Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 09.09.21 22:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
wl....jo, my tam byli od pondělí 30.8 až do soboty 4.9. V car parku jsme ale nebyli, protože "služba" přebírá auta hned při příjezdu u hlavního vchodu k recepci a zaparkuje si je sama. Byl tam prý během festivalu pěkný frmol a tak museli odvážet auta i na vzdálená odstavná parkoviště. Letos mělo na starosti dopravu VIP BMW a tak se okolí Puppu jimi jen hemžilo. Ještě v to pondělí byla auta zaparkovaná porůznu, částečně i na chodníku jako třeba to naše. V car parku jsme byli až ve čtvrtek a to už byli Vaši pryč. Jeli jsme na výlet do Thun porcelánky v Nové Roli. Stálo to za to. Mají tam nové Museum porcelánu, říkají tomu Zastávka. Zbudovali to loni během Covidové odstávky. Paráda. Exkurze do výroby byla také ok. Doporučuji. Měli jsme kliku, že jsme v Puppu stihli i výstavu Dny porcelánu a Vinařské slavnosti, kde jsme hodili řeč s vinaři z okolí Kyjova a okoštovali "něco" vzorků. Navíc počasí bylo od středy super.
I Vaši měli kliku, že mají tak štědrého syna.... ;-) -
white label 09.09.21 21:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
pd7
Vy jste do Puppu přijeli už minulé pondělí 30.8.?
Jestli ano, tak si tam mohl vidět naše MGTS, naši byli v Puppu od neděle 29.8. do úterý 31.8.
Otec dělal v Puppu za mlada hotelovou cukrařinu, tak jsem mu tam k 80. narozeninám koupil pobyt, krerý se k vůli covidu neustále odkládal.
Byl tam teď i v kuchyni, chtěli po něm recepty z doby, kdy tam dělal. -
pradeda777 09.09.21 18:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
Muldixa Cupra Formentor [odkaz]
V úterý jsme se vrátili z dovolené ve Varech. Filmový festival byl prý super, ale my tam přijeli až v pondělí po něm.....:-D. Ono totiž v Puppu během festivalu je vše zarezervováno pro festivalové VIP. A s Yarisem by mě do car parku stejně nepustili....:-D
-
iudex 09.09.21 13:52
« Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
Práve som zistil, že Arese, známy to zástanca ručnej parkovacej brzdy (na ktorého počesť bola nazvaná Areseho ručka), si kúpil nové auto s (wait for it)... elektronickou parkovacou brzdou! >:-[] >:-[] >:-[]
To čo je so svetom, to si onedlho white label kúpi päťdverový kompakt alebo pradeda usrraný trojvalec. >:D >:-[] -
iudex 09.09.21 13:38
« Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
Dany: ani ja už auto nefotím a to som pochodil cez leto viaceré fotogenické miesta. Možno je ale čas to napraviť kvôli súťaži.
Keď spomínaš GTI, tak VW zverejnil cenník PGTI (po facelifte) a je to 23780 eur. Kde sú časy, keď prišlo na trh s cenovkou 17760 eur s manuálom, resp. 19810 s DSG.
P.S. jazdíš teraz na moto? V sobotu som zaregistroval pri Trstíne zelenú Kawa, nebol si to Ty?
wl: trochu orezať a v pohode môže ísť ako súťažná. -
iudex 08.09.21 10:23
« Re: Re: Re: Re: Teória relativity výkonu
Slovo do boja s fotosúťažou. :yes:
Ostatní: čo hovoríte na Thomasinovu tému? Dajme ju a možnosť prihlásenia fotiek urobených počas augusta/srpna a septembra/září. Povedzme do 15.9. Ja síce nič nemám, ale dovtedy mi možno príde fotka od Mestskej polície Kremnica; Woody by tiež mohol dať svoju fotku od Polície ČR. :-) -
Thomasino 08.09.21 10:11
« Re: Re: Re: Teória relativity výkonu
Přesně tak s tou fotosoutěží. Přihlašuji tuto fotku do na téma Moje auto a dovolená :-)
[odkaz]
GTI bylo vždy univerzál, ale tato verze přidala zatím nejvíce té zábavy, díky agresivnějšímu naladění podvozku a velkému rozsahu nastavení tlumičů. A taky dobrému sladění. I moje záda zvládla 7,5 hodiny cestu relativně v pohodě..
