Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.01.22  10:50

    « Re: Re: Re: Barvy jsou věda...hlavne na moto

    Tom: tak to zdražovanie jazdeniek si všímajú aj mimo "nášho sveta", vo včerajšom SME je to v ekonomickej sekcii ako nový fenomén, nad ktorým sa už zamýšľajú ekonómovia. Proste staré pravidlo, že auto je najhoršia investícia, lebo stráca na hodnote hneď, ako vyjde zo salónu, prestáva platiť a autá z r. 2019-2020 sa dajú predať za tie isté peniaze, za aké sa kúpili (či dokonca aj za viac). A to je pri technike absurdné. Takže tá Tvoja taktika vždy po roku predať auto nakoniec dostáva aj ekonomický zmysel. >:D
    Druhá vec je, že nové autá zdražujú ešte viac, ako tie jazdenky, takže darmo predáš výhodne staré, keď potrebuješ kúpiť nové, ktoré zdraželi ešte výraznejšie (a naviac nie sú). 8-s Kamarát sa takto tešil, že jeho byt, ktorý pred 5 rokmi ako nový kúpil, vzrástol na hodnote o 80t eur; nadšenie ho prešlo, keď zistil, že za hodnotu toho štvorizbáku v Trnave nekúpi ani trojizbák v Blave.
    P.S. dedo: 90 týždňov?!!! To je úplne šialené, čo tam ručne odlievajú každý jeden šrób? Za tú dobu by Tom otočil ešte dve autá. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.01.22  09:40

    « Re: Re: Re: Barvy jsou věda...hlavne na moto

    tms....zaujala mě zmínka o tom, že máš ve smlouvě zmínku o zdražení....max. o výši inflace... :-O Já nic takového v kupní smlouvě nemám. Naopak mám ve smlouvě zmínku o dodací lhůtě, která se může protáhnout až na 90 týdnů, z čehož nemám samozřejmě velkou radost, ale bohužel taková byla v době objednávky situace... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 05.01.22  23:54

    « Re: Re: Barvy jsou věda...hlavne na moto

    >:D >:D >:D
    Ale stoupají ceny ojetých i nových aut, takže než v létě vyrobí Tigouše R, tak to GTI CS prodám po roce dráž než jsem koupil! >:D Ve smlouvě máme, že Tigouše mohou zdražit max. o výši inflace ;-)
    Speedfred - Julču si nech, jen přikoupíš Moto.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 05.01.22  18:08

    « Re: Re: Barvy jsou věda...hlavne na moto

    wa >:D >:D
    wl u Hondy jedine AT, ale ju som este ani nevidel "live".
    Láka ma to XR či Multistrada pretože výkonu majú tak akurát >:-[] na bezpečné obiehanie.
    Tie moto sú ale tiež drahé ako čert.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 05.01.22  17:30

    « Re: Barvy jsou věda...hlavne na moto

    sf: Průzkum trhu ? Nj, tak to je jasný..... >:D ;-) Rychlejší než ty je v nákupech jedině Thomasino. Ten je dokonce jak Hermés, rychlejší než myšlenka. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.01.22  17:27

    « Re: Barvy jsou věda...hlavne na moto

    sf
    Jo, Honda je volbou rozumu. Pokud chceš něco cestovního (na asfalt), tak i Honda NT1100?
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 05.01.22  16:29

