Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 13.09.23 20:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Leg
Optickou lehkost 992 ztratila, a to i proti širší verzi 991.
Jak jsem psal, 992 má pr.del nejen širokou, ale i vysokou, a to už je pak té hmoty prostě moc.
U klasické GT3 je to logicky umocněno tím velkým žehlícím prknem vzadu.
Ja ťa práve (osobne) stále nepoznám... ;-)
Klidně bych se přizpůsobil a kdybys neměl čas přijít tam, přijel bych třeba až po té akci někam, kde ti to bude zrovna vyhovovat.
P.S. Pošlu ti kontakt přes SZ.
-
Leg 13.09.23 13:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
wl: Vy chlapci od Porsche ste iný oddiel, väčšinou si dávajú autisti stretnutie niekde na poli alebo v lepšom prípade na opustenom letisku či parkovisku, ale vy nie, vy v strede mesta. Nechceli ste to náhodou dať na piatok poobede? Vtedy by ste tam určite nikomu nezavadzali. >:D
Ja by som aj došiel ak bude čas, ale poznáte ma. :-)
Ja samozrejme presné milimetre v hlave nemám, ale takto od oka mi pripadala aj sivá GT3 touring odzadu zbytočne mohutná, ako keby stratila optickú ľahkosť, ktorú vždy 911 mali, aj 991. U Carrery mi to tak nevadilo. -
iudex 13.09.23 09:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Ad 911ka: súhlasím, že tie nové sú strašne široké a zozadu obtlstlé. Ale keď som sa v servise bavil o tej 911ke, čo mali vystavenú, tak sa vyjadrili, že "jazdiť denne by ste v tom určite nechceli, nevošli by ste sa tam, je to vnútri strašne malé a nízke". Za mňa bola veľkostne optimálna generácia 997 a základná (nerozšírená) 991.
Na druhej strane keby som veľmi musel, tak by som to nejako prežil aj v tej tlstej 992. >:-[]
K tej mojej 3er: tiež som nečakal, že podvozok sa ohlási tak skoro (mám 58t km), sám som zvedavý, čo konkrétne a prečo mi vymenia, ale už teraz mi je jasné, že peňaženka zaplače. 8-s A to mi odporučili vymeniť gumy, že ich mám zboku zošľahané. -
Dany 13.09.23 09:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
ja sa chystám teraz predĺžený víkend na moto. Keby sa niečo zmenilo, rád sa pripojím.
iudex, mne tiež začalo, v období sucha, niečo vŕzgať pri väčšom prepružení (spomalovače, väčšie jamy). V servise premastili horné úchyty tlmičov a moc to nepomohlo. Potom som prestrekol úchyty stabilizátora a zatiaľ je kľud. Uvidím dokedy. -
white label 13.09.23 00:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Leg
Zdravím tě, nebudeš teď v sobotu v Blavě?
Stejná otázka i pro iudexe, Danyho a Speedfreda.
Narážím na sobotní sraz Porsche pod hradem.
992 je "tlustá berta" nejen šířkou prd.ele (tu měly širokou už i širší verze 991), ale i její výškou (daň za OPF, která ji dělá opticky tak těžkopádnou, a nepomohly ani o palec větší kola vzadu) a taky celkovou šířkou kabiny + celková změna architektury interiéru, díky tomu všemu 992 tzv. "zPanamerovatěla".
P.S. U Carrery 992 už nejsou dvě různé šířky karoserie, vše je široké už od základu. Ani GT3 992 není širší, než všechny Carrery 992.
Jen to Turbo má vzadu na šířku o 48 mm víc, šířka v oblasti zrcátek by měla být stejná i u Turba. -
Leg 12.09.23 23:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Nie sú maličké, to tie nové sú obrovské.
A s odstupom času musím dať white labelovi za pravdu, 992 je tlustá berta. Hlavne rozširené verzie (turbo, gt3) už z diaľky vyzerajú nečakane ťažkopádne, akoby to ani 911 neboli.