- Tu značku jsme už rozebírali, tady to jde, protože na přání má 3+5 znaků, ale hybridy a elektro mají 3+4 znaky. Ale ten software na čtení těch značek na pojízdných autech v Praze rozlišuje jen začátek EL a číslo a dále neřeší co je za tím. Takže v Praze parkování zdarma >:-[] Bohužel v Brně výhody pro hybridy nejsou, jako parkování zdarma :-( -
iudex 08.09.21 09:16
« Re: Re: Teória relativity výkonu
Tom: pekný výlet a fotky, tie by sa uživili aj vo fotosúťaži (ak by nejaká existovala >:-[] ).
Takže Clubsport potvrdzuje úlohu univerzála.
Aj wl by mohol dať nejakú autofotku z dovolenky. Prípadne aj iní, ak ste boli autom.
P.S. Tom, ako to že Ti vydali ešpézetku začínajúcu na EL? Ja som myslel, že takú môžu dostať len elektromobily a hybridy (PHEV). Každopádne náš systém, keď električky majú zelený podklad značky a normálne čísla, mi príde oveľa prehľadnejší a jednoduchší. -
Thomasino 08.09.21 00:59
« Re: Teória relativity výkonu
Taky jsme na dovolené testovali auto, ale výkon mi přišel tak akorát. No kecám, dalších 100 koní bych tam ještě snesl >:-[] >:-[] [odkaz]
Chtěli jsme se cestou do Chorvatska stavit na 1 noc na Grossglockneru, ale podle webkamer tam bylo už několik dní mlha a déšť, tak jsme jeli na naše další oblíbené místo v Rakousku a to je Nockalmstrasse. Ohledně svezení bych řekl lepší jako Grossglockner, teda pokud nespíte na Grossu uvnitř zóny a nemáte pro sebe večer a ráno celé ty desítky kilometrů. Ovšem aby tam ráno a večer klaplo počasí, tak to je hodně o štěstí. Nockalmstrasse je na východ od Grossglockneru, kousek nad Villachem a jezerem Wörthersee, proti Grossu je položená o kousek níže, nejsou tam taková panorámata, je to také placená zóna, ale provoz je tam o hodně menší. Má to dva vrcholky kolem 2000 m.n.m. a několik desítek kilometrů krásných silniček. Sice nám tam také polovinu doby poprchávalo a silnice byly mokré, ale i tak jsme si to užili. Pak jsme se jeli na pár dní ohřát do Chorvatska... Na dálniční přesuny je to fajn univerzál, pohodlné, spotřeba pod 9 litrů při rychlostech kolem 140-145 a předjíždět se dá kde si člověk vzpomene :-)
(některé fotky jsou se zamazanou SPZ, protože jsem to dnes dával na FB DriversWebu..) -
iudex 02.09.21 09:57
« Teória relativity výkonu
Malý postreh k relatívnosti výkonu.
Na nedávnej dovolenke sme mali požičané auto. Išlo o malý ostrov a cieľom bolo dostať sa z letiska na ubytko a späť a prípadne nejaký krátky výlet. Takže čo najlacnejšie malé auto, trieda mini. Dostali sme Hyundai i10. No a bola to skúsenosť. :-O Nevedel som presne, aký to malo motor, ale zjavne základná maloobjemová atmosféra (neskôr som si vygúglil, že to bol 1,0 R3 49 kW), navyše skombinovaný s "modernou" 4-stupňovou (!) automatickou prevodovkou. Už prvé mierne stúpanie z letiska dalo autíčku zabrať a to nás čakalo prekonanie cca. 500m hôr pred klesaním na pláž. Prevodovka tvrdohlavo držala trojku aj do kopcov a auto spomaľovalo, takže som musel manuálne "radiť" a väčšinu času na plný kotol. Atmosféra vrčala a nevládala, mal som obavy, či tie kopce zvládne. Ale dala to nakoniec. Klesania a vracačky tiež celkom "zábava", hlavne aby sa neuvarili brzdy a neprevrátilo sa to, brzdenie motorom nepomáhalo (pri tom krútiaku pochopiteľne).