    « Barvy jsou věda...hlavne na moto

    Afrika má celkom slušnú základnú cenu, je to ale Honda a mám ju zafixovanú niečo ako VW medzi autami. A VW nemám rád. ;-\
    Vč som bol v Brne na prieskume trhu.Uvidím.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.01.22  16:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    sf
    Neblbni, prodáš raketu v manuálu a koupíš (africkou twin) Hondu v AT! >:D ;-)
    Jj, DucMulťák vypadá lákavě, ale zadarmo fakt není... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 05.01.22  15:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    To asi nie, mierim trochu inde. Láka ma Dukna Multisranda ale pokukujem aj po Honde 1100 AT, KTM 1290, Tigrovi či GS a XR od BMW.
    170 kobýl u Ducati ma hodne láka,ale tá cenofka.....
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.01.22  14:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    sf
    Takže ještě nakonec budete mít s Danym stejné mašiny... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 05.01.22  13:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    Máš pravdu, už sa mi nechce dávať také peniaze za auto a keby náhodou tak to vidím fakt na toho krokodíla GTS. Žulia ešte ale není predaná, takže tak.
    Už som zmäkol tak nejak celkovo tak aj moto bude stačiť nejaké cestovné 100-130 koňové.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 05.01.22  12:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    fred: no to sú novinky takto skraja roka. :-) Džúlie bude škoda a nástupca bude musieť byť sakra dobré (a drahé) auto, aby ju dorovnalo či predčilo. Napadá mi len nová M3.
    Ale tak nejak vnímam, že už nie si ochotný vyhadzovať veľké prachy za auto pre zábavu (notabene pri dnešných šialených cenách), na ktorom už moc nejazdíš. A keď prejdeš na moto, tak na auto pre zábavu nebude už vôbec čas.
    Takže otázka znie, či vôbec Giulia potrebuje nástupcu. Ak kúpiš moto (a ako Ťa poznám, bude to niečo brutálne výkonné), zábavu a rýchlosť si užiješ s ňou, plus na to minieš aj to málo voľného času, čo máš. Takže nejaký hotsedan asi nevyužiješ.
    A s motorkou asi dopadneš ako Dany, ktorý sa tu od jej kúpy fakticky neukázal (asi len jazdí a jazdí >:D ).
    EDIT: inak nielen pre freda v prípade záujmu o kúpu nástupcu Giulie: naďabil som na túto nemeckú stránku: [odkaz]
    Sú tam nové autá s veľkými zľavami (len niektoré značky a niektoré modely). Neviem, do akej miery je to seriózne, ale zľavy z cien výrobcov sú od 20 do 30% a to je dosť.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 05.01.22  12:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    Ahoj chlapci a všetko dobré aj v tomto roku.
    PS1 : QV pôjde možno z domu až sa dohodneme na rozumnej cene. Toť otázka čo ďalej?
    PS2 : idem kúpiť asi moto (pokial sú ešte non EV) a dám sa na cestovanie až ma niekam pustia.Už mám absťák.
    Čaute o rok :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.01.22  01:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    pd7
    Rozdíly jsou už v sériové výbavě, kdy je RS3 pro náš trh lépe vybavená, napočítal jsem celkový rozdíl 2.325,- éček, což není úplně málo, rozdíl zákl. cen pak klesne (při kurzu 25,- Kč/euro) na 25.775,- Kč, stále ve prospěch německé RS3 Sb.
    Většina příplatků navíc vychází (při stejném kurzu - viz výše) také ve prospěch německé RS3.

    P.S. Nejhůř jsou na tom Slováci, sériová výbava chudší (jako v D), ale cena vyšší (jako u nás).
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.01.22  12:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    iu....už aby jsme tu měli to E taky.... ;-) My jsme sice mohli vstoupit do eurozóny v tu dobu jako vy, ale místním velkošmelinářům a některým politikům to nevyhovovalo a stále nevyhovuje.... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.01.22  11:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    wl......ano, kč oproti E posílila, ale reakce na takové změny je vždy pomalá. V tomto případě vlastně nevíme. Protože do toho navýšení 31 000 kč mohlo být ledacos započítané. Možná byl záměr navýšit cenu ještě víc, ale díky sílící kč to nebylo potřeba.
    Výbava na přání. Porovnal jsem v konf. základní položky a žádné navýšení jsem neshledal. Asi se s tím "nepárali" a rovnou to "napálili" na základní cenu.
    Možnosti slev. Doba, kdy jsem objednával já, nebyla příliš vhodná, protože objednávky se jim jen hrnuly. Možná je to teď jiné. Je taky docela možné, že se slevová emphasis se přesunula na elauta a spalováci to jen dotují... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 04.01.22  08:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    wl: to je super, takže u nás (v SR) je RS3 ešte o hodne drahšia (63.294 €) ako v DE. Asi si v Audi myslia, že viac zarábame ako Nemci, tak si to môžeme dovoliť. >:-[] 8-s
    Inak drvivá väčšina áut stojí v DE viac, ako u nás (a to väčšinou výrazne viac, napr. M135i: 48100 u nás vs 52350 v DE).
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.01.22  01:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    pd7
    No, při aktuálním kurzu euro/czk je těch 60.000,- éček, co chtějí za RS3 Sb v D, docela zajímavých.
    Ovšem chtělo by to porovnat cenu finální konfigurace... a možnosti slev.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.01.22  16:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    I ode mne "All The Best for 2022".....Ano. Koncern zdražuje. RS3 podražila o rovných 31 000 Kč. SB nyní od 1 583 900 ,- Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.01.22  12:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    Šťastný Nový rok všetkým, veľa kilometrov bez nehody a nech sa kupujú nové a zaujímavé autá. :-)
    Taký malý postreh: po veľmi dlhej dobe som čítal papierový automobilový časopis (konkrétne Auto, motor a šport). A hoci tu často nadávame na úroveň testov a redaktorov, tak úroveň AMS oproti tomu, čo si pamätám z minulosti išla dosť dolu. Testy plné fráz, akoby opísaných z prospektov automobiliek, žiadne obsiahlejšie a objektívne zhodnotenie jazdných vlastností. Plus bol tam špeciál venovaný Volkswagenu a tie testy boli už úplným reklamným článkom a chválospevom na VW. A fakt, že ceny testovaných áut boli niekde úplne mimo danej triedy bez komentára: napr. Polo so (slabším!) litrom za 21t €, Tiguan s 1,5kou za 38t, Golf Alltrack za 42t, Tiguan Allspace za 52t... A to sú ceny pred novoročným zdražením, kedy VW opäť zdvihol ceny u väčšiny modelov.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.12.21  15:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    w-a
    Zatím stále tančí tango... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 31.12.21  14:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    w-a [odkaz]

