Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
iudex 21.04.21 09:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
Lega. tak je celkom možné, že som po 25 rokoch jazdenia s manuálmi zabudol radiť >:D faktom ale je, že kulisa mi v žiadnom aute pred 3er nedrhla. Ad medziplyn: ten je automatický a veľmi precízny a dáva sa len pri podradzovaní z vyššej rýchlosti, nie pri radení z neutrálu. Inak význam medziplynu by som moc nepreceňoval, osobne považujem reči o radení päta-špička za takú automobilovú latinu, všetci petrolheadi o tom hovoria, nikto to nerobí (možno len tí, čo nikdy nejazdia v športe a nevytáčajú motor do maxima). ;-) -
Leg 20.04.21 20:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
iudex: sorry, ale ak nevieš 15 sekúnd zaradiť dvojku, nehľadaj chybu v aute. >:D Ale vážne, niečo podobné sa zo začiatku stalo aj mne, dobré je napočítať do dvoch, ukľudniť sa a dvoječka tam v pohode zapadne. Silou to nikdy nejde. Akonáhle sa s autom zžiješ, pracuje perfektne, aj keď v tvojom prípade táto loď už možno odplávala. ;-) :-) Podobne ako pradedu by ma zaujímal ten medziplyn, to ti ten automat túroval motor v zodpovedajúcich otáčkach, kým to tam nezapadlo?
Tom, Arteon je hovadina, tzv trojdňové očarenie podobne ako pôvodné cc, cla a podobné chujoviny. Po krátkom očarení nasleduje vytriezvenie, človek zistí, že ten candy design sa rýchlo okuká a akurát je nepraktický, v podstate oproti GTIčku ti nič neprináša. Takže pekne vydrž, šúchaj nohami a v správny čas si vyraz po nového Golfa. You will thank me later... -
pradeda777 20.04.21 18:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
wl....co s nimi už nemůžou hýbat jsou kurwa ti, kteří nedávali meziplyny, když eště s něma hýbat mohli........ ;-) -
white label 20.04.21 15:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
pd7
Penzisté Mají na Ptákoviny času dost, ale my, lidé v ProDuKtivním věku, to máme jinak. >:D ;-) -
pradeda777 20.04.21 15:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
wl....tož já nevím, jak mu fungují ty automatické meziplyny, ale na mojí 1er je to jen takové "šimrání" a tak si je raději dávám sám. Ty moje jsou určitě "poctivější"..... ;-) >:-[] -
pradeda777 20.04.21 12:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
iu....no já přece "chválím" BMW manuál už sakra dlouho. >:-[] >:-[] Ale musím se přiznat, a určitě to není pro moje fanoušky překvapení, že jsem ještě výfuk nevětral a ani 7k ot na tachu neviděl. Ale chci se zeptat....když si podřazoval a šel z 3 - 2, použil jsi meziplyn? Řekl bych, že s meziplynem (pata/špička), by to neměl být problém. Já si řazení dolů bez meziplynu nedovedu představit...
M3/4 x Drive není zatím na konfigurátoru, ale v základu to vidím někde na 2.5 - 2.6 mega.....což jsou stejný prachy jako za Macan GTS i s nějakými drobnostmi.
-
iudex 20.04.21 08:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
dedo: počkaj, pozriem do peňaženky... nooo, zajtra ešte nie. >:D
Každopádne za mňa najlepšia verzia M3 a ten vypínateľný (!) xdrive je super, to by som bral do čohokoľvek.