Po čase som si ale asi trochu zvykol a keď som ale išiel sám na túru, tak mi to v tých zákrutách prišlo aj trochu zábavné (prosím brať s určitou rezervou), hlavne vďaka obratnosti, čo sa pri úzkych ostrovných cestách a samých vracačkách hodilo. Samozrejme motor stále zúfalo slabý, ale len so šoférom to bolo lepšie ako naložený a byť tam litrové turbo, mohla by to byť aj celkom sranda. A samozrejme manuál, lebo automat zabíjal aj tú trošku výkonu, čo tam niekde bola.
Keď sme potom vo Viedni sadli do našej Mazdy, tak to bol úplne iný svet a zrazu aj ten atmo 2,5 liter, na ktorý občas frflem, mi prišiel ako raketa, ktorá zrýchľuje na akomkoľvek stupni a z akýchkoľvek otáčok (a povedal som si, že už v živote na neho nepoviem zlé slovo). >:D
Proste aj ten výkon je veľmi relatívny a keď človek má pocit, že to jeho auto je akési slabé a nemá na nové výkonnejšie, možno pomôže práve takáto skúsenosť smerom dole a hneď sa veci javia úplne inak. ;-)
[odkaz] -
pradeda777 27.08.21 17:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
tms......neváhej, jdi do toho..... :yes: Ale bacha...jestli se EV prosadí, tak Remusu a všem dalším výrobcům výfuků "zvoní hrana".... >:-[] Tuším, že Remus už začal pracovat na diversifikaci portfolia.... :-! -
Thomasino 26.08.21 20:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
Tak vzhledem ke zdražení oceli, zvyšujícím se nákladům na dopravu apod., půjdou ceny u Remusu brzo nahoru. Mám poslední možnost objednat za staré ceny. Sakryš. Mám dilema. Ale asi bych do toho měl jít, lepší zvuk by si M2 zasloužila a taky zmizí ten pytel vzadu pod autem, který není vůbec pěkný. -
pradeda777 24.08.21 10:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
-
Thomasino 23.08.21 23:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
Líbivost designu aut je samozřejmě individuální, ale mě osobně se teda výrazně více líbí GTI Clubsport než 128ti. Samozřejmě srovnávám rovnou ty 2 auta o kterých jsem přemýšlel. Ikdyž ani GTI CS není žádný designový zázrak, uznávám, ale 1-er mi přijde nevyvážené až ošklivé ;-\ Navíc ho teda v mém výběru deklalasovala nemožnost objednat adaptivní podvozek. Ikdyž infotaiment má mnohem lepší. -
iudex 23.08.21 19:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
S červenou súhlasím, tá iste 1er pomôže. Ale melbourne red nie je úplne vydarený odtieň červenej, je taká mierne do malinova a trochu taká smutná: [odkaz]
chcelo by to trochu viac jasu v tom odtieni, ako je nová Toronto red (na M3/M4): [odkaz]
To je taká Rosso corsa, ale metalizovaná.
Tom_ tak ako majiteľ Golfu sa tak radikálne vymedzovať voči 1er, ani aktuálny Golf nie je úplne etalónom elegancie s tými čínskymi "očami", moc si nemajú čo vytýkať: [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ja ich v zásade hodnotím podobne, obe by som v pohode prijal prijal, ale ani jedno nie je dizajnový zázrak.
-
Thomasino 23.08.21 19:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
Souhlas s WL, na 1-er bych si nic nedal, protože se mi fakt vůbec nelíbí !! >:-[]
Dnes jsem viděl 2-er v obyčejné šedé, to bylo o trochu méně škaredé..
Kdyby na mě náhodou zase přišlo nějaké nutkání objednávat nové auto, velký kandidát by bylo 4-er GranCoupé v té vínové :-) Ideální DAILY.
