Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 07.03.21 10:59
« Re: Re: Vymazlenej REBEL
Až tam dám zase malé odklony, tak to zaleze více. Na kufru je origo M Performance koupený výhodněji za 7500 CZK, v BMW je asi 2x dražší. Zbytek je z anglického ctcarbon.co
Ty tam nemáš nic?? Mám tady původní menší z M2c v Sunset Orange, třeba bude pasovat :-) -
iudex 07.03.21 10:13
« Re: Vymazlenej REBEL
Tom: pozeral som teraz tie fotky Tvojho auta a hoci tie kolesá na môj vkus už sú tak na hrane, troška moc lezú von, tie karbónové doplnky (predný splitter aj zadný spoiler) vyzerajú dobre. To je origo M performance, alebo nejaké iné? Lebo to celkom zvažujem, teda nie predný splitter, to z praktických dôvodov (parkovanie v meste) nechcem, ale nad tým zadným spoilerom vážne uvažujem. Zvažujem jednak, či dať lakovaný (a teda decentnejší), alebo opticky nápadnejší karbónový. Len ten origo bavorácky mi príde dosť drahý na tú trošku plastu/karbónu. Pozeral som na webe a sú všelijaké alternatívy, tiež z CF, ale o niečo lacnejšie. Čo myslíte?
Napr. [odkaz]
[odkaz]
[odkaz] -
white label 06.03.21 18:47
« Auta šampionů
Dnes na O2TV sport - první díl pořadu Auta šampionů a v něm fotbalista Kadlec.
Otázka: Jaký má ten tvůj nový baworák motor, benzín diesel?
Odpověď: Je to tam napsáno (vzadu nápis 330i), je to třílitr.
Otázka: A je to šestiválec, nebo čtyřválec?
Odpověď: Nevím...
Moderátor nevěděl která bije stejně jako kopačka, ale mají "úžasný" nový pořad (i) o autech.
;-)
V úvodní znělce mají video s bílou Carrerou 991.1 s hodně oťukanou (placenou) RZ: "1PO RSCHE". -
Market 06.03.21 09:17
« Re: Re: Re: Vymazlenej REBEL
Rozum mi vravel, ze mi TYGeR uplne staci na moje okresky.
Uz na CUPRE, ked sa niekedy zabudnem a uzivam si, tak by mi vzali nie len vodicak, ale asi aj rodny list :-)
Srdce ma ale tahalo k M2C.
A moj otec je teraz nasrdeny, ze som dal prednost "malemu hrbatemu skaredemu trojvalcu"... -
Ronault. 05.03.21 18:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
iudex: nevydělali ani na chleba? Opravdu? Tak to čekám kdy ten Renault nebo Citroenu zkrachují... stejně tak kdy zkrachuje můj neautorizovaný servis, který bere asi třetinu na hodinu co VW a donést si můžu jakýkoliv díl, co chci ;-) spíše by se neuživilo mraky lidí kolem... -
Thomasino 05.03.21 17:57
« Vymazlenej REBEL
Tak jsem si dneska konečně vyzvednul emko u Šenkýř Motorsport, kde proběhla instalace karbon splitteru a difuzoru, plus jsme nahodili nová kola JR SL-01 (o půl palce širší a lehčí než původní kola, k tomu je ET o 2mm více ven) a nové letní pneu Michelin PS 4s (o cenťák širší než původně). Jsem spokojen, vypadá to výborně!! Ty kola jsou tak tak, nyní tím pádem o 7mm obě strany více ven, ale je to krásně srovnané s blatníky. Geometrie zatím seriová, až se s tím budu chystat na okruh, dáme zase mírně větší odklony, čímž se ty kola nahoře trošku schovají do blatníků. [odkaz]
- plus další fotky -
pradeda777 05.03.21 11:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
Auta na celý život....z diskuze.....jinak aut na celý život díky covidu nebývale přibylo. Díky naší hvězdné pěchotě ve vládě začíná být autem na celý život pro čím dál víc lidí v podstatě cokoliv... >:-[] >:-[] >:-[] -
iudex 05.03.21 11:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
O tých ATE ceramic som tiež počul, ich hlavnou devízou je, že neprášia. Ale nepovažujú sa za nejak výkonnejšie brzdy ako štandard, naviac aj tak pre 340ku sa nerobia.