Inak k tomu skvelému bavoráckemu manuálu: minule som trochu vyvetral výfuk a pozrel sa, ako to vyzerá pri 7000 otáčkach. A keď som podraďoval z 3 na 2, tak sa mi to proste zaseklo a nešlo dať do dvojky. Až po opakovanom a veľmi jemnom radení si nechala povedať, ale to som stratil tak 15 sekúnd. Takže Legova a dinarova teória, že bavorácke manuály najlepšie fungujú, keď na ne zatlačíš, moc neplatí. ;-\ -
iudex 19.04.21 11:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
Tom: ako písal wl, keď sa Ty ideš na niečo "len pozrieť", to akoby pradeda už rovno platil kúpnu cenu. >:D Ale tie skoky hore-dolu medzi triedami máte podobné. >:-[]
Inak Arteon sa už dlho páči aj mne, športovo elegantný, pritom priestranný a praktický liftback, teda poslúžil by aj ako rodinné vozidlo. Lenže tá cena Rka je šialená (ale platí to pre celý model), 1,73M Kč (66t €) cenník a 1,48M (57t €) po zľave, za to chcem prémiu so šesťvalcom a nie mainstream s R4. 8-s
Okrem toho k takejto veľkej rodinnej káre mi akosi dvojliter vyhnaný na 320k nesedí, ak by som Arteon zvažoval, tak v takej racionálnej verzii so 140 kW TSI, ak by sa cena dostala na nejakých max. 35t.
P.S. Celkovo mám pocit, že aktuálne nie je dobrá doba na kúpu nového auta. Okrem zdražovania je to aj nedostupnosť áut, dlhé čakačky, rôzne komplikácie vo výrobe. Čo viem, tak naša trnavská fabrika Stellantis má veľké problémy, chýbajú čipy a i., rušia zmeny a majú na dvore tisíce áut, ktoré čakajú´na súčiastky (teda auto je zložené, ale keď príde súčiastka, musí ísť znova na linku, rozobrať a zase zmontovať). K tomu problémy s fluktuáciou a zamestnancami, kvôli korone a obmedzeniam cestovania, čo sa dotklo Srbov, ktorých tu robí strašne veľa. A ako som čítal, tak sa to dotklo aj Volkswagenu, ten kvôli chýbajúcim čipom zastavuje v Blave výrobu SUV na 2 týždne. Podobne aj žilinská Kia. -
Thomasino 17.04.21 15:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
To nebude. Přeskočil bych období blbnutí na okruhu k období "usedlejší pán po padesátce se silným sportovním sedanem" >:-[] >:-[] No musel bych tam občas vzít M2 :-! -
Thomasino 17.04.21 14:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
Asi by to šlo ještě změnit ;-) Motor a brzdy jsou stejné, jen Arteon je hezčí, ale o dost dražší a taky možná až moc dlouhý :-!
Tady je i s výbavou a cenou: [odkaz] -
white label 17.04.21 14:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
Th
U tebe pohrávat si s myšlenkou, je jako u dědy, když už to má v garáži... >:D
Máš e-shop na respirátory a testy? >:-[]
Můžeš mít i v červené, jako GTI CS:
[odkaz] -
white label 16.04.21 15:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
pd7
Ano, ale hovorově se to používá i obecně pro původní obyvatele, podobně jako třeba Jepp, nebo Lux. My jsme to dřív používali i pro místní původní domorodce v okolních obcích.
Aborigine může být i domorodec v obecnější rovině. -
iudex 16.04.21 09:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
wl: iný kraj, iný vkus a hlavne iná doba. Ja som nikdy nebol na nápisy, ale v minulosti k tomu tuningová scéna pristupovala ústretovejšie, najmä pri japonských autách (dodnes vídať staré Civicy s takými nápismi typu Remus, Sparco a pod.). Až časom sa prechádzalo k decentnejším vzhľadovým úpravám.
Inak pre zaujímavosť som pozrel ceny Cupry. Už je k dispozícii aj základný motor 180 kW. A je zaujímavé, že Cupra s týmto motorom (má len DSG) je výrazne lacnejšia ako GTI, oproti porovnateľnému GTI s DSG o cca. 2800 eur a stále lacnejšia, ako GTI s manuálom (a to aj kombík).
Cupra DSG 32.840 € (kombi 33.560 €)
GTI man. 33.770 €
GTI DSG 35.620 €
Zaujímavé, že pri 300k verzii už taký rozdiel nie je, tam stojí Cupra 38100 a GTI Clubsport 39100 €.
Teda také horúce s tou "prémiovosťou" Cupry to nebude, keď stojí výrazne menej, ako mainstreamový VW.
