Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 26.10.21 08:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
Tož dal jsem na Vás a vrátil se zpět na zem..... ;-) >:D >:-[]
Zrušil jsem ty Napa sedadla a červený designový paket plus.
Ale také kvůli tomu, že nevím, jestli by v létě s tou Napa kůží nenastal problém s pocením. ;-\ -
iudex 26.10.21 08:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
Pradeda: tak v prvom rade veľká gratulácia, jednak že si sa konečne rozhýbal a ukončil nekonečný príbeh, ale najmä k autu, ktoré je z môjho pohľadu to úplne naj, čo si mohol vybrať (a čo by som vybral aj ja, ak by som na to mal). :yes: :yes: :yes:
Síce je tu drobná obava, či výmena jedného hotheču, s ktorým sa nejazdilo, za iný hotheč nebude znamenať opäť "garage queen", ale vyslovujem opatrný optimizmus, že s RS3 ako so štvorkolkou s automatom budeš jazdiť viac a častejšie (teda aj v zime), keď tu nebude taký, nechcem povedať strach, ale skôr rešpekt z premotorovanej zadokolky (čomu sám najlepšie rozumiem) a quattro predsalen bude jazdne menej záludné.
Výbava je ako u Teba zvykom maximálna, pre mňa zbytočná, ja by som sa uskromnil s výbavou za 1,637M: [odkaz] a ušetril oproti Tvojej konfigurácii 435t (!) Ale keď máš na to badžet, tak prečo si nedopriať. :-) -
white label 26.10.21 01:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
pd7
Všechny sedačky (včetně základu) v RS3 jsou logicky sportovní, a za ten příplatek žádné tvarově sportovnější nedostatneš! Za ty nemalé prachy ti jen nahradí alcantaru kůží a přidají barevné nitě a plošky na bocích sedadel. A to jsou (hned po Porsche) ty nejdražší barevné nitě na světě. Navíc zrovna červené auto plno červených doplňků v interiéru nepotřebuje, naopak. Tys viděl jen ten přeplácaný interiér (s RS+dp), ale neviděl si jak vypadá v základu, takže nemáš přímé srovnání, a možná připlácíš za něco, za co by sis (pokud bys to měl možnost přímo porovnat) normálně vůbec nepřiplácel. -
pradeda777 26.10.21 00:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
tms....se.ru na peníze. Kremaci mám již předplacenou a urnu si brzy objednám na eshopu. Hrob je zaplacený do 2040 a prasynovec slíbil, že tam bude chodit a sem tam aj rožne svíčku. A jeho strýc (druhý syn od bráchy) slíbil, že na to dohlídne.... :-! Tož klídek.... ;-) :-! >:-[] Já měl na tuto akci rozpočet 2.5 mil. (Macan GTS...) a tož 1/2 mil. ušetřím tak jako tak... ;-) -
Thomasino 25.10.21 23:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
Všude to čekání není. Třeba jeden Golf GTI CS300 v nádherné vínové s nájezdem 1 rok a asi 13 tisíc kiláků můžeš mít už na začátku června s cenou kousek pod milion ;-) >:-[] >:D (aktuální ceníkovka je 1.175M). Plus keramika a fólie na př.kapotě za 45T. Víš kolik bys ušetřil ?? [odkaz]
P.S.: Jo doba je zlá, ale pod 12% nechoď. A možná se zadaří i více ;-) Kámoš to má objednaný se slevou 18-20%, ale to bylo ještě v září..
P.S.S.: V neděli jsme měli pěkný výlet s kamarády, však kluci odsud z MACZ - Covenant s Cuprou a Bully s Lotusem, společně jsme zakladatelé moravské autistické skupiny "Motor Café" na FB (plus jeden Lexus IS-250). Jeli jsme na Vysočinu, trasa Brno, Náměšť, Třebíč, 3x jsme si dali TOP okresku do Kamenice přes Čechtín, pak oběd v Třebíči, dále nahoru přes Polnou, Borovou, Bystřice n.P., Kunštát atd.
