Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 28.09.23 12:16
« Re: Re: Re: Re: Re: RS3
Právě jsem se vrátil z 3 denního výletu do Telče. (2 noci by stačily....) Náměstí v Telči si opravdu zaslouží důvod k návštěvě. Zrovna tak i zámecký park a zámecká cukrárna a jogurtová zmrzlina na náměstí u Makedonce..... ;-)
Samotný zámek a zámecký mobiliář slabší průměr plus stále probíhající opravy....
Cesta tam po sil. č. 23 byl "omyl!!! Po velmi dlouhé době jsem opět podlehl vábení navigace Mapy,cz a díky ní jsme objevovali dosud neobjevené krásy Jihozápadní Moravy. I když jsme neměli v plánu "vidět" na západ od Brna dálnici D1, tak nám to umožnila navigace dokonce 2x. Naštěstí jsme ji jen přejížděli po mostě, ale i tak nám to nahánělo hrůzu, kdeže nás ta navigace zavedla. Na 23 jsme se vrátili v Náměšti nad Oslavou po trati mistrovského závodu Zámeckého vrchu, aby jsme ji opět opustili na křižovatce s 38 a vydali se na další objížďku. Zde jsem finálově "slečnu z navigace" poslal do p.r.d.e.l.e.* a vsadil jen na občasné oranžové šipky na stromech a na svoji intuici, která nás šťastně dovedla do Telče. Ovšem lokace hotelu, kde jsme měli rezervaci na ubytování bylo další dobrodružstvím. Moje rada je, pokud Telč někdy navštívíte se nespoléhat na vědomosti místních o jejich městě....asi tak.... >:-[]
Cestu zpět jsme absolvovali raději po 38 směr Znojmo a dále pak po 53 na Pohořelice, která byla "bez zážitků". Odtud po 381, kde jsme sjeli další trať závodů Do vrchu u Diváků, kde můj prasynovec nedávno slavil v závodech jedno vítězství a jedno druhé místo ve své třídě.
Příjemné překvapení na mě však čekalo až doma, kdy mě "budík" na C-HR ukázal průměrnou spotřebu 5.1 l/100km. Tož tak... :yes: -
woody-alien 28.09.23 09:54
« Re: Re: Re: Re: RS3
Iudex: Když je řeč o zpřevodování, zrovna teď mě pobavil jeden test na moji CB650R. Redaktor si tam pochvaloval zábavnost vysokootáčkového čtyřválce a celý test uvedl bombastickým titulkem, něco v duchu "Nepusťte ji pod 10.000".
Trochu jsem se nad tím zamyslel a protože se mi nepodařilo dohledat (myslím dostatečně rychle na to, aby mě to neotrávilo) převodové poměry a pilový diagram pro tuhle motorku, tak jsem si to prostě odměřil na silnici. Předesílám, že oněch zmíněných 10.000 otáček je fakt interesantní záležitost při jízdě, ovšem stále ti ještě 2.000 otáček chybí, aby bylo dosaženo hranice maximálního výkonu.
Nuže po vynechání "udržovacích a eko" >:-[] kvaltů č.5 a 6 jsem došel k těmto hodnotám:
2 při 10.000 ot jede 110 km/h
3 140 km/h
4 165 km/h
A pořád teprve míříš k hranici maximálního výkonu. Z toho jednoznačně vyplývá, že bych si měl pro dobrou zábavu na okreskách vystačit s jedničkou. :-!
Pche, kdo potřebuje nějakej quickshifter... >:D >:D >:D -
iudex 24.09.23 08:54
« Re: Re: Re: RS3
Pradeda: to sme už párkrát riešili. Sprevodovanie 340i na manuále je veľmi dlhé, trojka ide vyše 170 a štvorka ide do 220. Na druhej strane šestka pri 130ke točí skoro 3000. Takže ako píšeš viac rýchlostí a kratšie prevody by určite pomohli; z tohto pohľadu je automat ZF s 8 stupňami sprevodovaný (logicky) oveľa lepšie a lepšie využíva potenciál motora (napr. trojka "len" do 140, na 8ke pri 130ke len cca. 2200).