[odkaz]
-
white label 23.08.21 15:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
Za mě červená (u 128ti s černými doplňky), pokud by to šlo, tak ta Rosso Corsa by na sebe stáhla dost pozornosti, že by člověk tolik nevnímal ty designové nedostatky.
Ale i ta Melbourne Red, v rámci chudé základní nabídky barev, mi přijde jako nejmenší "zlo", navíc se v ní slušně ztrácí ty přerostlé zadní lampy. -
pradeda777 23.08.21 13:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
iu....barvy.....sytě zelená (plukovnická... ;-) ) nebo modrá nejsou můj šálek kávy. Ani ta Java Green by mě nesměla do baráku. Nardo je ok. Ale ta Rosso Corsa je přesně to, co doktor naordinoval. V Brně měli jednu dobu na showroom floor v této barvě M3. Radost pohledět. Tak tu bych na 1 er (v manuálu) i X2 bral. Ale raději žlutou....
Netuším co za žlutou má zubař na tom Cliu. Podívám se na to z blízka jestli je to metalíza. Obrázek je z netu. Není to zubařovo Clio. Toto také ne....ale hezké...[odkaz] -
iudex 23.08.21 08:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
Tom: tie individual farby síce nebudú len pre US trh, ale predpokladám, že v EU budú len pre veľké a potenciálne zaujímavé trhy, ako je Veľká Británia či Nemecko, ale pre BMW nebude zaujímavé dávať to aj na malé a chudobné trhy ako sú naše (ostatne sám to potvrdzujem, že darmo by som si chcel vybrať individual farbu, keď za ňu nedám 4t eur).
Dedo: žltá na Renaultoch bola/je parádna, je to ale trojvrstvová metalíza (za 1600 eur), kdežto tá speed yellow na Tvojom obrázku je obyčajná pastelová (a za 4000). Ale inak súhlasím, že 1er ako stále kompaktný hatch znesie výraznejšiu farbu, notabene pri ostrejších verziách. Ako som písal, mojím favoritom by bola Java green: [odkaz]
prípadne verde ermes: [odkaz] Prípadne nejakú sýtu modrú, ako je klasická LeMans blue: [odkaz]
Ale v prípade 128ti s tými červenými prvkami by som zvažoval naopak nejakú neutrálnejšiu nefarbu, aby sa nebila s červenou, tam by som volil asi Nardo grey: [odkaz]
Chcelo by to ešte nejakú výraznú červenú metalízu, červené sú ale len pastelové, napr. Rosso corsa nie je zlá: [odkaz]
Pre prasynovca :yes:
Inak včera som sa previezol po zaujímavej zakrútenej okreske, Dany a Leg možno poznajú, od Hlohovca na Topoľčany: [odkaz]
Tam, kde je nový asfalt, sa dá parádne zajazdiť, pekné zákruty a hlavne dramatické horizonty na srdce, kde sa pekne nadľahčia kolesá. Ale dobrý asfalt je v menšine, inak skôr rozbitejšie. -
pradeda777 22.08.21 11:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
-
iudex 22.08.21 11:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
Inak tie individual farby som už dávnejšie pozeral a vedel by som si vybrať, na rozdiel od štandardných farieb pre 1er, kde je to bieda. Mojimi favoritmi sú Java green a Verde ermes, príp. Le Mans blue. Ale aj z nefarieb by sa dalo vybrať, napr. Nardo grey.
Lem malý problémik je tá cena, 3500 Ł je cca. 4000 € a to je pálka. Pri cene M3C sa to skôr stratí, ale pri 30-40t jednotke už nie. Takže i keby boli dostupné u nás, tie prachy by som za to nedal.