[odkaz]
-
pradeda777 25.10.21 23:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
tms...sedadla viz..response....wl
Barva. Ano, výběr nic moc. Snad ještě bílá plus nějaké polepy.... ;-) >:-[]
Výbava....předváděčka tyto komfortní věcičky má taky a na performance to nebylo znát... >:-[] ;-)
Na slevě ještě zapracuju. Synovec se zná s majitelem. Chodili spolu do školy....tož uvidíme....ale doba je zlá....... ;-\ -
pradeda777 25.10.21 22:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
wl....v podzemí hned nalevo od výtahu mají auto v červené Tango...myslím že to byl A7 SB. Pak dál vlevo jsem viděl 2 R8. Jedno bylo "polepené".....
Ano, na výbavě jsem nešetřil. Předváděčka je vybavená ještě o něco víc.... :-! [odkaz]
Základní kola? Sorry, not my cup of tea.... ;-)
Ano, sedadla v alcantaře jsem původně zvažoval, ale pak když jsem viděl a vyzkoušel ty sportovní v předváděčce....změnil jsem názor. Spolu s RS designovým paketem a s prvky v carbonu vypadá interiér "really sexy".... ;-)
Jo, to čekání je na sviňu....ale to je teď všude.... >:-[] >:-[] -
-
Thomasino 25.10.21 21:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
Taky bych nechal alcantaru na sedadlech. Červená asi OK, moc na výběr taky není. Jako že bys fakt objednal!?? No bezva. Ale přitlač na ně, 5% je sakra málo :-[ Sakra ale proč tam máš střešní okno, elektrické sedačky a ke všemu elektrický otevírání kufru?? Spousta váhy navic!! :-( -
white label 25.10.21 19:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
pd7
A co tam mají v tom podzemí, v červené Tango?
Tys teda nešetřil a naložil si to pořádně...
Já bych byl u RS3 mnohem skromnější.
Mně se víc líbí ty základní kola, nechal bych alcantaru a černě lakovaná zrcátka.
Jinak proč ne (být menší, asi bych taky neodolal), a pokud ti nevadí čekat 16 měsíců na auto...
-
pradeda777 25.10.21 17:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
Kluci....všechno je jinak.... >:D Párkrát jsem se na to vyspal a bude to takto.
1. RSQ3 se kupovat nebude.
2. Bude se objednávat RS3 SB. (Dodání: ETA únor 2023) Sleva 5%.
Proč?
1. RS3 mě SILNĚ oslovila.
2. RSQ3 jako univerzál by nebyl to pravé ořechové. Je přece jen kapku větší a na lítání kolem Kyjova by ho byla škoda. A na delší cestování by ten výkon stejně nebyl potřeba.
3. V RS3 se cítím lépe než v M140i. RWD není zkrátka moje parketa. Od 1986 jsem jezdil jenom FWD a proto se cítím v RS3 líp. Pocitově má totiž k FWD velice blízko a to mě zaujalo... ;-) Dovedu si ji představit i jako univerzála. Je s automatem...(kurwa další borec vyměkl...gone soft.... >:D >:-[] ) a velikostně je taky ok. N/V jako 1er. Možná kapku lepší...kompromis....
4. Barva? Červená nebo bílá? Zelená je wow, ale čumět na ni každý den? S tím bych asi těžce zápasil....bude červená...byl jsem dnes v podzemí si to potvrdit....
5. Zatím budeme jezdit s Yarisem. (Najeto 36 000 km)
6. M140i dám do prodeje.
7. Zajedeme si otestovat Yaris Cross a C-HR. Když by jeden z nich nás opravdu moc oslovil, tak ho koupíme. Budoucí univerzál....maybe....???
[odkaz]
Váš názor? -
iudex 25.10.21 13:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
Tom: predávam ako som kúpil na bimmerpost, sú to samozrejme zatiaľ neoverené info, je kľudne možné, že ten údaj (oni uvádzali 455hp, čo by malo byť 460k) sa bude viazať ku Competition a nie k základnej M2. Inak to vidím podobne ako Ty, bolo by to dosť výrazné navýšenie, ak by M2 mala 460k, to by bolo príliš blízko M4 a neostával by žiaden priestor na Competition, resp. CS. Každopádne bude to S58, teda "pravý" Mkový motor.
