Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 16.03.22 17:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GR86 a.k.a. duchovný nástupca Porsche
tms.....no, lesklou masku nechám. Stříbrné kruhy s paketem černé optiky nelze. Jedině později vyměnit přes ND. Už jsme to řešili s labelem a ten podotkl, že borci které zná a něco takového plánovali, nakonec zůstali u černých kruhů. Dám tomu čas a uvidím... ;-) Do Tanga už (asi) nepůjdu, i když na první pohled na fotkách v plném lesku vypadá moc dobře. Chtělo by to vidět naživo. Nechcete přijet do Kyjova na presso?.... >:D Červené prošívání na sedadlech se mě líbí, ale jde pouze s kůži. A kůže je pro mě... :no: -
Thomasino 16.03.22 15:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: GR86 a.k.a. duchovný nástupca Porsche
Praděda - do Brna známému dorazila další RS3, tentokrát v červené a nemá tam tu černou lesklou masku. Neviděl jsem na živo, prej to není tak hrozné, není to úplně obyčejný plast jako na GTI dole v předním nárazníku a lépe z toho asi půjdou mouchy. Já bych tam ale nechal určitě stříbrné kruhy nebo je nalakoval na střední šedou. Takže v Brně a blízkém okolí 50 km už jezdí 3x zelená a 1x červená - jen co známe :-) Tady plus dalších 5 foto: [odkaz] -
-
-
white label 15.03.22 16:37
« Re: GR86 a.k.a. duchovný nástupca Porsche
iu
Skoro ses trefil (nějaké to GéTé i eSko je tam taky), hlavně vědět generaci... >:D
Borci z UkažKáru jsou na větvi z 911 Turbo S (mimochodem v Kreide, včetně pásů, prošití a okraje ciferníku otáčkoměru), nechápou trakci, prostě motor vzadu + awd:
[odkaz]
P.S. A má to i panoramu, děda i speedfred by byli spokojení.
-
iudex 15.03.22 11:46
« GR86 a.k.a. duchovný nástupca Porsche
pre woodyho: tu je test GR86 a totálne ju vychválili v zmysle: všetky nedostatky predchodcu odstránené, hovoria o duchovnom nástupcovi Porsche 944: [odkaz]
Tiež pekné porovnanie s predokolkou GGTI; človek má fakt chuť si ísť jednu objednať. >:D
wl: keby si mal človek pamätať každú výbavovú fičúru každého Tomovho auta... Ja som rád, že si pamätám, že Ty máš 911 GT3 RS. >:D >:-[] >:D -
Thomasino 14.03.22 15:58
« Re: Re: Re: Re: Re: RS3
iudex - mám tam stále seriové, ale příplatkové, větší brzdy 400mm se šestipístky (mimochodem výrobce Brembo) a na okresky a podobné malé okruhy úplně v pohodě. Je to první eMkové BMW, které z výroby slušně brzdí (podle mnohých). Ale pár lidí je utahalo i na okreskách, ale tam to bude rukama, teda spíše nohama >:-[] Jsou fakt velký, je třeba je nejdříve trochu ohřát. [odkaz] / [odkaz]
-
iudex 14.03.22 15:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3
deda: je to možné, ale väčšiu výpovednú hodnotu má, ak to testuje ten istý šofér v rovnaký deň, ako je to vo videu. A keďže RS3 bola podstatne rýchlejšia v priamke ako M240i (0-100 km/h aj 100-200 km/h, viď AutomannTV na YT), znamená to, že na okruhu, v zákrutách musí mať podvozkovo navrch bavorák, keď dokázal ten deficit vo výkone a rýchlosti stiahnuť.
Tým ale nechcem povedať, že máš zrušiť objednávku RS3 či nebodaj zmeniť farbu na nejakú rýchlejšiu. >:D -
iudex 14.03.22 12:36
« Re: Re: Re: Re: RS3
Tom: výborné fotky, fotograf umí. Inak Ty si menil aj brzdové kotúče? Lebo tieto obrovské taniere nie sú séria. Čo tam máš?
Aj ja budem musieť v blízkej dobe meniť brzdy, ale len platničky, už mi začínajú pískať.
