Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 26.01.23 18:50
« Re: Re: Re: Re: Hmotnost CGTS
tms.....v Austrálii jsme používali britský systém pro definici hmotnosti vozu. Tím byly termíny kerb weight a gross vehicle weight. Kerb weight byla váha vozu se všemi náplněmi včetně 90% paliva, ale bez řidiče, posádky a nákladu (pohotovostní hmotnost?). Gross vehicle weight byla maximální přípustná váha vozu včetně nákladu, řidiče a posádky.
Setkal jsem se v Toyotě i s termínem unladen weight, což byla podoba kerb weight, ale bez benzínu, rezervy a nářadí.
No, su opravdu zvědavý kolik navážíš.... :-! -
white label 26.01.23 15:30
« Re: Re: Hmotnost CGTS
Th
V úvodu v podstatě opakuješ, co jsem napsal...
Jde o to, že když to pak srovnáváš s produkty jiných značek, tak ty často uvádějí hmotnost jen podle evropské směrnice, takže pak to srovnání s hmotností DIN může být zavádějící.
Skutečné reálné vážení je o něčem jiném, a není překvapivé, že CGTS je výrazně lehčí, než M2C. -
Thomasino 26.01.23 14:39
« Re: Hmotnost CGTS
WL - podle webu Porsche je GTS manual 1405 kg dle DIN a bez řidiče (což jsem psal), dle EU normy pak 1480 kg.
[odkaz]
Což když odečtu skoro celou nádrž (60l/55kg), tak jsem na 1350-1355 kg a porovnávám proti mojí M2c kde jsem s automatem navážil přesně 1595 kg. Takže rozdíl 240 kg bude docela ZNATELNÝ !!
>:-[] >:-[] -
white label 26.01.23 13:27
« Hmotnost CGTS
Th
Akorát ta hmotnost o které píšeš je podle DIN, ale dnes se spíš používá hodnota podle ES , což je +75kg. Porsche stále udává jak hmotnost DIN, tak ES.
Pro srovnání, naše 2+2 coupé 911 GTS (991.2) má jen o 35 kg víc, než aktuální Cayman GTS 4.0.
O tom se současné 911 GTS může jen zdát.
Ale zase současná GT3 váží s PDK úplně stejně, jako aktuální Cayman GTS 4.0 s PDK.
P.S. Co je zajímavé, že CGTS má s manuálem o 10Nm menší krouťák, než s PDK (420/430Nm), asi už je tam ten manuál blízko limitu. -
iudex 25.01.23 12:45
« Re: Re: Civic x Accord
Malý postreh z dneška: pred trnavským gymom som stretol Attilu Végha, miestnu "celebritu" (bojovník MMA) s fungl novým Maybachom GLS600. Donedávna som ho registroval v Mercedese GLS, tak asi usúdil, že Mercedes má v Trnave každý a kúpil Maybach. Zřejmě slušnej oddíl. -
pradeda777 24.01.23 15:44
« Re: Civic x Accord
iu.....já pamatuju Accord v těchto rozměrech..........Length 4,450 mm (175.2 in) (sedan)
4,135 mm (162.8 in) (hatchback) a Civic.....Length 3,405–3,560 mm. Dnes Civic Length: 4674 mm. Nárůst 1269 mm.... 8-s
Ano, ten nový Accord vypadá dobře a v USA, kde jak říkají "is everything huge", je těch 5 metrů fajn, ale tady u nás to určitě už není auto do města. :-! -
pradeda777 23.01.23 17:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
tms....tož su moc zvědavý, kolik "navážíš"....i těch 1450 kg se mě zdá na dnešní dobu poměrně málo..... ;-) -
Thomasino 23.01.23 15:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Praděda - Cayman GTS s manuálem má 1405 kg a ne 1450 kg !! A to je pohotovostní hmotnost s nádrží 90% a bez řidiče. Tedy to samé co 1275 kg u GR86 :-) Těch 140 kg rozdíl mi nepřijde už tak moc, vzhledem k tomu dvojnásobně velkému motoru 4.0 >:-[] Nemám tam naobjednáno moc výbavy, tak pak nechám zase zvážit, kolik to opravdu váží. Teda kromě lepšího audia BOSE, to jsem si dopřál. A naopak si nedopřál lehčí karbon sedačky. Ale zase tam není dvouzónová klima, nýbrž jen jednozónová, není tam kůží nebo alcantarou obšitá palubka či dveře (což mě bude ale možná trochu mrzet). -
speedfred 23.01.23 13:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Po tme to tak vypadá podľa obrysu svetiel a kolies.