…
Ja mám pocit, že na Čertovici musím vždy stretnúť aspoň jedného pacienta, čo má pocit, že predbiehať kamión s drevom v zatáčke je super nápad. Pritom tade rád chodím, ale keď si predstavím, že ho stretnem v protismere… not so much. -
iudex 11.09.23 09:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
prededa: pre sebevrahov alebo Poliakov. >:-[] Tí jazdia ako blázni. Cez víkend som vybehol do Tatier, išiel som cez horský prechod Čertovica. [odkaz] Piatok večer, šero, na krátkych rovinkách medzi zákrutami minimum príležitostí na predbiehanie a ak, tak max. 1 auto. Mal som pred sebou tri v tesnom vláčiku na čele s dodávkou, takže bez šance na bezpečné predbehnutie. A Poliak na starom Passate za mnou do toho išiel a pred horizontom absolútne bez výhľadu dopredu predbehol mňa i ďalšie dve autá a narval sa za to prvé. Proste čistý samovrah. 8-s
-
pradeda777 10.09.23 14:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
I já jsem ve středu provětral baby M (Brno Secar každoroční kontrola, oběd vedle v Bistro Na Plynu by Ocean 24) a pochvaloval si, jak moc dobře baby M funguje. Co jsem si ale nepochvaloval, byl hustý provoz na silnicích i na dálnici, takže využití těchto strojů je v dnešní době už hóóódně limitované. Kolony kurwa všude..... >:-[] >:-[] >:-[] Předjíždění, i když člověk sedí "v raketě", je často jak úkol pro sebevrahy.... >:-[] >:-[] >:-[] -
Leg 08.09.23 13:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
fred: jasne, že lepšia je prvá možnosť, najdôležitejšie je, ako si auto užijeme a ako sa v ňom cítime. Aké to samotné auto je nie je také dôležité, ako sa nám snažia nahovoriť výrobcovia, novinári, cartuberi alebo my sami. Ja sám keď sa zveziem na nejakej fajnovej kľukatej ceste, teším sa z toho rovnako v up!e ako kedysi v 130i.
To ale nič nemení na tom že 110R bol objektívne črep. ;-)
A keby dany s iudexom na spyderi už nevládali, rád sa obetujem aj ja. Všetko pre komunitu. -
-
Leg 07.09.23 09:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Tú päťku som ešte ochotný akceptovať ako evolúciu k lepšiemu, ale zrovna trojka neponúka čo sa vzhľadu týka oproti svojmu predchodcovi žiadne zlepšenie. Je to len prešľapovanie na mieste a pomalé priberanie,, ako hovorí WL, tlustá berta. A na ľadvinkách tiež nie je čo pochváliť.
Presne na tie staré škodovice som narážal. Keď si vezmeme napríklad “československé Porsche” 110R, tak neostáva než uznať, že to auto je objektívne totálny črep. Ale všetci po ňom slintali (a mnohým to ostalo dodnes). A ešte ku starým časom - dnes som videl plagát asi najviac protizápadnej relevantnej strany na ktorom stálo, parafrázujem: “Európske výplaty Slovákom!” To som sa vracal o šiestej ráno z práce a myslel som, že mám halucinácie. Ale čo sa čudujem, to je také slovenské: fuj fuj špinavý západ, ale ako na západe by sme si radi žili. -
iudex 06.09.23 14:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Leg: tak je to o tom, s čím tú Neue Klasse porovnávaš. Ak je to minulá 5er [odkaz] alebo súčasná 3er: [odkaz] tak vedľa nich NK moc neobstojí. Ak ale zoberieme prevažnú väčšinu nových BMW typu XM, 7er či 4 kupé (ako píšeš bobrozuby či bezzuby) [odkaz] tak popri nich pôsobí jednoduchosť, dizajnová čistota a moderná interpretácia minulosti NS ako maják nádeje, že BMW má ešte dizajnovo čo povedať a že bude lepšie.