Edit: 1er sa v USA ani nepredáva: [odkaz] -
pradeda777 21.08.21 22:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
tms....tož to je škoda, protože tu žlutou bych bral, kdyby byla 128ti v manuálu....ale nechápu, proč nás tak diskriminují..?... 8-s V dnešní době už není "switching colours" ve výrobě takový problém.... :-! -
pradeda777 20.08.21 16:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
Freddie....tož to už mě taky napadlo. Ale myslím, že za 10-15 roků tu ještě nějaký zájem bude. Ale za 20 (to mě bude 94), .....to už asi bude horší...... ;-) A pak to třeba daruju místnímu muzeu a sebe taky..... ;-) >:D >:-[] -
-
Thomasino 19.08.21 23:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
WL - >:D >:D >:D
Mimochodem, na Jižní Moravě, spíše jihovýchodně od Brna, bude další červené GTI CS, nyní i s balíčkem Edition 45. Borec má navíc doma červené GTI VII TCR, GTI VI Edition 35, GTI V, také GTI IV a GTI II
>:-[] >:D
[odkaz]
-
pradeda777 19.08.21 23:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
tms....tož já si myslím, že bych ji mohl prodat za vyšší cenu už teď.... ;-) >:D >:-[] Ale neprodávám.... :-! Na začátek září máme ve Zlíně domluvený road test s Yaris Cross a C-HR. Jedno z těch dvou asi zabere v garáži místo našeho Yariska. -
Thomasino 19.08.21 20:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
Ještě pár let si nechej tu M140i s tvrďáckým manuálem, a můžeš to prodat za vyšší cenu než jsi to koupil. Zvláště s nájezdem 3000 km ročně! >:-[] >:D >:D
...stejně tě baví to auto spíše teoreticky vybírat, než to opravdu koupit ;-) -
Dany 19.08.21 09:33
« Re: Re: Re: Re: 128ti vs RS Trophy
Iudex, len Bycharím ;-)
Pri dnešných cenách necítim potrebu niečo meniť. Mám momentálne rozpracované iné investičné projekty >:D
Octávia bola veľká otázka pri výbere Megana a bola by zrejme aj teraz. Vtedy bola o cca 30% drahšia a ten rozdiel ceny nezodpovedal veľkosti, výkonom, kvalitou a ani zábavnosti. Cupre to vyšlo celkom šalamúnsky a pri tej biede, čo je teraz v ponuke, je to v podstate ešte dobrý kup. Samozrejme BY ma to ťahalo k 300k. Ešte Nko fastback by bolo na hrane použiteľnosti s bedňou na hrbe.
Alfu tiež nemám celkom zmáknutú, ale presakuje, že vedia pekné zľavy. Rozhodne by som to skúsil, keby bolo keby. Vzhľadom na to, že nemajú kombi, tak by sa museli fakt snažiť. Bol som v tom, že Veloce ide ako zadokolka 8-s
330 v zadokolke by bol presne ten kompromis pre mňa. -
iudex 19.08.21 08:49
« Re: Re: Re: 128ti vs RS Trophy
Tom: adaptívny podvozok je pre športovejšie auto, ktoré má fungovať ako daily car, bezpochyby veľká výhoda. Ale nemyslím, že 128ti by mala nejaký veľký problém aj bez neho, predsalen je to "bavorské GTI", robené ako použiteľný hotheč, nie nekompromisné náradie, takže tipujem, že na 18kach bude o triedu pohodlnejšie, ako Trophy na 19". Resp. ak by to bolo podobné, ako základný MRS, tak to bude úplne v pohode.
Dany: Bycharíš o nástupcovi MGT? Zabychárim si s Tebou :-) . A vidím to veľmi podobne, ak kompromis výkonu, zábavnosti i praktickosti a ceny (a súčasne ísť vyššie, ako Tvoje warmkombi), tak kompaktné hotkombi, alebo strednotriedny sedan. Oboch je ale málo, ak nepočítame Octaviu RS (je to už hot, alebo len warm? plus sú ich plné ulice, to nechceš), tak zostáva len Cupra a potom ultradrahý Golf R. Tam už sme pomaly v kategórii prémiovej strednej, kde toho (relatívne) dostupného tiež nie je moc, v podstate len tie dve čo si spomenul. Giulia Veloce a 330i.
Giu Veloce je za 46t, 330i je (na prvý pohľad) lacnejšia, začína na 43t, ale podľa mňa nutne potrebuje M paket, čo už je 50t, plus Giu je štandardne štvorkolka, takže porovnateľná 330i xdrive je za 52t. Otázka je, aké sú zľavy a teda konečné ceny, o Alfe nič neviem (aké a či vôbec dávajú zľavy). Potom ešte mimo prémie silnejšie autá ako Arteon TSI 206 kW, ale ten stojí prémiových takmer 49t, takže nie je dôvod o ňom uvažovať namiesto prémie.