Ak by som išiel po HH s manuálom, Cupra vypadáva a logicky zostáva len GTI. Ale pri DSG je tá cena Cupry výhodná, plus má výhodu v podobe kombíka. -
pradeda777 15.04.21 14:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
mkt.....šak píšu, že to bude gratis....jo a ten origo dif je užitečný, protože se jen tak pohledem nedá poznat, že je na voze samosvor. Ale když máš origo diff v krabici, tak je to celkem jasné. No a pak člověk nikdy neví. Dif na voze klekne a pak se takový rezervní dif sakra hodí, protože kupovat nový by byla sakra nákladná záležitost. -
white label 15.04.21 13:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
pd7
Vidím, že bílé zadní lampy se z Polska vozily i do Austrálie (vím, jen nadsázka)... >:D ;-)
Když máš tak velkou nálepku Remus nad výfukem, tak bys mohl mít u reflektorů třeba Hella, u stěračů BOSCH a u zámku do dveří FAB, no a za zadním sklem klasika: "Jezdím na Castrol", ať ta holota vidí..., kdo z vás to má... >:-[] -
pradeda777 15.04.21 11:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
ITR byla klasika. Tam nikdo disky neměnil. Ale mechanicky byla po úpravách úplně někde jinde než standard. Jo, a vkusné nápisy se mě líbí. Líbili se i kolegům v Toyotě a pak i kupci. Zaplať pánbůh že jsou lidé, kteří nemají rádi jen boring "šeď"........ >:-[] -
iudex 15.04.21 09:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
dedo: táto Tvoja Integra vyzerala dobre, farba, disky, kolesá pekne vypĺňali podbehy (zjavne aftermarket s malým ET), všetko fajn, až na tie tvoje obľúbené nápisy (chýba ešte No fear! >:-[] ) paráda.
Paradoxne na type R (neskoršej?) si mal menšie disky: [odkaz]
-
pradeda777 15.04.21 08:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
Vážení....všechny ty modifikace co plánuju udělat jsou reversible. Takže. Když si zachovám originální součástky, které bych před prodejem znovu na vůz namontoval, tak se nic neděje. A zbytek bych prodal po prodeji auta. Mám již dvě věci tak odložené. Originální diferenciál a řadičku. Ale ty jsem plánoval přidat k vozu při prodeji anyway. Stejným způsobem jsem většinou postupoval v minulosti v Austrálii, když jsem prodával modifikované auta. Některá ale byla upravená mechanicky a ty pak šly na prodej "as was"....:-! Tuto Hondu Integru VTiR jsem prodal i s polepy, protože ji borec "miloval" přesně tak jak byla namašlená..... :-! [odkaz] -
Thomasino 14.04.21 21:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
Pradědo, jestli s tím nejezdíš na Sport+ nebo Sport s vypnutým ESP, nemá smysl řešit nějaký PowerPack na plyn od Rémusu, protože ses evidentně nepřiblížil ani k hranicím auta 8-s
Navíc nemáš OPF, takže nad 5000 otáček to má slušný zvuk. Jen to nad těch 5000 musíš občas pouštět! ;-) :-)
Navíc kdyby ses náhodou opravdu rozhodl to prodat, tak nezprzněné v seriovém stavu se bude prodávat mnohem lépe! -
pradeda777 14.04.21 15:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
Freddie.....vieš čo? Sereš ma.... ;-) >:-[] Neumíš číst? Píšu tu několikrát, že chci, aby panna byla neposkvrněná a prošla vyšetřením na STK bez úhony..... ;-) >:D A ještě jedna věc. Odstranění katov se často projeví duněním pod podlahou, což je, a hlavně na dálnici na sviňu.... ;-) >:-[] Pamatuji si, že jsem potom pracně sháněl velký kus asbestové tkaniny a rval ji mezi výfukovou rouru a podlahu.... ;-) >:-[] -
pradeda777 14.04.21 15:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