Tu je pekne vidieť zrýchľovanie 340i s automatom: [odkaz] -
pradeda777 23.09.23 19:07
« Re: Re: RS3
Freddie.....ale o tom, že B58 je motorový klenot nebylo nikdy pochyb, ne? ;-)
Nevím jak je to s iu u 3er, ale u mojí 1er má manuál moc dlouhé kvalty a tím se nedají točivé vlastnosti motoru často využít. 8 rychlostní automat je sladěn s motorem lépe. Manuál by potřeboval 7 kvalt.... >:-[] -
Thomasino 23.09.23 11:41
« Re: RS3
Iudex - pěkné shrnutí! Mě by se RS3 na daily taky líbila, ale vzhledem k mým zádům je pohodlnější mít mírně zvedlé auto. Nemusí to být moc, ale aspoň něco jako A4 Allroad apod, abych nesedal tak dolů a ke všemu dozadu za B sloupek (u menších aut). Nedávno jsme si byli projet X-Ceed 1.5T, přišlo mi to ještě jako celkem rozumný kompromis. Nad A4 Allroad jsem tehdy dost přemýšlel, škoda že nebyla i nějaká ostřejší verze :-) Pak by k tomu na vikend klidně stačila GR86 nebo BRZ. Co ten sraz zítra odpoledne v Rožnově ?? Máš čas? A co Speedfred? -
pradeda777 22.09.23 20:30
« Sorry, ale myslím, že tento příspěvek je moc důležitý...
Tomáš Kriššák
Představte si svobodu, kterou máte.
Představte si, že Slovensko ztrácí hodnotové ukotvení garantované současnou ústavou
Představte si, že naše občanská práva a svobody mizí, protože zvolení zástupci v Národní radě hlas
Představte si, že se probudíte v zemi, která není ve svobodné Evropě, ale ve sféře vlivu říše nesvobody.
Představte si, že se průběh dějin obrátí a režim se bude šířit od Tater k Dunaji, který najdete v Evropě pouze v Rusku nebo Bělorusku.
Vidím vizi takového Slovenska, kde ztrácíme občanská práva a svobody pokaždé, když slyším, jak někteří politici usilují o reflexní kontrolu a směřování k občanům, občanské společnosti a i soukromému sektoru a veřejně signalizují svou mantru, že jen oni politici mají monopol o politické komunikaci.
Není to pravda? Lež, která pouze slouží moci a aktivně vytváří dojem, že občané nemají žádnou legitimitu ve svých aktivních a pasivních občanských právech a
Všichni můžeme mluvit o politice. Ten muž je "zoon politik". Definoval to starověký filozof Aristoteles. Každý člověk je politik, tedy společenská bytost nebo společenská bytost. Jeho přirozená podstata je život ve státě.
A člověk má právo žít tento život podle svého svědomí a svědomí. A když mu svědomí říká, aby jednal a mluvil, má svobodu tak jednat. A tato práva zaručuje náš základní zákon, Ústava Slovenské republiky.
A také máme právo postavit se proti a bránit demokracii a její hodnoty. Že tolik z nás jednají jen slovy je to nejmenší a že proti tomu, že jednáme jako občané nejvíce, jsou proti volení zástupci, kteří přirozeně tato občanská činnost komplikují jejich osobní politické cíle je pochopitelné.
Ale to opravdu nic nemění na našich činů, když rezignujeme. Když nic jiného, tak se podívejme na ústavu.
Čl.
Občané mají právo postavit se proti každému, kdo ruší demokratický řád základních lidských práv a svobod stanovených v této ústavě za předpokladu, že fungování ústavních orgánů a účinné používání právních prostředků není možné.
Nikdy to s tebou nevzdávej. Nikdy se nevzdávejme.
Slovensko je krásná země a žijí tu dobří lidé.
