Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Leg 30.05.21 11:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Thom: mali ste tam aj cs-ko?
Pozerám, že disky s lúčmi v tvare Y u emiek kulminujú na popularite (nielen podľa vašich áut), keď som si podobné kupoval na svoju jednotku, tak to bola skôr nezvyčajná voľba. -
Thomasino 30.05.21 11:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Jezdili jsme hodně svižně, ale nepředjížděli jsme se :-)
Speedfred, meli jsme tam i jednu novou M3. Ale po krátkém svezení mohu hrdě říct, že M2c je o dost lepší! -
pradeda777 30.05.21 10:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Leg.....stretnúť v protismere...........ale jen když se nebudou zrovna předjíždět....[odkaz] -
speedfred 30.05.21 09:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
A zase nič neviem o zrazoch, mal som to kúsok (asi si budem musieť založiť FB).
Áno ale tuším to, nechceli ste mať na zraze poriadne auto >:-[] >:-[] >:-[] -
Thomasino 29.05.21 20:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Dneska jsme měli na Vysočině sraz skupiny BMW M2 Czech, který jsem organizoval a začínali jsme v Třebíči :-) Pak jsme jezdili na jedné skvělé okresce, následoval společný oběd v Třebíči. Časem budou fotky od fotografa a nějaké video od CossieMedia.
[odkaz] -
white label 29.05.21 00:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Tak se furt nedívej jenom na to tvoje oblíbené porno a zkus i nějaký normální slušný film... :*) >:D >:-[] -
white label 28.05.21 22:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Th
A teď si tu část vašeho zorného pole porovnej s kinem, nedej bože někde v předních řadách. ;-)
Máme teď 60" a jestli se rozhodnu pro změnu, tak nic menšího, než 85" palců nechci. U tzv. domácího kina není problém udělat velký zvuk (hodně podobný tomu v kině), ale udělat relativně velký obraz, to je správný základ. I těch 85" je na domácí kino kompromis. Ideální je místnost k tomu určená s možným zatemněním, velké plátno + (kvalitní) projektor.
A to máš 4K, nebo Full HD?
Až se někdy budeš dívat na něco dobrého ve slušné kvalitě, zkus si sednout klidně jen cca 1,5 metru (nebo aspoň na poloviční vzdálenost, než teď) od TV a uvidíš, o kolik víc tě to vtáhne do děje.
-
white label 28.05.21 22:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
pd7
10m už dávno neplatí ani u tak velké úhlopříčky. To jsou předsudky z dob, kdy měl "obraz" nesrovnatelně menší rozlišení.
Dnes se doporučuje stav, kdy v úhlu 40 st. zorného pole je obrazovka, takže ideální sledovací vzdálenost u těch 85" je jen 2,6 metru!
[odkaz] -
Thomasino 28.05.21 20:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Všechno, ale u těch velkých to nebude tak citelné. Teď se všechny "naše" LCD zdražily o 500 Kč kvůli dopravě, takže na malém 24" LCD za 4000 to udělá 12%, ale na velkém to udělá 1-2%. K tomu ale nedostatek různých částí, takže je nedostatek, což zvyšuje ceny toho co k dispozici je. U naší značky jsem byl teď nejlepší distributor v Q1, protože jsem hned z kraje roku objednal za hafo mega, ale teď mi třeba na Q3 polovinu objednávek zrušili, není už zboží 8-s :-O
Ale čím dříve to koupíš, tím levnější to bude :-) Tak jako s auty, nebo baráky, byty a zřejmě vším! -
pradeda777 28.05.21 20:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Hmmm.....to je ale ohromná obrazovka. To abyste od toho seděli tak 10 metrů,,,,já myslel. že to bude pro kavárnu.... ;-) >:-[] -
woody-alien 28.05.21 12:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
iudex: Potvrzuji. Zdražuje se prakticky každý týden, ale dost věcí jsme drželi díky velkým skladovým zásobám. Máme poměrně dobré informace, takže pokud to sklady dovolí, snažíme se předzásobit. O to větší šok to pro zákazníky bývá, když přijde nová dodávka. To nejsou jednotky procent, teď už pomalu ani desítky, 100% zdražení (např.OSB desky) není žádná výjimka. 8-s -
iudex 28.05.21 08:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Tom: tak nechcem Ťa sklamať, ale pozrel som, na čom sú obuté Clubsporty testované v rôznych médiách a mimo porovnávačky Autoexpressu čo som postol nižšie (a mimo testov ešte na zimákoch) má CS vždy obuté Bridgestony S005.