Ron: poplatok za vlastný olej? Ja ich chápem, ak by servisy fungovali tak, že si všetko kúpiš sám a oni ti účtujú len hodinu práce, tak by nezarobili ani na chleba. To je akoby si k labelovi prišiel s vlastnou smotanou a príchuťou, nech ti z toho spravia zmrzlinu a len za cenu práce. Môj servis vôbec vlastný olej neakceptuje, zoženú ti čo chceš, ale len cez nich.
Tom: 400mm so šesťpiestikmi? Tak to by zastavilo aj kamión. A zrejme aj do 19" to bude len tak-tak, asi bude závisieť na tvare disku. Ja tiež 370mm M performance brzdy nemôžem dať, do 18" diskov nevojdú, takže som limitovaný na štandardný 340mm setup. A disky asi tak skoro meniť nebudem, to odhadujem tak pri 80t km. A pri tomto "koronovom" tempe nájazdu ani tie platničky nemusím meniť, len špekulujem, čo vylepšiť.
Inak okrem tých Ferodo DS2500 si spomínal aj iné značky že si mal, čo to bolo? -
Ronault. 04.03.21 20:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
WL: taky o těch ATE Ceramic uvažuju, až budou zapotřebí, nezačaly pískat? Někde jsem to četl jako jejich výhodu.
Praděda: hezké, že vidíš světýlko na konci tunelu, já zatím ne. Řešili jsme teď s kolegy, že právě ono světlo na konci tunelu nejde vidět, na což jsem jim vysvětlil, že když se díváme do *, tak nemůžou světlo vidět...
Tolik peněz za servis. Já byl s Picassem dnes na sedmiletou prohlídku ve 126t km, olej vlastní, celkově 1685 Kč, bez závad... Ve VW jen za vlastní olej manipulační poplatek 800 Kč... spíše VW by měli mít ve znaku kosočtverce a ne Renault -
pradeda777 04.03.21 20:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
iu....doba se mohla posunút, ale fyzické zákony platí pořád stejně. A továrna obvykle přijde s tím nejvhodnějším kompromisem. Jak už sem tu psal, pár věcí na vylepšení brzdného účinku se dá udělat, ale vždy to bude jen kompromis. Proto já, když sem jezdil okruhy, sem měl dvě sady kotoučů a dvě sady destiček. Jeden na silnic a druhý na okruh. Při výměnách sem vždy odvzdušňoval brzdový systém. Mimo to jsem používal závodní brzdovou kapalinu Ferodo s vyšším bodem varu. Fungovalo to docela dobře.
EBC dělá do brzd už hooodně dlouho. Také jsem měl od nich pár věcí na mých Hondách v Austrálii. Solidní značka. -
pradeda777 04.03.21 16:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
Freddie....Teraz čo som mal dosky tak ich netrá zahrievať, neničia kotúč ,brzdia ďaleko lepšie ako origo a sú za polovicu............budou teda s měkčího materiálu, ale jak dlouho potom vydrží? -
Thomasino 04.03.21 16:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
Např. Ferodo DS 2500 - taková odzkoušená varianta, o něco lepší než seriové, ale nic REJSINGOVEHO >:-[] >:-[]
Ale ta plocha je malá, kotouče ze špatného materiálu. Zažil jsem v M240i :'-( :-( Ikdyž na okresky bez dlouhého dovádění možná bude stačit..
Podíval bych se po nějakém Brembo KITu :-)
Nebo to zkus tady: [odkaz]
Mě se dnes a zítra u Šenkýře pokouší dostat moje 400mm 6-ti pístky do nových lehčích kol, plus montáž karbon splitteru a difuzoru, jsem na to zvědavý!! -
white label 04.03.21 16:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
Dal jsem na GTI a allroad desky ATE Ceramic a jsem velmi spokojený, a skoro vůbec nepráší (s běžnými deskami nesrovnatelné). Ideálně s novými kotouči, na allroad jsem k nim dal drážkované kotouče ATE PowerDisc a na GTI děrované Zimmermanny. -
iudex 04.03.21 15:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
Dedo: doba sa už trochu posunula. je veľa možností medzi bežnými cestnými a čisto okruhovými platničkami. Tie posledné vyžadujú zahriatie, sú agresívne a žerú kotúče. Ja ale pozerám po niečom len o stupeň lepšom ako cestné, teda aby zniesli aj občasný okruh, ale nič hardcore.