Tu je track-duel RS3ky a M240i na Hockenheimringu: v podstate identický čas, rozdiel jediná desatinka (čo je úspech M240i, keďže je slabšia a nejde o plnotučný M model): [odkaz] -
Thomasino 13.03.22 21:33
« Re: Re: Re: RS3
Včera jsem si byl zase trošku zablbnout v Hradci, ke konci jsme dělali nějaké jízdní fotky s driftíky, kdy byl fotograf v otevřeném kufru hatchbacku, budou z toho pak skvělé fotky. Tady první 2 super fotky, plus nějaké další, jako třeba skupinka 5x M2 (2x CS) atd..
[odkaz] -
pradeda777 12.03.22 18:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně fotky z klouzání na Polygonu v Hradci
wl....ještě aby mě někdo nutil.... >:-[] Já si je objednal bez nucení. Ale nemám zlatá kola... >:-[] Černá nebo tmavá kastla a zlatá kola ok....ale viděl jsem i bílou M2C se zlatýma kolama a šlo to. Ale všechno bez červených třmenů.... :-! -
woody-alien 10.03.22 16:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně fotky z klouzání na Polygonu v Hradci
pd: Zase málokteré auto se může pochlubit, že má tolik odkládacích prostor......v exteriéru. >:D Tohle "vícestupňové" spojlerování ve výsledku znamená, že to má víc fochů než lecjaká skříň z IKEY. >:-[]
Za mě je to děs...obvykle netrpím představou, že bych se měl stydět za jakékoliv auto, ale tohle je vzácná výjimka. A může to jezdit jak chce. Umravnění designu nové C-TR je rozhodně krok správným směrem, i když (jak trefně poznamenal white label) minicirkus Trumpeto >:D zůstane. -
white label 10.03.22 11:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně fotky z klouzání na Polygonu v Hradci
pd7
Někteří si minulou CTR koupili i přesto jak vypadá.
Věk bych do toho obecně netahal, viděl jsem v ní víc seniorů, než juniorů a třeba můj syn by si ji nekoupil právě kvůli lacinému/kýčovitému designu, ale on nenosí ani kšiltovku kšiltem dozadu. -
-
pradeda777 10.03.22 09:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně fotky z klouzání na Polygonu v Hradci
tms.....souhlas...u mě ideálně nějaké menší nenápadné rodinné kombi (bílá RS3 s černo-červenou střechou... >:D ) a k tomu CTR coby "rohlíkový express" a na kratší "výpady" do okolí..... ;-) >:D >:-[] -
pradeda777 10.03.22 09:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně fotky z klouzání na Polygonu v Hradci
iu....tož nevím, pro některé "starší prďole" byl ten poslední design možná "difficult to swallow", ale prodával se dobře. Což by naznačovalo, že opravdoví "petrolheadi" s tím problém neměli. Pokud si ale Honda marketing people spočítali, že ten nový design "pro prďole" bude víc profitable, tak je to jasný. Jestli bude nový CTR opravdu vypadat tak jako v Tvém odkaze (a bílá... ;-) ), tak bych také měl zájem...(rohlíkový express.... ;-) ) Jen připomínám, že Honda výrobu vozů v UK ukončila a CTR se budou dovážet z Japonska. Což, co se týče kvality bude plus, ale co se týče dostupnosti na trhu to bude asi naopak..... podstatně horší.... ;-\ >:-[] -
iudex 09.03.22 14:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně fotky z klouzání na Polygonu v Hradci
dedo: A vyžadovala to dôvodne. Pretože všetci síce uznávali, že CtR je jazdne kráľ HH, ale reálni kupujúci ho odmietali pre ten pubertálny dizajn. A čo je pre automobilku dôležitejšie, platonické uznanie ľudí, ktorí si ho ale nekúpili, alebo skutočné predaje a peniaze?
Ak niečo v Honde veľmi nepos_rú, tak CtR bude stále špička medzi HH a naviac už dizajn nebude prekážkou kúpy. A ja budem jeden zo záujemcov. [odkaz] -
pradeda777 09.03.22 14:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně fotky z klouzání na Polygonu v Hradci
tms....designový záměr u posledního CTR byl provokovat. A to se povedlo na 1. Tento nový už provokovat nebude. To je jasný. Já si myslím, že je to škoda. Protože tím nový stylem, se CTR zařadil do "stáda". A to je opravdu škoda. Možná to tak Honda účtárna vyžadovala. Ani bych se v dnešní době nedivil.... >:-[] V Kyjově je dnes 11°C. Paráda... -
white label 09.03.22 14:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně fotky z klouzání na Polygonu v Hradci
Th
"Ale u HotHatche mi dává už v dnešní době asi více smysl automat (ještě před 5 lety bych to nenapsal!)"
