Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dany 27.07.22 07:11
« Re: Re: Re: Re: KTM
Fred, aj sa mi zdalo, že by si v tom mohol byť zapletený, ale potom som videl čiernu Julku a zavrhol som to. Až teraz vidím niečo biele za Caterhamom. Už mi to je celé jasné s tým KTM >:D
"Fakt aj veľké porcie km na jeden záťah bez problémov." - na toto je GS asi fakt najlepšia.
Ja som spravil teraz Čechy so spotrebou 5,5 a aj to mi zdvihol spotrebu posledný úsek, keď som sa trochu vybláznil. Inak tesne nad 5.
Dojazd je síce pekná vec, ale tie väčšie nádrže zas zvyšujú ťažisko... -
speedfred 26.07.22 20:25
« Re: Re: Re: KTM
Musím prečítať ten článok, to je náš výlet :-). Vďaka Dany.
GS: kua celkom som si na ňu zvykol a nejako moc sa mi už nechce vymýšľať. Podvozok je fakt dobrý a zatiaľ všetko funguje ako má, už aj na ten motor si zvykám. Možno by to chcelo trochu väčšiu nádrž, takže uz tam je jedine další stupeň Adventúra. Fakt aj veľké porcie km na jeden záťah bez problémov. Kúpil som si aj nastavec na plexi (kvôli hlučnosti) len není čas to namontovať a otestovať.
Až bude čas tak by som skúsil ešte tú V4.
Uvidím. -
pradeda777 22.07.22 12:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moje budúce auto?
Kdybych plánoval si vůz ponechat na delší dobu, tak bych bral Paket VIP, Paket Interiér, Paket Protection a Toyota Protect Exteriér. Soudružka by to ocenila a vůz by se později lépe prodával.... ;-) -
Thomasino 21.07.22 22:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moje budúce auto?
Stále není rozhodnuto :-( Všechny 3 varianty ještě ve hře, včetně jednoho staršího Jarýska... Nový Jarda je za 8 měsíců, nový Aygo-X za 12-14 měsíců. Je o ně zájem, v Kolíně nestíhají. Tohle se Toyotě povedlo. Prý vyrábí 1000 denně, poměr 60/40 - Aygo/Yaris. Ale Yaris se vyrábí ještě ve Francii.
P.S. Jaký holobyt za 517 ?? To je skoro nejvyšší výbava vč.různých asistentů, hlavně chce hlídání v pruhu a pre-crash. Lepší sedačky.. -
Thomasino 21.07.22 19:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Moje budúce auto?
Verze Ececutive po slevě na 490 ;-)
Žádný VIP nepotřebuje. Možná 10 navrch za tmavý interiér vč.sedaček a černou střechu a 9000 za park.čidla (domontaž u dealera).
Nový Yaris je podvozkově super, normálně to člověka baví řídit. Zvětšila se šířka, kola v rozích, takový Mini Cooper. -
Thomasino 21.07.22 15:14
« Re: Re: Re: Moje budúce auto?
Mě se nové CTR líbí, možná až moc umírněné, ale lepší jako ta divočina před tím. Já bych do toho šel. Ale počkat, já už mám vlastně aut hodně :'-( :-O Tak to nic, šetřím na Caymana 4.0 GTS...
A teď navíc kupujeme domů pro moji drahou polovičku nějaké malé auto, rozhoduje se mezi Toyka Aygo-X (1,0i bez turbíčka, moc to nejede) a Yaris 1,5i CVT (125hp) v Carmin Red. Ten nový tříválec jede pěkně, má to zajímavý zvuk! Zítra se musí rozhodnout, pak jedeme na dovču.
IUDEX - jestli nad nějakým takovým autem přemýšlíš, bež si zavčas objednat k dealerovi, pak to kdyžtak zrušíš. Moc jich kvůli emisím prodávat nebudou, pro ČR prej na příští rok jen 10 ks :'-( -
iudex 21.07.22 12:37
« Re: Re: Moje budúce auto?
žádný hothatch to už není. Je to zkrátka liftback... áno, je to liftback. A to je za mňa fajn. ;-)
něco na způsob BMW Gran Coupé řady... mne sa presne Gran Coupé štýl páči.