Inak asi najdostupnejšie ostré rodinné auto je stále tá Cupra Leon ST, pretože na rozdiel od Golfu sa ako kombík robí aj so slabším 180 kW motorom (z GTI), potom stojí 34t a to je v kontexte konkurencie výborná cena (aj keď z pohľadu toho, za čo sa ešte nedávno predával Seat Leon Cupra je to dosť). Alebo potom 300k verziu za 39t, stále o hodne lacnejšie ako Golf R kombi. -
Dany 19.08.21 07:12
« Re: Re: Re: 128ti vs RS Trophy
Pri výbere auta pre seba, ak by to nemali byť tri rôzne, by som mal veľký problém. Ako hovoríš, musel by tam byť komfort, ďalej veľkosť, praktičnosť, ale chcel by som aj výkon, pevnosť, mrštnosť, posed...
Minimálne kombi nižšej strednej. Ford svoje ST u nás dlhodobo neponúka. Golf R je mimo cenovo, Cupra v podstate tiež...
To už BY ma viac lákala Gulia Veloce 2,0 prípadne 330i
Podvozok na Trophy by som nenazval ako kompromisný. Tým mohol byť základný RS, ktorý bol komfortnejší ako na GT -
Thomasino 18.08.21 18:01
« Re: Re: 128ti vs RS Trophy
Problém u 128ti a MRS Trophy je ale ten, že ani jeden nemá adaptivní podvozek a po skoro 6000 km s GTI Clubsport musím říct, že ten podvozek je skvělý a nechtěl bych auto na daily s tuhým kompromisním nastavením jako má MRS Trophy (podobně na tom bude 128ti). -
Dany 18.08.21 15:02
« Re: Re: 128ti vs RS Trophy
Iudex: kam sa posunuli ceny a za akú krátku dobu, je neskutočné. Trophy zdraželo o koľko? 10t? A pravdepodobne bude ešte horšie, keďže stále tlačia kopu "nových" peňazí a inflácia sa ešte prejaví.
Brzdy zatiaľ dobre. Sú dobre zabehnuté a zatiaľ nevyskúšané v ostrom režime. Nepostrehol som zatiaľ žiadne negatívne prejavy. Prvotný nástup je výraznejší, ale nie prehnane ostrý. Sú podobne progresívne ako originály, ale s vyššou účinnosťou. Odolnosť som zatiaľ neskúšal
[odkaz] -
iudex 18.08.21 14:43
« Re: 128ti vs RS Trophy
Dany: videl som, možno prekvapiví súperi, ale ako uviedli v teste, je to preto, že ten MRS stojí už toľko, čo bavorák, takže sa stali alternatívami. A inak žiadne prekvapenie, MRS Trophy je ostrejšia, nekompromisnejšia verzia, 128ti je klasický hotheč, teda univerzál na každý deň. Ale aj dynamicky sa držal bavorák dobre, hlavne pri pružnom zrýchlení. Rád by som ho vyskúšal, keby som išiel do servisu BMW, tak si ho vypýtam, ale nepárne roky si servis zabezpečujem na vlastné triko a teda mimo značkového servisu.