Demokracie k nám přišla díky práci našich předků a s pomocí našich spojenců v západních demokraciích v roce 1918 a přežila pouhé 2 desetiletí. Naši předkové museli přežít a bojovat desítky let, aby konečně po roce 1989 získali naše práva zpět. Demokracie ukázala, že není samozřejmost a už v roce 1998 museli občané bránit svou svobodu, abychom se nestali Běloruskem.
A je to stejné i teď. Ještě nikdy nebylo tak jasné, že tyto volby jsou o křižovatce mezi obranou a respektováním dědictví a práce našich předků, liberální demokracie, a s ní veškerá práva a svobody, kterých se po desetiletí požíváme nebo se vzdáváme společnosti a pro osobní cíle některých prominentních a politicky aktivních osob dojde k ničení hodnot, za které bojovali naši předci a vydáme se na cestu za druhým Maďarem nebo v horším případě Běloruskem.
Mé přesvědčení, že budeme hájit naši historickou roli a hodnotovou orientaci je silné a věřím, že Slovensko zůstane liberální demokracií. Nebudeme generací, která nechává své svobody plýtvat. Budeme bránit naši svobodu.
#teamŠtefánik #teamGabčík -
pradeda777 22.09.23 17:28
« Re: Re: Re: bílá kola
wl....v Melbourne blato nebylo...smetáček na prach bohatě postačil..... :-! [odkaz]
kolem toho jezera se jezdí F-1 GP
13 reasons why Melbourne is the world's greatest city
Regularly voted the best place to live in Australia, Melbourne has it all for the ultimate holiday Down Under -
pradeda777 22.09.23 15:44
« Re: RS3
iu....rozumím Tvému částečnému zklamání nad RS3 SD. Řekl bych, že mě to ani nepřekvapuje. Když někdo už roky řídí 6 vál. 340k, 4x4 3er, tak nějaký šok se asi s RS3 dostaví těžko.
Mě osobně na RS3 nejvíc zaujala lehkost a přímost řízení, které jsem postrádal na 1er. Naladění podvozku mě také příjemně překvapilo. -
iudex 22.09.23 13:10
« RS3
Práve som sa vrátil z testovačky RS3 a hodím pár dojmov.
[odkaz]
[odkaz]
Zvonku sa mi sedan páči už v základe, v RS verzii pochopiteľne pôsobí agresívnejšie a dravejšie. V podstate presne takto si predstavujem hotsedan, primerane vizuálne ostrý, ale bez toho, aby to bolo prehnané či cirkusové. Celočiernu masku ( s čiernym logom) by som si však odpustil, aj tento odtieň krikľavo zelenej nie je podľa môjho gusta (aj keď nie je to také zlé, ako sa zdalo na niektorých fotkách).
Zvnútra nemám problém, sedačky výborné, volant tiež, na môj vkus veľa plôch v čiernom laku, krajne nepraktické, plus trochu moc ostrých hrán, inak ovládanie lepší koncern, rozhodne lepšie než celodotykový Golf.