Pro Hondu bylo zkrátka jednoduší vzít základní sedan, vyměnit nárazníky a přidat křídlo a co se týče kastle bylo vymalováno a to za "pár peněz"... v tomto sa mýliš, šetrilo sa pri minulom type R, kde napr. len nalepili rozšírenia na zadné blatníky. Tu naopak spravili pre type R vlastné, rozšírené blatníky, čo je finančne nákladnejšie. -
pradeda777 21.07.22 11:32
« Re: Moje budúce auto?
iu.....sorry, ale žádný hothatch to už není. Je to zkrátka liftback...spíš.něco na způsob BMW Gran Coupé řady. A taky zbytečně moc dlouhé. Ale vím proč k tomu došlo. Zkrátka šetří se kde to jde a to i tam kde by se nemělo. Pro Hondu bylo zkrátka jednoduší vzít základní sedan, vyměnit nárazníky a přidat křídlo a co se týče kastle bylo vymalováno a to za "pár peněz" :'-( Jo přijít s unikátní kastlí a navíc možná už jen na pár let než budou EV povinné, do toho už Honda nešla a ani se ji nedivím. Doba je pro spalováky bohužel k.u.r.w.a těžká.... ;-\ -
iudex 21.07.22 09:23
« Moje budúce auto?
Konečne predstavili Civic type R: [odkaz]
Ako žiadne veľké prekvapenie a to je len dobre. Vizuálne konečne decentné, proste hotheč v štýle VW a nie tramsformer pre puberťákov. Veľmi sa mi páči interiér, dizajnovo čistý a uprataný, taký závan Audi interiérov (predtým než to pohnojili súčasnými celodotykáčmi). Technické údaje ešte nie sú, ale tam veľké prekvapenie nečakám, 2,0T s manuálom a samosvorom a je už relatívne jedno, či to bude 235 alebo 250 kW. Tak už len počkať na tú cenu, či to neprestrelia a tiež či (v súčasnom blbom duchu) nepôjde o nejakú limitku na dva roky s obmedzenými počtami pre EU krajiny. -
iudex 16.07.22 21:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epilog
Malá moto odbočka: včera som videl motorku Royal Enfield Classic. Fakt štýlová retro motorka, na pohľad veľmi zaujímavá. Až keď som to googlil som zistil, že je to len 350ka, pomerne slabučká a aj tá technika je taká jednoduchá. Každopádne za málo peňazí veľa štýlu. [odkaz] -
white label 15.07.22 18:05
« suché dsg
Th
Suché dsg časem zlobí, protože VW tvrdí, že je v nich tzv. doživotní (olejová) náplň. My v CrossPolu olej v dsg přesto měníme a zatím funguje jako nová, je to drbačka ho tam dostat, ale jde to, naštěstí to má dva! odvzdušňováky, takže jedním to tam tlačíš (třeba stříkačkou) a druhým může odcházet vzduch.
Doporučit jeté auto podle fotek neumím.
V CrossPolu máme 1.2TSI/81kW a ten motor (zatím) nemá chybu. -
Thomasino 13.07.22 23:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epilog
A to mě Praděda ani nechce prodat pro moji drahušku jejich Yaríska s automatem >:-[] :'-( Nechápu, jak může doma držet takové nechlapské auto co nemá manuál !! ;-)
Intenzivně něco hledáme, ale malých slušných aut s automatem moc není. Teď jsem vážně zvažoval jiného Yarise po fejsu s 1,5 motorem, ale pak jsem zjistil, že Yaris nemá výsovný volant a pro moje dlouhé ruce a nohy tedy nevhodné :-( Takže mé představy se ubírají k dovozu Pola ve třídvířku s motorem 1,2 TSI :-! Ale možná zvládnu i to pětidvířko, na jedno se možná pojedeme podívat o víkendu.