Leg: k pradedovmu vozovému parku: hej, to bol úplne iný svet ako u nás. Kým dedo si mohol v Austrálii kupovať imidžové kupéčka ako Ford Capri, u nás si človek (povedzme aj s rovnakým vzdelaním a pracovnou pozíciou) mohol kúpiť tak Škodu 100, aj to po celodennom kempovaní pred Mototechnou a následnom ročnom čakaní. Moji rodičia si ako prvé auto kúpili Škodu 105 tuším v r. 1982, úplne strašné auto, ktoré nezvládlo bez zavarenia motora ani cestu do Juhoslávie. A pamätám si, že ako alternatívu otec zvažoval Oltcit, čo zavrhol ako horšie auto ako 105ka. :-) (teda vlastne :-/
A napriek tomu sú ľudia, čo si želajú návrat do týchto časov. :-( -
Leg 06.09.23 09:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
iudex: ide hlavne o to, ako to auto pôsobí, a takto na fotkách je pekne kompaktné, podobne ako staršie sedany nehľadiac na to, že má o pol metra na dĺžku navyše. Nakoniec ide hlavne o názvoslovie, pre mňa je napr. 3 series prototypom kompaktného sedanu (tak akurát sa tam zmestia štyria dospelí a batožina) a to, že sa auto za 30 rokov natiahlo o pol metra je len odrazom doby, trojka je stále trojka.
Podľa BMW ale táto vízia nie je tým, ako bude vyzerať budúca trojka, je to skôr teaser na budúci dizajnový jazyk novej rodiny modelov, ktorých má byť až 6 - okrem i3 a i3 touring určite nejaké SUV, crossovery, možno kupé apod. Takže elektrická trojka môže byť kľudne väčšia. Rozmery som nenašiel, iba to, že to má 21-ky kolesá, čo je iba o číslo väčšie ako najväčšia option na i4.
Mne sa práve ten člnovitý predok a zadok s "nárazníkmi" (ten zadný je vraj funkčný difúzor) veľmi páči, spolu s plochou zadnou kapotou to práve vytvára pekný retro vzhľad. A pri predstave, že svetlá sa stanú súčasťou obličiek by som tiež nebol nadšený, ale ako to vyzerá na aute je podľa mňa na jednotku. A stokrát lepšie, než to čo predvádzajú na súčasných BMW, a nemyslím tým len obludnosti typu bobrozub u iX či M4 alebo no-zub u M2, ale celkovo.
Ja to vidím tak, že buď vymením up! za niečo, čo sa bude veľmi podobať na túto víziu alebo pôjde Lexus a nahradí ho i3 touring. Ale to je hudba budúcnosti s mnohými premennými. -
iudex 05.09.23 09:24
« Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Pradeda: ja som zase čítal, že 3er bude mať dlhší ako obvyklý modelový život. Preto dostane ešte jeden LCI (facelift) a mala by sa vyrábať až do r. 2027. Či po nej príde ešte jedna spaľovacia generácia, je otázne (zrejme sa v Mníchove stále nerozhodli, či pôjdu all in s Neue Klasse, alebo dajú ešte jednu normálnu 3er a preto naťahujú životnosť súčasnej). Každopádne mám ešte 3,5 roka čas na kúpu G20.
[odkaz]
EDIT: k tej Neue Klasse: možno má Leg pravdu a nakoniec do bude veľmi kompaktný sedan; z týchto fotiek s človekom vedľa to naozaj vyzerá pomerne krátke autíčko:
[odkaz]
[odkaz] -
iudex 04.09.23 15:56
« Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
K tej Neue Klasse: čo vás vedie k záveru, že ide o kompaktný sedan? Lebo ja som nikde rozmery toho prototypu nenašiel, ale nejak pochybujem, že by to bolo menej, ako 4,5 metra, už len z logiky veci, že má ísť o elektrickú obdobu 3er. Možno ten dojem kompaktnosti na renderoch vyvolávajú obrovské kolesá, vďaka ktorým sa hmota karosérie nejaví veľká. Ale počkáme a uvidíme, možno sa mýlim a bude to naozaj kompaktné a mať pod 4,5 metra (ale stáť ako 5metrová 5er >:-[] ).