    Červená Tango...
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 31.12.21  14:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    wl: A jaký je teď aktuální stav barvy dědova povozu ? Nějak jsem se v tom ztratil... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.12.21  12:12

    « Re: Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    pd7
    Už to neměň.
    To určitě není bílá. To je Kemora, která na té fotce vypadá spíš jako Nardo.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 30.12.21  18:03

    « Re: Re: Re: Barvy jsou věda...

    wl....ano, taky jsem si všiml. Někdy jo a někdy ne....tady je to ok.......[odkaz]
    Tož nevím. Taky to byl můj první choice. Musím zavolat borcovi jestli tam něco v Kemora Grey mají a jet se na to mrknout. Ale měnit teď barvu? Není pozdě? 8-s
    Ale tady je to fialová hrůza....[odkaz]
    A co tady toto? Není to náhodou ta Gletscher bílá?...[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.12.21  15:13

    « Re: Re: Barvy jsou věda...

    pd7
    Zajímavé, že na těch videích s šedou Kemorou není ta modrá složka moc vidět.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.12.21  17:02

    « Re: Barvy jsou věda...

    PistonHeads....latest video...RS3 a AMG 45S...[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.12.21  16:40

    « Re: Barvy jsou věda...

    RS3 video...tento borec je možná až moc klidný, ale s jeho komentářem k fungování vozu plně souhlasím... [odkaz]
    .....super video.....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.12.21  16:47

    « Re: Barvy jsou věda...

    wl....souhlas :yes: Měl jsem tu čest nějakou dobu spolupracovat s lidmi v "Toyota Colour Studio" a je to opravdu "kumšt"... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 28.12.21  12:23

    « Barvy jsou věda...

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 27.12.21  14:18

    « GT3

    Kdyby někdo náhodou hodně vyhrál v loterii a nechtělo se mu dlouho čekat na novou GT3:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 27.12.21  07:50

    « Re: Re: Re: Re: Štědrý den :-)

    iu....nedávno jsi tu poprvé použil novotvar prokrastinace. Tady je k tomuto výrazu zajímavý komentář.
    Technologie nás naučily lenosti, a lenost patří mezi sedm hlavních hříchů. A protože je to ošklivé slovo, vymysleli jsme si pro ni nové pojmenování. My prokrastinujeme.
    Jaroslav Maxmilián Kašparůlékař, psychiatr, vysokoškolský profesor a řeckokatolický kněz
    Zdroj: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 25.12.21  17:13

    « Re: Štědrý den :-)

    tms....ty si borec... :yes: U Macochy na Skalním mlýně kdysi vařila manželka od bratrance. Byli jsme tam u nich v 68 na výletě s mojí první soudružkou na motorce. ČZ 250 Sport.[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 24.12.21  15:44

    « Re: Re: Re: Štědrý den :-)

    Zazimoval som ju v service, prdol jeden vstrekovač. No a druhé drift náradie (Dodge) mi jemne nabúrali. :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 24.12.21  14:24

    « Re: Re: Štědrý den :-)

    A kde máš Alfici ??
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 24.12.21  13:57

    « Re: Štědrý den :-)

    ...no to sa máš, ja nemám na čom takto blnúť :-(
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 24.12.21  13:48

    « Štědrý den :-)

    Dneska jsem si přivstal a využil večerního sněžení a zajel si trochu zablbnout na parkoviště u Macochy v Moravském krasu >:-[] [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 24.12.21  11:31