Inak áno, v mojej 340i je motor B58, teda s jedným dvojkomorovým turbom (takisto ako v M140i a M240i). Ale nie je to totožný motor s motorom minulej M2, tam bol ešte starší motor N55, tiež jedno turbo, akurát poladený na vyšší výkon. Tvoja Competition už prišla s plnotučným Mkovým motorom, teda S55, s dvomi (jednokomorovými) turbami.
-
Thomasino 25.10.21 11:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
Praděda - věř, že software od BSR nechceš! Není důvod s tím motorem cokoli dělat, dokud nevyužiješ schopnosti auta min. na 90% >:-[] A nebudeš s ním pořádně jezdit, abys ho měl v ruce. Na tvých 5000 km za rok to fakt nemá cenu. Raději investuj do zážitku a učení se a zajeď si do Melku na driftování na mokré dráze, nebo v zimě do Lungau na sněhu. M140i si nech, občas ji vytáhni z garáže a k tomu si kup něco lehce zvýšeného, dle možností finančních a taky co ti hlava dovolí. Aby ses nebál vytáhnout taky RS Q3 a neměl o ni strach že ti ji u nákupáku odřou. Jinak mě jízdně mnohem více zaujal Tiguan R s novým podvozkem a diferákem a ikdyž je motor v RS Q3 lepší, nepotřebuji až tolik výkonu, těch 320 koní stačí >:-[] Za mě těch 250-300 litrů za to nestojí. A co si budem povídat, na daily by nám oběma stačil i Tiguan 2,0 TSI a 245 koní. V tom R-Line navíc vypadá fakt dobře! Ale jestli jsi nestihl objednat do konce září jako já, tak v reálu je Tigi-R o 98 tisíc dražší :-)
[odkaz]
A kdyby sis chtěl udělat radost, tak Tiguan R vypadá ještě o kousek lépe a hlavně o hodně lépe jezdí. [odkaz]
-
Thomasino 25.10.21 11:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
iudex - nemyslím si, že by základní nová M2 měla mít výkon 450, nebo snad 460 koní, když M4 má 480 koní. Na to zapomeňte. Základ tipuji kolem 430-440 a verze Competition kolem 450-460 koní. Pak časem možná ostřejší verze. Poslední M2 Comp. má mimochodem 410 koní z motoru předchozí M4 (3,0 objem, 6 válců, 2 turba), ta první M2 měla taky 3,0 objem a 6 válců v řadě, ale jedno dvoukomorové turbo (a trochu méně chlazení motoru). Stejně mimochodem jako B58 v M140i/M240i co má Praděda a co jsem měl já. A myslím, že stejně jako máš ty v 340i. Tam máš taky B58, ne? -
iudex 25.10.21 08:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
deda: tak konečne si sa od úvah posunul k reálnemu vyskúšaniu. :yes: A pochopiteľne že väčšie a ťažšie SUV nebude jazdiť tak ako hatchback, ide o to, ako jazdí v porovnaní s podobnými SUV; tam zrejme RSQ3 obstojí viac ako dobre.
Čo sa týka turbodiery, veľká je samozrejme nežiadúca a nepríjemná, ale to myslím je už skôr záležitosť minulosti (príp. tuningu). A mne sa popravde taký mierny kopanec turba po zadupaní plynu sympatický, do určitej miery to prispieva k pocitu dynamiky. B58 je v tomto taká atmosférický charakter, turbo nabieha tak hladko, až má človek pocit, že by mohlo citeľnejšie (v GTI rozhodne nástup turba bol citeľnejší); zase ale točí ľahšie a vyššie otáčky ako štvorvalcové turbá.
Ad: Sport+jsem už vyskúšal, ale nějaký rozdíl ve výkonu mezi sport a sport+ jsem nezaznamenal.... to preto, lebo žiadny rozdiel vo výkone medzi tými režimami nie je, jediný rozdiel je v tom, že v S+ je obmedzená trakčná kontrola.