White Label - ale zvládli bychom i Cross Polo ;-) -
pradeda777 10.07.22 15:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epilog
Freddie....mám shovívavou soudružku manželku, ale motorka by asi neprošla. Ona si totiž dobře pamatuje jak jsem vypadal, když jsem v roce 1962 na motorce "atakoval" Škodu 706 valník a pak strávil 3 měsíce v místní nemocnici. Já si z toho "utkání" nic nepamatuju, ale všichni říkali, že sem měl kurwa kliku..... :-! Takže ničevó.... >:-[] -
speedfred 08.07.22 21:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epilog
wa :moto sa nepočíta, a mimochodom ja mám “gé-es” a nie BMW >:-[]
Ty už nejaké moto máš? Spravil by som si výlet k Vám na sever, nejako ma to začalo baviť vytvárať CO2.
wl: presne tak, italka je italka a nie nejaká nudná Gertrúda. -
Thomasino 08.07.22 12:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epilog
No tak to jsi měl do Mnichova do BMW muzea taky kousek !! ;-) Už jsi tam byl ??
Povinnost >:-[]
Večer nahraji fotky z BMW WELT a MUSEUM...
EDIT: tak jsem je tam nahrál již nyní, jen 3 fotky eMka pod hlavní budovou "čtyřválce" jsem si nechal u známé upravit, protože ty jsou super. Akorát jak jsem mobilem fotil na výšku, tak ta potvora to zkresluje a zužuje, takže auto vypadá vysoké a úzké :-( Ostatně stejně jako na této fotce, ale tady na to prdím: [odkaz] -
Thomasino 08.07.22 10:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epilog
Kráááása !! Odkud to je?
I v tom muzeu BMW v Mnichově bylo hodně čechů a slováků, holt na ty 2 dny svátků si 3/4 lidí bere dovču. Dnes jsem již zpátky a koukám, že v pondělí na mejly skoro nikdo nepsal (kolega hlídal) a kšefty taky skoro žádné. A je fajn, že v Rakousku a Německu ty svátky nemají. Za rok si na tyto dny asi vezmu celý týden a zase hurá na výlety! >:-[] -
iudex 08.07.22 08:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Epilog
Tom: tak sa minulý týždeň motala po Rakúsku a Nemecku tuším polovica ACZ. >:D Ja som videl tiež množstvo nadupaných áut s českými značkami (vrátane "Tvojho" Tiguana R), tak nie je vylúčené, že tam naozaj mohlo byť veľa ľudí odtiaľto. Pre autíčkárov je ohromná výhoda, že sú cesty až do takých nadmorských výšok, teda tie krásne výhľady sú "zadarmo" (čo sa mi na druhej strane ako turistovi nepáči).
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] -
Thomasino 07.07.22 19:05
« Re: Re: Re: Re: Epilog
Speedfred - je to možné, jel jsem v sobotu na pár dní do Rakouska, jak jsem psal >:-[] Konkrétně na 3 noci na Grossglockner (ubytování opět ve vesnici Fusch an der Grossglocknerstrasse) a když jsem jel v úterý zpátky, kvůli počasí kolem Salzburku, uviděl jsem ceduli "Mnichov 130 km", řekl jsem si že by se eMko mělo podívat domů a já znovu do Muzea, takže jsem změnil směr a jel do Mnichova :-! Večer pak zpátky směr domů a přespal za hranicemi na Šumavě >:-[]
Tady fotky z Grossglockneru, kdy první den jsem měl krásné počasí, ale druhý den, kdy jsem tam jel až před polednem, tam byla mlha a pak začalo pršet. Tak jsem jel na druhou stranu do Heilgenblutu (a taky pro benzín), dal jsem nějaké jídlo a kafe, a teprve pak jsem se zase vrátil nahoru na kopec. Pak se udělalo pěkně, potkal tam anglickou M2 se starším párem (pán kolem 65 let, velký nadšenec) a vzápětí dojela také německá M2. Tak jsme chvilku pokecali.
[odkaz]
-
-
iudex 06.07.22 08:24
« Re: Re: Re: Re: Epilog
Fred: ja som si zase o každej R1250ke v okolí Salzburgu myslel, že to budeš Ty >:D ale potom som zistil, že to je asi najpopulárnejšia motorka v Nemecku a Rakúsku. A celkovo na akomkoľvek parkovisku v okolí (mimo mesta) tam boli takmer výlučne veľké cestovné mašiny od jedného litra vyššie. -
pradeda777 05.07.22 15:10
« Re: Re: Re: Re: Epilog
Odjinud......Aut osazených manuálními převodovkami neustále ubývá. A nejde už jen o prémiový segment, zasažen byl tímto trendem i trh s mainstreamovými vozy. Stojí za tím jak automobilky, tak i jejich zákazníci. V prvním případě zde totiž máme redukci nákladů, neboť vyvíjet nový vůz s pouze jednou převodovkou je pochopitelně levnější, než kdyby v nabídce měly figurovat dvě. Podstatnou roli hrají i menší náklady spojené s nadlimitní spotřebou či emisemi, pracovat se dá i s vyzpytatelnějšími výdaji spojenými se záručními opravami. Lidé si pak stále více zvykají na vyšší standard, čemuž výrobci s ohledem na výše zmíněné rádi vychází vstříc.