    « Re: Re: Re: GTS vs GTS

    Tak aj Vám všetkým pekné sviatky a u nás na Orave aj nádherné biele :yes: heš.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 24.12.21  11:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    tms....motor je srdcem auta.... :yes: Brzdy a úzké přední gumy jsem ještě neměl příležitost kritizovat...nedotáčivost se projevila v Násedlovicích, ale tu bych přikládal spíš kvichtu motoru. Ale ano, širší gumy a upravená geometrie přední nápravy by pomohla. Víc negativní camber určitě, ale na normální ježdění by to nebylo vhodné. Řazení jsme již mockrát "sestřelili" a sedačky taky......a tož šťastné a veselé...... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 23.12.21  17:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    U M140i/M240i až na ty slabší brzdy a úzké pneu 225mm vpředu, které špatně přenáší brzdný výkon :-( A trochu bezpečné nedotáčivé nastavení, ale to může asi spoustě lidem vyhovovat >:-[] Jinak řízení celkem dobré (proti Meganu RS 3 však velké zklamání tehdy), řazení manuálu typicky baworácké nijaké (ale u Meggie ještě horší), sedačky slabší boční vedení, ale dobrý rozsah nastavení, ale motor je hlavní pecka toho auta :-)

    Přeji pěkné vánoce všem zdejším!!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 23.12.21  12:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    To nejlepší z portfolia BMW M Performance? M340i, X3 M40i a X5 M50i
    Nejlepší ojeté BMW edice M Performance
    Bazary jsou rozšířeným teritoriem lovu nejlepší ojetiny M Performance, kterou by mohlo být s přehledem BMW M140i.

    Menší a obratnější M140i bylo svého času nejlevnější výkonné BMW charakteristické komunikativním řízením, vyváženým podvozkem a silným motorem. Kdysi samozřejmá kombinace vlastností BMW dala menšímu hatchbacku hravost na okreskách a jistotu na dálnicích. :yes: :yes: :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 22.12.21  14:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    Freddie klídek. Ta únava je spíš deprese se současné covidové situace a také počasím. Přijde jaro.....zasvitne sluníčko....oschnout silnice...covid půjde do "pozadí" a srdíčko opět zaplesá a bude fajn. Ale mezi tím to GT4 někdo koupí a ty si to budeš potom vyčítat. Být o 20 let mladší, určitě bych neváhal... :-! Manuál, krásná červená a cena je opravdu taky dobrá...a to myslím vážně... :-! Možná by se i nějaká ta sleva dala ještě realizovat.... :-!
    Hezké vánoce a vše nejlepší v Novém roce 2022... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 22.12.21  10:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    Všetky sú v takých nejakých cenách. To by bola asi ozaj len taká hračka do pekného počasia či skôr iba pre pohladenie oka. Som tak nejaký unavený že už ani jazdenie ma moc nebaví a hlavne sa už bojím.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 21.12.21  23:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    a cena taky pekná..... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 21.12.21  18:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    áno obzeral som, pekná GT4 ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 21.12.21  16:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    Freddie....this one for you....perfect.... :yes: Ready for NS....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 21.12.21  08:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    speedfred: čo tu čítam tvoje príspevky, máš rád efektivitu a rýchlosť. Z tohto pohľadu by štvorvalcové turbo nemuselo byť až takým ústupkom.

    Na druhej strane, dá sa očakávať, že šesťvalce si budú lepšie držať hodnotu a v závislosti od toho, ako dlho si to auto chceš nechať by to vo finále nemusel byť až taký rozdiel. Inak povedané, môže sa celkom stať, že po pár rokoch so štvorvalcom začneš špekulovať, kdežto 4.0 môže byť na dlhú dobu konečná.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 21.12.21  08:03

    « Re: Práce s češtinou

    woody: pravda že som chcel napísať nejakú reakciu v podobnom duchu, ale na koniec som to vzdal. Tu sa nechytám :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 21.12.21  07:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    iudex: tipujem na klasický problém slovenského "samoživiteľa": síce nové auto nepotrebuje, ale "musí" vytvoriť nejaké náklady, tak sa niečo vyberie.