Ja som pozeral značku EBC, okrem štandardných OEM majú 4 stupne nad bežnými, od "trochu lepšie" až po "závodné nevhodné do bežnej premávky". Ja som pozeral tie žlté yellow stuff: [odkaz]
Fred: nejaký tip? Aké si dal Ty? -
pradeda777 04.03.21 14:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
iu....na normální ježdění by měly normální brzdy stačit. Pokud chceš brzdný účinek o něco vylepšit a zůstat u stejného rozměru kol, tak nejlevnější cesta jsou lepší destičky. Ale jak píšeš, i ty jsou potřeba zahřát a navíc poškozují brzdový kotouč. Ten pak můžeš vyměnit za drážkovaný nebo vrtaný nebo obojí. To jsou pořád relativně "levná" vylepšení. Ale zdá se, že už pokukuješ po něčem jiném, tak zklidni hormón a šetři love.... ;-) -
iudex 04.03.21 09:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
wl: do väčších strmeňov vojdú väčšie platničky, takže i s menšími kotúčmi by to malo brzdiť lepšie. Ale myslím, že to dosiahne človek aj samotnými lepšími platničkami.
Uvažujem preto o kompromise, že dám vymeniť platničky za nejaké lepšie a že by som pri tej príležitosti nechal streknúť strmene na nejakú farbu. Predebatujem s mojím servisom, ale videl som, že brzdy striekali aj na Lambo Urus a profesionálne: [odkaz]
Inak nemáte nejaké tipy na lepšie brzdové strmene než je séria? Aby to malo o niečo vyšší brzdný účinok a zároveň viac vydržali, ale nie racingové (ktoré vyžadujú zahriatie, inak poriadne nefungujú). -
speedfred 03.03.21 12:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
To by som sa im na tú špéru aj brzdy asi vybodol a kúpil nejaký aftermarket ktorý by bol možno ešte lepčí.
A aj tie lepšie BMW brzdy za moc nestoja pretože platnička je stále krátka ale hodne široká = zlé chladenie. Údajne.
PS : na plašenie kún sú vraj najlepčie tie guličky čo sa dávajú do wc. :-) -
pradeda777 03.03.21 09:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
iu....ano, BMW náhradní díly nebo performance díly jsou pekelně drahé. M parts samosvor mě předloni přišel s motáží a ECU přeprogramováním na 72t Kč. Když si ho před časem pořizoval Freddie na svoje 2 kupátko, tak to bylo hádám za polovic. Dnes bych se nedivil, kdyby si řekli o 90t Kč.....a bude hůř..... ;-\ -
iudex 03.03.21 09:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
fred: keď spomínaš cenu dielov, ja som včera bol v servise BMW a len tak zo zaujímavosti sa informoval na upgrade bŕzd. Ako som rátal, performance brzdy s 370mm kotúčmi do mojich 18tok nevojdú, ale vraj sa dajú dať len tie strmene s platničkami na moje 340ky kotúče (tie strmene sú potom farebné, na výber žltá, červená a modrá). No a len strmene (bez platničiek) by stáli cca. 1800 eur (cca. 47t Kč). Tak ma ten nápad veľmi rýchlo prešiel. >:-[] -
pradeda777 02.03.21 22:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M140i
Freddie....plašič kun. Než mě postavili garáž, tak jsem parkoval MPS venku a kuna se tam o ni jednou zajímala. Poradili mě tady tuto firmu, která mě jejich elektronický plašič kun i nainstalovala a byl pokoj. Teď jej používá nevlastní syn na svojí Oktávce a klídek.
[odkaz] -
iudex 02.03.21 12:58
« Re: Re: M140i
Tak šanovať si také auto je jedna vec (dnes už také nie sú), druhá vec je nejazdiť na ňom vôbec a oprašovať z neho prach v garáži; je to predsa auto, nie krištáľová váza. Aj tie staré panny potom už nikto nechcel. ;-)
Btw. teraz som pozeral, že zdražilo celé portfólio BMW, či už 1er, 3er či 5er.
8-s -
pradeda777 02.03.21 12:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGER
Freddie.....3 DR vypadá o kapku líp, ale je nepraktická. Proto se drtivá většina prodávala v provedení 5 DR. Label se mě tenkrát snažil ukecat na 3DR, ale já v tom měl po dvou 5DR MPS jasno..... :-! [odkaz] -
Hlavně jen s pěti dveřmi a pouze ve třech barvách, nebo spíš ve dvou nebarvách (černá/bílá) a jediné barvě (modrá Lapiz).
Proč tam není aspoň nějaká zajímavá šedá a červená?