Fred: áno, M240i je xdrive, ale to je pre Teba každopádne pasé, Ty už si vo vyššej lige, teda pre Teba by bola M2 a tá samozrejme bude RWD. A slušne výkonná, bude mať len mierne podladený motor z M3/M4 so 460k. Takže základná M2 bude mať nielen vyšší výkon, ako dnešná M2 Competition (420k), ale aj ako aktuálne najvýkonnejšia M2CS (450k). :yes:
P.S. malé filmové okienko: cez víkend som v kine videl Dunu, pre fanúšikov sci-fi povinná jazda. A bol som nadšený, Dennis Villeneuve skvelo sfilmoval vraj nesfilmovateľnú knihu, za mňa scifi desaťročia, ak nie najlepšie vôbec. Odporúčam (ale nesťahovať, treba to vidieť na veľkom plátne). -
pradeda777 23.10.21 18:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
wl.....MPS měla výkonový průběh plynulý bez turbo díry asi tak od 2000 ot/min. "Dolovala" ale jen 260 koní z 2.3 l motoru. Takže ji stačilo menší turbo, které se sice rychleji roztáčí, ale také tolik netlakuje. V US z toho motoru "vydolovali i pře 500 koní, ale samozřejmě s daleko větším turbem. O turbo díře nepsali, ale určitě tam byla "velká jak vrata". A RS3 ji má taky. Možná ne tak velkou, ale v každém případě tam je a v dynamickém mode dost výrazná. S autem to ale "necvičí", protože quatro...Na otáčky jsem se nedíval, tak nemůžu doplnit. V každém případě to není něco, co by mělo kupce, který "loví v tomto rybníce" odradit. Ba právě naopak, dodá ještě větší dávku adrenalinu. Pro M140i BSR nabízí software úpravu (402 koní) bez výměny turba. Takže B58 má pro ten výkon dostatečně velké turbo. A turbo díra? 8-s -
pradeda777 23.10.21 17:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
wl...skladová RSQ3 SB. Ano, je velmi slušně vybavená, ale jak jsem zjistil, tak tam chybí RS Sportovní podvozek plus s elektronickou kontrolou tlumičů. Musím teda zjistit, jestli tuto věc má RSQ3 předváděčka. Samozřejmě nastavení comfort a dynamic tam bylo. ale v tuto chvíli nevím přesně, jak to vlastně funguje. Vím jen, že jsme už o tom jednou diskutovali a shodli se na tom, že by to měl být adaptivní podvozek.... 8-s -
white label 23.10.21 15:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
Shodou okolností je teď v Řecku na jízdách s RS3 Ondra. Mají tam dva hb (červený a šedý) a dva sedany (zelený a žlutý) a je z nové RS3 hodně nadšený. Podle něj samozřejmě celkově lepší, než minulá g., a jízdně lepší a zábavnější, nejen, než G8R, ale i než nová 240i. Píše: "Bavilo mě to o dost víc, než třeba nová M240i."
Jeho srovnání s G8R: "Pevnější, rychlejší, zábavnější..., celkově mnohem lepší auto, i když je GR o chlup lehčí".
Motor je prý točivý (maximum výkonu 400PS: 5600-7000 ot.) s velmi silným středem (maximum krouťáku 500Nm: 2250-5600 ot.).
Ty rozsahy výkonových maxim jsou (na 2,5 litrový motor) opravdu parádní, ty mu může A45 AMG jen závidět. Papírově by to od 2250 až do 7000 mělo jet jaksviňa..., a bez přerušení. Až v 5600 ot. končí max. krouťák a už hned v těch samých otáčkách přichází max. výkon, který trvá až do 7 tis. ot. Podle Ondry se to pod 3000 ot. ještě trochu nadechuje, ale pak od 3000 do 7000 už je to mazec bez přerušení. -
white label 23.10.21 15:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
pd7
Ta skladová šedá RSQ3 SB je docela dobře nakonfigurovaná, jen škoda, že jí nenechali alcantaru a nedali na ni ty bronzové Polygony, které stojí dokonce o něco méně, než ty Trigony, které vypadají jak ze Škodovky. Ale kola se dají nějak řešit vždycky. -
pradeda777 23.10.21 13:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
Freddie....jako univerzál by se RS3 hodila líp.....bude líp? ;-) >:D >:-[]
Sport+jsem už vyskúšal, ale nějaký rozdíl ve výkonu mezi sport a sport+ jsem nezaznamenal....