    Takže si to rozmeňme na drobné:
    M340i je drahé
    M240i je malé
    330i ho stále bude stáť nemalé prachy a pritom je to teoreticky ústupok voči terajšiemu stavu
    230i kombinuje všetky nevýhody
    zostať pri terajšom 340i: najlacnejšie, praktické, výkonné

    Za mňa ísť vyskúšať 330i a ak ho vyslevene neuchváti (čomu moc neverím), môže spokojne jazdiť ďalej na "starom".
    ...
    Nechcem sa tu hrať na ekológa, ale vykuchať z auta zariadenie na zachytávanie emisíí za účelom výraznejšiho zvuku ... no comment. A je mi jasné, že stará Avia vypustí behom 1 km viac emisií ako pradědova RS3 za celý svoj životný cyklus, ide mi o princíp.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 20.12.21  17:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    freddie....na STK ti GPF a podobné zbytečnosti netreba...? Mohl bys sdělit nějaké podrobnosti? To by mě moc zajímalo a mohl bych to v budoucnosti potřebovat. Ano, GPF je relativně nové ku.rvít.ko, ale mám obavy, že jeho odstranění a ok na STK zase tak jednoduché nebude... ;-\
    Jo, a kdyby ses chtěl dát k "proškům", tak GTS 4.0 je to pravé ořechové....
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 20.12.21  17:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    iu : na STK ti GPF a podobné zbytočnosti neteba, stačí funkčný katalyzátor. A keď sa aj ten vymení za nejaký rejsový či vyhodí úplne len potom začina byť veselo. >:-[]
    GTS B4 vs B6 ma nenapadlo len keď tak brúzdam po nete ale trochu ma k tomu dokopáva aj myšienka čo ak pôjde QV z domu?

    Kámošovi jednoznačne poraď M240i.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.12.21  13:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    iu
    To GTS s B4T už nějakou dobu není vůbec v nabídce...
    To bylo jen přechodné období.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 20.12.21  09:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    Nebál bych se nové M240i, ale praktičtější a hezčí bude M440i GranCoupe. Nádherné auto, reprezentativní, praktické pětidvéřové s velkým kufrem a podle všeho také velmi dobré. Je potřeba žít teď a nešetřit zbytečně! :-) U M340i mi vadí úzké přední pneu 225mm, stejně to bylo u předchozí M240i, na tom tak těžké auto prostě blbě brzdí. M440i GC má vpředu už 245mm. Nebo počkat na facelift M340i, tam to taky jistě napraví.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 20.12.21  09:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    Keď už prokrastinujeme, ďalší teoretický výber.
    Kamarát, majiteľ BMW 340i, s ktorým je inak veľmi spokojný, chytil thomasinovský vírus a špekuluje, čo nového by vybral ako nástupcu (disclaimer: podobnosť s reálnymi ľuďmi je čisto náhodná!): .
    1. voľbou č. 1 by bola nová M340i. Novšia, lepšia, výkonnejšia. Ale na tú nemá (pri skromnosti 68300 eur, optimum 70t).
    2. 330i. Nakoľko ten potenciál motora 40i takmer vôbec nevyužíva, uvažuje, či by nestačil 30i, stále dosť výkonný a rýchly, ale ušetrí citeľných 13t. eur (55t s xdrive, príp. mínus 2t v prípade RWD). Plus zostane praktickosť a priestor pre 4-člennú rodinu a reprezentatívnosť prémiového sedanu.
    3. M240i. Na novú 2ku idú samé chvály, kupé je niečo nové, zostene famózny R6, naviac v menšom, ľahšom a tuhšom aute ako 3er, čo znamená väčšiu agilitu a zábavu. A cenová úspora oproti M340i je cca.12t eur (56t). Na druhej strane je to kompaktné kupé, nepraktický dvojdverák s núdzovými zadnými sedadlami. Síce auto sa v 95% používa max. vo dvojici, ale tých 5%, kedy má prepraviť 3-4 ľudí bude utrpenie.
    4. len teoretická možnosť je maximálna úspora vo forme 230i. Tá ešte nie je v predaji, ale cena bude odhadom na 50t, možno ešte menej. Puristická voľba priestorom i motorom, ale zase by to mohla stále byť zábava, ľahší R4, naviac len v RWD, ideál na naučenie poriadne jazdiť. Z reálneho pohľadu ale kombinuje nevýhody 2. (nezáživný motor R4) s 3. (nepraktickosť 2dv. kupé).
    Čo by ste tomu neborákovi poradili? >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 20.12.21  09:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    Fred: ak je to nové GTS s 2,5 B4 vs. nové šesťvalcové GTS, tak nie je vôbec o čom uvažovať, šesťvalec je o ligu lepší. Ale akonáhle je to v rovine jazdeného štvorvalcového GTS vs nový šesťvalec (keďže je to novinka), tak to celkom mení situáciu a cenový rozdiel hovorí pre štvorvalec (naviac tipujem, že po predstavení šesťvalcového GTS už to štvorvalcové nikto nechcel a jeho ceny padnú rýchlejšie ako je obvyklé u Porsche). Lebo hoci oproti štvorlitru nemôže obstáť, oproti slabším štvorvalcom je stále výkonnejší a rýchlejší, plus ako GTS má viac výbavy a krajší vizuál ako základ či ako Sko. Takže možno to nakoniec bude pick of the range v rámci jazdeniek. :-)
    Inak ja som trochu pozeral, čo robiť, ak nechceš štvorvalec (sám osebe zvukovo nezáživný) ešte pridusený GPF. Výrobcovia výfukov síce robia aj výfukové systémy bez GPF/OPF, ale je to v podstate nelegálne a kryjú sa tým, že to označia ako "track only", teda akože len na okruhy a nie do verejnej premávky. Naviac ľudia píšu, že po odstránení GPF blbne palubná elektronika, píše chybové hlášky či nebodaj obmedzí výkon motora. Takže treba kúpiť OPF deleter, krabičku, čo oklame riadiacu jednotku, že OPF tam stále je. A i tak by to bola záležitosť na 4 roky, pretože pred technickou by bolo treba tam nahodiť späť pôvodný výfuk s GPF.
    Alebo riešiť len zadnú koncovku s tlmičom. Tam ale výrobcovia píšu, že to pomôže len niektorým autám (napr. Focus ST) a niektorým vôbec (napr. Audi A7).
    woody: tak dobre nakúpiš a ešte sa sťažuješ? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 19.12.21  21:07