Fakt nejde GR86 alebo BRZ objednať? To je až tak zlé? Potom jedine ako dal dedo odkaz, doviezť nejakú skladovku a možno aj trafíš farbu/výbavu. -
pradeda777 23.01.23 11:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
iu/tms.....CGTS ale už není zrovna LEHKÉ zábavné kupátko. Oproti GR86 s 1275 kg, CGTS váží 1450 kg. Další výhoda u GR86 jsou 4 sedadla, když by byly potřeba......no a je k tomu ještě za polovinu....no, nekup to.... >:D >:D >:D -
pradeda777 23.01.23 11:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
-
iudex 23.01.23 11:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
woody: jo, bude to presne tak, Rasťo to má "po protekcii", rovnako ako iní novinári či youtuberi, čo majú kontakty na predajcov. A to isté bude platiť pre type R. Je to chorá doba, keď sa v podstate bežné mainstreamové autá ako je hatchback či malé kupé dajú kúpiť len "podpultovo". 8-s
Tom: viem, viem, CGTS. Na to som sa ale málo učil. >:-[] -
Thomasino 22.01.23 21:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
iudex - věděl bych ještě o jednom lehkém zábavném kupé s atmo motůrkem a manuálem ;-) No spíše motorem >:-[] :-! -
woody-alien 22.01.23 20:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
iudex: Nic ve zlým, ale jak u Rasťa tak třeba u Kuby Rejlka prostě pomohly kontakty získané během jejich práce. Kdyby to auto (GR86) bylo normálně dostupné i pro běžného člověka, tak už bych ho měl objednaný (nebo v garáži) taky. Pro mě to bylo úplně přesně to, co jsem chtěl. Lehká hravá atmo zadokolka kupé s výkonem, který už nemusíš okecávat "charakterem" a za dobrý peníze. Ale nejsem frontovej bojovník, abych stanoval před salónem Toyoty a poslouchal neurčitý kecy typu snad, možná a uvidíme....a situace kolem GR86 mě tak akorát otrávila. Takže sbohem a šáteček, svět se nezboří. -
Thomasino 21.01.23 18:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Dneska proběhla zřejmě poslední projížďka s M2 a vydal jsem se do Kyjova. Cestou si udělal fotečku u Vily Austerlitz ve Slavkově. Takové pěkné 6+2 a k tomu trojgaráž >:-[] [odkaz]
...a další 3 fotky -
Dany 16.01.23 07:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
:-O tu se honí péra :-O
Chlapi si v šenku po niekoľkých rundách porovnávajú, kto má väčšieho.
Vytiahnu to na stôl. V tom príde buzerant a hovorí:
Aaa, dnes máme švédske stoly... -
pradeda777 15.01.23 19:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
wl....že se tomu říká žláza je jedna věc. Ale druhá věc je, že když něco vypadá jako sval a funguje jako sval (prostata uzavře při ejakulaci močovou trubici, čímž zabraňuje uniknutí ejakulátu do močového měchýře), tak to sval asi bude. Proč se prostata s věkem zvětšuje se zatím neví. Zatím jen samé dohady a domněnky. [odkaz] Kdyby se totiž vědělo proč se tak děje, tak by už na to byl nějaký lék. Ale protože se to neví, tak žádný lék na to neexistuje. Jsou pouze mraky různých doplňků stravy, ale ani jeden z nich neprokázal praktickou účinnost. Co je ale na 100% prokázané je škodlivost prochladnutí v oblasti pánevního dna, kde se prostata nachází. Samozřejmě opatrnost proti prochladnutí v této "partaji" platí i pro ženy. -
pradeda777 14.01.23 07:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
wl.... z wiki.....Prostata je svalově-žláznatý orgán, tvořený 30–50 tuboalveolárními žlázkami, obklopenými hladkou svalovinou a vazivovým stromatem).
Proto má prostata schopnost při ejakulaci se chovat jako sval. -
-
white label 13.01.23 21:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
pd7
Máš v tom poněkud hokej, prostata není sval (který se posilováním zvětšuje), ale žláza, a v žádném případě není důvodem případných problémů (s touto žlázou) častější ejakulace, naopak:
[odkaz]
A ještě něco k tomu:
"Podle vědců muži, kteří měli za život více než 10 sexuálních partnerek, mají o 69 % vyšší pravděpodobnost diagnózy rakoviny prostaty. U žen, které měly více než 10 sexuálních partnerů, to je dokonce o 91 % více (rakovina dělohy). Jedním z možných vysvětlení jsou především pohlavně přenosné virové infekce, které nechodí po horách, ale po lidech."
-
pradeda777 13.01.23 20:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
wl.....to jo, ale s čím se hodně pracuje nebo cvičí, to sílí a zvětšuje se. Jako například svaly. No a to je právě ten problém s prostatou....ale bacha. Zvětšená prostata nevede nutně k rakovině, ale způsobuje jiné problémy.... :'-( Popis zvětšení prostaty
Ve věku nad 50 let se jedná o běžné onemocnění, ale výjimkou nejsou ani muži podstatně mladší (13% mužů ve věku 40 – 49 let má již určité příznaky). Po 70. roce touto nemocí trpí přibližně 90% všech mužů.