Edit. Zapomněl jsem ještě komentovat na tu zelenou barvu...RS3 v zelené to sluší...nikdy jsem nemyslel, že by se mě mohla líbit zelená, ale tady musím udělat výjimku...je taková svěží....skoro panenská...Panenská Zelená....not bad...eh? [odkaz] -
pradeda777 23.10.21 12:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
wl...právě jsem se vrtil z hradu....ehmmm z Audi.a je to tak. RS3 má panorámu, Panely jsou krásně slícované, střecha celá černá i na RSQ, tak na první pohled se to z venku nepozná.
Jel jsem tam hlavně kvůli rezervaci. Ale když přišla řeč na to řízení, tak se borec nabídl a jeli jsme tu RSQ3 ještě jednou projet, abych si v tom udělal jasno. Ok. Řízení je ok. V dynamic modu dost přesné. Zajímavé je, že v dynamic modu je i podvozek na okresce ok. Nicméně je to SUV, váha tam je, těžiště je výš a tak srovnávat s RS3 nemá cenu. Jinak v dynamic mode dává při podřazování tak mohutné meziplyny, že se člověk úsměvu neubrání... ;-)
RSQ SB Nardo tam mají asi týden. Před tím tam měli bílou a to byla ta, která tam čučela nějakou dobu. Myslím, že byla i kapku dražší.
Na RS3 už prý mají 20-30 objednávek a to se ani jeden z těch lidí s RS3 ještě nesvezl.
Ještě nejsu rozhodnut co udělám. Ale spíš bych to viděl na tu RSQ3 SB. Ale jen aby to nebylo jako s X5, kdy jsem byl přesvědčen, že mě HH doba už minula a nebylo tomu tak..... >:-[] -
white label 23.10.21 10:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
pd7
Střecha je podle těch fotek černá a pokud hb nemá panoramu, tak nemůže mít z výroby černou střechu (sedan naopak ano), jedině, že by to nechal dodatečně polepit folií prodejce.
Tu RS3 bys vyměnil za co, za M140i, nebo za Yarise?
Jak jsem psal už dřív, bylo jasné, že tahle poslední RS3 bude pecka.
Škoda těch krátkých předních dveří, kdyby byl ten poměr délky dveří (přední/zadní) jako u Giulietty, tak by to bylo v pohodě.
Určitě tam není taková (nekonečná) turbodíra jako u turbo motorů z osmdesátek. -
pradeda777 23.10.21 09:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
wl....RS3 tam přistála před pár dny. Je to předváděčka. Zatím není na prodej. Zalohy neberou. Ani termín není daný. Nejspíš až dostanou druhou, která je již objednaná. ETA cca listopad 22. Momentálně čekačka na objednávku...únor 23, ale může být i později.....prý podle toho co si člověk vybere za příplatkovou výbavu... ;-\
Panoráma? Myslím že ne. Dnes tam jedu ještě jednou, pak potvrdím.
RS3. Obrovský dojem na mě udělala tím, jak lehce se řídí. Cítí se spíš jako FWD než AWD. Připomnělo mě to moji bývalou ITR. Řízení je super. Do zatáčky žádné drama, předek je citelně lehčí než moje 1er a do zatáčky se nehrne. Výjezd pod plynem také super, holt quatro.... Brzdy super. Podvozek ok. V comfort mode podobně jako 1er. N/V také podobně jako 1er. Pro "normální lidi" ok. Sedadla jsou ale pohodlnější.
Výkon je zdrcující, nástup je ale skokový, což je asi dané velkým turbem. Jinak by ten výkon z relativně malého motoru nedostali. Podobně se chovaly první vozy s turbem v 80 letech. Zvuk výfuku (uvnitř) v dynamic mode je zdrcující.... >:-[] Výkon je pocitově jako moje 1er, ale u 1er je průběh plynulý. Jak jsem jel zpět domů, tak jsem ji dal trochu za ucho a potvrdil jsem si to....