    « Re: Re: Re: Re: GTS vs GTS

    WL: tak nejako. GTS 4.0 ešte niesú moc ojeté.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 19.12.21  21:01

    « Re: Re: Re: GTS vs GTS

    Včerejší blbnutí a klouzání na Polygonu v Hradci Králové na zimních gumách ;-) Krátký sestřih na 2,5 minuty..
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.12.21  21:00

    « Re: Re: Re: GTS vs GTS

    sf
    Jo jako, že jetý Cayman GTS B4T vs nový GTS 4.0?
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 19.12.21  20:52

    « Re: Re: GTS vs GTS

    WL áno, pozeral som jeté vs zánovné a miešal som nejako hrušky s jablkami.

    WA : ty dostaneš takú peknú Vianočnú zľavu a ešte sa ti to nepáči? >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.12.21  20:48

    « Re: GTS vs GTS

    sf
    Oturbené (B4) GTS (Cayman)? Myslíš jeté?
    A co ten milion? Tak velký rozdíl není ani mezi úplně základním Caymanem a Caymanem GTS 4,0.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 19.12.21  20:31

    « Re: Re: Re: GTS vs GTS

    sf: Jsem dneska nějakej přecitlivělej na tupost. Vynadal jsem i nebohému prodavači kaprů. Měl jsem malého kapra 2,15 kg. Cena byla 115,-Kč/kg a za zabití a vykuchání chtěli 60 Kč. Kapr v tašce a prodavač se pustil do počítání. Po cca třičtvrtě minutě bezradného ťukání do kalkulačky si nejspíš přepnul na vědeckou, bo jak nemáš třetí odmocninu, tak si v háji >:-[] a po dalším úporném snažení na mě vychrlil konečnou sumu 174,- Kč. >:D >:D >:D

    To už jsem vybouchnul a zeptal se ho, jestli mu nepřijde ta částka nějaká divná. Ale to bylo marný, zřejmě si myslel, že reklamuju příliš vysokou cenu a totálně zkolaboval. Musel jsem mu to spočítat na mobilu. Člověk kolem dvaceti let.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 19.12.21  20:06

    « Re: Re: GTS vs GTS

    ááááá sóóóó, skôr som sa zameral na obsah ako gramatiku.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 19.12.21  19:56

    « Re: GTS vs GTS

    sf: Ten poslední odstavec je plný slov, která se v češtině píšou výhradně dohromady, ale já je tam podobně jako Koubek napsal rozděleně. Myslel jsem, že je to zjevné. ;-)

    navečer, naposledy, nazpaměť, namále....atd. atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 19.12.21  19:46

    « GTS vs GTS

    Pracovne sa to už trochu uklľudnuje (ťuk,ťuk) a tak občas pozerám na tie Caymany. Fakt sa mi to auto moc páči. Asi tu bude málo ľudí čo by ich mali pojazdené ale keď vidím tie ceny tak by možno stačio aj oturbené GTS vs GTS 4.0L. Ja viem B4 vs B6, turbo vs atmo ale milion je milion 8-s B4 turbo by asi išlo ešte trochu SW "prikŕmiť".
    Čo vy na to? Aby reč nestála počas dlhých zimných večerov.