Ad ceny PC: všetko ide brutálne hore, nielen elektronika kvôli čipom, ale dramaticky idú hore ceny napr. stavebných materiálov, zhrnul by som to tak, že je zle, ale bude ešte horšie. Ide hore takmer všetko, od stavebnej ocele (železná ruda išla medziročne hore o 68%), cez drevo až po polystyrén. Woody určite potvrdí. Ceny nehnuteľností u nás medziročne vzrástli o 15% a rast cien stavebných materiálov znamená, že novostavby pôjdu hore naďalej. A logicky novostavby potiahnu ceny starších nehnuteľností. -
Thomasino 27.05.21 22:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Zajímavé srovnání, ikdyž rozdíly minimální. Jinak Cupra není úplně stejná, má o něco větší rozvor proti GTI a GTI CS. Což může být na rychlejších okruzích malá výhoda. A jak se divil, že mu přijde DSG u GTI CS300 o něco lepší než v eRku, tak má kratší zpřevodování. Jinak na GTI CS se dodávají buď GoodYear F1 Supersport, nebo nějaké Bridgestone a nebo Hankook. Modlím se, abych tam měl ty GoodYear, podle testů nyní špička, podobně jako Michelin PS 4S a PS SuperSport. Auto je podle všeho vyrobené, ikdyž to neví jistě, vidí v systému VIN, ale taky se může teprve vyrábět. Tak během 2-3 týdnů by mělo dorazit k dealerovi >:-[]
P.S.: Kdo náhodou uvažujete o koupi nějakého LCD monitoru nebo notebooku či PC, pohněte, ceny jdou už od nového roku postupně nahoru, ale brzo bude mnohem hůře! Nejen že se zdražuje doprava z Asie, ale problémy s čipy a spousty jiných součástek jsou větší a větší. Taky nechápu, kdo to stále kupuje, když se loni po začátku korony zvýšil prodej tak o 20-30% a kupodivu se to stále drží. Výrobci nestíhají dodávat, krátí distributorům objednávky, prodlužují termíny dodání na několik měsíců a zvyšují ceny 8-s :-O -
pradeda777 27.05.21 15:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Pokud nemají vozy stejné gumy, pak je test, kde výsledné rozdíly jsou v desetinách vteřiny useless. Chápu, že to může být pro některé testery složitá záležitost, ale pokud účelem testu mělo být najít vítěze, tak by všechny vozy měly mít minimálně stejné gumy.
Tyre test. Asi tak má proper test vypadat. Chyběly mě tam Yokohama tyres. Presenter podle akcentu bude Australan. -
iudex 27.05.21 13:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Tak gumy Leonu rozhodne dôvod víťazstva nebudú, tie Bridgestone Potenza S005 nie sú nijak skvelé gumy, mal som ich na GTI a sú o level horšie, ako Micheliny Pilot Supersport, čo som kúpil následne.
Naopak najnovšie Bridgestony Potenza Sport, čo mal Golf R, sú špička, v najnovšom teste UHP gúm skončili druhé (zo 14).
A z testu mi nie je jasné, čo mal obuté Clubsport, píšu Goodyear Eagle F1, ale chýba posledné meno, to môže byť ako Goodyear Eagle F1 SuperSport, čo je špička, alebo Goodyear Eagle F1 Asymetric 5, čo sú o triedu nižšie gumy ako Supersport a celkovo taký priemer. Ak hodnotí Sutcliffe gumy Clubsportu ako slabšie, tak to na 99% budú Asymetric.
Test 14 UHP gúm tu: [odkaz] -
pradeda777 27.05.21 13:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
iu....je třeba také dodat, že Leon 300 byl obut do Bridgestone tyres....se kterými jsem měl v AU velmi dobré zkušenosti. V dobách Michaela Schumachera Bridgestony s přehledem drtily Michelinky v F-1. Myslím, že v Evropě jsou Bridgestony nedoceněné... :-!