Udělal jsem dobře, že jsme jeli RSQ3 jako první, protože po RS3 by to byla velká nuda... >:D >:-[] ;-)
RSQ3 jede podobně jako moje bejvalka X5 40d. Žádné drama, žádný excitement..zkrátka SUV. ;-) Řízení? Něco mě na něm nesedí. Budu se s ní muset projet ještě jednou. Připadlo mě takové tuhé odtaživé a to i v comfort mode. Jinak v dynamic mode je to dělo...na SUV až moc... ;-) Podvozek ok.
Teď nevím...nutí mě do té Nardo, která jim tam sedí už delší dobu. Protože je plně vybavená, i se střešním oknem, tak cena je "přiměřená"... ;-) Navíc má sportovní kožená sedadla v Napa kůži. Vypadají moc pěkně, červeně prošívané, nejsou hladká, tak možná s tím pocením by to neměl být takový problém.
V každém případě mě láká víc RS3. Tož babo raď... ;-) >:D >:-[] -
pradeda777 22.10.21 20:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
Ok. Tak dnes jsem konečně "přepadl" Top Centrum a okoštoval jejich RSa. Obrovský dojem na mě zanechala RS3. Rozepíšu se víc později. RSQ3 ok. Ta mě připomněla moji bejvalku X5 40d. Víc "on" později. Mají jednu skladovku RSQ3 SB v Nardo na 21" kolech (předváděčka byla též na 21")
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
-
iudex 22.10.21 15:14
« Re: Re: Re: Re: Drifty s Golfom
Tak pri dnešných čakacích dobách na auto do výroby si ho môžeš rovno objednať a 2023, keď príde na trh, Ti ho rovno dodajú. >:D A to nie je len sranda, ale dnešná realita, kto chce auto do výroby, tak "budete čakať asi rok" sú dnes bežné odpovede v salóne.
Každopádne to auto by teoreticky spĺňalo všetky Tvoje požiadavky: prémia s potentným motorom, súčasne relatívne malé a obratné do mesta a hlavne vyššie s pohodlným nastupovaním. Ak je M135i príliš nízka, X2 M35i len o málo vyššia a tvrdá, X3M už moc veľká, tak X1 je ten ideálny medzičlánok.
No nič, musím fičať, môj naftový šesťvalec zn. Karosa o chvíľu odchádza (auto mám v servise). >:-[] -
pradeda777 22.10.21 13:49
« Re: Re: Re: Drifty s Golfom
iu....X1 M35i vypadá dobře. Už před léty, když jsem staticky testoval M135i jsem prodejci navrhl, že by X1 s M135i technikou bylo super. Jsem rád, že na můj podnět konečně zareagovali.... ;-). Ale 2023 je na dlouhé čekání. Do Schindlerova listu VKSNN...(Vozy, Které Si Nikdy Nekoupím.... >:D >:-[] ;-) ) si jej nicméně zařadím... :-!
-
pradeda777 22.10.21 12:01
« Re: Re: Re: GT4 RS
wl....už to tady řeším rok a něco. RS3 nebo RSQ3 bych kupoval jako univerzál. Tzn. jako jeden vůz v rodině.... :-! Náš Yarisek má sedadla poměrně vysoko, podobně jako MPV. O hodně výš než M140i a RS3 na tom bude podobně jako 1er, ne-li hůř..... ;-\ Nový Yarisek se naopak "propadl" k silnici a N/V je proto disaster. ;-\ Q3 je na tom s N/V ideál, ale jak už jsem nedávno zmínil, připadá mě teď zbytečně moc velké... :-( -
iudex 22.10.21 09:52
« Re: Re: Drifty s Golfom
wl: RS3 s tou štvorkolkou a päťvalcom bude dokonalé. Len tá cena... 8-s
Pre pradedu: nový kandidát na Schindlerov zoznam (a.k.a. auto, ktoré sa nikdy nekúpi): BMW X1 M35i. Technika z M135i, teda dosť rýchle, pritom je to klasické SUV, teda nástup v pohode aj pre starších a dostatočne kompaktné aj do mesta: [odkaz] -
iudex 21.10.21 16:18
« Re: Re: Re: GT4 RS
wl: tak popravde zatiaľ nemám na tú Sao Paulo žltú vytvorený jednoznačný názor, chcelo by to vidieť na živo.