Jazdne ma najviac prekvapil podvozok, inštruktor nebol schopný povedať, či sú tam nejaké adaptívne tlmiče, ale ako v comforte, tak v dynamic bol podvozok prekvapivo komfortný, čakal som od najostrejšieho RS modelu na 19kach (notabene vpredu 265mm) väčšiu vytriasačku, ale utlmenie je prekvapivo dobré, určite sa s tým dá jazdiť denne bez nejakého obmedzovania. Fungovanie torque splittera som na suchej ceste nebol schopný posúdiť, resp. som nemal priestor ísť tak, aby som mohol skúsiť nejaké odsadenie zadku, ani pri ostro prechádzaných kruháčoch som nedokázal ani náznakom odsadiť zadok, to už skôr pískali predné gumy. Správanie by som inak označil za prísne neutrálne (nerád používam klišé ako po koľajach, ale bolo to tak). Ale pochopiteľne najviac som bol zvedavý na motor, to je dôvod, prečo by som RS3 zvažoval. A je to fajn motorizácia. Je tam ten hutný zvuk a jemné bublanie, aj keď len zvonka, zvnútra je počuť iba výfuk a podľa mňa aj nejaký reprák (hoci inštruktor tvrdil, že nepúšťa zvuk z reprákov). Či umelý alebo prirodzený, je to fajn zvuk. Výkonovo tam tých 400 koní bezpochyby je, motor má záťah odspodu až do maxima v 7000 otáčkach, aj keď som možno čakal väčší rozdiel oproti mojej 40i. Zrejme menší objem a väčšie turbo znamená, že sa motor potrebuje nadýchnuť a až potom zatiahne. Ak teda pohľad na papierové zrýchlenie RS3 a 340i hovorí o rozdiele minimálne triedy (3,8s vs 5,0s), reálne to bude skôr spôsobené veľmi efektívnym launch controlom, štvorkolkou a rýchlou DSG. Pocitovo totiž taký citeľný rozdiel v zrýchlení nie je, najmä nie na jednej rýchlosti (v reále ale DSG bleskovo sekne vhodnú rýchlosť). Prevodovku okrem rýchlosti radenia tiež musím pochváliť za to, že pri manuálnom radení podrží rýchlosť v obmedzovači a nepreradí. A keď si človek neradí sám, zrýchlenie v priamke je parádne, keďže prípadné hluchšie miesta odspodu automat jednoducho nepustí a vo vyšších otáčkach to proste ide ako píla. K riadeniu tiež nemám najmenšie výhrady, Porsche to samozrejme nie je, ale je primerane presné a pomerne strmé.
Nakoniec jedna veta o praktickosti: vpredu bez výhrad, vzadu menej miesta nad hlavou pre zvažujúcu sa strechu a plytký kufor kvôli štvorkolke (plus pod podlahou je baterka).
Celkovo môj dojem bol taký, že RS3 má pocitovo blížšie k 340i, ako som predpokladal; jednak jazdí ako dospelé auto, nie nejaký splašený uskákaný hotheč, je dostatočne podvozkovo komfortné a teda je to plnohodnotne použiteľné ako daily driver; na druhej strane tam nie je taký výrazný dynamický odstup, ako som čakal, proste o niečo rýchlejšie; na hrane a na okruhu určite bude cítiť, pri bežnej ostrejšej jazde na ceste ale rozdiely nie sú veľké, aspoň nie tak, ako by človek od o triedu menšieho, ľahšieho a o 74 koní výkonnejšieho topmodelu čakal.
Ale aby to nevyznelo ako sklamanie, to rozhodne nie, RS3 je super auto a presne spĺňa to, čo od hotsedanu očakávam, teda veľký výkon a suverénna dynamika v praktickom a denne použiteľnom aute. Len to je oproti 340i možno viac krok stranou než krok jasne vpred. -
pradeda777 22.09.23 08:49
« Re: Re: Re: GT3 touring
tms.....ty bílý kola samy o sobě nic moc, ale s bílými polepy je to ok. Ale to su já.. ;-) >:D >:-[] Já bych dal bílá kola i na moji baby M, ale nevím jestli by byl odstín bílé přijatelný s BMW AW.... 8-s Před časem borec někde od Ostravy prodával M135i s bílými koly. U mě ok.... [odkaz]
Samozřejmě bílá kola na mojí ex CW ITR byla super.... [odkaz] -
Thomasino 21.09.23 00:12
« Re: GT3 touring
Známej ji nedávno pořídil, dneska jsme spolu mluvili po telefonu Na jaře s ním dám srazík a porovnáme nastavení. Prý není moc ideální na delší cesty. Před tím měl 911 992 Turbo S (přes 600 koní), tohle je nyní sice pomalejší, ale větší zábava řídit (ale záda více trpí). Před tím měl Huracána. 14.10. bude možná na srazu Porsche na Kuksu. Taky bys mohl dorazit a SpyderFred to má kousek ;-) Pokud nepojedu do Alp, tak bych tam rád dojel. A o tyden pozdeji v neděli bude velký sraz na Ecce Homo. Ale to je tajné ;-) Tak pšššt. -
Thomasino 20.09.23 19:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
iudex - Fredův Spyder (nebo Cayman GT4) má stejný motor jako GTS 4.0 od roku 2020 (i průběh výkonu a krouťáku, i stejný výfuck), jediný rozdíl je ten, že omezovač u GTS končí o 500 otáček níže, aby to marketingově odlišili a posadili kousek pod GT4/Spyder (420 koní versus 400 koní). A upřímně, jak často to točíš až úúúúplně nahoru ?? Každopádně se to dá v případě potřeby "otevřít" (posunout zásah omezovače), ale nemyslím že to bude potřeba. Ten Cayman GTS co jsem řídil to měl otevřený, měl tam mapu právě z GT4 (dělali v GT Sports Praha), plus ale ještě drobné navýšení, prý kolem 430-440 koní.