-
iudex 27.05.21 11:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Steve Sutcliffe porovnával na okruhu Clubsport, Rko a Leon 300. A najlepší čas mal Leon, potom Clubposport a posledný bol Golf R: [odkaz]
Teda ďalšia porovnávačka, kde Leon vyhral nad výkonovo a technicky identickým Clubsportom. A zaujal názor Sutcliffa: mimo Civicu type R, Leon je najrýchlejší a najzábavnejší hotheč ktorý si aktuálne môžete kúpiť. -
pradeda777 26.05.21 17:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Tady V6 v oranžové barvě.(Burnet Orange) Koncepce modelu Ford Capri vycházela z obchodního sloganu "The car you always promised yourself" (auto, které sis vždycky přál), tj. základní tvary byly odvozeny z obchodně úspěšného Fordu Mustang a upraveny pro specifika evropského trhu.
[odkaz]
V té samé barvě byl tenkrát kmáni i Escort MK I Lotus Twin Cam se 115 koníky, který se mě moc líbil, ale cenově a hlavně s pojištěním to byla tragédie. [odkaz]
Závodní Capri RS 3100 [odkaz] -
pradeda777 26.05.21 10:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
iu...Capri.GT byl čtyřválec 1.6 l (Kent block) Byl to super motor. Tyto motory se používaly ve Formule Ford po celém světě. 96 koní hned z fabriky. Motor měl double barrel Weber carby a crossflow hlavu vhodnou na úpravy. S 1.3 l motorem se Capri v AU neprodávalo.
V6 bylo také v nabídce, ale pro mladého kluka (jako já tehdá byl... ;-) ), bylo povinné pojištění u V6 "smrtonosné". I u toho čtyřválce byla cena a pojištění "na rozvod".... >:D Jaké štěstí, že jsem měl tenkrát tak hodnou ženu. Mnozí přátelé takové štěstí neměli a proto se museli spokojit pouze s "ussrranými" vozy..... >:D >:-[]
-
pradeda777 26.05.21 09:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
iu...nesouhlas....píšu jako okruhová hračka a to pak bargain určitě je. Když se podíváš, co za 1.1 mil dnes dostaneš a tady je za ty peníze už hotový okruhový stroj. Má také nízký km nájezd, i když mohl být dost náročný. Kdybych bydlel blíž k Praze, tak bych určitě hodil čučku... :-! (Ale to by bylo tak akorát vše.... >:D >:-[] ) -
-
pradeda777 26.05.21 09:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
wl....tak v podobné zlaté (Grecian Gold) jsem měl Ford Capri GT v AU. Koupeno nové v roce 1970, prodáno v roce 1977. Mezitím po několika "bingles", se na autě objevilo několik odstínů této zlaté.... ;-) V tu dobu ještě měli lakýrníci velký problém s matchováním odstínu metalíz a tak bylo běžné, že panely na autě měly rozdílný odstín téže barvy. Proto se lidé tenkrát metalízám dost vyhýbali. [odkaz]
Inzerovaná M2 má řadu úprav. Zdá se, že borec si s ní dost pohrál. Kdo ví jaký měla chudák život? -
iudex 26.05.21 08:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
dedo: no, bargain... ako sa to vezme a ako pre koho. Vyčačkané je to pekne, vytunený motor, fólia, kolesá, brzdy... ale dá sa predpokladať, že takéto auto dostávalo dobre do tela, má to už 5 rokov, v porovnaní s aktuálnou M2C to má "starý" N55 motor a v kontexte toho, čo stála vtedy nová M2, sa mi cena 1,1M zdá stále pomerne vysoká. Dobrá cena je to v kontexte toho tuningu, tie disky a pod. museli byť drahé a zároveň sa do ceny nedajú moc premietnuť. Ja by som ale skôr preferoval jazdenku bez tuningu. -
white label 25.05.21 21:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
pd7
Ta matná zlatá není úplně marná...
Někdo manipuloval s pravým zadním kolem, kryt středu je pootočený vůči ventilku.