Přesto můžeme bezpečně říci, že na pohřeb manuálů hned tak nedojde, i když se jej mnohé značky již zbavily. U řidičsky zaměřených aut trojice pedálů více zapojuje do hry a lidé si toho zjevně váží stále více. Je pak sice možné, že při sprintech budete pomalejší než v případě automatu, což je právě důvod, proč manuálům dalo vale Ferrari a Lamborghini, ovšem pro spoustu nadšenců se nejedná o tu nejzásadnější vlastnost. Podstatnější pro ně je, aby jim plná kontrola nad vozem vykouzlila úsměv od ucha k uchu. A když k tomu přidáme, že jde o velmi bohaté lidi, není moc důvodů pochybovat o tom, že manuály čeká ještě dlouhý život.
Jednou ze značek, které o pohřbu trojice pedálů uvažovaly, bylo Porsche. Není to až tak překvapivé, značka k tomu měla podstatné důvody zmiňované v úvodu, navíc jeho PDK je opravdu dobrý automat. Jenže kupci drahých vrcholných verzí GT volí ruční řazení v takovém počtu, že je prostě nelze ignorovat. V Austrálii, odkud máme přesnější čísla, jde o neskutečnou polovinu lidí.
„Mohu potvrdit, že v případě 911 GT3 a šestiválcových verzí modelové řady 718 se manuál na objednávkách podílí ze zhruba 50 procent,“ uvedl Chris Jordan, který pro automobilku na nejmenším kontinentu zajišťuje kontakt s veřejností. Mimo to pak dodal, že v případě Porsche 911 Carrera GTS je zájem o trojici pedálů přibližně 20procentní. V případě čtyřválců řady 718 jde nicméně již pouze o 5procentní podíl, což rovněž odpovídá objednávkám variant 911 Carrera a Carrera S (Carrera ale manuál vůbec nenabízí, což statistiku trochu deformuje).
Pokud se přitom zadíváme na statistiky, zjistíme, že manuál mělo pouze 5 procent ze všech osobních aut, které se loni v Austrálii prodaly. Zájem o trojici pedálů tedy ve všeobecném měřítku skutečně rok od roku klesá. Ruční řazení tak skutečně zůstává v oblibě hlavně u náročných kupců drahých aut.
„Poslední verze převodovky PDK je extrémně schopná na všech úrovních nastavení, a to včetně ostré jízdy po okruhu. Nicméně ti, kdo touží po intenzivních zážitcích, milují jízdu s manuální převodovkou. To je podstata vozů Porsche, starých i nových,“ dodal Jordan. Jak se tedy zdá, značka trojici pedálů do důchodu rozhodně nepošle, ač to původně zvažovala. A inspirovat může i jiné - konkurence se zjevně připravuje o podstatnou část prodejního potenciálu, pokud nic takového nenabízí.M
-
Thomasino 01.07.22 23:45
« Re: Re: Epilog
Woody - taky jsem zrovna dnes zamáčkl slzu a po ročním testování a 17000 km předal GTI Clubsport 300 novému majiteli >:-[] Moc fajn auto, skvělý univerzál!! Ale nastupování je u Tigouše pro mě důležitější, i za cenu menší zábavy :-(
A zítra pro změnu jedu na 4 dny do Alp, opět na Grossglockner a okolí. Tentokrát hrdinně s M2. Snqd to záda zvládnou.. -
woody-alien 01.07.22 13:13
« Epilog
Takže dnes po 49 měsících pouštím do světa Leona. Není to auto, nad kterým bych nostalgicky ronil slzu, ale trochu smutno mi je. A to zejména, když vidím aktuální možnosti nákupu nových aut.
