhu je to jasně šedostříbrný odstín, což je navíc v reálu vidět znatelně víc, než na fotkách. -
pradeda777 19.02.21 12:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
iu....jel sem obě X1 i 2 AT. Ano, X1 vypadá lépe, ale jízdně a komfortem nemá na 2 AT šanci. Proto se 2 AT v Německu stále dobře prodává. :-!
128ti bych bral jedině v bílé, protože to co dělá 128ti tím "ti" jsou ty polepy a na bílé vyniknou nejlépe. A ta bílá mě jde i s vlasama, co mě ještě na hlavě zbyly..... >:D
[odkaz] -
iudex 19.02.21 08:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
wl: obávam sa, že to bude platiť pre mnohé (ak nie všetky) modely, ktoré prídu, teda že budú poslednými generáciami so spaľovákmi. 8-s
Inak ja tiež nevidím moc zmysel 2AT, je to škaredé a nie je to nijak väčšie či osobitne praktickejšie ako taká X1, ktorá je v kontexte toho, že je to najmenšie zo všetkých bavoráckych SUV, prekvapivo praktická a priestranná, na rozdiel od MPV aj slušne vyzerá.
Dany: je mi jasné, že ak potrebuješ rodinné kombi, tak MRS nemohol slúžiť, to bolo len na margo Tvojho prezieravého výroku, že kúpa základného RS za dané peniaze (vtedy asi najlacnejší HH) bola výhodná, čo potvrdzuje jeho následné prudké zdraženie.
Inak na 128ti mi okrem prednej masky (ale to môže vyriešiť facelift) vadí tá paleta farieb, ani jedna nie je moc ideálna, najmä v kontexte tých červených prvkov. Tie robia 128ti špecifickou a preto by som ich asi nechcel odstrániť (modrá misano a červená melbourne ich nemajú, keďže to s nimi neladí); na druhej strane nefarby, ku ktorým sa kombinuje, sú všetky nezaujímavé. Najlepšie tie prvky vyniknú na základnej bielej (v ktorej ju aj promujú), ale je to "služobácka" pastelová farba, nerozumiem, prečo tam nedali aspoň mineral white metalízu. Asi by mi tam najviac sedela šedá na štýl nardo: [odkaz]
Alebo potom nejaká výrazná zaujímavá farba ako Java green (samozrejme potom s čiernymi prvkami): [odkaz] -
white label 18.02.21 17:49
« Re: Re: Re: Re: 128ti
pd7
Měl jsem to auto (2AT) půjčené, je to dost malé MPV, takže v tomto ohledu žádný velký přínos (prostornost), to spíš něco až u Grandu, který ale vypadal ještě o kus hůře.
Doba pokročila, je tu nová 1er a X2, vedle kterých mi 2AT přestala dávat smysl. -
pradeda777 18.02.21 15:32
« Re: Re: Re: 128ti
wl....tož motoricky je to paráda a výbava víc než slušná. 3.5 roku staré, nájezd nic moc 26 000km a za 600k Kč..?.....co dnes dostaneš za ty peníze...?... ;-) Barva je ok, nám se líbí....Yarisek je také v této barvě.....jak je možné, že se to ještě neprodalo? Možná v tom jezdil nějaký smraďoch a potenciální zákazníky ten smrad odradí......... >:D >:D >:-[] -
Dany 18.02.21 14:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 128ti
iudex, ľutujem, neľutujem. Rozpočet bol obmedzený, požadovaná veľkosť akosi väčšia... Navyše RS prišlo neskôr. ST nebolo. Celkovo bol výber v kombíkoch dosť obmedzený. Keby som riešil krátke auto, musel by som riešiť autá dve. A tie dnešné ceny...
Sťahovaním som sa dopracoval aspoň ku garáži, ktorú som doteraz nemal a budem momentálne chvíľu budovať a pretvárať, takže so svojím časopriestorom som momentálne rád, že som rád.
-