Origo/z výroby (pokud nejde o centrální matici) bývá přesně pod logem (na krytce středu) ventilek, viz přední pravé kolo a kola vlevo. -
pradeda777 25.05.21 17:03
« Re: Re: Re: Re: Re: AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
iu....já bych na to "daní do pořádku" interiéru GTI CS po FS nevsadil ani zlámanou grešli. Jestli už dodavatelé tlačítek a mačkátek "skartovali" nářadí na jejich výrobu, tak je šlus. Mám obavy, že dotykových a hlasových nesmyslů po FS ještě přibude.... ;-\ -
-
Thomasino 22.05.21 14:32
« AutoBild - srovnání Golfu GTI, GTI Clubsport a Golfu R
Před časem srovnávali na německém AutoBildu Golf GTI, GTI Clubsport a Golf R. Nyní to vyšlo v AutoTipu, aniž by teda přiznali, že je to převzaté >:-[] >:D Protože ale německy neumím, tak jsem si to koupil a v klidu přečetl. Tady jsem to nafotil mobilem, kdyby si to chtěl někdo přečíst. Jinak pořadí je opět GTI CS, eRko, pak GTI :-) [odkaz]
Tady k tomu ještě fotky z AutoBildu: [odkaz] -
white label 22.05.21 14:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
pd7
S Macanem se manévruje dobře i ve městě, jen na šířku má trochu větší nároky na parkování, než většina běžných aut, ale zase jsou na tom některé taky hůř (s tou šířkou). -
pradeda777 22.05.21 14:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
wl....taky si myslím, že než vycoulovat 1.75mil za TR, tak raději Macana S....i když TR je menší a hodil by se víc do města, jak už jsem psal....ale je to zase na člověku, někomu manévrovat s větším vozem ve městě nevadí..... :-! -
white label 22.05.21 12:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
Th
Macan (všechny verze jsou jen v benzínu) s 300 koníky není, základní s R4 má jen 245 PS a s V6 má od 354 PS (MS).
Macan (R4) od 1.680 000,-
Macan S (V6) od 1.830 000,-
Kdo nemá/nedá těch +150 litrů za V6 (+ větší brzdy a pár drobností), ten ať jde raději do toho Tiguanu R. -
pradeda777 21.05.21 20:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
Tož Macan S s 354 koníky není v základu o moc dražší než TR s nějakou výbavou na přání. Čítá to bratru cca 100k.....ale chápu, že nechceš "dráždit hada" bosou nohou... >:D >:-[] -
-
pradeda777 21.05.21 16:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
Tož iu má pravdu. TR s rozumnou výbavou lehce cenově překoná 4 vál. Macana v základu a dokonce i s nějakou výbavou na přání. To je na pováženou. Výhoda TR je v tom, že je celkově menší a tím by se i víc hodil do města a servising cost bude také přijatelnější. -
pradeda777 21.05.21 14:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
tms...4er GC hezké....ale jak píše iu....."hezky velké"..... ;-\ Tiguan R je taky na "dědově listě".... ;-) Velikostně se ještě vleze do kategorie "Maxi Rohlíkový Express".... ;-) -
iudex 21.05.21 13:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
Tom: 4GC by už postačovalo aj ako rodinné (ak to teda bude naďalej liftback). A dizajnovo sa to črtá dobre, minimálne proporčne je to vyvážené a elegantné: [odkaz] Pre mňa ako len moje auto je to ale zbytočne veľké, preto hovorím, že veľkostne by mi sedelo nejaké GC na báze 2er kupé.
Inak ten Tigi R hodnotia síce dobre, ale dokonca aj Angličania sa pozastavovali nad tou vysokou cenou a skonštatovali, že s príplatkami to je príliš blízko štvorvalcového Macana a to je už iná liga.