A jak jsi psal a píše SpyderFred, hlavní kouzlo je ta okamžitá reakce na plyn. Nevím koho všechno museli lidi od Porsche podmáznout, že tohle jim skrz emise stále prochází, navíc se stále pěkným zvukem včetně OPF >:-[] >:-[] A ta zpětná vazba v řízení je taky jinde proti M2.
Za mě by ale nebyl moc velký posun k nové 911 GTS nebo Carrera T s turbem, jen to bude rychlejší, ale ne větší zážitek to řídit. To by musela být 991.1 GTS bez turba. Za mě by další krok výrazně vpřed byla až 911 GT3 (991,2) nebo nová GT3 992. Ale to je moc tvrdý, myslím že C-GTS40 bude pro mě a moje záda a skorodůchodce ideální kompromis. A jak správně psal Fred, na brzdách díky výrazně nižší váze a motoru uprostřed je o level jinde (proti M2c, která sice brzdila skvěle, ale ta váha +200kg je znát!). -
pradeda777 20.09.23 16:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Souhlas Freddie,.....není nad pocit, když vytočíš atmosféru do 9500rpm a pak řadíš nahoru (a přeřazení se perfektně povede ;-) ).......kde se na to hrabe "běžný" orgasmus..... ;-) >:D >:-[] -
speedfred 20.09.23 16:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
V posledných pár dňoch som presadal 718 vs QV a fakt tá odozva na plyn u atmosféry je trošku inde (rozumej fakt ale fakt lepšia). Aj keď je tam deficit 90 PS ale zase -200kg tak ten motor keď potrápiš k obmedzovaču tak ide ozaj krásne, hlavne od 6000rpm. QV ked sa nadýchne a oprie o krúťák tak je to super a ide brutalne k "redlajn" ale aj tak si myslím že 718 by zdárne sekundovala.
No a na brzdách to je 718 o triedu lepšie auto.
Akurát škoda (už sa opakujem) že nemám poriadne čas ani na jedno.
Aspoň také drahé pohladenie pre oko. -
iudex 20.09.23 13:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Ste na Toma zlí, veď jasne povedal, že toto bude posledné. Naozaj! >:D
Ale zase... je fakt, že GTS sa nemusí javiť ako úplný vrchol a koniec cesty. Fredov Spyder je ešte výkonnejší ako GTS, má 309 kW, ja som zvyknutý len na 240 a odspodu tá atmosféra pochopiteľne nemá taký mohutný záťah. Takže si viem predstaviť, že Tomovi po presadnutí zo 301 kW a 550 Nm turba sa bude javiť slabšia atmosféra (294 kW, 420 Nm) v určitých situáciách ako downgrade. ;-)
Ale nie, je to iná liga, treba s tým pracovať ako s atmosférou, t.j. točiť, pričom tie okamžité reakcie na plyn a točivosť prinášajú viac radosti, ako "zátah vocpoda".