Díky za potvrzení mého vizionářství (já to praktikoval už před 15! lety)... ;-) >:-[] -
Thomasino 09.03.22 11:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně fotky z klouzání na Polygonu v Hradci
Uvidíme jak bude ve finále vypadat, ale minulá generace byla hodně ulítlá, ne každému to sedělo, tady bude lehce usedlejší, ale asi ne tak moc jako dříve Golf GTI 6 a 7.
Ale u HotHatche mi dává už v dnešní době asi více smysl automat (ještě před 5 lety bych to nenapsal!), pokud to chceš na daily, ikdyž věřím že spousta lidí by to chtěla s manuálem. Ideálně mít ale nějaké rodinné kombi nebo SUV a k tomu např. tu Toyotu GR86 >:-[] -
-
iudex 08.03.22 14:58
« Re: Re: Re: Konečně fotky z klouzání na Polygonu v Hradci
Tak príchod Corolly GR vítam, ale na myšlienku, že hotheč nižšej strednej triedy s 300 koňmi bude poháňať trojvalec si asi budem musieť chvíľu zvykať. 8-s
To by som sa skôr zameral na budúci Civic type R s normálnym motorom.
Btw pre spestrenie čo si kúpil jeden diskusný kolega z ACZ: [odkaz]
Trošku iná liga ako hotheče. >:-[] -
Thomasino 07.03.22 20:26
« Konečně fotky z klouzání na Polygonu v Hradci
Tak po 2 týdnech máme konečně fotky z klouzání na Polygonu v Hradci, ten fotograf je fakt šikovný. Za těch 6 hodin zvládl asi 470 fotek, já vám z toho tady pár vybral, aby jste měli přehled jaké tam byly káry :-) Tuto sobotu je tam další ježdění, tak si jedu zase trošku zablbnout, než nám ten benzín zdraží nad 50 kaček za litr >:-[] [odkaz]
iudex - pěkná krátká recenze na T-Roc. Snad pak pošleš i nějaké fotky z dovči a ubytování, Algarve mě osobně hodně zajímá, rád bych tam taky někdy zaletěl. Ideální by bylo to naplánovat na dobu, kdy tam v lednu nebo únoru má testování s klienty Šěnkýř Motorsport a já bych si splnil svůj sen a projel se pár kol na okruhu Portimao. Pro mě to je třetí NEJ okruh v Evropě a ještě mi chybí do mé "sbírky" po SPA a Nordschleife ;-) :-) -
Ronault. 07.03.22 12:39
« Orlen PL
Tuším někdo se ptal, teď v této chvíli při platbě přes Revolut jsou ceny na Orlenu
Verva 98- 35.30 Kč
Verva diesel 36.30 Kč
Efecta 95 33.80 Kč
Diesel 36.10 Kč
Zvláštní je ten minimální rozdíl mezi vervou dieselem a dieselem. Jo a v celém polsku je zákaz tankování do kanystrů ;-) -
iudex 07.03.22 12:01
« Re: Re: T-roc minirecenzia
Deda: už je po holiday. A dnes som si v 3ke uvedomil, aké je všetko tuhé a pevné oproti tomu T-rocu, najmä spojka. Ale takto mi to vyhovuje, určite viac, ako to mäkučké ľahučké naladenie T-rocu. Ale verím, že to platí len pre základný trojvalec a dvojliter, notabene Rko budú primerane tuhé.
Ale zase som pozeral, že faceliftovaný T-roc už má zase viac dotykového ovládania v interiéri, od klímy až po volant. A to by mi asi dosť vadilo. -
pradeda777 06.03.22 20:24
« Re: T-roc minirecenzia
iu...T-roc byl jednu chvíli i na mém Schindlerově seznamu...líbí se nám. Vlastně ještě stále je, protože jestli se nevrátíme do Austrálie, tak by 1.5 L R-line pořád mohl být "ten" univerzál, protože RS3 to asi nebude....a kdo ví jestli vůbec bude... >:-[] Pokud se situace bude i nadále vyostřovat, tak objednávku zruším. Zdá se, že jsi byl s "kamenem" spokojen až na ten u.s.r.a.n.ý tříhrnek....Yaris Cross je taky tříhrnek.... >:-[] Užívejte si holiday... :yes: -
iudex 06.03.22 11:08
« T-roc minirecenzia
deda: len dovolenka. Inak chválim za ochotu poskytnúť svoj barák chudákom utečencom, aj my dávame náš byt k dispozícii utekajúcim Ukrajincom. Ale poďme radšej k autám.