iu....klapka ve výfuku. Ta se na chvilku otvírá, hned po nastartování. Za jízdy se ve sport režimu hlasitost výfuku také zvyšuje. Nevím jestli se klapka otvírá naplno, ale rozdíl tam je. Ono existuje snadné řešení jak nechat klapku otevřenou stále. Stačí jen odpojit káblík, co vede ke klapce. No, vyzkouším to a třeba koupím jen karbonové koncovky. :-! [odkaz] -
Thomasino 14.04.21 13:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
Tady v BMW chtějí za montáž Rámuse na M2c asi 9000 Kč, ale to byl jen zadní tlumič a koncovky. Dávali jednomu ten nehomologovaný Race, co má pak už slušný zvuk, když se otevřou klapky. Pak není podle mě ani potřeba střední trubka. Ale odložil jsem to o tok, asi stejně dám dražšího a lehčího Atrapa >:-[] -
pradeda777 14.04.21 11:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Haraburdy
Powerbox je 18kkč. Sport+? Já to tam snad ani nemám. Musím se podívat...... >:D Tož samotný výfuk je jen 21.5 kkč, ale pak je tam homologovaná střední čast s rezonátorem...20.2 kkč, Právě tato část má zvuk vylepšit nejvíc. No a pak karbonové koncovky za 14.5 kkč ...no nekup to..... ;-) -
speedfred 13.04.21 18:41
« Re: Re: Haraburdy
Rámus som si montoval na 235 a je to homologované takže no problém. Zvukovo to moc nepomohlo, a to som vymenil od katu fšetko :-) dozadu. Bola tam ale slušná uspora hmotnosti.
Cenofka bola myslím 27tis, xcel som aj na QV ale cez 80 tis :-( asi za to nedám. -
pradeda777 13.04.21 18:05
« Re: Haraburdy
Freddie uklidni se. Já to kupovat nebudu, protože jak už jsem dříve napsal, neměl bych pro něj využití. Okresky mě již nelákají a jako rohlíkového expressu by jej byla škoda. Já teď spíš přemýšlím o Rámusu plus powerbox na 1er dřív než Rámus zkrachuje. Jen by mě zajímalo, jak to potom bude s STK? Myslím, že powerbox nebude problém, protože ten se dá jednoduše odpojit, ale výfuk to nevím. Možná by bylo dobře, si originální výfuk uskladnit a v případě nouze ho znovu namontovat. Rámus má údajně teď smlouvu s řadou BMW dealerů, kteří jejich výfuky montují. -
Market 13.04.21 14:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW a.k.a. stará Škodovka v servise
Iudex:
mas pravdu, ale urcite bude par majitelov, ktori sa budu o TYGeR pekne starat a rozumne si ho uzivat a nie ho humplovat ako amater rallye auto...
Ten majitel vo videu to auto naozaj vyuziva na 100% a ako sam priznal, aut uz rozbil neurekom, lebo len tak sa daju najst ich hranice. A myslim si, ze aj tento jeho milacik skor ci neskor skonci mimo cestu... :-(
-
speedfred 13.04.21 14:39
« Haraburdy
dedo: keď to bude 600 s DPH tak sa možno dohodneme. >:D Milion mi príde za to vcelku dosť, obávam sa ale že za 5 rokov budeme nostalgicky spomínať na tú peknú cenu.
iu: ten čas letí, prvé nové auto som kupoval v 2011 Scénárika.
Jarina by som kupoval iba preto aby dostával za uši, tam by asi nevadil nejaký šrám.
Mal som Magdu 323GTR po Bérešovi (relly jazdec) a vcelku to jazdilo slušne aj po tom ťažkom živote u neho. To GTR s TYGR-om mi prídu ako rovnaké autá ale z iných dekád. Tiež tam boli fakt poctivé svorné diferáky, 3 dver, turbo motor s manuálom.... ja blb že som ju predal. -
pradeda777 13.04.21 13:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW a.k.a. stará Škodovka v servise
Tady je jeden nový v bílé.....koupil bych, ale za míň než 750kkč bych ho s 10kkm po 4 letech neprodával..... [odkaz] -
iudex 13.04.21 13:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW a.k.a. stará Škodovka v servise
fred: jak doteraz? Veď 2er aj Giulia boli nové autá.