Inak ako Leg oceňujem, že je to skutočne trojpriestorový sedan, žiaden bonbón; tiež oceňujem, že po vertikálnych bobrích zuboch a obr-obličkách sa vracajú späť k horizontálnym obličkám; kvitujem tiež bohaté presklenie karosérie. Naopak zahrnutie svetiel do obličiek ma moc nenadchýňa, ani "lodný" profil s predným a zadným nárazníkom á la predok lode, to uberá na vizuálnej dynamike a dobiehajú to hrubými plastovými nástavcami a spojlermi, čo moc nefunguje. Žraločí nos je ale fajn.
Ale ja nie som cieľová skupina, ja radšej tú benzínovú 3er, kým bude v ponuke. ;-) -
pradeda777 04.09.23 12:46
« Re: Re: BMW Neue Klasse
Leg.....to samé tady u mě.......cokoliv delší než 4.5 metru byla a stále je pro mě "no go" zóna.... ;-) Ideálně cca 4.3 jako je M140i nebo C-HR. Ale v minulosti byl i Mini pod 4 metry.
Kdybych často cestoval po dálnici nebo do zahraničí, tak jako druhý vůz bych bral i X5 nebo Macan. ALE. Jelikož to už nehrozí, tak o tom neuvažuju.
C-HR je i na dálnici velmi schopný vůz, jak jsem nedávno při výletu do Čech zjistil. A samozřejmě daleko pohodlnější než M140i.
BMW 2002 ti jsem jednu dobu po tom, co jsem prodal Ford Capri GT [odkaz]
zvažoval a přes víkend i testoval, ale nijak mě nezaujalo. To bylo v roce 1977. Koupil jsem raději Hondu Civic 4 door,
[odkaz] protože jsme v tu dobu měli přírůstek do rodiny a 4 dveře byly potřeba. Ta se ale u nás moc dlouho "neohřála" a já koupil Toyota Celica LT coupé 2 door.... ;-) [odkaz]
Ano, s bassinetem na a ze zadního sedadla jsem pak zápasil já... ;-)
S tímto vozem jsem se opravdu "pohrál". I motor jsem vyměnil za Twin Cam verzi. Dovoz z Japonska, který jsem dal i převrtat na 2.2 L a použil 2.2 L kit, který byl k máni (dovoz z Japonska). V tu dobu jsem již pracoval ve vývoji v Toyotě, tak to nebyl žádný velký problém. Upravený motor s rally vačkami a 2x 45 DCOE Weber carburátory dával 146 koní, což bylo na 2 ventilový motor bez turba dost dobrý. A "žíznivý" to bylo taky. 17 litrů na 100 km. Na okruhu i 30 litrů. Ale benzin byl v tu dobu ještě "za hubičku", tak jsem to neřešil.... :-! -
Leg 03.09.23 14:28
« BMW Neue Klasse
Čo hovoríte na novú víziu budúcej generácie BMW? [odkaz] Každý typické BMW vnímame trošku ináč, ale za mňa je to dizajnovo najviac BMW hádam od E46. Krásny minimalistický dizajn, keď si predstavím sériovú verziu - o dve čísla menšie disky, kľučky na dverách, normálne okná, miesto na EČV a konvenčný interiér, konečne auto, na ktoré som ochotný začať odkladať.
BTW interiér - koncept Panoramic Vision má tiež niečo do seba.
A ozaj, na hlavnej stránke o tomto ani chýru.