Na niektrých fotkách pôsobí tak vyblednuto: [odkaz]
inde je naopak celkom sýta: [odkaz]
Niekde je klasicky citrónovo žltá: [odkaz]
a niekde s citeľným nazelenalým tónom: [odkaz]
Každopádne ako píšem kompaktná 1er ešte výraznú farbu znesie a pri tých nie úplne vydarených tvaroch to môže len pomôcť. -
white label 21.10.21 16:11
« Re: Re: GT4 RS
pd7
No, mně naopak připadá víc WOW ta tenisákově (až reflexně) žlutá.
Pokud ti nedělá problém nastupování do Yariska, tak do RS3 to určitě horší nebude. Já být tak malý jak ty, tak RS3 objednávám hned. Ale když máš 140i a stejně s ní nejezdíš, tak by to asi bylo zbytečné. -
pradeda777 21.10.21 15:47
« Re: GT4 RS
Ještě k té žluté. Tož ta, na AMG se mě líbí víc, ale nejsu si jistý, jak dlouho bych s ní dokázal žít. To ta "tenisákově" žlutá se mě tak nelíbí, ale na druhé straně, tím že není tak "wow", bych ji možná toleroval mnohem dýl..... :-! Je pravda, že na 1er díky své
velikosti, se žlutá ještě snese. Na větší kastly by to byl už problém. Na M135i jsem měl políčeno, dlouho čekal než se v Brně objeví, i tu A/T bych ji býval odpustil, ale posed je pro mě příliš nízko a na univerzál proto nevhodný (jak už jsem kdysi napsal). Ale jinak se mě líbí. I velikostí by byla ok. Teď váhám i nad tou RSQ3 SB. Onehdá jsem v Luhačovicích jednu očumoval a připadala mě nějak moc velká.... ;-\ >:-[] Asi jsem si až příliš zvykl na Yariska..... >:D >:-[] Nová RS3 by velikostně sedla jako univerzál určitě líp, ale N/V asi bude problém.... ;-\ -
white label 21.10.21 12:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tigouš eRRRR
pd7
To je good kauf jak sviňa. Švagr měl takové Turbo S, od 150 tis km problémy s motorem, ve 180 nepojízdné, u Porsche ekonomicky neopravitelné. Opraveno v Polsku za skoro 300 litrů a prodáno s provarem za "tašku hrušek"... -
iudex 21.10.21 11:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tigouš eRRRR
dedo: mne sa práveže táto Sao Paulo žltá páči viac, než tá banánová žltá. Popravde ak by som bral M135i, tak práve v tejto farbe. 1er je ešte auto, ktoré takúto výraznú farbu znesie, na rozdiel od M4, ktoré je už dosť veľké na takú divokú farbu, nehovoriac o 5er:
[odkaz] -
pradeda777 20.10.21 15:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tigouš eRRRR
iu....sláva....už sem myslel, že jste se všichni stali obětmi 4 vlny Covidu.... >:D >:-[]
Tož není to p.r.d.e.l. Já teď sháněl měsíc kameníka, co nám dělal pomník a žulové desky na hrob. Loni v lednu jsem pochoval bráchu a on pak přidával jeho jméno na pomník. Letos ho takovou dobu sháním, na mo. nedostupný. Protože bydlí poblíž, tak na něj několikrát zvonil (i zvonek jsem mu polámal.... >:-[] ). Proto jsem musel chťa nechťa ke konkurenci. No konkurence mě říká:" toho se už nedovoláš, leda by si měl číslo do nebe". Krátce po bráchovém pohřbu chytil Covida, v Kyjově mu už nemohli pomoc...vrtulníkem do Brna a tam za 2 dny skonal. Tož tak.... ;-\
Zpět k 1er. Ano je to tak. Vytúněné auta se těžko prodávají. Proto jsem v Austrálii vždy uchoval originální díly a před prodejem uvedl vůz do původního stavu. Tento borec by měl větší úspěch, kdyby vůz nabízel tak někde za 850 000....nikde jsem se ale nedočetl, jakou úpravou dosáhl těch 408 koní....a co potom na STK?