dedo: veď to bol len taký povzdych, 2GC už existuje, žiaľ na tej "nesprávnej" platforme a hlavne dizajnovo neveľmi vydarené. Z môjho pohľadu malo byť 2GC až na zadokolkovej platforme nového kupé umožňujúcej R6, pre fajnšmekrov RWD, pre mňa xdrive. -
pradeda777 21.05.21 12:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
iu....tož 4dr (gran coupe) 6 vál. 240i by bylo nice, ale co potom s M235i xDrive GC ? A navíc se BMW aktuálně snaží zredukovat množství nabízených variant. Myslím, že můžeme být vděční, že do 2er RWD vůbec šly. Asi jen k vůli M2. :-! -
iudex 21.05.21 11:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
Tak deda si proste len vymení Racing za Rolls a je vymaľované >:D Aj keď som myslel, že rohlíkový expres už má registrované ako ochrannú známku Toyota Yaris. :-)
Ad nová 2er: črtá sa to fakt dobre, večná škoda, že nespravia nejaké 2 Gran coupé na platforme tohto kupé (namiesto existujúceho predokolkového 2GC na báze 1er). Pri tom medzigeneračnom náraste rozmerov by mi takýto kompaktný sedan v pohode stačil namiesto 3er. Štvordverové M240i, to by sa mi páčilo. -
Thomasino 19.05.21 19:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
A to u nás už toho Clubsporta v mé konfiguraci zdražili asi o 35 tisíc CZK. Plus menší slevy dealerů Ale stále je Cupra dražší. Má i větší rozvor. Ale všechny aktualizace mají v koncernu až úplně naposledy, což v dnešní digitální době s jejich infotaimenty fakt nechceš! >:-[] >:-[] Jsem rád, že je Seat z domu..
Taky je otázka, jak porovnáváš/dorovnáváš brzdy. Cupra má v základu obyčejné plné kotouče 340mm, za příplatek jsou drahý Brembo 370mm 4-pístky. GTI CS má něco mezi tím, větší bimetalové 2-pístky 357mm. Já bych u Cupry určitě chtěl ty příplatkové, základní nestačí, známe z minulé Cupry. -
iudex 19.05.21 08:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
Na Evo je zaujímavý test nového Leonu (300k verzie). A boli z neho dosť nadšení, záver bol, že ide o lepší hotheč ako sesterský Clubsport, najmä naladením podvozka:
And it’s this extra depth of chassis finesse, right up near the limit, that distinguishes the Leon 300 as something just a little bit special. The old GTI Clubsport S had it, the new GTI Clubsport does not, and that’s a crucial distinction to make at this level.
[odkaz]
EDIT: pozeral som ceny Leonu a je to dosť rozdielne u nás a v ČR: u nás je Leon vždy lacnejší ako porovnateľné GTI, kdežto v Čechách je to presne naopak.
Cupra 245: 950t Kč, u nás 835t (32840 €) vs GTI: 850t Kč
Cupra 300: 1065t Kč, u nás 968t Kč (38100 €) vs Clubsport 994t Kč.
-
Thomasino 18.05.21 21:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
Pradědo - A45s je na řízení hrozná nuda (navíc předražená!), uvnitř je to kolotoč světýlek pro puberťáky, zpětná vazba od řízení a podvozku skoro nulová. To si raději nech svého Bavora s pěkným zvukem šestiválce, určitě zábavnější auto, ikdyž A45s je o něco rychlejší. Max. jestli se ti nelíbí sedačka nízko, tak si ji dej výše, při tvé výšce budeš stále v pohodě vidět přes prostřední zrcátko :-) Příp. je druhá možnost, dej tam pneu o chlup vyšší >:-[] Já dal teď o 10mm širší a tím pádem jsou u stejného profilu o 4mm vyšší. -
Leg 17.05.21 10:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
Hurá, nikdy nekončiaca debata o niečom, čo aj tak nikto nechce (trojdveráky). Ja musím súhlasiť s tým, že 3D jednotka vyzerá lepšie. Zasa by som to ale neformuloval tak, že trochu iné špáry a tvarovanie oknien + posunutý stĺpik spravia z podivného hatchbacku štýlový shooting brake - k tomu má trojdverová jednotka stále hóódne ďaleko. Na druhej strane - ak si mám vyberať medzi 3D hb a coupé, tak samozrejme ak to auto vyťahujem zásadne cez víkend (a možno ani to nie), môže mi to byť jedno. V mojom prípade ale jednotka slúžila ako jediné auto mnoho rokov a pri sklopených sedačkách som v nej povláčil všetko možné. Ak by som mal tri dvere, zásadné obmedzenie by som nepociťoval, v prípade coupé by som párkrát musel niekde zohnať praktickejšie auto.