Pradeda: video som si pozrel a skoro som sa pogrcal. -
Thomasino 19.08.23 21:05
« Sraz a Porsche a Bugatti v Kroměříži
Dneska proběhl na výstavišti v Kroměříži sraz Bugatti a Porsche (White Label, jak to že jsi chyběl, když to máš takový kousek??), ale nakonec tam bylo hodně veteránů také jiných značek. Zajímavá akce v pěkném prostředí, sice venku, ale kryté, takže jsme nebyli na přímém slunku. Příští rok snad už nebudu platit vstupné 120 Kč, ale budu mezi vystavovateli ;-) By jeden nečekal, kolik je tady starých Bugattek!! Také tam byl pavilon Škodovek, ale to jsem jen v rychlosti nahlédl, ty jsem nedávno viděl v Brně Olympii... [odkaz]
-
pradeda777 17.08.23 16:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobily se zvětšují
Na Slovensku "přituhuje"....[odkaz]
Jiří Wimmer
Jiří Wimmer
Před 1 hodinou
Snad nebyla smrt Kuciaka zbytecna a v soucasnem boji zvitezi NAKA. V opacnem pripade se Slovensko priblizi k russku tak, ze mozna bude od nej k nerozeznani a i tam budou skoky z oken v masivnim meritku.
Sorry, nemohl jsem si pomoc. Já su taky poloviční Slovák (Moravský), mám na Slovensku tetu a bratrance a osud Slovenska mě leží na srdci....tož tak....
[odkaz] -
pradeda777 09.08.23 12:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobily se zvětšují
wl.....na automatické hodinky ser, důležitější je, že manuál je 911 S/T ;-) Btw....měl bych na ni, ale neměl bych pro ni využití a na sbírání prachu v garáži už další auto mám. Leda že bych ji občas půjčoval Freddimu, aby mě "natočil" nějaké km..... >:D ;-) >:D -
Thomasino 07.08.23 14:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobily se zvětšují
Je vidět, že tam tomu moc nerozumí >:-[] V jiných testech skoro vždy vyhrádá Cayman GTS 4.0 :-)
P.S.: Ten rozsekaný Tiguan R včera na Zlínsku u Vizovic, který zřejmě předjížděl přes plnou a sejmul Fábku v protisměru, jehož řidič nepřežil, tak to nebyl ani můj Tigouš, ani jsem to nebyl já (Tigouše měl navíc Black Paket, kolem oken černou gumu, já mám stříbrné lišty). [odkaz] -
pradeda777 04.08.23 14:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobily se zvětšují
wl...ok. Není to "moje" RS3. Mluvil jsem s prodejcem a ten potvrdil, že "moje" už byla před 1/2 rokem prodaná....a su rád, že sem nebyl sám komu se líbila v bílé....tož tak.... :-! Ale na "čum čum" a to lungo tam asi zajedu..... :-! -
white label 04.08.23 12:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobily se zvětšují
pd7
Vím, že to není ta tvoje konfigurace, to by tam přece musel být šíbr. ;-)
Každopádně ližiny v kombinaci s karbonovým spojlerem jsou za mě mimo mísu...
To, že ten spojler stojí nesmysl (což je fakt), je jiná věc.
Schopnosti prodejců bych (obecně) zbytečně nepřeceňoval, čest vzácným výjimkám. -
pradeda777 04.08.23 12:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobily se zvětšují
wl....tož aby bylo jasno. Já ten spoiler a ani ty ližiny neobjednával. Ne, že by se mě ten karbon spoiler nelíbil, ale byl pekelně drahý. Ližiny bych určitě nechtěl, ale prodejce často ližiny na předváděčky přidává....asi ví proč. Zrovna tak jako některé další věci v interiéru včetně kožených sedáků, které jsem nechtěl.
Nicméně, prodejce mě tenkrát, když jsem objednávku rušil naznačil, že výbavu pozmění a auto vezmou na sebe jako předváděčku. Že tu výbavu nafouknou "až tak", jsem netušil... :-!