    W-A :nejako som nepochopil ten posledný odstavec.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.12.21  18:40

    « Re: Re: Re: Lesk vs mat...

    Top 10 HH in GB......[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 19.12.21  18:34

    « Práce s češtinou

    Tak já vám zase na chvilku přeruším barvičky. ;-)

    Já sice úplně neprokrastinuju u konfigurátorů sportovních brk (btw. brko, fáro....to už dnes náctiletí nedokáží pojmout a řadím se tímto slovníkem jasně do kategorie dinosaurů neschopných vývoje >:-[] ) ale občas na mě při práci vyskočí test, který si jen tak pro zajímavost přečtu, aniž by mě to konkrétní auto vlastně zajímalo.

    Někteří autoři (nebo možná editoři) se mě snaží nas.rat hned na začátku záměrně bombastickým, provokativním titulkem, nejlépe s otazníkem na konci....no a někteří totéž zvládnou v podstatě nechtěně. Tak třeba Honza Koubek čerstvý test Peugeotu Rifter uvedl následovně:

    "Na půl osobák, na půl dodávka" aby vzápětí konstatoval "Už to není osobák, ale ještě to není ani úplně dodávka.".

    Když už bych pominul fakt, že slovo NAPŮL se v češtině píše výhradně dohromady, tak druhým titulkem autor zcela změnil vyznění testu, resp. tento je s testem v přímém protikladu. Každému, kdo má alespoň elementární cit pro rodný jazyk, totiž naznačuje, že se Peugeot Rifter v průběhu času mění z osobáku na dodávku, jenom to v této generaci ještě úplně nevyšlo.

    Milý Honzo Koubku, za práci s rodným jazykem 4 mínus, a to jsem ještě shovívavý. Možná Vám to v dnešní době nepřipadá tak důležité, ale posuďte sám, jak by to příště mohlo vypadat.

    Přestože si ještě na večer na posledy procházel trať a znal ji v podstatě na zpaměť, už ve třetí zatáčce měl na mále. Na vzdory oschlému povrchu bylo na levo jako na schvál trochu štěrku. Na rychlo strhnul volant a ubral plyn, ale to už se auto začalo stáčet na příč a na jednou směřovat do svodidel. Na místo aby se snažil ještě auto vyrovnat, jen si na hlas odříkal Otčenáš a na dobro rezignoval. Vzápětí byl celý předek na dranc. Na zítří se mu na ráz změnil celý život. Od stáje dostal vyhazov a na příště už si zajezdí na nejvýš vesnickou rallye. Všechno jeho snažení přišlo na zmar. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.12.21  14:13

    « Re: Re: Lesk vs mat...

    Leg
    Jo, brzdný prach je na celostříbrných (nedejbože bílých) kolech vidět víc, u allroadu jsem to vyřešil destičkami s keramikou.
    Taky bych nejspíš volil buď ty leštěné s šedým matným vnitřkem, nebo kouřové s černým leskem.

    Th
    Každopádně ještě zvaž ty černé střešní hagusy, zaplatíš za něco, co bude ve finále (ke zbytku auta) vypadat ještě hůř.
    Buď bych vzal celý black paket (nebál bych se ho ani k té modré), nebo nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 19.12.21  08:18

    « Re: Lesk vs mat...

    Ja súhlasím s wl, keď chceš vysoký kontrast, aby to pôsobilo ako na Macane, ber lesklý vnútrajšok (a zvlášť tie dymové sa mi páčia, to je zaujímavý “twist”). Ak chceš vnútro matné, tak skôr sivé, aj keď tam nebude taký kontrast s leštenou časťou. Celostrieborné nebrať, mám teraz po rokoch celostrieborné na Lexuse a prekvapuje ma, ako je na tom vidieť brzdný prach. Oveľa viacej ako na zimných s lesklým čiernym vnútrom. A to jazdím pomerne defenzívne na hybride, takže brzdy pravdepodobne používam úplne minimálne. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.12.21  02:04

    « Lesk vs mat...