Každopádne priestor pre 911ku (GTS, GT3, GT3RS) vidím celkom jasne. >:D -
white label 20.09.23 12:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Leg
:yes: ;-)
P.S. Prý je to už vrchol, ale uvidíme za týden, možná GT4 RS... >:-[]
Je to fuška, čekat na auto na kšeft 10 měsíců... -
-
iudex 20.09.23 08:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Gratulácia šťastnému oteckovi! >:D >:-[] Bol to dlhý pôrod, ale o to asi väčšia radosť. Snáď sa stihneš pred zimou trochu povoziť.
Ja sa teším aspoň z takej drobnosti, že mám opäť tichý podvozok, vymenili mi predné ramená a silentbloky. Vraj sú 3er háklivé na zlé cesty a ja denne drncám po mačacích hlavách a prepadnutých kanáloch v meste. Tak som zvedavý, kedy bude treba meniť adaptívne tlmiče. :-| -
Thomasino 19.09.23 20:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
SLÁVA !! Tak konečně se nám to v Zuffenhausenu ve Stuttgartu narodilo :-)
Už mám potvrzeno, že máme vyrobeno a čekáme na dopravu do ČR. Takže snad za nějaké 2 týdny převzetí. Možná stihnu i nějaký prodloužený víkend v Alpách v půlce října! Kurňa, já se tak těším !! To je dlouhé čekání, těch 10 měsíců a ke všemu sezóna bez auta na zábavu... -
white label 18.09.23 18:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
sf
K tomu tvému skvělému odstínu temně zelené, ta zlatá kola sedí, kdyby to byl nějaký světlejší/třpytivější odstín, už by to tak dobře neladilo.
Stříbrná kola by tomu modrému (s červenou kapucí) škodila méně, ale ani tak by z toho žádný krasavec nebyl. -
white label 18.09.23 17:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Th
Já přece neřeším rozdíl mezi obecnějším cabrio a přesnějším roadster, ale to, že uvádět k Boxsteru "cabrio" ("bez střechy") je zbytečné, protože každý Boxster je automaticky "cabrio"/roadster/spyder. -
speedfred 18.09.23 15:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Leg: Nie. Na živo ten modrý nevypadá dobre (nie že by som si prihrieval svoju polievočku), Tam by sa viac hodili strieborné kolá.
Ja musím držať líniu, bo aj na moto mám zlaťáky. -
Thomasino 18.09.23 15:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
WL - Boxster je kabrio i roadster. Kabrio je dle mě (i wikipedie) auto bez střechy, klidně 4-místné. Roadster je 2-místné kabrio :-) -
white label 18.09.23 15:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
pd7
I když k němu časem začali nabízet i kupátko (Cayman), tak Boxster byl/je dál výhradně "bez střechy". Prostě BOX(er)/(road)STER. -
Leg 18.09.23 14:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Vidím že u kolies platí gold is new black. Takto sa pomály dostaneme oklukou ku klasickej striebornej ja ja budem zasa spokojný. :yes:
Poršáky parádne, dúfam, že majiteľ Dakaru tomu bude riadne nakladať mimo cesty a nie ho oprasovat v garáži. (Podobne GT3RS na okruhoch)
A modrý spyder so zlatými kolesami a červenou kapucou z fotiek vyzerá ako dosť fail. Hádam je to naživo lepšie, ale pochybujem. -
white label 18.09.23 14:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
iu
Učil ses právě výborně, jen to teď zužitkovat... ;-)
Pokud bys netrval na něčem novém, nebo skoro novém, tak se dá něco najít i za relativně slušný peníz.
Myslím si, že ani fred na něm nebude lámat "rekordy v nájezdu", vzhledem k tomu, kde ho má ustájeného. -
speedfred 18.09.23 14:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
iu : ty si sa učil až moc dobre, to ja s mojimi 3 zimami na obecnej škole moc nepremýšlam a idem do toho po hlave. Rozmýšlam až potom k čomu mi to je keď nemám čas takmer na nič. -
pradeda777 18.09.23 14:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
wl....big deal....pro mě to byl Boxer cabrio ;-) . Že k tomu nevyráběli kupátko o tom sem ani nevěděl. Tak dalece mě to nezajímalo. V Austrálii nebylo Porsche nějak populární. Tam letěly spíš V8 Holden Commodore a Ford Falcon a japonské vozy. Evropské vozy velice málo.... ;-) >:D >:-[] -
white label 18.09.23 12:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
pd7
Boxer cabrio?