-
Thomasino 13.01.23 15:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Jako že když často souložíš nebo honíš, tak je nižší riziko s tou prostatou? Otec měl raka prostaty, já to musím hlídat - a tedy asi často honit!! >:D >:D
Jinak ten dlouhý displej mi v M2 vůbec nesedí, tohle ke sportovnímu autu podle mě nepatří. To co mám nyní v M2c je fajn, tak jako jsou postaru v Caymanovi.. Dnes jsem tady v Alpách okouknul Porsche Zell Am See, ale nové Porsche tu neprodávají, jen 2 jeté tam stály. Ale aspoň tam byla RS3 sedan v šedé Daytona a vypadalo to dobře :-) -
pradeda777 13.01.23 12:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
tms....M2....co ta přístrojová deska??? Na fotkách vypadá dost divně. To asi to hranaté téma přenesli i do interiéru.......a co přední nárazník a ty čtvercové nádechy...? [odkaz] -
Dany 13.01.23 08:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Aký je to ročník?
Dával si originál samosvor? Skrátené radenie?
Pavučiny vo výfuku, zatuhlé tlačítko jazných režimov...
Humplovanie na krátke vzdialenosti a máš tam dieru v streche!
Ešte sa nad tým zamysli >:D -
speedfred 13.01.23 08:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Takže 460.000? To by šlo, už stojim v rade aj ja. >:-[]
Asi som mal ešte vydržať s M235i a vydelal by som. Špéra bola ale radička už nie preto bol asi taký prepad ceny.
Ja som ju kupoval za 999t s DPH, kde tie lanské snehy sú. -
pradeda777 13.01.23 08:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Dany....no problem... :yes: Poloviční cena je 920 000 Kč..... :-! Momentálně má najeto 11500km. (M performance parts mechanický samosvorný diferenciál a řadička).
[odkaz]
-
Thomasino 12.01.23 23:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Tak jako taky jsem si dlouho říkal, že na to občasné víkendové ježdění stačí M2, že je zbytečné doplácet dalších 900 tisíc na Cayman GTS 4.0 >:-[] , který ani nebude mít takovou výbavu... Ale tak zase má o 200 kilo nižší váhu... Zvyšovat výkon umí každej, snižovat váhu je už náročnější...
Mimochodem jsem byl pozván na tajné představení nové M2 na živo. Museli jsme odevzdat telefon a pak nás pustili za závěs, kde jsme ji mohli očumovat v té hnusné bleděmodré z i30N. Jako na živo vypadá o něco lépe než na fotkách, ale stále je ten zadek docela brutus. Ale vyboulený blatníky s těmi prahy vypadají skvěle! -
woody-alien 12.01.23 19:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
iudex: Ano, to je pravda. Jenže se to dá říct i o spoustě jiných věcí, že je reálně nepotřebuješ, jenom chceš. Ne snad, že by to byl smysl života, ale dělá to život radostnějším. Tímhle ultrakorektním náhledem by ti za chvíli pověření hlídači začali určovat i jak často máš šu...at. S prominutím. >:D -
woody-alien 12.01.23 19:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
wl: Zdá se, že dědův altruismus (je ale škoda mít 1er v garáži jen na "občasné vyvětrání", když by mohla někomu sloužit celý rok) hraničí se sebepoškozováním. Nebo se ztrátou příčetnosti. >:D -
woody-alien 12.01.23 19:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
pd77: C-HR GR Sport "jede vlakem" a je momentálně někde ve Slovinsku.....
Tak kdyby tam někde u Lublaně potkala mojí Proace, ať jí vyřídí, že už to přejela a ať kouká mazat přímo na sever. >:-[] -
iudex 12.01.23 17:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Fred: trafil si klinec po hlavičke. ;-)
Ale vlastne to platí pre nás všetkých, že tie autá nepotrebujeme, ale chceme? Potrebuje niekto reálne 300, 400 či 500k auto? Nepotrebuje. Na dochádzanie do práce, cestovanie a rodinné potreby objektívne nič viac ako povedzme Octaviu so 140 kW nepotrebuješ. Dvojmiestny športiak so štvorlitrovým šesťvalcom použiteľný len na víkendy za dobrého počasia tiež nepotrebujeme. Ale sakra ho chceme. >:D
P.S. Inak áno, pridávam sa do názorového tábora, že 1. hybridný crossover na daily a 2. zadokolka s R6 a manuálom na občasnú zábavu je dokonalá kombinácia, ktorá nepotrebuje meniť, je to ideál. -
pradeda777 12.01.23 16:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Dany....mám v garáži místo jen na 2 auta. Tož vlezly by se i tři, ale to by 2 menší musely stát za sebou. Proto raději počítám jen se 2 auty.