    Th
    Černá je nepraktická vždycky, zvlášť na kolech a (za mě a dle mých zkušeností) hlavně právě v matu. Černá lesklá se musí na kolech občas přeleštit (pokud ji nechráníš keramikou), ale jinak je praktičtější, než černý mat.
    Na MGTS máme na kolech černý lesk a na 911GTS, takový "saténový polomat", takže vím o čem píšu. Praktičtější, než černá obecně, je (i k leštěnému kovu) šedá metalíza (viz G5GTI, nebo CrossPolo).
    Takže pokud chceš leštěné plus mat, tak určitě spíš ten šedý mat (co je taky v nabídce) a ne černý mat. Zvážil bych případně i celostříbrné a s tím černým leskem (uvnitř) jsou zase hezčí ty kouřové leštěné, podobné jaké sis vybral z výroby na M2C.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 18.12.21  22:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RWD alebo xDrive

    Právě že váhám jestli vnitřek lesklý nebo matný, dělají to v obou verzích. Mě přijde právě praktičtější ta matná. Lesklý vnitřek mám teď na GTI, ale je na tom vše vidět.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.12.21  20:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RWD alebo xDrive

    Th
    Není to málo ty 4 odkazy na kola Macana? >:D
    Ty tvoje kola jsou tvarově jiné, ale vypadají dobře, jen bych nechtěl černý mat! uvnitř, to je hrozně nepraktické, mokré to bude vypadat černé, ale jak to uschne, bude to vypadat šedě a špinavě.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 18.12.21  01:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RWD alebo xDrive

    WL - shodneme se na tom, že podobné disky k takovému typu auta hodí?? :-)
    [odkaz] / [odkaz]
    [odkaz] / [odkaz]
    Takže tyhle ve stylu Macana by šly i na Tiguana R, který má stříbrné lišty kolem oken a stříbrnou masku (žádný Black paket) [odkaz]
    - viz.můj konfig tady v Polsku. Stejná barva, základní kola co bych pak nechal na zimu, základní výfuck atd. [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 17.12.21  05:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RWD alebo xDrive

    Ja tiež rád z času na čas prokrastinujem v konfigurátoroch. Mám rád ten pocit, keď čovek sedí pred výsledkom svojho snaženia a predstavuje si, aké by to bolo, keby mu stál v garáži... Možno sa ale mením ja alebo sú za tým zmeny v autosvete (pravdepodobne kombinácia oboch), ale v poslednej dobe sa pocit neodolateľnej túžby kliknúť na "buy now" absolútne nedostavuje.

    Naopak, čo si úplne viem predstaviť je niečo ako Dědova Integra (pamätám si, ako v čase, keď som pokukoval po 130i bola jedna v exkluzívnom stave na predaj za na dnešnú dobu smiešne prachy) na ktorej by som obháňal okruhy v širšom okolí a s pomocou inštruktorov by som sa konečne naučil poriadne jazdiť. Na to mi ale okrem peňazí chýba aj druhá komodita, čas.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.12.21  01:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RWD alebo xDrive

    sf
    Lešenári, jo...? >:D
    Jen muži ví, co mužům dělá dobře... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 16.12.21  23:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RWD alebo xDrive

    ....kašľať aj na baby, chlapci to je klassssa. >:D (myslím závodníci, lešenári...)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.12.21  22:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RWD alebo xDrive

    sf
    Kašleš na auta a dal ses radši na baby? Tak nech (ti) to stojí....za to! >:-[] ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 16.12.21  20:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RWD alebo xDrive

    Ja už kašlem na autá, to je len také snívanie, alebo že by....?
    To jazdenie je skrz jedného dobrého kámoša (2x 911). V Ascari som už bol v r.18 a Portimao bude 15.1. ale no....mne robí stopku toto čo sa deje vo svete.

    WL: keby som to mal doma tak mením výfuk za bezfiltrový, nech to stojí za to!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.12.21  18:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RWD alebo xDrive

    sf
    Má to ten filtr pevných částic..., ale ten má i nová GT3 a přesto podle mnoha recenzí má nová GT3 parádní zvuk, takže po této stránce si s tím u Porsche (v případě GT3) zřejmě poradili na výbornou. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 16.12.21  18:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RWD alebo xDrive

    Na Ascari? Se Šenkýřem? :-) Jooo, tak to by se mi taky dost líbilo !! Ještě více ale na Portimao v Algarve :-) Měl jsem 3 evropské vysněné tratě, kde jsem se chtěl projet, ve SPA a na Nordschleife jsem si to splnil, ale Portimao mi zůstalo neodškrtnuto >:-[]
    P.S.: Caymana GTS schvaluji, ikdyž má samozřejmě filtry a dokonce už i vypínání válců :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 16.12.21  17:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RWD alebo xDrive

    Neviem či ma rýchle jazdenie ešte nejako baví (skôr naopak) ale môj vlhkejší a vlhkejší sen je Cayman GTS. Nieže by som na to mal ale to auto ma láka neskutočne! To už asi má ten filter pevných častíc vo výfuku?
    Minulý týždeň som mal byť v Španielsku na Ascari a jazdiť s GT3 RS ale zas.raný kovyt...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…