Nový majitel má záruku, že o auto bylo dobře postaráno, a motoru se dostalo správné výchovy metodou cukru a biče. V poslední fázi prodeje už jsem netlačil na pilu, zájemce prokázal značnou trpělivost při čekání, až mi bude potvrzeno dodání nástupce (celkem 4 měsíce) a je mi blbý ho teď nějak šponovat. Takže prodávám za cca 90% nákupní ceny. Takhle to ještě vypadá fajn, ale musím vzít v potaz, že za tu hodnotu dnes podobný auto nekoupím ani náhodou.
Pokud bych měl shrnout ty čtyři roky soužití, tak první co mě napadne v souvislosti s tímhle konrétním Leonem, je že to auto je prostě příjemný. Ovládáním, ergonomií, celkovým projevem. Ano, úplně k tomu nesedí ty FR věci - snížený a přitvrzený podvozek, ne úplně nejlepší odhlučnění podvozku.....ale celkově vzato je to velmi dobrý kompromis. Ani 180 koní prostě z tohohle kombajnu "sporťák" nedělá, nicméně je fajn, že autu nevadí ani jet pomalu, ani jet rychle. Vždycky funguje tak jak má.
Pokud se rozhodnete jen tak na kilínko proplouvat krajinou, o motoru prakticky nevíte, a řadíte jen pro pocit, aby na šaltpáku nepadal prach. Spojka, plyn a řízení vám budou připadat, jako když byly právě pro tento druh jízdy stvořeny. Lehce vás bude rušit hluk od těch 18" kol ale nic co by se nedalo vydržet.
No a pokud vás chytne nerv, Leon vás brzdit nebude. Řadit z šestky rovnou na trojku vám bude připadat úplně přirozené, protože ano, tohle je turbo, ale s atmosférickou duší. Točit nad šest tisíc tady není nesmysl, motor to chce a přidá i trochu zvuku. S trochou nadsázky je to jako rozčílit premiéra Fialu. Profesůrek s brejličkami náhle vypadne z role klidného, distingovaného vystupování a štěká na studenty "vy tupá, deprivovaná hovada". A podvozek to celkem vzato zvládá, jakkoliv rezignace pneumatik na přilnavost s povrchem cesty přichází znatelně dříve než u mého druhého společníka. ;-)
Za celou tu dobu mě ohledně závad potkaly dvě věci. Začala rachotit roletka zavazadlového prostoru,což jsem vyřešil sám samolepícími filcovými podložkami, a u sedačky řidiče začaly povolovat švy. Tam mě nas.ral import ani ne tak neuznáním reklamace, jako spíš tím, že má pro své dealery vytvořený manuál , jak a priori reklamace neuznávat, a tím, že mi nezodpověděli otázku, jakým způsobem mám z auta vystoupit bez kontaktu s bočnicí sedadla. Přitom jsem se zaručřil, že když mi to předvedou, reklamaci stáhnu. >:-[]
No, nakonec mě to stálo 40 Kč za příslušný "ořech" do goly k uvolnění sedačky a 1.500 Kč i s dýškem za opravu u čalouníka. Btw. v servisu chtěli za "opravu" 15.000 Kč.
Shrnuto - Leon mi byl velmi dobrým společníkem a jeho koupě určitě nelituji. :yes: -
Dany 01.07.22 12:57
« Re: Re: Re: Re: Šturec
Díky woody.
Mám v živej pamäti, ako som sa zviezol s labelom na GTS. Dole kopcom v "miernejšom" tempe, hore potom svižnejšie, občas šmykom... Keď som dal video, hneď volal, že som mal zavesiť to hore kopcom >:D
Tiež keď pozerám niečo z Nurburgringu a je nejaká nehoda. Hovorím si, celkom dobre to ustál, potom ťuk o zvodidlá a lietajú odtrhnuté kolesá ...