Btw. ako Tvoje brzdy, si spokojný? -
iudex 18.08.21 12:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
Ja by som s dovolením navrhoval tému "druh prevodovky a spojitosť so sexualitou a sexuálnou orientáciou" ukončiť. ;-) Neviem napríklad, kam by ste sa dostali pri takom Legovi, ktorý v Upe prevodovku nemá vôbec. >:-[]
Inak wl, Ty asi tiež moc km na 911ke nemáš nabehaných, že? -
white label 18.08.21 12:01
« Re: Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
pd7
To zní skoro jako: Mám milenku se kterou sice skoro vůbec nepíchám, ale čím méně ji píchám, tím více ji miluju. Když se do ní po pěti letech (marně) dostávám (já ještě nevyměkl!), stále voní novotou...no paráda... >:D >:-[] -
pradeda777 18.08.21 11:13
« Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
tms....MPS měla samosvor hned "from itroduction" v roce 2006. V US z toho 2.3 l motoru dostávali borci až 500 koní. Byl to briliantní motor. (Částečně Ford, částečně Mazda. Ford tenkrát Mazdu ovládal). Ten samý (víceméně) motor Ford používal ve Focusu i v Mustangu. yes:
Miluju svůj manuál...... ;-) >:D >:-[] I když s ním jezdím málo...o to víc ho miluju... >:D >:D [odkaz]
Když do něj sedám i po 5 letech stále voní novotou....no paráda...:-D -
pradeda777 18.08.21 10:55
« Re: Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
wl..to "možná" borec použil jen proto, že chtěl být "slušnej"....(re Babiš k ministru Vojtěchovi na tiskovce.... >:D ) [odkaz]
Dvouspojkový automat pro měkouše a teplouše....ok.... >:D >:-[] No argument there. Já ještě nevyměkl...... >:D Ale asi mě k tomu automatu bu.ze.ranti brzy dokopou.... >:D
-
white label 18.08.21 01:37
« Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
Dědo, všiml sis toho velmi podstatného slova "Možná", hned v úvodu tebou citované věty!
A dočetl ses dál:
"...s dvouspojkovým automatem, který však při plné palbě řadí bleskurychle a vy se za volantem můžete víc soustředit na nájezdovou rychlost a čistou stopu, místo abyste kvedlali šaltpákou. Automat taky z Clubsportu dělá paradoxně lepší auto na každý den."
...no a o tom to je..., tím spíš ve tvém věku, aspoň bys jezdil v pořádném autě a nejen v Yarisu s CVT. ;-)
P.S. V roce 2011 měl Golf VI R 199 kW, což je o 8 kW víc, než 191 kW. Taky Focus RS, RS3... -
Thomasino 17.08.21 22:46
« Re: Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
Scirocco R bylo stejně silné, pocitově silnější... V některých ohledech byla MPS sice dobrá, ale celkově jsme zhodnotili eRko jako lepší, ikdyž mu chyběl v té době samosvor. Tak jako většině HotHatchů v té době a elektronika jen přibržďovala kola...
P.S.: k čemu ti je ten manuál, když s ním stejně nejezdíš !!?? ;-) >:-[] >:D -
pradeda777 17.08.21 22:30
« Re: Další test na Golf GTI CLUBSPORT
tms.......Martin píše....."Clubsport na té správné silnici funguje o poznání lépe a agresivněji než klasické GTI, dostane se víc do varu a vás vtáhne do hry. Možná byste si akorát přáli, aby měl poctivou manuální převodovku"….....no a tom to je. Bez manuálu je to jenom poloviční "hot hatch"..... ;-\ Píšeš, že jste v roce 2011 porovnávali v Brně.hot hatche. V tu dobu byla MPS se svými 191kW/380Nm nejsilnější a nejrychlejší HH na trhu. -
Thomasino 17.08.21 18:51
« Další test na Golf GTI CLUBSPORT
Tentokrát od Martina Jánského na Garáž.cz :-) Martina znám už z dob kdy psal pro Driversweb, jeden ze spoluzakladatelů, kdysi byl v Brně s Mazdou 3 MPS (2011?), v dobách kdy jsem měl GTI 6 a Mojito Scirocco R. Lehce jsme porovnávali HotHatche >:-[] Pak jsme byli s Martinem v roce 2015 ve SPA na Renault Sport Track Days, psal článek pro SPEED, kdy tam jezdil také s Meganem R.S. 265 Cup: [odkaz]
-
pradeda777 17.08.21 11:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR
mkt....ok....tak tedy euforie "somewhat" opadla... ;-) Já osobně bych se s tím Yariskem rád svezl. Ve Zlíně mají jednoho (červeného) a píší, že není na prodej. Ale mají u něj cenu. Snad předváděčka. [odkaz]
Až tam budu příští měsíc testovat Yaris Cross a C-HR, tak zkusím přidat i jej... :-! Ale kupec nejsu. :-! -
Market 17.08.21 10:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR
limitka sa sice nekona, ale euforia celkom neopadla :-)
A som rad, ze ste ten moj nakup "limitky" bez skusobnej jazdy vsetci tak pekne zanalyzovali :-)
A prikladam do tretice moj nazor na Yariska:
Ale pozor, ja som nepovedal, ze to auto je zle... Ono je dobre, zabavne. Ale v lete a na suchej ceste je CUPRA proste lepsia volba. Situacia sa meni na vode a v zime.