M140i je teď dost využívaná a právě proto vidím, že manuál ano, ale něco menšího by mě vyhovovalo víc. Myslím, že to Aygo X manuál by bylo ideál. ;-) -
Dany 12.01.23 12:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
tož, keď sa takto ponúkaš. Ja ti to môžem vetrať a navyše ti nebude zavadzať v garáži ;-)
Je to smutné, že je takto nevyužívaná, ale peniaze zjavne nepotrebuješ. Prečo sa zbavovať občasnej zábavy a kupovať ďalšie nezaujímavé auto, zjavne iba kvôli manuálu? -
pradeda777 12.01.23 10:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Dany.....tož ano....to je plán B. Je ale škoda mít 1er v garáži jen na "občasné vyvětrání", když by mohla někomu sloužit celý rok.
Když bych koupil i Aygo X manuál (nebo Yaris 1.5 manuál), tak bych si mohl procvičovat tuhnoucí klouby a svaly..... ;-) No a C-HR by pak byla na stand-by.... ;-)
Ano, původní plán byl jiný....... :-! -
Dany 12.01.23 07:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Dedo, budeš mať "univerzálny" malý hybrid, ideálny do pekárny a ty rozmýšľaš nad ďalším malým autom? Asi tomu prestávam rozumieť...
Nechaj si jednotku a kašli na to. Ak sa ti raz do roka drapnú sadze, vezmeš prevetrať jednotku. Na všetko ostatné dobre poslúži CHRo. -
pradeda777 11.01.23 15:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
iu....souhlas. Ale naštěstí je stále z čeho vybírat. Ceny jsou už pěkně vyšponované to je taky pravda. A ano, EV s tím mají hodně co do činění. Nevím, ale tuším, že se díváš na náhradu za 3er a přitom něco menšího. Když chceš zůstat u BMW, tak 128ti by bylo fajn, i když není možnost manuálu ani adaptivního podvozku. U M135i stále chybí manuál. Pak je tu Ford Focus ST X. A ten má vše. Kdybych musel mít manuál, tak toto by bylo moje volba. Já bych se také díval na GGTi v manuálu, jelikož mám značkový servis v místě.
Já jsem bohužel teď chycen v pasti, protože jsem se rozhodl jít do univerzálu a k tomu C-HR už celkem nic nepasuje. :-( Leda tak Aygo X v manuálu na lítání do pekárny a do Kaufu....[odkaz] -
speedfred 11.01.23 15:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Možno zabŕdnem trocha do konšpirácii ale toto je celosvetový trend našich vladárov a elektrifikácia musí byť za každú cenu aby nás (dalšie generácie) mohli kedykoľvek "vypnúť". Ktovie či automobilky nemajú nejaké skryté/tajné dohody preto nikde nič není. Toto už nemá s kalitalizmom nič spoločné.
PS: prdím na to a asi v nedeľu letím smer Portimao a čaká tam GT3 RS.
PS II : X Blow už má plne otvorený výfuk, snáď bude aj nejaký plamienok. -
iudex 11.01.23 14:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CtR
Pradeda: keď ten zoznam zoberiem z pohľadu záujemcu o kúpu, tak je to dosť smutný pohľad: prvé dve miesta obsadili autá, ktorá sa kúpiť nedajú a celkovo tie ceny sú v polovici prípadov také, že popierajú podstatu hotheču (dostupné zábavné auto). Ak zoberiem ako takú akceptovateľnú hranicu 40000 eur, tak tú podliezajú iba 4 autá z 10 (oba Hyundaie, Ford a Yaris). Ak požadujem aj praktickosť a trochu priestoru (teda vylúčim triedu B), zostávajú iba dva kompaktné hotheče: I30N a Focus ST. Ak aj hranicu zvýšim na 50t, pribudnú len 3 autá: GTIC, 128ti a Leon. Bieda. 8-s
Inak práve som čítal, že príchod M2 sa oneskoruje min. o pol roka, jednak z dôvodu nedostatku súčiastok, jednak z dôvodu uprednostňovania výroby elektromobilov. Proste nielen BMW, ale asi všetky automobilky zjavne ani napriek enormnému záujmu o športovo ladené výkonné autá tieto nemajú záujem vyrábať a predávať, absolútnu prednosť má elektrina. 8-s
EDIT: včera som sa bavil s Legom, vraj obzeral na salóne 4GC, pričom s motorizáciou 20d stálo 75t. Za konzumný dízel! Pritom za rovnakú cenu predávajú elektrickú sestru i4, ktorá má ale 340 koní. Čiže aj takto sa znižujú predaje spaľovákov a tlačí elektro. :-/