jj, blbcov je všade dosť -
woody-alien 01.07.22 12:32
« Re: Re: Re: Šturec
Dany: Parádní poježděníčko :yes: Jasně, že videa šíleně zkreslují, Thomasino šel (tuším v Brně) do parádního "vánočkového" smyku na videu, které bylo naprosto nenápadné. I na to tvoje vysedávání jsem se musel soustředit, ale vidět tam je. :yes:
Jinak ad moto. Sotva jsem se trochu odpoutal od zdejší komunity na ACZ (nezaměňovat s MACZ), kde aktuálně panuje "bitva hlupců" a diskuze se nedají ani číst, natož do nich přispívat, tak jenom zírám, že v rámci moto je to totéž v bledě modrém. A počítám, že stejné by to bylo i na webu o zdobení cukroví nebo tvoření ze dřeva. >:-[]
-
Dany 28.06.22 14:31
« Re: Re: Šturec
Iudex, díky. Som prekvapený, ako to z videa vyzerá pohodovo, ani nie je moc vidieť, že vysadám do zákrut. (môžem to aj žene pustiť) >:D
Chvíľkami som náklon korigoval, lebo som mal pocit, že prilbou škrknem zvodidlo >:D
Enduro je silný výraz. Predsa Versys vychádza zo Zeda. Hliníkový liaty rám, motor pôvodom zo starších sportov, len teda mierne zdvihnutý podvozok (na 140mm), čisto cestné kolá a upravený na väčšie pohodlie, čo nabaluje tie kilá.
Endurá idú z opačného konca a čisté "endurá" prispôsobujú na dlhšie cestovanie. Zdvihy nad 200, trubkový, pružnejší rám a v neposlednom rade motory s hutnejším spodkom.
Cez víkend sme boli so ženou pojazdiť po horách, starých šotolinových prechodoch a tam by som radšej prijal to enduro, alebo aspoň iné gumy. Zadnú som pekne dosekal na hrubom makadame.
[odkaz] -
Thomasino 28.06.22 13:38
« Re: Pár fotek z Grossglockneru
Tak jasně že menší a lehčí Golf R je zábavnější než Tigouš R, to je celkem jasné. Už jen to těžiště jak je o dost níže a k tomu o něco větší váha >:-[] :-) Hlavně je Tigouš vnitřkem o dost větší auto, proti Golfu 5-dv. Pak chápu, že někteří novináře z tohoto srovnání by brali Golf R kombi, který má větší rozvor a vzadu více místa. Ikdyž nemůže mít Akrapa.
Já kvůli zádům potřebuji vyšší auto, mám to na daily, ale zatáčky se s tím dají řezat hodně slušně. Až hlava nechápe, jak je to možné při tom vyšším těžišti. Nicméně vyšší váha asi o 230 kg proti GTI Clubsport je hodně znát. -
iudex 28.06.22 13:32
« Re: Šturec
Dany, parádna jazda, palec hore. Šturec poznám, parádne zvezenie, žiaľ trošku od ruky (ak si tadiaľ šiel cestou z Oravy, to si si dal riadnu zachádzku >:D ). Keď si uvedomím, že nemáš žiadny superšport, ale veľké cestovné enduro, tak klopiť to na 45° chce poriadne gule. :yes: -
Dany 28.06.22 13:22
« Šturec
Bol som cez víkend na Orave a keď som išiel späť, tak som zle odbočil a zrazu som sa ocitol na Šturci. Cestou som ešte pár krát zle odbočil, lebo celkovo som nabehal 820km. Asi špatný orientačný zmysel, alebo čo. >:D
Po Šturec som mal maximálny náklon 43° a myslel som, že to bude maximum, lebo v takom náklone som sa už šmýkal. Poserprúžek bol minimálny, nejaký milimetrík. Stačilo ale nájsť drsnejší asfalt a išlo to ešte o pár stupňov. [odkaz]
Posledné 2 jazdy som už jazdil v individi režime, kde mám vypnuté systémy a ešte proti sportu pritvrdený podvozok. Sport povoluje určitý prešmyk kola, aj mierne pozdvihnutie predného kola, ale stále do toho šahá, aj keď úplne minimálne a priam neznateľne.
[odkaz]
upozornenie: video je surové, bez strihu, bez úpravy zvuku
Moto: ešte chystáme nejaký výlet a neviem či to bude Rumunsko, sever Európy alebo nakoniec niečo iné.
Spotrebu máš teda fakt peknú. Mne sa podarilo niektoré úseky aj za 4,5 ale zväčša to potom vždy skončilo okolo 6l.