-
pradeda777 17.08.21 10:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR
iu....může za to jednoduše euforie plus punc limitky. Euforie opadla....limitka se nekoná...následuje zklamání... :-! Ale žádná tragédie se taky nekoná. Zkrátka je to tak jak píšeš. Mkt v jeho podmínkách má dost příležitostí si Yariska užít a bude jen na něm jestli ho bude používat nebo ne. -
iudex 17.08.21 09:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR
Dany: vidím to podobne, TYGR je allrounder na všetky povrchy, určite zvláda aj hladký asfalt, ale jeho prednosti sa najviac ukážu na tých zlých povrchoch, čím horších, tým viac. Ale myslím, že Market, ktorý je spod Tatier bude mať ešte dosť príležitostí na jazdu v zlom počasí a na zlých cestách (len vtedy netreba TYGRa zakryť plachtou ako víkendovku, ale naopak vtedy jazdiť). -
Dany 17.08.21 09:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR
Market: silne teoretizujem výlučne podľa vzhliadnutých testov. TYGeR mi príde vyslovene stavaný na také to rellyové jazdenie ala STi, Evo... Z mňa si pýta hydraulickú ručku a obháňať šotolinové trate.
Áno, má rôzne režimy, aby bol univerzálnejší a použiteľnejší aj inde, ale nebude to ono. -
woody-alien 16.08.21 21:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR
iudex: Já jsem rozhodně dalek toho někomu mluvit do výběru a způsobu nákupu auta. A je pravda, že zrovna TYGR byl v tomhle docela speciální záležitost. Ale osobně bych taky auto bez vyzkoušení (nota bene když ten TYGR není žádná laciná záležitost) nekoupil.
Jak píše wl, raději bych jel třeba k čertu, abych to vyzkoušel, než bych pak byl zklamán, že auto nesplňuje moje představy. A nebylo to vždycky úplně jednoduché. GTI až po intervenci wl u importu (když mě úplně vypekl jeden dealer), Clio RS zase přes import, na Cupru jsem jel do Znojma, to už je v podstatě taky zahraničí >:D ;-) , obyčejnej Swift s automatem byl taky oříšek ale i třeba konvenční Leon s 1.8 TSI neměl k vyzkoušení nikdo a nebyla šance, protože ten motor končil. Tak jsem si našel relativně zánovní ojetinu a vyzkoušel ji u bazaristy. To už je sice trochu unfair, když jsem neměl v úmyslu ji koupit ani náhodou, ale co už. A naopak jsem z výběru rovnou vyřazoval auta, kde možnost vyzkoušení nebyla. Třeba naposledy Mazda 2.
Co se týče přístupu dealerů, nedělil bych to přímo na "vstřícnou" prémii a "nevstřícný" mainstream. Velké rozdíly jsou i v rámci dealerů jedné jediné značky. Pro SSS jsem jel do Budějovic, protože mě dosud vždy perfektní místní dealer, u kterého už jsem kupoval dvě auta jednoduše svým přístupem nas.ral, pro Leona zase k dealerovi Seatu, kterej měl oprávněně dobré reference, zatímco místnímu prodejci bych tak akorát hodil do výlohy jednoho dobře namíchanýho molotova. >:-[]
"Naštěstí není problém se k této hranici poměrně snadno dostat pomocí proslulé Areseho hůlky, která se sice pohybuje v o něco delších drahách než by mi bylo milo, ale dosti přesně a lehce. Tento technický zázrak nakonec nutno bez bázně použít vlastně vždy, kdykoliv se vyskytne potřeba znatelnější akcelerace."