Inak súhlasím s dedom, práve Yaris GR bude auto, ktoré bude dostávať za uši poriadne od majiteľov. Viď tento test s majiteľom TYGRa: [odkaz] -
pradeda777 13.04.21 13:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW a.k.a. stará Škodovka v servise
Na moju pannu mě kua nešahej....... >:D Doteraz si kupoval......ok....ale moc záleží na tom co za auto kupuješ. Víš sám, že takový auto jako Jarinek GRRR nebude majitel hýčkat....a ty asi nebudeš na světě tak dlouho na to, aby jsi našel nějakýho za 200kkč. To by musel být 4x přes střechu a zohlý jak bumerang od stromu, který ho zastavil.... >:D >:-[] -
speedfred 13.04.21 12:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW a.k.a. stará Škodovka v servise
Doteraz som autá kupoval ako jazdené a možno aj po 10-tom majiteľovi a nejako som to preskákal. Keď bude Jarík za 200tis Kč tak ho zoberiem a celý prekopem takže bude ešte v lepšom stave ako "dedova panna". >:-[] -
pradeda777 13.04.21 12:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW a.k.a. stará Škodovka v servise
Freddie....secondhand bych Jarinka grrrr nikdy nekupoval, protože všechny budou mít za sebou dost těžký život. Asi tak jako 4x rozvedená baba..... ;-) >:-[] Jedině kdybych si ho koupil já............ >:D >:-[] -
speedfred 13.04.21 09:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW a.k.a. stará Škodovka v servise
Celkom pekný fičák na Nordšlajfe s TYGR-om, keď dáme dolu cca 28s tak je to celkom slušný čas BTG. Asi si ho raz kúpim, nový ale nie to mi príde celkom dosť €€€€€€.
PS: do toho Vašeho klubu sa ale nechcem pridávať. -
iudex 12.04.21 15:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW a.k.a. stará Škodovka v servise
Yarísek válí aj na okruhu, pekná jazda redaktora Sport auto na NBR: [odkaz] A málokedy sa vidí, že auto ide na Ringu svojou maximálkou. -
pradeda777 12.04.21 11:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW a.k.a. stará Škodovka v servise
iu...tož ano, řídicky i prakticky (rohlíkový express...>:D ) by mě to taky táhlo víc k Jarinkovi, ale GR86 vypadá daleko líp a je to přece jen kupátko a má v útrobách alespoň "u.s.r.a.n.ý" čtyřhrnek... >:D >:-[] -
iudex 12.04.21 10:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW a.k.a. stará Škodovka v servise
dedo: vitaj v klube. >:D
K dileme GR86 vs GR Yaris: ako priaznivec HH by som jednoznačne volil Yaríska, ani nie tak kvôli vyššiemu výkonu a lepšej dynamike, ale hlavne kvôli tej progresívnej štvorkolke s dvomi samosvormi a tomu, ako vďaka nej jazdí cesta-necesta, proste malé rallye auto.
Btw. malý postreh z dnešnej cesty do BA: prekvapivo veľa Tesiel som stretol, 3, S, X, normálne tu zažívajú boom (a asi ľudia postupne čerpajú zabukované dotácie). Ale ako z klišé obrazu, všetky poctivo v pravom pruhu za nákladiakmi. >:-[] -
pradeda777 12.04.21 08:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW a.k.a. stará Škodovka v servise
HALOOOOOOO.....spadl řetěz? Já už mám po druhé dávce (ne z kulometu... >:-[] ) a za 14 dní bych měl být plně imunní......... :-! -
pradeda777 10.04.21 11:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW a.k.a. stará Škodovka v servise
mkt....Toyota ...oh what a feeling....u mě Yaris Cross a GR86.....su zvědavý, jestli a nebo kdy Toyota vyrukuje s Yaris Cross GR...konkurence již má nějaká "želízka v ohni"...[odkaz]