Ten odstín žluté na 1er se mě nelíbí. Možná na živo bude přijatelnější. Mě se líbí tento odstín...[odkaz]
J.A video....volant/řadička na špatné straně, Tož já se s tím potýkal při každé návštěvě v Česku, ale problém mě to nedělalo. Možná na okruhu by to bylo jinak. Co mě ale dělalo problém a dokonce i dnes se mi to občas stane, byly stěrače a blinkry. A až jsem si tu na to konečně zvykl, tak v Austrálii jsem si pak musel zvykat znovu..... >:-[] -
iudex 20.10.21 08:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tigouš eRRRR
dedo: tak to je fakt "super" kauf, päťročná 1ka za cenu vyššiu, ako som dal za novú 3ku, to sa oplatí. >:-[]
Podľa mňa tento inzerát dokonale ilustruje, že investovať do tuningu auta z hľadiska jeho ďalšieho predaja nemá zmysel, jednak sa ľudia všeobecne boja vytunených jazdeniek, najmä ale tie investície do tuningu bazárový zákazník neocení a nezaplatí.
Btw. keď sa Ti páčila 1er v žltej farbe (doteraz len individual colours), už je aj normálne dostupná, ide o Sao Paulo yellow, tá, s ktorou prišla M3/M4: [odkaz]
Inak Joe Achillesa mám v odberoch, takže všetky jeho videá pozerám. A na tom Ringu sa mi páčilo, že nerobil zbytočného machra a jazdil s rešpektom, aj keď v kontexte toho, že išlo pre neho o volant na zlej strane, išiel ešte veľmi dobre, ja by som ľavou rukou asi radil ako v pomocnej škole. -
Thomasino 15.10.21 16:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tigouš eRRRR
Jenže právě do předchozí 4-er GC se hrozně blbě lezlo, jak byla až moc nízká :'-(
Na živo vypadají proporce u nové 4GC v pořádku, fakt pěkné auto. Ikdyž bylo zrovna v lahvové zelené.
Dal bych oplastované lemy blatníků (ideálně lakované, jako můžeš mít u Q3, myslím že také u A4 Allroad), větší kola a udělal z toho ALLROAD verzi vyšší o 4cm >:-[] -
iudex 15.10.21 15:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Tigouš eRRRR
Tom: práveže 4GC je vyššie, oproti predchodcovi o celkom výrazných 5 cm (1442 mm vs 1389 mm), práve to sa mi vizuálne trošku nepáči, že oproti štíhlemu dynamickému predchodcovi mierne napuchlo.
Ostatne je to vidieť už od pohľadu:
[odkaz]
[odkaz]
Ale má to prínos vo vnútornom priestore a o to im zreje išlo, aby sčasti nahradilo aj 3GT, ktoré skončilo bez náhrady. Teraz je 4GC plnohodnotný praktický liftback, teda nielen štýlovejšia, ale praktickejšia alternatíva 3er. -
Thomasino 15.10.21 13:36
« Re: Re: Re: Re: Tigouš eRRRR
Přesně !! :yes: M440i mě taky bere. Jen jsem doufal, že bude trochu vyšší, jako směrem k předchozí 3GT. Ale viděl jsem ji na živo v Alpách, je to normální výška (stejně vysoká jako GGTI), jen proti 3-er je asi o 2cm vyšší, takže bohužel z praktického hlediska nic pro mě, ikdyž se mi hrozně líbí!! No a taky mi nevyhovuje tvar sedaček v aktuálních podobných BMW :'-(
V Autocaru sundali RS3 (minimálně!) půl hvězdy za cenu.