Ale jestli mě to vyjde, tak se ni zajedu mrknout a dám si s prodejcem jedno lungo... ;-) -
white label 04.08.23 01:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobily se zvětšují
iu
Nemám tady taky problém s bílou, ale problém mám naopak se schizofrenní kombinací karbonového střešního spojleru (na 5. dveřích) a střešních ližin... 8-s
[odkaz]
A že RS3 dává smysl mnohem spíš v základu, než ve "fulu", tu řešíme od začátku...
-
woody-alien 02.08.23 21:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobily se zvětšují
Dany: To je dobře. Teda, že jsi tu. Ne, že nemáš čas jezdit. ;-) Já taky zrovna netrhám rekordy v nájezdech, aktuálně mám najeto 2000 km, ale CBčko se mi líbí čím dál víc. Prostě mi sedlo, foukání mi nevadí, nějaké stížnosti z testů na tvrdší podvozek se pro mě ukázaly jako nepodstatné....vyhovuje mi to a jezdit delší čas v kuse není žádný problém. Jinak je Honda opravdu blbuvzdorná a trpělivě snáší moje chyby. Zároveň se držím hesla Shut up and practice. Akorát mi v blízkém okolí chybí nějaká cvičná plocha. Takže ke zkoušení jízdy po zadním jsem se zatím nedopracoval. Ale to je jedno, na každou jízdu se těším jak malej Jarda a když jsem se byl projet po 14 dnech půstu (dovolená s rodinou), připadal jsem si, jak když jsem si něco šlehnul. >:-[] A co motor ? Uznávám, že někdy bych přivítal šťavnatější odšťuch vocpoda ;-) , ale zase v těch vysokejch otáčkách je to nádhera. Jindra Fáborský (jednoustopou) teď testoval Horneta 750 a konstatoval, že teprve teď doceňuje čtyřválec z CB(R)650R. -
pradeda777 02.08.23 14:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobily se zvětšují
Dany....takový je život. Je plný rozhodování a je dobře, že tomu tak je. Jinak by byl život moc nudný. Málokdo to totiž "trefí na první dobrou"...... ;-) >:D >:-[] Patří se ještě dodat, že je dobře, že máme teď možnost se o většině věcí rozhodnout sami, protože za bolševika za nás o většině věcí rozhodovala strana a vláda.... >:-[] >:-[] >:-[] -
pradeda777 02.08.23 10:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobily se zvětšují
Freddie....já jsem podobný (o něco méně nákladný) "kůsek" provedl v roce 2014, když jsem čekal na novou MPS (která se nakonec nedostala do výroby..... ;-\ ), koupil novou X5 40d v M paketu a po najetí 1000 km ji prodal a objednal M3 v manuálu, ale po víkendovém otestování M135i jsem objednávku na M3 změnil na M135i v manuálu a tu jsem pak zrušil, protože šla do výroby M140i, kterou jsem pak objednal a koupil..... ;-) >:D >:-[]
Edit. Ano, ta 911TS by byla super. V příštím životě bych si ji určitě koupil.... >:D -
pradeda777 02.08.23 09:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobily se zvětšují
iu...máš pravdu. Za ty peníze by byla M3 to je fakt. ALE....řídit M3 a řídit RS3 je velký rozdíl. Řídil jsem obě a já raději tu RS3. Tím, že je FWD bias se řídí velmi lehce a přesně. Mě by tedy víc vyhovovala RS3..... :-! -
Dany 02.08.23 09:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobily se zvětšují
Som tu, momentálne nemám čas ani jazdiť.
Ja som videl iba fotku a vyzeralo to na Z1000.
Tej mojej mrche sa už v dialničných na zadné nechce. Len tak do trojky ;-)
To ja len tak priposrate, odlepiť koleso, odľahčiť žalúdok, to mi úplne stačí.
Posledne som skúšal v bezpečí v Dlhej:
[odkaz]
Voody, tuším začínaš skákať. >:-[]
Kolega čo minulý rok kúpil CBčko už jazdí na Traceri ;-\
Tak přijeď autem, nebo na kole. ;-)