Nedávno som na niečo čakal v aute a ku veľa zaparkovanej 335i E9x kupé prišla trojica cca štyridsiatnikov v oblekoch - fakt bola sranda čítať rozpačité výrazy tváre dvoch z nich. :-) Chlapi evidene mali medzi sebou formálnejšie vzťahy a toto moc “biznisu” nepomohlo.
Budúca dvojka sa rysuje zatiaľ dobre, Angel eyes sú síce preč, ale takisto zatiaľ asi (dúfam) neprišli bobrie zuby. Vyzerá to, že z rozpačitej M4 nemusíme byť smutní, kto mal rád M3-ky, toto bude naďalej jeho voľba. -
pradeda777 17.05.21 09:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
iu....ty odvážný kluku.... ;-) Tož mě na 3DR taky neseděla ta zadní část, hlavně to dlouhé, nikdy nekončící, zadní boční okno. Ale jinak, jak jsme se už dříve shodli, 1er není žádný krasavec byť 5DR nebo 3DR. 5DR ale v každém případě splnila účel lépe a časem sem si na její kukuč zvykl.... ;-)
Nová 2er vypadá nadějně. Asi poslední pohledné kupátko s R6 spalovákem v naší době.... ;-\ -
iudex 17.05.21 08:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
Na vyváženie názorového spektra: ja považujem trojdverovú 1er z profilu za neveľmi vydarené, takmer škaredé auto. Tá plocha vzadu pôsobí bez zadných dverí tak prázdno a zdôrazňuje tú podobu so shooting brake, čo je pre mňa najzbytočnejší typ karosérie (a nenadarmo odišiel do histórie). Pre klasicky hatchbackovsky orezaný zadok sa ani nemôže tváriť ani trochu ako kupé (ako to mohol minulý Megane). Presne ako píše dedo, ak by niekomu stačili predné dvere, nevidím jediný dôvod neísť do (podstatne krajšieho) 2er kupé a dobrovoľne si zvoliť túto obludku. Trojdverová 1er je proste pre mňa ako byt na dedine, spájajúc nevýhody oboch riešení, nepraktická ako kupé, ale škaredá ako hatch. >:-[]
A zjavne ľudí ako ja bola drvivá väčšina kupujúcich, inak by BMW trojdverák ešte ponúkalo.
P.S. keď spomínam 2er kupé, Autoexpress už jazdil na novej 2er: [odkaz] -
pradeda777 16.05.21 10:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
Ok. Ale prodeje mluví za vše. Těm, kdo M140i kupovali "look" 5DR nevadil nebo se jim líbil a nebo opravdu 5DR potřebovali a nebo obojí. A jak už jsem psal. Kdybych chtěl 3DR/2DR, tak jsem koupil M240i. V AU jsem měl samá kupátka, ale potom, co jsem tady měl několik 5DR, u kterých jsem v této fázi mého života ocenil extra pár dveří, tak nebylo o čem moc přemýšlet. Kdybych měl kupovat na bázi líbí nelíbí, tak jsem koupil M240i a bylo by.... :-) >:-[] :-! Momentálně se mě nejvíc líbí... [odkaz]
...a ano, už jsem psal, seděl jsem v ní a sedí se moc nízko. Na univerzál by to asi nebylo....ale na ten budu mít Yarina Cross.... >:D >:D -
white label 15.05.21 16:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
pd7
O kapku lepší vizáž? Za mě, z profilu!, o parník!
1er/rwd v 3DR byl stylový shooting brake, kdežto v 5DR pouze dost podivný 5dv. hb.
Dost vysoká daň za dveře vzadu na bundu (ve tvém případě) a k tomu výrazně krátké dveře vpředu. -
pradeda777 15.05.21 14:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft
Freddie.....M140i ani ve 3DR verzi žádná sláva. Složitý je základní styling díky dlouhému R6. Ani mínus RR door to nemohlo zachránit. Zkrátka, kdo chtěl 2 DR, kupoval M240i. U M140i velká většina kupců "obětovala" kapku lepší vizáž 3 DR verze, za extra pár dveří.....já taky.. ;-) M3MPS nebyla ve 3DR verzi.
[odkaz]