Týždeň som brázdil južné Portugalsko v tomto: [odkaz]
[odkaz]
VW T-roc, r.v. 2021 (cca. 5000 km), 1,0TSI, manuál, nejaká stredná výbava (autoklíma, adaptívny tempomat, kopec asistenčných systémov (asistenčné systémy síce sú otravné, ale raz mi predkolízny systém zachránil plechy, keď som pri vyparkovávaní nedával dosť pozor a skoro som nacúval do prichádzajúceho auta).
A celkovo fajn auto, je to VW s jeho v zásade prívetivým a intuitívnym ovládaním, avšak s výnimkou dotykového infotainmentu, ktorý som sa za týždeň nenaučil poriadne používať. Teda pomenoval by som to tak, že to, čo je zhodné s predošlými Volkswagenmi funguje jednoducho a intuitívne (ovládanie klímy a svetiel kolečkami), novoty však idú proti tej intuitívnosti. Priestor prekvapivo slušný vpredu aj vzadu, je to obdoba Golfu s väčším miestom nad hlavou. Avšak interiérovo a materiálovo je to skôr Polo. Je tu cítiť šetrenie, plasty sú tvrdé, niekde spred spolujazdca sa občas ozývalo vŕzganie, čo bolo dosť otravné. Jazdné vlastnosti typický VW, tuhšie, no stále komfortné, aj keď veľké nerovnosti spôsobili buchnutie (to sa Golfu 7 nestávalo). Celkovo je auto naladené tak mestsky, žensky, rozumej všetko ide ľahúčko, bez odporu, čo je v meste fajn a ženám bude vyhovovať, pre mňa to bolo až moc ľahké a precitlivelé, od bŕzd cez posilovač až po spojku. A napokon motor, čo dodať, klasika litrový trojvalček, kto tvrdí, že tú koncepciu R3 nepočuť, tak je asi hluchý, najmä rozjazdy na jednotke znamenali typické trojvalcové vrčanie. Motor je taký typický stredový turbobenzín, t.j. treba sa dostať cez spodné pásmo, kde vôbec neťahá (tomu je ale prispôsobená prevodovka, hlavne nižšie prevody sú krátke a človek sa ani nenazdá a točí 4000), od 2500 do 4000 je to ideál, vyššie už to zase viac hučí ako ťahá. Ale v tom strednom pásme fajn, tam sa motor cíti najlepšie a je tichý a aj dostatočne výkonný pre normálne použitie. Proste človek sa s ním musí naučiť pracovať, nie je to veľkoobjemový motor, že ťahá v akýchkoľvek otáčkach na akomkoľvek stupni. Spotreba najnižšia na okreskách, tam v pohode okolo 5,5, v meste tiež slušná, medzi 6 a 7, najvyššia na diaľnici, tam je to okolo 7,5 l.
Inak manželke sa auto prekvapivo páčilo, oceňovala jeho vnútorný priestor pri kompaktných vonkajších rozmeroch, veľké presklenie a výborný výhľad.
Ja by som si to auto teoreticky vedel tiež predstaviť, avšak len s poriadnym motorom, t.j. 2,0TSI. Či rovno vo verzii R, to si už nie som istý s ohľadom na cenu, to auto pôsobí kvalitatívne viac ako Polo než ako Golf a za zdvihnuté, hoci veľmi rýchle "Polo" by som asi tú cenu nedal. Takže ideál 2,0TSI 140 kW.
[odkaz]
-
Leg 05.03.22 08:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW T-ROC R za 1.4 mega je hodně nebo ne?
Woody: ja som tankoval v garáži a nikto odo mňa nič nevhcel. >:D ale je pravda, že od začiatku roka mi chodia účty za elektrinu zhruba o 20€ vyššie.
Na plukovníka sadá prach, plnil som ho naposledy v polke januára. -
Thomasino 04.03.22 23:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW T-ROC R za 1.4 mega je hodně nebo ne?