Je to Boxster a každý Boxster je roadster.
A speedfredův Spyder je trochu jiný svět, než tehdejší Boxster. -
pradeda777 18.09.23 12:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
tms.....doma v garáži je pořádný stroj na h.o.w.n.o. Je s ním potřeba jezdit. Ideálně i do práce. V Austrálii se mě to dlouho dařilo. Bohužel tady na Moravě se mě to už a hlavně k vůli věku, nedaří..... ;-\ Tož v Austrálii sem se svezl v Boxeru cabrio a bylo to moc dobré, ale co týče celkového požitku z jízdy, tak moje Integra Type R na tom byla lépe.... :-!
iu....tady pro Tebe "a lawyer special" [odkaz] -
iudex 18.09.23 12:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Chapci, ja som sa tak dobre neučil ako vy, takže u mňa Porsche asi nehrozí. >:-[]
Každopádne Fredov Spyder je fascinujúca hračka, výkon a dynamiku som čakal, ale najviac ma prekvapila bezprostrednosť reakcie (motora, riadenia) a dokonalosť manuálnej prevodovky. Toto je auto, kde plne uznávam labelov prístup: leštiť, užívať cez pekné víkendy a nechať si ho "až do truhly" (ale je mi jasné, že fred na tom spraví ročne viac, než niekto na bežnom aute). :-)
[odkaz] -
Thomasino 17.09.23 22:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
No jooo, jak se jednou někdo sveze v Porsche a pozná jak ukecané může být řízení a celá ta zpětná vazba od auta, tak je chycen a pak už jen šetří a přemýšlí jak to udělat, aby to měl doma v garáži!! >:-[] -
speedfred 17.09.23 22:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Včera sa snád aspoň trošilinku nahlodal iudex a začne nad hradom uvažovať aj on. To ale nemyslím ako turistický výstup. -
Thomasino 17.09.23 19:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
V těchto dnech by se měl vyrábět, snad konec září převzetí. Uvidíme >:-[]
Tady fotky ze včerejšího srazu, pár jich je od SpyderFreda, zbytek od známých co tam byli. Já nakonec nejel, ale příští rok si nenechám ujít :-) [odkaz]
-
pradeda777 16.09.23 13:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Freddie....musíš počkat až Tom dostane to svoje "proše", což by už nemělo být dlouho....a pak můžete uspořádat...."prošesraz"....... :-! ;-) >:D >:-[] Tom, jak to vypadá??? -
white label 14.09.23 15:55
« Porovnání rozměrů původní 911 se současnou 992
Pôvodný model Porsche 901 z roku 1963 (neskôr sa z neho stal model 911)
Rázvor 2211 mm
Dĺžka 4290 mm
Šírka 1700 mm
Výška 1300 mm
2023 Porsche 911 Carrera (typ 992)
Rázvor 2450 mm
Dĺžka 4519 mm
Šírka 1852 mm
Výška 1298 mm
Největší mezigenerační skok udělala, první vodou chlazená, 996. -
Dany 14.09.23 10:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
definitívne sa bude vyberať podľa počasia. Pravdepodobné varianty sú Nízke Tatry až Slovenský Raj. Čechy s pravdepodobným cieľom v Krumlove, prípadne Rakúsko Alpy...
Možná kombinácia Krumlov - Rakúsko.
alebo takto: Kašlite na zraz a poďte s nami zajazdiť. Zrazíme sa večer u piva ;-) -
white label 14.09.23 10:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW Neue Klasse
Dany
OK, ale třeba se může někde na chvilku "srazit" jak pojedu zpátky, teda pokud zrovna nebudeš někde v Tatrách.
Nebo bych mohl přibrzdit někde u Trnavy, když nebude iudex někde na skále. ;-)
[odkaz]