Jestli budeš chtít odletět, dej vědět, zajedu k vám pro klíče od baráku a budeme tam jezdit o vikendu jako na chalupu a udržovat provozuschopný ;-)
Případně kontrolovat ty ukrajinky :-) -
pradeda777 04.03.22 22:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW T-ROC R za 1.4 mega je hodně nebo ne?
tms.....to je ok. Potřebujeme tu víc obyvatel. A my máme barák velký...klidně 2-3 mladé Ukrajinky (bez děcek) tu ubytujeme.... :-!
Ale je tu ještě jedna věc...pořád řešíme barvu na RS3.....neměli bychom raději řešit zrušení objednávky a letenku do Austrálie ???? Situace se poněkud přiostřuje.... ;-\ -
-
VII 04.03.22 17:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW T-ROC R za 1.4 mega je hodně nebo ne?
[odkaz]
12dní stará zpráva. Připadá ti, že tam nezmiňují hořící elektromobily?
Samovznícení elektromobilů se děje asi tak často, jako samovznícení spalovacích aut jen to kdejaký zoufalý auto plátek zveličuje.
To, že je problém je uhasit, je samozřejmě nepříjemný fakt. -
pradeda777 04.03.22 16:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW T-ROC R za 1.4 mega je hodně nebo ne?
tms.....u Daytony jsem byl už 2x, 1x dokonce u Dakoty...(wl.... ;-) ) Ale je to moc smutná barva a soudružka říká, že není vůbec bezpečná, protože je na silnici lehce přehlédnutelná. To má (zase jednou) pravdu... ;-) No a Tango jsem už definitivně vzdal. Ten odstín červené se mě už přestal líbit. Chtělo by to trochu tmavší červenou. To bych ale musel jít do individuálních laků za 96300.-. A to mě za ty prachy nestojí... ;-\ Gletscher trochu vylepším....už mám plán....vše představím "in due course".... ;-) >:D >:-[] -
woody-alien 04.03.22 12:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW T-ROC R za 1.4 mega je hodně nebo ne?
Tak chlapi, hlašte ceny benzínu. Ráno mě informoval white label, u nás to bylo prakticky stejný.
Takže kolik teď u vás stojí benzín na nějaký normální pumpě....jestli se cena za litr ještě udává v korunách/eurech nebo už za to chtějí ledvinu... 8-s >:-[] -
Thomasino 04.03.22 11:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW T-ROC R za 1.4 mega je hodně nebo ne?
Praděda - zatím nejlepší kombinace na RS3 co jsem viděl ;-) nechci ale rozvířit další dlouhou debatu o barvách a lištičkách, jen koukni a pak běž změnit tu nudnou bílou za Daytonu nebo Tango >:-[] [odkaz] / [odkaz]
Jinak problémy s dodávkami kabelových svazků z ukrajinské továrny se týkají také výroby ve Wolfsburgu, kde se vyrábí mimo jiné i Tiguan, takže možná se mi to čekání protáhne kvůli dementnímu Putinovi :-(
[odkaz] -
VII 03.03.22 20:59
« Re: Re: Re: Re: Re: VW T-ROC R za 1.4 mega je hodně nebo ne?
Příznávali to od úplného počátku, že jsou tam i elektromobily, které hoří, takže nechápu, co to tady meleš o zamlčujících svi...
Samovznícení je domněnka, která se šíří inetrnetem. Co bylo doopravdy příčinou asi nikdo neřekne. -
pradeda777 01.03.22 16:49
« Re: Re: Re: Re: VW T-ROC R za 1.4 mega je hodně nebo ne?
[odkaz]
Swině zamlčují, že požár nešlo uhasit, protože loď byla plná elektroaut (EV). Jedno nebo několik z nich se samovznítilo, což je u EV stále nevyřešený problém. Posádka neměla proti tomuto ohni (lithiových baterií) žádnou šanci a proto loď rychle opustila a nechala ji svému osudu. -
Market 27.02.22 11:08
« Re: Re: Re: VW T-ROC R za 1.4 mega je hodně nebo ne?
SF: Dnes v tejto politickej situacii by som povedal, ze uz ostava navzdy...
Za normalnych okolnosti by existovali potencalni nastupcovia a to: GR86, alebo buduca M2 s manualom... Ale M2 by som kupoval len v tom pripade, ze by to kamos kupil na firmu s odpoctom DPH...